![]() |
![]() |
![]() |
Авиосообраќај (статистики) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6465666768 70> |
Author | ||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Македонските аеродроми летово со повеќе патници во однос на истиот период лани
Најголем пораст на бројот на патници е забележан во јули годинава кога од двата аеродрома се превезени 113.010 патници што претставува пораст од 17,4 проценти споредено со јули лани, кога имало 96.271. Преку „Александар Велики“ во летниот период годинава се опслужени 254.351 патник или за 7,83 проценти повеќе од истиот период лани, кога биле регистрирани 236.011 патници. Аеродромот „Св. Апостол Павле“, пак, во јуни, јули и август годинава, опслужил 39.262 патници, што е зголемување за 93,73 проценти во однос на истиот период минатата година кога на тој аеродром биле регистрирани 19.928 патници. На „Св.Апостол Павле“ се бележи и зголемување на бројот на операции на воздухоплови за 63,93 проценти во летниот период годинава споредено со истиот период минатата година. http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/sveceno-otvaranje-na-pogonot-stil-kon.html |
||
![]() |
||
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
и ете дојде времето кога можеме да ја шетаме европа евтино и без визи....
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ги следев бројките од државна статистика, мислам дека второто шестмесечје од оваа година треба да има значително зголемен број патници, а било прекрасно да завршиме со бројка од околу 800.000 патници. Мислам дека ова би бил максимумот за оваа година.
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Авиопревозот на патници се зголеми за 11,7 отсто во првото шестмесечје![]() Авионскиот превоз на патници во земјава порасна за 11,7 отсто во првата половина од годинава во однос на истиот период лани, објави државната статистика. Бројот на патници кои излегле од земјава преку двата аеродроми изнесуваше вкупно 164.275 во првата половина од годинава, додека бројот на патници што влегле во земјава изнесуваше 170.269. И охридскиот и скопскиот аеродром во Македонија му се дадени на управување на турскиот ТАВ. Охридскиот аеродром е веќа реновиран, а скопскиот, по изградбата на новата аеродромска зграда, свечено треба да се пушти во употреба утре. http://www.time.mk/read/ba2cbed5c5/125c8c1a40/index.html |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Не чека нов рекорд на годишно ниво (без 1999 и 2000 кои се вонсериски)
![]() Мислам дека бројката од 1.000.000 за прв пат не ми изгледа нереално, за некаде во следниве неколку години.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BACC37D473F33445B91A060631110176 |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
http://exyuaviation.blogspot.com/ |
||
![]() |
||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
Браво за ТАВ, ама мислам дека причината за поголем број на патници не е само во тоа што ТАВ го презема аеродромот. Имам забележано дека голем број на наши иселеници се во Македонија оваа година, поголем број од предходните години. Мислам дека голем дел се должи на ова, но немам бројки. ![]() ![]() |
||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
ТАВ Македонија ја зголеми главнината за 27,4 милиони евраЗа 17% се зголемил бројот на патници во јули на двата македонски аеродроми, Александар Велики во Скопје и Свети Апостол Павле во Охрид. Според статистичките податоци на ТАВ холдингот, во јули на двата аеродроми во Македонија се регистрирани вкупно 113.819 патници, што е за 17% повеќе споредено со јуни 2010 година, кога се регистрирани вкупно 97.610 патници. Зголемување на бројот на патници има и за првите седум месеци од годината. Во периодот јануари-јули се регистрирани вкупно 453.527 патници, што е за 13% повеќе споредено со истиот период минатата година, кога се регистрирани вкупно 401.692 патници. Раст е забележан и кај авиосообраќајот. Во јули на двата аеродроми прелетале вкупно 1.349 авиони, што е за 2% повеќе споредено со истиот месец во 2010 година. Во првите седум месеци прелетале вкупно 6.366 авиони, што е за 4% повеќе споредено со 6.357 прелетувања регистрирани во првите седум месеци минатата година. Освен раст на бројот на патници и прометот на авиони, ТАВ Македонија, компанијата која управува со двата македонски аеродроми, ја зголеми и основната главнина на друштвото регистрирано во Македонија. Според податоците од Централниот регистар на Македонија, Друштвото за трговија и услуги ТАВ Македонија ДООЕЛ-Петровец ја зголеми основната главнина за 27,4 милиони евра. Уплатата ја изврши ТАВ холдингот од Истанбул. http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/72080/tav_makedonija_ja_zgolemi_glavninata_za_27,4_milioni_evra.aspx?iId=2304 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Во недостиг на официјални податоци за сообраќајот на Скопскиот аеродром во 2010, еве ја горе доле регионалната листа. Од ССЦ. Сега приметив дека голем дел од бројките се од 2009
![]() 1. Istanbul airport ( Gokçen + Ataturk) - 43 275 091 2. Athens airport ( 2009 ) - 16 138 000 3. Sofia airport - 3 296 936 4. Belgrade airport - 2 769 102 5. Zagreb airport - 1 930 163 6. Ljubljana airport ( 2009 ) - 1 433 855 7. Tirana airport ( 2009 ) -1 394 688 8. Prishtina airport ( 2009 ) - 1 191 978 9. Skopje airport ( ? ) - 700 000 10. Sarajevo airport - 540 383 Edited by pbanks - 21-Jan-2011 at 18:08 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Второто... |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Само наша статистика или и странска? Претпоставувам второто затоа што ние немаме нешто многу за приказ.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Посебна нишка за статистика...
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Џабе се расправаме да оставиме да се пушти новиот аеродром и да споредуваме после тоа кога двата аеродрома ќе имаат скоро слични технички пожности па да видиме како ќе раснат бројките. Вакви аеродроми end-destination 51-ва америчка држава да станеме не ги вади од кал.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Се е тоа фино, и на сите ни пречи лицимерието на таа политика... Но тука не зборуваме ниту за лицимерието ниту за политиката како таква, туку едноставно спориме дека постои сериозна корелација помеѓу тие ЕУ интеграции (и повторно ќе повторам се што тие интеграции носат со себе) и можноста за раст на авиосообраќајот.
И јас пак ќе повторам дека терминал е битна работа, но не и клучна. Точно, има примарни, секундарни, терцијарни фактори, но конкретниов кој го дискутираме го рангираш премногу ниско. Edited by pbanks - 20-Jan-2011 at 18:49 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Правилата на игра се јасни само има кога тие правила го прешле основниот морал и отишле кај што не треба да помислат да сенјдат. Таква вештачка ситуација не може да се одржува со години. Ова кога веќе вака во ракавици зборуваме, да го кажам и јас од околу. И ова за некого (поданиците и апологетит е на булдожер политиките) звучиубаво, за некого не, но сепак и после се прифатете го фактото дека Скопскиов аеродром може воопшто да влезе во споредување со било кој аеродром одкога ќе се пушти новата зграда и кога физички практично ќе има можности да се зголемува сообраќајот. Сега и да дојде компанија да сака да направи некои секундарен хаб или барем некој транзит да организира, она нема физичка можност за тоа. Зградата е таква да тоа не го нуди, може ли ова да стане конечно јасно, без да бладаме за еу, без сите други секундарни и терцијарни фактори. Едни и јасно, скопската зграда на аеродромот е таква да дестимулира дополнителен сообраќај. Македонија ниту а еизолирана држава, ниту глуми контитентатлна ексториторијалност. Тука сме, соработуваме, но факт е дека касно почнавме како држава да воопшто помислуваме да ги решаваме овие проблеми. Зградата треба ние да ја нарпавиме, никаква европа неможе вечерта кога ќче влеземе во еу да ни донесе зграда со хеликоптер. Пак развојот сами какодржават го одработуваме.
Edited by lslcrew - 20-Jan-2011 at 18:38 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Воопшто не е глупава паралелата мислам дека е соодветна со оглед на тоа се работи за практичен пример како еден голем сообраќаен инфраструктурен проект не зависи сам од себе туку од низа други параметри. Слично е и со аеродромот. Е сега краток офтопик ![]()
Државата не постои сама за себе, денеска е време на глобализација. Македонија не е изолирано острово, туку интегрален дел од овој континент и затоа неможе да се однесуваме како интеграцијата во тие организации да не е битна. Што е тоа свое, ново што треба да го направиме? Треба да измислиме нов економски, социјален систем? United in diversity звучи фино, но реално правилата на игра се прилично јасни, одавна апсолвирани, дебагирани... Ние треба само да ги примениме. Ова им е јасно на многу посилни и поголеми држави од Македонија, незнам врз која основа треба ние да сме толку арогантни и да се правиме дека се можеме сами. Тука воопшто не се работи за поклонување на тотеми, туку за реал политика. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Обиколницата, источниот дел е избран потег на непотребно поврзување на Хиподром со Момин Поток. Ако мислевме на контунуиран развој, кога внатрешниов ќе се засити и чќе се јави потреба од втор првстен тогаш да градиме, кај нас го изградија и сега како со Влајко што требаше да се помести раскрницатѕа, вештачки да се создададе проблем за решението да се покаже како успешно така и тука, ај ќе забраниме транзитетн сообраќчај на градки автопат за да решениетпо на некој што одлучил погрешно се покаже како успешно. Тоа е проблемот. И сега многу правиме паралела и глупаво е да ги мешаме вака темите и офтопик да идеме.
пбнакс не ми паќа на памет да ги оспорувам ефектите што таа организација ќе ги има врз Македонија но не ми паќа ни на памет како на тотем да е и да мислам дека се од тамо се дава и од тамо се зема. Ако остави една држава се да и оди преку тие организации така и ќе и биде, неинвентивност, ништо свое ништо ново. Ако си ги решава проеблемите тој дел нема некои којзнае колкави ефекти по државата. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Ова е веќе друго нешто. Со ништо не го оправдувам влечкањето на 3 прехтодни гарнитури чив заложник остана целото македонско воздухопловство. Затоа и сум голем подржувач на ова што се случува во моментот со ТАВ, бидејќи искрено ми е гајле за дизајнот на терминалот или за ситуацијата со касарната, тоа се спрема мене второстепени работи, а битно е дека конечно се модернизира инфраструктурата за да спремни ги дочекаме приликите кои евентуално ќе ни се пружаат а секако и во меѓувреме да правиме развој на овој сектор во рамките на можностите. Слично, мислам дека обиколницата на Скопје не е утнат проект и дека порано или подоцна работите ќе си дојдат на место. Edited by pbanks - 20-Jan-2011 at 17:58 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Воопшто не е наивна споредбата туку со леснотија превидуваш една цела низа параметри која е запакувана под таа ЕУ/НАТО интеграција. Може ние да изградиме копија на Hartsfield-Jackson од Аталанта, но џабе ќе ни биде ако нема причини луѓето да патуваат кај нас, а компаниите да транзитираат преку нас. Во тој контекст ти го дадов и примерот со обиколницата на Скопје. На хартија тој проект ги има сите параметри да биде исклучително искористена сообраќајница. - дел од меѓународен коридор - јазол со единствениот коридор на Косово кон светот - релативна близина до градот и индустриските зони - постоење на не така малку приградски села „од таа страна на обиколницата“ Сепак на терен очигледно е дека ништо од ова не значи многу. Следствено, се додека ние немаме сериозен извоз, се додека немаме многу повеќе странски инвестиции, се додека немаме поголема платежна моќ каде повеќе ќе патуваме и додека немаме поразвиен туризам каде повеќе луѓе ќе патуваат кај нас, се додека сме надвор од европскиот политички „mainstream“ и нема причина за тековна комуникација Скопје-Европските центри на политичка моќ... Се додека сме вон регионалните механизми за соработка........................ Се ќе биде џабе. Сакале да признаеме или не, многу од ова е поврзано со таа ЕУ интеграција која не е само политички чин, туку и многу поголемо отварање на сите сегменти на животот кон целиот континент. Ако ти тука гледаш минимален ефект, тогаш... |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Па не прифаќам црно-бела слика. Мозокот во шкаф и еу=златно теле. Особено не во вакви примери кај што се споредува аеродром што може да служи како почетна или крајна станица со аеродром што е европски регионален хаб. Тоа не се ни општоприфатени ниту докажани работи. Еве ај да почекаме како што викаш да покаже времето, еве да почне да функционира новиот аеродром, тогаш ќе имаме реални параметри за споредување. Стварно ќе имаме што да ставиме на кантар.Летонија го реконструирала аеродромот во 2001 тоа е 10 години пред нас. Нема врска тоа ни со еу, ни со ништо. На време почнале да си ја работат државата додека ние се зафркававме.
Edited by lslcrew - 20-Jan-2011 at 17:25 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6465666768 70> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |