![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5960616263 86> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Од ден на ден се покажуваат бројките што не се во прилог на двокатните, но сеуште ќе ја бранам одлуката за купување на автобусиве ако тоа било проценка на авторитетите дека донесува нешто во меѓунаодните односи. Како најповолно нешто што сега може да се направи е да се побара од јутонг доколку е можно со анекс на договорот да се преформулира и наместо двокатни да испорачаат еднокатни.
|
|
![]() |
|
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
Моментот капацитет на двокатни 80 и на обичните украински 100 е доказ дека двокатните се утка. Утка поради тоа што не ја земаат главната намена на автобусите, јавен транспорт кој во иднина би требало да го зголемуа бројот на пренесени патнци. А настрана непрактичноста со тоа што горниот дел е понизок и верувам дека на мали релации никој нема да сака да се качи горе. Вака пак ќе има гужви по автобусите во одредени делови на денот и на одредени релации. Освен ако не е зголемане фрекфентонста на автобусите ама тоа никој не го спомнал досега.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве ја споредбентата табела на моделите кои ги воведуваме, ажурирана со нови/потврдени податоци: ![]() ----------------------------------------------------------
Недостатоците од некој таков модел се очигледно поголеми од бенефитот (не па дека воопшто е реален ваков модел, кога ние не може да организираме обична линија). Скопје-Куманово е 40km, а скршнувањето до аеродромот би додало 10-тина километри. За Велес е малку покомплицирана математиката, мада е помало скршнувањето, ама има ли и колку автобуси кои одат стриктно на релација Скопје-Велес, односно да не е Велес само попатна дестинација од/кон остатокот на Македонија... ако нема (и тоа во голем број), тогаш веднаш планот ти паѓа во вода. Побитно од километрите е изгубеното време. Кој луд што патува на толку кратка релација Скопје-Куманово би сакал да изгуби дополнителни 15 минути во диверзија накај аеродромот. За Велес повторно се враќаме на тоа дали и колку има автобуси кои се обраќаат стриктно на линија Скопје-Велес. За да биде пристојна фреквенција до аеродромот, на секој саат како што предлагаш, практично секој втор автобус од/до Куманово треба да го применува таквиот возен ред. За Велес работата веднаш паѓа во вода. Математиката што ја направи е чудна. Купување дополнителни и поскапи автобуси. Поевтини карти, а поголем трошок за одржување на линиите, со надеж дека патниците до аеродромот ќе надополнат во рентабилноста. Главен извор на приход се секако патниците на редовните линии и тешко дека некој превозник би ги ризикувал нив со цел да примени друга математика која во најмала рака делува сомнително. Да земеме сепак дека ваквите линии не би изгубиле премногу од редовните патници. Но тогаш колку ќе можат тие линии да бидат во функција на аеродромот, ако немаат голем број слободни места за да се качат патници од аеродромот? Аеродромски линии си се аеродромски линии и нема што да се мешаат со меѓуградски линии. Впрочем, каде на друго место има таква пракса на комбинирање? Нема потреба од никакви чудни гимнастики, решението е јасно и едноставно - воведување на аеродромска линија. Тоа што кај нас и таква банална работа е Sci-Fi, тоа е друга работа, ама сега треба да гледаме да не ја промашиме терапијата. Edited by Cloverstack - 17-Apr-2011 at 15:44 |
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
http://kurir.mk/makedonija/intervjua/26398-Novi-avtobusi-novi-ceni |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Од кај па сега денес се пуштаат 17 нови автобуси? Нели беа 9 пишуваше значи сепак повеќе едноподни дојдоа добра вест како и да е!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
А нели може аеродромот да се одржува со некоја од редовните линии што сообраќајат на релација Скопје - Куманово и Скопје - Велес? Се разбира не сите линии за овие два града, туку посебни со високо-квалитетни автобуси, кои би застанувале и на аеродромот секој саат одејќи на овие релации.
Картата би чинела помалку отколку за линиите кои не застануваат на аеродромот, но тоа пак би помогнало значително во рентабилноста, а и поврзаноста и на овие 2 града со аеродромот. |
|
![]() |
|
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
Реално 100-150 денари не е воопшто многу за од аеродром до Центар. Според мене, и 5 евра да е ок ке биде.
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Јавното
сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе ја прифати иницијативата на ЛДП за
воведување редовна автобуска линија до аеродромот „Александар Велики“
единствено доколку за таа намена добијат субвенции од градските власти
и од авиокомпаниите. Во ЈСП дошле до ваков заклучок по направените
анализи што укажале дека новата линија би работела нерентабилно и
претпријатието би било во загуба од 5 милиони денари на годишно ниво. |
|
![]() |
|
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Токму тоа и ме изнервира. Ај средношколциве идат на школо, да не закаснат, ама се гледа една стара жена, 80-тина години како се бута да влезе. Срамота. Сфаќам седмица е ретка, ама боље ќе чекам идната да дојде, него на тие години да се бутам по гужва и да стојам. Менталитетот си го прави своето. Еве еден автобус од Струмица. ![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Па денес дека вторник. Значи нема автобус кој вози низ град а да не е скроз полн. Можеби само на првите неколку станици да е така, така празен. Јас знам дека треба да се има почит, ај постари се, имаа можеби и предност и не се толку подвижни. Ама мислам дека се навстина некултурни, непристојни и се замислуваат како само нивни да се автобусиве. Иако се преполни, некои од пензионери знаат и шерифи да си играат во автобусиве. Секако има и млади кои се на исто ниво на нив, поготово во седмиците кога се враќаат накај Лисиче. Еднаш се заебав, заборавив да се симнам на Рекорд, верувајте после неможев да излезам, сум се возел до пред општинската зграда на Аеродром и пак едвај се симнав од автобус. А во автобусот мислиш како во село-пекол да се наоѓаш, се кикотат, си пушат, се бутаат, се караат, се маваат. Срамота.
А и другите линии не се поарни, барем не по гужвата во автобусите. Но тоа е што е. Јас прееска и во 22 приватна се возев, дека можеме ние со слободните и во приватни да се возиме, ама пак и таа преполна, на возачот уште на глава да му се качевме. И да ги видиш безобразни пензионери, гледаат дека е автобусот преполн, повеќето од нив знаат дека не им важи слободен превоз за во приватни автбуси, се качуваа шверц од средна или последна врата. ЦЦЦЦ... Незнам како да кажам, поготово кај Зелено пазарче, мислиш дека наезда на пензионери има, мислиш ќе превртат и автобус и се живо во него. Edited by FoSsiL - 12-Apr-2011 at 17:45 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Индија.
![]() ![]() П.С. Штета не се гледа целосно автобусот, али од што беше препун, 5 минути не тргаше од станица. Edited by N23 - 12-Apr-2011 at 17:29 |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Не знаев кај да ја ставам сликава,битно муабетов ми е ЈСП се подновиле/подновуваат и во туристичкиот превоз.
MAN Lion's Coach ![]() Edited by Тркало - 09-Apr-2011 at 21:56 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
vo Berlin nema konkurencija.....ima monopol na pretprijatieto za javen transport BVG koi gi drzhi site avtobuski linii, tramvaite i podzemnata zheleznica. Nadzemnata zheleznica (S-bahn) e sestrinska firma na DB i e vkluchena so odreden procent vo naplatata na kartite za vozenje. Inaku tochno radi goleminata i raznovrsnosta na javniot transport obichna karta vo berlin chini 2,3 evra i so taa karta mozhesh da vozish od a do be, se dodeka toa ne e vo krug ili povratno, so koj sakash vid na transport vo rok od 2 chasa (normalno mozhesh da pravish i pauzi.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Добар пример даде со франшиза, ама конкуренција да нема тоа е незамисливио. Нас кога ќе ни се каже пазар одма го мислите тоа како гола конкуренција до крв, непошитување ред. Може да си има оценување од граѓани или други форми на евалуација што ќе кажат кои ќе ги земе ограничениот број на линии и како рпедходно се покажал, ама дека незагрозена форма монополизирана форма што нема што да ја тера да се подобри нема никаде.
|
|
![]() |
|
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
![]() Апсолутно ја подржувам идејата за стандардизација на јавниот превоз. А за ставање под капа на градот, мислам дека има и подобри опции. На пример градот да издава франшиза. И секако условот за да се добие франшизата да биде, на пример: да бидат правен субјект, минимум да поседуваат одреден број на автобуси за да може да експлоатираат цела линија, да работат по распоред кој ќе им го даде градот и секако автобусете да бидат во сопственост на правниот субјект, а шоферите да работат на плата. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Така е мајсторе. Во европа нема конкуренција, конкуренцијата е врвна вредност во демократските капиталистички системи. Земај си субвенции од градот и зголеми цена на карти и никој да не ти диши во врат. Во западен свет се што има блага можност да се стави на пазар, се ставило, па и сопственото здравје, а кај нас допвра сме во дилеми дали конкуренцијата е здрава работа. Таков ни е и превозот.
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Интервју со директорот на ЈСП, Мишо НиколовИлјадници граѓани дневно го користат јавниот превоз. За што најмногу ги користите финансиите што ги прибирате? Има ли простор за инвестиции? Како што знаете, ова претпријатие е од јавен карактер и вршиме јавна дејност и токму поради тоа имаме наметнати цени и бенефицирани билети. Заради ова, претпријатието нема простор за реинвестирање на прибраните средства, зашто најголем дел од нив ги даваме за плати на вработените и за одржување на возниот парк, односно за тековно работење. Дали ова значи дека сите претпријатија од јавен карактер треба да работат со загуба? Не. Ова е дејност што е субвенционирана од градот и најчесто работи со загуба. Можам со сигурност да ви кажам за претпријатијата од Европа дека сите работат со загуба. Заради овој факт јавните превозници најчесто се субвенционирани од страна на градот. Единствено јавниот превоз во Лондон работи со најмала загуба од 25 проценти, а најголеми трошаџии се претпријатијата во Атина и Брисел. Зошто Лондон работи со најмала загуба и зошто ние не можеме да работиме на таков начин? Зошто не може кај нас да се воведе тоа? Тие имаат приходи од 1,3 милијарди фунти, а вкупни трошоци од 1,7 милијарди фунти и тоа е зашто во Лондон имаат стопроцентна наплата и максимално ја имаат искористено технологијата. За две недели ќе се распише тендер за смарт-тикетинг систем и автоматска локација на возила. Како и автоматска продажба на карти. А до крајот на оваа година овој систем и ќе бидеме во употреба и можност да правиме комбинација на билети (за неколку часови, за една линија, за цел ден). Ова значи дека ќе треба да воведете и билети за домашни миленици?
Тоа ќе го поддржува системот и во план е оваа реализација на оваа идеја, но засега не е доволно разработена. Дали цените на билетите се реални со оглед на цените на нафтата? Цените не се реални. Во 2009 година цената на нафтата беше околу 45 денари, додека денес е околу 70 денари, а цените на билетите остануваат исти. Што значи дека не се реални... Загубата во 2009-та беше помала за разлика од минатата година. Со новите цени од 2011 година правопропорционално ќе се зголеми и нашата загуба. Меѓутоа, како што кажав ние сме субвенционирани од градот Скопје и можеме да си дозволиме да не ги зголемуваме цените. Приватните превозници почнаа да се екипираат со нови автобуси. Ги чувствувате ли како конкуренција? Со оглед на тоа дека приватните превозници имаат 13 линии, ние имаме 73 линии, се чувствува конкуренција на тие делови каде што возат приватните превозници. Но, ќе кажам дека тоа не е добро, затоа што не треба да постои конкуренција во јавниот превоз. Погледнете само што се случува на улиците. Постои лоша конкуренција и сериозен натпревар за патници и тоа директно влијае на безбедноста на граѓаните. Конкуренција во Европа нема. Со ова не кажувам дека треба да исчезне приватниот превозник, туку кажувам дека треба да бидат под закрила на градот Скопје и да работат за плата. Односно, да ги плаќа превозниците по километар. Дали со новите автобуси ќе дејствувате на општествената свест и на кој начин?
Прво, сакам да истакнам дека сум многу задоволен од односот на
граѓаните кон новите автобуси. Во периодот пред да се пуштат автобусите
се зборуваше дека не се тапацирани седишта за Македонците, дека не се
нови автобуси и ред други негативни карактеристики. Досега немаме
оштетувања на автобусите што значи дека веќе таа општествена одговорност
е качена на повисоко нивоhttp://daily.mk/cluster3/31fbbd6f68f032b39cf96d663f042c61/666065 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Разединети боите на јавниот превоз Иако постојано се најавува унифицирање и на јавниот градски превоз, односно еднотарифен систем и непривилегираност, тоа во реалноста с` уште го нема. Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, најави дека конечно се изработува стручна студија која треба да го унифицира јавниот превоз, односно тарифниот систем, мрежата на линии и ценовната политика. - Студијата ја изготвуваат експертите Никола Крстановски, професор на Факултетот за сообраќај во Битола, и Славен Тица од Белград, кој има искуство во практичното спроведување на ваков систем во метрополата на Србија - објаснува Јовановски. Тој се надева на квалитетно решение кое ќе претставува почеток на правната рамка за јавниот градски превоз, која ќе биде спроведлива и прифатлива за сите. Потенцираше дека досега секогаш кога барале да се среди хаосот не наоѓале соодветно решение со Градот. - Ние сакаме нашите автобуси да бидат портокалови, боја што е приближна на црвената, а сепак да се двои од црвената на ЈСП „Скопје“ - вели Јовановски. Од „Мак-експрес“ велат дека Градот уште во 1996 донел одлука бојата на приватните автобуси да биде црвена со бела лента, но признава дека неа никој не ја применувал. - С`ѓ уште немаме поведено акција за бојосување на автобусите бидејќи во моментов имаме возила кои не се официјално вклучени во сообраќај, а има и стари автобуси кои треба да бидат исклучени, но сопствениците сакаат докрај да ја искористат регистрацијата - се правда Војо Велевски, еден од сопствениците на „Мак-експрес“. И тој вели дека деновиве од Градската управа и од експертите им е доставен прашалник, односно анкетен лист за тоа како би требало да изгледа јавниот градски превоз, низ повеќе прашања. - Врз основа на нашите одговори, спомнатите експерти треба да ја изготват студијата. Коректно и за поздравување е што Градот и експертите најпрвин сакаат да го чујат нашето мислење за воспоставување ред во јавниот градски превоз. Овој анкетен лист веќе го доставивме до нашите членови. Листот, пополнет со нашите мислења, треба да му го доставиме на Градот до крајот на неделава - вели Велевски, додавајќи дека треба да се консултираат и превозниците од „Слобода превоз“. Од Градот велат дека досега немало пропишано унифицирана боја за јавните автобуски превозници. - Заштитена е црвената боја на ЈСП „Скопје“, а за приватните не е пропишана боја. Што се однесува до рекламите на автобусите на приватните превозници, за регулирање се задолжени државните инспекторати, потенцираат од Градот. Од Градот информираат дека веќе е спроведена јавна набавка за избор на изработувач на проект за оптимален модел на организација и управување со системот за превоз на патници на подрачјето на Скопје. - Тендерот го доби фирмата „Проинг дооел“ од Битола. Според проектната задача, изработката на студијата треба да се заврши до средината на јули годинава и со неа треба да бидат утврдени сите релевантни детали важни за дефинирање на глобалниот транспортен модул, одговорија од одделение за односи со јавност во Градот. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8CDE761BB287E143927282CFD052A462 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5960616263 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |