build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
shupakabrasantidote View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shupakabrasantidote Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 15-Jun-2011 at 14:58
Teški prašanja!
Pred poslednata odluka na zg skupština za liberalizacija na taksi prevozot, "taksist" vo zagreb beše "obrtnik" (ne znam kako toa da se prevede) koj ke plati neki danok na zg, položi si ispitot (da si znae sve o zg ),... i e člen na taksi "združenie" "Radio taksi Zagreb". Pretpostavuvam da združenie odreduvaše ceni na taksi prevoz. Vo nova odluka, se kažuva o potreba za novi taksi (za da se postigna odnos 1 taksi na 600 žitelite) vo zagreb i se kažuva da licenca može da go dobii i "pravna" osoba (firma kako "Cammeo"). Isto taka, zg skupština go utvrdi maksimalna moguća cena.
Odluka na zg skupština:
http://www1.zagreb.hr/slglasnik.nsf/VPD/22359390F2EBDE85C12577CB003E7B91?OpenDocument
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 14-Jun-2011 at 22:54
Интересни информации, јас колку што сфатив во рамките на ова здружение влегуваат сите такси-компании во градот, секоја со своја политика за работа, но според твоите информации се работи за една такси-компанија, монопол во градот. Дали сум ред со заклучоците?
Back to Top
shupakabrasantidote View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shupakabrasantidote Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 14-Jun-2011 at 11:58
Vo nekoi moment, gradska skupština zg odluči da raspiše novi koncesii za taxi prevoz, Cammeo go dobi...
Mislam deka e možno da u naredniot period, ušte edna ili dve kompanii vlezat.
Cammeo legalno vozi, a tarifnikot koj go odreduva, ne znam, pretpostavuvam, sama kompanija.
Ušte eden interesen članak iz vesnikot:http://www.index.hr/vijesti/clanak/zbog-cega-zapravo-strajkaju-zagrebacki-taksisti/519648.aspx
Ova e objaveno nekoi mesec porano od kolku Cammeo starta...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 14-Jun-2011 at 11:18
Интересни информации ни носиш од Загреб, ме интересира како е можно оваа компанија да работи надвор од Радио Такси Загреб, дали истата има легална лиценца за работа од градот Загреб и како може да вози двојно поевтино, кој го определува тарифникот за такси-превоз?
Back to Top
shupakabrasantidote View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shupakabrasantidote Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 14-Jun-2011 at 10:24
Pozdrav do site,

za žal, ne zboruvam makedonski jazik taka dobro pa ke me izvinete koga pogresam.
Podatoci za Zagreb ne se korektni. Zagreb dobi druga taxi kompanija "Taxi-Cammeo" vo sopstvenost na Kosta Minovski od Rijeka.
Kolku se dobri uslovite za biznis i kolku "Radio Taxi Zagreb" počituva konkurencijata možete da pročitate tuka: http://www.jutarnji.hr/taxi-cammeo--sve-cesce-napadaju-nase-taksiste--zaustavite-nasilje-/949261/.


Edna kompanija znači monopol i tie mnogu dobru se koristat so toa. Ista relacija, Cammeo sada vozi dvapati poevtino.

Pozdrav!



Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 12-Jun-2011 at 17:58
ОСВРТ: Такси – превозот во Скопје најнесреден во Европа





Диви таксисти, неунифицирани возила, раскарани комори на таксисти, шаренило од цени, стари возила, недоволен број на такси – паркиралишта и непочитување на правилата се само дел од мозаикот на хаотичната состојба во која се наоѓа такси – превозот во Скопје. Поминаа месеци и години наназад во најави и ветувања за средување на проблемот со овој вид сообраќај во главниот град.

Последното ветување на градските власти е дека сите легални таксисти ќе добијат добијат налепници и бесплатни табли, со што истите ќе се препознаваат како легални такси – возила. Согласно со одлуката за регулирање на такси – превозот, скопските таксисти ќе треба да се унифицираат во бело – жолта боја. Иницијативата на Град Скопје претставува увертира во решавањето на хаосот со овој вид превоз во главниот град и времето ќе покаже дали истата ќе биде прифатена од поголем број на легални такси – здруженија. За жал, во минатото секоја одлука на градските власти во насока на решавање на проблемите беше негативно дочекана од одредени такси – здруженија во градот.

Токму бројноста на такси – коморите во Скопје претставува реалност која не може да се сретне во ниту една друга метропола. Скопските таксисти го имаат проблемот со постоењето на неколку такси здруженија, односно групации на превозници. Во моментов во Скопје постојат четири комори, здруженија, групации и синдикати пополнети со членови на различни такси – компании. Нивниот број и несогласувањата меѓу себе ја доведуваат под знак прашање секоја одлука на градоначалникот и на Советот на Град Скопје.

За разлика од Скопје, во Загреб постои единствена комора на таксистите, Радио такси Загреб – Здружение на автотакси превозници на Градот Загреб, во која членуваат сите легални такси – компании во градот. И во Белград постои единствена групација на легалните такси – превозници СИТАБ, чии моментални главни заложби се обединување на сите такси – компании на државно ниво во Србија и претворање на асоцијацијата во акционерско друштво на такси – компаниите.

Покрај неорганизираноста на самите таксисти, голем проблем во Скопје преставува и енормниот број на такси – возила, кој е присутен како кај легалните такси – компании, така и кај дивите таксисти. Во моментов никој не ја знае точната бројка на таксисти кои сообраќаат по градските улици, иако неофицијалната бројка говори дека постојат околу 3.000 легални превозници и уште 3.000 диви такси – возила. Плановите на градските власти се бројот на легални таксисти да се заокружи на 3.000 возила, што е премногу доколку се направи компарација со главните градови од соседните балкански држави.

За споредба, во Загреб, град кој има поголем број на жители и значително поголем животен стандард, во моментов има 1.030 таксисти. Во Белград, град кој е неколку пати поголем од Скопје, во моментов сообраќаат 7.600 таксисти, а планот на комората на таксисти и на градот е нивниот број да се намали на околу 5.000 превозници. Во Подгорица во моментов сообраќаат 855 такси – возила, но заложбите на градските власти се бројот на таксисти да се намали на 755 превозници.

Како дополнителен проблем со такси – превозот во Скопје се јавува непочитувањето на стриктните правила за означување и унифицирање на возилата со кои се врши превоз на патници. Скопските таксисти имаат различна боја карактеристична за секоја такси – компанија, а најчесто и во рамките на една компанија не постои унифициран изглед на возилата. Автомобилите немаат официјална ознака на градот Скопје, а само мал дел од нив ја истакнуваат лиценцата за работа на видливо место. Идентичната цена за такси – услугата претставува енигма за дивите такси – превозници, а најголем дел од легалните таксисти сеуште немаат фискална каса и GPS уред.

За разлика од Скопје, на официјалниот сајт на Градот Белград се истакнати правилата кои треба да ги исполнуваат белградските таксисти. Секој автомобил мора да има најмногу 5 седишта, најмалку 4 врати, таксиметар и апарат за издавање на сметки, единствен знак на таксистите во Белград, поставен важечки ценовник и идентификациска карта на возачот на видливо место во возилото.

Огромните и бројни проблеми со кои се соочува го претставуваат такси – превозот во Скопје како најнесреден во Европа. Споредбата со околните главни градови од регионот покажува дека состојбата може да се доведе во нормални рамки, доколку градските власти и такси – здруженијата пронајдат желба, волја и свест за решавање на долгогодишното најгорливо прашање во сообраќајот на главниот град.



Бојан Блажевски


http://www.build.mk/?p=7953
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 10-Jun-2011 at 21:49
Neka se registrirat i resen problem, se ostanato e inprovizacija i neznaenje. Skopje e eden od balkanskite centri, glaven grad. Doagaat stranci, luge od vnatresnosta... nemoj da mislis deka site go poznavaat divite taksisti....   
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 10-Jun-2011 at 21:04
Ако продолжам да дебатирам и да изнесувам факти, ќе навлеземе ептен у политика и хронологија на некои минати настани, а како член, а сега и модератор на овој форум, уште од првиот ден се залагам за антиполитичка дебата.
Денко, у ниту еден сегмент јас не оправдав. Само ти велам еве ти пробај реши го тоа, ако државата е слепа при очи и не сака да се справи. Нелегална конкуренција се ако им ги собираат повеќето од муштериите и возат поефтино. На крајот на краиштата, отидете пред холидеј ин у петок/сабота навечер и видете дали дививе им сметаат на легалниви, него заедно си дремат и мубает прават. Ако нешто ти смета се противиш за тоа, а не преќутно да се согласуваш. Друга ствар, најбитна у цел момент, кој ги тера граѓаните да се возат со диви такси? Ја до сеа само еднаш сум се качил во такво такси поради брзање. Увек си гледам прво табла, па после си бирам кола. А тоа за неплаќање данок, они де факто на све плаќаат данок, освен на парите што ги земаат. Со самото тоа што он со тие заработени пари ќе отиде у продавница да купи леб и млеко веќе платил данок. Само е прашање сеа уште како до тоа да им се наплаќа персонален данок. Ја затерав и јас, после овој пост се повлекувам од дебатата.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 10-Jun-2011 at 20:40
Originally posted by N23

Originally posted by Denko

Hehe... toa se vikalo "socijalen mir"! Se dodeka vaka gi iskrivuvate rabotite ke ziveeme so kvazi drzava. Toa se vika "haos vo taksi prevozot" i nikako poinaku.


А Денко шо си по професија или што имаш студирано па за вака да ги дефинираш работите? Све паметњаковичи се наредија на форумов. Па социјален мир е термин кој најбуквално означува некои ситуации кои се толерираат за да не избувнат радикални ексцеси. Затоа што се знае кои се најчесто диви таксисти, за мир во куќа се толерира. Иди еве ти, сопри ги дивите превозници што циркулираат накај тетово и куманово и види наредниот ден што ќе се деси. Си има попаметни луѓе од нас што ги регулираат тие работи и поими од типот социјален мир!
A kako da gi definiram rabotite, kako tebe? Da opravduvam prekrsiteli na zakonite, i neplakaci na danok? Si slusnal li ti za nelegalna konkurencija? Ako sakame razvoj i napredok na opstestvoto mora da insistirame na red i otvoreno da se sprotivstavuvame na iskriveni tezi. Zatoa pred da dades nekoj zaklucoj informiraj se dobro bidejki ja zagusuvas okolinata so iskriveni vrednosti t.e. so oprwvduvanje na nenormalni pojavi.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 10-Jun-2011 at 19:10
Не сум сигурен дека е за мир во куќата. Повеќе ќе да е за мир на газот нивен. Знаат дека ќе треба многу работа за да се справат со протестите, кои секако ќе ги има.

Е сега ако алудираш на вооружено насилство, да не забегуваме, не е до толку страшна работата Локални шерифи има во многу бизнис сфери на нашето живеење, па властите решиле да се справат со нив и се справиле. Е со овие изгледа страв им е да почнат нешто оти ем ќе сака многу работа, ем не носи многу поени и немаат лична корист да се справат со тоа во моментов. Не е ова баш мир у куќа



Edited by гитардемон - 10-Jun-2011 at 19:12
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 10-Jun-2011 at 19:07
Originally posted by гитардемон

Кај нас поимот социјален мир е многу до крајност однесен и затоа ни се случуваат луди работи во државата. И те молам малку поработи „у“ да стане „во“.


Не дека е у крајност, ама за некои работи "мора" да се премолчи. Офф-топик, тоа "у" ми е нешто најтешко што можам од говорот да отргнам, повеќе фактори ми влијаат да го употребувам наместо "во".
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 10-Jun-2011 at 19:05
Originally posted by Denko

Hehe... toa se vikalo "socijalen mir"! Se dodeka vaka gi iskrivuvate rabotite ke ziveeme so kvazi drzava. Toa se vika "haos vo taksi prevozot" i nikako poinaku.


А Денко шо си по професија или што имаш студирано па за вака да ги дефинираш работите? Све паметњаковичи се наредија на форумов. Па социјален мир е термин кој најбуквално означува некои ситуации кои се толерираат за да не избувнат радикални ексцеси. Затоа што се знае кои се најчесто диви таксисти, за мир во куќа се толерира. Иди еве ти, сопри ги дивите превозници што циркулираат накај тетово и куманово и види наредниот ден што ќе се деси. Си има попаметни луѓе од нас што ги регулираат тие работи и поими од типот социјален мир!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 10-Jun-2011 at 15:45
Нема да се фарбаат, ова повеќе таксисти ми го имаат кажано. Ќе лепат материјал како за рекламите на автобусите.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 10-Jun-2011 at 15:43
Треба да се исфарба, не да се лепи.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 10-Jun-2011 at 15:36
Не се пари во прашање, се лепат хауба и гепек за под 50е сигурно.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 10-Jun-2011 at 15:24
Hehe... toa se vikalo "socijalen mir"! Se dodeka vaka gi iskrivuvate rabotite ke ziveeme so kvazi drzava. Toa se vika "haos vo taksi prevozot" i nikako poinaku.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 10-Jun-2011 at 14:07
Originally posted by <Fresno>

Конечно! Само не ми е јасно зашто не ги облепија колите со новите бои прво, па после да ги залепат ознакиве.


Одговорот е едноставнен.......ПАРИ....се тоа чини пари....ама чум имаат легалните унифицирано обележје може многу поедноставно и поефективно да се спроведе кампања ѕа народот да ги изолира нелегалните....бидејќи тој би бил набезболниот начин за воведување ред и зачувување на социјален мир.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 10-Jun-2011 at 12:32
Конечно! Само не ми е јасно зашто не ги облепија колите со новите бои прво, па после да ги залепат ознакиве.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 10-Jun-2011 at 12:10
Таман подготвив текст за такси-превозот, еве една мерка од град Скопје. Во основа, означувањето на возилата со вакви налепници е пракса од другите градови и истата е добредојдена. Колку ќе трае е прашање за одговор.

Edited by BOJAN - 10-Jun-2011 at 12:10
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 10-Jun-2011 at 11:38
Кај нас поимот социјален мир е многу до крајност однесен и затоа ни се случуваат луди работи во државата. И те молам малку поработи „у“ да стане „во“.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.