![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 26> |
Author | ||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
![]() Која е целта на овој модел, зошто е "забрането" да пречекаш некој долу на перонот? |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Абсолутно наседате до софиjското метро е вака,а и не само. Прво карта, па после ти се овозможува пристап до перонот(дали се симнуваш или качува во завистност каква е станицата). Еве jaс бев изненаден например от метрото во Виена, можеш наполно слободно да се качиш и без карта,но ако те фатат внатре има солидна казна,нема вакви машини за преминуване,нема каса. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Демек купуваш карта и тогаш те пуштат на перонот. Онака без карта пристапот до перонот ти е забранет. Чудно!
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Аjде един брз апдеjт от изградбата на метрото во Софиja от Младост I ком Бизнес паркот.
![]() ![]() ![]() ![]() Еве ги отблизо какви табла се ставиха во едно 60%-70% от станиците на градскиот транспорт во Софиja ![]() ![]() ![]() Ето и неколко рендери на последната станица на Бизнес парка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by ink - 22-Oct-2014 at 14:04 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
После многу време еден мој апдејт за активностите околу изградбата на метрото во Софија. Во моментов се градат три отсечки со вкупно 8 станици и околу 9 километри должина. Подетално ќе го претставам напредокот на секоја од нив во следните денови, а сега само ориентацијските рокови на пуштање во употреба.
М1 СЕВЕР (Цариградско шосе - Аеродром Софија Т2), 5км, 4 станици. Рок за иградба Април 2015. М1 ЈУГ (Младост 1 - Младост 4), 2,7 км, 3 станици. Рок за иградба Април 2015. Значи остануваат само 6 месеци до отворањето на овие 7 нови станици, со што линијата М1 ќе биде скоро целосно завршена, а населбите Младост, Дружба и Искар ќе добијат достап до метро мрежата. М2 ЈУГ (Джејмс Баучер - Хладилника (мс. Витоша)), 1,3 км, 1 станица. Изграбата на оваа кратка, но важна отсчка започна во Автгуст годинава, а рокот за изградба е 22 месеци. Очекувано отворање е во Мај 2016. ![]() ПРОЕКТ ЗА М3 Проектот на линијата М3 претрпе повеќе промени, со цел да параметрите да се изедначат со оние на тешкото метро. Три од станиците отпаднаа, со што главниот дел на линијата веќе има 16 станици и 17 километри. Исто така дел од станиците станаа подземни, и сега соодносот е следниот: 12 подземни и 4 надземни. Пероните ќе бидат по 105 метри како на линијата М2, а по неа ќе се движат возови со пантографи, наместо трета шина. Планирано е возовите да бидат со по 3 вагона, секој долг по 33 метри, или вкупно 99 метри. Тоа се и единствените разлики со останатите две линии. Планирани се и две депа 1) Земљане и 2) Враждебна. Изградбата на третата и последна дијаметрална метро линија М3 ќе биде поделена во неколку големи фази. Првата и главна, ќе го опфаќа централниот дел на линијата. Отсекот е целосно подземен со 8 станици од кои 2 трансферни и во должина на тунелите од 8 километри, кои ќе се градат со тунелно пробивна машина. ![]() ФАЗА 1 (Централна отсечка) Панајот Хитов - Красно село 8км, 8 станици (сите подземни, од кои 2 трансферни) Депо Земљане Изградба 2015-2018/9 Метод - ТПМ (тунелно пробивна машина) Цена 434 милиона евра Статус - објавен тендер ФАЗА 2.1 (Источна отсечка) Панајот Хитов - Ботевградско шосе (P+R) 4,3 km, 4 станици (2 подземни, 1 наземна, 1 надземна) Депо Враждебна Изградба 2017-2019 Цена 150 милиона евра (?) Статус - технички проект ФАЗА 2.2 (Западна отсечка) Красно село - Горна Бања (P+R) 4,2 km, 4 станици (2 подземни, 2 надземни) Изградба 2017-2019 Цена 100 милиона евра (?) Статус - технички проект ФАЗА 3 (Отклоненија): 1) Кон Борово и 2) Кон Сала Арена Армеец Софија Секое од по минимум 3 станици Изградба после 2020 Статус - предпроектни проучувања Во 2019/2020 кога би се завршил главниот дел на линијата М3, се очекува да превезува по околу 180 000 патници дневно (конзервативна и веројатно подценета проценка). ![]() Edited by Andrej_LJ - 12-Oct-2014 at 15:52 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Инаку Софија средува многу од сообраќајната инфраструктура. И покрај тоа што веќе има две линии на тешко метро и се гради трета еве илустрација какви сообраќајни решенија се во тек. Ако во Скопје приоритет се кружни токчиња и проширување на улички 2+2 со пешачки семафори на секои 200 метри во Софија сегледа долгорочно на изградба на сериозни и модерни инфрастукртурни решенија како што се сообраќајни подлези, надлези и брзи урбани сообраќајници што во Скопје не само што ги нема, туку и нема да ги има во следните децении.
![]() ![]() Сите овие раскрсници ќе имаат подлез за автомобили што значи ќе се избегнуваат семафори долж каналната линија на сообраќајницата правец што е најпреоптоварен во овој дел од центарот. |
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Само би додал ова горе е проект кој е во тек заедно со оној уште позафатен а тоа е околоврстниот пат посебно источниот дел од клучката за Србија.
Кај ТВ кулата уште веќе летото се заврши голем зафат со што еден дел од внатрешниот прстен околу центарот е претворен во урбан автопат без семафоризирани раскрисници во главните посоки. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Ако веќе споредуваш Белград е рупа за Загреб. Станува се поизолирано место поради што Европа нема интерес ради политика да инвестира во Белград. Софија го минува Белград со брзина на светлината и за 10 години ќе биде далеку пред него со проекти, инвестиции, сообраќај, зеленило и се останато. Поради ЕУ најмногу.
Инаку Софија средува многу од сообраќајната инфраструктура. И покрај тоа што веќе има две линии на тешко метро и се гради трета еве илустрација какви сообраќајни решенија се во тек. Ако во Скопје приоритет се кружни токчиња и проширување на улички 2+2 со пешачки семафори на секои 200 метри во Софија сегледа долгорочно на изградба на сериозни и модерни инфрастукртурни решенија како што се сообраќајни подлези, надлези и брзи урбани сообраќајници што во Скопје не само што ги нема, туку и нема да ги има во следните децении. ![]() ![]() Сите овие раскрсници ќе имаат подлез за автомобили што значи ќе се избегнуваат семафори долж каналната линија на сообраќајницата правец што е најпреоптоварен во овој дел од центарот. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Не е спорно дека имаат добри инфраструктурни решенија и идеи, меѓутоа моменталната ситуација е лоша. Искрено се надевам дека во иднина тој проблем ќе го решат. Споредбата со Скопје е чисто во вид на понуда, животни стандарди, загадување, урбана среденост, па и квалитет на постојната инфраструктура, а тука Софија за сега не предничи многу. Трговските се супер ствар, како и деловните згради, али тука секогаш постои ризикот од домино-ефект, зашто сега за сега неконтролирано се градат трговски единици. Скопје е дупка и најголем дел од нас тоа го знае. Но од друга страна не би сакал градот на сметка на урбаното уредување, да се впушти во скап проект како што е трамвајот, кој знаеме дека е утнат проект, единствено прифатливо занемарување на урбанизацијата би било доколку се решиме да градиме ЛРТ. А во Софија делува некако дека се подредиле на метрото и инфраструктурата околу градот, а потфрлиле во самиот град. Во една ваква ситуација, без Атина која ја немам посетено, Софија би ја рангирал на 3то место од главните градови на Балканов, после Белград и Загреб, а светлосни години пред Тирана, Приштина и Подгорица (која реално би требала да биде најидеално уредена). |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Ептен не би можел во моментов да прикачувам слики од Гугл Земја меѓутоа немаш пројдено поред јужната дорога и источната втората која сега целосно се реконструира и прераснува во автопат. Има план источната врска да се спои со јужната и западната кои се скоро целосно изградени. (Делот кај ИКЕА и неколку молови што продолжува кон Цариград односно Истанбул. Тука би имало веројатно тунел и за 5-6 години веојатно е дека целиот овој дел од клучката за Србија до исток за Варна и Романија би бил автопат. Такашто генерално ти си одел по Цар Борис по коцката (кога се оди од Скопје) не си вртел десно по јужната обикола која е целосно автопат скоро до Цариградско Шосе... Реков горе Софија има инфрастурктура многу одамна изградена како што е тролејбусната и трамвајната мрежа и плус урбаните автопати. Такашто да се споредува со Скопје во тој дел Скопје е права топаана. Скопје е град со централно јадро широко едвај 1 километар низ чие проаѓа една единствена уличка 2+2 (Рекорд). А за ЕУ грешка си ЕУ за Бугарија е злато бидејќи сите проекти од таму ги вадат. За 10тина години ќе бидат Германија за нас ако ние побргу не се интегрираме. |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Многу ги поедностави нештата во Софија.
Под делумни подобрувања може да подпадне се и сешто. Им ги гледам инфраструктурните решенија со разксниците на повеќе нивоа,тоа е мисловна именка апропо кружните текови што ни ги сервираат на нас. Колку капирам,они добар дел средства расфрлаат за метрово па можеби затоа други сегменти не се движат со бризна каква се очекува од 8 годишно членство во ЕУ,ако може некој од членовите од Бугарија да ни раскаже повеќе за ова? Тргнувајќи од мене,јас исто би очекувал повеќе од 8 годишно членство? Тоа на влезот е ако не се лажам населба Овча Купел,тука сум со тебе на една линија.Почнувајќи од булеварот со калдрма. Edited by kiriOK - 03-Oct-2014 at 21:30 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Бев у Софија прв пат после 6-7 години и единo помрднување напред е само во поглед на трговските центри и метрото (и делумно инфраструктурното средување). Населбата која е на влез на Софија кога се доаѓа од Скопје е урбана Шутка, не ми е јасно како и после неколку години во ЕУ не успеаја тој дел да го урбанизираат, огромен број на фасади во централното подрачје се речиси руинирани, состојбата со тротоарите во самиот центар е лоша, исто така и со калдрмата, смет слично како и во Скопје, сеуште голем број на стари автобуси и трамваи...
И сето ова не е само мој впечаток за градот кој според слики мислев дека отишол светлосни години пред Скопје. Истиов впечаток е и од млади жители на Софија со кои имав можност да правам муабет. За Софија одма ми кажаа дека е депресивна, дека влезот во ЕУ скоро и да не им значел ништо (јасно ми е дека од 2-3 не се добива впечаток за целиот град, али сепак разговарав со високо образовани луѓе). Кога ќе имам време ќе ставам и некоја слика, едноставно јас лично се разочарав од Софија, која и не е толку отидена пред Скопје, некако не ни делува како главен град, а и многу работи се извештачени во Софија, почнувајќи од глумење некој европски начин на живот и сл. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Ако Скопје последниве 5 години има расцут на проекти од сферата на безфункционалноста и кичерајот,во Софија се случува бум на модерни зафати,функционални што и даваат многу добра перспектива.
Има уште какво да се подобрува,според мене имаат проблем со естетската издржливост.Конкретно има подземен премин кај Лавов Мост кој е со црвена гитер цигла и води кон метро станица со сини плочки...но тоа не е ништо страшно и непоправливо,плус јас сум малце ципидлака. Ако је тргнат коцката од булевари и улици кои се вон центарот,тоа ќе направи голема разлика.Исто има проблем со тротоарите. За останато незнам во што тоа Скопје е пред Софија? Да не заборавиме дека двата града неможат да се споредувата бидејќи Софија е 2-3 пати поголема,иако на мене ми делуваше уште поголема. Можеби има некои козметички разлики но тоа е тоа,за уште 5 години не ми се мисли каде ќе бидеме ние а каде Софија. Edited by kiriOK - 03-Oct-2014 at 15:45 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
и уште поважно, они барем за цена на крш тротоари и улички, добиваат развој на глобално ниво... а тоа е многу поважно... технички гледано, еднонасочна уличка може да се асфалтира и по иницијатива на околните станари |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Ако може да речам ддека сум добар познавач на Софија и нормално по нашки со споредби можам одма да ви кажам дека Софија е многу назад во однос на некои основни инфраструктурни параметри во однос на Скопје. Генерално Софија е два пати поголема од Скопје и е главен град на држава од 8 ипол милиони такада треба и тоа да е земе во предвид. Тоа значи има и треба да има поголеми индустриски, стопански, комерцијални, државно административни и спортски објекти што е нормално. Во тоа што заостанува од Скопје се крш тротоарите во централно подрачје, мизерни надземни пролази, крш фасади на постарите објекти, лоши улици некои од тесните улици што се главно еднонасочни во строгиот центар не виделе асфалт со години. Административно подобро им е решен сообраќајот. Генерално тротоарите се слободни има столбчиња на двеет страни по скоро 80% од централните улички. На булеварите третите ленти обично се празни но и кога стојат возила, секако не се зафаќаат тревните површини и тротоарите од коли нешто што на Скопје му дава лик на пакистански град.
Околу сообрачајот нема што да се зборува долга традиција уште од времето со одлично покриена мрежа со трамвај и тролејбус што дополнително го растоварува градот од возила. Метрото е ремек дело барем за регионални споредби па зошто да не и за Европски, не само што го олеснува надземниот сообраќај и ствара култура на возење со јавен превоз нешто што не е возможно народот да го крене на тоа ниво преку автобускиот сообраќај, меѓутоа меторто повеќе и дава на Софија една многу светла иднина и перспектива бидејќи ја става на картата и на туристички дестинации... Имаат за работа многу меѓутоа и многу од работите се измените од пред 10-15 години за повеќе да не зборуваме. Исто би додал тоа што Софија е одлично поврзана и со неколку урбани автопати како Цариградско шосе, кајшто не се случува да има семафори на секои 200-300 метри нешто што во Скопје буквално боли глава. Во таа споредба Скопје е повторно дупка, тесен град без никакви брзи сообраќајници. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
![]() Абе какви зафати какви бакрачи ова ти е гола вода кај нив, па кај можат они да се мерат со нашите грандиозни барокни зафати какви што нема никаде на Балканов а можда и у Европа...абе они може само да сањаат да бидат како нас ![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
какви зафати се прават во Бугарија, а на нас никако да ни текне да изградиме 100 метри пруга за со аеродромот Александар Велики да имаме и ЛРТ врска
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Еве и уште една мапа,како се е финансирала градбата на метрото во Софиja до моментот и колко километри приближно на година се градат.
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10464347_10204107847446772_6138865159982258773_n.jpg?oh=066e849becd8b48a3187f266842eecda&oe=54C6E21D Edited by ink - 01-Oct-2014 at 11:17 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |