![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 26> |
Author | |||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
||
Инк без љутење,ама Белград изгледа барем едно ниво поевропски од Софија. Софија многу повеќе делува како типичниот балкански град,то тој сегмент во иста неславна кошница со Скопје. Белград и со сите препреки успева да инвестира во градската инфраструктура.Софија тоа го прави дури последните години,но со поголема брзина што е за пофалба. |
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Многу ми е интересно,кога речете во ЕУ и надвор от ЕУ. Ние сите сме на Балканот и резултатите от ЕУ не идат преку нок,а после 2-3 буджетни периода. Един ваков период е 7 години. Ако сакате да одим вака,треба да кажеме дека Белград беше столица на 20 милионска држава 50 години. Памтите тезите Хрватска ради, Београд се гради? Доста можеме да спориме во кое Белград или Софиja е понапред и по кои репери. Еве преди помалце от месец се вратив от една недела от Белград. Edited by ink - 09-Nov-2014 at 14:10 |
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
Неможеш апсолутно да споредуваш земји кои не се во ЕУ како Македонија,Србија.. и земји во ЕУ како Бугарија,Хрватска итн.. од економски аспект. Можеби за метрото да тоа е предност но во се друго Белград е пред Софија.Прво инфраструктурно па све друго. Edited by jyvation - 09-Nov-2014 at 14:06 |
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Што беше урнато от бомбардировките? Мостови предимно, неколко от големите комерзиални згради,владини згради, Авала, телевизиjaва, неколко клучки. Не сакам да подценувам бомбардировките над Белград,но никоj не треба да заборава,дека Софиja 50 години беше вештачки задржувана и никога не беше проектирана за вакво население поради мислата,дека цел живот ке ja држат вештачки до 800 000 - 1 милион. Не знам от каде извади,дека Србиja е помала земja от Бугариja? Двете држави са на исто место.Икономсик само Србиja е една идеja подлаба. Иначе овде исто Софиja е главниот икономски центар и како втор ешалон са градови како Варна, Бургас и Пловдив, но се уште за да се подржуват другите градови,Софиja не добива како буджет реципрочно тоа што произведува и нема како и да е вака. Както сите знаеме,от 1997 година, некаде до 2007-2009 година, основен проект во Софиja беше метрото. Ако погледнеме реално,може би тамо са вложени некаде около 2-3 милиарда евра.Тоа е прашане на приоритети. Секи решава каде ке инвестира. Edited by ink - 09-Nov-2014 at 12:56 |
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
![]() Па со конфигурацијата на теренот која ја има Белград мислам дека би било неосновано да се гради метро и премногу скапо, така да мислам дека си во право. Инк не заборавај дека половина од Белград беше разурнат и уништен за време на бомбардирањето од Американците во 99та. Белград ја изгради сета таа инфраструктура наново и уште изгради дополнителни клучки, раскрсници, мостови итн. Развојот на Софија и Белград би требало да се мери еднакво бидејќи мислам дека сепак они имаат некоја иста почетна позиција ,плус Србија е помала земја од Бугарија , а економиите во нашиве држави се на некој начин центрирани во големите/главните градови. Edited by daci92 - 09-Nov-2014 at 12:39 |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
Ми се чини дека Белград никогаш нема да има метро
|
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Се зависи за што станува збор. Ако зборуваме например за метро, Софиja отдавна е пред Белград во тоа.Софиja зборува за трета линиja, прошируват се двете постоечки линии. Ако зборуваме за градска инфраструктура,делумно Белград е преди Софиja...се зависи какви са реперите. Да не забораваме,дека едно е да подржуваш инфраструктурата,коja Jгославиja изгради, друго е да градиш инфраструктура наполно наново. Edited by ink - 09-Nov-2014 at 12:31 |
|||
![]() |
|||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
||
Софија веќе 8 години е во ЕУ,ќе биде срамота ако за 10 години и не би била пред Белград,но тоа ти кажува колку Белград бил сепак пред Софија. |
|||
![]() |
|||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
||
Мног сообраќајни подлези се изградија во Софија... Е сега за да се комплетира една цела отсека треба да продолжи строеж и на другите раскрсниците долж овој булевар горе. Ќе биде ли тоа?
|
|||
![]() |
|||
Дифиан ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
tiberix ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Aug-2011 Location: Sofia Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Потполно ќе се сложам со ink. Ваквиот начин на влез е вистинско решение за да избегнеш луѓе кои што би живееле од/во метро станиците. Системот кој го има воведено Софија е идентичен на многу други европски градови и не ја гледам причината за побуна.
Мислам дека метро станица не е место за дружење, ниту пак место за пречекување на познати, барем тоа е мое мислење. Релативно мал простор, голема фреквенција на луѓе. Сите овие нови станици имаат системи за безбедност, така што опасност од пожари и земјотреси... Јас само можам да честитам на развојот на метрото во Софија, посветената работа на овој проект воодушевува |
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
На влез нема како да нема,а заштото мора да се регистрира вашето влегуване,плус да се прави статистика за натовареност на линиите, на станиците и така натаму. Русиja ![]() Индиja Кина Италиja ![]() Романиja ![]() Великабританиja ![]() Холандиja ![]() Франциja ![]() Шпаниja ![]() САД ![]() Бугариja ![]() Edited by ink - 22-Oct-2014 at 19:58 |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
овој систем мислам дека почнаа да го практикуваат во западните земји, поради тоа што метро-станиците станаа збиралишта на секакви луѓе и во шпиц имаше големи гужви
кај нив не е проблем затоа што метроата се чести ваков систем сретнав и во Истамбул каде на постојките на ЛРТ системот се влегува преку порти со жетон инаку, во итен случај, портите многу лесно се прескокнуваат, а имаат систем со кој може да се спуштат сите шипки и да се отворат портите |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
Многу глуп систем е овој.Не само што е лошо недај боже при пожар,поплава и сл. непогоди, туку го ограничуваш и времето на патникот за да го фати метрото каде што некогаш и дел од секундата е важен бидејќи времето на стоење на самото метро е однапред ограничено.
|
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Тоа не е jaвен простор,а обект на една фирма. Метрото винаги е обект от стратегическо значане и безбедноста во него се следи по различни начини-полицаи, камери, датчици. Този,коjто нема да патува нема смисла да биде на перона поради неколко причини- нема потреба да прави гужва, второ от чисто безбедностни причини. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото). Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат. Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром. Edited by ink - 22-Oct-2014 at 15:53 |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
||
Ако имаш достап до перонот,можеш да се качиш без карта во влакчето. Реално контролата ти е уште на влез во самата станица и ако редко можеш да видиш контрола во самиот воз,коja да проверува картите. Edited by ink - 22-Oct-2014 at 15:20 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |