build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 70>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 16-Oct-2014 at 10:49
Да не звучи глупаво, али и месецов ќе рипнат бројките на Виз за релацијата Лутон-Скопје, со оглед на големиот број новинари кои дојдоа од Англија за наводната "ебола".
Не дека вакви случаи треба пак да имаме, али заради ова се гледа колкава е потребата од директни линии со скоро секоја поголема држава, зашто никад не се знае кога на некој ќе му затреба директна и брза конекција за Скопје, како на пример 20тина директори од Москва треба итно да долетаат у Скопје, а од најблискиот аеродром до Скопје имаат минимум уште дополнителни 5 саати вожња и плус чекање на граница.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 14-Oct-2014 at 11:45
brojki od britanskata vozduhoplovna agencija
za SKP- London (Luton):

Juli 14: 6 276 -4%
Juni 14 :6 459  -2%
Maj 14: 5 453 +2%
April 14:  6 304 +24%
Mart 14: 5 067 +32%
itn...

2013 (total): 62 343 +49%


Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 09-Oct-2014 at 16:21
Originally posted by gorazd



Septemvri (SKP i OHD)125.109 +18%  (Jan-Sept +18%)12.000 patnici falat do milionkata (sumirano SKP i OHD)



Споредбено со минатата година - скопје би требало за септември да има околу 116.000 до 117.500 !
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 09-Oct-2014 at 15:46
Originally posted by gorazd



Septemvri (SKP i OHD)125.109 +18%  (Jan-Sept +18%)12.000 patnici falat do milionkata (sumirano SKP i OHD)



Нека е честито, се надевам дека милиониттиот патник на скопскиот аеродром ќе добие некаква награда од ТАВ и дека пригодно ќе биде одбележан овој настан.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 09-Oct-2014 at 12:06
Septemvri (SKP i OHD)
125.109 +18%  (Jan-Sept +18%)

12.000 patnici falat do milionkata (sumirano SKP i OHD)


Edited by gorazd - 09-Oct-2014 at 12:08
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 06-Oct-2014 at 09:24
Originally posted by Teglarot

Обединета, ме интересира колку (отприлика за кај нас и наши услови) би требало авионот да има исполнетост, за да биде профитабилен летот ?


Веќе не постои директна екслузивна врска помеѓу пополнетоста и успехот на линијата. Критериумот, барем што се однесува до load factor-от, многу зависи од ценовната политика на авио компанијата (варијабилна или релативно фиксна) и типот на поврзување. Во секој случај, треба да се знаат три бројки: пополнетоста, просечната цена на билет и просечните трошоци. Првото некако и ќе го дознаеш, второто е малку комплицирано а третото е најкомплицирано ако не си дел од авио-индустријата.

Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 05-Oct-2014 at 23:22
Originally posted by one1

Се знае влез во ЕУ па Шенген Зона. Иако ќе поминат може и повеќе од 10 години до тогаш, ќе се тргнат бутканиците. Ионака 90% од и до летовите ќе бидат во Шенген.


Да си ми жив и здрав , баш поради ненормална гужва и буткање - во средата попладне го испуштив авионот од Рим за Скопје и морав да плаќам хотел за да го чекам летот за четврток вечер, среќа беа фер од Алиталија и ми дадоа гратис билет
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 05-Oct-2014 at 23:09
Се знае влез во ЕУ па Шенген Зона. Иако ќе поминат може и повеќе од 10 години до тогаш, ќе се тргнат бутканиците. Ионака 90% од и до летовите ќе бидат во Шенген.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 05-Oct-2014 at 22:56
Originally posted by Teglarot

Обединета, ме интересира колку (отприлика за кај нас и наши услови) би требало авионот да има исполнетост, за да биде профитабилен летот ?


Искрено да ти кажам ако кажам нешто ќе те излажам, мислам дека за тоа најупатен без да лутаме - а можеме да добиеме точен одговор би бил Tranquilis
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 05-Oct-2014 at 17:56
Обединета, ме интересира колку (отприлика за кај нас и наши услови) би требало авионот да има исполнетост, за да биде профитабилен летот ?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 05-Oct-2014 at 11:21
Еве како изгледаше пасошко на пристигнување (СКП) во моментот кога три лета одеднаш пристигнаа во размах од 6 минути

1.

2.

3.


Edited by Obedineta Makedonija - 05-Oct-2014 at 11:33
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 05-Oct-2014 at 11:18
.....

Edited by Obedineta Makedonija - 05-Oct-2014 at 11:33
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 05-Oct-2014 at 11:12
На вечерниот лет во четвртокот од Рим - Скопје во авионот Е170 со капацитет од 88 седишта имаше 68 патници или некаде лоад фактор од 77 проценти.......
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 22-Sep-2014 at 22:53
Aко можат за берење печурки и боровници по планини да наплатат такса во Буџет на РМ, зошто да не и прелети на небото?Иако ни печурките не ги садел ниту пак небото го фарбал во плаво буџетот.

Edited by Тркало - 22-Sep-2014 at 22:54
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 22-Sep-2014 at 22:17
Originally posted by gjoko

Овие вакви фирми кои имаат доста пари на своите сметки премиерот ги користи како финансиери на некои од проектите што ги работи владата.Еден таков пример е градењето на северната трибина на градскиот стадион која ја финансираше една од поимотните државни фирми.

принципот е едноставен-некој крева слушалка и кажува каде и што да се финансира.
Tokmu taka... mislam na principot "krevanje slusalka"!

Edited by Denko - 22-Sep-2014 at 22:18
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 22-Sep-2014 at 19:17
Да, затоа постои буџет на државата и собраниска расправа пред неговото донесување А она новото, специјалниот данок од казината во висина од 0,5% од приходите ќе се користи за домовите за деца без родители (или некоја слична институција).

Може изгледа невино и „добронамерно“, ама зошто и како финансирањето на овие институции би зависело од приходите на казината?

Така и тука. М-Нав секоја добивка да ја префрла во државната каса. И точка!

Edited by гитардемон - 22-Sep-2014 at 19:19
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 22-Sep-2014 at 18:36
Овие вакви фирми кои имаат доста пари на своите сметки премиерот ги користи како финансиери на некои од проектите што ги работи владата.Еден таков пример е градењето на северната трибина на градскиот стадион која ја финансираше една од поимотните државни фирми.

принципот е едноставен-некој крева слушалка и кажува каде и што да се финансира.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 22-Sep-2014 at 16:31


Види, воздушниот простор над државата е на државата, не на М-Нав. И тоа како тие пари треба да се слеваат во државниот буџет. Кои се оперативните трошоци на М-Нав за да успеат да потрошат толкава сума на пари во една година?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 22-Sep-2014 at 15:36
Па, М-НАВ, Агенцијата за електронски комуникации, Комисијата за хартии од вредност, Македонската банка за поддршка на развојот и уште некои, се знае дека се т.н. независни тела или квазивладини институции, кои немаат обврски да враќаат нешто на буџетот, ама во исто време не ни бараат нешто од буџетот, барем колку што знам, така да според мене нема некој проблем.

Инаку за прелетите, мислам дека не мора ни да читам дека се зголемени, доволно е да излезам во двор пет минути и да фрлам поглед горе, сигурно ќе видам барем еден прелет над Скопје.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 22-Sep-2014 at 15:01
И зошто толку многу внимание за прелетите над нашето небо? Тоа бар мене не ми е јасно. Барем транзит на некој од нашите аеродроми да беше, тогаш ќе имав разбирање. Освен на М-НАВ, не знам на кој друг ова би му било значајно.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 70>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.275 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.