build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Центар за управување и контрола на сообраќајот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 7>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 29-Jan-2010 at 14:40
Ако не ги ставаат, зашто не ги ставаа цел свет имал! Ако ги стават е сега многу биле, на кило биле, тендери, братучеди. Приметувам дека форумов почнува да се гуши од класично критизерство. Стварно зацртајте што сакате или вака шетање од еден став во радикално спротивен воопшто не е ниту убедлив ниту пријатен за читање.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 29-Jan-2010 at 14:33
Не знам дали некој ги забележува огромните конструкции за камери што се поставуваат низ градов (обично околу мостови и раскрсници). Јас не знам кој неписмен гради цела конструкција за да постави камера од пола кило. Ова изгледа е пак некоја финта да се фати некој тендер од роднини и пријатели на надлежните.

Единствено ако истите не почнат да се користат и за електронска сигнализација, како на пример ова на сликата подолу...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 29-Jan-2010 at 12:50
Градот ќе позајмува од државата и од Европа

Изградбата и опремувањето на Центарот за контрола на сообраќајот се потребни за да се собираат податоци за сообраќајот во реално време, управување со семафорскиот систем, набљудување и давање предност на возилата на јавниот градски превоз, брза помош, пожарната и полиција. За да се опреми еден ваков систем потребно е да се набават семафорски лантерни, оптички кабли, камера, детектори за возила, екстерни и внатрешни уреди, информатичка опрема, канцелариски материјал, софтвер за адаптивно управување и контрола на сообраќајот и многу други нешта. За да се набават сите овие нешта на градот ќе му бидат потребни околу два милиони евра.

Со парите од државата ќе треба да се купат камиони на јавното претпријатие „Комунална хигиена“ и 120-литарски канти кои ќе се распределат во индивидуалните домаќинства. Камионите за собирање на комуналниот отпад ќе чинат вкупно 123 милиони денари, а кантите за отпадоци 60 милиони денари.

Советниците од опозицијата не се согласија со одлуката за кредит од Европската банка, затоа што сметаа дека градот нема доволно добра инфраструктура за да може да направи Центар за контрола на сообраќајот.

Градоначалникот Коце Трајановски истакна дека овој предлог долго време го разгледувале со надлежните од секторот за сообраќај и се сигурни дека тој ќе успее

- Со месеци мислевме како да го изработиме овој проект, за да биде сé како што треба. Направени се сите пресметки и нашиот град би можел да поднесе еден ваков проект, кој веќе е зафатен во речиси сите соседни земји - кажа Трајановски.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12910116293&id=14&prilog=0&setIzdanie=21896
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 17-Dec-2009 at 15:10
Мах незнам од каде толку старв у коски си набил со технологииве. Телекомуникацитее познаваат 5-7 нивоа на комуникација од точка до точка. На секое ниво барем еднаш се кодира, а многу пати и по неколку кодирања. Како да ти објаснам. Комуникацијата е десети пати скоро прекодирана со уникатни кодови и секвенци.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 17-Dec-2009 at 15:03

кој друг медиум wadsl? мислев дека како опција 3G би била поефтина, а имајќи предвид дека истата и од телеком ја најавија, па негледам некој особен проблем за имплементација... патем предноста на оваа опција е што опремата во секое време може да се дислоцира и веднаш да биде во употреба, без притоа да се губи време со тоа оптиката!

http://bibcom.co.uk/category-wireless-monitoring.php

http://www.3g.co.uk/PR/Jan2009/3G_Router_Enables_Video_Surveillance_3G.htm

потенцијално единствен проблем за ова опција се упадите, затоа и те прашав дали си запознаен колку 3г е безбеден како сервис за ваква работа!



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 17-Dec-2009 at 14:07
Па можно, ако не може и да се користи низ свет. Само што за 24 часовен пренос ќе им излезе малку скапо. Луксуз е за фиксни апарати да се користи мобилна мрежа. За некој другмедиум безжичен може би и да влегол во опција.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 17-Dec-2009 at 13:01

ај некој нека ископа спецификации за опремата, пред се дали се статични или подвижни камерите, дали имаат зум и што резолуција носат... патем ме интерсира ова сега преку оптика е поврзано така!?

чисто информативно лсл доколку се употребат камери врзани преку 3Г мрежа со контролниот центар, за места каде нема услови за оптика или пак попрактично е да не се ремети и прекопува инфраструктурата, дали таквото поврзување може да се направи безбедно без да може некој да упадне во фреквенцијата!? значи колку 3Г како мрежа е безбедна од овој аспект, не дека некој ќе краде снимки од раскрсници, но чисто како диверзија колку е тоа возможно и дали истото може да помине неприметно!?

а за поставеноста, тоа допрва ќе учиме и експериментираме, јас мислам дека најадекватно е камерите да се стават на некоја улична сијалица но поназад од семафорите и да снимаат контра, бар онаму каде со овие камери не се покрива цела улица туку само одредена раскрсница...


Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 17-Dec-2009 at 12:25

ВОДИЧ - КАДЕ СКРИШУМ ЌЕ СЕ СНИМА ПО УЛИЦИТЕ

70 полициски камери ќе ловат прекршоци

Безбедносните камери 24 часа дневно ќе бележат дали возачот поминал на црвено светло, дали не пропуштил пешак..., а казните на уловените ќе им стигнуваат дома

Повеќе од 70 полициски камери на најфреквентните раскрсници во градот ќе снимаат сообраќајни прекршоци. Безбедносните камери 24 часа дневно ќе бележат дали возачот поминал на црвено светло, дали не пропуштил пешак, дали непрописно се престројува и престасува. Министерството за внатрешни работи не сака да ги открие точните локации кои ќе се снимаат, но "Вест" дојде до списокот на раскрсниците и улиците на кои ќе се ловат несовесните возачи. Надлежните сметаат дека граѓаните треба да ги почитуваат сообраќајните правила на сите раскрсници, а не само онаму каде што знаат дека има поставено камери.
Од МВР не прецизираат кога ќе почне снимањето и казнувањето на ваков начин.
Казните на шоферите што ќе ги улови камерата, ќе им стигнуваат дома. За минување на црвено светло или за непропуштање пешак, граѓаните што ќе ги улови камерата, ќе треба да платат казна од 300 евра. Доколку казната ја платат во рок од седум дена, тогаш таа им се намалува за 50 отсто. Според објаснувањето од Министерството за внатрешни работи, камерите ќе бидат поврзани со специјалниот центар за следење на нивната работа и, по дневниот преглед, ќе се пишуваат казните.
Поставувањето на камерите е веќе во тек, и први со ваква контрола ќе бидат булеварите Партизански одреди и Јане Сандански. Освен на семафорите, камери ќе се ставаат и пред мостовите. На посебни железни конструкции во форма на буквата П, полициските камери ќе снимаат што сe се случува и на ваквите премини.
Од МРВ велат дека поставувањето на камери на сообраќајниците се прави по урнек на безбедностите системи кои ги имаат големите европски метрополи. Од таму очекуваат со поставувањето на камерите да се зголеми безбедноста во сообраќајот и да придонесат при расветлувањето на разни кривични дела.
Иако повеќе месеци се веќе поставени, камерите кај некогашната фабрика "Алумина", на улица Теодосиј Гологоганов не снимаат. И тие, како и останатите ќе профункционираат кога ќе се постави системот на сите посочени локации. Во моментов се копааат сите раскрсници на булеварот Партизански одреди за поставување на каблите.
Градоначалникот на Општина Карпош Стевче Јакимовски подготвува кривична пријава за формата која ги врши работите за МВР бидејќи, по копањето, ги остава тротоарите со дупки.

Локации кои први ќе добијат видеонадзор

- булеварот Партизански одреди, кај зградата "Тифани"
- раскрсницата на Партизански одреди со булеварот Климент Охридски
- раскрсницата на Партизански одреди со улицата Рузвелтова
- раскрсницата на Партизански одреди со булевар 8 Септември
- раскрсницата на Партизански одреди со улицата Никола Парапунов
- раскрсницата кај надвозникот Влајко во населбата Влае
- пред мостот Обединети нации во населбата Карпош 4
- улицата Теодосиј Гологанов, кај "Алумина"
- раскрсницата на улица Теодосиј Гологанов со булевар Климент Охридски
- семафорите кај зградата на некогашна "Нова Македонија"
- "Рекорд"
- булевар 11 Октомври, на раскрсницата кај Градска болница
- булевар 11 Октомври, на раскрсницата кај Црвен крст
- Раскрсницата кај Комплексот банки
- булевар Јане Сандански не семафорите кај новата Железничка станица
- булевар Јане Сандански на раскрсницата кај ТЦ "Скопјанка"
- булевар Јане Сандански на раскрсницата кај ТЦ "Три бисери"
- булевар Јане Сандански на раскрсниците пред и по ТЦ "Бисер"
- раскрсницата на булевар Јане Сандански и булевар Србија
- пред мостот Гоце Делчев
- семафорите на булеварот Гоце Делчев, кај ТЦ "Мавровка"
- раскрсницата на Бит-пазар
- пред Железничкиот мост на улицата Адолф Циборовски, во населбата Хром
- улицата Илинденска, кај Владата.
(А.А.)


http://www.vest.com.mk/?ItemID=1AB1C22B9D61F649B3D358D000C4E546&arc=

Не знам како се поставени другите, ама сигурно не се толку приметливо како оваа (болдиранава). Со позиционирањето на оваа камера, може само на црвено да поминете, дека неписмениот што ја намонтирал овде, така убаво ја наместил, да не можеш да го видиш светлото на семафорот точно на дистанца кога треба да почнеш да успоруваш до раскрсницата, тежок простаклук...

Edited by Dave Gahan - 17-Dec-2009 at 12:31
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 16-Dec-2009 at 18:34
затоа rfid е подобра варијанта ништо никој незнае и негледа, но системот го лоцира прецизно неговото движење, а при прекршок односно некое сообраќајно отстапување се бара дадена снимка од скриена камера која единствено служи во случај казнетиот да бара увид во прекршокот...

а дека буџет се полнел со казниве тоа е небулоза, може со тие казни да се покриваат развојни програми, пример во случајов за новиов систем за мониторинг, но дека со нив нешто расходите ќе се испеглаат или амортизираат тоа е небулоза, особено бидејќи ваквите појави после строга контрола максимално стивнуваат!

некој ќе рече полициска држава, но изгледа не разбрал дека во капитализмот ред не се воведува преку вградување етика туку преку дресирање и тренирање дисциплина, со повеќе или помалку репресивни методи, сега е фора да си казнето ангажиран на општинска работна акција!


Edited by Max - 16-Dec-2009 at 18:37
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 16-Dec-2009 at 18:23
Апсолутна подршка за проектот! Многу ни е потребен и е еден од ретките кои се туркаат (макар споро), а навистина заслужуваат да бидат третирани како приоритет.

Но, lslcrew, ите како треба да се отворат очите како ќе се спроведува казнената политика. Казнената политика како апсолутен приоритет треба да го има намалувањето на негативните појави, а надлежните може да се полакомат по собирање на што повеќе пари. Тие две работи може, но не секогаш одат заедно. Затоа, мислам мора да бидеме внимателни во однос на тоа како ќе се спроведува и да не ги отфрламе така лесно прашањата како оние што ги спомна Zoc.

Еве еден отрезнувачки пример од Британија за сличен концепт (speed cameras):




Edited by Cloverstack - 16-Dec-2009 at 18:32
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 16-Dec-2009 at 18:06
конечно добра вест, се надевам дека истата конечно и ќе воведе некаков ред, иако ова каубојските навики тешко ги надминуваме, но бар ете да не е без ич треба да пробаме! е сега уште да исполепат по регистарските таблички rfid чипови и мислам дека сообраќајот со песна ќе се изрегулира!?!

http://www.rfidnews.org/2004/06/10/rfid-enabled-license-plates-to-identify-uk-vehicles

http://www.rfidnews.org/search?q=vehicle+plates

мислам дека што поскоро треба и на сите полициски возила да се постават камери но за почеток и ова е добро и морам да кажам искрено и навремено, иако без особена помпа ја тераат оваа новина, ајде откако ќе почнат по пошта да стигнуваат казните тоа ќе биде најдорба промоција
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 16-Dec-2009 at 17:20
Зоц ај те молам да не почнуваме ваков муабет. Од ланкиот буџет 1-2 % отство биле од казни. Знаеме дека казнената политика е заострена (за што сите бевме порано согласни дека е потребно) и те молам да не паќаме на глупи заблуди. Ако го немаше центаротв ќе беше зашто го нема! Сега кога се иде кон тоа, зашто се прави! Стварно да не тераме во погрешен правец со дискусијава и да отвараме муабети што не се за овде!
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 16-Dec-2009 at 17:12
Владата дефинитивно решила да го полни буџетот на штета на граѓаните ...Не дека не го поддржувам проектов но сметам дека тој не се прави со цел подобрување на текот и сигурноста  во сообраќајот, туку сметам дека ќе биде само уште еден префинет начин за удирање по џебот на граѓаните.Безразлика колку и да се совесни возачите и да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи ...ако е ниско нивото на толерција ...што и може да се очекува во првите месеци од употребата на системот ќе страадаат мн од нас.
Да не зборувам за нарушување на законот за приватност и сл...
Големиот БРАТ ве гледа LOL
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 16-Dec-2009 at 16:59

Еве една информација од денешниот „ВЕСТ“

70 полициски камери ќе ловат прекршоци

Безбедносните камери 24 часа дневно ќе бележат дали возачот поминал на црвено светло, дали не пропуштил пешак..., а казните на уловените ќе им стигнуваат дома

Повеќе од 70 полициски камери на најфреквентните раскрсници во градот ќе снимаат сообраќајни прекршоци. Безбедносните камери 24 часа дневно ќе бележат дали возачот поминал на црвено светло, дали не пропуштил пешак, дали непрописно се престројува и престасува. Министерството за внатрешни работи не сака да ги открие точните локации кои ќе се снимаат, но "Вест" дојде до списокот на раскрсниците и улиците на кои ќе се ловат несовесните возачи. Надлежните сметаат дека граѓаните треба да ги почитуваат сообраќајните правила на сите раскрсници, а не само онаму каде што знаат дека има поставено камери.
Од МВР не прецизираат кога ќе почне снимањето и казнувањето на ваков начин.
Казните на шоферите што ќе ги улови камерата, ќе им стигнуваат дома. За минување на црвено светло или за непропуштање пешак, граѓаните што ќе ги улови камерата, ќе треба да платат казна од 300 евра. Доколку казната ја платат во рок од седум дена, тогаш таа им се намалува за 50 отсто. Според објаснувањето од Министерството за внатрешни работи, камерите ќе бидат поврзани со специјалниот центар за следење на нивната работа и, по дневниот преглед, ќе се пишуваат казните.
Поставувањето на камерите е веќе во тек, и први со ваква контрола ќе бидат булеварите Партизански одреди и Јане Сандански. Освен на семафорите, камери ќе се ставаат и пред мостовите. На посебни железни конструкции во форма на буквата П, полициските камери ќе снимаат што сe се случува и на ваквите премини.
Од МРВ велат дека поставувањето на камери на сообраќајниците се прави по урнек на безбедностите системи кои ги имаат големите европски метрополи. Од таму очекуваат со поставувањето на камерите да се зголеми безбедноста во сообраќајот и да придонесат при расветлувањето на разни кривични дела.
Иако повеќе месеци се веќе поставени, камерите кај некогашната фабрика "Алумина", на улица Теодосиј Гологоганов не снимаат. И тие, како и останатите ќе профункционираат кога ќе се постави системот на сите посочени локации. Во моментов се копааат сите раскрсници на булеварот Партизански одреди за поставување на каблите.
Градоначалникот на Општина Карпош Стевче Јакимовски подготвува кривична пријава за формата која ги врши работите за МВР бидејќи, по копањето, ги остава тротоарите со дупки.

Локации кои први ќе добијат видеонадзор

- булеварот Партизански одреди, кај зградата "Тифани"
- раскрсницата на Партизански одреди со булеварот Климент Охридски
- раскрсницата на Партизански одреди со улицата Рузвелтова
- раскрсницата на Партизански одреди со булевар 8 Септември
- раскрсницата на Партизански одреди со улицата Никола Парапунов
- раскрсницата кај надвозникот Влајко во населбата Влае
- пред мостот Обединети нации во населбата Карпош 4
- улицата Теодосиј Гологанов, кај "Алумина"
- раскрсницата на улица Теодосиј Гологанов со булевар Климент Охридски
- семафорите кај зградата на некогашна "Нова Македонија"
- "Рекорд"
- булевар 11 Октомври, на раскрсницата кај Градска болница
- булевар 11 Октомври, на раскрсницата кај Црвен крст
- Раскрсницата кај Комплексот банки
- булевар Јане Сандански не семафорите кај новата Железничка станица
- булевар Јане Сандански на раскрсницата кај ТЦ "Скопјанка"
- булевар Јане Сандански на раскрсницата кај ТЦ "Три бисери"
- булевар Јане Сандански на раскрсниците пред и по ТЦ "Бисер"
- раскрсницата на булевар Јане Сандански и булевар Србија
- пред мостот Гоце Делчев
- семафорите на булеварот Гоце Делчев, кај ТЦ "Мавровка"
- раскрсницата на Бит-пазар
- пред Железничкиот мост на улицата Адолф Циборовски, во населбата Хром
- улицата Илинденска, кај Владата.




Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 27-Nov-2009 at 21:06
СИТЕ КРСТОСНИЦИ ВО СКОПЈЕ ЌЕ СЕ СНИМААТ ПО 24 ЧАСА
Со сообраќајните камери ќе шефува полицијата

Јулијана Ивановска

Оперативниот центар за електронското набљудување со камери на најпрометните скопски сообраќајници, слично како во големите европски метрополи, кои се поставуваат со забрзано темпо, ќе биде под капа на полицијата. Таа не само што ќе има дигитална снимка за секоја сообраќајна несреќа и за тоа кој е виновникот, туку ќе може навреме да ја активира Итната медицинска помош за да пристигне и да им помогне на повредените. - Со камерите ќе добиеме и можност да забележиме евентуален напад на крстосница, грабеж или бегство на некои возила со што точно ќе знаеме каде да ја насочиме потрагата - велат од полицијата. Од полицијата велат дека со камерите ќе можат без проблем да реагираат и за брзо решавање на најголемиот проблем на Скопје, сообраќајниот хаос што се случува во периодот од денот од 7.30 до 8.30 и 16.30 и 17.30 часот. Камерите ќе регистрираат неправилности во сообраќајот, но можат да послужат и како доказен материјал за други видови прекршоци или кривични дела, кои не се поврзани со сообраќајот. - Овој проект ќе помогне во намалување на сообраќајните несреќи и прекршоци. Направен е според европски методи и во европските градови се практикува веќе со години - вели Иво Котевски, портпаролот за внатрешни работи. Сообраќајниот хаос во главниот град Скопје е веќе епска тема и мора да се најде соодветно решение. - Правилата и прописите во сообраќајот не се практикуваат. Затоа кога би прашале странец што доаѓа во Скопје што мисли тој за сообраќајот, тој, едноставно, ќе ви каже дека не му е јасно како функционира - велат од полицијата. На крстосниците каде што се поставуваат камерите се случуваат најголемите прекршоци каде што секојдневно се игнорираат сите правила и прописи и се прави преголемата нервоза кај возачите, велат од полицијата. Првите знаци на подобрување веќе се покажале. На крстосницата кај „Алумина“ порано процентот на сообраќајни несреќи бил многу голем, но откако е поставена првата ваква камера на оваа крстосницата, бројот на сообраќајни несреќи е драстично намален. - Откако забележав дека има камери, искрено речено, возам повнимателно, знам дека сега полицијата ќе има можност да забележи ако се престројувам непрописно и лесно ќе и биде да ме казни - вели скопјанецот Ангел Мичев.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=7&tabid=1&EditionID=1877&ArticleID=127622
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 03-Nov-2009 at 02:15
И семафорите кинат живци!

Долги колони возила, нервозни возачи, лути пешаци, небезбедни мотоциклисти, велосипедисти, гласни сирени, мрсни пцости... вака им започнува и завршува работниот ден на граѓаните кои редовно ја минуваат крстосницата меѓу булеварите Октомвриска револуција и Илинденска


Долги колони возила, нервозни возачи, лути пешаци, небезбедни мотоциклисти, велосипедисти, гласни сирени, мрсни пцости... вака им започнува и завршува работниот ден на граѓаните кои редовно ја минуваат крстосницата меѓу булеварите Октомвриска револуција и Илинденска. Тие се жалат дека во сообраќаен хаос секојдневно заглавуваат по половина час.
- Не дај боже да треба некаде итно да стигнеш! Гужва има преку цел ден, ама во шпицот од 7 до 9 часот и од 15 до 17 часот е лудница. Семафорите траат многу кратко, околу десетина секунди така што реално можат да поминат само три-четири возила. Додека дојдеш на ред треба да го чекаш петтото, шестото палење на зелено светло - се жалат скопјани кои секојдневно ја минуваат оваа крстосница.

Сообраќајниот метеж е редовна слика и на останатите крстосници во градов. Градските власти велат дека интензивно работат на надминување на овој проблем. Во моментов се работи на проширување на неколку сообраќајници, на пробивање на нови коловозни ленти и уште на неколку различни проекти. Еден од нив е воведување на зелен бран на 50 најфреквентни крстосници кои ќе се поврзат со оптички кабел и ќе бидат управувани од единствен Центар за контрола на сообраќајот. Од таму ќе се следи фреквенцијата, обемот на сообраќај и видот на возилата и добиените резултати ќе бидат параметар за времетраењето на зеленото светло.
- Со овој проект треба да се добие флексибилен систем кој ќе овозможува брз проток на возилата на сите тесни грла во градов. Во зависност од сообраќајното побарување и обемот на сообраќај, како и бројот на возилата, ќе се активираат посебни сигнални планови. Семафорите нема да бидат со фиксни програми како досега туку, времетраењето на зеленото светло ќе биде во зависност од тоа колку има сообраќај во дадениот период - информираат од градскиот сектор за сообраќај.

Вакво сообраќајно решение имаат сите поголеми градови во Европа, најмногу оние метрополи каде што нема можност за проширување на постојната сообраќајна мрежа.
Градоначалникот Коце Трајановски најави дека сите сообраќајни проекти во иднина ќе ги изработуваат експертите од Техничкиот факултет во Битола.

http://vecer.com.mk/?ItemID=67C257488A02754EA0C942C75C60C337
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 19-Oct-2009 at 18:18
Originally posted by La Linea

Originally posted by kire85

Znaci majstori se nasive koga se raboti za cista neekonomicnost i rasfrlanje so pari.....ja vikam da trkne pak do frajburg, moze ke go naucat uste nekolku drugi raboti osven stedenje energija, kako na primer poefikasno investiranje na parite!

Cela konstrukcija od 5-6 metri za edna kamera!Bash


Па како инаку? Мора да се постават камерите на одредена висина од повеќе причини (потешко да се саботира, подобра прегледност), а и не сметам дека поставување на еден метален столб се квалификува како „расфрлање со пари“



Na samite semafori na primer....dovolno se visoki i se vekje snabdeni so struja.

A sto treba da platat milioni visak za da go nareces rasfrlanje?

Eve primeri.....









Edited by kire85 - 19-Oct-2009 at 18:23
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 18-Oct-2009 at 19:43

опремата нема што да се крие, пред се функцијата е битна, но сепак и дизајнот денес не е за фрлање, особено што живееме во време со попрефинети естетски потреби но и голема конкуренција, па човек може и да бира што, каде и како ќе постави, и дали воопшто е нешто ускладено или колку може да се усклади или пак унифицира, доколку се припази на малите работи уверен сум дека ќе се оправи многу што особено за градските во случајов уличните визури.

колку што можам да приметам досега бар на ова поле околу сигнализацијата имавме некаков ред, кој сега во името на воведување визуелна контрола во сообраќајот се нарушува односно му се дава шарен призвук, со што би се сложил само доколку сите столбови во градов ги обојат бело, а не секоја раскрсница различна форма, различна боја и различни табли...   

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 18-Oct-2009 at 19:22
Колкава дебата отворивте дали треба да биде П Т Ш или којзнае што. МП амајку му стара пва е техничка урбана опрема која и нема начин како многу да се сокрие. При толку железа од сите страни што штрчат та зар у железово ќе тераме применета уметност. Имаме огради по мостови и објекти низ сред ценатра како искорнати од покрај автопат и клупи како инвентивноста да застанала кај заварувачот, па и на него поголема слобода да му дале повеќе ќе имало од уметност. Не смата шелезово воопшто какво и да е! Може да му пуштиме по него некој плот-пузавец да се плете!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 18-Oct-2009 at 18:10

ок невидов дека ММ го цитирал Владимир, мислев Кире говори за Пто кај влада, инаку она столбот кај алумина си е на место и естетски и функционално!

а знае некој колкав домет имаат камериве и дали се подвижни или статични?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.129 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.