![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6162636465 86> |
Author | |||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
На колку вртежи отприлика се активира гасот, и дали знаеш го користи ли ЈСП редовно? Прашувам бидејќи сум забележал автобуси со резервари за гас на кровот, кои константно испуштале густ црн чад, кој не може да биде продукт од гасот.
|
|||||||
![]() |
|||||||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
||||||
Тој издаток не е ладење туку се работи за дел каде се складираат резервариза гас, бидејќи овие се полуеколошки автобуси (при одреден бр. на вртежи работат на гас), исто е и со украинските.
|
|||||||
![]() |
|||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||
Иако, да бидам искрен, поголем дел од овие уште не сум ги видел, како тие со единечна врата на крај и зелените. Можда завршиле во другиве градови. Иначе кога зборев за портокалови, мслев на оние со две врати на крај и со климата горе, ако тој издаток служи за ладење.
|
|||||||
![]() |
|||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||
Точно овие се половните што ги земаа приватнициве. Вакви има 23-ка, 9-ка и ако не се лажам 22-ка и се портокалови. Ми се свиѓа делов "It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock". Еден мој проф на факс напиша, добро е со приближувањето кон европа да не станеме депонија, место за прљава индустрија и место за вакви скапаници. Иако коа ќе ги видиме низ град ќе стиснеме зуби што барем иаме далеку понови од оние приватнине "мерцедеси".
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
?
A large number of these DAB's and Volvo's were exported to the Republic of Macedonia in April and May 2010. This country gave permission for a few months for import of 2hand vehicles. It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock of Volvo B10BLE, B10L, Scania Omnicity and DAB 15-1200C. Edited by lslcrew - 09-Feb-2011 at 00:49 |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
4-ка има деновиве се врти. Има некоја фирма кај нас што ги произведува табливе. А и овие автобуси мислам дека некои имаа и фабричко вградени.
|
|||||||
![]() |
|||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||
Во право си за тие два автобуси, уште кога ги купија 97/98 некои од нив имаа електронски табли, памтам и 5-ка имаше на времето. Ме изненадија затоа што долго време и овие што имаа електронска информација не работеа.
|
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Незнам кој приметил. Но јас на два наврати видов една 7ца и една 4ка од поновите автобуси со инсталирани електронски дисплеи горе и од страна. Мислам дека имаше и кирилица.
|
|||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Не јадете бурек во автобус! Во градските автобуси патниците се хранат, но има и возачи што не само што јадат на волан туку и пушат цигари Снежана Калабакова Ќе научат ли некои скопјани што е дозволено да се прави, а што не во
автобусите на јавниот градски превоз и дека тие не се ресторани за да се
хранат во нив. Возачите забележуваат како патникот им влегува во
возилото со бурек или сендвич в раце и најчесто не реагираат. Сево ова
им пречи на останатите патници, кои не сакаат да седат на замрсените
седишта или да ги допираат мрсните држачи од оние што јаделе бурек. Тие
се плашат дека патниците со лоши навики многу брзо ќе ги извалкаат
новите автобуси, кои наскоро ќе се најдат на скопските улици. Но, не е
само тоа дека некои патници се однесуваат вака. Има и возачи што не само
што јадат на волан туку и пушат цигари кога патниците ќе им влезат во
автобус и ова особено се забележува кај приватниците. Внесувањето храна
во возилата честопати е причина и за лошата хигиена, а уште полошо е што
не се внимава ниту во поновите увезени автобуси. За разлика од
приватниците, кои не знаат како да се справат со лошите навики на
патниците и на своите возачи, во ЈСП „Скопје“ освен кодексот на
однесување за возачите, и за патниците размислуваат да преземат чекори
за да ги спречат ваквите појави. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Еве уште една потврда дека зглобните автобуси се важен столб на кој се потпира ЈСП. Само не ми е јасно онаа чудна изјава, како планираат 88 автобуси да заменат со 4.
И патем што бидна со првичните соопштенија дека зглобните ќе бидат во првата пратка: http://www.build.mk/?p=1678
|
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Билетите за ЈСП можат да се купат единствено во билетарниците на ЈСП-Скопје, десетини низ Скопје, никаде на друго место, што е лоша работа. И во извештајот на ЈСП-Скопје убаво си стои, додека претпријатието работело како монопол во транспортот, истото имало средства и да купи нови автобуси. Откога се појавиле приватните превозници со крш-автобуси во средина и крајот на деведесетите години и профитот на ЈСП почнал да опаѓа. И така, во желбата да воведеме конкуренција во јавниот транспорт во Скопје, добивме нерентабилно јавно претпријатие со остарени автобуси и распаднати приватни превозници кои го земаат ќарот.
Колку „успешна“ приказна ![]() ![]() Edited by BOJAN - 16-Jan-2011 at 01:54 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
На времето одамна беа, сега не знам.
|
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
А дали освен во билетарите на ЈСП билетите се достапни и по трафики и бакалчиња?
|
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Добар фајнд, а и браво за нив што ги ставиле овие извештаи на сајтот. Сликата очекувано е катастрофална ![]() Ќе бидат исклучително интересни наредните 2-3 извештаи, односно импактот на новите автобуси, и покрај баластот што го влечкаат двокатните. Инаку ужасно паѓа во очи една крајно негативна работа која можеа да ја поправат без разлика на се, а сепак си опстојува. Имено бројот на продадени билети во автобус е преголем и е вон секаква мера. Кога веќе толку многу години се заебаваат и само најавуваат но никако да воведат пософистицирани билети и методи на наплата, можеа во меѓувреме барем со ценовната политика стимулираат многу повеќе билети да се купуваат во билетари и овластени продажни места, а многу помалку во самите автобуси. Со вакви бројки, ефектот врз комерцијалната брзина сигурно е катастрофален, потрочувачката на гориво ескалира, а и возачите не знам дали се повеќе возачи или продавачи на билети: ![]() Edited by Cloverstack - 15-Jan-2011 at 18:54 |
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Дечки како ова досега не сме го регистрирале? ЈСП сосем уредно си презентира извештаи за работата! Јас баш мислев да прашам како можеме да се дограбиме до „top secret“ информации, ама ете си кажувале луѓето веќе 2 години наназад. Почнав да одделувам позанимливи за нас делови од извештајот објавен во 2010 (кој нормално е за 2009), ама едноставно има премногу интересни точки, па ќе претставам неколку, а кого го интересира нека го прочита целиот извештај:
ЦЕЛИОТ ИЗВЕШТАЈ ТУКА ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Интересни и мислам досега неоткриени (барем на форумов) податоци. Видете ги па да коментираме. И не заборавајте има уште во извештајот, ама ме мрзи цел да го прегледувам. Edited by гитардемон - 14-Jan-2011 at 22:50 |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Потрошувачката на гориво веројатно нема да се зголеми во однос на сегашнава состојба со оглед на тоа што се работи за нови автобуси со изразито поекономични мотори, но сепак ќе биде многу поголема отколку да направевме поразумен избор во набавката, а кога се прави набавка, математиката се сведува токму на тоа. Ќе се обидам да направам една груба пресметка. Да речеме дака за да се испегла работата со капацитетот ќе треба да се набават 30 нови зглобни ЛАЗ-ови. Мада еднократен, тоа е сепак огромен дополнителен трошок во старт (5,1 милион евра). Тоа се 90 нови возачи, а ако земеме дека бруто плата им е 30.000 денари, тоа се 540 илјади евра годишно. Горивото кое е најголем трошок во ЈСП исто така би натоварило мрсна сумичка во расходите на јавното претпријатие. Тука се и дополнителни средства за одржување кои не би можел да претпоставам во кои рамки ќе се движат, но сигурно не се безначајни... И после ќе се чудиме зошто ЈСП било толку нерентабилно. ![]() Исто така помалата комерцијална брзина на двокатните ќе ни се тресне од глава на повеќе начини, меѓу кои и овој проблем со капацитетот - ќе требаат повеќе ангажирани возила за да не опадне бројот на реализирани циклуси (кругови) дневно. Edited by Cloverstack - 12-Jan-2011 at 01:34 |
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Ако директор на ЈСП постане некој што не е од владеачката коалиција, можно сценарио е да ги одбие двокатните канти. Ама за жал да стане директор некој неповрзан со власта е научна фантастика. Ама останува на нас да се надеваме.
|
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Да друже за таа анализа говорам, внатре има статистички податоци. Инаку во шпицовите на линиите 2, 5, 7, 15, 57 и 50 автобуси сообраќаат на секои 7-20 минути, така што ќе биде голем проблем како би се организирал возниот ред. Ова ќе придонесе за зголемен метеж во сообраќајот, посебно кај Железничка, Бит Пазар, Партизанска и кај Рекорд. Она што е најлошо е дека ќе се зголеми потрошувачката на гориво и ќе треба да се вработата нови возачи, а тоа ќе донесе нови загуби на ЈСП. Да не заборавиме, ЈСП со години е најголем загубар од јавните претпријатија под ингеренција на градот Скопје. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/JAVEN%20PREVOZ/ekosvest urban_sinski.pdf
|
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6162636465 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |