build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 13-May-2011 at 15:16
Зашто Стевче е инат во однос на проектов не очекувам некое голема разбирање. Требаше раскрницата да ја премести, да создаде вештачки проблем за решението да се покаже како успешно, уметници, канцеларии и на крај ескалатори. Затоа предложив Карпош да биде обештетен со дуќани на Буњаковец, како правно лице нема пречка да поседува имот на друга територија, па може да си ги продаде после тоа. Ова за тоа како Град Скопје да компензира за елементи што може да се искористат од Влајко како железната конструкција, лифтовите и слични елементи. Карпош ќе добие две трафики што среднорочно ќе служат така, ако некогаш во иднина се случи да стварно има потреба од премин тука може пак да се монтира друга железна конструкција.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 13-May-2011 at 08:20
Мислам дека преминот да се дислоцира и 100 метри накај Ѓорче, ќе има многу поголема искористеност. Ама како тоа би се извело финансиски, не ми е баш јасно.

Најверојатно ќе мора да чекаме да дојде некој друг наместо на ствече, да се реши чиров.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 13-May-2011 at 08:15
Супер ти е идејата ЛСЛ, но сигурен сум дека би се јавила пречка од административно/политички карактер. Имено самиот Влајко беше дело на Стевче во неговиот прв градоначалнички мандат и очигледно е дека иако е тотоален промашај само се фрлаат дополнителни пари колку да ни се прикаже успешен проектот. Но преместувањето во друга општина (во случјаов Центар) сигурно не би било дозволено, прво што Влајко е инвестиција на општина Карпош, а второ што во двете општини има градоначалници од спротивните табори. Но барем ако ништо друго да го дислоцираат кај Лептокарија, или општина Карпош Влајко, би било секако подобро од ова.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 13-May-2011 at 00:33
Дополнително може да се намети преминот кај еден од двата атриума што се во буњаковец, па да се залепи на вотриот кат на трговскиот со што тие што ќе бидат за во трговскиот за горните спратови кога ќе пројдат директно ќе бидат во трговскиот, дури и немора да се градат скали од едната страна зашто и така нема простор особено, туку од едната страна од кај трговскиот само некој помал столб заради потпора и евентуално лифт, а скалите да си бидат тие од трговскиот постоечките.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 13-May-2011 at 00:10
Кај Буњаковец се потребни два премина јас би предложил еден пред градежен/универзална и уште еден баш пред трговскиот кај пазарот.

Исто сакам да искоментирам во врска со главната разлика околу надземни и подземни. Надземните генерално се паралелни премини со два влеза/излеза и служат само за прекрстување на булевар. Со тоа се евтини и лесно изработливи и пред се може многу да се заштеди само со челична конструкција. Дуќани се промашена инвестиција.
Е сега кај нас погрешно се поставени работите. Кај подземните премини вистинскиот ефект се осеќа кога ќе се постават под раскрсница прометна раскрсница каде ќе има 4 или повеќе влезови/излези. Со тоа долу се огромни дури на многу места низ светот има и по неколку спрата под земја а се комбинираат и со метро станици. Со ова се широки и дуќаните ќе заживеат постојано влегуваат луѓе од секаде. Над земја ефектот е голем! Ако се направат паралелни со два влеза/излеза тогаш ефектот е многу мал и во таа ситуација како што кажав е подобро да се оди со надземно решение.
Град Скопје крајно време е да размисли околу сериозни проекти за подземни премини на клучни раскрсници и со тоа да се постават барикади на улиците ќе се зголеми протокот и многу ќе се добие. Ова функционирање насекаде низ цел свет и е многу ефикасно решение.

Edited by Supervisor - 13-May-2011 at 00:11
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 13-May-2011 at 00:04
Originally posted by lslcrew

Дали предходно сум го кажал како опција не знам, ама би требало да се направи еден обид со ова. Да се изградат други столбови кај Буњаковец со тоа што се што може од овој Влајко да се искористи како железната конструкција и со некои големи камиони да се транспортира, дали во еден или два дела. Старите влезови излези односно двата столба може да си останат така да им се најде некоја соодветна среднорочна намена како трафики. Кај Буњаковец може да има многу посодветна примена и дуќаните да се продадат и да се користи. Општина Карпош ќе си добие соодветен дел од дуќаните кои ќе може да си ги продаде или да се обештети парично од град Скопје, според проценета вредност на тоа што се искористило. Така за некоја поефтина варијатна ќе се добие еден премин кај што највеќе има потреба од тоа.



Одлична идеја!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 12-May-2011 at 23:59
Дали предходно сум го кажал како опција не знам, ама би требало да се направи еден обид со ова. Да се изградат други столбови кај Буњаковец со тоа што се што може од овој Влајко да се искористи како железната конструкција и со некои големи камиони да се транспортира, дали во еден или два дела. Старите влезови излези односно двата столба може да си останат така да им се најде некоја соодветна среднорочна намена како трафики. Кај Буњаковец може да има многу посодветна примена и дуќаните да се продадат и да се користи. Општина Карпош ќе си добие соодветен дел од дуќаните кои ќе може да си ги продаде или да се обештети парично од град Скопје, според проценета вредност на тоа што се искористило. Така за некоја поефтина варијатна ќе се добие еден премин кај што највеќе има потреба од тоа.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 12-May-2011 at 23:09
Што се нема да видиш, слушнеш или прочиташ деновиве. Кај идеш на работа? Во Влајко. Епа чаооооо!
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 12-May-2011 at 23:04

ДЕЛ ОД ОПШТИНА КАРПОШ СЕ СЕЛИ НА НАДВОЗНИКОТ

На "Влајко" ќе се вадат имотни листови

На надвозникот "Влајко" ќе бидат сместени вработените во секторот за урбанизам и таму граѓаните ќе можат да извадат градежни дозволи, имотни листови, дозволи за легализација на дивоградбите и да ги добијат сите информации од областа на урбанизмот

Дуќаните на "Влајко" ќе станат канцеларии на дел од вработените во Општина Карпош. Откако општинарите видоа дека нема друг начин да заживее надвозникот за да не зјаат дуќаните празни, решија тие да се сместат во нив. Во моментов, осум дуќани се адаптираат за потребите на вработените, кои се очекува да почнат со работа во новите простории до крајот на месецот.
На "Влајко" ќе бидат сместени вработените во секторот за урбанизам и таму граѓаните ќе можат да вадат градежни дозволи, имотни листови, дозволи за легализација на дивоградбите и да ги добијат сите информации од областа на урбанизмот. Покрај урбанистите, на "Влајко" ќе бидат сместени и две месни заедници.
"Во дуќаните се поставени уреди за греење и ладење, а во моментов се опремуваат со мебел. Дуќаните се споени и на влезот ќе има шалтер каде што граѓаните ќе можат да ги побараат сите потребни информации", вели градоначалникот на Општина Карпош Стевче Јакимовски.
Јакимовски најавува дека наскоро ќе се отворат и останатите осум дуќани. Три од нив се продадени, а три дадени под кирија.
Со ова, конечно, по повеќе од шест години, надвозникот "Влајко" ќе заживее. Досега се правеа повеќе обиди да се разработат дуќаните, но ниту еден не беше успешен. Најпрво, никој не сакаше да ги купи, па беа продадени само два, кои никогаш не проработеа. Откако виде дека никој не ги сака, поранешниот градоначалникот Андреј Петров ги додели бесплатно на млади уметници за да ги претворат во ателјеа. Но ни овој обид не успеа, па дуќаните зјаеја празни.
Надвозникот "Влајко" почна да се гради во првиот мандат на градоначалникот Стевче Јакимовски, а беше завршен во мандатот на градоначалникот Андреј Петров. Архитект на проектот е Јован Стефановски-Жан. Тој претставува најскапата инвестиција на Општина Карпош, бидејќи за него се потрошени 900 илјади евра.
(А.А.)

http://vest.com.mk/?ItemID=50206E6CC9C5444E8E5C2900F6B5BB31
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 12-May-2011 at 07:59

Пред неколку дена навечер поминав под надземниот премин кај Бит Пазар. Убаво беше осветлен, вистинско освежување за тој крај. Дали некој што почесто поминува од тамо знае колку се користи?

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 12-May-2011 at 07:48
Originally posted by phenomenon

       Крајно непотребен надземен премин. Затоа нема кај што најпотребен,  во Автокоманда, кај гаражата на ЈСП. 


Се работи за 2-3 утки направени во исто време.


1. Промашена локација. Доколку беше само 100-тина метри надоле (накај Ѓ. Петров), ќе беше далеку покорисен. Пешачкиот таму ќе можеше да се затвори, и ќе останеше мостот како единствен начин на преминување.

2. Грозоморно предимензиониран. Потрошен огромен буџет, за релативно едноставна работа. Преминот можеше да биде многу по „лесен“.

3. Комерцијализација во премин, која се покажа тотално неуспешна. Доволно ќе беше, ако беше изграден многу полесен, да има само реклами, и од нив ќе се вратеше инвестицијата.


Повторно се покажува и во овој пример, дека надземен или подземен премин е успешен, САМО ако се оневозможи друг начин на поминување на улицата.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 11-May-2011 at 23:37
      Крајно непотребен надземен премин. Затоа нема кај што најпотребен,  во Автокоманда, кај гаражата на ЈСП. 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 11-May-2011 at 23:25
Според мене подобро беше да го урнат чудово,а не да се вложуваат плус 60 000 евра за ескалaтoри,но видиш општинава си имала планови

Службеници од Карпош се селат во празниот „Влајко“

Одлуката за селење на администрацијата во надвозникот доаѓа по девет години, откако инвестицијата се покажа неуспешна, затоа што беа продадени само три од вкупно 16 дуќани, а и граѓаните ретко го користат

Откако успеа да продаде само три од вкупно 16 дуќани, градоначалникот Стевчо Јакимовски реши да го „пополни“ надвозникот со своја администрација. Во „Влајко“ ќе бидат сместени државни службеници, информира вчера градоначалникот. Оваа одлука доаѓа откако стана јасно дека „Влајко“ е празен и неискористен веќе деветта година. Ретко може да се видат граѓани како го искачуваат, а не беа повратени ни парите од продажбата на дуќаните, онака како што вети самиот тој пред девет години. Беа отуѓени само три, а во останатите, за да не бидат празни, не се сместија ни уметници и адвокати, иако им беа дадени дури и бесплатно. За продажбата не помогнаа ни подвижните ескалатори, за кои на почеток на вториот мандат Општина Карпош издвои 60.000 евра.

Селењето на административците веќе е почнато, а во осум деловни простори ќе работат неколку сектори: за урбанизам, оној за животна средина, локален развој и други. Според Јакимовски, сега „граѓаните во непосредна близина ќе може да добијат услуга“. Постојано повторува дека не е точно дека преминот е неискористен, но сепак граѓани што живеат во близина сведочат дека тој никогаш не заживеа.

- Немам навика да го преминувам булеварот Партизански одреди преку надвозникот. Можеби затоа што веднаш под него е пешачки премин, а од друга страна, многу повеќе време ќе ми одземе доколку го искачувам - вели Мирјана К. од населба Влае.

Поради оваа инвестицијата од 900.000 евра Јакимовски со години е на удар на јавноста, и тоа уште од својот прв мандат. Критикуван е дека парите за „Влајко“ ги потрошил залудно, иако уверуваше дека неговата математика ќе се исплати и дека парите ќе се вратат благодарение на продажбата на дуќаните. Но, тоа не се случи.

Изградбата на „Влајко“ почна во 2002 година, а се градеше неколку години, во фази, а така и беше отплаќан на изведувачот „Гранит“. По завршувањето на градежните работи, на лицитација, беа продадени само три дуќана по 8.000 евра. Општина Карпош пред неколку години, заради поголема безбедност на пешаците на „Партизанска“, најави изградба на надвозници кај Драмскиот театар и кај општинските бараки, но најавите с` уште не се реализирани.


http://dnevnik.com.mk/?ItemID=67F462566A6BCD40824EE97F84EC656A

Edited by ovaj_stariov - 11-May-2011 at 23:26
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 11-May-2011 at 22:05
Originally posted by dule

Ништо не е поарен и подвозникот кај Скопјанка,многу од продавниците се затворени и доколку продолжи така за жал и овдека ќе имаме иста судбина.Кај подвозникот кај АСУЦ треба градот да го поправи(замени)осветлувањето и исчисти што е мала инвестиција а не да се правда со глупости,и мислам дека на ова место треба да се постават и две камери со цел да се зголеми безбедноста на пешачите и спречат несовесните граѓани да го уништуваат.


Kaj skopjanka mo\e nema prodavnici, ama ima razni notari i advokati, sto sepak e dovolno.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 11-May-2011 at 22:04
Originally posted by dule

Ништо не е поарен и подвозникот кај Скопјанка,многу од продавниците се затворени и доколку продолжи така за жал и овдека ќе имаме иста судбина.


Не знам зошто таква слика си добил, но оној кај Скопјанка е речиси исполнет. Доле има разноразни адвокатски канцеларии, сметководства, школо за англиски јазик и уште некои продавници. Баш пред некој ден поминав и бев пријатно изненаден колку добро функционира тој подземен.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 11-May-2011 at 21:51
Во секој подземен премин треба да има камери.
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 11-May-2011 at 21:02
Ништо не е поарен и подвозникот кај Скопјанка,многу од продавниците се затворени и доколку продолжи така за жал и овдека ќе имаме иста судбина.Кај подвозникот кај АСУЦ треба градот да го поправи(замени)осветлувањето и исчисти што е мала инвестиција а не да се правда со глупости,и мислам дека на ова место треба да се постават и две камери со цел да се зголеми безбедноста на пешачите и спречат несовесните граѓани да го уништуваат.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 11-May-2011 at 19:23
   Така е. Подземниот премин кај АСУЦ треба да се направи како што е кај Континенал. Со продавнички, трафичиња и сл. Сега како нема да биде одбивен. Погледнете го само, личи на дувло на диво животно!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 11-May-2011 at 17:58
3. Да се стават камери и ако некој се обидува да направи штета да заврши во станиза ...
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 11-May-2011 at 16:54
Наравоучените веројатно треба да биде ова:

1. Треба да се оневозможи премин ОСВЕН преку подземниот премин (на стоката ако не и ставиш ограда, ќе отиде кај комшијата да пасе, па така е изгледа и со луѓето)
2. Да се направи комерцијален (да има продавници), за да се одржува редовно и да не се распадне скрос.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.