![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3738394041 45> |
Author | ||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Делот на Трансмет до базата кај с. Извор
Горе во планината веќе отворена траса со добра широчина, долу на земја обележани местата за носачи на вијадуктот ![]() Од спротивната страна - отворање нов ‘фронт‘ кон Охрид ![]() Сликано од таа позиција кон Кичево ![]() ![]() Од страната на Пресека - с.Врбјани исто обемни активности на струшки Илинден, со мала забелешка дека магистралниот пат е полн со кал и песок во еден краток дел кој го користела механизацијата.Исто и локалните патишта на локацијата кај с. Извор.(слика 3 - патот е асфалтен). Во делот од Пресека кон Извор изградени уште 2 стојалишта/видиковци, позитивно. Од Пресека кон Охрид еден добар дел од страничните дрвја и зеленило до постоечката магистрала се исечени, па се потсетив на дискусијата поназад дали ќе е тој дел паралелно со сегашниот ![]() Edited by Тркало - 22-Dec-2014 at 00:02 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Нема шанса-Гранит засега многу поспоро работи од Трансмет
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Многу вијадукти треба да се изградат тука според сликиве, тешко дека за 2 години ова све би се завршило.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
имам неколку слики од истово место(каде што е нацртан мостот) неколку поста наназад
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Делницата на "Трансмет"
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Во тој случај, ќе го оставам само линкот. Фала за укажувањето.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
На 5-та страна ги има истиве слики.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Фоткиве се од пред две недели...
Повеќе фотографии на линкот https://www.facebook.com/media/set/?set=a.385386388292153.1073741836.191991220965005&type=3 Edited by Џоле - 07-Dec-2014 at 21:39 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
разговарајќи со луѓето(малку повисоко котирани) од фирмите што се подизведувачи на изградбата на овој автопат,разбрав дека е скоро сигурно дека од овој автопат се префрлаат на другата страна према Гостивар.Кинезите наводно имале план за останување од 15-тина години
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Се раѓаат првите километри од автопатот Кичево - Охрид
Метар по метар вредните работници трпеливо ја создаваат траекторијата по која ќе минува новиот автопат. Теренот со исклучително непријатна конфигурација претставува вистинска опасност за работниците, кои со своите машини го пробиваат теренот. ![]() Долгогодишниот сон на граѓаните на Кичево и на Охрид за автопатско поврзување помеѓу овие два града почнува да се реализира. Моќните машини и вредните раце на градежниците на кинеската компанија „Синохидро“ и домашните компании „Гранит“, „Трансмет“ и „Илинден“ секојдневно, од утро до вечер, некогашната визија на жителите од овој регион полека ја претвораат во стварност. РАБОТНИЧКА НАСЕЛБА За да почнат градежните работи, требаше да се изградат сместувачки капацитети за работниците што ќе работат на автопатот. Најпрво беше изградена населбата кај селото Извор, каде што се сместени работниците од далечна Кина, за во непосредна близина и Градежниот институт од Скопје да постави свои павилјони, каде што ќе врши редовни испитувања на вградените материјали во новиот автопат. Покрај оваа населба, на излезот од Кичево интензивно се гради и населбата за работниците од ГП „Гранит“. - Во оваа населба ќе бидат сместени околу 300 работници што се вклучени во изградбата на автопатот, а веќе е подготвена управната зграда и се поставени павилјоните во кои ќе престојуваат директорите и раководниот кадар. Според нашите планови, населбата ќе биде готова најдоцна за еден месец, по што ќе биде ставена во функција - нѐ информираа работниците што ги затекнавме во изградбата на работничките бараки. Потоа патот нѐ водеше по самата траса каде што секојдневно се транспортираат стотици кубици земја и камен, за да се дојде до планираната кота. И така, метар по метар вредните работници трпеливо ја создаваат траекторијата по која ќе минува новиот автопат. Теренот со исклучително непријатна конфигурација претставува вистинска опасност за работниците, кои со своите машини го пробиваат теренот. - Не е нималку едноставно да се движите по ваков терен и често се случува дел од машината да виси во амбис длабок повеќе стотини метри. Само еден погрешен чекор може да ве однесе во смрт и затоа при работењето сме крајно претпазливи и гледаме и работата да се одвива непречено, а и нашата безбедност да не биде загрозена - посочува управувач на една од овие машини. Но има и терен како оној кај селото Лавчани, каде што трасата минува низ каменита почва и каде што претходно треба да се изврши минирање за да може да се работи на трасата. НИКОЈ НЕ САКА ДА БИДЕ ГРАДЕЖНИК Паѓа во очи сликата што поголем дел работници се повозрасни луѓе, над 40-50 години, но како што самите велат, во нивната гранка има сѐ помалку млади луѓе. - Никој не сака да биде градежник. Како што гледате, ние работниците во поодминати години сѐ уште го носиме главниот товар. На сите им е добро познато дека во нашата бранша работата е многу тешка, се работи на отворено и затоа тешко дека младите ќе се одлучат да бидат градежници. Но, и покрај товарот на годините и сите проблеми што нѐ следат во текот на работата, ние сме пресреќни што од нашите раце ќе излезе уште еден современ автопат, кој ќе им служи и на нашите синови и внуци - ни рекоа работниците на трасата. Инаку, сите што поминуваат по сегашниот пат Кичево - Охрид својот поглед го фрлаат кон височините, на теренот каде што се гради новиот автопат, како да сакаат да дознаат кога ќе дојде денот да возат по новиот автопат. Интересно е дека изградбата на автопатот Кичево - Охрид го раздвижи и пазарот на трудот во Кичево, бидејќи дел невработени се ангажирани во некоја од компаниите, но исто така зголемена е работата на повеќето угостителски објекти и хотели, во кои се сместени дел работници од страна, а исто така угостителите обезбедуваат оброци за голем дел работници на трасата. Тоа е добар предзнак дека подзаспаното Кичево почнува да се буди. ![]() http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1030141225223&id=9&setIzdanie=23309 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Браво за сликите, Ѓоко!
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Од она што го читам за сите земјопоседници по дадената траса кои имале шума најпаметно ќе им било уште пред да почнат со процесот на откупување на земјиштето сами да си организирале некој да направи сеча и да им ги откупи дрвјата.
Edited by mirakuliks - 31-Oct-2014 at 01:20 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
како се решава проблемот во други земји? епа така ќе се реши и кај нас...
реално, не може нити државата и нејзиниот развој да е заложник на земјопоседници, ниту пак државата треба да се однесува неодговорно кон нивниот имот... само ме интересира како тоа секаде се гради инфраструктура, а кај нас се се заглавува во имотно-правни односи? |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Во договорот што го потпишавме пишува дека за овошни насади,посеви,шума....дополнително ќе се постигне договор за цената.Значи максумум можат да ти платат према м2 од плац,а колку имало на лм. треба да им се верува на нивните стручни лица.
Така да што и да се прави битката е предвреме загубена ако од другата страна ти е државата |
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
секое дрвце ке мора да го платат, а ако е сечено бесправно ке се помножи со 10, татко ми е вешто лице од областа за шумарството, лани во велес еден имаше земено нива под концесија па се дрзнал да му ги исечи меѓните тополи, реално тополите вредеа 800 евра, човекот зема 3000 |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
ОК, пооправено. Благодарам. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Ја па цело време си мислев дека дЕнари ќе земат ![]() |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Подарок од небо во смисла што некои он нив кои ги познавам никогаш не биле заинтересирани за таа нива/шума на тоа место. Да се разбереме, сигурно не се сите такви, но ги има, ќе се согласиме за тоа, а кои се побројни, тоа оставам секој да процени.
И сега, кога видоа дека можат да земат некој дeнар тие веднаш се солгасија ДА ЈА ПРОДАДАТ земјата. Ти велиш дека таа не се продава, но таков менталитет имаат луѓе кои живеат од таа земја, Јас зборувам за наследници кои живеат во град или дури во странство. А за цената, може да се дискутира, секогаш тој што продава мисли дека е ефтино, а секогаш тој што купува мисли дека е скапо. Јас лично не би продавал земја, јас би пошумувал, и би ја чувал шумата. НО тоа можам да си го допуштам во моментов, можеби сите не можат, можеби им требаат итно пари, да не навлегуваме во тоа. А според мене, и да завршам, тој пат нема потреба да се гради, тоа е мојот став. Да беше така овој проблем немаше ни да се јави, но кога разговарам со луѓето на кои им се зема земјата, тие не се бунат што пат ќе се гради, туку што мала е цената на експропријација. Е па сега... Edited by nenad - 30-Oct-2014 at 14:03 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3738394041 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |