build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1241 Posted: 09-Feb-2011 at 17:18
На колку вртежи отприлика се активира гасот, и дали знаеш го користи ли ЈСП редовно? Прашувам бидејќи сум забележал автобуси со резервари за гас на кровот, кои константно испуштале густ црн чад, кој не може да биде продукт од гасот.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1242 Posted: 09-Feb-2011 at 15:48
Тој издаток не е ладење туку се работи за дел каде се складираат резервариза гас, бидејќи овие се полуеколошки автобуси (при одреден бр. на вртежи работат на гас), исто е и со украинските.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1243 Posted: 09-Feb-2011 at 01:08
Иако, да бидам искрен, поголем дел од овие уште не сум ги видел, како тие со единечна врата на крај и зелените. Можда завршиле во другиве градови. Иначе кога зборев за портокалови, мслев на оние со две врати на крај и со климата горе, ако тој издаток служи за ладење.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1244 Posted: 09-Feb-2011 at 01:06
Точно овие се половните што ги земаа приватнициве. Вакви има 23-ка, 9-ка и ако не се лажам 22-ка и се портокалови. Ми се свиѓа делов "It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock". Еден мој проф на факс напиша, добро е со приближувањето кон европа да не станеме депонија, место за прљава индустрија и место за вакви скапаници. Иако коа ќе ги видиме низ град ќе стиснеме зуби што барем иаме далеку понови од оние приватнине "мерцедеси".
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1245 Posted: 09-Feb-2011 at 00:49
?

A large number of these DAB's and Volvo's were exported to the Republic of Macedonia in April and May 2010. This country gave permission for a few months for import of 2hand vehicles. It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock of Volvo B10BLE, B10L, Scania Omnicity and DAB 15-1200C.


Edited by lslcrew - 09-Feb-2011 at 00:49
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1246 Posted: 05-Feb-2011 at 13:51
4-ка има деновиве се врти. Има некоја фирма кај нас што ги произведува табливе. А и овие автобуси мислам дека некои имаа и фабричко вградени.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1247 Posted: 05-Feb-2011 at 01:28
Во право си за тие два автобуси, уште кога ги купија 97/98 некои од нив имаа електронски табли, памтам и 5-ка имаше на времето. Ме изненадија затоа што долго време и овие што имаа електронска информација не работеа.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1248 Posted: 04-Feb-2011 at 23:33
Незнам кој приметил. Но јас на два наврати видов една 7ца и една 4ка од поновите автобуси со инсталирани електронски дисплеи горе и од страна. Мислам дека имаше и кирилица.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1249 Posted: 03-Feb-2011 at 13:14

Не јадете бурек во автобус!

Во градските автобуси патниците се хранат, но има и возачи што не само што јадат на волан туку и пушат цигари

Снежана Калабакова

Ќе научат ли некои скопјани што е дозволено да се прави, а што не во автобусите на јавниот градски превоз и дека тие не се ресторани за да се хранат во нив. Возачите забележуваат како патникот им влегува во возилото со бурек или сендвич в раце и најчесто не реагираат. Сево ова им пречи на останатите патници, кои не сакаат да седат на замрсените седишта или да ги допираат мрсните држачи од оние што јаделе бурек. Тие се плашат дека патниците со лоши навики многу брзо ќе ги извалкаат новите автобуси, кои наскоро ќе се најдат на скопските улици. Но, не е само тоа дека некои патници се однесуваат вака. Има и возачи што не само што јадат на волан туку и пушат цигари кога патниците ќе им влезат во автобус и ова особено се забележува кај приватниците. Внесувањето храна во возилата честопати е причина и за лошата хигиена, а уште полошо е што не се внимава ниту во поновите увезени автобуси. За разлика од приватниците, кои не знаат како да се справат со лошите навики на патниците и на своите возачи, во ЈСП „Скопје“ освен кодексот на однесување за возачите, и за патниците размислуваат да преземат чекори за да ги спречат ваквите појави.

„Среќна сум кога ќе влезам во понов чист, топол, приватен автобус. Во еден таков забележав млада мајка како кине од бурекот со раце и си го храни детето и си реков зарем не мисли дека владее грип. На крајот ја остави мрснотија на седиштето, а потоа ги испофаќа држачите со мрсни раце, кои по неа, ќе ги избришеме сите ние. Бадијала се етикетите во внатрешноста на автобусот што дошол од некоја европска метропола за забрането јадење сендвичи, сладолед или пиење сок. Забрането е дури и влегување со ролери. Само кај нас ништо не е забрането и никако да се научиме да се однесуваме европски“, вели скопјанката Вики Илиева.

Милорад Димитриевски, еден од сопствениците на приватното претпријатие „Макепрес“, вели дека засега ништо не можат да преземат за ваквото однесување на поединци, но повеќе пати досега апелирале нивните возачи да не пушат цигари во возилата.

„Свесни сме дека внесувањето храна ни ги валка автобусите, но не знаеме како да постапиме и што да преземеме, а да не ги навредиме и да ги изгубиме патниците“, објасни Димитриевски.

Од ЈСП „Скопје“ велат уште отсега размислуваат што да преземат за да ги заштитат новите автобуси од валкање.

„Во автобусите веќе залепивме големи налепници за забрането пушење цигари. На нив стои и апел до патниците ’Пријавете на веб-страницата на претпријатието’. Сега планираме да залепиме големи плакати на кои ќе стои кодексот на однесување за возачите и за патниците, потоа мрежата на линии и сите видови билети што ги нуди претпријатието“, објасни Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на генералниот директор на ЈСП „Скопје“.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EFDC23617AD8AA4F987991858366042A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1250 Posted: 03-Feb-2011 at 00:11
Еве уште една потврда дека зглобните автобуси се важен столб на кој се потпира ЈСП. Само не ми е јасно онаа чудна изјава, како планираат 88 автобуси да заменат со 4.

И патем што бидна со првичните соопштенија дека зглобните ќе бидат во првата пратка:
http://www.build.mk/?p=1678

Со гума од дотраени се крпат дупките на зглобните автобуси

Ребрестите гумени спојки на некои возила имаат дупки колку цели прозорци

Старите зглобни автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие во оваа зима се како фрижидери за длабоко замрзнување. Ребрестите гумени спојки на некои возила се искинати дури колку цели прозорци. Студениот воздух однадвор понекогаш пишти како виулица кога возилото се движи со малку поголема брзина, па на патниците им се чини дека постудено им е во автобусот додека се возат отколку кога ќе излезат од него. Од Јавното сообраќајно претпријатие признаваат дека голем дел од зглобните автобуси се со искинати гумени ѕидови на средината и засега велат само можат да ги крпат со гума што ја сечат од старите и неупотребливи возила. Објаснуваат дека нема начин како да се поправат состојбите, освен да ги исфрлат од употреба кога ќе пристигнат новите зглобни автобуси. Од ЈСП велат дека првите четиризглобни автобуси на украински „Лаз“ ги очекуваат да стасаат во ноември годинава.

„Секој ден кога ќе налетаме на зглобен автобус, мрзнеме до училиште. Не се влегува во автобус од студ, а од провевот бегаме во предниот или во задниот дел од возилото. Кога имаме време и не доцниме на часови, не се качуваме во зглобните, подобро да чекаме на постојка отколку да не' дува ветер во автобус“, вели средношколецот Бобан Велковски.

Од ЈСП „Скопје“ информираат дека моментално располагаат со 88 зглобни автобуси и сите секојдневно се во сообраќај.

„Зглобните автобуси најчесто ги пуштаме на подолгите и на пофреквентните линии, како што се ’2’, ’5’,’15’,’50’ и ’57’. Возилата имаат просечна старост од 19 години, а најстариот автобус има 32 години. Иако се многу стари и студени поради искинатите гуми, никој досега не ни се пожалил на нашата веб-страница. За жал, замена за таа гума нема и можеме само да сечеме од старите и да ги лепиме хармониките на оние што се во возна состојба“, вели Билјана Јанкуловска, шеф на кабинет на директорот на ЈСП. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2249DFCE5790EB4CAD3297AE8D19FAF4
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1251 Posted: 16-Jan-2011 at 01:53
Билетите за ЈСП можат да се купат единствено во билетарниците на ЈСП-Скопје, десетини низ Скопје, никаде на друго место, што е лоша работа. И во извештајот на ЈСП-Скопје убаво си стои, додека претпријатието работело како монопол во транспортот, истото имало средства и да купи нови автобуси. Откога се појавиле приватните превозници со крш-автобуси во средина и крајот на деведесетите години и профитот на ЈСП почнал да опаѓа. И така, во желбата да воведеме конкуренција во јавниот транспорт во Скопје, добивме нерентабилно јавно претпријатие со остарени автобуси и распаднати приватни превозници кои го земаат ќарот.

Колку „успешна“ приказна

Edited by BOJAN - 16-Jan-2011 at 01:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1252 Posted: 15-Jan-2011 at 19:04
На времето одамна беа, сега не знам.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1253 Posted: 15-Jan-2011 at 19:02
А дали освен во билетарите на ЈСП билетите се достапни и по трафики и бакалчиња?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1254 Posted: 15-Jan-2011 at 18:54


Добар фајнд, а и браво за нив што ги ставиле овие извештаи на сајтот.

Сликата очекувано е катастрофална 
Ќе бидат исклучително интересни наредните 2-3 извештаи, односно импактот на новите автобуси, и покрај баластот што го влечкаат двокатните.

Инаку ужасно паѓа во очи една крајно негативна работа која можеа да ја поправат без разлика на се, а сепак си опстојува. Имено бројот на продадени билети во автобус е преголем и е вон секаква мера. Кога веќе толку многу години се заебаваат и само најавуваат но никако да воведат пософистицирани билети и методи на наплата, можеа во меѓувреме барем со ценовната политика стимулираат многу повеќе билети да се купуваат во билетари и овластени продажни места, а многу помалку во самите автобуси. Со вакви бројки, ефектот врз комерцијалната брзина сигурно е катастрофален, потрочувачката на гориво ескалира, а и возачите не знам дали се повеќе возачи или продавачи на билети:




Edited by Cloverstack - 15-Jan-2011 at 18:54
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1255 Posted: 14-Jan-2011 at 22:48
Дечки како ова досега не сме го регистрирале? ЈСП сосем уредно си презентира извештаи за работата! Јас баш мислев да прашам како можеме да се дограбиме до „top secret“ информации, ама ете си кажувале луѓето веќе 2 години наназад. Почнав да одделувам позанимливи за нас делови од извештајот објавен во 2010 (кој нормално е за 2009), ама едноставно има премногу интересни точки, па ќе претставам неколку, а кого го интересира нека го прочита целиот извештај:

ЦЕЛИОТ ИЗВЕШТАЈ ТУКА























Интересни и мислам досега неоткриени (барем на форумов) податоци. Видете ги па да коментираме. И не заборавајте има уште во извештајот, ама ме мрзи цел да го прегледувам.


Edited by гитардемон - 14-Jan-2011 at 22:50
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1256 Posted: 14-Jan-2011 at 22:10

Бунарот ЈСП пак ќе голтне еден милион евра

Градската власт годинава, како и во 2009 и 2010, на ЈСП ќе му префрли 70 милиони денари за крпење на финансиските дупки за плаќање материјали, гориво, резервни делови, гуми, регистрација, технички прегледи

Повторно со еден милион евра субвенции, градската власт ќе ги покрива загубите и ќе го крепи јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Парите, и годинава ќе му бидат исплатени на ЈСП од Буџетот на Градот. Сепак, оваа сума не е конечна, туку од досегашните искуства при субвенционирање на сите јавни претпријатија, доколку во текот на годината се јави нова потреба, не е исклучено Градот да интервенира со нова инјекција, со цел спас на ЈСП од колапс.

Објаснувањето за ваква финансиска помош, како што се вели во Предлог-одлуката, е со цел на зачувување на постојното ниво на цената на превозот и покривање на ред трошоци. Според статистиката на ова јавно претпријатие, најголем дел од превезените патници се врз основа на бенефицирани претплатни билети и тоа за студенти, ученици, пензионери, корисници на годишни билети.

- Средствата се за строго наменско покривање на трошоците на работење, за покривање на разликата меѓу економската и реалната цена на превозот, а со приоритет за намирување на обврските спрема доверителите на суровини, материјали и услуги неопходни за извршување на дејноста, горива, мазива, резервни делови, гуми, регистрација, технички прегледи - се вели во Предлог-одлуката што ќе се најде на дневен ред на наредната седница на Совет.

Субвенции на ЈСП градската власт му доделува веќе трета година. И секојпат образложението е исто. Дека на овој начин ќе се зголеми продуктивноста на претпријатието, финансиски ќе се консолидира и ќе му се подобри ликвидноста, с` со цел да бележи минимални загуби од работењето. Сепак, и покрај ова објаснување, субвенциите последниве три години горе-долу се речиси непроменети: во 2008 година ЈСП доби 140 милиони денари, 80 милиони денари во 2009, и 60 милиони денари лани. Во контекст на профитот што го остварува ова претпријатие, а не му стигнува да ги покрие загубите, интересно да се напомене е дека речиси половина од Буџетот оди само на плати, а вкупно вработени во ЈСП има 1.280 луѓе.

На следната седница на Совет на Град Скопје, освен предлогот за субвенции, на дневен ред ќе се најде и предлогот за воведување нова автобуска линија „21-а“, која ќе сообраќа на трасата Транспортен центар-Бардовци.

Таа се воведува на барање од жителите, но и голем број вработени во новоизградените индустриски, културни и медицински објекти во овој дел од Скопје.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=66E49C5DD9ECD94DB4BD6259E55E79BF
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1257 Posted: 12-Jan-2011 at 01:29
Originally posted by BOJAN

Она што е најлошо е дека ќе се зголеми потрошувачката на гориво и ќе треба да се вработата нови возачи, а тоа ќе донесе нови загуби на ЈСП. Да не заборавиме, ЈСП со години е најголем загубар од јавните претпријатија под ингеренција на градот Скопје.

Потрошувачката на гориво веројатно нема да се зголеми во однос на сегашнава состојба со оглед на тоа што се работи за нови автобуси со изразито поекономични мотори, но сепак ќе биде многу поголема отколку да направевме поразумен избор во набавката, а кога се прави набавка, математиката се сведува токму на тоа.

Ќе се обидам да направам една груба пресметка. Да речеме дака за да се испегла работата со капацитетот ќе треба да се набават 30 нови зглобни ЛАЗ-ови. Мада еднократен, тоа е сепак огромен дополнителен трошок во старт (5,1 милион евра). Тоа се 90 нови возачи, а ако земеме дека бруто плата им е 30.000 денари, тоа се 540 илјади евра годишно. Горивото кое е најголем трошок во ЈСП исто така би натоварило мрсна сумичка во расходите на јавното претпријатие. Тука се и дополнителни средства за одржување кои не би можел да претпоставам во кои рамки ќе се движат, но сигурно не се безначајни... И после ќе се чудиме зошто ЈСП било толку нерентабилно.

Ouch


Исто така помалата комерцијална брзина на двокатните ќе ни се тресне од глава на повеќе начини, меѓу кои и овој проблем со капацитетот - ќе требаат повеќе ангажирани возила за да не опадне бројот на реализирани циклуси (кругови) дневно.


Edited by Cloverstack - 12-Jan-2011 at 01:34
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1258 Posted: 11-Jan-2011 at 16:44
Ако директор на ЈСП постане некој што не е од владеачката коалиција, можно сценарио е да ги одбие двокатните канти. Ама за жал да стане директор некој неповрзан со власта е научна фантастика. Ама останува на нас да се надеваме.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1259 Posted: 11-Jan-2011 at 15:01
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Max

ако веќе не профункционираат ефикасно двокатните, мој предлог би бил тие да се растурат низ земјава како туристички, а за скотје да се нарачааат дополнително зглобни од лаз, а во скопје да останат само шака двокатни колку што е потребно да се покријат туристички екскурзии...
Не дека можеме финансиски да си дозволиме секои 2-3 години да се предомислуваме околу концептот на јавен превоз и да правиме нови големи нарачки, туку тоа со туризмот едноставно нема реална основа. Каква е таа туристичка понуда низ Скопје и низ другите градови што ќе апсорбира дури 200 вакви возила (патем неадекватни, наменети за јавен превоз). Накратко, ова фијаско нема да можеме да го оправиме со некакви едноставни претумбации и импровизации, туку долго време ќе си го сркаме тоа што сме си го надробиле.


Originally posted by <Fresno>

Но сега пак не ми изгледа веродостојна информацијата за капацитетот и дали местата за стоење се калкулирани по исти критериуми.
И мене ми беше сомнително тоа со капацитетот, токму затоа прочепкав по нет, но сепак утврдив дека за ЛАЗ-овите бројките се токму во рамки на стандардите. За двокатните бројките доаѓаат од извор кој сигурно не би имал тенденција да ја намали бројката. Се обидов да направам издржана анализа на факторите зошто нивниот капацитет е толку мал, иако наизглед ситуацијата делува многу чудно... ѓаволот сепак е во „деталите“. Еве дури и да речеме дека методологијата не оди во прилог на двокатните, па да им дадеме бонус 10-тина патници над декларираниот капацитет, пак е катастрофа работава.


Originally posted by <Fresno>

Плус и очекувано е дека во Скопје нема да се почитува ограничување на бројот на патниците, односно двокатните на долниот кат ќе се преполнуваат. Така да, не треба да се избрза со заклучок дека ЛАЗ имаат поголем капацитет од Јутонг, барем во скопски услови.
По истата логика во скопски услови и ЛАЗ-овите ќе се пренаполнуваат, а со тоа диспаритетот само би станал поголем.


Originally posted by BOJAN

Инаку во моментов не можам да ја најдам анализата од невладината „Екосвест“, каде што детално се наведени бројот на патници во просек што се превезуваат на секоја од линиите на ЈСП.
За оваа ли велиш?
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/JAVEN%20PREVOZ/ekosvest urban_sinski.pdf


Originally posted by lslcrew

Наместо дупли на 20 мин, единечен на десетина минути. е сега колку то повлчекува во гориво повеќе е друга работа.
Рачуницата е многу покомплицирана од тоа и не повлекува само гориво, туку и дополнителни автобуси (кои нема да ги имаме доволно со формулата 200+80+4) и дополнителни возачи (уште едно оптоварување за рентабилноста на ЈСП). А бидејќи проблемот со капацитетот пред се се однесува на 10-тина најоптоварени линии кои и со моменталниов редуциран возен ред во поголем дел од денот се обраќаат во интервали значително пократки од 20 минути (што е лесно да се провери на сајтот на ЈСП), излегува дека таму треба навистина премногу нерационално да се зголеми „густината“ на ангажирани автобуси. Еве на пример линиите 2-ка и 5-ка и покрај тоа што во добар дел од денот имаат зачестеност од практично 10-тина минути, сепак комбинирано врзуваат вкупно 21 зглобен автобус.


Originally posted by lslcrew

Но рачунајте дека ако Скопје прави и трамвај, а планира, масивниот превоз, големите маси луќе се тамо.
Скопје одамна планира да прави трамвај. А дури и во случај овој пат да излезе посериозна работата, сепак нема шанси проектот трамвај да стигне да растерети на време.


Да друже за таа анализа говорам, внатре има статистички податоци. Инаку во шпицовите на линиите 2, 5, 7, 15, 57 и 50 автобуси сообраќаат на секои 7-20 минути, така што ќе биде голем проблем како би се организирал возниот ред. Ова ќе придонесе за зголемен метеж во сообраќајот, посебно кај Железничка, Бит Пазар, Партизанска и кај Рекорд.
Она што е најлошо е дека ќе се зголеми потрошувачката на гориво и ќе треба да се вработата нови возачи, а тоа ќе донесе нови загуби на ЈСП. Да не заборавиме, ЈСП со години е најголем загубар од јавните претпријатија под ингеренција на градот Скопје.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1260 Posted: 10-Jan-2011 at 21:02
Originally posted by Max

ако веќе не профункционираат ефикасно двокатните, мој предлог би бил тие да се растурат низ земјава како туристички, а за скотје да се нарачааат дополнително зглобни од лаз, а во скопје да останат само шака двокатни колку што е потребно да се покријат туристички екскурзии...
Не дека можеме финансиски да си дозволиме секои 2-3 години да се предомислуваме околу концептот на јавен превоз и да правиме нови големи нарачки, туку тоа со туризмот едноставно нема реална основа. Каква е таа туристичка понуда низ Скопје и низ другите градови што ќе апсорбира дури 200 вакви возила (патем неадекватни, наменети за јавен превоз). Накратко, ова фијаско нема да можеме да го оправиме со некакви едноставни претумбации и импровизации, туку долго време ќе си го сркаме тоа што сме си го надробиле.


Originally posted by <Fresno>

Но сега пак не ми изгледа веродостојна информацијата за капацитетот и дали местата за стоење се калкулирани по исти критериуми.
И мене ми беше сомнително тоа со капацитетот, токму затоа прочепкав по нет, но сепак утврдив дека за ЛАЗ-овите бројките се токму во рамки на стандардите. За двокатните бројките доаѓаат од извор кој сигурно не би имал тенденција да ја намали бројката. Се обидов да направам издржана анализа на факторите зошто нивниот капацитет е толку мал, иако наизглед ситуацијата делува многу чудно... ѓаволот сепак е во „деталите“. Еве дури и да речеме дека методологијата не оди во прилог на двокатните, па да им дадеме бонус 10-тина патници над декларираниот капацитет, пак е катастрофа работава.


Originally posted by <Fresno>

Плус и очекувано е дека во Скопје нема да се почитува ограничување на бројот на патниците, односно двокатните на долниот кат ќе се преполнуваат. Така да, не треба да се избрза со заклучок дека ЛАЗ имаат поголем капацитет од Јутонг, барем во скопски услови.
По истата логика во скопски услови и ЛАЗ-овите ќе се пренаполнуваат, а со тоа диспаритетот само би станал поголем.


Originally posted by BOJAN

Инаку во моментов не можам да ја најдам анализата од невладината „Екосвест“, каде што детално се наведени бројот на патници во просек што се превезуваат на секоја од линиите на ЈСП.
За оваа ли велиш?
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/JAVEN%20PREVOZ/ekosvest urban_sinski.pdf


Originally posted by lslcrew

Наместо дупли на 20 мин, единечен на десетина минути. е сега колку то повлчекува во гориво повеќе е друга работа.
Рачуницата е многу покомплицирана од тоа и не повлекува само гориво, туку и дополнителни автобуси (кои нема да ги имаме доволно со формулата 200+80+4) и дополнителни возачи (уште едно оптоварување за рентабилноста на ЈСП). А бидејќи проблемот со капацитетот пред се се однесува на 10-тина најоптоварени линии кои и со моменталниов редуциран возен ред во поголем дел од денот се обраќаат во интервали значително пократки од 20 минути (што е лесно да се провери на сајтот на ЈСП), излегува дека таму треба навистина премногу нерационално да се зголеми „густината“ на ангажирани автобуси. Еве на пример линиите 2-ка и 5-ка и покрај тоа што во добар дел од денот имаат зачестеност од практично 10-тина минути, сепак комбинирано врзуваат вкупно 21 зглобен автобус.


Originally posted by lslcrew

Но рачунајте дека ако Скопје прави и трамвај, а планира, масивниот превоз, големите маси луќе се тамо.
Скопје одамна планира да прави трамвај. А дури и во случај овој пат да излезе посериозна работата, сепак нема шанси проектот трамвај да стигне да растерети на време.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.602 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.