build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 09-Nov-2014 at 16:56
Originally posted by ink

Originally posted by jyvation


Неможеш апсолутно да споредуваш земји кои не се во ЕУ како Македонија,Србија.. и земји во ЕУ како Бугарија,Хрватска итн..
Можеби за метрото да тоа е предност но во се друго Белград е пред Софија.Прво инфраструктурно па све друго.

Многу ми е интересно,кога речете во ЕУ и надвор от ЕУ. Ние сите сме на Балканот и резултатите от ЕУ не идат преку нок,а после 2-3 буджетни периода. Един ваков период е 7 години.
Ако сакате да одим вака,треба да кажеме дека Белград беше столица на 20 милионска држава 50 години. Памтите тезите Хрватска ради, Београд се гради?
Доста можеме да спориме во кое Белград или Софиja е понапред и по кои репери.
Еве преди помалце от месец се вратив от една недела от Белград.


Инк без љутење,ама Белград изгледа барем едно ниво поевропски од Софија.
Софија многу повеќе делува како типичниот балкански град,то тој сегмент во иста неславна кошница со Скопје.
Белград и со сите препреки успева да инвестира во градската инфраструктура.Софија тоа го прави дури последните години,но со поголема брзина што е за пофалба.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 09-Nov-2014 at 14:06
Originally posted by jyvation


Неможеш апсолутно да споредуваш земји кои не се во ЕУ како Македонија,Србија.. и земји во ЕУ како Бугарија,Хрватска итн..
Можеби за метрото да тоа е предност но во се друго Белград е пред Софија.Прво инфраструктурно па све друго.

Многу ми е интересно,кога речете во ЕУ и надвор от ЕУ. Ние сите сме на Балканот и резултатите от ЕУ не идат преку нок,а после 2-3 буджетни периода. Един ваков период е 7 години.
Ако сакате да одим вака,треба да кажеме дека Белград беше столица на 20 милионска држава 50 години. Памтите тезите Хрватска ради, Београд се гради?
Доста можеме да спориме во кое Белград или Софиja е понапред и по кои репери.
Еве преди помалце от месец се вратив от една недела от Белград.

Edited by ink - 09-Nov-2014 at 14:10
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 09-Nov-2014 at 14:00
Originally posted by ink

Originally posted by daci92


PreviousПа со конфигурацијата на теренот која ја има Белград мислам дека би било неосновано да се гради метро и премногу скапо, така да мислам дека си во право.Инк не заборавај дека половина од Белград беше разурнат и уништен за време на бомбардирањето од Американците во 99та. Белград ја изгради сета таа инфраструктура наново и уште изгради дополнителни клучки, раскрсници, мостови итн. Развојот на Софија и Белград би требало да се мери еднакво бидејќи мислам дека сепак они имаат некоја иста почетна позиција ,плус Србија е помала земја од Бугарија , а економиите во нашиве држави се на некој начин центрирани во големите/главните градови.



Што беше урнато от бомбардировките? Мостови предимно, неколко от големите комерзиални згради,владини згради, Авала, телевизиjaва, неколко клучки. Не сакам да подценувам бомбардировките над Белград,но никоj не треба да заборава,дека Софиja 50 години беше вештачки задржувана и никога не беше проектирана за вакво население поради мислата,дека цел живот ке ja држат вештачки до 800 000 - 1 милион.
Не знам от каде извади,дека Србиja е помала земja от Бугариja? Двете држави са на исто место.Икономсик само Србиja е една идеja подлаба. Иначе овде исто Софиja е главниот икономски центар и како втор ешалон са градови како Варна, Бургас и Пловдив, но се уште за да се подржуват другите градови,Софиja не добива како буджет реципрочно тоа што произведува и нема како и да е вака.

Както сите знаеме,от 1997 година, некаде до 2007-2009 година, основен проект во Софиja беше метрото. Ако погледнеме реално,може би тамо са вложени некаде около 2-3 милиарда евра.Тоа е прашане на приоритети. Секи решава каде ке инвестира.   


Неможеш апсолутно да споредуваш земји кои не се во ЕУ како Македонија,Србија.. и земји во ЕУ како Бугарија,Хрватска итн.. од економски аспект.
Можеби за метрото да тоа е предност но во се друго Белград е пред Софија.Прво инфраструктурно па све друго.

Edited by jyvation - 09-Nov-2014 at 14:06
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 09-Nov-2014 at 12:49
Originally posted by daci92


PreviousПа со конфигурацијата на теренот која ја има Белград мислам дека би било неосновано да се гради метро и премногу скапо, така да мислам дека си во право.Инк не заборавај дека половина од Белград беше разурнат и уништен за време на бомбардирањето од Американците во 99та. Белград ја изгради сета таа инфраструктура наново и уште изгради дополнителни клучки, раскрсници, мостови итн. Развојот на Софија и Белград би требало да се мери еднакво бидејќи мислам дека сепак они имаат некоја иста почетна позиција ,плус Србија е помала земја од Бугарија , а економиите во нашиве држави се на некој начин центрирани во големите/главните градови.



Што беше урнато от бомбардировките? Мостови предимно, неколко от големите комерзиални згради,владини згради, Авала, телевизиjaва, неколко клучки. Не сакам да подценувам бомбардировките над Белград,но никоj не треба да заборава,дека Софиja 50 години беше вештачки задржувана и никога не беше проектирана за вакво население поради мислата,дека цел живот ке ja држат вештачки до 800 000 - 1 милион.
Не знам от каде извади,дека Србиja е помала земja от Бугариja? Двете држави са на исто место.Икономсик само Србиja е една идеja подлаба. Иначе овде исто Софиja е главниот икономски центар и како втор ешалон са градови како Варна, Бургас и Пловдив, но се уште за да се подржуват другите градови,Софиja не добива како буджет реципрочно тоа што произведува и нема како и да е вака.

Както сите знаеме,от 1997 година, некаде до 2007-2009 година, основен проект во Софиja беше метрото. Ако погледнеме реално,може би тамо са вложени некаде около 2-3 милиарда евра.Тоа е прашане на приоритети. Секи решава каде ке инвестира.   

Edited by ink - 09-Nov-2014 at 12:56
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 09-Nov-2014 at 12:39
Previous
Па со конфигурацијата на теренот која ја има Белград мислам дека би било неосновано да се гради метро и премногу скапо, така да мислам дека си во право.

Инк не заборавај дека половина од Белград беше разурнат и уништен за време на бомбардирањето од Американците во 99та. Белград ја изгради сета таа инфраструктура наново и уште изгради дополнителни клучки, раскрсници, мостови итн. Развојот на Софија и Белград би требало да се мери еднакво бидејќи мислам дека сепак они имаат некоја иста почетна позиција ,плус Србија е помала земја од Бугарија , а економиите во нашиве држави се на некој начин центрирани во големите/главните градови.


Edited by daci92 - 09-Nov-2014 at 12:39
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 09-Nov-2014 at 02:53
Ми се чини дека Белград никогаш нема да има метро
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 09-Nov-2014 at 00:28
Originally posted by kiriOK


Софија веќе 8 години е во ЕУ,ќе биде срамота ако за 10 години и не би била пред Белград,но тоа ти кажува колку Белград бил сепак пред Софија.

Се зависи за што станува збор. Ако зборуваме например за метро, Софиja отдавна е пред Белград во тоа.Софиja зборува за трета линиja, прошируват се двете постоечки линии. Ако зборуваме за градска инфраструктура,делумно Белград е преди Софиja...се зависи какви са реперите.
Да не забораваме,дека едно е да подржуваш инфраструктурата,коja Jгославиja изгради, друго е да градиш инфраструктура наполно наново.

Edited by ink - 09-Nov-2014 at 12:31
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 08-Nov-2014 at 02:27
Originally posted by one1

Ако веќе споредуваш Белград е рупа за Загреб. Станува се поизолирано место поради што Европа нема интерес ради политика да инвестира во Белград. Софија го минува Белград со брзина на светлината и за 10 години ќе биде далеку пред него со проекти, инвестиции, сообраќај, зеленило и се останато. Поради ЕУ најмногу.

Инаку Софија средува многу од сообраќајната инфраструктура. И покрај тоа што веќе има две линии на тешко метро и се гради трета еве илустрација какви сообраќајни решенија се во тек. Ако во Скопје приоритет се кружни токчиња и проширување на улички 2+2 со пешачки семафори на секои 200 метри во Софија сегледа долгорочно на изградба на сериозни и модерни инфрастукртурни решенија како што се сообраќајни подлези, надлези и брзи урбани сообраќајници што во Скопје не само што ги нема, туку и нема да ги има во следните децении.






Сите овие раскрсници ќе имаат подлез за автомобили што значи ќе се избегнуваат семафори долж каналната линија на сообраќајницата правец што е најпреоптоварен во овој дел од центарот.


Софија веќе 8 години е во ЕУ,ќе биде срамота ако за 10 години и не би била пред Белград,но тоа ти кажува колку Белград бил сепак пред Софија.

Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 07-Nov-2014 at 15:45
Мног сообраќајни подлези се изградија во Софија... Е сега за да се комплетира една цела отсека треба да продолжи строеж и на другите раскрсниците долж овој булевар горе. Ќе биде ли тоа?
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 07-Nov-2014 at 09:00
http://maxmediabg.com/skymedia/

Edited by Дифиан - 07-Nov-2014 at 09:01
Back to Top
tiberix View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Aug-2011
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote tiberix Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 02-Nov-2014 at 13:23
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 23-Oct-2014 at 09:32
Потполно ќе се сложам со ink. Ваквиот начин на влез е вистинско решение за да избегнеш луѓе кои што би живееле од/во метро станиците. Системот кој го има воведено Софија е идентичен на многу други европски градови и не ја гледам причината за побуна.

Мислам дека метро станица не е место за дружење, ниту пак место за пречекување на познати, барем тоа е мое мислење. Релативно мал простор, голема фреквенција на луѓе.

Сите овие нови станици имаат системи за безбедност, така што опасност од пожари и земјотреси...

Јас само можам да честитам на развојот на метрото во Софија, посветената работа на овој проект воодушевува
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 22-Oct-2014 at 19:54
Originally posted by jyvation

Многу глуп систем е овој.Не само што е лошо недај боже при пожар,поплава и сл. непогоди, туку го ограничуваш и времето на патникот за да го фати метрото каде што некогаш и дел од секундата е важен бидејќи времето на стоење на самото метро е однапред ограничено.


На влез нема како да нема,а заштото мора да се регистрира вашето влегуване,плус да се прави статистика за натовареност на линиите, на станиците и така натаму.

Русиja


Индиja


Кина


Италиja


Романиja


Великабританиja


Холандиja


Франциja


Шпаниja


САД


Бугариja



Edited by ink - 22-Oct-2014 at 19:58
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 22-Oct-2014 at 17:37
овој систем мислам дека почнаа да го практикуваат во западните земји, поради тоа што метро-станиците станаа збиралишта на секакви луѓе и во шпиц имаше големи гужви
кај нив не е проблем затоа што метроата се чести
ваков систем сретнав и во Истамбул каде на постојките на ЛРТ системот се влегува преку порти со жетон
инаку, во итен случај, портите многу лесно се прескокнуваат, а имаат систем со кој може да се спуштат сите шипки и да се отворат портите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 22-Oct-2014 at 17:06
Многу глуп систем е овој.Не само што е лошо недај боже при пожар,поплава и сл. непогоди, туку го ограничуваш и времето на патникот за да го фати метрото каде што некогаш и дел од секундата е важен бидејќи времето на стоење на самото метро е однапред ограничено.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 22-Oct-2014 at 16:36
Originally posted by Denko

Originally posted by ink

Originally posted by Denko

Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?

Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото).
Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат.
Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром.


Ова е јавен простор и секое ограничување на движењето се коси со слободата на движење, а бариерите го прават токму тоа. Карта се плаќа за возење а не за влез на станицата и тоа е суштината. Инаку, понекогаш и оние што не патуваат имаат потреба да дојдат на перонот. И не секогаш треба да се зема пример од некој друг град. Лондон нпр. е цел на терористички напади, така што властите се принудени да го контролираат и "ограничуваат" јавниот простор колку што можат повеќе. Во Софија единствената причина за ваквата селекција е справување со неплаќачите на карти, што за мене е несреќно решение.

Тоа не е jaвен простор,а обект на една фирма.
Метрото винаги е обект от стратегическо значане и безбедноста во него се следи по различни начини-полицаи, камери, датчици.
Този,коjто нема да патува нема смисла да биде на перона поради неколко причини- нема потреба да прави гужва, второ от чисто безбедностни причини.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 22-Oct-2014 at 16:08
Originally posted by ink

Originally posted by Denko

Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?

Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото).
Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат.
Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром.
Ова е јавен простор и секое ограничување на движењето се коси со слободата на движење, а бариерите го прават токму тоа. Карта се плаќа за возење а не за влез на станицата и тоа е суштината. Инаку, понекогаш и оние што не патуваат имаат потреба да дојдат на перонот. И не секогаш треба да се зема пример од некој друг град. Лондон нпр. е цел на терористички напади, така што властите се принудени да го контролираат и "ограничуваат" јавниот простор колку што можат повеќе. Во Софија единствената причина за ваквата селекција е справување со неплаќачите на карти, што за мене е несреќно решение.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 22-Oct-2014 at 15:48
Originally posted by Denko

Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?

Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото).
Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат.
Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром.

Edited by ink - 22-Oct-2014 at 15:53
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 22-Oct-2014 at 15:31
Originally posted by ink

Originally posted by Denko


Која е целта на овој модел, зошто е "забрането" да пречекаш некој долу на перонот?

Ако имаш достап до перонот,можеш да се качиш без карта во влакчето. Реално контролата ти е уште на влез во самата станица и ако редко можеш да видиш контрола во самиот воз,коja да проверува картите.
Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 22-Oct-2014 at 15:19
Originally posted by Denko


Која е целта на овој модел, зошто е "забрането" да пречекаш некој долу на перонот?

Ако имаш достап до перонот,можеш да се качиш без карта во влакчето. Реално контролата ти е уште на влез во самата станица и ако редко можеш да видиш контрола во самиот воз,коja да проверува картите.

Edited by ink - 22-Oct-2014 at 15:20
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.246 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.