![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 23> |
Author | |
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
На локомотивата пишува "JugoslAvenske ŽelJeznice" што значи дека локомотивата и припаѓала на ЖТО Загреб. Столбот кој ги држи каблите на контактната мрежа е карактеристичен за некои од пругите на подрачјето на Словенија и Хрватска. Вагонот е најверојатно некој „Inter City" вагон - ЖТО Загреб ги ставал во состав на своите деловни возови. . . Edited by mon - 09-Jan-2015 at 12:31 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
тоа време се пазени и одржувани и чисти
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и којзнае колку развалени тракторски приколки на `необезбедени премини`
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Епа тогаш била стара 20 години а денес има 50 години... |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Одоко се гледа дека состојбата и многу подобра-и боја и изудираност на шасија...
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Тогашна JZ а денешна МЖ 661-236...1984-та година...Влез во станица Скопје...
![]() |
|
![]() |
|
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Должинитие не се големи ама времето за поминување на тие должини е големо... така да скоро исто
![]() |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Навикнати сме на користење вагони со купеа, кои се пред се‘ наменети за средни и долги релации, а кај нас се набавени повеќе од немај каде а не заради „големите„ должини од нашиве пруги.
Така, со години, а можеби и со децении (ние редовно доцниме во се‘...), ниту еден производител на возови не произведува патнички гарнитури со купеа па затоа модерниве возови ни се туѓи, а како реков, наликуваат на трамваи, не на возовите на кои сме навикнати. Edited by MIKI1 - 07-Jan-2015 at 19:50 |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
А во кушет вагоните можеш и купето да си го заклучиш одвнатре и раат си ![]() |
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
и какви и да се жалам што не се со купиња оти и познатсва се стекнуваат,си правиш муабет со познат да си изгасниш светло да дремнеш поготово насабајле а и се погодени за семејни патувања.Овие новие како во автобус
![]() |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Колку ми е познато од форумиве за возољубители, економски исплатлива возна гарнитура треба да има можност за превоз за барем 200 патници. Можноста за формирање „запрега„ од 2 и 3 гарнитури си постои. Со оглед на „големината„ од нашава земја, не е логична набавка на поопремени гарнитури за превоз на патници.
Дури и овие кои се нарачани, во ентериерот личат на трамваи а не на возови... ![]() Edited by MIKI1 - 06-Jan-2015 at 17:12 |
|
![]() |
|
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Најголем проблем со сите гарнитури е што се со мал капацитет 150-200 седишта. Сите се со две погонски единици и најчесто еден дел меѓу нив. Мислам дека е малце тоа за воз што мине низ три града...
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
„Русите„ не се покажаа во позитивно светло, а нашата власт веќе има нарачно „кинези„.
Дилемата ми е: кои возови ќе бидат понеквалитетни? |
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
дали би биле добри да се набават руски моторни гарнитури како што ги има во Србија серија ZS 711 ,слични се со нашиве шпанци.Има два мотора со снага од по 380 КW.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Парни генератори се цивилизациска придобивка која веќе неколку децении е испратена во музеите, освен во Србија и кај нас. Не знам зошто, но претпоставувам дека има само две дизел локомотиви со парно бидејќи не ни можат да се поправат парните генератори.
Од дизел локомотивите е сигурно дека нема да се откажеме. Товарниот сообраќај и понатаму ќе се вози со нив, така што мислам дека нивната бројка од 8 до 10 локомотиви ќе остане. Тие повеќе нема да возат на патничките возови. Проблемот ќе се јави во наредниов период од два-три месеци бидејќи со две локомотиви не е можно да се покријат сите линии. Она што е важно да се зачуваат Шпанците и за наредниот период. Со само 4 нови дизел моторни гарнитури што ќе стигнат наредниов период нема шанси да се покријат ниту постоечките поаѓања, а камоли да се воспостават нови возови. А кон одредени релации, особено кон Кичево и Битола (тука секогаш имало патници), ми се чини дека се неопходни нови поаѓања. |
|
![]() |
|
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Би се стасувало мн побрзо одколку со автобус. Скопје Велес со Пелагонија е 30 мин со автобус е 45 ...
|
|
![]() |
|
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Целосно се сложувам со претходните два-три поста. Некој што патува од Кочани Куманово Кичево Тетово итн се приморани да патуваат со автобус заради малиот број на линии и каснењето на возовите. Единствена шанса за железницата е пониските цени на билетите и поголемиот број на линии. Тоа што е голема гужва за време на бесплатните викенд(гужва и во останатите викенди бидејќи секој викенд се враќам до Велес со воз) е нормално, секој гледа да си помине поевтино. Доколку се би било во ред патувањето со воз за мене е мн поудобно дури и со нашиве стари гарнитури и вагони ама немањето на греење каснењето итн си го прават своето. И мислам дека треба да има повеке директни линии како Скопје Битола пр. Гевгелија Скопје итн. Би се стасувало мн побрзо о
|
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
И покрај тоа што неколку возови се повеќепати впишани во наведениов возен ред (дуплирани), навистина се гледа дека имало многу повеќе тргнувања. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Немој да поставуваш непромислени прашања. Еве што напишал ВОЈАN: Трагајќи по други информации што ми се неопходни, случајно го пронајдов возниот ред за 1983 година на тогашното ЖТП-Скопје. Делува импресивно и неверојатно колку возови поаѓале тогаш од Железничката станица Скопје. Еве инфо: Скопје-Белград: 9.30(е), 9.55(б), 11.35(е), 14.45(б), 20.55(б), 21.10(е), 22.05(б). Скопје-Ниш: 7.15(п), 9.30(е), 9.55(б), 11.35(е), 11.45(б), 17.35(п), 20.55(б), 22.05(б). Скопје-Косово Поле: 11.30(п), 15.50(б), 21.10(е), 21.48(б). Скопје-Љубљана: 9.30(е), 11.35(е), 20.55(б), 21.10(е). Скопје-Солун-Атина: 9.00(е), 17:17(е), 22:43(е). Скопје-Венеција-Трст: 11.35(е). Скопје-Минхен: 21:10(е). Скопје-Минхен-Келн-Дортмунд: 9.30(е). Скопје-Битола: 2:50(м), 6.00(м), 8.00(б), 11.05(м), 14.32(м), 17.07(м). Скопје-Гевгелија: 6.00(м), 9.00(е), 15.20(м), 17.17(е), 22:43(е). Скопје-Кичево: 2.42(ш), 6.31(ш), 8.10(п), 11.06(м), 13.22(п), 15.05(м), 18.06(м), 21.30(м) Скопје-Кочани: 1.00(м), 15.20(м). Скопје-Титов Велес: 2.50(м), 5.30(м), 6.00(м), 7.37(ш), 8.00(б), 9.00(е), 11.05(м), 14.32(м), 15.20(м), 17.07(м), 17.17(е), 17.57(ш), 20.30(ш), 22.43(е). Скопје-Куманово: 2.54(ш), 5.24(ш), 7.15(п), 9.30(е), 9.55(б), 11.35(е), 11.47(п), 14.45(б), 15:00(ш), 17.30(п), 19:00(ш), 20.55(б), 22.05(б), 22:52(ш). |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Поради имањето избор кај автобускиот превоз и огромната нефлексибилност кај МЖ 1.Колку пати дневно имаме превоз од Скопје кон Битола / Кичево / Кочани / Гевгелија / Куманово и обратно со автобус, а колку со воз? Со дополнување дека цената е секогаш повисока кај автобуските превозници и секогаш се супер пополнети. А често одат и по 3-4 (200 патници) полни возила во недела навечер/понеделник сабајле и четврток / петок попладне. Eве за СК-БТ автобуски опции: 04:15, 06:00, 07:00, 09:00, 11:00, 12:30, 13:30, 14:30, 15:00, 15:30 (и преку Прилеп и преку Кичево/Д. Хисар), 16:30, 17:00, 19:00, 21:00 Плус уште десетина линии до Прилеп (Пелагонија и крушевските превозници). 15 тргнувања дневно до БТ (25 до ПП) наспроти 3 воза и распон од 4 сабајле до 9 навечер Истотака кога зборуваме за попусти и бесплатен превоз добро е да имаме во предвид дека за студентите е само еднаш неделно или месечно во четврток (не знам точно), а за пензионерите секој втор викенд ... Нека бидат во секој ден добри попусти (не целосно бесплатно) или бесплатно на одредени сатници кога одат помал број патници (ако постојат статистички оддели во МЖ, се сомневам). Вака со еден ден бесплатно не им е од помош ни на студентите ни на другите патници. 2.Колку време е патувањето со автобус и воз во споредба на наведените делници?(единствена предност е кај Пелагонија Експрес во однос на автобусите, ама сите други не се експресни линии) Куманово А:30-40 мин. / В: 45 мин. (експрес 30) Битола А:3:15-3:30 / В:3:30 минимум (Пелагонија Експрес 2:40) Кочани А:2:30 (директна 1:55)/ В: 2:45 3.Ако некој од Скопје имал потреба за завршување некаква работа во судот во Кочани (пример), каков му е изборот за тргнување рано сабајле од Скопје и враќање кај 15:30 - 16:00 попладнето? Исто и за Кичево. 4.Кај отидоа двата локални воза Битола - Прилеп и обратно? Не е ништо страшно да возиш локална линија меѓу две места со голема дневна миграција, имаш мал милион диви таксисти (барем 30-40 различни возила од лично искуство) плус редовните линии... 5.Зошто во понеделник сабајле, петок и недела попладне одеа по 3-4 вагони, а во недела сабајле или вторник,среда се пуштаа и по 7 вагони.Зборувам од лично искуство. Доколку во МЖ (и во сите други државни институции) дојдат барем малку посериозни луѓе, можна е промена. Директни линии Куманово - Битола / Куманово - Гевгелија (преку ТЦ) и Куманово - Кичево (можност преку Маџари, Скопје Север и Ѓорче Петров), без сецкања најмалку по 4 пати дневно Опција Кочани - Кичево или Гевгелија - Кичево 2 пати дневно во комбинација едната да е директна другата со (кратко) преседнување во Велес Два пати дневно Кочани - Битола и обратно во комбинација со Гевгелија (кратко преседнување во Скопје) Линиите Велес - Скопје нека одат до Ѓорче Петров и Волково со почести фреквенции, секако доста Велешани работат низ цело Скопје, не само околу ТЦ АМА... Edited by Тркало - 04-Jan-2015 at 12:36 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |