![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5859606162 86> |
Author | |||
schultz ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 21-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
И не само тоа, мислам дека веќе крајно време е да се стави ред и во тој поглед на бојата на автобусите. Ако бојата на Градски е црвена тогаш сите нивни автобуси нека бидат црвени, ако се покриени со реклами тогаш предниот и задниот дел нека си остане црвен, а на средината нека си има реклама. Него поголем хаос владее кај Приватњаците има црвени, жолти, бели, поморанџести значи од каде што се купени таква е и бојата, нели може да си одберат една или две бои за кои ќе се договорат и сите да бидат исти, ем подобро за распознавање, ем полично за градот... |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
И не е само овој автобус, ако сте приметиле низ градов ЈСП користи уште неколку бели автобуси од својот возен парк за превоз на патници. Тоа се оние стари САНОС автобуси за меѓуградски сообраќај, кои не знам од кои причини сообраќаат на линии како што се 4, 8 или 24.
Во секој случај, треба да ги офарбаат во црвена боја барем, за да не збунуваат патници. |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
![]() Да, да, дефинитивно тој е. |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Мислиш на ова? ![]() Ovoj Bese Edinstveniot niskopoden Avtobus vo JSP do pred Mesec Dena ,Proizveden e vo Fabrikata na Kastiljo sto se Naoga vo Metalski Zavod Tito,Avtobusot Obicno Vozese Lica so posebni potrebi nikogas ne bil na linija ,Godinata na proizvoctvo ne ja znam ama mislam deka od 2007 Извор: www.autobusi.net Edited by Тркало - 27-Apr-2011 at 20:47 |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Не знам дали сте приметиле, но деновиве вози уште еден "нов" автобус, 35-ка иде, претходно беше користен за развозавање на вработени во АРМ и фабрики, бел е, со две врати и ко што спомнав прв пат го гледам како дел од линија на ЈСП.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Ако може да се верува на овој текст од „Вест“ (регистриран е само на Билд, оригиналот го нема во архивата на Весникот), тогаш тоа било околу 2003 година:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=460&PID=20440#20440 |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Дали памтите/имате информација пред колку години се укинати ноќните линии на ЈСП (не сум сигурен,мислам дека имаше) и поради која причина?
|
|||
![]() |
|||
schultz ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 21-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Квалитетот е таков како што е, има време да се докажат, но парите се веќе дадени значи мора да е ЈУТОНГ, така да ако може да се делува за рестото од автобусите да бидат онакви какви што ни требаат...
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Во секој случај квалитетот на Јутонг е тој, добар или лош, важи и за двокатните автобуси кои ги добивме.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Слично беше и со кореанците во 90те години. |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Da ama so tek na vreme od toa masovno kopiranje i kvantite pochnuva da se sozdava i odreden kvalitet. Imeno pred nekolku godini koga pochna naplivot na kineski proizvoditeli na avtomobili chii dizajni bea kopirani imashe eden mnogu ubav napis vo Auto Bild (germanskiot) kade ubavo beshe pokazhano deka vo 60tite i 70 tite tokmu istoto go imaat praveno i japoncite.......chij kvalitet na avtomobili denes go znaeme kakov e. Taka da ne potcenuvaj. |
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() Евтина работна сила над 50% од светските компании имаат фабрики таму Кина е буквално застрашувачка економија ама и голем шкарт неквалитет. |
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
schultz ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 21-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
И јас мислам дека така ќе биде најдобро не само заради капацитетот на автобусите туку и заради инфрастуктурата на улиците. Доволни се 50-60 двокатни автобуси за да се обележи ретро стилот, да бидат видени и да се пуштат во употреба на главните градски линии пр.(2, 3, 4, 5, 7, 9, 15, 16, 19, 22, 24), сигурен сум дека нема услови тие автобуси да сообраќаат до Побожје и Св Петка. Нам ни требаат повеќе единечни и дупли автобуси. Инаку како замена можат да ги разгледаат следниве опции на модели на YUTONG, кој не се ни малку за занемарување, а би биле доста идентични со Украинските ЛАЗ. Еве неколку слики што пронајдов на нет:
идентични на ЛАЗ
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Идентични на MAN
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
||
Ама работата е дека кога веќе земаме нови автобуси да ни се промени стандардот. За тоа со седењето/стоењето не се согласувам бидејќи и секаде во свет подеднкаво и се седи и се стои, се тоа зависи од линијата и период од денот. Убаво беше кажано погоре на некои линии сега има дупли автобуси, а двокатните не се ни приближно со носивоста на дуплите, а нели за развој понатамошен на бројт на патници ни треба и поголем капацитет. Значи тука решение е само прилично зголемување на фрекфнетонста на автобусите. Друга работа е тоа што за 3, 4 станици секого ќе го мрзи да се качи горе. Во најголемиот шпиц во денот на некои линии има страшна потреба од дупли автобуси. Би било добро ако некои од двокатните ги заменат со такви од Јутонг. Незнам дали воопшто пред да се нарачува се правени некои истажувања во однос на број на патници, и потреба од поголема фрекфентност на одредени линии. Edited by Tuvok - 18-Apr-2011 at 15:43 |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Ауу Крале све очекував, али да слушнам дека кај нас поише се стоело него седело.... Ја не знам у кој јавен транспорт така се возат, можда во финска и норвешка каде има на 2 мин автобус и каде со една иста карта можеш да користиш метро, трамвај и автобус, па затоа гужвата се редуцира. Еве можда сите ние сме грешка, дај пример каде само се седи во автобус, а притоа да не кажуваш дека не сме те сфатиле ко што треба и дека работите сме ти ги извадиле од контекст. И кажи каде по некој ќе седне, ти препорачувам со 23 задња да се возиш, накај 00:10 да видиш дали стојат или седат. Админи можда е малку надвор од контекст постов па ако треба избришете го, ама стварно морав вака да искоментирам.
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
А вака. Директна линија Скопје-Аеродром Александар Велики.
И воспоставување на линија Велес-Аеродром Александар Велики-Куманово, со можност во иднина за проширување до Богородица и до Табановце. Така мислам дека би се опфатила голема популација која би имала потреба да го користи аеродромот. Што е добро и за самиот аеродром и неговиот развој, но и за сите региони и луѓето кои ќе бидат опфатени со оваа линија. Дури може да се размислува и на Прешево, Бујановац, Ниш... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Друга работа, околу „погодноста“ за долги релации. Ја спомна 2-ка. Епа на сајтот на ЈСП погледни го возниот ред за таа линија. Дури и вон шпицовите, 2-ка се обраќа на интервали од 8-10 минути. Тој возен ред се остварува воглавно со зглобни автобуси чив нормален капацитет е околу 170 патници. Можеш ли да пресметаш колку двокатни автобуси (капацитет 80 патници) треба да бидат пуштени на таа линија, само за да се одржи сегашната состојба? Истото важи за сите пооптеретени линии, а не се малку. Edited by Cloverstack - 18-Apr-2011 at 12:54 |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Земено по истите „стандарди“ по кои сега се бутаме по автобуси, сигурен сум дека двокатниот ќе собере повеќе. Целата поента е дека воглавном секаде во светот на јавен транспорт се СЕДИ, а помал број стои. Кај нас се разбира сме светлосни години назад, па повеќето стојат, а по некој ќе седне. Но двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, со што секако се зголемува удобноста при возење. Ова е одличен избор за сите долги релации (како 2, 12, 15, и други). Значи не е се само во квантитет, туку и во квалитет на транспортот. |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Полуда теорија не сум чул, навистина ЛСЛ. Ајде за доброто на дискусијата да речеме дека купување на кинески автобуси носело нешто во меѓународни односи (став со кој повторно не се сложувам но...). Ниеден кинез не не натерал да земем двокатни ретро автобуси, тоа е факт. Тоа е наш избор. |
|||
![]() |
|||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||
Па им купија автобуси за редовни градски линии сега ќе трошат на „ТУРС“. Се надевам дека со ова ќе прават пари (ќе е исплатливо) и дека овој „ТУРС“ автобус ќе придонесе за „раст“ и некакво самоодржување во ЈСП (за сите линии што ги имат). п.с. Дали станиците/постојките за автобусите се надлежност на ЈСП или на општините во кои се наоѓаат? ---надополнето--- За проблемот со пензионерите има решение. Незнам дали имаме зборувано на форумот, ама пензионерите со нивните намалени билети (или бесплатни, бидејки не знам какви имаат во СК) да можат да ги употребуваат само во одреден период. Односно, ако сака пензионер да се качи на автобус (за ефтино, беспари) тогаш да неможе тоа да го стори: - Кога одат повеќето сабајле на работа и на училиште (прва-смена) - Кога одат повеќето на училиште (втора-смена) и кога се враќаат тие од прва) - Кога се враќаат повеќето луѓе од работа и втора-смена од училишта. - Сакам да кажам кога автобусите се најоптеретени. Така и ќе се растеретат автобусите од пензионерите. Незнам колку е „фер“ системот, но знам дека се применува во некои поголеми градови. За негово функционирање ќе треба да се воведи служба во ЈСП која ќе оди по автобусите и ќе проверува (истото важи за дали имаш карта). Секој град сака да има ќар од казни, па ова на ЈСП не верувам дека нема да им се допадне. Edited by theMac3donian - 18-Apr-2011 at 04:31 |
|||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5859606162 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |