![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 8 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4344454647 54> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Во 2013 ќе започне изградбата на пругата кон Бугарија
Четврток, 01 Декември 2011 15:50 Сподели 9 Споделете ја веста со Вашите пријатели Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески соопшти дека кон крајот на 2012 ќе започне реконструкцијата на пругата од Куманово до Делаковце, а од 2013 ќе започнат градежните активности за изградба на пругата до границата со Бугарија. -Во овој момент се изготвени физибилити стидиите и истите се дадени на ревизија. Согласно програмата на Владата очекувам кон крајот на 2012 година да започне рехабилитацијата на пругата од Куманово до Делаковце, од 2013 ќе започне изградабата до Бугарија. Тоа е согласно динамичниот план и согласно преговорите со Европската инвестициона банка и Европската банка за обнова и развој, изјави Јанакиески. Тој додаде дека наскоро ќе биде соопштен планот што ќе се прави во иднина со патиштата за кои што немаше заинтересиран концесионер. Инаку министерот Јанакиески денес имаше средба со претставници од Градежната комора при Сојузот на стопански комори. Тој ја поздрави соработката со бизнисмените од овој сектор и изрази верување дека и во наредната година градежништвото ќе биде главен двигател на економскиот развој. -Разговаравме за тековните активности и за идните планови на министерството. Беше разговарано и за конкретни проблеми кои што ги имаат градежните компании и веќе закажавме средби со Катастарот и другите институции, се со цел да се решат истите. Се надевам дека и во иднина ќе продолжи оваа добра соработка се со цел градежништвото и во наредната година да биде двигател на економскиот развој, со оглед на тоа што овој сектор во последните неколку квартали има најголем раст и има голем удел во растот на БДП. Јанакиески и бизнисмените од градежниот сектор разговарале и околу затегнување на законската регулатива во врска со компаниите кои работат без лиценца и во таа насока Јанакиески додаде дека на оние градежни претпријатија кои не ги исполнуваат законските услови, времено ќе им бидат одземени лиценците. http://kurir.mk/makedonija/vesti/51912-Vo-2013-ke-zapocne-izgradbata-na-prugata-kon-Bugarija |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Ставрески и
Јанакиевски денеска го презентираа извештајот пред стопанствениците.
Да продолжат реформите за подобрување на бизнис климата, да се зголемат
капиталните инвестиции и да почне реализација на стратешките проекти.
Ова од власта го побарале бизнисмените.
- Следна година ќе има пари за започнување на реконструкција на пругата на коридорот 8. Моделите се разгледуваат за изградба на Коридорот 8. Веројатно ќе се работи за комбинација дел кој ќе биде изграден преку јавно приватно партнерство и дел што ќе биде изграден преку кредитни средства, така да Коридорот 8 останува наш приоритет, изјави Зоран Ставрески, министер за финансии. извадок од: http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=81769 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Моето мислење е блиско до твоето. Јас сметам дека е попаметно да се почне со изградба на пругата од Ќафасан, а не од Кичево. Паралелно со изградбата на пругата кон Кичево да се направи и крак кон Охрид. Овој сегмент околу Охридското езеро откога би се изградил веднаш би можело да се организира патнички сообраќај до албанското и црногорското крајбрежје на Јадранското море, а за товарен сообраќај би имало сигурно некаква товарна станица во Струга.
|
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
http://www.corridor8.org/download.php?sezione=articoli_en&id=4 доколку профункционира целосно кракот Лин-Смрдеш од К8, иако нема економска логика, би било идеално пред се по туризмот да има железничка обиколница околу охридско-преспанскиот регион, еве репортажа од постојната делница од кракот Лин- Подградец http://tendtotravel.com/2011/06/the-forgotten-railway-a-journey-through-the-heart-of-albania/ ohrid lake from train - http://static.panoramio.com/photos/original/2384211.jpg |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Точно, но погледај на самиот почеток нис колку диви населби провага пругата (веќе може да се рече низ самиот град) која во моментот е потполно прекриена со депонии изградени куки на неколку метра а во понатамашниот дел и некои узурпации и делови кој може да се рече не постојат.
Е сега ако се гради коридор мислам дека треба и тоа да е. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Владимир, колку што можам да насетам според гугл земја, нема ништо спектакуларно на релација Куманово - Бељаковце, во контекст на теренот.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Погледај го теренот, па се станува јасно. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не се премногу 44 милиони за реконструкција на оваа постоечка 30-километарска пруга
![]() |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
ЕБОР се мисли дали да ни даде кредит за Коридорот 8
![]() Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) објави дека размислува да и даде кредит на Република Македонија со вкупна вредност од 44 милиони евра за обнова и изградба на првата секција од источниот дел на Транс-европскиот железнички коридор 8 од Куманово до селото Бељаковце со должина од 30,8 километри. Во врска со ова, консултантска форим или конзорциум на консултантски фирми треба да подготви детален дизајн и тендерска документација за оваа активност. Консултантот ќе треба да достави комплетен дизајн инжинерските услуги за реставрирање на оваа секција од железницата, да и помогне на институцијата во земјава во набавката на услугите за тие да бидат извршени во согласност со правилата на ЕБОР, да ја поддржи агенцијата во земјава во процесот на тендерирање за избор на компанија која ќе ги врши работите на пругата, како и да понуди поддршка и помош при контактите со компаниите што ќе се јават на тендерот. http://www.plusinfo.mk/vest/9784/EBOR-se-misli-dali-da-ni-dade-kredit-za-Koridorot-8 |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Просечната нето плата во април е 333 евра. |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
@Goran Точно е дека не треба пребрзо да се задолжиме до 70% од БДП. Но имај во предвид дека овие инвестиции нема да се случат преку ноќ туку најоптимистички за 10 години би се оствариле во целост. За 10 години доколку имаме 4% раст на БДП (што и не е којзнае каков раст земајќи ги во предвид сите овие инвестиции) од сегашните $9.700 по жител би пораснале на $14.350 по жител или за 48%. Тоа значи дека и % на долгот споредено со БДП би се намалил. Освен тоа доколку успееме по 200 милиоми евра годишно од буџетот да одвојуваме за капитални инвестиции за 10 години 40% од овие пари би можеле да ги обезбедиме од сопствени извори. Затоа сметам дека без индиректните бенефити за нашата економија, остварувањето на сите наведени проекти не е невозможно и не би не задолжило повеќе од 55-60% од БДП, што воопошто не е лошо. Имај во предвид дека дополнителен импулс за економијата би било зголеменото производство на сопствена зелена електрична енергија и намлување на увозот на енергенси (дури можеби и би станле извозници на струја), зголемување на извозот поради подобрите железнички и автопатски врски, подобрувањето на комуникацијата внатре и кон соседите, како и огромнуиот % од инвестираните пари кои би завршиле во нашето стопанство. Edited by UrbanFreak - 05-Jul-2011 at 11:05 |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Можеби ова сме го дискутирале, но треба да потсетам дека со изградбата на пругата кон Албанија нам ни се отвора и пристаништето кон Бар по железнички пат, покрај пристаништето кон Драч. За многу пократко време од сегашното, товарните возови преку Тирана, Скадар и Подгорица би се упатувале кон пристаништето во Бар. Така што, мислам дека надградбата на пристаништето во Драч не би била проблем за да се гради пругата, бидејќи ни се отвора можност за брз транспорт кон пристаништето во Бар. Единствен проблем се брзините и состојбата со пругата во Албанија. Албанците ќе мора комплетно да ја заменат постоечката делница од Лин до Тирана, додека пругата од Подгорица до Скадар е во добра состојба, а Скадар-Тирана и Драч-Тирана се делници кои поминуваат низ полесен терен.
Edited by BOJAN - 05-Jul-2011 at 10:08 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Прво, на Хрватска ич нема да и е лошо од задолжувањето затоа што они веќе имаат готова инфраструктура и сеа само им доаѓаат инвестици. Најмалку 10 години нема да мора да се замараат со нови патни правци. Словенците да не зборам. Грците ќе ги ставам во друг кош, Грците се народ научен само да добива се без пари од државата, а да ги трошат парите на нерентабилни ствари. Има во нишката за железници да видиш колку Грците не плаќаат казни. Факт е дека Македонија и да сака одма не може да се задолжи за толку пари. Со изградба на два автопати, ќе почнат да се враќаат пари од патарини. После изградбата на потребните сегменти за Железницата, ќе се зголеми извозот на стока. Со подобра инфраструктура и пристапен пат, ќе има повеќе инвеститори кои ќе можат полесно и поефтино да ги извезуваат своите финални продукти, наместо што е тоа сега. Со брза железница, народот повеќе нема да има потреба да оди до Скопје или било кој друг град по неколку часа, автоматски ќе се зголеми бројот на превезени патници, ќе има поголем број на туристи, на транзит-минувачи кои ќе оставаат по некое евро и уште низа други бенефити. Кога овие 4 и пол милијарди би ги позајмиле во наредните 10 години, нема да почувствуваме драстичен крах на економијата. Истиот муабет го имам правено со професор по економија на факултет, кој се согласи со мојата теза дека требаше до сега да го преземеме хрватското сценарио. Но и сега не е доцна, ако знаеме правилно да ги сработиме замислените проекти. Нормално и ние како граѓани ќе треба својот однос кон државата да го подобриме за да може и таа позитивно да ни возврати. Да не заборавиме, поголем дел од тие средства ќе останат за македонските фирми и нови работници, кои ако разумно ги трошат своите средства домашната економија ќе акумулира нов, свеж капитал, аналогно на тоа ќе инвестираат во своите погони што би продуцирало поголема нивна рентабилност. Но залудни се ваквите анализи ако некој од Владата сериозно оваа година не седне и да го разработи инфраструктурниот план до детали. Коридор 8 мора да се изгради што побрзо. Плус предност е што Бугарите се жалат на скапиот живот и стандард, па со железничкото поврзување нашите фирми ќе можат да искористат поефтин влез на бугарскиот пазар и поефтини производи. Но да не летам и јас, прво нека почнат со изградба. |
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
@urbanfreak Se slosuvam so tvojata analiza. No hipoteticki ako Makedonija se zadolzi na site ovie pari nasiot javen dolg bi dostignal duri 70% od BDP sto e premnogu za ekonomija kako Makedonija. So toa sto nevrabotenosat e okolu 32% prosecna plata okulu $200 Evra toa bi bily prmnogu golem kolac za nas.Sto ke znaci treba pogolemi danoci da se servisra toj dolg avtomatski stanuvame po nekuretni za privlicuvajne na investcii od stranstvo. Go pisuvam ova i se nadevam deka nasite vlada nema da gi povtori greskite sto gi imaat napraveno Grcija pa i Slovenija,Hrvatska da se prezadolzat za poborzo razvivjne na svojata infrakstratura nego poleka so privlekuvajne na privaten kapital da se ostvaruvaat tie proekti. Na nekoj naci ovaa vlada pokusuva da go pravi toa so cebren galiste Avtopatite no i malite hidrocentrali no treba da go prosirat na se sto e mosno. Priprmastvoto i privatni investicci se podobro resenie kade sto se mozi.
Edited by Goran - 05-Jul-2011 at 02:01 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Edited by UrbanFreak - 04-Jul-2011 at 08:48 |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
Decki sumiram za Makedonija da postingne nekoj prifatliv level po evropski terk na infrasttura i trebaat minmalno.
O.5 Miljardi EvraKoridor8 1.4 Miljardi Evra Vardaska Dolina 0.7 Miljardi Evra Cebren Galiste 1 Miljarda Evra za gasovodod i modernnizirajne na prenostot na struja proprateno so pomali hidrocentrali. 1 Miljardi Evra Avtopati i patista vo celost niz cela drzava spored programata na Vmro. Ili totalno sve zaedno 4.6 Milajardi evra za site investicii Sto zmaci Makedoskite gragni ke bidat zadolzeni po zitel za dopolnitelni 2020 Evra Plus pred nekoje vreme na sitel ojavija deka Makedonija vo momentov borci 2500 evra po zitel Sto znaci toa ke bidi $4520 evra po zitel. Ova e premnogu za nasata drzava ako ova se sluci ke snajde isto ko Grcija. Edited by Goran - 05-Jul-2011 at 01:24 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Цената на пругата кон Бугарија ја кажува секој според својата пресметка, тоа говори за тоа колку сме сериозна држава, а не знам како ќе добиеме кредит од ЕБРД ако не знаеме колку пари ни требаат.
Добра вест има во денешното издание на неделникот „Публика“, кинескиот амбасадор во интервју по повод јубилејот на Комунистичката партија на Кина на два - три пати ја спомна заинтересираноста на China Railway Construction за изградба на пругата на Коридор 8. Ако влезат кинезите преку оваа компанија, треба да сметаме дека истата ќе биде завршена! |
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Албанска граница - Струга
12км. Непостоечка. 70 милиони евра. Струга - Кичево 54км. Непостоечка. 130 милиони евра. Кичево - Скопје (Ѓ. Петров) 102км. Реновирање. 12 милиони евра. Скопје (Ѓ. Петров) - Куманово 52км. Нема податоци. Куманово - Бељаковци 29км. Во изградба. 25 милиони евра. Бељаковци - 66 км 37км. Во изградба. 66 милиони евра. 66 км - Бугарска граница 23км. Непостоечка. 105 милиони евра. ВКУПНА ИНВЕСТИЦИЈА 408 милиони евра. Извор: Corridor VIII, Analysis of Railway Infrastructure (2007) http://www.corridor8.org/index2.php?page=document&id=4 Средствата потребни за целосна изградба се проценуваат на околу 450 милиони евра и се планира да се обезбедат од меѓународни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР. (Рок: 2012-2020 година). Извор: Манифест за реформи и развој (2011) http://vmro-dpmne.org.mk/Dokumenti/Manifest_za_reformi_i_razvoj.pdf |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
А зошто цената за довршување на пругата постојано расне?!? Стигнавме и до 300 милиони? Тоа е речиси 3 пати повеќе од проекциите кои ги слушавме до пред некоја година, а во меѓувреме неколку пати значително се зголемија. Од друга страна, не слушнавме ништо за подобрување на карактеристиките на пругата, или за значителни промени во трасата, па навистина не ми е јасно како можеше цената да се зголеми во толкава мерка.
Edited by Cloverstack - 03-Jul-2011 at 14:14 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Се надевам дека ќе му се позлатат зборовите на Оливер Дерковски, па ќе почне изградбата на пругата.
![]() Edited by BOJAN - 02-Jul-2011 at 19:00 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4344454647 54> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |