build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 13-Oct-2015 at 21:33
Previous
 
Одговорот е едноставен - на местото на сегашниот паркинг ќе изградат катна гаража, во неокласицистички стил се разбира, со скулптури и триста и кусур други тотално непотребни глупости.
 
Originally posted by Navigator

Од каде заклучи дека е нерентабилна и неисплатлива?

 
Еве ти го одговорот во пост #679.
 
Originally posted by jyvation

Колкав приход остварува жичницата на Водно



Жичницата Милениумски Крст изградена е од австриската фирма Допелмаер која е светски лидер во технологијата за производство на жичници и во функција беше ставена од Jуни 2011 година.

Жичницата ги исполнува сите безбедносни и сигурносни критериуми кои важат во рамките на РМ и ЕУ со следниве основни податоци.

– 28 кабини за по 8 лица,
– 2 ВИП кабини за по 4 лица,
– должина на траса 1.600 метри,
– надморска висина од 570 метри од Средно Водно,
– висинска разлика од 480 метри,
– се движи со брзина од 6 метри во секунда и оваа должина ја совладува за 4 минути и 18 секунди,
– вкупен капацитет на Жичницата е 1.160 патници на час



Според податоците се забележува зголемување на количината на продадени билети од жичница за 7,6%, и тоа е резултат на порастот на количината на:

-Билетот за возрасни за 4.728 билети или за 4%
-Билетот за враќање за 3.636 билети или за 53,4%
-Билет за враќање ( по фактура ) за 5.365 билети или за 81,3%
-Групен билет за деца за 367 билети или за 22,4%
-Билети ( фактура ) за 38 билети или за 43,2%.

Останатите видови на билети бележат намалување.

http://www.biznisvesti.mk/kolkav-prihod-ostvaruva-zhichnitsata-na-vodno/



Edited by Dexter26 - 13-Oct-2015 at 21:35
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 13-Oct-2015 at 19:25
Одлично што ќе ја продолжат но забораваат на паркинг со некои си 500 места!? "Паркингот кај Св.Јован" има капацитет од 15 возила и нормално нема место.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 13-Oct-2015 at 18:05
Ова требаше веќе одамна да се почне...само се надевам дека не е една од повеќето предизборни лаги..
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 13-Oct-2015 at 17:28
Originally posted by Dexter26


Previous  Планираат да потрошат 490 илјади евра за почеток, а понатаму уште 7 милиони евра за жичарница која веќе се покажа и докажа како неисплатлива и нерентабилна инвестиција, а во меѓувреме, студентите во Гоце Делчев нека живеат во страв од таванот да не им падне врз глава или подот да не им се отвори под нозете.


Од каде заклучи дека е нерентабилна и неисплатлива?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 13-Oct-2015 at 13:42
Previous
 
Планираат да потрошат 490 илјади евра за почеток, а понатаму уште 7 милиони евра за жичарница која веќе се покажа и докажа како неисплатлива и нерентабилна инвестиција, а во меѓувреме, студентите во Гоце Делчев нека живеат во страв од таванот да не им падне врз глава или подот да не им се отвори под нозете.


Edited by Dexter26 - 13-Oct-2015 at 13:42
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 13-Oct-2015 at 09:36
Ми смрди на предизборна реклама...

ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАВА ЌЕ СЕ РАСПИШЕ ТЕНДЕР

Со жичарница од Капиштец до Водно

До почетокот на следната година ќе биде објавен тендер за изградба на вториот дел од жичницата на Водно. Министерот за транспорт и врски Владо Мисајлоски изјави дека на проектот се работи интензивно и можно е да биде почнат дури и пред ветеното.

Новата траса ќе тргнува од Капиштец, поточно од паркингот кај црквата Св. Јован и ќе се поврзе со трасата на Средно Водно.

- Сега сме во разговори со компаниите за да видиме колку е нивниот интерес присутен и дали би се нафатила некоја од тие компании за да можеме да распишеме тендер. Министерството го завршува инфраструктурниот проект што е потребен за добивање одобрение за градење, рече Мисајловски.

Дополнителни средства за изградба на вториот дел од жичарницата на Водно во висина од 30 милиони денари, односно 490 илјади евра, се предвидени во предлог буџетот на Владата за 2016 година, а уште 7 милиони евра се предвидени и во развојните компоненти и планските буџети за 2017 и 2018 година.

- Со дозавршувањето на изградбата на жичницата за превоз на лица со кружни токови на трасата, придружни објекти и површини во функција на кабинската еднојажна жичница ќе се овозможи остварување на повисок степен на вкупна функционална интегрираност на државата, како и развој на туризмот, се вели во предлог-буџетот.

http://vecer.mk/skopska/so-zhicharnica-od-kapishtec-do-vodno
За сè има вторпат
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 28-Aug-2015 at 11:41

знае некој колку и како се осигурани патниците на јсп, претпоставувам истите полиси за автобусите важат и за жичницава или има друг аршин!?

edit

има ли закон, или подзаконски акт, колку блиску до или над жичари смеат да летаат параглајдери



Edited by Max - 28-Aug-2015 at 22:53
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 22-Aug-2015 at 23:56
Originally posted by stratus


Бидејќи само од превоз на патници објектот не може сам да се одржува.


еден начин за омасовување би бил горе да се отвори поголем музеј чија посета би влегла во цената за ж.карта, односно освен панорамскиот момент народ да се мами и со некој културен, што знам за етнолошки музеј главен простор сега е етно селото кај Св. Пантелејмон, тука можеби ќе легне добро нешто ко планинарски музеј или можеби ботаничка градина [1] и во двата случаи со добра причина и добра локација, а на тоа кога ќе се додадат утре и културни настани во режија на ЈСП логично е да се закачуваат редовно и големи спонзори кои би ги покривале трошоците за амортизација



Edited by Max - 22-Aug-2015 at 23:58
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 02-Aug-2015 at 02:24

мислев на висечки банери кои ко кинетички би биле далеку поатрактивен маркетинг спин, веројатно ова би требало со електромагнети да се штима за да лесно се прикачуваат и откачуваат при ротацијата, евнтуално може и преклопни да бидат, но едноставни и еднобојни абери а не све ми боје лепо стоје

но за повеќето ваквиот герила пристап би бил кич, ајде по кич од тоа рекламите по столбоите здравје, та кога веќе ја кинџурат трасата нека го направат тоа до крај ко што треба

можеби најдобро е екстра прилив од реклама да се есапи и странично по трасата, ето може и државата индиректно преку јавни кампањи да помага, но во ваков случај камо пристапот да им е пејсажен во пораките место пвц банери да оптегнуваат каде стигнат, им се сони, или им се може
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 01-Aug-2015 at 23:18
Има реклами под гондолите
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 01-Aug-2015 at 22:30


денес првпат се испентарив на Крстовар со жичницава, и што да кажам супер луксуз за пензионери, секоја чест на оној кој се одважил за ваква инвестиција, сепак ѕрк кога ќе се комплетира цела жичница и со вториот сегмент ова навистина ќе биде неодминлива скопска атракција во секое време

за ова дополнително да се осигура ќе треба да се организираат и културни лета та и културни зими горе, особено зими бидејќи заради температурната инверзија в зима горе е лето преку ден, а и есен и пролет е ќеиф над сета таа скопска магла да се медитира на Крстовар, можеби фали што повеќе партерна инфраструктура за вакви пригоди [1] а како би кренало муабетот и повеќе од пикник место

~

инаку тоа плексигласот на кабините веќе почнува да се замаглува, а претпоставувам треба со време полирање, што значи дополнителен трошок за одржување кој повторно ќе панде врз плеќи на гостите

~

добар начин за дополнително финансирање е реклами не само на столбовите ами и по гондолите да закачат, зошто не и висечки, та и фосфоресцетни за навечер, сепак за ова да им биде примамлива маркетинг опција на јсп, идеално би било почетната станица да биде кај МСУ, Рамстор или Државна односно оу Кочо Рацин наместо сега зацртаната кај Капиштец, плус идеални локации и за катни гаражи блиску до или под самата почетна станица, дополнително транспортни коридори доволно проодни и за евентуален сообраќаен колапс во иднина ваму или онаму в градов

паметно е во цената за жичницата да ја врзат некако и цената за лифтот на Крстот, можеби комбинација и со други содржини, не е лоша идеја и сезонски бонус ко ладна вода или топол чај за сите кои мораат да платат карта
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 24-Jul-2015 at 14:34
Всушност може да се издржува. Приходот од донации е скоро идентичен со износот за амортизација. За вакви објекти периодот за амортизацијата е 5 години, така што за 2 години ќе ја снема од билансите. Не ги знам бројките од претходните биланси, ама позитивна нула во третата година за ваков објект е изненадувачки добро.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 23-Jul-2015 at 16:43
Донации од некое министерство, Владата, ЈСП...

Бидејќи само од превоз на патници објектот не може сам да се одржува.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 23-Jul-2015 at 15:43
Приход од донации?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 23-Jul-2015 at 12:46
Колкав приход остварува жичницата на Водно



Жичницата Милениумски Крст изградена е од австриската фирма Допелмаер која е светски лидер во технологијата за производство на жичници и во функција беше ставена од Jуни 2011 година.

Жичницата ги исполнува сите безбедносни и сигурносни критериуми кои важат во рамките на РМ и ЕУ со следниве основни податоци.

– 28 кабини за по 8 лица,
– 2 ВИП кабини за по 4 лица,
– должина на траса 1.600 метри,
– надморска висина од 570 метри од Средно Водно,
– висинска разлика од 480 метри,
– се движи со брзина од 6 метри во секунда и оваа должина ја совладува за 4 минути и 18 секунди,
– вкупен капацитет на Жичницата е 1.160 патници на час



Според податоците се забележува зголемување на количината на продадени билети од жичница за 7,6%, и тоа е резултат на порастот на количината на:

-Билетот за возрасни за 4.728 билети или за 4%
-Билетот за враќање за 3.636 билети или за 53,4%
-Билет за враќање ( по фактура ) за 5.365 билети или за 81,3%
-Групен билет за деца за 367 билети или за 22,4%
-Билети ( фактура ) за 38 билети или за 43,2%.

Останатите видови на билети бележат намалување.

http://www.biznisvesti.mk/kolkav-prihod-ostvaruva-zhichnitsata-na-vodno/
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 12-Sep-2014 at 18:44
Не ми е сфатливо нешто, нели ДопелМаер за трите секции ја изработила техничката документација... каков проект ке прави овој Благоја... има некое познавање од жичници или само од љуљашки
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 11-Sep-2014 at 12:08
Како им текнуваат имињата! Прво беа Цане Транс и Гоце Пром, а сега гледам имало и Нимаер Благоја. Секоја чест за имињата. Корбизје Трајче!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 11-Sep-2014 at 07:29
„НИМАЕР БЛАГОЈА“ ЌЕ ГО ПРАВИ ПРОЕКТОТ ЗА ЖИЧНИЦАТА ДО KАПИШТЕЦ

Понудата на фирмата „Нимаер Благоја“ од Струга завчера на електронска аукција е избрана за најповолна за изработка на инфраструктурниот проект за втората фаза на жичницата, од црквата „Свети Јован Kрстител“ во населбата Kапиштец до Средно Водно. Од Министерството за транспорт и врски не обелоденија колкава е понудата на оваа фирма, а при објавувањето на огласот проценетата вредност изнесуваше 4.000 евра.

- Должината на трасата на оваа втора фаза од жичницата ќе биде околу 1.884 метри, а ќе бидат поставени 34 кабини. Се предвидува почетната станица да биде во близина на црквата „Свети Јован Kрстител“ во населбата Kапиштец - велат од Министерството за транспорт.

Првиот дел од жичницата „Милениумски крст“ беше пуштен во употреба во 2011 година. Потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст е првата фаза, а предвидени се уште два дела, по што почетната станица ќе биде кај црквата „Свети Јован“ во Kапиштец, а втората станица ќе биде кај Институтот за белодробни заболувања кај децата во Kозле. Жичницата сега има 28 кабини, секоја со капацитет за осум лица, како и две елитни кабини за по четири лица. Основната техничка документација за сите три секции ја изработи австриската компанија „Допелмаер“, која ја изгради првата секција.

http://dnevnik.mk/?ItemID=9F186C55E6A9814B96EAE5EDEE3C92D7
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 31-Aug-2014 at 17:33
Originally posted by СК

ај прочитај пак шо сум напишал. ја се обратив на оние кои од сега рекоа дека нема да има паркинг и дека ќе имало проблем, не на оние кои посочија дека е добро да се предвиди и слично. е сеа, има муви, има капи......
епа што тогаш? директна претпоставка за тоа дека луѓето кои искоментирале за паркингот појма си немаат за таа локација, не е на место
а ако збориме за муви и капи, дали си се обратил на тие кои што рекле дека треба да се проектира, или тие што рекле дека некаде има проблем, исто ти е
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 31-Aug-2014 at 16:59
ај прочитај пак шо сум напишал. ја се обратив на оние кои од сега рекоа дека нема да има паркинг и дека ќе имало проблем, не на оние кои посочија дека е добро да се предвиди и слично. е сеа, има муви, има капи......
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.