build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 11-Jun-2016 at 11:16
Не постојат оправданија, постојат само факти и сведоци на катастрофално водење една компанија
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 11-Jun-2016 at 10:39
Originally posted by BOJAN


И на крај, мислам дека автобуските автотранспортни компании имаат замешано дебели прсти во сето ова што се случува. Особено оние од Прилеп, Битола и Кичево.


Сите им се криви, само МЖ немаат никаква вина. Сигурно автобуските компании им ги проектираа и станиците и постојките на Коридорот 8. (Ќе продолжам со излагањето во подфорумот Железнички станици)
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 11-Jun-2016 at 09:29
Ваквиот возен ред е подготвен намерно за уништување на било каква шанса за развој на железничкиот сообраќај во земјава.

Еве на пример Кичево, до денес сообраќаше само еден воз дневно, кој поаѓаше во Скопје, преноќуваше персоналот таму, и се враќаше како утринска линија од Кичево до Скопје. Така што, не знам зошто не би постоел возен ред со една утринска и една попладневна линија од Скопје и една утринска и една вечерна линија од Кичево.

Истото важи и за возот од Скопје до Кочани. Со децении овие возови сообраќаат во 2 часот наутро, рецидив од социјализмот. А ако сакаат, можат да направат воз рано наутро од Скопје, кој би се враќал подоцна од Кочани кон Скопје, како и доцна попладне воз од Скопје, кој би се враќал навечер од Кочани.

Од Кочани за Скопје никој не патува со воз за на работа во Скопје, а Велес има повеќе од доволно линии кон Скопје наутро. Истото важи и за Битола, наместо да воведат пладневен воз од Скопје и попладневен од Битола, направија возови што сообраќаат во ноќните часови.

И на крај, мислам дека автобуските автотранспортни компании имаат замешано дебели прсти во сето ова што се случува. Особено оние од Прилеп, Битола и Кичево.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 11-Jun-2016 at 02:29
Originally posted by kultuzin



Нов возен ред на Македонски железници























Со новиот возен ред, кој ќе се применува од недела, ќе има повеќе возови од Скопје кон Битола, Кичево и Кочани.



Како што информираат МЖ ТРАНСПОРТ од Скопје за Битола ќе возат шест возови со време на тргнување од Скопје во: 1.40; 6,42; 14,30; 17,10 и 20,12 часот. Од Битола за Скопје возовите ќе тргнуваат во: 3,10; 5,25; 12,50; 18,25 и 21.04 часот.

Со измените кон Кичево ќе сообраќаат два воза кои од Скопје ќе тргнуваат во 2,50 и 16,50, а од Кичево за Скопје во 5,33 и 19,30 часот.

Кон Кочани, исто така, ќе сообраќаат два воза и тоа од Скопје за Кочани во 1.54 и 15,22 часот, а од Кочани за Скопје во 5.00 и 19,30 часот.

Од Скопје за Велес ќе сообраќаат 14 возови првиот во 1,40, а последниот во 22,40 часот. Во повратна насока првиот воз од Велес за Скопје тргнува во 5,03, а последниот во 23,07 часот

Железничкиот патнички сообраќај кон Табановци, Гевгелија и Волково останува непроменет. Кон Табановци ќе возат шест пара возови, кон Гевгелија три, а кон Волкови еден пар.
http://skopjeinfo.mk/nov-vozen-red-na-makedonski-zheleznici






Како што гледам тука за Битола нема 6 туку 5 тргнувања, незнам само како можат да бидат толку аматери овие од МЖ-Транспорт, плус пред 10-на дена нели рекоа дека ќе има 7 поаѓања?? КАТАСТРОФА !!!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 11-Jun-2016 at 00:30
Originally posted by Тркало

Првите два воза за Кичево и Кочани.Не им дојде умот и не.Менаџментот на МЖ - победник на емисијата Јас имам талент


Dobri termini se kako za vikend i za mladi. Trgnuvat tolku rano za da se vratat vo vreme pogodno za rabotnici. Verojatno problemot e sto vozovite ne gi ostavat da "prenokat" vo ovie dva grada. Verojatno ima nekoi prakticni pricini vaka na tastatura mnogu e polesno da si tipkame. Ne deka sakam da gi pravdam naprotiv no vo konkretniot slucaj mislam deka imaat pricina zosto taka go napravile planot.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 10-Jun-2016 at 15:50
Првите два воза за Кичево и Кочани.Не им дојде умот и не.Менаџментот на МЖ - победник на емисијата Јас имам талент
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 10-Jun-2016 at 12:47


Нов возен ред на Македонски железници























Со новиот возен ред, кој ќе се применува од недела, ќе има повеќе возови од Скопје кон Битола, Кичево и Кочани.



Како што информираат МЖ ТРАНСПОРТ од Скопје за Битола ќе возат шест возови со време на тргнување од Скопје во: 1.40; 6,42; 14,30; 17,10 и 20,12 часот. Од Битола за Скопје возовите ќе тргнуваат во: 3,10; 5,25; 12,50; 18,25 и 21.04 часот.

Со измените кон Кичево ќе сообраќаат два воза кои од Скопје ќе тргнуваат во 2,50 и 16,50, а од Кичево за Скопје во 5,33 и 19,30 часот.

Кон Кочани, исто така, ќе сообраќаат два воза и тоа од Скопје за Кочани во 1.54 и 15,22 часот, а од Кочани за Скопје во 5.00 и 19,30 часот.

Од Скопје за Велес ќе сообраќаат 14 возови првиот во 1,40, а последниот во 22,40 часот. Во повратна насока првиот воз од Велес за Скопје тргнува во 5,03, а последниот во 23,07 часот

Железничкиот патнички сообраќај кон Табановци, Гевгелија и Волково останува непроменет. Кон Табановци ќе возат шест пара возови, кон Гевгелија три, а кон Волкови еден пар.
http://skopjeinfo.mk/nov-vozen-red-na-makedonski-zheleznici
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 03-Jun-2016 at 02:02
Originally posted by marija-1

Дали има нов возен ред од 1 Јуни за возовите Скопје-Битола знае некој ?


На возниот ред на сајтот на МЖ не е наведен новиот деловен: од Битола поаѓа во 20:50, а од Скопје во 1 и нешто после полноќ, не сум сигурен побарај по медиумските објави за тоа (мислам дека беше 1:40). Со новите возови патувањето е 10 мин. пократко од претходно, односно трае 2:40.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 02-Jun-2016 at 20:51
Originally posted by ehrlich

Контролата за разминување на композиции од Трубарево функционира кај товарните возови (дигресија: воедно така и се случи минатогодишниот судир кај Кадина Река), ама мислам дека за патничките возови се уште трае правилото да биде тоа изведено преку отправник. Ова се повеќе мои мислења и искуство од железница, бидејќи татко ми долги години работеше таму, реално не знам дали е вака во целост и како е сега решено.


,,Контролата за разминување на композиции'' од Трубарево функционира кај сите возови, и патнички и товарни, а минатогодишниот судар кај Рајко Жинзифов нема врска со центарот за далечинско управување на возови...Друго е во прашање...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 02-Jun-2016 at 20:42
Originally posted by marija-1

Дали има нов возен ред од 1 Јуни за возовите Скопје-Битола знае некој ?


Истиот возен ред како и досега..од Скопје за Битола возовите 941, 641, 643, 541 и 645, а од Битола за Скопје возовите 640, 540, 642, 644 и 940...
Back to Top
marija-1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2016
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote marija-1 Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 02-Jun-2016 at 19:00
Дали има нов возен ред од 1 Јуни за возовите Скопје-Битола знае некој ?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 01-Jun-2016 at 00:16


Некако многу далеку ми е ова Инаку, ако веќе размислуваме на темава, најдобро би било да изградат два целосни нови колосеци погоре, со што и Вардарска долина да може да се изгради
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 31-May-2016 at 23:54
Веќе кога сме кај темата оперативен капацитет на инфраструктурата, од кој момент има повеќе смисла да се има двосмерен колосек, бар на најоптоварената делница Скопје-Велес (делот кајшто се дели пругата кон Прилеп)?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 31-May-2016 at 21:36
Контролата за разминување на композиции од Трубарево функционира кај товарните возови (дигресија: воедно така и се случи минатогодишниот судир кај Кадина Река), ама мислам дека за патничките возови се уште трае правилото да биде тоа изведено преку отправник. Ова се повеќе мои мислења и искуство од железница, бидејќи татко ми долги години работеше таму, реално не знам дали е вака во целост и како е сега решено.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 31-May-2016 at 20:33
Originally posted by ehrlich

[B]Дали мислеле на недоволно број места за разминување на така замислениот распоред со 7 пара дневно, слаба/недоволна сигнализација, недоволно персонал и возни капацитети, немање капацитет на пругите за таков план од 2:30, а да би бил сепак точен до одредени граници?[/B]

Еве вака сега нешто од малку поголемото искуство со железница:

1. Да, распоредот со седум воза дневно, особено на пругата Скопје-Велес би бил предизвик со оглед на бројот на сообраќај на таа делница (пред се на товарните возови, кои конечно тргнаа по неколкумесечната блокада)
2. Сигнализацијата им е добра, дури постои и централен команден систем во ЖС „Трубарево“, од каде што автоматски се менуваат свртници и светлата, и се следат сите возови.
3. Персонал нема доволно, особено работници, а да не зборам дека малите станици ги затворија и сега разминување се прави одвај на десет станици во цела Македонија, така што јас се прашувам како ова ќе го изведат.
4. Пругите и брзината на возовите се горе-долу ок, јас повеќе го гледам проблемот во персоналот и бројот на станици за разминување.


Прво, фала за одговорот :okay:

Сега уште некое (пот)прашање ако имаш инсајдерски информации...претпоставував за ова под број 3, ама - во врска со тие станици, за кои знам дека беа дел специјално за разминување, надвор од населени места посебно на Велес - Скопје; дали се преземени нивните активности за разминување композиции од контролата во Трубарево, т.е. дали воопшто се вршат такви маневри во станиците без персонал или само тие десетина станици, а овие фактички се водат како отворена пруга?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 31-May-2016 at 20:09
Дали мислеле на недоволно број места за разминување на така замислениот распоред со 7 пара дневно, слаба/недоволна сигнализација, недоволно персонал и возни капацитети, немање капацитет на пругите за таков план од 2:30, а да би бил сепак точен до одредени граници?

Еве вака сега нешто од малку поголемото искуство со железница:

1. Да, распоредот со седум воза дневно, особено на пругата Скопје-Велес би бил предизвик со оглед на бројот на сообраќај на таа делница (пред се на товарните возови, кои конечно тргнаа по неколкумесечната блокада)
2. Сигнализацијата им е добра, дури постои и централен команден систем во ЖС „Трубарево“, од каде што автоматски се менуваат свртници и светлата, и се следат сите возови.
3. Персонал нема доволно, особено работници, а да не зборам дека малите станици ги затворија и сега разминување се прави одвај на десет станици во цела Македонија, така што јас се прашувам како ова ќе го изведат.
4. Пругите и брзината на возовите се горе-долу ок, јас повеќе го гледам проблемот во персоналот и бројот на станици за разминување.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 31-May-2016 at 17:35
Прво изработи, па фали се...како шо и повеќето мислевме, како и небројани пати наназад.Станавме скептици од пракса.

А раководството на МЖ неспособни по навика.Барем еднаш да не изненадеа...

http://tera.mk/dvete-novi-vozni-linii-ne-od-juni-tuku-od-septemvri/

Двете нови возни линии не од јуни, туку од септември

Мај 31, 2016

„ Од први јуни ќе стартуваат уште две нови линии на релација Скопје-Битола и обратно. Со овие две, бројот на возови кои ќе сообраќаат помеѓу двата најголеми македонски градови ќе изнесува 14, од двата града по 7“.

Вака известуваа медиумите. А денеска информацијата ја проверивме во Македонски железници, дали од утре ќе тргнат нови два воза.

Од таму за Тера рекоа дека новите два пара воза сепак нема да тргнат од утре иако така првично се планирало. Објаснувањето е дека уште некои работи треба да бидат дозавршени на оваа железничка линија, а потоа да се стават и новите два воза. Така ќе биде летово со постојните пет воза. Од септември со стартот на школската година и бројот на возови ќе го зголемеле, ни рекоа од Македонски железници.

Засега остануават четирите како и досега и тој дополнителниот што одеше пробно доцна навечер од Битола околу 21:00 часот. И тој сега станува редовен во сообралајот на релцијата Битола-Скопје.

Како деловен е тој и утринскиот нешто после 5 часот, останатите се старите композиции патнички со кои за три и пол часа се стигнува до Скопје.

Ако одите со двата деловни патувањето е покусо за 45 минути.



...''Некои работи да бидат дозавршени на оваа лиинија''...

Дали мислеле на недоволно број места за разминување на така замислениот распоред со 7 пара дневно, слаба/недоволна сигнализација, недоволно персонал и возни капацитети, немање капацитет на пругите за таков план од 2:30, а да би бил сепак точен до одредени граници?
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 30-May-2016 at 14:51
Баш денес бев да прашам на ЖС Битола за новиот возен ред и добив одговор дека немаат информација. Јас не знам како се очекува на први јуни некој да патува со новите линии, а сè уште нема никаква информација.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 30-May-2016 at 10:48
1-ви Јуни е задутре, а ништо не објавија за наводните 7 пара кон Битола.Тешко некако им одат комбинациите?!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 27-May-2016 at 10:04
Originally posted by zabegan

технички гледано, колку што сум јас информиран, на рамна делница и дизелките електричните локомотиви што ги имавме досега можеа да ја постигнат таа брзина, проблемот не беше во брзината на возовите, туку во самата траса и фактот дека еден воз поминува нис еден куп населени места


Ako досега Пелагонија поминуваше 34 мин. од Прилеп до Битола, сигурно било околу 100-105 км/ч со оглед дека пругата е доста подолга од патот и е нешто под 60 км.
На тој низ само две села пругата е низ самите куќи (Галичани и Тројкрсти), другите се сите доста настрана од постојките.Ова е предност, ама со забелешка да се изградат огради на делот каде пругата е линија низ самите села.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.186 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.