build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 12-Mar-2020 at 13:17
Реконструкцијата на улицата „Борис Сарафов“ во финална фаза






Градежните работи за реконструкција на улицата „Борис Сарафов“ се во завршна фаза и наскоро сообраќајницата ќе биде целосно реконструирана.

Како што информираат од Градот, реконструкцијата е на потегот од крстосницата со улицата „Македонска војска“ до крстосницата со улицата „Кузман Шапкарев“, со вкупна должина од околу 1.700 метри.

https://www.vecer.press/реконструкцијата-на-улицата-борис-с/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 09-Mar-2020 at 14:14
Место да се шетаат, туристите ги заобиколуваат езерцата на Сервисна улица



Место шеталиште, сервисната улица покрај кејот на Вардар каде што се наоѓаат популарните ресторани во зоната која треба да биде пешачка, плива во вода. Обилните врнежи од дожд направија езерца на плочникот на улицата која нема шахти за атмосферските води. Па туристите кои сакаа да се прошетаат, мораат да ги заобиколуваат езерцата, а некои кои згазнаа на неубаво прицврстените бетонски плочки, настрада и си заминаа со наводенети чевли и облека.

Денеска беше спуштен подвижниот заштитен столб кој овозможува влез само на возилата на Телеком и за дотур на стока, тоа го искористија некои да ги паркираат своите автомобили.

Состојбата со сервисната улица за надлежните од градот е последица од волунтаристичкото и без план работење на претходното градско раководство. Таму требаше да се изгради подземна сообраќајница, но не се направи од претходното градско раководство иако земаа пари од Телеком. Во тек е изработка на идејно решение.

Во март 2017 година советниците на општина Центар со 12 гласа „за“ донесоа одлука да не се гради сервисна улица долж Кејот, од хотелот „Холидеј ин“ до зградата на Телеком. Наместо улица, советниците тогаш решија да биде поставено зеленило, клупи, чешми и жардиниери со дрвја кои би имале функција на дрвореди. Граѓаните, сопственици на објектите на кејот на Вардар кои присуствуваа на седницата, со аплауз го поздравија носењето на оваа одлука.

(С.Бл.) – Фото: П.С.

https://www.vecer.press/место-да-се-шетаат-туристите-ги-заобик/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 06-Mar-2020 at 18:11
100 милиони пред две години се фрлија на отплата на долгови на општините, така што 30 милиони се ситница, плус нема да чини во една буџетска година.

И дефинитивно Градот (но и сите општини) мора да добијат свои извори на финансирање, како персоналниот данок од самите плати на вработените, бидејќи сега зависат од Владата за било кој поголем проект.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 06-Mar-2020 at 09:56
Реализацијата на овој проект е неопходна за Скопје.
Што побрзо се реализира, толку подобро.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 06-Mar-2020 at 08:41


Многу активен си наеднаш пред избори. Втор одговор во 24 часа без никаква суштина. Дај линк до сајтот на ВМРО и скрати ја процедурата, не мора да се мачиш.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 06-Mar-2020 at 08:19
Ок ако во минатото се трошеле значи дека и сега треба да се потрошат за ОВА ? Толку е приоритет улицава пред буквално распаднати згради,општински објекти,исушени паркови,ГТЦ со пола од продавниците затворени и тој пред физичко распаѓање,распадната универзална,непостоечки луна парк........

Според мене ова нешто треба да се сопре уште пред да се земат на заем толку пари.

Edited by David - 06-Mar-2020 at 08:20
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 05-Mar-2020 at 22:28
Ова звучи надреалистички, преамбициозна и неверојатно.
Дај боже некој да потегне со реализација!!! Тука парите се најмалиот проблем, 30 мил за државата се ништо гледајќи како трошеле многу поголеми суми во минатото сосем залудно.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 05-Mar-2020 at 15:14
ПРОЕКТОТ ЗА ТУНЕЛИТЕ ПОД КАЛЕ ГОТОВ ВО ЈУНИ, УЛИЦАТА МАКЕДОНСКО-КОСОВСКА БРИГАДА ЌЕ СТАНЕ БУЛЕВАР СО 6 ЛЕНТИ, НАЈАВУВААТ ОД ГРАД СКОПЈЕ

Проектот за тунелите под Кале ќе биде готов во јуни, по што ќе се распише тендерот за избор на фирма која ќе ја гради новата сообраќајница во Скопје. На потпишувањето на договорот за проектирање меѓу Град Скопје и македонско-турскиот конзорциум, во јуни минатата година беше кажано дека проектот треба да биде готов за 6 месеци. Но, поради тоа што станува збор за голем и сложен проект, рокот е продолжен за дополнителни 6 месеци.

Иако има доцнење во проектирањето, градоначалникот Петре Шилегов верува дека годинава може да се почне со градежните работи за изведба на овој капитален проект за градот. Пари за негова реализација ќе бара од Владата бидејќи според проценките ќе бидат потребни 30 милиони евра.

„Додека траат постапките за тунелите под Кале, работиме и на проектот за проширување на улицата Македонско-косовска бригада на потегот од крстосницата со булевар Словенија до улицата Џон Кенеди во Чаир, како прва фаза. Проектот е готов, наскоро ќе го распишеме тендерот за изведувач на градежните работи. Сега на овој потег има по една коловозна лента во двата правци, а со реконструкцијата ќе се добијат вкупно 6 коловозни ленти. Оваа делница е важна бидејќи со неа треба да се поврзе новата сообраќајница која ќе биде изведена со проектот тунелите под Кале“, вели Шилегов.

Проектот Тунели под Кале, кој е зацртан во Генералниот урбанистички план уште во 1964 година, градоначалникот Шилегов го најави на прес-конференција во септември 2019 година. Како што беше презентирано, сообраќајницата ќе почнува од булеварот Свети Климент Охридски и ќе биде издигната на височина од шест до девет метри. Потоа, од зградата на Владата сообраќајот ќе се одвива по нов мост преку реката Вардар кој ќе биде долг 173 метри, а широк 20 метри и ќе има четири сообраќајни ленти. Мостот ќе продолжува како вијадукт долг 262 метри сè до влезот во тунелот под Калето. Од тунелот сообраќајот ќе продолжи на кружен тек издигнат пет метри над Пластичарска улица.

Проектот за оваа сообраќајница ја прават турската фирма „Мега инженеринг консалтинг АД“ и Завод за испитување на материјали и развој на нови технологии од Скопје. На потпишувањето на договорот лани во јуни, проектантот Борис Танески од Заводот за испитување на материјали, кој ги проектирал булеварите Илинденска и Климент Охридски, рече дека оваа сообраќајница ќе биде бисер на градот.

„Свесни сме дека ќе биде скап, тежок и сложен проект, но ќе биде од големо значење за градот, растеретување на сообраќајот и поврзување на двете страни на Скопје. Кога ќе го проектираме мостот ќе се водиме од тоа тој да не биде обичен, туку со посебен и модерен изглед“ “, рече Танески.

А. АНТЕВСКА


https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/proektot-za-tunelite-pod-kale-gotov-vo-juni-ulitsata-makedonsko-kosovska-brigada-ke-stane-bulevar-so-6-lenti-najavuvaat-od-grad-skopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 28-Feb-2020 at 16:32
НОВ КРУЖЕН ТЕК ВО ВОЛКОВО И РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ПАТОТ ДО КУЧКОВО










Портпаролот на Град Скопје, Ваљон Салиху денеска присуствуваше и се обрати на почетокот на градежните работи на кружниот тек во Волково и реконструкцијата на патот од Волково до Кучково.

- Во името на Град Скопје сакам да изразам голема благодарност до Општина Ѓорче Петров и Агенцијата за поддршка на земјоделството и рурален развој за заедничкиот влог во реконструкцијата на патот од Волково до Кучково, како и за изградбата на кружниот тек во Волково.Со изградбата на овој кружен тек конечно се решава сообраќајниот хаос во Волково каде што во иднина ќе биде олеснето движењето кон последната станица на автобуската линија со број 22, која е една од најкористените линии во јавниот автобуски превоз во Скопје - рече Ваљон Салиху.

Тој додаде дека овој пат го користат секојдневно околу 10.000 жители на Општина Ѓорче Петров кои живеат и работат во Волково, Кучково, Никиштани и во Орман, но истовремено се олеснува и пристапот кон магистралниот пат кој води кон Косово.

- Остануваме посветени заедно со Општина Ѓорче Петров на развојот и унапредувањето на секундарната сообраќајна мрежа за да се обезбеди побезбеден сообраќај и одржлива урбана мобилност како императив кон кој се стремиме како единици на локалната самоуправа – кажа Салиху на почетокот на градежните работи на кружниот тек во Волково.

Со изградбата на кружниот тек во Волково и реконструкцијата на патот до Кучково ќе се зголеми и безбедноста на сите учесници во сообраќајот коишто ги користат овие сообраќајници.

На почетокот на градежните работи на кружниот тек во Волково присуствуваа и Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Трајан Димковски, директорот на Агенцијата за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој, Николче Бабовски, и градоначалникот на Општина Ѓорче Петров, Александар Наумовски.

https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 21-Feb-2020 at 15:24









https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 21-Feb-2020 at 12:15
Во тек е изградбата на кружниот тек во Чаир



Градежните активности за изградба на кружен тек меѓу улиците Втора македонска бригада и Кемал Сејфула, во општината Чаир, се одвиваат според предвидената динамика.

Кружниот тек на оваа фреквентна сообраќајна локација во голема мера ќе ја зголеми безбедноста во сообраќајот во овој дел од градот.

https://skopjeinfo.mk/vo-tek-e-izgradbata-na-kruzhniot-tek-vo-chair
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 20-Feb-2020 at 23:38
Вакви низ Охрид редат насекаде и на моменти ми се наткрева кога ќе ги погледнам... Но, со оглед на сообраќајната (не)култура се чини дека се најдобро решение засега. Штета не се метални.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 20-Feb-2020 at 17:57
Одлично, ми се допаѓа висината
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 20-Feb-2020 at 14:49
Поставени се нови рефлектирачки заштитни столпчиња за оградување на вело патеките на булевар Кочо Рацин.











https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 19-Feb-2020 at 08:45
Кај нас ретко некој да почитува правила поготово во сообраќајот,а конкретно за овој пат многу често се коментира,па најдобро би било или да се асфалтира или да се забрани за движење бидејќи се изнесуваат големи колични песок и кал на булеварот и околните улички.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 19-Feb-2020 at 08:37
Сите тие имаат асфалтен пат и асфалтен пристап, само што тој не е овој бидејќи овој пат не е ниту почнат да се гради.
Тоа што посипале шљунак за движење на камионите додека ги градеа зградите покрај трета Македонска не значи дека е пат кој возилата треба да го користат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 19-Feb-2020 at 08:26
Зградиве што ги изградија на 3-та Македонска Бригада па и оние повнатре со години немаат асфалтен пат и пристап до зградите,се вози преку тампон и кал...(ова е всушност спроти новиот комплекс Урбан Гарден) во Аеродром







https://www.facebook.com/groups/vozduhsega/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 13-Feb-2020 at 18:13
Originally posted by stef4o

СЕ ГРАДИ КРУЖЕН ТЕК ВО ЧАИР, МЕЃУ УЛИЦИТЕ ВТОРА МАКЕДОНСКА БРИГАДА И КЕМАЛ СЕЈФУЛА

https://www.facebook.com/CityofSkopje/


Само да кажам дека тука почнаа да копаат, едната лента е затворена, има големи гужви.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 13-Feb-2020 at 16:06
СЕ РЕКОНСТРУИРА ВТОРАТА ФАЗА ОД УЛИЦАТА ИНДИРА ГАНДИ ВО ШУТО ОРИЗАРИ

Екипите на Град Скопје денеска ја почнаа втората фаза од реконструкцијата на улицата Индира Ганди, во општината Шуто Оризари. Обновата на вториот дел од оваа фреквентна сообраќајница е предвидено да заврши во рок од 50 дена.
Како што ветивме минатата есен кога ја почнавме реконструкцијата на првата фаза од улицата Индира Ганди, оваа пролет ја почнуваме реконструкцијата на втората фаза од оваа улица, и тоа во должина од 800 метри, од улицата Бутелски венец до улицата Нов живот. Ќе биде заменет стариот асфалт кој е целосно уништен, ќе се заменат оштетените рабници, а ќе бидат реконструирани и тротоарите. Инвестицијата на Градот Скопје во овој проект изнесува околу 13,5 милиони денари со ДДВ - рече градоначалникот Шилегов, на почетокот на градежните работи на улицата Индира Ганди.

Тој нагласи дека во текот на реконструкцијата на оваа делница, во овој дел од градот ќе биде воведен привремен сообраќаен режим.

- Ги замолувам граѓаните за разбирање и за почитување на тој привремен сообраќаен режим, се со цел што е можно побрзо да ја завршиме реконструкцијата на оваа улица која повеќе од 30 години не е реконструирана. Градот Скопје вложува во сите делови од градот зашто за нас сите граѓани се исти и имаат исти потреби од добра инфраструктура. На почетокот на оваа пролет, кога ќе почне сезоната за садење, овде ќе подигнеме и нов парк - прв парк што ќе го уреди Градот Скопје во Шуто Оризари за потребите на граѓаните – најави Шилегов.





https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 12-Feb-2020 at 01:21
Многу откажани проекти ќе се спомнат овие два-три месеца. Инаку „Илинденска“ треба да продолжува покрај Лепенец, сѐ до обиколницата, додека „Љубљанска“ треба да излезе на Скупи (античкиот град) и да се надоврзи на постоечката улица кон Бардовци и планираниот бул. „Словенија“. Шилегов веројатно мисли на улица „Скупи“, која на десната страна на Лепенец, заедно со бул. „Словенија“ би биле главни сообраќајници со кои треба да се вкрсти продолжението на „Илинденска“.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.914 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.