build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 04-Jan-2015 at 10:02
А зошто возовите се преполни само кога е бесплатно? Зошто во обични викенди или обични работни денови не е така? Или кога се плаќа тогаш се користи автобускиот превоз а кога е бесплатно се патува со воз? И после гужва имало?
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 04-Jan-2015 at 01:48
Дури и Горбачов гарнитурите кои се поголеми од шпанците се преполни за викенди...
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 04-Jan-2015 at 01:20
Најдов дека новите дизел гарнитури ќе имаат капацитет 150 - 200. Тоа би било доволно за деновите пон-петок ама за викенди тешко. Незнам колкава ќе им биде моќноста(неможам да ги најдам моделите на гарнитурите) и други карактеристики за да се види дали ќе можат да ги качуваат споменатите угорнини. Гледам видеа и слики од пред 4-5 години на Кенеди прикачени по 5-6 вагони за возовите до Битола сега три најчесто... Како и да е се надевам дека ќе се зачуваат дел од 661 локомотивите(Србија дел од нивните 661 ги модернизираше во Гредељ). А тоа дека патувањето со 661 е посебно, тоа е неспорно
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 04-Jan-2015 at 00:27
И незман што се случува со 661-234 и што е проблемот на 661-236 и 661-146 со парното греење.Овие две машини лани работеа во полна пара.Сега 661-146 постојано е во Кичево и оди без парно грење на -20.Покрај тоа ја укинаа и пладневната линија.Што е тоа што неможе да се оправи генераторот за пареа???????


Edited by 11111 - 04-Jan-2015 at 00:44
Back to Top
11111 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 04-Jan-2015
Location: tetovo
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote 11111 Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 04-Jan-2015 at 00:25
Ајде за Битола ами за делницата од Гостивар до Кичево има успон од околу 22 промила.Тука 661 искачува ко ништо,а шпанците тука умираа од жешко па ги ладеа околу 30 минути истално каснеше,a маневарчите беа бетер и од шпанците стално се расипуваа .Ако овие "новите "трошат уште помалу незна што ќе биде????????

Edited by 11111 - 04-Jan-2015 at 00:42
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 03-Jan-2015 at 23:36
Не знам колку беше капацитетот на планираните кинески гарнитури, ама имаме и слики овде и реакции општо од патници каква гужва е со Макосите.Капацитетот ако добро се сеќавам им е околу 150 седишта, т.е. околу 2 и пол вагони од класичните гарнитури во груба споредба.
Бесплатни пензионерски и студентски превоз во комбинација без 661 само дополнително влијаат на поголем хаос.
Предноста во капацитет на 661 + вагони е неспорен, ако паметно работат со цените и понудат почести тргнувања, ќе гледаме и поголем број вагони како до пред некоја година, АМА...
Настрана од целиот шмек на патување со 661, барем за дел од нас.

Edited by Тркало - 03-Jan-2015 at 23:40
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 03-Jan-2015 at 19:06
Originally posted by zookisk

Originally posted by Daniel1122

Значи наскоро веќе нема да ги гледаме 661 на патничките возови ...


Нема ни потреба 661 да бидат на патнички возови кога ќе стигнат новите гарнитури затоа што споредбата во потрошувачката на гориво е голема...еве само еден пример...Дизел-моторна гарнитура серија 712 на релација Скопје-Битола-Скопје троши околу 400 литри гориво а локомотива серија 661 на релација Скопје-Битола-Скопје троши околу 1500 литри гориво...значи новите дизел-моторни гарнитури би трошеле уште помалку од сегашниве дизел-моторни гарнитури т.н шпанци...


Споредбава ти е еднострана: ја споредуваш само потрошувачката на гориво.

За подобра илустрација, ќе наведам дека во некои не така минати времиња, во текот од ‘80-тите години, една „кенединка„ влечеше по 8 вагони на релација Скопје-Битола-Скопје, па обиди се да споредиш колку патници се пренесуваат со 8 вагони а колку со еден или два „шпанци„ во запрега, наспроти потрошеното гориво по една возна гарнитура.

„Кенединките„ навистина трошат, но тоа се модели од доцни ‘50-ти години и направени се за да бидат јаки, универзални и трајни, наменети и за патнички и за теретен сообраќај, како што и биле потребите од тогашната ЈЖ во намерата да ја замени парната влеча со (тогаш) посовремена и дизелска.

На нагорнината пред станицата Ореше, една „кенединка„ влече воз со леснотија и без откажување на сред пат (помеѓу тинелите) што беше а и сега е чест случај со „шпанците„, ради што беа отстранети од сообраќај со години.

Лично, можам само да жалам по „кенединките„, доколу власта реши да се отараса од нив.

Да сме живи и здрави па да видиме како ќе се покажат „кинезите„ на наведениот дел од пругата од Велес кон Битола.
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 03-Jan-2015 at 01:48
Точно е, ама за викендите барем да оди 661 до Битола, шпанците неможат да одговорат(а верувам дека и кинеските уште помалце), посебно кога се бесплатните викенди за студентите, ко сардини сме наредени внатре Една 661 со 4-5 вагони го решава проблемот додуша и состојбата со патничките вагони е катастрофа претпоставувам, се случува од Кочани за Скопје да влече маневарка со еден вагон што е смешно
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 02-Jan-2015 at 23:32
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 02-Jan-2015 at 23:03
фалат две букви `со`. овој жаргон сум го слушал на повеќе места кај нас
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 02-Jan-2015 at 22:37
Originally posted by stratus

Точна информација. И после тоа експресниот заради тоа се обраќаше како обичен


Не разбирам што значи тоа "се обраќаше" ???
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 02-Jan-2015 at 22:36
Originally posted by Daniel1122

Значи наскоро веќе нема да ги гледаме 661 на патничките возови ...


Нема ни потреба 661 да бидат на патнички возови кога ќе стигнат новите гарнитури затоа што споредбата во потрошувачката на гориво е голема...еве само еден пример...Дизел-моторна гарнитура серија 712 на релација Скопје-Битола-Скопје троши околу 400 литри гориво а локомотива серија 661 на релација Скопје-Битола-Скопје троши околу 1500 литри гориво...значи новите дизел-моторни гарнитури би трошеле уште помалку од сегашниве дизел-моторни гарнитури т.н шпанци...

Edited by zookisk - 02-Jan-2015 at 22:38
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 01-Jan-2015 at 16:44
Значи наскоро веќе нема да ги гледаме 661 на патничките возови ...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 31-Dec-2014 at 15:28
со исправка дека `новите` дизелки и електрични ќе бидат репарирани старите локомотиви.тоа е веќе најавено
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 31-Dec-2014 at 13:24
Originally posted by Daniel1122

Незнам дали ќе се набавуваат локомотиви ми се чини само гарнитури беа спомнати(ел. и дизел) и вагони ?


Исправете ме доколку грешам ама се ми се чини дека се оди на следното:

- транспорт на патници во внатрешен сообраќај единствено со моторни гарнитури
- транспорт на роба во внатрешен сообраќај по неелектрифицирани пруги со дизел влеча (две-три дизел локомотиви за цела Македонија?)
- транспорт на патници и роба во меѓународен сообраќај (композиции)со електро локомотиви.

Останува да се види кои локомотиви ќе останат употребливи; кога и да е ќе мора да се набават неколку нови, како дизелки така и електри.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 31-Dec-2014 at 11:50
Ама уште еднаш чудно ми е да од оние поновите кенеди 661 4-- се останати само две а набавени се 70-80 години а сме имале 13...
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 31-Dec-2014 at 11:48
Незнам дали ќе се набавуваат локомотиви ми се чини само гарнитури беа спомнати(ел. и дизел) и вагони ?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 30-Dec-2014 at 23:02
Народе, тоа се сепак 50-годишни машини....

Еден „здрав„ тендер за набавка на нови машини, сериозен производител со сите сертификати
во комбинација со поправка и ревитализација на пругите долгорочно би го решиле проблемот.     
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 30-Dec-2014 at 22:44
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 30-Dec-2014 at 21:47
Веројатно со маневарка влечеле до Чашка ? Мислам дека оние ускотрачни возови стигале побрзо одколку денеска со возовите на МЖ ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.