![]() |
![]() |
![]() |
Електрични локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 15> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
тоа се 7000 коњски сили,тоа е многу голема моќност,ама вероватно на нагорнини би имале проблем со тракцијата при поголеми товари.
на друг форум сум разговарал со машиновоѓа кој вози за BNSF во САД,и објаснува дека за иста моќност(нивните локомотиви се по окоолу 4400 КС) кај некои се јавува проклизување ,а кај некои помалку или воопшто не,додека оние со два мотора кои заедно имаат 6600 Кс многу често се јавувало и кинење на квачилата од преголема снага и голем терет зад нив |
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
Za 462 znam deka se pojaki od 461... za poedinosti...vo nekoj nareden post |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
tomo441,
реконструирните локомотиви со новата ознака „462„, колку ја имаат задржано нивната моќност од 5100kW, колку што ја имале во нивната изворна/произведена состојба? И дали локомотивите „461„ се набавени/купени од Романија или се добиени како трампа меѓу тогашните ЈЖ и романската железница CFR, како што велат по форумите, по принципот „оска за оска„, со тоа што во замената, на романците им се понудени локомотивите од „Раде Кончар„ со ознаката/класата 441? |
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
Seckanjeto e "racno" izbiranje.
Od "M" kratko se stava vo"A" - biracot odi stepen dva nagore, pa povtorno se vraka vo "M" kade sto ja zadrzuva zadadenata pozicija (odreden stepen). Iako postoi opcija za avtomatsko vozenje, pogolemiot del od masinovozacite go koristat racnoto izbiranje,barem vo momentot na zabrzuvanje, so cel da ja odrzat strujata na vlecnite motori na cca 1000 A, sto pak doprinesuva za postiganje na sakanata brzina za pokratok vremenski period. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Aj sto lokomotivata e stara i kokpitot izgleda bedno nekako i razbiram, no barem masinovozacot da go oblecea kako sto treba! Za sigurnosen remen i slicni raboti i da ne zboruvam.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Што точно прави машиновозачот кога набрзина го „сецка“ контролерот помеѓу две позиции ? (3:10 на првото видео) |
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
'Volanot" e vsusnost kontroler,preku koj se rakovodi so biracot na napon i na toj nacin se vrsi regulacija na brzinata.
Inaku kontrolerot ima 9 pozicii: 0,1,2,3,M,A,SC1,SC2,SC3. Od "0" vo "1" se vklucuvaat kontaktorite za vleca i se povrzuva biracot na napon,koj se naogja vo prv stepen, so motorite i lokomotivata se pridvizuva So stavanjeto na kontrolerot vo pozicija"2", biracot odi do tret stepen Vo pozicija "3" biracot odi do peti stepen. Ovie tri pozicii se narekuvaat uste i manevarski, zatoa sto se koristat (osven za trgnuvanje)za preflanje na lokomotivata na voz i nejzino zakvacuvanje. Vo "M" biracot na napon miruva. Ovaa pozicija se koristi zaedno so "A" sto znaci avtomatsko biranje na biracot na napon. Po stavanjeto na kontrolerot vo pozicija "A" biracot od peta pozicija postepeno odi kon krajniot cetirieset i prv stepen. Vo slucaj da treba da se zapre ponatamosnoto biranje (zadovolitelna brzina, pregolema struja na vl. motori)Kontrolerot se stava vo "M" so sto se prekinuva ponatamosnoto izbiranje. Ako po "ispukuvanjeto" na site 41 stepeni na biracot na napon lokomotivata se uste ja nema sakanata brzina, se pristapuva kon sentiranje, odnosno namaluvanje na mag.pole na statorot od motorot so sto se ovozmozuva polesno vrtenje na rotorot. Vo toj slucaj kontrolerot se stava vo poziciite "SC1"(prv sent),ako ima potreba "SC2" i "SC3" (vtor i tret sent) Odprilika toa bi bilo...ako uste nesto ve interesira,prasajte...ako znam ke objasnam Eh da... Brzinite na prugata TABANOVCE - SKOPJE se sledni: TABANOVCE-KUMANOVO 50kmh (poradi rekonstrukcijata) inaku ke bide 100 ako ne i 120kmh KUMANOVO-DELJADROVCE 90kmh DELJADROVCE-SKOPJE 100kmh (niz st.MADZARI pominuva so 50kmh) Tomo441 Edited by tomo441 - 26-Apr-2013 at 09:42 |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Сметав бидејќи кога се враќав за Македонија во јули на Табановце - Скопје просечна брзина со која возеше машиновозачот беше околу 60 (од 40 до 80 само на еден потег кај Миладиновци накај 100ка крена)
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Tomo441 или Zookisk нека ти одговорат на прашањево, јас сепак не сум машиновозач
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Бојан и Томо-зошто служи оној волан,за додавање на моќност на моторите или?
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Скопје - Табановце , само видеото е до Куманово.
Е сега колку што можев да приметам од видеово , возов иде доста брзо по целиот пат односно цело време се движи со околу 100км/ч што не е лошо бидејќи мислев дека и овој дел е лош и дека целосно да се замени.Видеово е снимано сега брзо. А овој 32 товарни вагони влече на Табановце Edited by daci92 - 18-Apr-2013 at 17:21 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Јас немам информации кои електрични локомотиви ќе се модернизираат, но можеби некаква инсајдерска информација ќе искрсне наскоро на форумов. Ми се чини дека две-три локомотиви подолго време се паркирани во депото Лисиче и служат како резервни делови за другиот возен парк. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Има ли информации кои локомотиви ќе се модернизираат и по каков терк?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Наскоро ќе започне постапката за реновирање на дел од електричните локомотиви кои ќе бидат наменети за товарниот железнички сообраќај. Не разбрав само дали проектот ќе се финансира од сопствени финансиски средства или пак се работи за парите од кредитот.
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
За тие веројатно мали средства кои им се на располагање и условите на работа, голема работа вршат.Уште некако да се сетат раководителите да одобрат средства за обнова на машината за миење локомотиви, па да се вака или приближно олку чисти
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Честитки до вработените во депо Лисиче
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
прва вожња на реновираната локомотива,слики благодарение на Владимир(поздрав ако чита)
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
`позајмени` слики од Владимир од обновената локомотива што настрада во сударот MZ 441-755
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 15> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |