build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 26-Dec-2011 at 15:54
Originally posted by axel

<div ="line">

          

               
               <h1 ="title">

                    
                         „Ин такси“ ќе отвори нови 600 работни места</h1><h2>Еколошки превоз е само една од многуте работи кои ги нуди такси
компанијата „Ин такси“. Со повеќе од 150 возила кои возат само низ
Скопје, од компанијата најавуваат и проширување од наредната недела во
Битола и Охрид, а потоа и во другите градови низ Македонија, со што ќе
се отворат нови 600 работни места.</h2>

intaxi500


-Водечката идеја на „Ин такси“ е да направиме најдобар и
најквалитетен такси превоз во регионот, во што и успеавме. Да се
прошириме низ сите поголеми градови во Македонија на што работиме.  Да
вработиме што повеќе луѓе и да максимизираме стандардот за квалитет во
такси превоз во Македонија, со цел да бидеме пример за многу такси
компании во државата и во странство бидејќи работиме по сите светски
стандарди, домашни правила и закони, изјави менаџерот на компанијата,
Оливер Никушев.


Никушев велејќи јавниот превоз е огледало на Скопје, се заблагодари
на градоначалникот на град Скопје, Коце Трајановски, кој според него,
после многу долги години хаос во такси превозот започнал да внесува ред.
Тој воедно испрати и пораки до градоначалниците на другите градови да
го следат неговиот пример.


Такси компанијата „Ин такси“ овозможува превоз до сите дестинации низ Македонија, но и низ странство.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/51922-In-taksi-ke-otvori-novi-600-rabotni-mesta



               
               

          



Вчера попладнето едно 20-тина возила видов овде кај нас со ознаки на ИН, значи исти вакви Флуенс паркирани блиску до такси НОВА.Вечерта видов две од нив со табла од НОВА и скопски таблици
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 26-Dec-2011 at 02:57

ОД 1 ЈАНУАРИ СТАПУВА НА СИЛА ОДЛУКАТА НА ГРАДОТ ЗА КОМПЛЕТНО УНИФИЦИРАЊЕ НА ТАКСИ-ПРЕВОЗОТ


Само бело-жолти таксија ќе парадираат низ Скопје


Град Скопје ги отфрла шпекулации дека унифицираната боја на такси-возилата нема да се применува од први јануари 2012 и дека истата ќе се пролонгира, граѓаните пак ја поздравуваат оваа одлука


По унифицираните такси-ознаки за автотакси-превозниците кои стапија на сила од неодамна од 1 јануари 2012 година градот информира дека таксистите ќе мораат да ги префарбаат своите возила во бело-жолта боја, како дел одлуките на властите за справување со нелегалниот такси-превоз. Град Скопје децидно ги отфрла сите шпекулации на скопските таксисти дека унифицираната боја на такси-возилата нема да се применува од први јануари 2012 и дека истата ќе се пролонгира.
- Сите што ќе поднесат документи за нови лиценци од 1 јануари 2012 година нивните возила ќе мораат да се исфарбани во бело-жолта варијанта. Останатите кои имаат важечки лиценци не ќе мораат да го сторат тоа веднаш, туку при обновата на документацијата за вадење на нова тековна лиценца велат од Град Скопје. Од таму информираат дека според донесената одлука за унифицирање на такси-превозот во Скопје покрај налепниците кои веќе важат, такси-превозниците своите возила ќе мораат да ги префарбаат или облепат со жолто-бела боја своите возила. И тоа со жолто на предната и задна хауба, а останатиот дел од колата да биде бел. Со овој финален потег градските власти велат дека еднаш за секогаш ќе се реши хаосот со нелегалните такси-превозници низ скопските улици. Скопските таксисти со поделено мислење за одлуката од Град Скопје за унифицираност на возилата.

Дел од таксистите кои се сложуваат да ги исфарбаат своите возила велат дека Град Скопје треба да го зголеми капацитетот на такси-стојалиштата и да ги отстрани дивите таксисти кои им се нелојална конкуренција. Досега градот остана глув за овие наши барања, додадоа тие. Останатиот дел од таксистите велат дека оваа година имале направено големи трошоци, па би било добро надлежните од Град Скопје да го одложат фарбањето на возилата со кои вршат превоз на патници, затоа што тоа би ги чинело околу 1.000 евра. Оние најзасегнатите, граѓаните, ја поздравуваат оваа одлука на градските власти. Иако пак дел од нив кои го користат такси-превозот велат дека најважно е тие да се возат со попуст.

Дејан Србиновски

http://www.time.mk/read/902f7a73d8/277c58a6e0/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 01-Dec-2011 at 17:04

„Ин такси“ ќе отвори нови 600 работни места

Еколошки превоз е само една од многуте работи кои ги нуди такси компанијата „Ин такси“. Со повеќе од 150 возила кои возат само низ Скопје, од компанијата најавуваат и проширување од наредната недела во Битола и Охрид, а потоа и во другите градови низ Македонија, со што ќе се отворат нови 600 работни места.

intaxi500

-Водечката идеја на „Ин такси“ е да направиме најдобар и најквалитетен такси превоз во регионот, во што и успеавме. Да се прошириме низ сите поголеми градови во Македонија на што работиме.  Да вработиме што повеќе луѓе и да максимизираме стандардот за квалитет во такси превоз во Македонија, со цел да бидеме пример за многу такси компании во државата и во странство бидејќи работиме по сите светски стандарди, домашни правила и закони, изјави менаџерот на компанијата, Оливер Никушев.

Никушев велејќи јавниот превоз е огледало на Скопје, се заблагодари на градоначалникот на град Скопје, Коце Трајановски, кој според него, после многу долги години хаос во такси превозот започнал да внесува ред. Тој воедно испрати и пораки до градоначалниците на другите градови да го следат неговиот пример.

Такси компанијата „Ин такси“ овозможува превоз до сите дестинации низ Македонија, но и низ странство.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/51922-In-taksi-ke-otvori-novi-600-rabotni-mesta

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 12-Oct-2011 at 15:51
Се прави црна листа со возачи-измамници!


Градските власти појаснуваат дека нивните инспекторски служби имаат евиденција на сите таксисти кои по добивањето на лиценците ја затвориле фирмата и на сите кои отстапиле од такси-здруженијата во кои претходно членувале и на сите истите ќе им бидат одземени


Започнува одземањето на лиценците на оние таксисти кои ги злоупотребуваат лиценците и налепниците кои се обележја за работа во оваа дејност, информираат надлежните на Градот Скопје. Оттаму додаваат дека според нивните сознанија, во Скопје како таксисти работат лица кои се пензионери, но и лица кои се вработени на други места што е спротивно на Правилникот за такси превоз.

Од Градот појаснуваат дека нивните инспекторски служби веќе направиле и листа на оние таксисти кои конкурирале за лиценца и обележја преку основање на фирма, а по нејзиното добивање, фирмата ја затвориле или пак отстапиле од такси-здруженијата во кои претходно биле членови.
- Ваквата постапка, доведува до измама не само кон Градот, туку и кон Управата за јавни приходи, која нема целосен увид дали лицето по затворањето на фирмата продолжило да остварува приходи од такси дејноста. Но, исто така треба да се приклучи и Трудовата инспекција. Овие лица ги прекршуваат правилата со тоа што на своите корисници им даваат попусти, односно се ценкаат за цената. Според Правилникот за работа во такси дејноста, од Регистарот ќе бидат избришани сите оние лица кои направиле промена на бројот на вработените или во регистрацијата на фирмата, а за тоа не доставиле никакво известување до Градот, велат надлежните од Град Скопје.

Тие најавуваат дека инспекторите патролираат деноноќно низ градот со цел да го намалат бројот на дивите таксисти и дека акцијата за разобличување на овие појави, ќе продолжи и понатаму, се со цел да се заштитат легалните таксисти од оние кои непрофесионално се занимаваат со оваа дејност, односно ја третираат како еден вид хоби.

Инаку, голем број од такси стојалиштата за паркирање на легалните таксисти се обележани, но доколку се појави потреба од зголемување на бројот на стојалиштата, од Градот велат дека се подготвени да преземат нови активности за нивно зголемување. Бројот на лиценци е ограничен и изнесува 3.000, а се дозволува и издавање на уште 300 лиценци за еколошки и хибридни возила, но засега, нема поднесено ниедно барање за лиценца за возила од ваков тип.  http://vecer.com.mk/?ItemID=6FFAA1C46CFC064BA851A68D76616970

Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 18-Aug-2011 at 13:41
Не ме чуди. Цело време одат огласи за вработување по весници, а тоа може да значи следново:
1. Компанијата расте, се зголемува бројот на возила и возачи кои треба да управуваат со нив, или
2. Возачите напуштаат или ги отпуштаат од работа, па се јавува недостаток од возачи за возилата кои ги поседуваат.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 18-Aug-2011 at 12:57
Денес слушнав информација од која нивото на нервоза ми се дигна до максимум. Некои од возачите во ИН такси работат за само 50 евра месечно! Па каква држава е оваа? Па и банана држава да беше ќе се ценеше работата на луѓето. Наводно од компанијата оправдување е дека ретко кој се јавувал во нивната компанија да побара такси превоз и затоа прометот бил мн мал. Плус од тие 30 посто што шоферот ги зема од секоја вожња, на крајот од месецот од целокупната сум што ќе ја заработи парите одат за пензиско и здравствено осигуравање, па аналогно на тоа, остануваат тие мизерни пари да ги земе шоферот на крајот од месецот. Секоја чест за постојкиве и за воведувањето каков таков ред, но некој да се потценува со такви мизерни пари е крајно безобразно и нехумано.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 18-Aug-2011 at 12:41
Еве и еден предлог да направат еден кружен тек за влезот на паркингот на таа раскрница, од другата страна е и влезот за паркингот пред синдикат и се ствара гужва, а и често таксистите кога веќе еве и ја изградија станицата имаат потреба од полукружно свртување, така да тука стварно ќе врши работа кружен, а и има простор.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 18-Aug-2011 at 10:54
Браво, ова е навистина одлично Applause
Back to Top
Mjölnir View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Jul-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Mjölnir Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 18-Aug-2011 at 10:51
Ова е добра работа


Екипите на ЈП „Улици и патишта“, по налог на Град Скопје, изминативе денови работеа на изградба на десеттина нови такси стојалишта.

taksi-stojalista1-500

Такси стојалиштата се наоѓаат на улиците „Ѓорче Петров“, „Љубљанска“, „Мирче Ацев“,„Горѓи Капчев“, „Трета Македонска Бригада“,„12 Македонска Бригада“,„Водњанска“, неколку улици во населба „Пинтија“, како и на булеварот „Кочо Рацин“.

taksi-stojalista-vo-izrabot

Изградбата на такси стојалиштата се одвиваше во неколку фази: ископ на земјена површина, поставување рабници, тампонирање и асфалтирање.

Сите стојалишта што се изградени досега се со слични димензии од 30 до 40 метри должина, а со широчина од 3 метри.

Такси станицата што е изградена во Ѓорче Петров е со поголеми димензии, долга е 30м, а широка 15 метри.

taksi-stojaliste2-500

На улицата „Мирче Ацев„ во близина на Тинекс кај Градскиот трговски центар за потребите на лиценцираните такси компании направени се две такси стојалишта во двата коловозни правци.

Град за проектот потрши околу 4 милиони денари, но во Скопје, се бараат и нови алтернативни локации каде што би се изградиле уште вакви такси стојалишта.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/39578-Izgradeni-novi-taksi

Edited by Cloverstack - 18-Aug-2011 at 11:28
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 28-Jul-2011 at 04:02
Климент си провоциран, само забораваш дека констатирам дека останува наследство што ќе ги нема таксиситите после тоа. Јас, ако приметиш, никаде не констатуирав дека е супер тоа што мвр чека да биде од подиректен интерес на некој внатрешен да си јазаврши рабоптатат, согласен сум тука, сно во случај има некоја корист од тоа. Така да ако го препрочиташ поново мојот пост ќе видиш сосема друга работа кажана, не тоа што тебе така на прва ти се прочитало.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 28-Jul-2011 at 00:50
Originally posted by Denko


Institucijata na "Inindenska BB" se vika Vlada na Republika Makedonija. Vladata i ostanatite drzavni institucii se dolzni po zakon da gi kaznuvaat site prekrsiteli na zakonite. Tuka nema moi i tvoi pretstavnici, nema trpenje, nema ramnoteza. Ima samo dve raboti: ili ke bideme drzava kako sto treba ili ke bideme (toa veke odamna sme) banana drzava, vo koja se (ne)funkcionira improvizaciski. Pak ke kazam, nasite institucii za zal nemaat kapacitet da ja menadziraat drzavata. Vladee korupcija i nadleznite vo mnodu slucaevi namerno go krsat zakonot (toa e krivicno delo).Vaka, za zal, ke funkcionira uste mnogu... Inaku (kolku da znaes) licencite i kontrolite vo taksi prevozot vo Skopje se pojavija poradi osnovanje na golema taksi kompanija na eden nas (golem) politicar, pa so toa (bidejki ima mok kaj vlastite) si ja ras cistuva nelojalnata konkurencija. Da ne bese negovata taksi-kompanija den denes ke imavme ista situacija kako sti vprocem ima(v)me so decenii nanazad.  


Вака друже. Знам дека ти е јасно дека ние неаме една влада, туку две (неформално). Едната ги штити интересите на сите, вклучувајќи го и мнозинството, а другата на најголемото малцинство. Мислам дека поголемо објаснување за оваа и сите други ситуации не можеме да добиеме. Ако сакаш да градиш верски објект, ќе дозволиш во Тетово да се пуши, ако сакаш автопат накај Штип ќе треба да дадеш закон за знамиња и ред други работи кои не би ги спомнал во оваа прилика. Се си има свој корен, а коренот со овој бизнис е ептен дебел. Не ме интересира дали е ради дотичниот господин оваа лиценца или не, ме интересира мене толеранцијата врз дивите таксисти, а таа е јасна ко ден. Владата е тотално немоќна (не зборам конкретно за оваа владеачка гарнитура, туку општо за Влада како институција) за некои работи, а оваа е токму таква. И да има некој храброст да ги сопре дивите таксисти, после тоа ќе мора дел од нив да ги вработи во администрација и сето тоа се врти во круг.
Back to Top
Климент View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 27-Jul-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Климент Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 27-Jul-2011 at 23:50
Originally posted by lslcrew

Дури и да постои компанија со повластена улога на пазарот на такси, тоа сигурно ќе доведе до укинување на дивите таксисти како интерес на тие што се во таа позадина. За некоја година кога ќе дојде нова градска управа таа компанија веќе нема да ја има таа позиција на пазарот, ама укинатите диви таксисти ќе останат како комунално наследство од предходната гарнитура. Таа тогашна гарнитура нема да има потреба да форсира една компанија, нормално доколку нема своја, старата сигурно нема. Така да и не е тоа толку лошо што полициски структури влегуваат во овој бизнис. Сигурно не е сјајно што одредена компанија некое време ќе има нелојална конкуренција, таман работа, ама си носи со себе и решение за некој проблем друг.
Некое време го следам форумов и навистина ми се допаѓа ама не сум некој интернет-комуникативен тип па до сега не се уклучив во дискусија. Ама ова што си го пишал пријателе толку ме испровоцира што не можев да премолчам. Овде зборуваш дека повластеното влегување во такси бизнисот на една добро позната крупна ѕверка од МВР (гледам станало страшно табу дури и да му се спомне името па нема ни јас да го именувам, мада сигурно повеќето го знаеме а тие што не го знаат нека прашаат било кој таксист ќе им каже) е добра работа и дека малтене треба да ја подржиме ради тоа што ќе значело удар за дивите таксисти. Дека беше удар за дивите таксисти си во право ама дека треба подршка за полу дивиот бизнис на ѕверката едноставно не можеш да грешиш повеќе од тоа. Криминал со криминал не се решава а нелојална конкуренција не е добар модел во никој бизнис. Ти зборуваш ко да треба признаница да и дадеме на ѕверката за злоупотреба на позицијата, за едниот позитивен ефект што си го увидел, ама ги изигнорира сите негативни ефекти од таквиот упад во системот. МВР до сега требаше 1000 пати да ги расчисти дивите, ама на памет не им паѓаше. Сега што се смени? Јас во случајов гледам само злоупотреба на должноста за личен интерес а тоа е многу различно од борба против дивите таксисти затоа што така треба и затоа што тоа е од интерес на граѓаните. Од едното до другото има огромна разлика.









Edited by Климент - 27-Jul-2011 at 23:52
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 21-Jul-2011 at 18:04
Originally posted by N23


Ама и тие диви таксисти бираат свои претставници во Владата кои се борат за да ги задржат нивните интереси. Значи едни се бирани за да спроведат закон, други се бирани тој закон да не се спроведе на цела територија. Тоа сакам да го кажам. Исто е како и со законот за пушење. Се знае во кој град не се почитува, а во кој град се почитува 80%. Селективна правда е тоа, која мора да се истрпи, во име на некакви добри односи меѓу народот. И јас не сакам да гледам диви таксисти, кои прават егзибиции низ градов и по автопат, ама како што ти си избрал еден владин претставник, така он избрал друг и за да има каква таква рамнотежа мора едниот да преќути за некои работи.
Institucijata na "Inindenska BB" se vika Vlada na Republika Makedonija. Vladata i ostanatite drzavni institucii se dolzni po zakon da gi kaznuvaat site prekrsiteli na zakonite. Tuka nema moi i tvoi pretstavnici, nema trpenje, nema ramnoteza. Ima samo dve raboti: ili ke bideme drzava kako sto treba ili ke bideme (toa veke odamna sme) banana drzava, vo koja se (ne)funkcionira improvizaciski. Pak ke kazam, nasite institucii za zal nemaat kapacitet da ja menadziraat drzavata. Vladee korupcija i nadleznite vo mnodu slucaevi namerno go krsat zakonot (toa e krivicno delo).
Vaka, za zal, ke funkcionira uste mnogu... Inaku (kolku da znaes) licencite i kontrolite vo taksi prevozot vo Skopje se pojavija poradi osnovanje na golema taksi kompanija na eden nas (golem) politicar, pa so toa (bidejki ima mok kaj vlastite) si ja ras cistuva nelojalnata konkurencija. Da ne bese negovata taksi-kompanija den denes ke imavme ista situacija kako sti vprocem ima(v)me so decenii nanazad.  
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 21-Jul-2011 at 17:21
N23 @ повеќето од твоите зборови се точни ,има сега групи да ги наречам , едните се такси компаниите со нови коли кои ги здружија нивните компании и кои се поблиски со властите, и другите се старите традиционални компании кои од секогаш имале лиценци ,но овој пат не успеале да извадат пошто им се поништиле претходните лиценци кои ги имале, градот сепак става цена на такси превозот во согласност со групата со новите возила да не ги набројам ,а другите не ги прашуваат во општо ,после се бунат зошто ние ги качивме а тие не ги качија цените и ајде сега КАЗНУВАЈТЕ ГИ ,за мене лично повеќе би се возел со традиционална фирма ,поштена, од колку со нова кола со аматерски шофери ,зборот ми е за компаниите кои се водат како такси, ( а не за дивите таксисти ) јас сметам дека градот треба да биде еднаков за сите компании ,а не само за новите, сите треба тие компании да креваат рака за цената или пак за некое друго правило за таксито, а не градот да им го крои законот според тоа како на некој друг му одговара, градот треба законот да го направи во согласност со таксистите бидејќи тие се што плаќаат данок ,лиценци , и др.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 21-Jul-2011 at 17:12

Ама и тие диви таксисти бираат свои претставници во Владата кои се борат за да ги задржат нивните интереси. Значи едни се бирани за да спроведат закон, други се бирани тој закон да не се спроведе на цела територија. Тоа сакам да го кажам. Исто е како и со законот за пушење. Се знае во кој град не се почитува, а во кој град се почитува 80%. Селективна правда е тоа, која мора да се истрпи, во име на некакви добри односи меѓу народот. И јас не сакам да гледам диви таксисти, кои прават егзибиции низ градов и по автопат, ама како што ти си избрал еден владин претставник, така он избрал друг и за да има каква таква рамнотежа мора едниот да преќути за некои работи.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 21-Jul-2011 at 16:37
Originally posted by N23

Originally posted by Denko


Тоа у теоријата се вика социјален мир и мора некогаш да се прогледа кроз прсти. Исто е и со дивите превозници кои гравитираат кон Тетово и Куманово.N23, sto stana so tvojot socijalen mir? Da ne te citiram sto gluposti imas iznakazano od prethodnata strana, no akcijata na "Grad Skopje" i MVR za sreduvanje na taksi prevozot gi otvrlija tvoite nelogicni tezi vo celost. Doagame pak na toa deka se se moze ako drzavata resi da sozdade red vo opstestvoto.


Ај прво што ме навреди, нема да ти реплицирам за тоа, втора ствар ако имаш очи ќе видиш ќе прочиташ и дека пишувам за дивите таксисти накај Тетово и Куманово, а социјалниот мир најповеќе се однесува на тие категории. Град Скопје не е задолжен за дивите превозници на територија на РМ, а јас секој ден ги гледам истите тие и си возат без пречка. За нив сигурно ќе се измисли нов закон ко со дивоградбите.
Штета што работите ги гледаш буквално и не знаеш да читаш меѓу редови, нешто што јас не можам да ти помогнам. Социјален мир не се побива преку казнување на 500 души. Дај боже сите да ги казнат, но јас и погоре пишав дека тие што се откажуваат од такси се луѓе кои работат две работи. Јас би бил задоволен некој што нема никаква работа, но не сака да се лиценцира, веднаш да добие забрана.
А сам ќе си ја побијам тезата ако отидам за месец дена пак во Чаир, Шутка и кај Холидеј ин и не видам повеќе диви таксисти.
Вчера повеќе од 20 диви таксисти седеа пред Холидеј Ин и ги собраа сите странци додека легалниве такси компании седеа со празни раце.
Vaka sega, vo mojot post nema nikakva navreda. Toa sto malku poostro ti replicirav e inspirirano od tvojata replika od porano vo koja mi velis "А Денко шо си по професија или што имаш студирано па за вака да ги дефинираш работите? Све паметњаковичи се наредија на форумов".
Ovie repliki nie gi pocnavme od iznesenoto mislenje deka za opstojuvanjeto na divite taksisti najvinovni se graganite sto se vozat vo niv. Za deceniskoto postoenje na divite taksisti, (rekov togas a sega povtoruvam) najvinovni se vlastite. Od tuka pocna nasata diskusija. Znaci vlastite nie gi birame i plakame da stvorat red i mir vo opstestvoto, a toa znaci, da gi kaznuvat prekrsitelite na zakonite (site do eden). Toa e nivna zakonska dolznost. Toa e sustinata. Sekoj obid za opravduvanje na postoenje na divi taksisti e cista glupost i krsenje na zakonite od strana na vlastite. Toa sto postojat uste divi taksisti, kako sto spomnuvas ti, e isto taka krivica na nadleznite organi. pozz
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 21-Jul-2011 at 09:55
Originally posted by Denko


Тоа у теоријата се вика социјален мир и мора некогаш да се прогледа кроз прсти. Исто е и со дивите превозници кои гравитираат кон Тетово и Куманово.N23, sto stana so tvojot socijalen mir? Da ne te citiram sto gluposti imas iznakazano od prethodnata strana, no akcijata na "Grad Skopje" i MVR za sreduvanje na taksi prevozot gi otvrlija tvoite nelogicni tezi vo celost. Doagame pak na toa deka se se moze ako drzavata resi da sozdade red vo opstestvoto.


Ај прво што ме навреди, нема да ти реплицирам за тоа, втора ствар ако имаш очи ќе видиш ќе прочиташ и дека пишувам за дивите таксисти накај Тетово и Куманово, а социјалниот мир најповеќе се однесува на тие категории. Град Скопје не е задолжен за дивите превозници на територија на РМ, а јас секој ден ги гледам истите тие и си возат без пречка. За нив сигурно ќе се измисли нов закон ко со дивоградбите.
Штета што работите ги гледаш буквално и не знаеш да читаш меѓу редови, нешто што јас не можам да ти помогнам. Социјален мир не се побива преку казнување на 500 души. Дај боже сите да ги казнат, но јас и погоре пишав дека тие што се откажуваат од такси се луѓе кои работат две работи. Јас би бил задоволен некој што нема никаква работа, но не сака да се лиценцира, веднаш да добие забрана.
А сам ќе си ја побијам тезата ако отидам за месец дена пак во Чаир, Шутка и кај Холидеј ин и не видам повеќе диви таксисти.
Вчера повеќе од 20 диви таксисти седеа пред Холидеј Ин и ги собраа сите странци додека легалниве такси компании седеа со празни раце.

Edited by N23 - 21-Jul-2011 at 09:56
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 21-Jul-2011 at 06:42
Инспектори ги гонат нелегалните ТАКСИ превозници. (Извор: ТЕЛМА)

Нема текст, само видео.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 20-Jul-2011 at 23:45
Originally posted by N23

Прво џандарот им свирна да се тргнат, овие се повозеа 20 метри и почнаа да се враќаат назад. По една минута џандарот ја сврти колата филмски и кога почнаа таксистиве да бегаат им го попречи патот. Као амерички џандар излезе од кола, им собра документи, пиша казни и за 5 минути си отиде. Овие кукаа и се јавуваа по телефони, а типов ниту да им прозбори собра документите и среди работа.


Applause

Дај боже што повеќе вакви полицајци, а помалку флегми кои со прст не мрдаат дури и кога пред нос им прават сериозни прекршоци!
(од мое искуство, засега доминираат вториве)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 20-Jul-2011 at 20:02

Тоа у теоријата се вика социјален мир и мора некогаш да се прогледа кроз прсти. Исто е и со дивите превозници кои гравитираат кон Тетово и Куманово.[/QUOTE]N23, sto stana so tvojot socijalen mir? Da ne te citiram sto gluposti imas iznakazano od prethodnata strana, no akcijata na "Grad Skopje" i MVR za sreduvanje na taksi prevozot gi otvrlija tvoite nelogicni tezi vo celost. Doagame pak na toa deka se se moze ako drzavata resi da sozdade red vo opstestvoto.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.418 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.