build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 19-May-2022 at 21:05
Нема шанси да имаат 95% пробиеност... ако имаа ќе се видеше убаво на сателит.

Еве ви гледајте овде:
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/
https://apps.sentinel-hub.com/sentinel-playground/?source=S2&lat=41.1802609111513&lng=20.749590396881104&zoom=16&preset=1-NATURAL-COLOR&layers=B01,B02,B03&maxcc=20&gain=1.0&gamma=1.0&time=2021-11-01%7C2022-05-16&atmFilter=&showDates=false

Еве од 2021 снимки vs 2022 снимки, пишува датум горе лево. А може и сами да си проверите:





Делот кај требеништа











Делот кај тунелот:





Делот после тунелот према Кичево:






Пааа реално и нема баш некој wow напредок. Можам да приметам напредок во изградбата на виадуктите / мостовите, и некој ситни делови асфалтирани кои што претходно не беа асфалтирани.

п.с, горе десно имате една сателит икона, таму може да си одберете Sentinel-2 L1C и Sentinel-2 L2A, да ви даде различни видови на сателитска снимка.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 19-May-2022 at 20:43
Ако сега имаат 95% пробиеност, тоа значи дека рамниот дел од Охрид до Требеништа можеле одамна да го средат со клучки, истампонираат, асфалтираат и да ги пуштат барем тие 15-тина километри. Ќе беше полесно прифатена оваа неспособност после 10 години и 600 милиони евра буџет да не можат барем делумно да пуштат по некоја делница.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 19-May-2022 at 17:02
Ајдееее, се накрадоа пари, доста им е па сега ќе се градело... Епа ќе се гради, кога се испокраде се на крајта, а народот не мрдна ни со прст да смени нешто...

Edited by The Wild Boy - 19-May-2022 at 17:02
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 19-May-2022 at 16:39
Рустеми и Бочварски на увид во градежните работи на изградбата на автопатот Кичево-Охрид

Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во градежните работи на изградбата на автопатот А2, делница Кичево-Охрид.
„На денешниот увид на Автопат А2, делница Кичево-Охрид со министерот за транспорт и врски констатиравме дека се пробиени околу 95% од трасата, најголемиот дел од инфраструкурни проекти веќе се одобрени. При крај се да се решаваат целосно и голем број на постапки од надлежни (релеванти) иснтитуции. И денес побаравме од изведувачот да ја зголемат динамиката на изградба на автопатот со позасилено темпо, се работи на поголем број на вујадукти, на неколку клучки, на алтернативни и паралелно пристапни патишта, на потпорни ѕидови, се работи и на тунелите и на сѐ друго што е предвидено согласно со динамиката на изградба. Да потсетам дека автопатската делница Кичево–Охрид се состои од пет подделници, со вкупна должина од 57 км и со вкупна предвидена вредност од 598 милиони евра. Кичево-Охрид не е само автопат во должина од 57 километри, туку паралелно со него се градат и дополнителни 30 километри паралелни пристапни патишта, клучки, а се градат и шест девијации за локални патишта“, изјави по извршениот увид директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми.
Коридорот 8 е значаен за Република Северна Македонија и токму затоа неговата изградба и модернизација е доверена на конзорциумот Бехтел и Енка. Во таа насока, и Собранието го донесе Законот за утврдување на јавен интерес и номинирање стратешки партнер за имплементација на проектот за изградба на инфраструктурниот Коридор 8, кој опфаќа делница Тетово-Гостивар-Букојчани и проект за автопатот Требеништа-Струга-Ќафасан, како и коридорот 10 Д, односно делница на автопатот Прилеп-Битола.
Веќе е формиран и Комитетот за преговори за склучување на Договор за градење, а по интензивната подготовка на целокупната тендерска документација објавивме оглас за избор на Надзор и правен Консултант кој што ќе ги води преговорите заедно со веќе формираниот Комитет од страна на Владата. И оваа постапка е во завршна фаза, така што со овој чекор се овозможува почеток на припремни работи за конкретна реализација на Проектот.





https://www.facebook.com/drzavnipatista
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 28-Apr-2022 at 13:56
Автопат ли е, или селски друм: За пола година само 5 милиони евра за Кичево-Охрид

За автопатот Кичево - Охрид, кој се гради осма година по ред, во втората половина од 2021 биле потрошени само нешто повеќе од пет милиони евра, покажува полугодишниот извештај на јавното претпријатие Државни патишта.

Прашање е дали со оваа динамика ќе се запази новопоставениот рок со законски анекс за изградба на оваа делница до крајот на 2023. Во првата половина од 2021 за овој автопат исто така било инвестирано скромно - 760 милиони денари. Ако на овие пари се придодадат 326 милиони од втората половина, тогаш излегува дека во текот на минатата година биле потрошени само околу 17,75 милиони евра.

Како споредба, може да се каже дека од година в година има се помалку трошења на овој автопат. Во 2020 биле потрошени околу 23 милиони евра, додека во 2019 сумата за инвестирање била 42 милиони евра.

Министерството за транспорт и врски за оваа година најави интензивирање на изградбата на автопатот Кичево-Охрид, проект на две влади, а за кој рокот за завршување повторно се пролонгира, овој пат до крајот на 2023 година.

Изградбата на автопатот, во должина од 57 километри, стартуваше во 2014 година во мандатот на претходната Влада. Требаше да биде готов до 2018 година, но по промената на власта, според образложението на надлежните институции, поради пропусти во проектирањето, со анекс на Договорот рокот прво беше продолжен 30 јуни 2021.

Од ресорот транспорт очекуваат дека со усвојувањето на законските измени за анексот за продолжување на изградбата, градежните работи ќе се засилат со потребната динамика. Веќе се одобрени 63 од вкупно 70 нови проекти за автопатот и се отстрануваат институционалните пречки. Реализирани се 62 проценти од работите, а седумгодишниот проект чини 598 милиони евра.

Автопатот Кичево-Охрид ќе биде готов до крајот на 2023 година, отстапки повеќе нема да има, рече министерот за транспорт и врски Благој Бочварски минатиот месец во Охрид. Досега, како што кажа, се изградени над 65 проценти, средства има и останува изведувачите да продолжат со градба и да ја завршат работата.

„Важно е дека државните процедури кои требаше да ги завршиме се при крај. Министерството веќе одобри 70 инфраструктурни проекти кои продолжија понатака во институциите. Министерството за земјоделство веќе работи за пренамена на земјиштето од земјоделско во градежно, се работи и на имотно-правни работи, на експропријација на парцели. Сега останува на изведувачите, на механизацијата да излезе на терен и оваа градежна сезона да завршиме најголем дел од автопатот, секако и наредната за да на крајот од 2023 година автопатот биде пуштен во употреба“, рече Бочварски.

https://faktor.mk/avtopat-li-e-ili-selski-drum-za-pola-godina-samo-5-milioni-evra-za-kichevo-ohrid
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 11-Apr-2022 at 17:30
Се сечат дрвја на планината Крушино – Властите: Нема ништо нелегално, се гради автопатот Кичево – Охрид



https://mk.tv21.tv/se-sechat-drvja-na-planinata-krushino-vlastite-nema-nishto-nelegalno-se-gradi-avtopatot-kichevo-ohrid/
Carpe diem
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 09-Apr-2022 at 16:38
Денеска се работеше со голем интензитет





Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 07-Mar-2022 at 17:43
АВТОПАТОТ КИЧЕВО-ОХРИД МОРА ДА СЕ ЗАВРШИ ДО КРАЈОТ НА 2023, ЌЕ НЕМА ПОВЕЌЕ ОТСТАПКИ, КАЖА БОЧВАРСКИ

Автопатот Кичево-Охрид ќе биде готов до крајот на 2023 година, отстапки повеќе нема да има, рече министерот за транспорт и врски Благој Бочварски денеска во Охрид. Досега, како што кажа, се изградени над 65 проценти, средства има и останува изведувачите да продолжат со градба и да ја завршат работата.

„Важно е дека државните процедури кои требаше да ги завршиме се при крај. Министерството веќе одобри 70 инфраструктурни проекти кои продолжија понатака во институциите. Министерството за земјоделство веќе работи за пренамена на земјиштето од земјоделско во градежно, се работи и на имотно-правни работи, на експропријација на парцели. Сега останува на изведувачите, на механизацијата да излезе на терен и оваа градежна сезона да завршиме најголем дел од автопатот, секако и наредната за да на крајот од 2023 година автопатот биде пуштен во употреба“, рече Бочварски.

Министерот Бочварски не знаеше дали за автопатот ќе требаат дополнителни средства оти имало зголемување на цените на материјалите, но вели дека активните договори со изведувачите мора да се почитуваат.

Автопатот Кичево-Охрид почна да се гради вофевруари 2014 кога на власт беше ВМРО-ДПМНЕ, а премиер Никола Груевски.

За дивоградбите во Охрид, Бочварски кажа дека сите надлежни институции, инспекциски служби како државни така и општински треба да контролираат и санкционираат на терен.

„Охрид и Охридскиот Регион треба да се заштитат. Мора да се почитува Планот за управување и таму каде што има донесено урбанистички планови. Се прави урбанистичкиот план за целото охридско крајбрежје со цел да не дозволиме да се загрози статусот на УНЕСКО на Охрид и Охридскиот Регион“, рече министерот и ги повика граѓаните и тие да пријавуваат ако забележат дека се гради на диво.

На денешната средба со бродарите од Охрид министерот им вети измени во Законот за пловидба, со кои полагањата за сертификати ќе биде во Охрид, а кажа и дека Министерството за транспорт и врски за годинава има обезбедено средства за чистење и продлабочување на Охридското пристаниште и пристаништето во Свети Наум.

„Наскоро ќе започне постапката за избор на изведувач, а во однос на состојбата на пристаништето заедно со локалната самоуправа ќе изнајдеме начин, со кои материјали, како би се обновило, да се обезбеди буџет, согласно сите процедури бидејќи Охридскиот Регион е под заштита на УНЕСКО“, рече Бочварски.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/avtopatot-kichevo-ohrid-mora-da-se-zavrshi-do-krajot-na-2023-ke-nema-poveke-otstapki-kazha-bochvarski/
Carpe diem
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 24-Jan-2022 at 09:50
Originally posted by Realistic88

Januari x
Ajde poleka poleka 2023 i ne e taka daleku. Sramota


Не се родиле до сега вакви бездарници
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 21-Jan-2022 at 02:58
Januari x
Ajde poleka poleka 2023 i ne e taka daleku. Sramota
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 17-Jan-2022 at 13:34
3023
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 09-Jan-2022 at 11:35
Автопатот Кичево-Охрид ќе се гради до крајот на 2023

Капитални инвестиции во вредност од 10 милијарди и 885 милиони денари во делот на патната мрежа, железницата, гасификацијата и комуналната инфраструктура најавува Министерството за транспорт и врски за годинава. Планирани се активности за изградба на автопатски делници на Коридор 8 и Коридор 10 д, со 6,1 милијарда денари, интензивирање на изградбата на автопатот Кичево-Охрид и на експресните патишта, како и продолжување на изградбата на железницата кон Бугарија со 2,5 милијарди денари.

И за годинава се најавува интензивирање на изградбата на автопатот Кичево-Охрид, проект на две влади, а за кој рокот за завршување повторно се пролонгира, овој пат до крајот на 2023 година.

Изградбата на автопатот, во должина од 57 километри, стартуваше во 2014 година во мандатот на претходната Влада. Требаше да биде готов до 2018 година, но по промената на власта, според образложението на надлежните институции, поради пропусти во проектирањето, со анекс на Договорот рокот беше продолжен 30 јуни 2021.

Од ресорот транспорт очекуваат дека со усвојувањето на законските измени за анексот за продолжување на изградбата, градежните работи ќе се засилат со потребната динамика. Веќе се одобрени 63 од вкупно 70 нови проекти за автопатот и се отстрануваат институционалните пречки. Реализирани се 62 проценти од работите, а седумгодишниот проект чини 598 милиони евра.

На автопатот Скопје-Блаце се очекува до средината на годинава да биде пуштена за сообраќај првата фаза од ГП „Блаце“ до село Блаце, во должина од два километри, како и да биде распишана постапката за избор на изведувач за втората фаза од село Блаце до аеродромот Стенковец. На првата делница се завршени 48 проценти од градежни работи, а во тек се активности за асфалтирање, ископи, канали и бетонирање на други објекти. Инвестицијата за првата делница изнесува 14,2 милиони евра. За втората, од село Блаце до клучката Стенковец, која е во должина од 10,5 километри, се најавува тендерска постапка за вториот квартал годинава. Се очекува во првиот квартал годинава да биде готов основниот проект и да бидат завршени и инфраструктурните проекти за да може да започне постапката за избор на изведувач. Проектот вкупно чини 120 милиони евра, обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) и инвестициски грант од Инвестициската рамка за Западен Балкан (ВБИФ).

За наредниот период се очекуваат и конкретни чекори за реализација на најавата од Владата за изградба на три нови автопати со целосно променети постапки за избор на изведувач, односно без тендер, според меморандум потпишан со американско-турскиот конзорциум „Бехтел и Енка“

https://fokus.mk/avtopatot-kichevo-ohrid-ke-se-gradi-do-krajot-na-2023/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 08-Jan-2022 at 17:48
ЦРНА ТОЧКА ВО СООБРАЌАЈОТ АВТОПАТОТ ВО ИЗГРАДБА КИЧЕВО - ОХРИД



Автопатот во изградба Кичево - Охрид црна точка за сите учесници во сообраќајот. Од стартот на градежните активности до денеска случени се десетици сообраќајни незгоди.

Повредени и загинати лица. Од полицијата велат патниот правец е доста фреквентен, а како најчеста причина за несреќите во билтените се наведува непочитување на сообраќајната сигнализација, особено ноќе.

Димоски додава дека во континуитет со државните и општинските претпријатија се преземаат безбедносни мерки, но се апелира и од граѓаните на особена внимателност при користење на овој патен правец.

Автопатот се гради веќе осум години од 2014-та година и чини скоро 600 милиони евра. Крајниот рок за финиширање на делницата долга 57 км беше 2021, но истиот сега е продолжен до 2023 година.

https://24.mk/details/crna-tochka-vo-soobrakjajot-avtopatot-vo-izgradba-kichevo-okhrid
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 28-Dec-2021 at 06:22
Чао 2021, ништо не е завршено, еден км се гради една година. Срамота
Back to Top
Petar2022 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 27-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 6
  Quote Petar2022 Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 27-Dec-2021 at 13:40
Vo poslednive nedela dve ima nekakvi gradezni aktivnosti na patov od Ohrid prema Kicevo konkretno do Podmolje. Gradeznite masini se na Ilinden od Struga sto bi znacelo deka del od trasata sto ja rabotese Viktorija invest sega ke ja raboti Ilinden.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 15-Nov-2021 at 13:50
Бочварски бара Собранието да овозможи нов рок за изградба на автопатот Кичево - Охрид

Министерот за транспорт и врски Благој Бовчарски апелира да се закаже седница на собраниската Комисија за транспорт и врски за да усвои законот со којшто преку aнекс на Договорот за автопатот Кичево-Охрид ќе се продолжи рокот за неговата изградба. „На терен има градежни работи, но динамиката не може да биде со потребното темпо, токму поради тоа што постојат институционални пречки кои треба да се решат во моментот во Собранието“, рече Бочваровски.

Анексот за израдба на патот Кичево-Охрид, односно законот што треба да се усвои е во Собранието. Поради изборите Собранието не заседаваше, но денеска јас би сакал да го упатам апелот до собраниската Комисија за транспорт и врски веднаш да се закаже таа седница за да се усвои анексот за продолжување на рокот за изградба на овој автопат, бидејќи без тоа ние не можеме да имаме сериозни високи градежни активности во рокот на наредниот период“, изјави денеска Бочварски при увид на изградба на патот Блаце-Скопје, одговоарајќи на новинарско прашање.

Во договорот, дополни, се сите детали да овој автопат, а планот е да се заврши до крајот на 2023 година и тоа со максимални напори.

Министерството за транспорт и врски во овој момент работи на новите 70 инфраструктурни проекти за 25 отсто од трасата што се репроектираше. Од 70 проекти, 50 веќе се одобрени, а со очекува до крајот на овој месец да бидат одобрени сите 70 со што, псоочи, трасата веќе се ослободува.

„Има фронт за работа. Прашањето е колку поскоро Собранието ќе го усвои законот за продолжување на рокот за да можат компаниите да влезат со работа и да продолжат. Ние го пуштаме апелот и апсолутно од исклучително значење е не за една друга, трета политичка партија, ова е најмногу важно за граѓаните, за државата да конечно го комплетираме овој Коридор 8“, рече Бочварски.

Изградбата на автопатот, во должина од 57 километри, стартуваше во 2014 година. Требаше да биде готов до 2018 година, но според образложението на надлежните институции поради пропусти во проектирањето, со анекс на Договорот рокот беше продолжен 30 јуни годинава.

https://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/bochvarski-bara-sobranieto-da-ovozmozhi-nov-rok-za-izgradba-na-avtopatot
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 07-Sep-2021 at 07:26
Еден километар од Кичево - Охрид се гради два месеци: Новиот договор со „Синохидро’’стаса во Собрание

Владата предлага по скратена постапка да се донесе Законот за изградбата на автопатот Кичево- Охрид со кој треба да се усвои нов анекс и да се продолжи рокот што кинеската компанија Синохидро како изведувач го има за да го доврши проектот. Како што веќе објави и Владата наместо веќе да е готов, како што беше предвидено првично, со анексот рокот се пролонгира до 31 декември 2023 година. Кинезите ќе имаат точно 3.531 ден од денот кога почнале за да ги изградат тие 57 километри колку што се долги сите делници меѓу двата града. Изградбата почна во 2014 година, а со новото пролонгирање всушност значи дека еден километар од автопатот ќе се гради за над 60 дена или за два месеци.

Во законот стои дека се предлага да се носи по скратена постапка затоа што не станува збор за обемен и сложен закон. Додадено е и дека новиот анекс не носи нови трошоци од буџетот, но во предлог законот нема рокови за тоа како ќе се пушта автопатот во употреба. Тоа веќе беше проблем на усогласување меѓу Владата и Синохидро. Додека Владата бараше Кинезите да довршуваат делница по делница и да ја пуштаат во употреба, тие на тоа не се согласуваа. Имено ако целиот автопат од Кичево до Охрид е во пет делници, Синохидро инсистирале во употреба да се пуштат сите заедно или пак барем евентуално прво две па останатите до крајниот рок. Во анексот такви детали нема, но стои дека изведувачот е должен секој месец, најдоцна до 10 во месецот, до Јавното претпријатие за државни патишта да доставува и да презентира редовни месечни извештаи за извршените работи и прогресот на активностите од претходниот месец.

За реализација на сите градежни активности за изградбата тие во рок од 90 дена треба да доставуваат финален извештај за завршените градежни работи до вршителот на надзорот на градбата, а вршителот на надзорот на градбата во рок од 90 дена од добивањето на извештајот од изведувачот доставува извештај до Јавното претпријатие за државни патишта

Претпријатието треба да ја информира и Владата. Инаку Синхидро, стои во анексот, треба да обезбеди и банкасрки гаранции за до крајот на периодот на изградба. Пред четири дена министерот за транспорт и врски Благој Бочварски изјави дека од 70 -те нови репроектирања на автопатот Кичево - Охрид, за само два месеци државата изготвила и одобрила 35 проекти.

„Очекувам час поскоро Собранито да го изгласа Анекс на договорот за да се овозможи силна градежна активност на автопатот, изведувачот има обврска со конкретни рокови да ги заврши петте делници од автопатот, односно да биде целосно завршен до декември 2023 година, рече Бочварски.

Инаку Синохидро го гради овој автопат за 598 милиони евра. Иако во анексот нема зголемување на сумата потребна за изведувањена работите во јули годинава Јавното претпријатие за државни патишта склучи договор вреден над 8,2 милиони евра со Градежен институт Македонија за надзор на докомплетирањето на градежните работи на автопатот кој всушност е нов трошок. Станува збор за условен договор кој се реалзиира кога ќе продолжи и изградбата, но тие пари секако се дополнителна сума која ќе ја покрива државата. За милионскиот договор и надзорот Градежниот институт Македонија се здружи со скопската компанија Евро консалтинг.

На 30 јуни годинава заврши вториот рок за завршување на изградбата на автопатот Кичево-Охрид кој се гради од 2014 година.

Во новиот договор со ГИМ, пак кој е со рок на траење од 65 месеци или 5 години и пет месеци, 41 месец се за изградба на автопатот, а другите се за надзор во фазата по изградбата. Во делот кога ќе се гради, Јавното претпријатие всушност остава простор од 11 месеци од сега планираните ако евентуално има некои пролонгирања.

Откако ќе се пролонгира, ова ќе биде второ продолжување на рокот за изградба на оваа автопатска делница. Првично беше најавено да е готова во 2018 година, но со анекс на договорот се продолжи рокот до 30 јуни годинава. Тогаш, се зголеми и цената на чинење на автопатот на вкупно 598 милиони евра.

https://faktor.mk/eden-kilometar-od-kichevo--ohrid-se-gradi-dva-meseci-noviot-dogovor-so-sinohidro-stasa-vo-sobranie
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 03-Sep-2021 at 16:36
НАМЕСТО ДА ФИНИШИРА ДО ЈУНИ ГОДИНАВА КАКО ШТО СЕ НАЈАВУВАШЕ, АВТОПАТОТ КИЧЕВО-ОХРИД СЕГА ДОБИВА НОВИ РОКОВИ



Наместо да финишира до јуни годинава како што се најавуваше, изградбата на автопатот Кичево- Охрид сега добива ветувања за нови рокови.

Декември 2023 година е новиот краен датум до кога конечно ќе треба да завршат градежните активности на оваа делница кои започнаа уште пред седум години во февруари 2014 та година.

Актуелниот министер за транспорт Бочварски како и неговите претходници одолговлекувањето на изградбата го правдаат на грешната проектна документација. Ова е трето продолжување на рокот откако првично оваа автопатска делница требаше да биде готова до 2018 та година.

Проектот освен што доцни со години, стана и речиси двојно поскап од првичната замисла. Најмалку 10 милиони евра за еден километар ќе ги чини граѓаните автопатот Кичево-Охрид.

Првичниот проект претрпе промени поради несовпаѓање на проектираната и изведената траса, градежните активности беа сопрени, а цената за тоа ја плаќаат граѓаните.. Беше најавено дека автопатот долг 57 километри ќе чини 374 милиони евра, но цената со дополнителните анекси на првичниот договор досега достигна речиси 600 милиони евра.Граѓаните и понатаму се скептични дека до 2023 навистина ќе возат по нов автопат до Охрид.

https://www.24.mk/details/namesto-da-finishira-do-juni-godinava-kako-shto-se-najavuvashe-avtopatot-kichevo-okhrid-sega-dobiva-novi-rokovi
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 02-Sep-2021 at 15:32
Бочварски: Со анексот нема дополнителни трошоци за автопатот Кичево – Охрид, само се продолжува рокот за изградба

Благој Бочварски, министерот за транспорт и врски денеска кажа дека се надева во најскоро време Собранието да ја усвои владината одлука за анекс-договорот на автопатот Кичево – Охрид, зафат вреден 600 милиони евра.

Според министерот не се создадени дополнителни трошоци, туку само се продолжува рокот за изградба.

„Посакувам на следната прва седница да биде првата точка, за да се усвои во најскоро време, како би имале силни градежни активности во следниот период. Државата ги презеде своите активности и одговорности кои ги даваме ние кон изведувачите за да можат и тие со своите гаранции за рокот за конечна изградба на сите подделници да гарантираат пред државата дека ќе ги почитуваат роковите. Очекувам дека овој автопат ќе го завршиме до крајот на 2023 година. Тоа е сериозно решение, вредно 600 милиони евра“, рече Бочварски.

https://mk.tv21.tv/bochvarski-so-aneksot-nema-dopolnitelni-troshotsi-za-avtopatot-kichevo-ohrid-samo-se-prodolzhuva-rokot-za-izgradba/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 30-Aug-2021 at 19:04
Ajde uste 1 godina zastoj pisi na zdravje , mozebi do kaj 2030 ke bide zavrsen avtopatov )
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.