build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1201 Posted: 18-Apr-2011 at 03:31
Од ден на ден се покажуваат бројките што не се во прилог на двокатните, но сеуште ќе ја бранам одлуката за купување на автобусиве ако тоа било проценка на авторитетите дека донесува нешто во меѓунаодните односи. Како најповолно нешто што сега може да се направи е да се побара од јутонг доколку е можно со анекс на договорот да се преформулира и наместо двокатни да испорачаат еднокатни.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1202 Posted: 17-Apr-2011 at 15:53
Моментот капацитет на двокатни 80 и на обичните украински 100 е доказ дека двокатните се утка. Утка поради тоа што не ја земаат главната намена на автобусите, јавен транспорт кој во иднина би требало да го зголемуа бројот на пренесени патнци. А настрана непрактичноста со тоа што горниот дел е понизок и верувам дека на мали релации никој нема да сака да се качи горе. Вака пак ќе има гужви по автобусите во одредени делови на денот и на одредени релации. Освен ако не е зголемане фрекфентонста на автобусите ама тоа никој не го спомнал досега.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1203 Posted: 17-Apr-2011 at 15:41

Еве ја споредбентата табела на моделите кои ги воведуваме, ажурирана со нови/потврдени податоци:





----------------------------------------------------------


Originally posted by krale

А нели може аеродромот да се одржува со некоја од редовните линии што сообраќајат на релација Скопје - Куманово и Скопје - Велес? Се разбира не сите линии за овие два града, туку посебни со високо-квалитетни автобуси, кои би застанувале и на аеродромот секој саат одејќи на овие релации.

Картата би чинела помалку отколку за линиите кои не застануваат на аеродромот, но тоа пак би помогнало значително во рентабилноста, а и поврзаноста и на овие 2 града со аеродромот.


Недостатоците од некој таков модел се очигледно поголеми од бенефитот (не па дека воопшто е реален ваков модел, кога ние не може да организираме обична линија).

Скопје-Куманово е 40km,  а скршнувањето до аеродромот би додало 10-тина километри. За Велес е малку покомплицирана математиката, мада е помало скршнувањето, ама има ли и колку автобуси кои одат стриктно на релација Скопје-Велес, односно да не е Велес само попатна дестинација од/кон остатокот на Македонија... ако нема (и тоа во голем број), тогаш веднаш планот ти паѓа во вода.

Побитно од километрите е изгубеното време. Кој луд што патува на толку кратка релација Скопје-Куманово би сакал да изгуби дополнителни 15 минути во диверзија накај аеродромот. За Велес повторно се враќаме на тоа дали и колку има автобуси кои се обраќаат стриктно на линија Скопје-Велес.

За да биде пристојна фреквенција до аеродромот, на секој саат како што предлагаш, практично секој втор автобус од/до Куманово треба да го применува таквиот возен ред. За Велес работата веднаш паѓа во вода.

Математиката што ја направи е чудна. Купување дополнителни и поскапи автобуси. Поевтини карти, а поголем трошок за одржување на линиите, со надеж дека патниците до аеродромот ќе надополнат во рентабилноста. Главен извор на приход се секако патниците на редовните линии и тешко дека некој превозник би ги ризикувал нив со цел да примени друга математика која во најмала рака делува сомнително.

Да земеме сепак дека ваквите линии не би изгубиле премногу од редовните патници. Но тогаш колку ќе можат тие линии да бидат во функција на аеродромот, ако немаат голем број слободни места за да се качат патници од аеродромот?

Аеродромски линии си се аеродромски линии и нема што да се мешаат со меѓуградски линии. Впрочем, каде на друго место има таква пракса на комбинирање? Нема потреба од никакви чудни гимнастики, решението е јасно и едноставно - воведување на аеродромска линија. Тоа што кај нас и таква банална работа е Sci-Fi, тоа е друга работа, ама сега треба да гледаме да не ја промашиме терапијата.


Edited by Cloverstack - 17-Apr-2011 at 15:44
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1204 Posted: 15-Apr-2011 at 14:51
Нови автобуси, нови цени
Петок, 15 Април 2011 15:32

Јавното сообраќајно претпријатие, денеска официјално пушти во употреба 17 нови нископодни автобуси и еден двокатен автобус кој ќе сообраќа на линијата 15А од населбата Ново Лисиче до Карпош 4.


При првиот промотивен круг со даблдекерот, ја имавме ексклузивната можност да направиме интервју со директорот на ЈСП, Мишо Николов .

-Колку автобуси се пристигнати досега и уште колку треба да пристигнат на скопските улици?

Со денешната промоција 17 нископодни автобуси и промоцијата на 15-те автобуси пред два месеци, вкупно имаме 32 нископодни едноспратни автобуси и денеска промовираме еден двокатен. Од утре ќе сообраќаат вкупно 33 нови автобуси.

-Кога целосно ќе биде реконструиран возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие?

Следниот месец очекуваме уште 20 нископодни автобуси, а до крајот на јули ги очекуваме останатите, вкупно 80. Со почетокот на есента, во септември и октомври месец, очекуваме пристигнување и на 67 двокатни автобуси. Со тоа ќе се обнови возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие.

-Најавивте изедначување на цената на возните билети за градските и приградските автобуски линии. Колку ќе чинат билетите?

Досега имавме една градска и три приградски зони. Приградските зони претставуваа проблем за нас, затоа што патниците мораа да внимаваат до која зона патуваат и каков билет да вадат. Најчесто тиегрешеа во вадењето на билет, намерно или ненамерно, па затоа дојдовме до идеја дека подобро е да има само една градска и една приградска зона, со што би се олеснила работата на контролорите, а и на патниците. Со тоа добиваме еден градски и еден приградски билет кои купени во возило ќе чинат исто, но градскиот билет ќе биде поевтин купен во билетара или надвор од возилото.

-Дали ќе поефтинат месечните билети?

Цената на месечните билети засега останува иста, но согласно движењата на цената на нафтата и намалувањето на нашите трошоци, можеби ќе се намали во иднина.

-Како граѓаните се однесуваат кон новите автобуси, дали се регистрирани штети?

Ние сме позитивно изненадени, очекувавме да има повеќе штети на новите автобуси. Граѓаните ги почитуваат и чуваат новите автобуси. Се надевам дека таа динамика ќе продолжи и во иднина и нема да имаме оштетување.

-Со оглед на тоа дека автобусите се со посовремена технологија, дали возачите се обучени?

Возачите се обучени, имавме интензивна обука на 15 возачи од страна на производителот. Сега овие 15 возачи ги обучуваат останатите. Подготвени сме со персонал за да ги користиме новите автобуси.

-Каков бенефит ќе имаат граѓаните од новите автобуси?

Бенефитите се неколкукратни. Најнапред пристојна атмосфера за патување, поголема сигурност дека автобусот ќе се појави, затоа што досега за старите автобуси не бевме сигурни дали ќе излезат, бидејќи многу често се расипуваа. Овие автобуси се бенефит и за животната средина, бидејќи се со ЕКО 4 и ЕКО 5 мотори, што значи минимално ја загадуваат животната средина. Со еден збор голем број на бенефити.

Пуштањето на автобусите е преседан во ЈСП кое како претпријатие постои од 1947 година.

Директорот, Николов посочи дека новите автобуси не се само привилегија за вработените во Јавното претпријатие, туку се и сериозна обврска која им се доделува со цел граѓаните да имаат пристоен јавен превоз.


http://kurir.mk/makedonija/intervjua/26398-Novi-avtobusi-novi-ceni
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1205 Posted: 15-Apr-2011 at 11:41
Од кај па сега денес се пуштаат 17 нови автобуси? Нели беа 9 пишуваше значи сепак повеќе едноподни дојдоа добра вест како и да е!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1206 Posted: 15-Apr-2011 at 08:26
А нели може аеродромот да се одржува со некоја од редовните линии што сообраќајат на релација Скопје - Куманово и Скопје - Велес? Се разбира не сите линии за овие два града, туку посебни со високо-квалитетни автобуси, кои би застанувале и на аеродромот секој саат одејќи на овие релации.

Картата би чинела помалку отколку за линиите кои не застануваат на аеродромот, но тоа пак би помогнало значително во рентабилноста, а и поврзаноста и на овие 2 града со аеродромот.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #1207 Posted: 15-Apr-2011 at 02:11
Реално 100-150 денари не е воопшто многу за од аеродром до Центар. Според мене, и 5 евра да е ок ке биде.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1208 Posted: 15-Apr-2011 at 01:44

Со автобус до аеродром за 100 - 150 ден.

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе ја прифати иницијативата на ЛДП за воведување редовна автобуска линија до аеродромот „Александар Велики“ единствено доколку за таа намена добијат субвенции од градските власти и од авиокомпаниите. Во ЈСП дошле до ваков заклучок по направените анализи што укажале дека новата линија би работела нерентабилно и претпријатието би било во загуба од 5 милиони денари на годишно ниво.

Имено, според процените на надлежните, за два автобуса дневно што би возеле од центарот на градот до скопскиот аеродром и назад, ЈСП би требало да издвојува по 15 милиони денари за една година, а притоа би остварувало приход од 10 милиони денари. Од овие причини, ЈСП ќе предложи Градот и авиокомпаниите да му дадат субвенции за практично да се прифати иницијативата на ЛДП.

Од оваа советничка група неодамна побараа редовна автобуска линија до аеродромот оти сметаат дека освен такси, кое чини најмалку 20 евра, патниците немаат друг алтернативен превоз, како што е случајот во секоја земја.

„И ние сме свесни дека е неопходно да има автобус што би возел од центар до аеродром, но не сме финансиски моќни да ја реализираме потребата. Од тие, причини ќе му предложиме на Градот да ни даде наменски субвенции“, смета Мишо Николов, директор на ЈСП, кој вчера требаше да го пренесе предлогот на седницата на Советот на Град Скопје.

Доколку се најде заеднички јазик за да може ЈСП да ја оствари иницијативата без да трпи финансиски загуби, до аеродромот дневно би сообраќале два автобуса. Еден, најверојатно, од новите нископодни и еден веќе речиси оспособен за таа намена. Цената на билетот би се движела од 100 до 150 денари. (Дс.Т.)

http://www.time.mk/read/55f6b7192a/4ec96328b8/index.html

Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #1209 Posted: 14-Apr-2011 at 19:46
НОВИ СЕДУМНАЕСЕТ НИСКОПОДНИ И ЕДЕН ДВОСПРАТЕН АВТОБУС

Советот на Град Скопје на 42 седница донесе одлука за пренесување на сопственоста и доделување на 17  нови нископодни автобуси и еден двоспратен автобус  на Јавното сообраќајно претпријатие. Со оваа одлука, ЈСП досега доби 32 од 84-те нископодни автобуси од  фирмата “ЛАЗ”, коишто треба да  пристигнат во Скопје во наредниот период.

На денешната седница беше усвоена и Одлуката за изменување и дополнување на Одлуката за утврдување тарифен систем за превоз во градскиот и меѓуопштински (приградски) превоз на патници, со којашто досегашните втора и трета зона, се спојуваат во една зона т.н. приградска зона. Со оваа одлука би се добил поедноставен систем на наплата во приградскиот превоз,  што би иницирало и превоз на поголем број  патници на подрачјето на градот Скопје.

Советот ја донесе и одлуки за почнување постапка за јавно-приватно партнерство за финансирање, поставување, доведување во функционална состојба, одржување и трансфер на автобуски стојалишта и на електронски информациони дисплеи на градската мрежа на линии во градот Скопје, како и Одлука за почнување на постапка за јавно- приватно партнерство за финансирање, инсталирање, одржување и трансфер на систем за автоматска локација и интелигентен систем за наплата во возилата на ЈСП СКОПЈЕ. Со првата одлука се почнува постапка со којашто преку ЈПП ќе бидат изградени нови 275 автобуски стојалишта и 80 електронски информациони дисплеи на градската мрежа на линии во градот Скопје, додека со втората одлука се почнува постапка за ЈПП каде  што приватниот инвеститор ќе финансира, инсталира и одржува системот за автоматска локација на возилата во 450 автобуси на ЈСП СКОПЈЕ, како и инвестирање во 40 автомати за издавање билети, што ќе бидат поставени на автобуските постојки во централното градско подрачје.

На денешната седница беше усвоена и Одлука за воспоставување соработка меѓу Градот Скопје и Општина Шуто Оризари, за изградба на атмосферска канализација на ул. Пелагонија, за што Град Скопје од својот буџет ќе издвои 3 милиони денари.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4159&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1210 Posted: 14-Apr-2011 at 15:06

Токму тоа и ме изнервира. Ај средношколциве идат на школо, да не закаснат, ама се гледа една стара жена, 80-тина години како се бута да влезе. Срамота. Сфаќам седмица е ретка, ама боље ќе чекам идната да дојде, него на тие години да се бутам по гужва и да стојам. Менталитетот си го прави своето.
Еве еден автобус од Струмица.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1211 Posted: 12-Apr-2011 at 17:42
Па денес дека вторник. Значи нема автобус кој вози низ град а да не е скроз полн. Можеби само на првите неколку станици да е така, така празен. Јас знам дека треба да се има почит, ај постари се, имаа можеби и предност и не се толку подвижни. Ама мислам дека се навстина некултурни, непристојни и се замислуваат како само нивни да се автобусиве. Иако се преполни, некои од пензионери знаат и шерифи да си играат во автобусиве. Секако има и млади кои се на исто ниво на нив, поготово во седмиците кога се враќаат накај Лисиче. Еднаш се заебав, заборавив да се симнам на Рекорд, верувајте после неможев да излезам, сум се возел до пред општинската зграда на Аеродром и пак едвај се симнав од автобус. А во автобусот мислиш како во село-пекол да се наоѓаш, се кикотат, си пушат, се бутаат, се караат, се маваат. Срамота.

А и другите линии не се поарни, барем не по гужвата во автобусите.

Но тоа е што е. Јас прееска и во 22 приватна се возев, дека можеме ние со слободните и во приватни да се возиме, ама пак и таа преполна, на возачот уште на глава да му се качевме. И да ги видиш безобразни пензионери, гледаат дека е автобусот преполн, повеќето од нив знаат дека не им важи слободен превоз за во приватни автбуси, се качуваа шверц од средна или последна врата. ЦЦЦЦ...

Незнам како да кажам, поготово кај Зелено пазарче, мислиш дека наезда на пензионери има, мислиш ќе превртат и автобус и се живо во него.


Edited by FoSsiL - 12-Apr-2011 at 17:45
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1212 Posted: 12-Apr-2011 at 17:26
Индија.



П.С. Штета не се гледа целосно автобусот, али од што беше препун, 5 минути не тргаше од станица.

Edited by N23 - 12-Apr-2011 at 17:29
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1213 Posted: 12-Apr-2011 at 15:09
Двокатниот автобус ќе вози од понеделник

Уште девет украински автобуси од понеделник ќе се пуштат по улиците. Заедно со нив ќе почне да вози и двокатниот автобус од Кина, кој неодамна ги помина тестовите на издржливост во градот.
Според првичните најави на Јавното сообраќајно претпријатие, новата пратка еднокатни автобуси ќе се приклучат на линиите 50, 57, 41, додека броевите 5 и 15 се во игра за кинеското возило.
"В четврток, Град Скопје на седница на Советот ќе ни ги додели автобусите. Ние ќе ги регистрираме в петок и од следната недела граѓаните ќе почнат да се возат во нив", изјавија од ЈСП"Скопје".
До крајот на годинава ќе бидат испорачани сите 84 автобуси, а двокатните до крајот на 2013 година.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1214 Posted: 09-Apr-2011 at 21:56
Не знаев кај да ја ставам сликава,битно муабетов ми е ЈСП се подновиле/подновуваат и во туристичкиот превоз.
MAN Lion's Coach


Edited by Тркало - 09-Apr-2011 at 21:56
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1215 Posted: 01-Apr-2011 at 16:07
vo Berlin nema konkurencija.....ima monopol na pretprijatieto za javen transport BVG koi gi drzhi site avtobuski linii, tramvaite i podzemnata zheleznica. Nadzemnata zheleznica (S-bahn) e sestrinska firma na DB i e vkluchena so odreden procent vo naplatata na kartite za vozenje. Inaku tochno radi goleminata i raznovrsnosta na javniot transport obichna karta vo berlin chini 2,3 evra i so taa karta mozhesh da vozish od a do be, se dodeka toa ne e vo krug ili povratno, so koj sakash vid na transport vo rok od 2 chasa (normalno mozhesh da pravish i pauzi.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1216 Posted: 01-Apr-2011 at 11:31
Добар пример даде со франшиза, ама конкуренција да нема тоа е незамисливио. Нас кога ќе ни се каже пазар одма го мислите тоа како гола конкуренција до крв, непошитување ред. Може да си има оценување од граѓани или други форми на евалуација што ќе кажат кои ќе ги земе ограничениот број на линии и како рпедходно се покажал, ама дека незагрозена форма монополизирана форма што нема што да ја тера да се подобри нема никаде.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1217 Posted: 01-Apr-2011 at 11:24
Originally posted by lslcrew

Така е мајсторе. Во европа нема конкуренција, конкуренцијата е врвна вредност во демократските капиталистички системи. Земај си субвенции од градот и зголеми цена на карти и никој да не ти диши во врат. Во западен свет се што има блага можност да се стави на пазар, се ставило, па и сопственото здравје, а кај нас допвра сме во дилеми дали конкуренцијата е здрава работа. Таков ни е и превозот.

Сакаш да кажеш дека на запад ИМА конкуренција во јавниот превоз??? Конуренција во јавниот превоз нема ни во САД, па ние ќе измислуваме нешто ново и ќе дозволиме приватњациве да си возат кога ќе им текне, да наплаќаат карти по различна цена и други глупости.
Апсолутно ја подржувам идејата за стандардизација на јавниот превоз. А за ставање под капа на градот, мислам дека има и подобри опции. На пример градот да издава франшиза. И секако условот за да се добие франшизата да биде, на пример: да бидат правен субјект, минимум да поседуваат одреден број на автобуси за да може да експлоатираат цела линија, да работат по распоред кој ќе им го даде градот и секако автобусете да бидат во сопственост на правниот субјект, а шоферите да работат на плата.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1218 Posted: 01-Apr-2011 at 10:54
Така е мајсторе. Во европа нема конкуренција, конкуренцијата е врвна вредност во демократските капиталистички системи. Земај си субвенции од градот и зголеми цена на карти и никој да не ти диши во врат. Во западен свет се што има блага можност да се стави на пазар, се ставило, па и сопственото здравје, а кај нас допвра сме во дилеми дали конкуренцијата е здрава работа. Таков ни е и превозот.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1219 Posted: 01-Apr-2011 at 10:30

Интервју со директорот на ЈСП, Мишо Николов

Заради големиот интерес за јавниот превоз и новитетите што ги воведоа, само за вас подготвивме интервју со генералниот директор на ЈСП, Мишо Николов.

Илјадници граѓани дневно го користат јавниот превоз. За што најмногу ги користите финансиите што ги прибирате? Има ли простор за инвестиции?
Како што знаете, ова претпријатие е од јавен карактер и вршиме јавна дејност и токму поради тоа имаме наметнати цени и бенефицирани билети. Заради ова, претпријатието нема простор за реинвестирање на прибраните средства, зашто најголем дел од нив ги даваме за плати на вработените и за одржување на возниот парк, односно за тековно работење.

Дали ова значи дека сите претпријатија од јавен карактер треба да работат со загуба?
Не. Ова е дејност што е субвенционирана од градот и најчесто работи со загуба. Можам со сигурност да ви кажам за претпријатијата од Европа дека сите работат со загуба. Заради овој факт јавните превозници најчесто се субвенционирани од страна на градот. Единствено јавниот превоз во Лондон работи со најмала загуба од 25 проценти, а најголеми трошаџии се претпријатијата во Атина и Брисел.

Зошто Лондон работи со најмала загуба и зошто ние не можеме да работиме на таков начин? Зошто не може кај нас да се воведе тоа?
Тие имаат приходи од 1,3 милијарди фунти, а вкупни трошоци од 1,7 милијарди фунти и тоа е зашто во Лондон имаат стопроцентна наплата и максимално ја имаат искористено технологијата. За две недели ќе се распише тендер за смарт-тикетинг систем и автоматска локација на возила. Како и автоматска продажба на карти. А до крајот на оваа година овој систем и ќе бидеме во употреба и можност да правиме комбинација на билети (за неколку часови, за една линија, за цел ден).
 
Ова значи дека ќе треба да воведете и билети за домашни миленици?
Тоа ќе го поддржува системот и во план е оваа реализација на оваа идеја, но засега не е доволно разработена.

Дали цените на билетите се реални со оглед на цените на нафтата?
Цените не се реални. Во 2009 година цената на нафтата беше околу 45 денари, додека денес е околу 70 денари, а цените на билетите остануваат исти. Што значи дека не се реални... Загубата во 2009-та беше помала за разлика од минатата година. Со новите цени од 2011 година правопропорционално ќе се зголеми и нашата загуба. Меѓутоа, како што кажав ние сме субвенционирани од градот Скопје и можеме да си дозволиме да не ги зголемуваме цените.

Приватните превозници почнаа да се екипираат со нови автобуси. Ги чувствувате ли како конкуренција?
Со оглед на тоа дека приватните превозници имаат 13 линии, ние имаме 73 линии, се чувствува конкуренција на тие делови каде што возат приватните превозници. Но, ќе кажам дека тоа не е добро, затоа што не треба да постои конкуренција во јавниот превоз. Погледнете само што се случува на улиците. Постои лоша конкуренција и сериозен натпревар за патници и тоа директно влијае на безбедноста на граѓаните. Конкуренција во Европа нема. Со ова не кажувам дека треба да исчезне приватниот превозник, туку кажувам дека треба да бидат под закрила на градот Скопје и да работат за плата. Односно, да ги плаќа превозниците по километар.

Дали со новите автобуси ќе дејствувате на општествената свест и на кој начин?
Прво, сакам да истакнам дека сум многу задоволен од односот на граѓаните кон новите автобуси. Во периодот пред да се пуштат автобусите се зборуваше дека не се тапацирани седишта за Македонците, дека не се нови автобуси и ред други негативни карактеристики. Досега немаме оштетувања на автобусите што значи дека веќе таа општествена одговорност е качена на повисоко ниво

http://daily.mk/cluster3/31fbbd6f68f032b39cf96d663f042c61/666065
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1220 Posted: 24-Mar-2011 at 12:39

Разединети боите на јавниот превоз

Шаренило од бои, написи, реклами и електронски панели ги „красат“ автобусите на приватните превозници наспроти унифицираните црвени автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Има секакви - жолти, зелени, сиви, бели, дури и со реклами од земјите од кои се увезени како половни - германски, дански...

Иако постојано се најавува унифицирање и на јавниот градски превоз, односно еднотарифен систем и непривилегираност, тоа во реалноста с` уште го нема.

Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, најави дека конечно се изработува стручна студија која треба да го унифицира јавниот превоз, односно тарифниот систем, мрежата на линии и ценовната политика.

- Студијата ја изготвуваат експертите Никола Крстановски, професор на Факултетот за сообраќај во Битола, и Славен Тица од Белград, кој има искуство во практичното спроведување на ваков систем во метрополата на Србија - објаснува Јовановски. Тој се надева на квалитетно решение кое ќе претставува почеток на правната рамка за јавниот градски превоз, која ќе биде спроведлива и прифатлива за сите. Потенцираше дека досега секогаш кога барале да се среди хаосот не наоѓале соодветно решение со Градот.

- Ние сакаме нашите автобуси да бидат портокалови, боја што е приближна на црвената, а сепак да се двои од црвената на ЈСП „Скопје“ - вели Јовановски.

Од „Мак-експрес“ велат дека Градот уште во 1996 донел одлука бојата на приватните автобуси да биде црвена со бела лента, но признава дека неа никој не ја применувал.

- С`ѓ уште немаме поведено акција за бојосување на автобусите бидејќи во моментов имаме возила кои не се официјално вклучени во сообраќај, а има и стари автобуси кои треба да бидат исклучени, но сопствениците сакаат докрај да ја искористат регистрацијата - се правда Војо Велевски, еден од сопствениците на „Мак-експрес“.

И тој вели дека деновиве од Градската управа и од експертите им е доставен прашалник, односно анкетен лист за тоа како би требало да изгледа јавниот градски превоз, низ повеќе прашања.

- Врз основа на нашите одговори, спомнатите експерти треба да ја изготват студијата. Коректно и за поздравување е што Градот и експертите најпрвин сакаат да го чујат нашето мислење за воспоставување ред во јавниот градски превоз.

Овој анкетен лист веќе го доставивме до нашите членови. Листот, пополнет со нашите мислења, треба да му го доставиме на Градот до крајот на неделава - вели Велевски, додавајќи дека треба да се консултираат и превозниците од „Слобода превоз“.

Од Градот велат дека досега немало пропишано унифицирана боја за јавните автобуски превозници.

- Заштитена е црвената боја на ЈСП „Скопје“, а за приватните не е пропишана боја. Што се однесува до рекламите на автобусите на приватните превозници, за регулирање се задолжени државните инспекторати, потенцираат од Градот.

Од Градот информираат дека веќе е спроведена јавна набавка за избор на изработувач на проект за оптимален модел на организација и управување со системот за превоз на патници на подрачјето на Скопје.

- Тендерот го доби фирмата „Проинг дооел“ од Битола. Според проектната задача, изработката на студијата треба да се заврши до средината на јули годинава и со неа треба да бидат утврдени сите релевантни детали важни за дефинирање на глобалниот транспортен модул, одговорија од одделение за односи со јавност во Градот.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8CDE761BB287E143927282CFD052A462
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.644 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.