build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 12-Dec-2009 at 18:39


Изгледаат подобро одошто очекував. Браво за фотошопот Зоц Cheers

Едино хармониката не би ја фарбал црвена на дуплиот ама изгледа ти тргнало
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 12-Dec-2009 at 18:32
Па веројатно вака некако треба да изгледаат новите автобуси.
Иако искрено не сум за црвена боја на автобусите ..сепак мислам дека треба да се задржи, бидејки сепак станува збор за традиционална боја која од секогаш се користела.Како и да е не е на одмет да се освежи дизајнот со некои „модни“ детали или комбинации на бои  ...Како и да е бојата е најмал проблем ..да се надеваме дека набрзо ќе ги гледаме по скопските улици каква и боја да се.Big%20smile

updated Tongue





Edited by Zoc - 13-Dec-2009 at 03:44
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 12-Dec-2009 at 12:11
     
Моќен руски бизнисмен ќе ги прави новите скопски автобуси




 
 
 
%20  
Големите руски олигарси, кои преземаат бизниси насекаде на Балканот и низ Европа, во Македонија доаѓаат со градски автобус. Бизнисменот Игор Чуркин, сопственикот „Лвивски автобусни завод ЛТД“ од Украина, фирмата што го доби тендерот за новите 84 возила на ЈСП, е човек со богато минато во многу бизниси и син на познатиот политичар Виталиј Чуркин.

Покрај фабриката за производство на автобуси, Игор Чуркин е познат и како сопственик на „Црноморското бродоградилиште“, а минатата година бил заинтересиран да ги купи три поголеми фабрики во Србија, како „Прва петолетка“, „ФАП“ и „14 Октомври“, кои се занимаваат со производство на стопански возила и тешки машини.

Чуркин во јавноста е познат и како руски тајкун, како и за еден од големите познавачи за текот на приватизацијата во Русија и Украина, кога и станал сопственик на повеќе компании. Во 2001 година тој ја преземал фабриката за автобуси во Украина „Лвивски автобусни завод ЛТД“, со што таа го стекнала статусот на потполно приватизирано претпријатие со колективна форма на сопственост. Фабриката има традиција во производство на автобуси од околу 60 години, а нејзините производи, освен што се произведувале во поранешните земји на СССР, се извезуваат и во Европа и блискиот Исток.

Со тендерот се предвидува до крајот на 2010 година да бидат испорачани четирите зглобни и најмалку осум единечни автобуси, а другите да бидат доставени до крајот на 2011 година. Еден зглобен автобус чини 170 илјади евра, а соло 125 илјади евра.

Според украинската амбасада во земјава, Чуркин сега се наоѓа во Белград, а се очекува во Скопје да пристигне во понеделник, кога ќе има состанок со претставници од Министерството за транспорт и врски околу набавката на новите автобуси.

- Денеска нема да можете да воспоставите контакт со Игор Чуркин. Неговиот телефон е недостапен и не можеме да ве поврземе. Кога ќе пристигне ќе можете да го прашате за сите детали кои ве интересираат. Победата на тендерот за автобусите на фирмата „Лвивски автобусни завод“ е голема украинска инвестиција за Македонија, со која ќе се отворат и голем број на нови вработувања. Во тек е жалбената постапка, но отворањето на тендерот беше електронско со што се отфрлаат сите сомневања околу поништувањето на тендерот. Со тоа, очекуваме наскоро фирмата-победник да го потпише договорот со Владата - објасни Валериј Кокот, советникот за економски прашања украинската амбасада во државава.

Како и за многу други руски богаташи, и за Чуркин се појавуваа обвинувања за вмешаност во корупциски скандали, пред сé приватизациски. Но советникот Кокот вели дека станувало збор само за недоразбирања и за обиди на конкуренцијата да го оцрни овој бизнисмен, а сега ситуацијата била нормализирана.

Неговиот татко Виталиј Чуркин е уште попознат, како еден од најмоќните дипломати во руската федерација, кој уште во 1981 година докторирал на Дипломатската академија на СССР. Во својата триесетгодишна кариера тој извршувал повеќе функции во советското и во руското Министерство за надворешни работи, каде што во 1992 година дотуркал и до заменик-министер и станал претставник на претседателот на Русија во разговорите за поранешна Југославија. Потоа станал амбасадор во Белгија, па во Канада, а од април 2006 е постојан руски претставник во Обединетите нации.
 
 

 

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121291011452&id=14&setIzdanie=21860

  



Edited by Cloverstack - 13-Dec-2009 at 20:52
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 12-Dec-2009 at 00:08
На крај сето тоа ќе се покрие со реклами Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 11-Dec-2009 at 16:45
Не, не станува за партиска боја во никаков случај, ете јас сум застапник за сината која е исто така партиска но јас во никој случај не сум приврзаник на истата! На крајот на краиштата секоја боја до една, е превземена од некоја партија. Станува збор градскиот транспорт да добие некаков поубав и помодерен дизајн од неколку меѓусебно-складни бои (може и црвената да остане апсолутно!). При тоа да ја задржи препознатливоста на улиците, а да се внесе некаков поведар и поиновативен дизајн.

Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 11-Dec-2009 at 16:40
Не дека сум приврзаник на црвената, ама не гледам по кој основ би се вмешувала некаква моментална партиска мотивација - автобусите ни се црвени одсекогаш. Впрочем ако збориме за бојата, да збориме од аспект на естетика, препознатливост на јавниот превоз и слично.


Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 16:40
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 11-Dec-2009 at 16:30
Originally posted by Andrej_LJ


И пак црвена та црвена!
Мене не ми е страшна како боја, дека е помала површина (т.е дека поголема е стаклената површина)...ама дека е истовремено и партиска, ме вади од такт...ама кога стигнаа градски аптеки и оградите на Јане Сандански да ги фарбаат, ме вади од такт оваа појава, тежок простаклук!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 11-Dec-2009 at 16:27
Ако се исцинцарат на електронските дисплеи (за линиите) навистина се гнаси.

Edited by гитардемон - 30-May-2010 at 20:24
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 11-Dec-2009 at 16:11
Што-годе издржан артикал на новинаров. Сега наеднаш излегоа цели 100 автобуси, абе манџа е сево ова. Не ми е јасно зашто сите процеси од овој тип се водат како по теркот на државна тајна?! Секој нормален градоначалник би се фукал на сите страни со новата придобивка, а овие нашиве уште незнаат и со какви карактеристики ќе бидат автобусиве. Потоа како можат да кажат дека незнаат какви карактеристики имаат возилата ако се знае колкава е нивната цена на парче!?! Тоа значи дека доколку се одлучат за подобри перформанси, ќе треба да доплатат дополнително, што навистина не е фер спрема останатите учесници на тендерот. Ајде Соларис навистина се скапи и ексклузивни, но кинезиве... Не ми пречи воопшто изборот на ЛАЗ, дури и сум задоволен, но ужасно ми пречи целава секретност на проектов! Тоа не треба да се толерира кога станува збор за стотици автобуси и јавна корист број 1 на главниот град!
Сигурен сум декас ЛАЗ нема во Словенија (навистина сум бил насекаде и просто нема возила од источна европа) плус видете само како само СЛовенија отскокнува по квалитет од сите горе наброени земји!

Фабриката за автобуси во минатото најмногу извезувала за СССР, но сега такви автобуси се возат и во многу други земји. Тие соработуваат и со познатите фабрики за производство на автобуси, како МАН, „Доич“ и други. Според нашите сознанија, автобусите во Скопје треба да бидат со црвена боја - објасни Кокот.

А ова пак е како да кажеме дека САНОС извезувал за Охрид или Сплит! Знаат ли каде е Украина и под која земја зпаѓаше пред 20 години? Bash Ова се навистина големи простотии за еден новинар! И пак црвена та црвена!



Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 11-Dec-2009 at 15:58
Deutz = Дојч ?!?  Crazy

Невермајнд, воглавно корисно инфо:

Правеле автобуси за Гинис, сега ќе прават и за Скопје





 

Украинската компанија што го доби тендерот за 100 едноподни возила за градскиот превоз пред две години го произвела 365 илјадитиот автобус и влегла во Гинисовата книга на рекорди

 
 
%20  
Украинската фирма „Лвивски автобусни завод ЛТД“, која победи на тендерот за набавка на 84 едноподни автобуси за подобрување на јавниот превоз во градот, пред две години го произвела 365 илјадитиот автобус, со што добила сертификат од Гинисовата книга на рекорди. Компанијата била формирана во 1945 година, а на средината на 1950-тите години почнува да произведува автобуси, кои се распространети низ Европа и низ целиот свет.

На интернет-страницата њњњ.лаз.уа/абаут на фабриката веќе е објавена веста дека учествувале на електронското наддавање и биле избрани како најповолен понудувачи на јавната набавка за едноподни автобуси во Македонија.

Според Валериј Кокот, советник за економски прашања во украинската амбасада во државава, оваа фирма е една од водечките во Украина и има традиција во производството на автобуси.

- Фабриката за автобуси во минатото најмногу извезувала за СССР, но сега такви автобуси се возат и во многу други земји. Тие соработуваат и со познатите фабрики за производство на автобуси, како МАН, „Доич“ и други. Според нашите сознанија, автобусите во Скопје треба да бидат со црвена боја - објасни Кокот.

Тој додаде дека Игор Чуркин, сопственикот на оваа фабрика, ќе дојде идната недела во државава, па за сите детали би можеле да контактираме со него.

Сé уште не се соопштуваат карактеристиките на автобусите, како колкав ќе биде нивниот капацитет за превоз на патници, колку седишта ќе имаат и слично. Единствено се знае дека ќе бидат опремени со мотори „еуро 4“ и дека ќе имаат автоматска рампа за инвалидизирани лица. Од Министерството за транспорт и врски рекоа дека ќе почекаат да помине рокот за жалби и да се потпише конечниот договор за да се откријат овие и други детали. Оттаму само соопштија дека набавката на 100 автобуси е најголемата инвестиција во јавниот превоз во историјата на Македонија.

ЛАЗ, како што е скратеното име на украинската компанија, побарала по 125 илјади евра за единечните, а по 170 илјади евра за зглобните возила и со тоа ги победила конкурентите. Другите две компании што учествуваа на тендерот, како „Соларис“ од Полска и „Јутонг“ од Кина, понудиле повисоки цени за едноподните автобуси. „Соларис“ излегла со цена од 200 илјади евра по парче за единечен автобус и 294 илјади евра за еден зглобен автобус. „Јутонг“, пак, не учествувала на набавката за зглобните автобуси, но за еден соло-автобус барала близу 140 илјади евра.

Од скопската фирма „Иев“, која ја претставува кинеската фирма „Јутонг“, велат дека сé уште ја разгледуваат можноста да поднесат жалба до второстепената комисија за јавни набавки, бидејќи ова било електронско наддавање и немаат увид во сите податоци на понудувачите на самото место.

Во тек е жалбената постапка, која ќе трае една недела, а ако не се поднесат жалби, ќе следува потпишување на договорот меѓу украинската компанија и Министерството за транспорт и врски.




Земји во кои се возат автобуси на ЛАЗ

Грузија
Молдавија
Унгарија
Романија
Куба
Авганистан
Словенија
Србија
Бугарија
Кина
Иран
Ирак
Тунис
Алжир
Египет
 
   
Автор: Р.З.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121191034478&id=14&prilog=0&setIzdanie=21859
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 11-Dec-2009 at 13:22
Па не бидете и толку сигурни, дури не ги испорачаат (или додека не ни соопштат нешто повеќе од владата) не можеме да бидеме убедени што манџа ни зготвиле. Не ме чуди и да се вакви во помалата верзија. Ќе биде јако за инает (инает на тие што не мислат како нив) да имаат земено некои безвезни еднокатни (и да планираат да земат hi-tech двокатни, ама со ретро дизајн ) за да речат: видовте дека двокатните се поубави? Ама не верувам да се до толку садисти. Ама можи и да се.

Edited by гитардемон - 11-Dec-2009 at 13:28
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 11-Dec-2009 at 02:32
Originally posted by Andrej_LJ



ОВА СЕ СИТЕ ВАРИАЦИИ НА ГРАДСКИТЕ АВТОБУСИ НА ЛАЗ ВО ПОСЛЕДНИТЕ 10+ ГОДИНИ И ЗАТОА ОДЛУЧИВ ДЕКА СЕ РАБОТИ ЗА СИТИЛАЗ 12 И 20.



Да, држи ова
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 11-Dec-2009 at 02:29
СитиЛАЗ-10



CityLAZ-10 - городской автобус среднего класса с низким уровнем пола в передней и средней части салона. Длина - 10 м, полная пассажировместимость - 89 человек.

Габаритные размеры, м:     длина / ширина / высота 10,00 / 2,55 / 3,06
Высота уровня пола, м     0,35 в передней и средней части салона
Формула дверей     1-2-1
Пассажировместимостъ:     полная / сидениядля мест 80/24


ВИКА, ОВА Е ГРАДСКИ АВТОБУС ОД СРЕДНА КЛАСА СО ДОЛЖИНА ОД САМО 10 МЕТРИ И СОБИРА САМО 89 ПАТНИЦИ. ПОТОА РАСПОРЕДОТ НА ВРАТИ Е ПРЕМАЛ ЗА ГРАД КАКО СКОПЈЕ, 1-2-1.

ОВА СЕ СИТЕ ВАРИАЦИИ НА ГРАДСКИТЕ АВТОБУСИ НА ЛАЗ ВО ПОСЛЕДНИТЕ 10+ ГОДИНИ И ЗАТОА ОДЛУЧИВ ДЕКА СЕ РАБОТИ ЗА СИТИЛАЗ 12 И 20. ИНАКУ ПРЕТХОДНИТЕ ГРАДСКИ МОДЕЛИ СЕ ОД 1996-8 ГОДИНА И СЕ ЕДНАКВИ НА ИКАРУСИТЕ ШТО СЕ ТРКАЛААТ ПО СОФИЈА, ПРОИЗВЕДЕНИ НА КРАЈОТ НА 1980 ГОДИНА.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 11-Dec-2009 at 02:25
ИнтерЛАЗ 13.5



Автобус InterLAZ-13,5 (Low Entry) создан на Львовском автобусном заводе на базе уже зарекомендовавшей себя модели «CityLAZ».
В данной модели сочетаются комфорт, безопасность и современный дизайн. Дизайн «InterLAZ-13,5 LE» соответствует классу современных машин, которые можно увидеть на дорогах Европы.

Габаритные размеры, м:     длина / ширина / высота 13,21 / 2,55 / 3,06
Высота уровня пола, м     0,35 в передней и средней части салона
Формула дверей     2-2-0
Пассажировместимостъ, пас.:     полная / мест для сидения 110 / 54-60


ПОВТОРНО СЕ РАБОТИ ЗА РЕГИОНАЛЕН АВТОБУС (СКОПЈЕ-КУМАНОВО/ТЕТОВО), ПОТОА Е САМО СО 2 ВРАТИ И СОБИРА ВКУПНО 110 ПАТНИЦИ, ОД КОИШТО 60 СЕ СЕДИШТА.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 11-Dec-2009 at 02:23
ИнтерЛАЗ 12:



InterLAZ-12 (Low Entry) создан инженерами ЛАЗ на базе модели автобуса «CityLAZ». В основу идеи заложена концепция комфортных перевозок пассажиров на пригородных маршрутах. Компании удалось достигнуть оптимального соотношения между комфортом, безопасностью и современным дизайном.

Габаритные размеры, м:     длина / ширина / высота 12,00 / 2,55 / 3,06
Высота уровня пола, м     0,35 в передней и средней части салона
Формула дверей     2-2-0
Пассажировместимостъ, пас.:     полная / мест для сидения 100 / 47-53


ОБРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ПРИГОРОДСКИ АВТОБУС, ФОРМУЛАТА НА ВРАТИТЕ 2-2-0 И МЕСТАТА ЗА ПАТНИЦИ, ОДНОСНО 110 ВКУПНО, ОД КОИ ДУРИ ПОЛОВИНАТА СЕ СЕДИШТА.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 11-Dec-2009 at 02:12
Ништо, ќе повелите и друг пат презентации, затоа сме тука.
Да и јас тоа се чудев како страницата им е толку бавна и сега недостапна. Јас вчера и денес убаво ја расчепкав и неа и други руски форуми на тема советско производство на машини (автомобили на руски), односно сите тие XX-МАШ
На сајтот имаше секција автобуси, во кои освен овие (и соодветните на овие модели тролејбуси) немаше никакви други градски автобуси. Под ова мислам на класични градски автобуси. Плус ова се најновите модели на ЛАЗ од тој сегмент. Еве до што стигнав јас на руски форум:

1998: ЛАЗ-А073 / ЛАЗ-А0731 ЛАЗ-52529
2001: ЛАЗ-А291
2004-н.д.: ЛАЗ-А183 (CityLAZ-12) ЛАЗ-A152 (ИнтерЛАЗ-10, InterLAZ-10 Low Entry)
2005-н.д.: ЛАЗ-E183 (ЭлектроЛАЗ-12, ElectroLAZ-12)
2006: ЛАЗ-АХ045 «Школярик»
2006-н.д.: ЛАЗ-E301 (ЭлектроЛАЗ-20, ElectroLAZ-20)
2007-н.д.: ЛАЗ-А292 (СитиЛАЗ-20, CityLAZ-20) НеоЛАЗ-12 (NeoLAZ-12) ЛАЗ-AX183 (АэроЛАЗ-12, AeroLAZ-12) ЛАЗ-A183 (ИнтерЛАЗ-12, InterLAZ-12 Low Entry) ЛАЗ-A191 (ИнтерЛАЗ-13.5, InterLAZ-13.5 Low Entry) ЛАЗ-A152 (СитиЛАЗ-10, CityLAZ-10 Low Entry) ЛАЗ-A183 (СитиЛАЗ-12, CityLAZ-12 Low Entry)
2008-н.д.: НеоЛАЗ-10 (NeoLAZ-10) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9, LAZ-Liner 9) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9 «Туристический», LAZ-Liner 9)


НеоЛАЗ се туристички
ЛаинерЛАЗ се регионални/маршрутки
ЕлекртоЛАЗ се тролеите
ИнтерЛАЗ е градски но мини, како тие во Солун да речеме
АероЛАЗ се за аеродроми (нели со голема платформа и врати на обете страни

Имаше и маршрутки, мини-автобуси и меѓуградски па заклучив дека ако овие модели се сега популарни и ги купуваат градовите од Советскиот Сојуз (и др.) ваљда нашиве се одлучиле нив да ги купат! Навистина 10 години и повеќе, ЛАЗ нема други класични градски автобуси освен СитиЛАЗ 12/20.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 11-Dec-2009 at 01:45
Applause   @  Andrej за презентацијата


Инаку Андреј како успеа да ги идентификуваш моделите? Моментално страницата на ЛАЗ е недостапна (надминат бендвит, не баш многу професионално, ама тоа е...), но кога ја разгледав вчера ми се чини видов повеќе од еден модел и кај соло и кај зглобните.

А кај моторите има флексибилност. Дури и да им се еуро 3 во стандардно производство, веројатно не е проблем да се инсталира друг мотор, така да немам причина да се сомневам во информацијата што ја лиферуваа од министерство за транспорт.






Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 01:46
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 11-Dec-2009 at 01:13

интересна комбинација и доволно ко за освежување, но без СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) ич да не ги купуваат, а ова сигурно ќе им ја крене цената имајќи предвид дека е во дополнителна опрема, незнам зошто но имам чувство дека во тендерскава комисија со волку брзо одлучување и немале баш време да ги проверат и потврдат сите опции во понудите и следствено со тоа да ја вагаат цената, ова по се изгледа било "најефтино-најдобро" веќе неголемо затераната опција, сигурно ја терале на: и така има доволно работите во стандардна опрема кои ќе ги биде па сега за една две плус минус ништо не менува!  

друга да неречам смешка ќе биде различниот дизајн на двокатните и единечните! смешно но ваков коктел ќе биде раритетна комбинација, ај на крај после ваков избор може и навистина ќе се откажат од двокатните во спротивно повторно кич... а ова со еуро 3 моторот мислам дека ја утнале незнам дали и како мислат со еуро 3 во европа но во догледно време најверојатно ќе треба да ги менуваме или преадаптираме...

и на крај ај аирлија нека се кога ќе пристигнат по една година!



Edited by Max - 11-Dec-2009 at 02:54
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 10-Dec-2009 at 19:12
Сега за сега, мислам дека не треба многу да скокаме...естетиката точно дека е прифатлива (не е space-shuttle, ама за скопски услови е одлично), со тоа што повеќето не сме го виделе дизајнот што е избран, туку материјаливе се извлечени од интернет (не дека не им верувам, ама којзнае какви чуда биле поставени како тендерски услови)...единствено што ме радува сега е тоа што не се работи за двоспратни автобуси (барем еден поголем дел не се такви), за понатаму ќе видиме...
...многу позначајно е да се фати континуитет во одржувањето на овие возила, т.е. ЈСП (или кое и да е), да стане рентабилно претпријатие што ќе може на помали циклуси да прави обнова на возниот парк, а не како до сега, тој период да трае и по 30 години и плус...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 10-Dec-2009 at 18:27
Андреј одличен преглед.

Од ова што можев да го прочитам до сега, задоволен сум со изборот. Немора по секоја цента автобусите да бидат топ марка, сосема е доволно да се функционални, еколошки, релативно квалитетни и со прифатлива естетика. Мислма дека сите овие критериуми ги исполнуваат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.