build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 15>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 07-May-2013 at 21:42
тоа се 7000 коњски сили,тоа е многу голема моќност,ама вероватно на нагорнини би имале проблем со тракцијата при поголеми товари.

на друг форум сум разговарал со машиновоѓа кој вози за BNSF во САД,и објаснува дека за иста моќност(нивните локомотиви се по окоолу 4400 КС) кај некои се јавува проклизување ,а кај некои помалку или воопшто не,додека оние со два мотора кои заедно имаат 6600 Кс многу често се јавувало и кинење на квачилата од преголема снага и голем терет зад нив
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 07-May-2013 at 20:56
Originally posted by MIKI1

tomo441,реконструирните локомотиви со новата ознака „462„, колку ја имаат задржано нивната моќност од 5100kW, колку што ја имале во нивната изворна/произведена состојба?И дали локомотивите „461„ се набавени/купени од Романија или се добиени како трампа меѓу тогашните ЈЖ и романската железница CFR, како што велат по форумите, по принципот „оска за оска„, со тоа што во замената, на романците им се понудени локомотивите од „Раде Кончар„ со ознаката/класата 441?



Za 462 znam deka se pojaki od 461... za poedinosti...vo nekoj nareden post
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 01-May-2013 at 12:25
tomo441,

реконструирните локомотиви со новата ознака „462„, колку ја имаат задржано нивната моќност од 5100kW, колку што ја имале во нивната изворна/произведена состојба?

И дали локомотивите „461„ се набавени/купени од Романија или се добиени како трампа меѓу тогашните ЈЖ и романската железница CFR, како што велат по форумите, по принципот „оска за оска„, со тоа што во замената, на романците им се понудени локомотивите од „Раде Кончар„ со ознаката/класата 441?
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 27-Apr-2013 at 10:39
Originally posted by Denko

Aj sto lokomotivata e stara i kokpitot izgleda bedno nekako i razbiram, no barem masinovozacot da go oblecea kako sto treba! Za sigurnosen remen i slicni raboti i da ne zboruvam.
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 27-Apr-2013 at 10:30
Seckanjeto e "racno" izbiranje.
Od "M" kratko se stava vo"A" - biracot odi stepen dva nagore, pa povtorno se vraka vo "M" kade sto ja zadrzuva zadadenata pozicija (odreden stepen).

Iako postoi opcija za avtomatsko vozenje, pogolemiot del od masinovozacite go koristat racnoto izbiranje,barem vo momentot na zabrzuvanje, so cel da ja odrzat strujata na vlecnite motori na cca 1000 A, sto pak doprinesuva za postiganje na sakanata brzina za pokratok vremenski period.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 26-Apr-2013 at 14:35
Aj sto lokomotivata e stara i kokpitot izgleda bedno nekako i razbiram, no barem masinovozacot da go oblecea kako sto treba! Za sigurnosen remen i slicni raboti i da ne zboruvam.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 26-Apr-2013 at 14:17


Што точно прави машиновозачот кога набрзина го „сецка“ контролерот помеѓу две позиции ?
(3:10 на првото видео)
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 26-Apr-2013 at 09:35
'Volanot" e vsusnost kontroler,preku koj se rakovodi so biracot na napon i na toj nacin se vrsi regulacija na brzinata.
Inaku kontrolerot ima 9 pozicii:
0,1,2,3,M,A,SC1,SC2,SC3.

Od "0" vo "1" se vklucuvaat kontaktorite za vleca i se povrzuva biracot na napon,koj se naogja vo prv stepen, so motorite i lokomotivata se pridvizuva

So stavanjeto na kontrolerot vo pozicija"2", biracot odi do tret stepen
Vo pozicija "3" biracot odi do peti stepen. Ovie tri pozicii se narekuvaat uste i manevarski, zatoa sto se koristat (osven za trgnuvanje)za preflanje na lokomotivata na voz i nejzino zakvacuvanje.

Vo "M" biracot na napon miruva. Ovaa pozicija se koristi zaedno so "A" sto znaci avtomatsko biranje na biracot na napon.
Po stavanjeto na kontrolerot vo pozicija "A" biracot od peta pozicija postepeno odi kon krajniot cetirieset i prv stepen. Vo slucaj da treba da se zapre ponatamosnoto biranje (zadovolitelna brzina, pregolema struja na vl. motori)Kontrolerot se stava vo "M" so sto se prekinuva ponatamosnoto izbiranje.

Ako po "ispukuvanjeto" na site 41 stepeni na biracot na napon lokomotivata se uste ja nema sakanata brzina, se pristapuva kon sentiranje, odnosno namaluvanje na mag.pole na statorot od motorot so sto se ovozmozuva polesno vrtenje na rotorot.
Vo toj slucaj kontrolerot se stava vo poziciite "SC1"(prv sent),ako ima potreba "SC2" i "SC3" (vtor i tret sent)

Odprilika toa bi bilo...ako uste nesto ve interesira,prasajte...ako znam ke objasnam

Eh da... Brzinite na prugata TABANOVCE - SKOPJE se sledni:

TABANOVCE-KUMANOVO 50kmh (poradi rekonstrukcijata) inaku ke bide 100 ako ne i 120kmh
KUMANOVO-DELJADROVCE 90kmh
DELJADROVCE-SKOPJE 100kmh (niz st.MADZARI pominuva so 50kmh)

Tomo441


Edited by tomo441 - 26-Apr-2013 at 09:42
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 18-Apr-2013 at 20:18
Сметав бидејќи кога се враќав за Македонија во јули на Табановце - Скопје просечна брзина со која возеше машиновозачот беше околу 60 (од 40 до 80 само на еден потег кај Миладиновци накај 100ка крена) 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 18-Apr-2013 at 20:14
Tomo441 или Zookisk нека ти одговорат на прашањево, јас сепак не сум машиновозач ... инаку и мене ме интересира ова прашање. Со воз до Табановце се стигнува за околу 40 минути, така што не знам зошто сметате дека некогаш имало проблеми со овој потег околу брзините.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 18-Apr-2013 at 18:05
Бојан и Томо-зошто служи оној волан,за додавање на моќност на моторите или?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 18-Apr-2013 at 17:14
Скопје - Табановце , само видеото е до Куманово.
Е сега колку што можев да приметам од видеово , возов иде доста брзо по целиот пат односно цело време се движи со околу 100км/ч што не е лошо бидејќи мислев дека и овој дел е лош и дека целосно да се замени.Видеово е снимано сега брзо.



А овој 32 товарни вагони влече на Табановце



Edited by daci92 - 18-Apr-2013 at 17:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 02-Mar-2013 at 11:25
Originally posted by Cloverstack

Има ли информации кои локомотиви ќе се модернизираат и по каков терк?



Јас немам информации кои електрични локомотиви ќе се модернизираат, но можеби некаква инсајдерска информација ќе искрсне наскоро на форумов. Ми се чини дека две-три локомотиви подолго време се паркирани во депото Лисиче и служат како резервни делови за другиот возен парк.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 02-Mar-2013 at 02:24
Има ли информации кои локомотиви ќе се модернизираат и по каков терк?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 01-Mar-2013 at 11:15
Наскоро ќе започне постапката за реновирање на дел од електричните локомотиви кои ќе бидат наменети за товарниот железнички сообраќај. Не разбрав само дали проектот ќе се финансира од сопствени финансиски средства или пак се работи за парите од кредитот.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 13-Dec-2012 at 01:38
Скопје 1989-та година...



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 15-Nov-2012 at 13:17
За тие веројатно мали средства кои им се на располагање и условите на работа, голема работа вршат.Уште некако да се сетат раководителите да одобрат средства за обнова на машината за миење локомотиви, па да се вака или приближно олку чисти
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 15-Nov-2012 at 01:42
Честитки до вработените во депо ЛисичеBow. Очигледно дека одлично се справуваат со обврските што ги добиваат. Паралелно да ги одржуваат постоечките локомотиви и вагони, а покрај тоа да реконструираат запуштени дизел моторни гарнитури и дефектни локомотиви.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 14-Nov-2012 at 22:11
прва вожња на реновираната локомотива,слики благодарение на Владимир(поздрав ако чита)




Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 19-Oct-2012 at 18:51
`позајмени` слики од Владимир од обновената локомотива што настрада во сударот MZ 441-755





Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.