build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 11-Aug-2012 at 01:00
Кај Континентал од поодамна постои подземен пешачки премин кој поминува под булевар Александар Македонски, изграден уште во Југославија, ако добро помнам.
 
Кај семафорите во Автокоманда воопшто не е потребен било каков подземен или надземен пешачки премин бидејќи самите семафори одлично си ја вршат работата.
 
Кај бензиската пумпа на Лукоил во Автокоманда од една страна, наспроти плоштад Гази Баба од друга страна, било каков подземен или надземен пешачки премин би претставувал тотално непотребно фрлање на народни пари.
 
А кога сме кај Алкалоид и седиштето на ЈСП Скопје од една страна наспроти трговскиот центар Автокоманда од друга страна, таму дефинитивно е потребен подземен или надземен пешачки премин.
 
Имено, секој кој поминува низ булевар Александар Македонски од кај спортската сала Автокоманда накај Континентал, ако обрне внимание, ќе забележи дека кај автобуската постојка кај трговскиот центар Автокоманда, вeднаш до самиот трговски центар се наоѓа спомен обележје посветено на едно девојче кое загина на тоа место како резултат на исправноста и безбедноста на старите канти на ЈСП Скопје, најверојатно истите стари канти кои ЈСП Скопје сега им ги подарува на македонските општини.
 
Така да, на булевар Александар Македонски помеѓу Алкалоид и седиштето на ЈСП Скопје од една страна и трговскиот центар Автокоманда од друга страна, дефинитивно е потребен подземен или надземен пешачки премин, за доброто на сите кои поминуваат таму.


Edited by Dexter26 - 11-Aug-2012 at 01:21
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 11-Aug-2012 at 00:51
Со градење на надвозен премин имаат можност за поставување на реклами, за разлика од подземните. Се кладам дека тој момент им бил еден од пресудните.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 10-Aug-2012 at 23:31
Па не сум сигурен дека си ја трефнал локацијата, Лукоил е едно километар од таа локација кај Континентал можеби. Мислам дека сепак се работи за локацијата кај пешачкиот Алкалоид.

Конкретно, за овој булевар естетски не ми пречи надпатник (напротив, ми се допаѓаат влезови во град кои се надвиснати од разни надвозници/надпатници) ако е лоциран пред семафорите автокоманда (гледано од влезот во СК), но сосема си во право дека перформансите на надпатници се доста послаби.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 10-Aug-2012 at 23:05
Јасно е дека се зборува за преминот крај х-л Континентал, што за мене е голема грешка! Таму како што пишува во статијата веќе има прекрасен подземен премин, ненаметлив на околината кој со еден пристоен целосен ремонт би можел да стане многу привлечно место. За жал за пореден пат констатирам дека строго се држиме за грешната формула: остави го старото да се само-уништи и изгради ново до него (се разбира полошо и понефункционално), кое исто така за некоја годна нема да личи на ништо!

Кај Алкалоид апсолутно треба подземен премин за пешаци, според мене тоа е првиот приоритет за изградба на бесконфликтен пешачки премин во Скопје. Навистина се прашувам како тоа се не успеваме да изградиме барем едно нешто како што треба, целосно осмислено и логично и како истото пред некое време (барем делумно) ни успевало?!

Така што оваа иницијатива на Градот Скопје ја дочекувам на нож: грешна локација и тотално сум против надземните пешачки премини кои докажано помалку се користат од луѓето отколку подземните заради редица фактори, а ја оптоваруваат околината.


Edited by Andrej_LJ - 10-Aug-2012 at 23:07
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 10-Aug-2012 at 22:49
Се надевам дека зборуваат за пешачкиот кај автобуската кај Алкалоид, таму има логика за вакво нешто. 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 10-Aug-2012 at 22:19

ГРАД СКОПЈЕ ОБЈАВИ ОГЛАС

Ќе се гради надвозник за пешаци во Автокоманда


Надвозник за пешаци ќе се гради на булеварот Александар Македонски во населбата Автокоманда, во близина на бензинската на Лукоил кога се оди од центарот на Градот кон излезот. Град Скопје веќе објави оглас на кој се бара фирма која ќе го проектира, ревидира во сите фази и ќе го изведе пешачкиот надвозник. Пресуден критериум во доделувањето на јавната набавка ќе биде понудата која ќе содржи најниска цена. Фирмите што ќе се пријават на огласот треба да имаат искуство од градежништвото и позитивни резултати во работењето за последните три години. Заинтересираните компании треба да ги достават понудите до Град Скопје до крајот на месецот. Од Град Скопје информираа дека сите детали околу изградбата на надвозникот и колку се очекува да чини неговата изградба ќе бидат познати по завршување на постапката.
- Целта е на овој потег на булеварот Александар Македонски да се зголеми безбедноста во сообраќајот и на пешаците - велат од Град Скопје.
Инаку, во близина на местото каде што ќе се гради надвозникот веќе постои подвозник за пешаци, но никој од граѓаните и не го користи бидејќи е неосветлен, нечист и опасен за поминување бидејќи местото е пусто. Токму поради тоа за време на учебната година голем дел од учениците наместо да поминуваат преку подвозникот претрчуваат преку улица, а некои од нив завршуваат и фатално со оглед на поголемата брзина која се вози на овој булевар.]

(С.М.)
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=EC74384AE2F05E429C3AF562A8B88815
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 14-May-2012 at 11:38
„Влајко“ и понатаму зјае празен

И по една година од најавата дека пешачкиот мост „Влајко“ конечно ќе почне да се користи за потребите на општинската администрација на Карпош, просториите и понатаму се празни


Мостот никако да заживее како деловен субјект
Иако се заклучени и наредени со работни маси и столови, од административците и урбаните заедници нема ни трага ни глас. Затворени се и празни и некогашните простории во кои имало клучар и оптика, како и разни здруженија и ателјеа, а ѕидовите се исчкртани со графити. Единствено остана функцијата на пешачкиот мост за одвреме-навреме да поминат деца низ него преку булеварот Партизански одреди.

Од општината Карпош потврдуваат дека просториите ќе бидат канцеларии за администрацијата, меѓутоа не можеа да ни кажат повеќе детали околу тоа кога конечно ќе се преселат таму. За да се зачува мостот од несовесни граѓани и поради безбедносни причини, навечер се спуштаат решетките, а одговорните велат дека во однос на минатите години нема поголема штета, бидејќи просториите се заклучени и редовно се одржува хигиената од службите на општината.


     
Автор: Ма.Т.      Фотографија: Дарко Андоновски

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=5141291277&id=14&setIzdanie=22579
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 17-Dec-2011 at 20:15

Подземните премини се психолошки поприфатливи

Со новиот буџет се планира изградба на неколку подземни премини, но нивниот број сé уште не е точно дефиниран




Експертите сметаат дека подземните премини се попрактични и побезбедни

Подземни и поскапи или надземни и поевтини пешачки премини? За граѓаните изборот е едноставен - подземните се подобри, бидејќи, како што велат, полесно им е да се спуштаат отколку да се качуваат, иако и кај едните и другите има качување и симнување само по обратен редослед. Досегашните искуства покажуваат дека надземните премини поретко се користат, како на “Бит-пазар&рдљуо; или пред училиштето “Лирија&рдљуо; во Чаир, каде што претрчувањето преку улица останува „стара добра навика“. И експертите се согласуваат дека подземните премини се попрактични и побезбедни, иако се поскапи.

За изградба на подземните пешачки премини е потребно внимателно да се избере вистинската локација, односно на прво место да се посвети внимание на безбедноста за пешаците и градежно да е дозволиво, велат експертите.

- Надземен или подземен пешачки премин се гради кога има голема раздвиженост на пешаци, кои го попречуваат движењето на сообраќајот.

Од психолошка причина, најчесто се избира да се изгради подземен пешачки премин поради тоа што на луѓето им е полесно, попристапно и попримамливо да се спуштаат отколку да се качуваат. Граѓаните кога ќе видат скали нагоре се двоумат дали да тргнат.
Подземните се попрактични, но и поскапи. Во изборот дали ќе биде подземен или надземен влијае многу цената - вели Јован Христовски, сообраќаен инженер.
За идната година е најавена изградба на неколку подземни пешачки премини.

- Со новиот буџет се планира и изградба на подземни премини, но нивниот број сé уште не е точно дефиниран. Изминатите две години беа правени истражувања за подземниот катастар и, врз основа на тие испитувања, ќе се направи идејно решение за најмалку еден подземен премин, за кој во наредниот период ќе треба да се спроведат постапки за изработка на изведбен проект и за избор на изведувач. Се очекува до крајот на првото тримесечје да се утврдат бројот и локациите за изведба на подземни премини - ни соопштија надлежните од градот.

Оттаму додаваат дека подземните премини се побезбедно решение, а некаде, како на пример во центарот на градот, се и единствено изводливи. Според досегашните планови, предвидена е изградба на четири подвозници, и тоа на булеварот Александар Македонски, кај „Алкалоид“, на улицата Македонија, на булеварот Јане Сандански кај ТЦ „Бисер“ и во близината на Градежен факултет.

Скопјани сметаат дека подземните пешачки би биле пофункционални доколку нема друг премин на улицата, ако имаат комерцијален карактер со продавници и слични објекти, да се одржува редовно и да има камери во нив за поголема безбедност.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121611191247&id=14&prilog=0&setIzdanie=22458


Текстов е опасен со изјавиве. Редовно им се случува во Нова Македонија незнам кој и пишува овие текстови, некако на урбаните сообраќајните проблеми им пристапуваат со "можни" решенија од квантитативен карактер, настапуваат во текстовите како да откриле магично решение, ѓутуре кружни текови, потоа едносмерни улици, па еве сега подземни премини. Не е само тоа битен дел од проблемот има многу параметри, универзални решенија не постојат секаде треба одвоено да се пристапи на проблемите.


Edited by lslcrew - 17-Dec-2011 at 20:22
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 28-Nov-2011 at 23:59

Добар наслов

Edited by Superman - 28-Nov-2011 at 23:59
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 28-Nov-2011 at 14:16

Попрво под камион одошто во подземен премин

Ретко кој сака да се движи низ скопското подземје. Граѓаните попрвин ризикуваат да ги удри некој автомобил или камион одошто да вртат, да се симнат или да се качат по скали за да преминат некој булевар под подземен премин. Не за друго, туку ги бие лош глас. Со децении се запуштени, неосветлени, преполни со ѓубре, вистинска мека за неволји. Истата судбина ја имаат и надземните, иако градоначалниците на Kарпош и на Чаир, кои изградија неколку, убедуваат дека многумина се задоволни и ги користат. Градоначалникот на Kарпош, Стевчо Јакимовски, го изгради „Влајко“, а Изет Меџити на Чаир, изгради два - еден на Бит-пазар и уште еден на „Цветан Димов“.



Двајца преминуваат, стотина трчаат меѓу автомобили

Во Скопје има вкупно четири подземни премини на разни локации, односно булевари каде што возилата се движат со голема брзина: на „Александар Македонски“, и тоа кај хотел „Kонтинентал“ и кај средното сообраќајно училиште „Боро Петрушевски“, на Јужен булевар и на „Јане Сандански“, кај трговскиот центар „Скопјанка“ во Аеродром. Оној на Јужен булевар е одамна затворен, заклучен со катанец. Оној кај АСУЦ е претворен во депонија и во дувло на зависници. Другите два се во функција, осветлени, а во нив има дуќани. Но и тоа не е доволно за луѓето и за младинците да посакаат да изгубат време и да преминат преку нив.

- Се случува по цели групи ученици опасно да претрчаат преку коловозот, дури и во присуство на униформирани сообраќајни полицајци, кои стојат со „крајслерите“ во непосредна близина. Тука се и студентите од домот „Стив Наумов“. Нема обележано пешачки премини, но не ги казнуваат. Сепак, сметам дека со тоа им прават само лоша услуга - вели Лидија М., вработена во непосредна близина на преминот кај „Kонтинентал“.

Други граѓани, пак, се искрени и велат дека полесно и побргу им е да претрчаат отколку да вртат кругови и, според нив, да губат време по булеварски тунели.



Џабе чистење и осветление

Овие четири премини се изградени пред осамостојувањето, а оттогаш нема нови. Освен надземни, но и тие ретко кој ги користи. Доволно е човек да постои половина час пред кој било од нив и ќе сфати дека само двајца преминале за тоа време, а стотина други претрчале улица.

Премините се под надлежност на Град Скопје, а ги одржува јавното претпријатие „Kомунална хигиена“. Надлежните објаснуваат дека одржувањето на постојните подвозници е многу сложен процес.

- Градот вложува голем напор за нивната функционалност. Во повеќе наврати сме укажувале дека и покрај сите средства што ги инвестираме, подвозникот кај АСУЦ не може да се доведе во функционална состојба. Чистењето од „Kомунална хигиена“ го изведуваат со специјална опрема и со заштитни маски. Проблемот е во тоа што по завршувањето на сите интервенции, чистење и осветление, повторно се случуваат кражби на електричните инсталации, уредениот простор се демолира и  граѓаните го избегнуваат -изјавија од одделението за односи со јавност.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=204797FA33630F44B78533B24E722E0E

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 15-Oct-2011 at 13:55
Nadzemniot Premin Bit Pazar



Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 05-Jul-2011 at 13:21
Офф-топик, забележете ја надоврешноста преку прозорите, личи као на Флорида да е сликано. Не ли можат барем и позадината да ја направат ко што треба кога проектираат вакви проекти.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 05-Jul-2011 at 11:12

Што се нема да направи Стевче само да не убеди дека проектот Влајко не е најголемото промашување во општина Карпош. Попаметно му е да признае дека е тотална глупост отколку дополнително да се фрлаат пари за секакви пренамени. Па каква општина Карпош кога они градат нова општинска зграда. Подобро нека најде финансии да го дислоцира Влајко накај Карпош 3 и новиот тргоски центар, каде има и реална потреба и поголема шанса еконмски да се разработи.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 05-Jul-2011 at 06:29
   А зошто некој би го користел надземниот премин кај Бит-Пазар, кога подолу, на права улица има поставено семафори!?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 05-Jul-2011 at 05:11
Предлог проект за обнова и пренамена на Влајко кој треба да стане нов простор каде што ќе биде сместен дел од општината Карпош и месната заедница Влае. Имам информации од другар кој работи во одделот за урбанизам оти веќе е прифатен овој проект од страна на Стевче, само не знам уште кога бе се почнало со реализација.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.



Edited by kire85 - 05-Jul-2011 at 05:12
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 06-Jun-2011 at 20:58
Надвозникот на Бит-пазар фелеричен



Пешачкиот надвозник на Бит-пазар е изведен неквалитетно, и тоа е причината зошто Општината Чаир с` уште не го пушта во употреба, обелодени градоначалникот Изет Меџити. Преминот, требаше да биде пуштен во употреба оваа пролет, но тој с` уште не е довршен. На него допрва ќе се изведува санација на деловите кои не се изведени како што треба. Дури откако ќе се поправат недостатоците, ќе се пристапи и кон негово довршување - поставување покрив и ставање во функција на лифтовите. За нив, изјавија од општината, не е направен технички прием.

Во моментов, на самото место има видливи оштетувања - искршени плочки и откорнати железа. Тој пропаѓа. Преку преминот може да се поминува, но како што тврдат надлежните, плочките на скалите се оштетени, што ги прави несигурни.

- Плочките на мостот во најскоро време ќе ги обновиме. Ќе ја поправиме штетата која веројатно настанала поради лошата изведба - изјави градоначалникот Меџити.

По завршувањето на градежните работи, од Чаир имаат намера да постават нова средишна оградата во жардиниерите на булеварот Крсте Мисирков. Со намера да ги навикнат граѓаните дека е побезбедно да го преминуваат овој булевар преку надвозникот, односно да не остане неискористен како оној подолу на улицата Цветан Димов.

Во моментов кај Бит-пазар има само високо зеленило, па граѓаните, исто како и децении наназад, никако да ги сменат навиките. Претрчуваат преку него за да стигнат на другата страна од улицата, и тоа доведува до загрозување на безбедноста на пешаците, но и на возачите.

Темелите на надвозникот, како што информираше градоначалникот, се поставени уште во 2009 година. Фирмата-изведувач, иако с` уште го нема довршено, одамна го користи просторот за рекламирање. Според договорот меѓу Чаир и фирмата, таа има право да го користи за рекламирање за период од 15 години, а за возврат да го изгради со свои средства. (Ф.З.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=9B5C385E9AFFC844A6F2B98B5BC0BE98
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 23-May-2011 at 16:13
Пред три години? Да не се побркале овие?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 23-May-2011 at 13:37
Ej da, ova e odlicna Opstina sto edvaj turka eden podvoznik i toa so parite na privatna FirmaCrazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 23-May-2011 at 13:32
Лифт има, ама не работи

Штом ќе се изгради покривот на надвозникот, ќе се пушти и лифтот, кој, иако веќе е испробан, се уште не смее да се користи заради довршување на градежните работи, објаснуваат општинарите

Надвозникот на Бит-пазар се уште не функционира. Скопјани не можат да поминуваат преку него, ниту пак да се возат во лифтот, иако ваква можност требаше да им биде овозможена уште пред три години, кога преминот официјално требаше да биде готов. Застојот во работата, според последните информации од Општина Чаир е во недоправениот покрив на надвозникот, кој се подготвува да се гради наскоро.
"Лифтовите се поставени и испробани, но додека не се изгради покривот на преминот, не можеме да го пуштиме во употреба. Ние ја имаме комплетната техничка документација и по завршување на градежните работи, а очекуваме тоа да биде во скоро време, граѓаните ќе можат да поминуваат преку преминот и да се возат во лифтовите", објаснија од Општина Чаир.
Во меѓувреме, граѓаните му најдоа друго чаре на надвозникот. Од почеток до крај преминот е затрупан со тезгиња, на кои се продава од текстил до зеленчук.
"Не им пречиме на минувачите оти преминот не се користи. Го искористивме слободниот простор да се рашириме со тезгињата, па кога ќе треба да се преселиме, нормално дека тоа ќе го сториме", велат пазарџиите.
Според замислата на општинарите, на пешачкиот премин нема да има дуќани како што е случајот со надвозникот "Влајко", туку само простор за рекламирање. Изградбата на надвозникот чини 12 милиони денари, а ја финансира фирмата "Акцент медија" која за возврат ќе стопанисува со рекламниот простор на преминот во наредните десет години. http://www.vest.com.mk/?ItemID=54F246598F2F764BAE8B64A3329B706D
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 13-May-2011 at 16:06
Не очекувај да се случи ова, додека не се погодат Центар и Карпош од иста гарнитура. А секако и Стевче да не биде во комбинација - човекот не признава пораз.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.922 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.