![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 23> |
Author | ||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
А зошто возовите се преполни само кога е бесплатно? Зошто во обични викенди или обични работни денови не е така? Или кога се плаќа тогаш се користи автобускиот превоз а кога е бесплатно се патува со воз? И после гужва имало?
|
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Дури и Горбачов гарнитурите кои се поголеми од шпанците се преполни за викенди...
|
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Најдов дека новите дизел гарнитури ќе имаат капацитет 150 - 200. Тоа би било доволно за деновите пон-петок ама за викенди тешко. Незнам колкава ќе им биде моќноста(неможам да ги најдам моделите на гарнитурите) и други карактеристики за да се види дали ќе можат да ги качуваат споменатите угорнини. Гледам видеа и слики од пред 4-5 години на Кенеди прикачени по 5-6 вагони за возовите до Битола сега три најчесто... Како и да е се надевам дека ќе се зачуваат дел од 661 локомотивите(Србија дел од нивните 661 ги модернизираше во Гредељ). А тоа дека патувањето со 661 е посебно, тоа е неспорно
![]() |
||
![]() |
||
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
|
И незман што се случува со 661-234 и што е проблемот на 661-236 и 661-146 со парното греење.Овие две машини лани работеа во полна пара.Сега 661-146 постојано е во Кичево и оди без парно грење на -20.Покрај тоа ја укинаа и пладневната линија.Што е тоа што неможе да се оправи генераторот за пареа???????
Edited by 11111 - 04-Jan-2015 at 00:44 |
||
![]() |
||
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
|
Ајде за Битола ами за делницата од Гостивар до Кичево има успон од околу 22 промила.Тука 661 искачува ко ништо,а шпанците тука умираа од жешко па ги ладеа околу 30 минути истално каснеше,a маневарчите беа бетер и од шпанците стално се расипуваа .Ако овие "новите "трошат уште помалу незна што ќе биде????????
Edited by 11111 - 04-Jan-2015 at 00:42 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Не знам колку беше капацитетот на планираните кинески гарнитури, ама имаме и слики овде и реакции општо од патници каква гужва е со Макосите.Капацитетот ако добро се сеќавам им е околу 150 седишта, т.е. околу 2 и пол вагони од класичните гарнитури во груба споредба.
Бесплатни пензионерски и студентски превоз во комбинација без 661 само дополнително влијаат на поголем хаос. Предноста во капацитет на 661 + вагони е неспорен, ако паметно работат со цените и понудат почести тргнувања, ќе гледаме и поголем број вагони како до пред некоја година, АМА... Настрана од целиот шмек на патување со 661, барем за дел од нас. Edited by Тркало - 03-Jan-2015 at 23:40 |
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Споредбава ти е еднострана: ја споредуваш само потрошувачката на гориво. За подобра илустрација, ќе наведам дека во некои не така минати времиња, во текот од ‘80-тите години, една „кенединка„ влечеше по 8 вагони на релација Скопје-Битола-Скопје, па обиди се да споредиш колку патници се пренесуваат со 8 вагони а колку со еден или два „шпанци„ во запрега, наспроти потрошеното гориво по една возна гарнитура. „Кенединките„ навистина трошат, но тоа се модели од доцни ‘50-ти години и направени се за да бидат јаки, универзални и трајни, наменети и за патнички и за теретен сообраќај, како што и биле потребите од тогашната ЈЖ во намерата да ја замени парната влеча со (тогаш) посовремена и дизелска. На нагорнината пред станицата Ореше, една „кенединка„ влече воз со леснотија и без откажување на сред пат (помеѓу тинелите) што беше а и сега е чест случај со „шпанците„, ради што беа отстранети од сообраќај со години. Лично, можам само да жалам по „кенединките„, доколу власта реши да се отараса од нив. Да сме живи и здрави па да видиме како ќе се покажат „кинезите„ на наведениот дел од пругата од Велес кон Битола. |
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Точно е, ама за викендите барем да оди 661 до Битола, шпанците неможат да одговорат(а верувам дека и кинеските уште помалце), посебно кога се бесплатните викенди за студентите, ко сардини сме наредени внатре
![]() ![]() |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
фалат две букви `со`. овој жаргон сум го слушал на повеќе места кај нас
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Не разбирам што значи тоа "се обраќаше" ??? |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Нема ни потреба 661 да бидат на патнички возови кога ќе стигнат новите гарнитури затоа што споредбата во потрошувачката на гориво е голема...еве само еден пример...Дизел-моторна гарнитура серија 712 на релација Скопје-Битола-Скопје троши околу 400 литри гориво а локомотива серија 661 на релација Скопје-Битола-Скопје троши околу 1500 литри гориво...значи новите дизел-моторни гарнитури би трошеле уште помалку од сегашниве дизел-моторни гарнитури т.н шпанци... Edited by zookisk - 02-Jan-2015 at 22:38 |
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Значи наскоро веќе нема да ги гледаме 661 на патничките возови ...
![]() ![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
со исправка дека `новите` дизелки и електрични ќе бидат репарирани старите локомотиви.тоа е веќе најавено
|
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Исправете ме доколку грешам ама се ми се чини дека се оди на следното: - транспорт на патници во внатрешен сообраќај единствено со моторни гарнитури - транспорт на роба во внатрешен сообраќај по неелектрифицирани пруги со дизел влеча (две-три дизел локомотиви за цела Македонија?) - транспорт на патници и роба во меѓународен сообраќај (композиции)со електро локомотиви. Останува да се види кои локомотиви ќе останат употребливи; кога и да е ќе мора да се набават неколку нови, како дизелки така и електри. |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Ама уште еднаш чудно ми е да од оние поновите кенеди 661 4-- се останати само две а набавени се 70-80 години а сме имале 13...
|
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Незнам дали ќе се набавуваат локомотиви ми се чини само гарнитури беа спомнати(ел. и дизел) и вагони ?
|
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Народе, тоа се сепак 50-годишни машини....
Еден „здрав„ тендер за набавка на нови машини, сериозен производител со сите сертификати во комбинација со поправка и ревитализација на пругите долгорочно би го решиле проблемот. ![]() |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Најнова вест, поврзана со дискусијава: Воз се расипал на шините кај Чашка, патници два часа чекале на студено
|
||
![]() |
||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Веројатно со маневарка влечеле до Чашка ? Мислам дека оние ускотрачни возови стигале побрзо одколку денеска со возовите на МЖ ...
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |