build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Деловни
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

НЛБ Тутунска банка

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 19>
Poll Question: Оценка
Poll Choice Votes Poll Statistics
5 [9.62%]
2 [3.85%]
5 [9.62%]
6 [11.54%]
10 [19.23%]
7 [13.46%]
4 [7.69%]
9 [17.31%]
1 [1.92%]
3 [5.77%]
You can not vote in this poll
Total votes: 52   Average: 5.63

Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 23-Jan-2009 at 19:05
Originally posted by Vladimir P

По дватаа човека од градилиштето добиваме приближна висина од 5.1 - 5.5 м




Сигурни сме дека оваа слика е од првата плоча? Можеби има уште едно ниво под ова, па тогаш со 3 нивоа ќе има смисла 550 возила. Зошто во горен лев агол гледате има едно патче што изгледа како да оди уште надоле...
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 23-Jan-2009 at 15:52
сега па малце ми е грд тротоаров вака пола-пола
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 23-Jan-2009 at 14:23
Малце избрзале со отварањето како што може да видите на сликите. Околината на зградата е далеку од уредена. Можеби е тоа кривица на градот но мислам дека фирма како НЛБ Тутунска не треба да си дозволи такво нешто.

НЛБ Групацијата во нова зграда од 30 милиони евра

НЛБ Групацијата ја отвори својата нова деловна зграда во центарот на Скопје. Вкупната инвестиција во деловниот центар на банката кој се простира на површина од 11.900 квадратни метри е 30 милиони евра и е изградена и опремена според најсовремените европски стандарди за деловни простории на банки, а во неа функционира и експозитура, современ кеш центар и трезор, и еден од најсовремените информатички центри во овој дел од Европа.

Станува збор за т.н. интелигентна зграда со Buliding Management System (BMS) кој овозможува централизирано управување и надзор на системите за греење, ладење, електронски комуникации, системите за електронска и физичка заштита и за надзор на пристап до и во објектот, што овозможува непречено одвивање на деловните процеси. Зградата е изградена во рекорден рок, за нешто повеќе од една година.

НЛБ Тутунска банка учествуваше и во финансирање на изградбата на катна гаража, која обезбедува места за паркирање на околу 500 возила, што претставува  придонес и за развојот на градот Скопје.
Новата деловна зграда претставува деловен центар на НЛБ Групацијата во Македонија, во која се сместени и работат НЛБ Тутунска банка, НЛБ Тутунска брокер, НЛБ Нов пензиски фонд и НЛБ Лизинг.



Извор: Тотал

1

2

3

4

5

6

7

8


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 23-Jan-2009 at 12:18
Ако тинекс у капиштец е 440 возила+супермаркет и по некоја канцеларија тогаш овде и целиот дел на сити плаза да е гаража пак нема да собере 500 возила, а не па вака само два ката?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 23-Jan-2009 at 12:02
Има ли гаражи во катните гаражи?

Скопје

Објектите што се градат како катни гаражи с? повеќе личат на деловни згради и на нив не може да се забележи простор за јавно паркирање, коментираат скопјани. Една од овие згради е веќе завршена и треба свечено да се отвори денеска, таа што ја гради групацијата НЛБ и Тутунска банка до трговскиот центар „Рамстор“, заедно со нивните партнери „Сити плаза“ на бизнисменот Ајдован Адемоски. Втората е на „Тинекс“ во населбата Капиштец, спроти старите простории на „Жито Лукс“ и таа се уште се гради, односно направена е конструкцијата и се уредува внатрешноста и фасадата. Третата, пак, во населбата Аеродром до трговскиот центар „Бисер“ треба да ја прави градежната фирма „Илинден“, но и покрај тоа што камен-темелникот свечено беше поставен на крајот на април минатата година, таму с? уште нема никаков објект.

ВО НЛБ-ПАРКИНГ САМО ЗА ВРАБОТЕНИТЕ

Објектот на НЛБ и на „Сити плаза“ до „Рамстор“ почна да се гради пред повеќе од една година. Тогаш се најавуваше дека Адемоски ќе го гради објектот во соработка со НЛБ. Плацот е дел од земјиштето што за 25 евра од квадрат го купи турскиот бизнисмен Рахми Коч за да го направи „Рамстор“, а Адемоски требаше да го направи овој објект како партнер на Коч во земјава. Според најавите, објектот требаше да се направи на основа од 3.000 квадратни метри и да има шест ката за паркирање и два ката ексклузивен деловен простор што треба да и припадне на банката, а за возилата да се вградат посебни товарни лифтови. Порано на местото имало две посебни маркички, за гаража и за деловна зграда. Но во 2003 година, со последните промени во деталниот урбанистички план Стара железничка станица, што го опфаќа овој простор, по барање на Адемоски општината Центар ги споила во една, но не ја зголемила ниту вкупната површина ниту висината.

Зградата има два посебни дела меѓусебно поврзани со ходници. Според сегашните информации и од НЛБ и од Адемоски, помалиот дел, од страната на „Рамстор“ ќе биде гаража, а поголемиот, до улицата Водњанска, ќе биде деловен простор на групацијата и на банката.

- Во нашиот дел има 70 паркинг места што ќе бидат наменети за нашите вработени и нема да се даваат за јавно користење. Партнерот Адемоски треба да ја направи гаражата, но за тоа не знаеме ништо, бидејќи многу ретко контактираме со него - вели Даниела Нешовска од НЛБ.

Адемоски, пак, тврди дека во рамките на зградата што денеска ќе се отвори има катна гаража која може да собере 550 возила, кои ќе се сместат во две подземни гаражи, на петте ката и во потпокривот.

- Јас можам само толку да кажам. За се друго треба да ги прашате во НЛБ - кратко изјави тој.

Денеска ќе се отворат само деловните простории и останува неизвесно дали и кога ќе проработи гаражата што би можеле да ја користат граѓаните. Големиот број минувачи велат дека објектот личи на се освен на зграда за паркирање возила.

- Во Швајцарија сум видел многу поголеми гаражи што не можат да соберат 550 возила. Овде гледаме дека се уредуваат канцеларии во сите делови, па не ми е јасно каде би биле паркинг-местата - вели скопјанецот Дарко Илиевски.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabID=2&fCat=1&EditionID=297&top=1&ArticleID=16298


Edited by lslcrew - 23-Jan-2009 at 12:05
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 23-Jan-2009 at 11:11
Значи две нивоа под земја?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 23-Jan-2009 at 10:42
По дватаа човека од градилиштето добиваме приближна висина од 5.1 - 5.5 м


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 23-Jan-2009 at 10:18


Многу подлабоко го ископаа кога се фатија со работа. Си заборавил дека коментиравме колкава дупка има на тоа градилиште на времето.

Сега за колку подземни нивоа простор имало сега за сега може само да нагаѓаме.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 23-Jan-2009 at 10:09
Originally posted by vardar

Сега се нервирам што не се сеќавам каде го имам прочитано тоа и за какви објекти важи, а може и погрешно да сум сватил и сам си измислив закон, нема везе.  Cheers
И јас памтам нешто такво, ама ни мене не ми текнува каде беше спомнато на форумов  Crazy

Беше нешто во врска со видот на подповршинските слоеви на земјиштето.
Е сега дали е токму така и доколку е вистина колку е тоа оправдано тоа е друга работа... Мене ме буни тоа што земјиштето не може да е секаде идентчно па тоа да мора да важи насекаде, а исто така не знам зошто би ограничувале доколку некој инвеститор е спремен да вложи повеќе за да се справи со такви неповолни околности доколку му е битно да оди во длабочина.

Енивеј еве една сличка од времето кога проектов беше во застој, мада не мора да значи ништо затоа што можеби после проектот се модифицирал и се ископало подлабоко.


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 23-Jan-2009 at 10:01
 
Уште еден пример каде што рендерот изгледа подобро од самата зграда Yes
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 23-Jan-2009 at 09:52




И еве го конечниот изглед, првиот и вториот рендер.
Многу подобро би било со првиот, иако можеше и многу да дречи тоа црвената боја.

Шала на страна, среќно вселување на НЛБ во објектот денес.

Edited by maestro - 23-Jan-2009 at 09:54
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 23-Jan-2009 at 09:40

LOL 

Значи тие мои две нивоа не важат кај трговските и деловниве.
 
Сега се нервирам што не се сеќавам каде го имам прочитано тоа и за какви објекти важи, а може и погрешно да сум сватил и сам си измислив закон, нема везе.  Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 23-Jan-2009 at 00:01


Кој да знае Dunno... види што имаме забележано за новиот трговски на Equest

Комплексот ќе се состои од приземје, два ката и подземен дел со четири нивоа.

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 22-Jan-2009 at 23:13
 
Колку си сигурен?
 
Прашувам пошто мислам дека со закон е дозволено само две нивоа под земја, стварно незнам од каде ми е овој податок ама така знам Dunno
 
Иначе еве слика на кловер од копањето, не се гледа баш колку нивоа има.
 
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 22-Jan-2009 at 22:59
Originally posted by Andrej_LJ

Цифрата од 30 мил Е за ваков објект (седеж на најбрзо растечката наша банка) не е многу. Системот и опремувањето на зградата сигурно чинат многу. Иначе ако има капацитет од 500 возила тоа би било супер. Единствена опција е да има доста подземни нивоа на паркингот. Се сеќава ли некој колку беше длабока дупката на темелите?


Солидно голема сигурно едно 3-4 подземни нивоа
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 22-Jan-2009 at 22:54
Originally posted by Cloverstack

За која викаш? За цената или за паркингот?
 
 
Двете Big%20smile
 
 
 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 22-Jan-2009 at 22:52
Цифрата од 30 мил Е за ваков објект (седеж на најбрзо растечката наша банка) не е многу. Системот и опремувањето на зградата сигурно чинат многу. Иначе ако има капацитет од 500 возила тоа би било супер. Единствена опција е да има доста подземни нивоа на паркингот. Се сеќава ли некој колку беше длабока дупката на темелите?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 22-Jan-2009 at 21:22
За која викаш? За цената или за паркингот?
Back to Top
ivopfc View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Oct-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ivopfc Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 22-Jan-2009 at 21:02
definitivno e premnogu. preuvelicena e cifrata. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 22-Jan-2009 at 20:36
Абе пак е многу 30 милиони! И мене ме зачуди бројкава. А за капацитетот на возила стварно не ми е јасен. Ако се само тие два ката тогаш повеќе од 50 коли нема шанси. Вероватно и под земја е голем капацитетот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.129 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.