![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3738394041 60> |
Author | ||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Костовски преку преговори ќе бара изведувач за трамвајот Градоначалникот размислува да обезбеди изведувач на проектот преку директни преговори со заинтересираните фирми, можност која му е дадена со Законот за јавните набавки
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||
абе првиот трамвај колку што знам била запреѓна кола,а друго е LRT
камо тогаш да се вовело трамвај и новоизградените улици после земјотресот да беа адаптирани за него |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Незнам колку се знае дека оваја година е точно
СТО ГОДИНИ од воведување на првиот транвај во Скопје, така да не сме запнале сега туку еден век трае инатење и сплеткарење околу тоа да една престолнина добие брз превоз. Редно е овој вековен почеток еднаш да почне |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||
оваа улица гледам е во стариот дел од градот и дека не е многу прометна, и кај нас ако нема многу сообраќај ќе збуташ трамвај во некоја сервисна уличка ја сфаќам дека трамвај е одлично решение за било кој град, ама кај нас едноставно нема таква организирана инфраструктура за да може да има и трамвај градов е една голема крпеница, а со трамвајов само се докрпува врз крпеното на Скопје добро би му дошол и трамвај, но со детално планирање и проектирање според она што го имаме и не знам што толку се запаливме за трамвајов, и онака беше само една политичка реклама со многу неозбилен план |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
ајде од позади значи не станува збор за трам туку за воз од типот како шпанецот. а дека мижам на некакви укажувања тука малку си ги помешал брзините, во градежништвото денес нема нешто што не изводливо, па негледам каде и што тоа не е возможно да се оствари за да една ваква идеја заживее. евентуалните пречки на трасата секогаш можат да се премостат без преголеми зафати, освен онаа кај центар која повторно како што кажав се премостува со веќе најавеното рестартирање на тунелот под плоштад... конкретно кој и колку да извлекува заклучоци, на крај сигурно нема ниту мене ниту тебе да не викне да проектираме или советуваме, тука сме да фрлиме муабет кој можеби е само инфо, или некаква размисла за некое инфо, или идеја како против тежа, кои каква и поента во себе ќе носат не би требало некој заради истите да се припотресува нешто особено, и во никој случај до степен како што тоа ти се случува тебе! инаку твоите деманти секогаш ги тераш небаре за мои проекти дебатираме па ми укажуваш на недокваканата стручност околу размислите без притоа да оставиш простор дека секој концепт може да се разработува до перфекција. инаку оваа опција не е ефтина но е прилично корисна, прво и основно ќе ги поврзе сите постоечки и идни спортски точки во градот како што се зацртаните спортски објекти во базата на маврово кај мзт, стадионот во парк и слата кај палас. потоа сигурно ќе заживее и кејот, јасно и сите објекти кои се коолу него. и на крај едноставното и брзо поврзување на двата краја на скопје нема да биде на товар на постоечката сообраќајна мрежа. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Добро, очигледно се е возможно во "beTon world" и секогаш кога за нешто ќе бидеш демантиран или побиен почнуваш да ги месиш работите како тесто. Ете фотката ако ништо друго е доказ со каква леснотија изнесуваш неточни работи, а после врз база на нив развиваш цели концепти.
Мислам дека беа приложени доволно аргументи за некој од страна да извлече заклучоци, така да јас тука застанувам (барем до следниот пат кога ќе решиш да ја рециклираш оваа тема, кога ќе мора се одново). Ако сепак некој друг има трпение да ти укажува на очигледни работи, додека ти намерно мижиш, во ред - ќе биде интересно барем да се види какви модификации и релативизации ќе доживее и до каде успат ќе еволуира „брилијантната“ идеја за трамвај покрај Вардар. Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 02:22 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
ок тоа пролазот кај што е човекот мислев дека е нанасипот, во тој случај таму ќе мора да се оди со денивелирање во одредена мера на трасата во самиот насип кој тука е фактички бедем како би се поминал мостот, доколку столбовите не се залепени до самиот камен бедем. а за јужен незнам од каде извлече заклучок дека велам дека оди преку тој мост во влае!? убаво велам доколку се тера проектот со јужен сегашниов мост во влае треба да се крева на ново со оглед дека истиот не би ги задоволил потребите за бул.Митрополит Теодосиј, но ајде не ти е првпат да извлекуваш збунети заклучоци колку да исмееш некого! инаку за доспевање до станиците со бус сигурно нема да биде главење со оглед дека истите тие автобуси што би се користеле евентуално не би терале по главните артерии туку истите би се користеле исклучиво по споредните помошни улици. сепак ова решение е најдобро изводливо во контекст на поголем зафат кој би го покрил цел потег од петровец до сарај со брз воз кој во одредена мера би можело да се користи наместо трам. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Таму (како и кај другите мостови), нема доволно простор трасата да помине долу по кејот, а камо ли горе по насипот. За среќа имам фотка од таму, иначе не ни бегаа 20-тина поста натегање и нишка отидена во бестрага... ![]()
![]() Ајде погледни го веќе еднаш ГУП-от, наместо стално да се вртиме во круг за некои работи. Јужен Булевар кај Реплек врти во друг правец, а овој мост ќе служи за булеварот што ќе се оформи од колекторските улици на јужен. Најлогично би било да му се изгради близнак, но и доколку би се рушел и градел нов, пак се враќаме на поентата од погоре (извишување до таа мерка е несериозна замисла) Плус повторно изостави некои од мостовите што ги спомнав
![]()
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
кај мостот до железничка има доволно простор за да може трасата да помине под него а да остане на насипот, сега има мало патче за пешаци кое јасно мора да се прошири... инаку за новите предвидени мостови на вардар може да се остави доволно простор за трасата да може да минува под нив, треба јасно да се посигнат столбовите нешто повисоко слично како на мостот на железничка, патем тука влегува и оној мост кај влае кој доколку се тера идејата за јужен до крај ќе треба да се проширува или наново да се крева, така да и таа пречка лесно може да се заобиколи. а за тоа колку ќе биде искористено не може да се предвиди со сигурност но доколку ме носи нешто за 20 мин од лисиче до карпош во најголем шпиц верувај дека максимално ќе се користи овој превоз, па макар некој требало да фати и бус како би дошол блиску до станица на трасата. а за тоа дека е халуцинација што да кажам, можеби помала е оваа на трифун за лрт на прва лента по ситниве булевари! невелам дека можеби нема простор за лрт во ск, но во тој случај на тие правци би требало да се укинат автобусите според постојново решение, што мислам дека ниту е практично ниту пак возможно, а и доколку бидне и тоа јасно повторно не би исклучил ваков проект како брза железница како решение кое би ги поврзало ск во еден здив по должина. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Beton, колку едноставно и добро звучи ова што го кажуваш, ама не е така. Добро ајде по насипот, ама не ќе да е само мостот близнак и накај Маџари кај што ќе треба да се вкрстува, што правиме со мостот кај транспортен, со 8-ми Септември (протнување како што кажуваш наметнува нови проблеми), мостот обединети нации (не кажа како го елиминираше), мостот на Теодосиј Гологанов. Плус четири предвидени моста: во Аеродром кај салата МЗТ, кај Злокуќани, во К4 за продолжетокот на Илинденска, и во Ѓорче за продолжетокот на Македонска Војска.
Но тоа сепак не е главниот проблем. Главен проблем е дека се работи за долга траса која би го пратела текот на Вардар кој е полн со кривини, а сепак таа траса во најголем дел е далеку од концентрациите на потенцијални патници. Станиците треба да се достапни, а не зафрлени. Трасите треба да се што подиректни, а не завиени како Вардар. Во кратки црти, ЛСЛ добро го долови тој наплив на разноразни „брилијантни“ идеи за инфраструктурата. Најжално е што имаме план кој е добро и долгорочно обмислен, но до сега ни служи само за да виси по ѕидови во зафрлени институции. Треба конечно да поработиме на негова реализација, наместо стално некакви диверзии за да пополниме време додека тапкаме во место. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
значи трасата оди на насипот па и мрежата ќе оди на него, инаку да доколку се тера доле на кеј од овој аспект е опасен момент...
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
beTon молимте прочитај два поста погоре, дали знаеш што се 25 kW на контактна мрежа, чумурусање на тело од дел на секунда, и ти тоа би го ставил на висина на дофат на рака на шетачи и деца на кеј. ** Кејска електрична столицаа **
|
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Инфраструктурата на еден град не е поле за творење на разни "уметници" навлечени на психотропни супстанци. Инфраструктурата е многу егзактна работа со јасно повелечени линии кои неможе туку така да прецртаат на кого како ќе му текне поради лични мераци. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
па незнам што не е јасно чудово сега комотно може да оди по насипот на кеј на потегот аеродром и карпош единствено центарот ќе се премости со тунел и некаде кај тифани би се пуштил само еден крак за композицијата да може да излезе на насипот кај владата, а од таму преку парк може да се спушти кај пролазот од кај палас и да излезе помеѓу салата и хотелот а сетне може пак по насипот на кеј да се сврти и му останува уште мостот ОН и железниот на сарај, за првиот може да се најде чаре додека железниот и така е пред менување па лесно ќе се излезе на крај. инаку единствено можеби ќе треба семафори кај мостот близнак во лисече и евентуално уште два семафора кон маџари во зависност од каде би одела трасата. значи според најавите на Коце тунелот под плоштад нема да биде дискутабилен, единствено треба само еден краток крак од тифани до влада. патем се добива брзо решение за голем дел од градот, а воопшто не се ремети постојната инфраструктура озбилно. патем кејот не е узурпиран туку насипот, а истиот тој кеј со ова решение може само повеќе да заживее... значи како долгорочно решение ова е далеку поисплатлива и попрактична солуција! |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() Да, единствено ти, игнорирајќи цел куп објективни фактори кои таа идеја ја прават несериозна:
Edited by Cloverstack - 26-Mar-2009 at 01:45 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
јас и тогаш заклучив дека е идеално и брзо решение за цел град во глобала, значи буквално брза железница, фактички двојно помалку станици и макс 30 мин од маџари до сарај. она каде тогаш се поколебав е потребата од тунел опд плоштад за да се реализира потегот од НБМ до влада. но сега во случајов со најавите на Коце за вадање од фиока на идејата за тунелот, негледам причина оваа идеја за траса по насипот на вардар зошто не би се зела во предвид и не би се проанализирала добро. инаку вакво решение освен за поврзување на петровец и аеродромот не би било лошо да се искористи повратно за поврзување и на бунарџик...
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
beton, ова вака се нафрлано не е лесно човек да го искоментира, ама конкретно за „идејата“ за траса по кеј имаме зборено и сите недостатоци на таа опција веќе беа изнесени
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||||||||
комбинации има многу, но сега со ова најавата на Коце за можно стартирање на тунелите под плоштад, мислам се отвора простор за брза железница (city rail (s-bahn), значи она предлогот на Душан Стојковски кој би терал од маџари преку кланица, па по кеј преку аеродром, центар, карпош, ѓорче до матка. не би било лошо доколку се обезбедат и странски инвестиции за ваквата линија да тера пример до петровец и највената туристичко рекреативна зона, па од таму да се поврзе и аеродромот. сигурно некаде ќе може да се искористи и пругата од К10 на одредени места, иако незнам колку тоа би било практично, но треба да се земе во предвид. ова би го финансирале напола пример ТАВ, ББГ и државата, а може и самата држава да се наметне како инвеститор, како последица на едно вакво инфраструктурно решение мисолам дека поприлично би се развило во иднина скопско поле и туристички и културно... |
||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3738394041 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |