build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 21-Dec-2014 at 23:57
Делот на Трансмет до базата кај с. Извор

Горе во планината веќе отворена траса со добра широчина, долу на земја обележани местата за носачи на вијадуктот

Од спротивната страна - отворање нов ‘фронт‘ кон Охрид


Сликано од таа позиција кон Кичево




Од страната на Пресека - с.Врбјани исто обемни активности на струшки Илинден, со мала забелешка дека магистралниот пат е полн со кал и песок во еден краток дел кој го користела механизацијата.Исто и локалните патишта на локацијата кај с. Извор.(слика 3 - патот е асфалтен).

Во делот од Пресека кон Извор изградени уште 2 стојалишта/видиковци, позитивно.

Од Пресека кон Охрид еден добар дел од страничните дрвја и зеленило до постоечката магистрала се исечени, па се потсетив на дискусијата поназад дали ќе е тој дел паралелно со сегашниот

Edited by Тркало - 22-Dec-2014 at 00:02
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 21-Dec-2014 at 20:15
Нема шанса-Гранит засега многу поспоро работи од Трансмет
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 21-Dec-2014 at 17:11
Многу вијадукти треба да се изградат тука според сликиве, тешко дека за 2 години ова све би се завршило.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 21-Dec-2014 at 16:35
Над с.Другово:

Овде воглавном се работи со експлозив а поретко со багери






Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 12-Dec-2014 at 18:09
имам неколку слики од истово место(каде што е нацртан мостот) неколку поста наназад
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 12-Dec-2014 at 16:01
Делницата на "Трансмет"

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 07-Dec-2014 at 21:39
Во тој случај, ќе го оставам само линкот. Фала за укажувањето.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 07-Dec-2014 at 21:31
На 5-та страна ги има истиве слики.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 07-Dec-2014 at 16:50
Фоткиве се од пред две недели...

Работни активности на механизацијата на ТРАНСМЕТ на терен за изградба на автопатот Кичево-Охрид. Делницата е со вкупна должина од 7,5 км каде што освен земјаните работи за изградба на автопатот, предвидена е и изградба на 2 моста, 8 вијадукти, подпатници и надпатници.


Повеќе фотографии на линкот https://www.facebook.com/media/set/?set=a.385386388292153.1073741836.191991220965005&type=3

Edited by Џоле - 07-Dec-2014 at 21:39
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 08-Nov-2014 at 18:13
разговарајќи со луѓето(малку повисоко котирани) од фирмите што се подизведувачи на изградбата на овој автопат,разбрав дека е скоро сигурно дека од овој автопат се префрлаат на другата страна према Гостивар.Кинезите наводно имале план за останување од 15-тина години
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 08-Nov-2014 at 17:44
Се раѓаат првите километри од автопатот Кичево - Охрид

Метар по метар вредните работници трпеливо ја создаваат траекторијата по која ќе минува новиот автопат. Теренот со исклучително непријатна конфигурација претставува вистинска опасност за работниците, кои со своите машини го пробиваат теренот.



Долгогодишниот сон на граѓаните на Кичево и на Охрид за автопатско поврзување помеѓу овие два града почнува да се реализира. Моќните машини и вредните раце на градежниците на кинеската компанија „Синохидро“ и домашните компании „Гранит“, „Трансмет“ и „Илинден“ секојдневно, од утро до вечер, некогашната визија на жителите од овој регион полека ја претвораат во стварност.

РАБОТНИЧКА НАСЕЛБА

За да почнат градежните работи, требаше да се изградат сместувачки капацитети за работниците што ќе работат на автопатот. Најпрво беше изградена населбата кај селото Извор, каде што се сместени работниците од далечна Кина, за во непосредна близина и Градежниот институт од Скопје да постави свои павилјони, каде што ќе врши редовни испитувања на вградените материјали во новиот автопат.
Покрај оваа населба, на излезот од Кичево интензивно се гради и населбата за работниците од ГП „Гранит“.
- Во оваа населба ќе бидат сместени околу 300 работници што се вклучени во изградбата на автопатот, а веќе е подготвена управната зграда и се поставени павилјоните во кои ќе престојуваат директорите и раководниот кадар. Според нашите планови, населбата ќе биде готова најдоцна за еден месец, по што ќе биде ставена во функција - нѐ информираа работниците што ги затекнавме во изградбата на работничките бараки.

Потоа патот нѐ водеше по самата траса каде што секојдневно се транспортираат стотици кубици земја и камен, за да се дојде до планираната кота. И така, метар по метар вредните работници трпеливо ја создаваат траекторијата по која ќе минува новиот автопат. Теренот со исклучително непријатна конфигурација претставува вистинска опасност за работниците, кои со своите машини го пробиваат теренот.
- Не е нималку едноставно да се движите по ваков терен и често се случува дел од машината да виси во амбис длабок повеќе стотини метри. Само еден погрешен чекор може да ве однесе во смрт и затоа при работењето сме крајно претпазливи и гледаме и работата да се одвива непречено, а и нашата безбедност да не биде загрозена - посочува управувач на една од овие машини.
Но има и терен како оној кај селото Лавчани, каде што трасата минува низ каменита почва и каде што претходно треба да се изврши минирање за да може да се работи на трасата.

НИКОЈ НЕ САКА ДА БИДЕ ГРАДЕЖНИК

Паѓа во очи сликата што поголем дел работници се повозрасни луѓе, над 40-50 години, но како што самите велат, во нивната гранка има сѐ помалку млади луѓе.
- Никој не сака да биде градежник. Како што гледате, ние работниците во поодминати години сѐ уште го носиме главниот товар. На сите им е добро познато дека во нашата бранша работата е многу тешка, се работи на отворено и затоа тешко дека младите ќе се одлучат да бидат градежници. Но, и покрај товарот на годините и сите проблеми што нѐ следат во текот на работата, ние сме пресреќни што од нашите раце ќе излезе уште еден современ автопат, кој ќе им служи и на нашите синови и внуци - ни рекоа работниците на трасата.

Инаку, сите што поминуваат по сегашниот пат Кичево - Охрид својот поглед го фрлаат кон височините, на теренот каде што се гради новиот автопат, како да сакаат да дознаат кога ќе дојде денот да возат по новиот автопат.
Интересно е дека изградбата на автопатот Кичево - Охрид го раздвижи и пазарот на трудот во Кичево, бидејќи дел невработени се ангажирани во некоја од компаниите, но исто така зголемена е работата на повеќето угостителски објекти и хотели, во кои се сместени дел работници од страна, а исто така угостителите обезбедуваат оброци за голем дел работници на трасата.
Тоа е добар предзнак дека подзаспаното Кичево почнува да се буди.



http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1030141225223&id=9&setIzdanie=23309
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 05-Nov-2014 at 18:33
Браво за сликите, Ѓоко!
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 05-Nov-2014 at 18:29
сликано од над с.Извор







Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 31-Oct-2014 at 01:19
Од она што го читам за сите земјопоседници по дадената траса кои имале шума најпаметно ќе им било уште пред да почнат со процесот на откупување на земјиштето сами да си организирале некој да направи сеча и да им ги откупи дрвјата.



Edited by mirakuliks - 31-Oct-2014 at 01:20
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 31-Oct-2014 at 00:32
како се решава проблемот во други земји? епа така ќе се реши и кај нас...

реално, не може нити државата и нејзиниот развој да е заложник на земјопоседници, ниту пак државата треба да се однесува неодговорно кон нивниот имот... само ме интересира како тоа секаде се гради инфраструктура, а кај нас се се заглавува во имотно-правни односи?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 30-Oct-2014 at 19:44
Во договорот што го потпишавме пишува дека за овошни насади,посеви,шума....дополнително ќе се постигне договор за цената.Значи максумум можат да ти платат према м2 од плац,а колку имало на лм. треба да им се верува на нивните стручни лица.

Така да што и да се прави битката е предвреме загубена ако од другата страна ти е државата
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 30-Oct-2014 at 18:27
Originally posted by gjoko

`за нив` експропријацијата е завршена работа,бидејќи ни понудија или договори или тужи си ако сакаш.значи готова работа.јас сум повластен со 40 денари за м2 бидејќи местото било со повисока класа

шумата ми ја зедоа по 90 денари за м2,а дали ќе ми ги платат дрвата?????

треба на бучко свеќа да му палат што им го донесе законот за експропријација,за тие да си ги користат бенифициите(а тој да му биди цимер на велија и братот)


секое дрвце ке мора да го платат, а ако е сечено бесправно ке се помножи со 10, татко ми е вешто лице од областа за шумарството, лани во велес еден имаше земено нива под концесија па се дрзнал да му ги исечи меѓните тополи, реално тополите вредеа 800 евра, човекот зема 3000
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 30-Oct-2014 at 14:04
Originally posted by kultuzin

Originally posted by nenad

земат некој динар


Ја па цело време си мислев дека дЕнари ќе земат


ОК, пооправено. Благодарам.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 30-Oct-2014 at 13:45
Originally posted by nenad

земат некој динар


Ја па цело време си мислев дека дЕнари ќе земат
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 30-Oct-2014 at 13:37
Подарок од небо во смисла што некои он нив кои ги познавам никогаш не биле заинтересирани за таа нива/шума на тоа место. Да се разбереме, сигурно не се сите такви, но ги има, ќе се согласиме за тоа, а кои се побројни, тоа оставам секој да процени.
И сега, кога видоа дека можат да земат некој дeнар тие веднаш се солгасија ДА ЈА ПРОДАДАТ земјата. Ти велиш дека таа не се продава, но таков менталитет имаат луѓе кои живеат од таа земја, Јас зборувам за наследници кои живеат во град или дури во странство.
А за цената, може да се дискутира, секогаш тој што продава мисли дека е ефтино, а секогаш тој што купува мисли дека е скапо. Јас лично не би продавал земја, јас би пошумувал, и би ја чувал шумата. НО тоа можам да си го допуштам во моментов, можеби сите не можат, можеби им требаат итно пари, да не навлегуваме во тоа.
А според мене, и да завршам, тој пат нема потреба да се гради, тоа е мојот став. Да беше така овој проблем немаше ни да се јави, но кога разговарам со луѓето на кои им се зема земјата, тие не се бунат што пат ќе се гради, туку што мала е цената на експропријација. Е па сега...

Edited by nenad - 30-Oct-2014 at 14:03
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.205 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.