![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 36> |
Author | |
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Не постојат оправданија, постојат само факти и сведоци на катастрофално водење една компанија
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Сите им се криви, само МЖ немаат никаква вина. Сигурно автобуските компании им ги проектираа и станиците и постојките на Коридорот 8. (Ќе продолжам со излагањето во подфорумот Железнички станици) |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ваквиот возен ред е подготвен намерно за уништување на било каква шанса за развој на железничкиот сообраќај во земјава.
Еве на пример Кичево, до денес сообраќаше само еден воз дневно, кој поаѓаше во Скопје, преноќуваше персоналот таму, и се враќаше како утринска линија од Кичево до Скопје. Така што, не знам зошто не би постоел возен ред со една утринска и една попладневна линија од Скопје и една утринска и една вечерна линија од Кичево. Истото важи и за возот од Скопје до Кочани. Со децении овие возови сообраќаат во 2 часот наутро, рецидив од социјализмот. А ако сакаат, можат да направат воз рано наутро од Скопје, кој би се враќал подоцна од Кочани кон Скопје, како и доцна попладне воз од Скопје, кој би се враќал навечер од Кочани. Од Кочани за Скопје никој не патува со воз за на работа во Скопје, а Велес има повеќе од доволно линии кон Скопје наутро. Истото важи и за Битола, наместо да воведат пладневен воз од Скопје и попладневен од Битола, направија возови што сообраќаат во ноќните часови. И на крај, мислам дека автобуските автотранспортни компании имаат замешано дебели прсти во сето ова што се случува. Особено оние од Прилеп, Битола и Кичево. |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Како што гледам тука за Битола нема 6 туку 5 тргнувања, незнам само како можат да бидат толку аматери овие од МЖ-Транспорт, плус пред 10-на дена нели рекоа дека ќе има 7 поаѓања?? КАТАСТРОФА !!! ![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Dobri termini se kako za vikend i za mladi. Trgnuvat tolku rano za da se vratat vo vreme pogodno za rabotnici. Verojatno problemot e sto vozovite ne gi ostavat da "prenokat" vo ovie dva grada. Verojatno ima nekoi prakticni pricini vaka na tastatura mnogu e polesno da si tipkame. Ne deka sakam da gi pravdam naprotiv no vo konkretniot slucaj mislam deka imaat pricina zosto taka go napravile planot. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Првите два воза за Кичево и Кочани.Не им дојде умот и не.Менаџментот на МЖ - победник на емисијата Јас имам талент
![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Нов возен ред на Македонски железници Со новиот возен ред, кој ќе се применува од недела, ќе има повеќе возови од Скопје кон Битола, Кичево и Кочани. Како што информираат МЖ ТРАНСПОРТ од Скопје за Битола ќе возат шест возови со време на тргнување од Скопје во: 1.40; 6,42; 14,30; 17,10 и 20,12 часот. Од Битола за Скопје возовите ќе тргнуваат во: 3,10; 5,25; 12,50; 18,25 и 21.04 часот. Со измените кон Кичево ќе сообраќаат два воза кои од Скопје ќе тргнуваат во 2,50 и 16,50, а од Кичево за Скопје во 5,33 и 19,30 часот. Кон Кочани, исто така, ќе сообраќаат два воза и тоа од Скопје за Кочани во 1.54 и 15,22 часот, а од Кочани за Скопје во 5.00 и 19,30 часот. Од Скопје за Велес ќе сообраќаат 14 возови првиот во 1,40, а последниот во 22,40 часот. Во повратна насока првиот воз од Велес за Скопје тргнува во 5,03, а последниот во 23,07 часот Железничкиот патнички сообраќај кон Табановци, Гевгелија и Волково останува непроменет. Кон Табановци ќе возат шест пара возови, кон Гевгелија три, а кон Волкови еден пар. http://skopjeinfo.mk/nov-vozen-red-na-makedonski-zheleznici |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
На возниот ред на сајтот на МЖ не е наведен новиот деловен: од Битола поаѓа во 20:50, а од Скопје во 1 и нешто после полноќ, не сум сигурен побарај по медиумските објави за тоа (мислам дека беше 1:40). Со новите возови патувањето е 10 мин. пократко од претходно, односно трае 2:40. |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
,,Контролата за разминување на композиции'' од Трубарево функционира кај сите возови, и патнички и товарни, а минатогодишниот судар кај Рајко Жинзифов нема врска со центарот за далечинско управување на возови...Друго е во прашање... |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Истиот возен ред како и досега..од Скопје за Битола возовите 941, 641, 643, 541 и 645, а од Битола за Скопје возовите 640, 540, 642, 644 и 940... |
|
![]() |
|
marija-1 ![]() Newbiе ![]() Joined: 02-Jun-2016 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Дали има нов возен ред од 1 Јуни за возовите Скопје-Битола знае некој ?
![]() |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Некако многу далеку ми е ова ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Веќе кога сме кај темата оперативен капацитет на инфраструктурата, од кој момент има повеќе смисла да се има двосмерен колосек, бар на најоптоварената делница Скопје-Велес (делот кајшто се дели пругата кон Прилеп)?
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Контролата за разминување на композиции од Трубарево функционира кај товарните возови (дигресија: воедно така и се случи минатогодишниот судир кај Кадина Река), ама мислам дека за патничките возови се уште трае правилото да биде тоа изведено преку отправник. Ова се повеќе мои мислења и искуство од железница, бидејќи татко ми долги години работеше таму, реално не знам дали е вака во целост и како е сега решено.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Прво, фала за одговорот :okay: Сега уште некое (пот)прашање ако имаш инсајдерски информации...претпоставував за ова под број 3, ама - во врска со тие станици, за кои знам дека беа дел специјално за разминување, надвор од населени места посебно на Велес - Скопје; дали се преземени нивните активности за разминување композиции од контролата во Трубарево, т.е. дали воопшто се вршат такви маневри во станиците без персонал или само тие десетина станици, а овие фактички се водат како отворена пруга? |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Дали мислеле на недоволно број места за разминување на така замислениот распоред со 7 пара дневно, слаба/недоволна сигнализација, недоволно персонал и возни капацитети, немање капацитет на пругите за таков план од 2:30, а да би бил сепак точен до одредени граници?
Еве вака сега нешто од малку поголемото искуство со железница: 1. Да, распоредот со седум воза дневно, особено на пругата Скопје-Велес би бил предизвик со оглед на бројот на сообраќај на таа делница (пред се на товарните возови, кои конечно тргнаа по неколкумесечната блокада) 2. Сигнализацијата им е добра, дури постои и централен команден систем во ЖС „Трубарево“, од каде што автоматски се менуваат свртници и светлата, и се следат сите возови. 3. Персонал нема доволно, особено работници, а да не зборам дека малите станици ги затворија и сега разминување се прави одвај на десет станици во цела Македонија, така што јас се прашувам како ова ќе го изведат. 4. Пругите и брзината на возовите се горе-долу ок, јас повеќе го гледам проблемот во персоналот и бројот на станици за разминување. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Прво изработи, па фали се...како шо и повеќето мислевме, како и небројани пати наназад.Станавме скептици од пракса.
А раководството на МЖ неспособни по навика.Барем еднаш да не изненадеа... http://tera.mk/dvete-novi-vozni-linii-ne-od-juni-tuku-od-septemvri/ Двете нови возни линии не од јуни, туку од септември Мај 31, 2016 „ Од први јуни ќе стартуваат уште две нови линии на релација Скопје-Битола и обратно. Со овие две, бројот на возови кои ќе сообраќаат помеѓу двата најголеми македонски градови ќе изнесува 14, од двата града по 7“. Вака известуваа медиумите. А денеска информацијата ја проверивме во Македонски железници, дали од утре ќе тргнат нови два воза. Од таму за Тера рекоа дека новите два пара воза сепак нема да тргнат од утре иако така првично се планирало. Објаснувањето е дека уште некои работи треба да бидат дозавршени на оваа железничка линија, а потоа да се стават и новите два воза. Така ќе биде летово со постојните пет воза. Од септември со стартот на школската година и бројот на возови ќе го зголемеле, ни рекоа од Македонски железници. Засега остануават четирите како и досега и тој дополнителниот што одеше пробно доцна навечер од Битола околу 21:00 часот. И тој сега станува редовен во сообралајот на релцијата Битола-Скопје. Како деловен е тој и утринскиот нешто после 5 часот, останатите се старите композиции патнички со кои за три и пол часа се стигнува до Скопје. Ако одите со двата деловни патувањето е покусо за 45 минути. ...''Некои работи да бидат дозавршени на оваа лиинија''... Дали мислеле на недоволно број места за разминување на така замислениот распоред со 7 пара дневно, слаба/недоволна сигнализација, недоволно персонал и возни капацитети, немање капацитет на пругите за таков план од 2:30, а да би бил сепак точен до одредени граници? |
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Баш денес бев да прашам на ЖС Битола за новиот возен ред и добив одговор дека немаат информација. Јас не знам како се очекува на први јуни некој да патува со новите линии, а сè уште нема никаква информација.
![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
1-ви Јуни е задутре, а ништо не објавија за наводните 7 пара кон Битола.Тешко некако им одат комбинациите?!
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Ako досега Пелагонија поминуваше 34 мин. од Прилеп до Битола, сигурно било околу 100-105 км/ч со оглед дека пругата е доста подолга од патот и е нешто под 60 км. На тој низ само две села пругата е низ самите куќи (Галичани и Тројкрсти), другите се сите доста настрана од постојките.Ова е предност, ама со забелешка да се изградат огради на делот каде пругата е линија низ самите села. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |