![]() |
![]() |
![]() |
Надземни и подземни пешачки премини |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 22> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Зашто Стевче е инат во однос на проектов не очекувам некое голема разбирање. Требаше раскрницата да ја премести, да создаде вештачки проблем за решението да се покаже како успешно, уметници, канцеларии и на крај ескалатори. Затоа предложив Карпош да биде обештетен со дуќани на Буњаковец, како правно лице нема пречка да поседува имот на друга територија, па може да си ги продаде после тоа. Ова за тоа како Град Скопје да компензира за елементи што може да се искористат од Влајко како железната конструкција, лифтовите и слични елементи. Карпош ќе добие две трафики што среднорочно ќе служат така, ако некогаш во иднина се случи да стварно има потреба од премин тука може пак да се монтира друга железна конструкција.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Мислам дека преминот да се дислоцира и 100 метри накај Ѓорче, ќе има многу поголема искористеност. Ама како тоа би се извело финансиски, не ми е баш јасно.
Најверојатно ќе мора да чекаме да дојде некој друг наместо на ствече, да се реши чиров. |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Супер ти е идејата ЛСЛ, но сигурен сум дека би се јавила пречка од административно/политички карактер. Имено самиот Влајко беше дело на Стевче во неговиот прв градоначалнички мандат и очигледно е дека иако е тотоален промашај само се фрлаат дополнителни пари колку да ни се прикаже успешен проектот. Но преместувањето во друга општина (во случјаов Центар) сигурно не би било дозволено, прво што Влајко е инвестиција на општина Карпош, а второ што во двете општини има градоначалници од спротивните табори. Но барем ако ништо друго да го дислоцираат кај Лептокарија, или општина Карпош Влајко, би било секако подобро од ова.
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Дополнително може да се намети преминот кај еден од двата атриума што се во буњаковец, па да се залепи на вотриот кат на трговскиот со што тие што ќе бидат за во трговскиот за горните спратови кога ќе пројдат директно ќе бидат во трговскиот, дури и немора да се градат скали од едната страна зашто и така нема простор особено, туку од едната страна од кај трговскиот само некој помал столб заради потпора и евентуално лифт, а скалите да си бидат тие од трговскиот постоечките.
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Кај Буњаковец се потребни два премина јас би предложил еден пред градежен/универзална и уште еден баш пред трговскиот кај пазарот.
Исто сакам да искоментирам во врска со главната разлика околу надземни и подземни. Надземните генерално се паралелни премини со два влеза/излеза и служат само за прекрстување на булевар. Со тоа се евтини и лесно изработливи и пред се може многу да се заштеди само со челична конструкција. Дуќани се промашена инвестиција. Е сега кај нас погрешно се поставени работите. Кај подземните премини вистинскиот ефект се осеќа кога ќе се постават под раскрсница прометна раскрсница каде ќе има 4 или повеќе влезови/излези. Со тоа долу се огромни дури на многу места низ светот има и по неколку спрата под земја а се комбинираат и со метро станици. Со ова се широки и дуќаните ќе заживеат постојано влегуваат луѓе од секаде. Над земја ефектот е голем! Ако се направат паралелни со два влеза/излеза тогаш ефектот е многу мал и во таа ситуација како што кажав е подобро да се оди со надземно решение. Град Скопје крајно време е да размисли околу сериозни проекти за подземни премини на клучни раскрсници и со тоа да се постават барикади на улиците ќе се зголеми протокот и многу ќе се добие. Ова функционирање насекаде низ цел свет и е многу ефикасно решение. Edited by Supervisor - 13-May-2011 at 00:11 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Одлична идеја! |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Дали предходно сум го кажал како опција не знам, ама би требало да се направи еден обид со ова. Да се изградат други столбови кај Буњаковец со тоа што се што може од овој Влајко да се искористи како железната конструкција и со некои големи камиони да се транспортира, дали во еден или два дела. Старите влезови излези односно двата столба може да си останат така да им се најде некоја соодветна среднорочна намена како трафики. Кај Буњаковец може да има многу посодветна примена и дуќаните да се продадат и да се користи. Општина Карпош ќе си добие соодветен дел од дуќаните кои ќе може да си ги продаде или да се обештети парично од град Скопје, според проценета вредност на тоа што се искористило. Така за некоја поефтина варијатна ќе се добие еден премин кај што највеќе има потреба од тоа.
|
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Што се нема да видиш, слушнеш или прочиташ деновиве. Кај идеш на работа? Во Влајко. Епа чаооооо!
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
ДЕЛ ОД ОПШТИНА КАРПОШ СЕ СЕЛИ НА НАДВОЗНИКОТ На "Влајко" ќе се вадат имотни листови На надвозникот "Влајко" ќе бидат сместени вработените во секторот за урбанизам и таму граѓаните ќе можат да извадат градежни дозволи, имотни листови, дозволи за легализација на дивоградбите и да ги добијат сите информации од областа на урбанизмот
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Пред неколку дена навечер поминав под надземниот премин кај Бит Пазар. Убаво беше осветлен, вистинско освежување за тој крај. Дали некој што почесто поминува од тамо знае колку се користи? |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Се работи за 2-3 утки направени во исто време. 1. Промашена локација. Доколку беше само 100-тина метри надоле (накај Ѓ. Петров), ќе беше далеку покорисен. Пешачкиот таму ќе можеше да се затвори, и ќе останеше мостот како единствен начин на преминување. 2. Грозоморно предимензиониран. Потрошен огромен буџет, за релативно едноставна работа. Преминот можеше да биде многу по „лесен“. 3. Комерцијализација во премин, која се покажа тотално неуспешна. Доволно ќе беше, ако беше изграден многу полесен, да има само реклами, и од нив ќе се вратеше инвестицијата. Повторно се покажува и во овој пример, дека надземен или подземен премин е успешен, САМО ако се оневозможи друг начин на поминување на улицата. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Крајно непотребен надземен премин. Затоа нема кај што најпотребен, во Автокоманда, кај гаражата на ЈСП.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Според мене подобро беше да го урнат чудово,а не да се вложуваат плус 60 000 евра за ескалaтoри,но видиш општинава си имала планови
![]()
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=67F462566A6BCD40824EE97F84EC656A Edited by ovaj_stariov - 11-May-2011 at 23:26 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Kaj skopjanka mo\e nema prodavnici, ama ima razni notari i advokati, sto sepak e dovolno. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Не знам зошто таква слика си добил, но оној кај Скопјанка е речиси исполнет. Доле има разноразни адвокатски канцеларии, сметководства, школо за англиски јазик и уште некои продавници. Баш пред некој ден поминав и бев пријатно изненаден колку добро функционира тој подземен. |
|
![]() |
|
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
Во секој подземен премин треба да има камери.
|
|
![]() |
|
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
Ништо не е поарен и подвозникот кај Скопјанка,многу од продавниците се затворени и доколку продолжи така за жал и овдека ќе имаме иста судбина.Кај подвозникот кај АСУЦ треба градот да го поправи(замени)осветлувањето и исчисти што е мала инвестиција а не да се правда со глупости,и мислам дека на ова место треба да се постават и две камери со цел да се зголеми безбедноста на пешачите и спречат несовесните граѓани да го уништуваат.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Така е. Подземниот премин кај АСУЦ треба да се направи како што е кај Континенал. Со продавнички, трафичиња и сл. Сега како нема да биде одбивен. Погледнете го само, личи на дувло на диво животно!
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
3. Да се стават камери и ако некој се обидува да направи штета да заврши во станиза ...
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Наравоучените веројатно треба да биде ова:
1. Треба да се оневозможи премин ОСВЕН преку подземниот премин (на стоката ако не и ставиш ограда, ќе отиде кај комшијата да пасе, па така е изгледа и со луѓето) 2. Да се направи комерцијален (да има продавници), за да се одржува редовно и да не се распадне скрос. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |