![]() |
![]() |
![]() |
Урбани автопати - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 13> |
Author | |||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
[/QUOTE] Некој загрижен граѓанин од Маџир Маало, гарант! Загрижен дека со Крушевска Република ќе биде нарушена идилата на населабата! ![]() Маџир маало била населба?! |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
||
vreme e da se posveti malce na bitnite soobrakjajnici vo Skopje , dosta caruva gradeznata mafija i segde niknuvaat objekti
|
|||
![]() |
|||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
||
Madzir Maalcite tamu so ziveaat se stari generacii .. mladite sigurno ne
bi sakale da ostanat vo trosni kukji pred raspagjanje .. ke im se
ponudi kompenzacija i toa e .. ne se mnogu kukji na trasata na
''Krusevska'' 50 tina mozi i povekje.. 2 , 3 zgradi se dovolni da se smestat
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Ако се случајно вистина тие информации кои ги добиле (и муабетот со Тодоровиќ, што и да значи тоа), тогаш јас буквално би ги бесел тие урбанисти што до таа мерка си ги продале душите, па даваат легитимитет на такви лудории. Поштетна работа за Скопје, од тоа да биде скршен неговиот транспортен `рбет кој треба да го направи за неколку класи подобар и економски посилен град, навистина не можам да замислам. Максимална деструктивност и буквално саботирање на еден од најголемите потенцијали кои ги има градов. А за што? За на просторот на Маџир Маало да добиеме Кисела Вода 2 ?!? За да и подариме на урбаната мафија 10-тина хектари во центарот на Скопје ?!?
...Ајде да не внесуваме насекаде резигнираност и помирливост. Токму таквите работи се важна „состојка“ за вакви мега-криминали да поминуваат глатко. Па дури и навистина да ја избришат, нема предавање за таква работа, треба да следи борба дури не ја вцртаат повторно! И треба господата да сфатат дека се повеќе граѓани разбираат што значат овие проекти.
А за Маџирмаалската „граѓанска војна“... па можно е... но секако штетата ќе биде далеку помала отколку да се избрише Крушевска Република. Нека им дадат конечно коректна и реална понуда за експропријација, па да видиме на што сме.
Edited by Cloverstack - 19-May-2011 at 18:56 |
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Крушевска е избришана уште одамна не знам што кревате галама кога нема шанси да се изгради треба да се руши пола Маџир Маало пола турско маало и да се буткаат дополнително куќи и дивоградби каков што менталитет сме ние мислам дека ќе избие граѓанска војна. А да не збориме за економски капацитети. Ме плаши дека истото ќе го снајде и Јужен булевар и на неговата траса ќе почнат да градат згради.
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
||
NE MOZI DA SE IZBRISI I NEMA .. toa e idna bitna arterija so ke gi povrzi Juzen i Severen urbanite avtopati .... site soobrakjajnici vo ovie 40tina godini se realizirani spored modificiraniot plan na Kenzo Tange taka so ne mozi da se otkini soobrakajnicata koga se drugo e praveno prethodno za taa da se realizira |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Да да... прочитав... ама пак ми нема врска... Кој проблем го имаат тие граѓани таму со Крушевска Република...КО прво не е изграден... А второ ако мислат дека тој пречи кон донесување на ДУП со кој ќе можат да си доградуваат катови и да си прават од куќи, згради... тогаш па уште повеќе нема логика... Да избришеме цел урбан автопат, зашто на некој така му се сакало...
Што мислат они, дека имаат предност... Немаат, кога тогаш треба да се изгради булеварот |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
![]() Edited by Мартин - 19-May-2011 at 22:20 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Контекстот да биде појасен тектот го има цел во нишката за Маџир Маало, ова е еден од деловите. http://www.build.mk/forum/get_last_post.asp?TID=455
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Ама ништо не сфатив...
Дали човекот е оптимист дека ќе се избрише... Па добро, кај ни е паметот... ? |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
@ gorco
Не би коштал ни од далеку 2-3 милјарди евра дури и да е цел да е под земја. На ваква чиста траса не се буши тунел, туку се копа засек и се покрива, што е неспоредливо поефтино, багателно во споредба со бушење. Е сега за вака како што замислува фосил, цената сепак би скокнала за значителен процент, бидејќи ако има градби горе, тогаш при изградбата на булеварот ќе треба да се направи и силна носечка конструкција. Тоа во центарот секако е исплатливо, но прашање е дали е исплатливо кон периферијата. Edited by Cloverstack - 17-May-2011 at 17:44 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Незнам за исплатливоста но можно е...
Па и немора да биде цел под земја... доволно е да има места кои ќе бидат подземја за тој простор да може да се гради... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
||
Какво црно цел под земја - недај боже... така ќе кошта 2-3 милијарди евра. Нереално е според мене. |
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Една работа што од поодамна ја приметив е дека со целосната изградба на северен булевар (Александар Македонски) од клучката кај бит-пазар кон запад, како што е вцртано во генерален урбанистички план спојувањето на северен и јужен булевар со Крушевска република е и тоа како значајно и критично. Само не ми е јасно зошто последната изјава на Коце во однос на Крушевска беше дека булеварот е непотребен. Мислам дека ова се сведува на проблемите со евентуалното рушење на маџир маало кое за наши стандарди е голема работа.
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
@ gorco
На иста линија сум, мислам така е и во ГУП-от. Ваљда така и ќе остане (сега нели прават нов ГУП и страв ми дека може да извадат нешто од мал мозок) Е за дел од Кисела Вода навистина ќе биде проблематично, но секако мислам дека би било најдобро да се пробие уште еден 300 метарски тунел близу железничкото депо. После, од оваа точка (41°58'51.43"N 21°26'50.66"E) па понатака трасата веќе не се соочува со поголеми проблеми и може да избие на површина.
![]() Останува најлогично решението ЛРТ/трамвајската траса да оди цело време на исто ниво со Јужен Булевар. Така ќе биде најевтино и најпрактично. Edited by Cloverstack - 21-Jul-2010 at 15:53 |
|||
![]() |
|||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
||
Како што реков... некаде (кој знае во кој пост)
![]() 1. од Глумово до Нерези ќе биде како регуларен автопат (Андреј_ЛЈ тука би оставил да предложиш ти за ЛРТ-то) 2. од Нерези до Капиштец (Рузвелтова) да оди под нивото на двете паралелни колекторски улици. 3. е тука од Капиштец па се до Рамстор - ќе речам да е под земја (близина на многу згради да остане паркот и сл... 4. од таму па до делот кај што се припојува паралелно со пругата да биде исто како и од Нерези до Капиштец - под нивото , но отворен, освен оние места кај што би поминувале градските улици... 5. По пругата паралелно (немам некоја посебна идеја - дали да е исто под нивото или над како кај транспортен поради блискоста со зградите во Кисела Вода и населба 11 Октомври. Тука дајте некој ваш предлог. 6. После поминува над булевар Србија ... и точно каде незнам се поместува паралелно со Првомајска (како што гледав на ГУП), и оди паралелно со истата се до Пинтија од каде се поместува и би требало да помине паралелно со северо-источната страна од Драчево и потоа да се спои со Е-75. 7. После тоа излегува во Скопско поле и нема посебна дискусија - регуларен автопат. Нормално дека треба да се размисли убаво да сите клучки со останатите локални булевари и главни улици. Edited by gorco - 21-Jul-2010 at 07:58 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Епа тогаш ќе понира под земја и ќе искачака после раскрсницата.
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Fossil, ќе се обидам да наједонставно ти го прикажам прашањето на Кловер, а воедно и мое. Претпоставуваме дека Јужен во делот кај Капиштец е целосно поддземен и покриен, а над него, како и сега има парк со наразлични содржини за рекреација. Низ средината на тој парк викаш поминува ЛРТ. Што правиме кога над Јужен, на ниво на земја поминува улица Рузвелтова? Како мислиш без конфликт ЛРТ-то да ја премине оваа улица, која го сече Јужен (на различно ниво) и пругите (на исто ниво)? Освен со семафор или ако сакаш без конфликт, мора ЛРТ-то да се подигне на ескада, што дополнително го оптоварува просторот и се разбира чини огромна пара?
![]() Поглед само на нивото на земјата. Јужен е целосно вкопан и покриен. Со црвен квадрат е прикажана конфликтната раскрсница помеѓу ЛРТ и ул. Рузвелтова. * улицата е Народен фронт, не Народни херои! Edited by Andrej_LJ - 20-Jul-2010 at 14:48 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Кловер, бавен ми е нетот не можам да качувам лесно слики. ЛРТ си е засебен и нема никакви допирни точки со никаков коловоз, нешто како во Атина. Зборам за тоа дека и цел Ј. Булевар да е под земја, или пак да е делумно, на некои места, а на други само длабнат, ЛРТ да останае горе во средината на Ј. Булевар. но горе на земја. а за понирањето, тоа е така зашто во секој случај Ј. Булевар и колекторските улици нема да бидат на исто ниво. ќе пробам да нацртам и качам нешто Edited by FoSsiL - 20-Jul-2010 at 12:47 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |