build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #1181 Posted: 29-Apr-2011 at 22:24

И не само тоа, мислам дека веќе крајно време е да се стави ред и во тој поглед на бојата на автобусите. Ако бојата на Градски  е црвена тогаш сите нивни автобуси нека бидат црвени, ако се покриени со реклами тогаш предниот и задниот дел нека си остане црвен, а на средината нека си има реклама. Него поголем хаос владее кај Приватњаците има црвени, жолти, бели, поморанџести значи од каде што се купени таква е и бојата, нели може да си одберат една или две бои за кои ќе се договорат и сите да бидат исти, ем подобро за распознавање, ем полично за градот...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1182 Posted: 29-Apr-2011 at 08:25
И не е само овој автобус, ако сте приметиле низ градов ЈСП користи уште неколку бели автобуси од својот возен парк за превоз на патници. Тоа се оние стари САНОС автобуси за меѓуградски сообраќај, кои не знам од кои причини сообраќаат на линии како што се 4, 8 или 24.

Во секој случај, треба да ги офарбаат во црвена боја барем, за да не збунуваат патници.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1183 Posted: 28-Apr-2011 at 14:10

Да, да, дефинитивно тој е.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1184 Posted: 27-Apr-2011 at 20:46
Originally posted by N23

Не знам дали сте приметиле, но деновиве вози уште еден "нов" автобус, 35-ка иде, претходно беше користен за развозавање на вработени во АРМ и фабрики, бел е, со две врати и ко што спомнав прв пат го гледам како дел од линија на ЈСП.


Мислиш на ова?

Ovoj Bese Edinstveniot niskopoden Avtobus vo JSP do pred Mesec Dena ,Proizveden e vo Fabrikata na Kastiljo sto se Naoga vo Metalski Zavod Tito,Avtobusot Obicno Vozese Lica so posebni potrebi nikogas ne bil na linija ,Godinata na proizvoctvo ne ja znam ama mislam deka od 2007

Извор: www.autobusi.net

Edited by Тркало - 27-Apr-2011 at 20:47
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1185 Posted: 27-Apr-2011 at 19:25
Не знам дали сте приметиле, но деновиве вози уште еден "нов" автобус, 35-ка иде, претходно беше користен за развозавање на вработени во АРМ и фабрики, бел е, со две врати и ко што спомнав прв пат го гледам како дел од линија на ЈСП.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1186 Posted: 27-Apr-2011 at 14:17
Ако може да се верува на овој текст од „Вест“ (регистриран е само на Билд, оригиналот го нема во архивата на Весникот), тогаш тоа било околу 2003 година:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=460&PID=20440#20440
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1187 Posted: 27-Apr-2011 at 11:55
Дали памтите/имате информација пред колку години се укинати ноќните линии на ЈСП (не сум сигурен,мислам дека имаше) и поради која причина?
Back to Top
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #1188 Posted: 19-Apr-2011 at 15:19
      Квалитетот е таков како што е, има време да се докажат, но парите се веќе дадени значи мора да е ЈУТОНГ, така да ако може да се делува за рестото од автобусите да бидат онакви какви што ни требаат...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1189 Posted: 18-Apr-2011 at 23:52
Во секој случај квалитетот на Јутонг е тој, добар или лош, важи и за двокатните автобуси кои ги добивме.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1190 Posted: 18-Apr-2011 at 21:19


Слично беше и со кореанците во 90те години.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1191 Posted: 18-Apr-2011 at 21:13
Originally posted by Supervisor

Тие се тие кинески копии што веќе не ископираа имаат копии буквално на се
Евтина работна сила над 50% од светските компании имаат фабрики таму Кина е буквално застрашувачка економија ама и голем шкарт неквалитет.


Da ama so tek na vreme od toa masovno kopiranje i kvantite pochnuva da se sozdava i odreden kvalitet. Imeno pred nekolku godini koga pochna naplivot na kineski proizvoditeli na avtomobili chii dizajni bea kopirani imashe eden mnogu ubav napis vo Auto Bild (germanskiot) kade ubavo beshe pokazhano deka vo 60tite i 70 tite tokmu istoto go imaat praveno i japoncite.......chij kvalitet na avtomobili denes go znaeme kakov e. Taka da ne potcenuvaj.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1192 Posted: 18-Apr-2011 at 20:13
Тие се тие кинески копии што веќе не ископираа имаат копии буквално на се
Евтина работна сила над 50% од светските компании имаат фабрики таму Кина е буквално застрашувачка економија ама и голем шкарт неквалитет.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #1193 Posted: 18-Apr-2011 at 19:36
Originally posted by lslcrew

Од ден на ден се покажуваат бројките што не се во прилог на двокатните, но сеуште ќе ја бранам одлуката за купување на автобусиве ако тоа било проценка на авторитетите дека донесува нешто во меѓунаодните односи. Како најповолно нешто што сега може да се направи е да се побара од јутонг доколку е можно со анекс на договорот да се преформулира и наместо двокатни да испорачаат еднокатни.
          И јас мислам дека така ќе биде најдобро не само заради капацитетот на автобусите туку и заради инфрастуктурата на улиците. Доволни се 50-60 двокатни автобуси за да се обележи ретро стилот, да бидат видени и да се пуштат во употреба на главните градски линии пр.(2, 3, 4, 5, 7, 9, 15, 16, 19, 22, 24), сигурен сум дека нема услови тие автобуси да сообраќаат до Побожје и Св Петка. Нам ни требаат повеќе единечни и дупли автобуси. Инаку како замена можат да ги разгледаат следниве опции на модели на YUTONG, кој не се ни малку за занемарување, а би биле доста идентични со Украинските ЛАЗ. Еве неколку слики што пронајдов на нет:
 
идентични на ЛАЗ
 
Идентични на MAN
 
 
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1194 Posted: 18-Apr-2011 at 15:41
Originally posted by krale

Originally posted by Tuvok

Моментот капацитет на двокатни 80 и на обичните украински 100 е доказ дека двокатните се утка. Утка поради тоа што не ја земаат главната намена на автобусите, јавен транспорт кој во иднина би требало да го зголемуа бројот на пренесени патнци. А настрана непрактичноста со тоа што горниот дел е понизок и верувам дека на мали релации никој нема да сака да се качи горе. Вака пак ќе има гужви по автобусите во одредени делови на денот и на одредени релации. Освен ако не е зголемане фрекфентонста на автобусите ама тоа никој не го спомнал досега.


Земено по истите „стандарди“ по кои сега се бутаме по автобуси, сигурен сум дека двокатниот ќе собере повеќе.

Целата поента е дека воглавном секаде во светот на јавен транспорт се СЕДИ, а помал број стои. Кај нас се разбира сме светлосни години назад, па повеќето стојат, а по некој ќе седне. Но двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, со што секако се зголемува удобноста при возење. Ова е одличен избор за сите долги релации (како 2, 12, 15, и други).

Значи не е се само во квантитет, туку и во квалитет на транспортот.


Ама работата е дека кога веќе земаме нови автобуси да ни се промени стандардот. За тоа со седењето/стоењето не се согласувам бидејќи и секаде во свет подеднкаво и се седи и се стои, се тоа зависи од линијата и период од денот.

Убаво беше кажано погоре на некои линии сега има дупли автобуси, а двокатните не се ни приближно со носивоста на дуплите, а нели за развој понатамошен на бројт на патници ни треба и поголем капацитет. Значи тука решение е само прилично зголемување на фрекфнетонста на автобусите.

Друга работа е тоа што за 3, 4 станици секого ќе го мрзи да се качи горе. Во најголемиот шпиц во денот на некои линии има страшна потреба од дупли автобуси. Би било добро ако некои од двокатните ги заменат со такви од Јутонг. Незнам дали воопшто пред да се нарачува се правени некои истажувања во однос на број на патници, и потреба од поголема фрекфентност на одредени линии.

Edited by Tuvok - 18-Apr-2011 at 15:43
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1195 Posted: 18-Apr-2011 at 13:34
Ауу Крале све очекував, али да слушнам дека кај нас поише се стоело него седело.... Ја не знам у кој јавен транспорт така се возат, можда во финска и норвешка каде има на 2 мин автобус и каде со една иста карта можеш да користиш метро, трамвај и автобус, па затоа гужвата се редуцира. Еве можда сите ние сме грешка, дај пример каде само се седи во автобус, а притоа да не кажуваш дека не сме те сфатиле ко што треба и дека работите сме ти ги извадиле од контекст. И кажи каде по некој ќе седне, ти препорачувам со 23 задња да се возиш, накај 00:10 да видиш дали стојат или седат. Админи можда е малку надвор од контекст постов па ако треба избришете го, ама стварно морав вака да искоментирам.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1196 Posted: 18-Apr-2011 at 13:04
А вака. Директна линија Скопје-Аеродром Александар Велики.

И воспоставување на линија Велес-Аеродром Александар Велики-Куманово, со можност во иднина за проширување до Богородица и до Табановце. Така мислам дека би се опфатила голема популација која би имала потреба да го користи аеродромот. Што е добро и за самиот аеродром и неговиот развој, но и за сите региони и луѓето кои ќе бидат опфатени со оваа линија. Дури може да се размислува и на Прешево, Бујановац, Ниш...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1197 Posted: 18-Apr-2011 at 12:49
Originally posted by krale

Земено по истите „стандарди“ по кои сега се бутаме по автобуси, сигурен сум дека двокатниот ќе собере повеќе.
По истите тие „стандарди“, нормален автобус ќе собере уште уште повеќе. А кај двокатниот всушност проблемот со преоптоварување е многу поизразен, бидејќи уште во старт има поголема тежина. Цела таа поголема тежина е распоредена на истите две оски како и кај нормален автобус. Какви ефекти има тоа врз возилото и врз коловозот, ти оставам самиот да заклучиш.

Originally posted by krale

Целата поента е дека воглавном секаде во светот на јавен транспорт се СЕДИ, а помал број стои.
Класична krale™ изјава, истресена од ракав, симплифицирана до коска и без блага врска со реалноста.

Originally posted by krale

Но двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, со што секако се зголемува удобноста при возење. Ова е одличен избор за сите долги релации (како 2, 12, 15, и други).
Гледам ние го „решивме“ проблемот со капацитетот, па сега ќе сме обезбедувале и висока удобност... Така е тоа кај нас, секогаш почнуваме да градиме од кровот.

Друга работа, околу „погодноста“ за долги релации. Ја спомна 2-ка. Епа на сајтот на ЈСП погледни го возниот ред за таа линија. Дури и вон шпицовите, 2-ка се обраќа на интервали од 8-10 минути. Тој возен ред се остварува воглавно со зглобни автобуси чив нормален капацитет е околу 170 патници. Можеш ли да пресметаш колку двокатни автобуси (капацитет 80 патници) треба да бидат пуштени на таа линија, само за да се одржи сегашната состојба? Истото важи за сите пооптеретени линии, а не се малку.



Edited by Cloverstack - 18-Apr-2011 at 12:54
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1198 Posted: 18-Apr-2011 at 10:38
Originally posted by Tuvok

Моментот капацитет на двокатни 80 и на обичните украински 100 е доказ дека двокатните се утка. Утка поради тоа што не ја земаат главната намена на автобусите, јавен транспорт кој во иднина би требало да го зголемуа бројот на пренесени патнци. А настрана непрактичноста со тоа што горниот дел е понизок и верувам дека на мали релации никој нема да сака да се качи горе. Вака пак ќе има гужви по автобусите во одредени делови на денот и на одредени релации. Освен ако не е зголемане фрекфентонста на автобусите ама тоа никој не го спомнал досега.


Земено по истите „стандарди“ по кои сега се бутаме по автобуси, сигурен сум дека двокатниот ќе собере повеќе.

Целата поента е дека воглавном секаде во светот на јавен транспорт се СЕДИ, а помал број стои. Кај нас се разбира сме светлосни години назад, па повеќето стојат, а по некој ќе седне. Но двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, со што секако се зголемува удобноста при возење. Ова е одличен избор за сите долги релации (како 2, 12, 15, и други).

Значи не е се само во квантитет, туку и во квалитет на транспортот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1199 Posted: 18-Apr-2011 at 10:21
Originally posted by lslcrew

Од ден на ден се покажуваат бројките што не се во прилог на двокатните, но сеуште ќе ја бранам одлуката за купување на автобусиве ако тоа било проценка на авторитетите дека донесува нешто во меѓунаодните односи. Како најповолно нешто што сега може да се направи е да се побара од јутонг доколку е можно со анекс на договорот да се преформулира и наместо двокатни да испорачаат еднокатни.


Полуда теорија не сум чул, навистина ЛСЛ.

Ајде за доброто на дискусијата да речеме дека купување на кинески автобуси носело нешто во меѓународни односи (став со кој повторно не се сложувам но...).

Ниеден кинез не не натерал да земем двокатни ретро автобуси, тоа е факт. Тоа е наш избор.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1200 Posted: 18-Apr-2011 at 04:23
Originally posted by Тркало

Не знаев кај да ја ставам сликава,битно муабетов ми е ЈСП се подновиле/подновуваат и во туристичкиот превоз.
MAN Lion's Coach


Па им купија автобуси за редовни градски линии сега ќе трошат на „ТУРС“.
Се надевам дека со ова ќе прават пари (ќе е исплатливо) и дека овој „ТУРС“ автобус ќе придонесе за „раст“ и некакво самоодржување во ЈСП (за сите линии што ги имат).

п.с.
Дали станиците/постојките за автобусите се надлежност на ЈСП или на општините во кои се наоѓаат?

---надополнето---

За проблемот со пензионерите има решение.
Незнам дали имаме зборувано на форумот, ама пензионерите со нивните намалени билети (или бесплатни, бидејки не знам какви имаат во СК) да можат да ги употребуваат само во одреден период. Односно, ако сака пензионер да се качи на автобус (за ефтино, беспари) тогаш да неможе тоа да го стори:

- Кога одат повеќето сабајле на работа и на училиште (прва-смена)
- Кога одат повеќето на училиште (втора-смена) и кога се враќаат тие од прва)
- Кога се враќаат повеќето луѓе од работа и втора-смена од училишта.

- Сакам да кажам кога автобусите се најоптеретени.

Така и ќе се растеретат автобусите од пензионерите. Незнам колку е „фер“ системот, но знам дека се применува во некои поголеми градови.

За негово функционирање ќе треба да се воведи служба во ЈСП која ќе оди по автобусите и ќе проверува (истото важи за дали имаш карта). Секој град сака да има ќар од казни, па ова на ЈСП не верувам дека нема да им се допадне.

Edited by theMac3donian - 18-Apr-2011 at 04:31
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.473 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.