![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 33> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Судејќи по твојот исказ, се спрема реконструкција на делницата Куманово-Табановце.
Ова го велам од причина што бетонски прагови од пругата кон Бугарија има во станица Ѓорче Петров и верувај истите не се оддржуваат од никого, скапуваат со текот на времето и не знам зошто се неупотребени во случај кога имаме потреба од промена на праговите. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Епа коа го пишуев постов сакав да напишам дека изгледаа прилично нови, ама мислев да не испаднам смешен па тие да се дел за таа историска пруга.
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Хе, хе, одговорот на твоето прашање лежи во поставување на ново прашање. дали бетонските прагови беа во добра состојба или истите беа обраснати со трева? Ако биле нови, тогаш ќе се поставуваат на делницата кон Табановце, ако не истите се дел од „милениумскиот“ проект за пругата кон Бугарија.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Некаде пред Железничката станица во Куманово забележав илјадници бетонски прагови. Па ме интересира дали некој знае за која пруга се планирани, дали за реконструкцијата на Табановце-Куманово или и тие се дел од некогашните замисли за пругата кон Бугарија.
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Можам да замислам делницава да стане урбана железница со станици во секоја населба аме милина ![]() |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Стотка е вселенска брзина на нашите пруги
Возовите во Македонија се движат речиси како желки, од Велес до Кочани максималната брзина е 50 километри на час Сања Наумовска Македонските граѓани уште долго ќе гледаат супербрзи возови само на филмови. Трката да се скрати времето на патување меѓу две дестинации, дури и за неколку минути, за нас останува само научна фантастика. Кај нас се патува речиси исто долго колку и пред неколку децении, а најголем дел од патниците не се изненадуваат ако задоцни возот. Стотка на час е максималната брзина што ја дозволуваат нашите пруги, но не секаде, туку само во рамничарските предели и онаму каде што пругата е во подобра состојба. А прашање е дали се вози побрзо и таму каде што навистина може. Застанувањето на „секоја бандера“ поради недоволниот број линии, всушност, не дозволува возот да забрза и навреме да ги однесе патниците до крајната дестинација. „Македонски железници“ им дава можност на граѓаните да изберат и да патуваат со деловен воз, кој застанува само на едно или две места, само до поголемите градови. До Гевгелија може да се стаса и за два часа, но најчесто клацкањето трае три часа, додека попатно се застанува на повеќе од 20 станици. До Битола би стигнале за 3,5 часа, а со брзиот воз патувањето се скратува за 40 минути. Помалку од 90 километри од Велес до Кочани, пак, се минуваат повеќе од два часа поради максималната брзина од педесетина километри на час, што ја дозволуваат условите на пругата. „Бавно, ама безбедно“, коментираат од „Железници“ на констатацијата дека нашиот железнички превоз е далеку од европските брзини. За идната година се најавува реконструкција на неколку делници од пругата на Коридорот 10. Брзината, повторно само на одредени делови, ќе се зголеми до 120 километри на час. Со кредитот од 17,6 милиони евра од Европската банка за обнова и развој ќе се обноват пругите, праговите и толчникот, на три делници што се градени и пред стотина години. На сметка на брзината, инвестициите, пак, во проекти за зголемување на безбедноста на патувањето се многу поголеми, велат во „Железници“. Над 350 километри пруги се покриени со оптички кабел за пренос на информации, а од центарот во Трубарево може да се сигнализира и регулира сообраќајот во целата држава. Извор: Утрински весник, http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C7E97B3BB225CC48B6E064EFA5880D59 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Закованите клинци на дрвените прагови се од 70-тите година на изминатиот век, што значи многу многу одамна се нема ништо променето
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
На излез од главната станица Скопје, кон Лисиче. Од око ми се чини дека пругата е во лоша состојба... а се работи за важна и фреквентна делница. Кога последен пат имало некаква потемелна интервенција овде?
Инаку возот е Пелагонија Експрес. ![]() Edited by Cloverstack - 01-Jun-2011 at 02:03 |
|
![]() |
|
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Потребна ми е шема шема од свртница како оваа над мојов пост.Не на внатрешниот дел туку надворешно како изгледа пожелно е да има и димензии
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Пружни возила на МЖ
![]() ![]() ![]() Edited by Vladimir P - 07-May-2011 at 09:26 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
"...Толку време им е потребно на „Македонски железници“ за да подготват проекти и да најдат пари за изградба на инфраструктурата."
Ova e neverojatno!
Pa samite proekti se pravat so tender, za nekolku meseci a ne za 20 godini!
A dobar proekt vo poveceto slucai naodja i dobiva investicii. Edited by mon - 12-Feb-2011 at 16:44 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
120 км/ч по 20 год? И сега е доцна а по 20 години ќе биде бесмислено многу доцна.
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Брзите возови ќе стасаат по 20 години Ако почне сега, на МЖ ќе му бидат потребни најмалку две децении за да ги подготви проектите и да најде пари Сања Наумовска |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Во дел од медиумите на вакви текстови работат по двајца-тројца луѓе кои дневно поминуваат и преку петнаесет текстови, така што првото нешто што го нашле од фотографија, веројатно го ставиле на темава. Инаку интересна е изјавата на директорот Деркоски за воспоставување на локална врска помеѓу Прилеп и Битола. Ветените 5 нови патнички гарнитури и модернизираните 30 патнички вагони ќе треба да се набават во наредните 5 години, а се надевам дека на дел од овие ветувања ќе се поработи барем годинава.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Уште одозгора ова се старите двоосовински Baat вагони од туристичкиот воз
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Во право си Зоки. Па ако не се сигурни нека прашаат некого што знае.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
А бе вистина, и јас читајќи го насловот и гледајќи ја сликата си реков делегацијата заминала некаде во Белград.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Кај нашле од толку слики од македонски возови на форумов да стават слика од српски воз па згора на се и електрична локомотива а во текстов се зборува за патување на релација Скопје-Битола...
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 33> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |