Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1 4041424344> |
Author | ||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #821 Posted: 12-Dec-2009 at 18:39 | |||||||||||||||||||
Изгледаат подобро одошто очекував. Браво за фотошопот Зоц Едино хармониката не би ја фарбал црвена на дуплиот ама изгледа ти тргнало |
||||||||||||||||||||
Zoc
Senior Member Joined: 25-Mar-2009 Online Status: Offline Posts: 101 |
Quote Reply #822 Posted: 12-Dec-2009 at 18:32 | |||||||||||||||||||
Па веројатно вака некако треба да изгледаат новите автобуси.
Иако искрено не сум за црвена боја на автобусите ..сепак мислам дека треба да се задржи, бидејки сепак станува збор за традиционална боја која од секогаш се користела.Како и да е не е на одмет да се освежи дизајнот со некои „модни“ детали или комбинации на бои ...Како и да е бојата е најмал проблем ..да се надеваме дека набрзо ќе ги гледаме по скопските улици каква и боја да се. Edited by Zoc - 13-Dec-2009 at 03:44 |
||||||||||||||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #823 Posted: 12-Dec-2009 at 12:11 | |||||||||||||||||||
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121291011452&id=14&setIzdanie=21860
Edited by Cloverstack - 13-Dec-2009 at 20:52 |
||||||||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #824 Posted: 12-Dec-2009 at 00:08 | |||||||||||||||||||
На крај сето тоа ќе се покрие со реклами
|
||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #825 Posted: 11-Dec-2009 at 16:45 | |||||||||||||||||||
Не, не станува за партиска боја во никаков случај, ете јас сум застапник за сината која е исто така партиска но јас во никој случај не сум приврзаник на истата! На крајот на краиштата секоја боја до една, е превземена од некоја партија. Станува збор градскиот транспорт да добие некаков поубав и помодерен дизајн од неколку меѓусебно-складни бои (може и црвената да остане апсолутно!). При тоа да ја задржи препознатливоста на улиците, а да се внесе некаков поведар и поиновативен дизајн.
Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:45 |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #826 Posted: 11-Dec-2009 at 16:40 | |||||||||||||||||||
Не дека сум приврзаник на црвената, ама не гледам по кој основ би се вмешувала некаква моментална партиска мотивација - автобусите ни се црвени одсекогаш. Впрочем ако збориме за бојата, да збориме од аспект на естетика, препознатливост на јавниот превоз и слично.
Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 16:40 |
||||||||||||||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #827 Posted: 11-Dec-2009 at 16:30 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #828 Posted: 11-Dec-2009 at 16:27 | |||||||||||||||||||
Ако се исцинцарат на електронските дисплеи (за линиите) навистина се гнаси.
Edited by гитардемон - 30-May-2010 at 20:24 |
||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #829 Posted: 11-Dec-2009 at 16:11 | |||||||||||||||||||
Што-годе издржан артикал на новинаров. Сега наеднаш излегоа цели 100 автобуси, абе манџа е сево ова. Не ми е јасно зашто сите процеси од овој тип се водат како по теркот на државна тајна?! Секој нормален градоначалник би се фукал на сите страни со новата придобивка, а овие нашиве уште незнаат и со какви карактеристики ќе бидат автобусиве. Потоа како можат да кажат дека незнаат какви карактеристики имаат возилата ако се знае колкава е нивната цена на парче!?! Тоа значи дека доколку се одлучат за подобри перформанси, ќе треба да доплатат дополнително, што навистина не е фер спрема останатите учесници на тендерот. Ајде Соларис навистина се скапи и ексклузивни, но кинезиве... Не ми пречи воопшто изборот на ЛАЗ, дури и сум задоволен, но ужасно ми пречи целава секретност на проектов! Тоа не треба да се толерира кога станува збор за стотици автобуси и јавна корист број 1 на главниот град!
Сигурен сум декас ЛАЗ нема во Словенија (навистина сум бил насекаде и просто нема возила од источна европа) плус видете само како само СЛовенија отскокнува по квалитет од сите горе наброени земји! Фабриката за автобуси во минатото најмногу извезувала за СССР, но сега такви автобуси се возат и во многу други земји. Тие соработуваат и со познатите фабрики за производство на автобуси, како МАН, „Доич“ и други. Според нашите сознанија, автобусите во Скопје треба да бидат со црвена боја - објасни Кокот. А ова пак е како да кажеме дека САНОС извезувал за Охрид или Сплит! Знаат ли каде е Украина и под која земја зпаѓаше пред 20 години? Ова се навистина големи простотии за еден новинар! И пак црвена та црвена! Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:14 |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #830 Posted: 11-Dec-2009 at 15:58 | |||||||||||||||||||
Deutz = Дојч ?!?
Невермајнд, воглавно корисно инфо:
|
||||||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #831 Posted: 11-Dec-2009 at 13:22 | |||||||||||||||||||
Па не бидете и толку сигурни, дури не ги испорачаат (или додека не ни соопштат нешто повеќе од владата) не можеме да бидеме убедени што манџа ни зготвиле. Не ме чуди и да се вакви во помалата верзија. Ќе биде јако за инает (инает на тие што не мислат како нив) да имаат земено некои безвезни еднокатни (и да планираат да земат hi-tech двокатни, ама со ретро дизајн ) за да речат: видовте дека двокатните се поубави? Ама не верувам да се до толку садисти. Ама можи и да се.
Edited by гитардемон - 11-Dec-2009 at 13:28 |
||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #832 Posted: 11-Dec-2009 at 02:32 | |||||||||||||||||||
Да, држи ова |
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #833 Posted: 11-Dec-2009 at 02:29 | |||||||||||||||||||
СитиЛАЗ-10
CityLAZ-10 - городской автобус среднего класса с низким уровнем пола в передней и средней части салона. Длина - 10 м, полная пассажировместимость - 89 человек. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 10,00 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 1-2-1 Пассажировместимостъ: полная / сидениядля мест 80/24 ВИКА, ОВА Е ГРАДСКИ АВТОБУС ОД СРЕДНА КЛАСА СО ДОЛЖИНА ОД САМО 10 МЕТРИ И СОБИРА САМО 89 ПАТНИЦИ. ПОТОА РАСПОРЕДОТ НА ВРАТИ Е ПРЕМАЛ ЗА ГРАД КАКО СКОПЈЕ, 1-2-1. ОВА СЕ СИТЕ ВАРИАЦИИ НА ГРАДСКИТЕ АВТОБУСИ НА ЛАЗ ВО ПОСЛЕДНИТЕ 10+ ГОДИНИ И ЗАТОА ОДЛУЧИВ ДЕКА СЕ РАБОТИ ЗА СИТИЛАЗ 12 И 20. ИНАКУ ПРЕТХОДНИТЕ ГРАДСКИ МОДЕЛИ СЕ ОД 1996-8 ГОДИНА И СЕ ЕДНАКВИ НА ИКАРУСИТЕ ШТО СЕ ТРКАЛААТ ПО СОФИЈА, ПРОИЗВЕДЕНИ НА КРАЈОТ НА 1980 ГОДИНА. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #834 Posted: 11-Dec-2009 at 02:25 | |||||||||||||||||||
ИнтерЛАЗ 13.5
Автобус InterLAZ-13,5 (Low Entry) создан на Львовском автобусном заводе на базе уже зарекомендовавшей себя модели «CityLAZ». В данной модели сочетаются комфорт, безопасность и современный дизайн. Дизайн «InterLAZ-13,5 LE» соответствует классу современных машин, которые можно увидеть на дорогах Европы. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 13,21 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 2-2-0 Пассажировместимостъ, пас.: полная / мест для сидения 110 / 54-60 ПОВТОРНО СЕ РАБОТИ ЗА РЕГИОНАЛЕН АВТОБУС (СКОПЈЕ-КУМАНОВО/ТЕТОВО), ПОТОА Е САМО СО 2 ВРАТИ И СОБИРА ВКУПНО 110 ПАТНИЦИ, ОД КОИШТО 60 СЕ СЕДИШТА. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #835 Posted: 11-Dec-2009 at 02:23 | |||||||||||||||||||
ИнтерЛАЗ 12:
InterLAZ-12 (Low Entry) создан инженерами ЛАЗ на базе модели автобуса «CityLAZ». В основу идеи заложена концепция комфортных перевозок пассажиров на пригородных маршрутах. Компании удалось достигнуть оптимального соотношения между комфортом, безопасностью и современным дизайном. Габаритные размеры, м: длина / ширина / высота 12,00 / 2,55 / 3,06 Высота уровня пола, м 0,35 в передней и средней части салона Формула дверей 2-2-0 Пассажировместимостъ, пас.: полная / мест для сидения 100 / 47-53 ОБРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ПРИГОРОДСКИ АВТОБУС, ФОРМУЛАТА НА ВРАТИТЕ 2-2-0 И МЕСТАТА ЗА ПАТНИЦИ, ОДНОСНО 110 ВКУПНО, ОД КОИ ДУРИ ПОЛОВИНАТА СЕ СЕДИШТА. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #836 Posted: 11-Dec-2009 at 02:12 | |||||||||||||||||||
Ништо, ќе повелите и друг пат презентации, затоа сме тука.
Да и јас тоа се чудев како страницата им е толку бавна и сега недостапна. Јас вчера и денес убаво ја расчепкав и неа и други руски форуми на тема советско производство на машини (автомобили на руски), односно сите тие XX-МАШ На сајтот имаше секција автобуси, во кои освен овие (и соодветните на овие модели тролејбуси) немаше никакви други градски автобуси. Под ова мислам на класични градски автобуси. Плус ова се најновите модели на ЛАЗ од тој сегмент. Еве до што стигнав јас на руски форум: 1998: ЛАЗ-А073 / ЛАЗ-А0731 ЛАЗ-52529 2001: ЛАЗ-А291 2004-н.д.: ЛАЗ-А183 (CityLAZ-12) ЛАЗ-A152 (ИнтерЛАЗ-10, InterLAZ-10 Low Entry) 2005-н.д.: ЛАЗ-E183 (ЭлектроЛАЗ-12, ElectroLAZ-12) 2006: ЛАЗ-АХ045 «Школярик» 2006-н.д.: ЛАЗ-E301 (ЭлектроЛАЗ-20, ElectroLAZ-20) 2007-н.д.: ЛАЗ-А292 (СитиЛАЗ-20, CityLAZ-20) НеоЛАЗ-12 (NeoLAZ-12) ЛАЗ-AX183 (АэроЛАЗ-12, AeroLAZ-12) ЛАЗ-A183 (ИнтерЛАЗ-12, InterLAZ-12 Low Entry) ЛАЗ-A191 (ИнтерЛАЗ-13.5, InterLAZ-13.5 Low Entry) ЛАЗ-A152 (СитиЛАЗ-10, CityLAZ-10 Low Entry) ЛАЗ-A183 (СитиЛАЗ-12, CityLAZ-12 Low Entry) 2008-н.д.: НеоЛАЗ-10 (NeoLAZ-10) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9, LAZ-Liner 9) ЛАЗ-А141 (Лайнер 9 «Туристический», LAZ-Liner 9) НеоЛАЗ се туристички ЛаинерЛАЗ се регионални/маршрутки ЕлекртоЛАЗ се тролеите ИнтерЛАЗ е градски но мини, како тие во Солун да речеме АероЛАЗ се за аеродроми (нели со голема платформа и врати на обете страни Имаше и маршрутки, мини-автобуси и меѓуградски па заклучив дека ако овие модели се сега популарни и ги купуваат градовите од Советскиот Сојуз (и др.) ваљда нашиве се одлучиле нив да ги купат! Навистина 10 години и повеќе, ЛАЗ нема други класични градски автобуси освен СитиЛАЗ 12/20. |
||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #837 Posted: 11-Dec-2009 at 01:45 | |||||||||||||||||||
@ Andrej за презентацијата
Инаку Андреј како успеа да ги идентификуваш моделите? Моментално страницата на ЛАЗ е недостапна (надминат бендвит, не баш многу професионално, ама тоа е...), но кога ја разгледав вчера ми се чини видов повеќе од еден модел и кај соло и кај зглобните. А кај моторите има флексибилност. Дури и да им се еуро 3 во стандардно производство, веројатно не е проблем да се инсталира друг мотор, така да немам причина да се сомневам во информацијата што ја лиферуваа од министерство за транспорт. Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 01:46 |
||||||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #838 Posted: 11-Dec-2009 at 01:13 | |||||||||||||||||||
интересна комбинација и доволно ко за освежување, но без СИСТЕМ ЗА ПОДИГАЊЕ/СПУШТАЊЕ НА ВОЗИЛОТО (kneeling) ич да не ги купуваат, а ова сигурно ќе им ја крене цената имајќи предвид дека е во дополнителна опрема, незнам зошто но имам чувство дека во тендерскава комисија со волку брзо одлучување и немале баш време да ги проверат и потврдат сите опции во понудите и следствено со тоа да ја вагаат цената, ова по се изгледа било "најефтино-најдобро" веќе неголемо затераната опција, сигурно ја терале на: и така има доволно работите во стандардна опрема кои ќе ги биде па сега за една две плус минус ништо не менува! друга да неречам смешка ќе биде различниот дизајн на двокатните и единечните! смешно но ваков коктел ќе биде раритетна комбинација, ај на крај после ваков избор може и навистина ќе се откажат од двокатните во спротивно повторно кич... а ова со еуро 3 моторот мислам дека ја утнале незнам дали и како мислат со еуро 3 во европа но во догледно време најверојатно ќе треба да ги менуваме или преадаптираме... и на крај ај аирлија нека се кога ќе пристигнат по една година! Edited by Max - 11-Dec-2009 at 02:54 |
||||||||||||||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #839 Posted: 10-Dec-2009 at 19:12 | |||||||||||||||||||
Сега за сега, мислам дека не треба многу да скокаме...естетиката точно дека е прифатлива (не е space-shuttle, ама за скопски услови е одлично), со тоа што повеќето не сме го виделе дизајнот што е избран, туку материјаливе се извлечени од интернет (не дека не им верувам, ама којзнае какви чуда биле поставени како тендерски услови)...единствено што ме радува сега е тоа што не се работи за двоспратни автобуси (барем еден поголем дел не се такви), за понатаму ќе видиме...
...многу позначајно е да се фати континуитет во одржувањето на овие возила, т.е. ЈСП (или кое и да е), да стане рентабилно претпријатие што ќе може на помали циклуси да прави обнова на возниот парк, а не како до сега, тој период да трае и по 30 години и плус... |
||||||||||||||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #840 Posted: 10-Dec-2009 at 18:27 | |||||||||||||||||||
Андреј одличен преглед.
Од ова што можев да го прочитам до сега, задоволен сум со изборот. Немора по секоја цента автобусите да бидат топ марка, сосема е доволно да се функционални, еколошки, релативно квалитетни и со прифатлива естетика. Мислма дека сите овие критериуми ги исполнуваат. |
||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 4041424344> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |