![]() |
![]() |
![]() |
Авиосообраќај (статистики) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869 70> |
Author | ||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Не, туку ти не сакаш да прифатиш општоприфатени и докажани работи. Ај нека не е како што викаме. Ќе покаже времето.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Корелацијата е далеку од 99%. Има некој ефект ама минимален. Поентата е дека треба да си го гледаме аеродромот и државата да обезбеди услови што повеќе компании домашни да може да се основаат макар и биле со еден изнајмен авион со еден лет неделно, нормално и странски што ќе имаат интерес да врзат лет повеќе тука. Пак викам еднаш погоре пишав, почетниот наивне оптимитчки како ид а се вика ефект го има и се бележи во една до две години, ама никаков влез во еу неможе да донесе утре илјада авиони, пак растот мора да се обезбеди преку постојана работа. Најбитно е да почекаме да се догради терминалот и да Скопскиов аеродром од крајно-почетна дестинација да конечно стане и некој јазел колку толку. Воопшто да влезе како меѓустаница во компјутерите на оние што издаваат билети. Тогаш ќе споредуваме бројки и со Рига, со Солун, Софија, Белград и со секој Аеродром што сакаме. Ќе видиме колку еу има удел и колку политиката остава потпис. Зашто ќе имаме реални параметри да споредуваме. Сега сме земале некое селско аеродромче да го споредуваме со хаб европски и заклучоците се еу и само еу е тој што обезбедува расти развој на авионски сообраќај. Вака од страна да се чита наивно изгледа споредбава.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Што треба да биде поентата на ова? Да замижиме пред фактите дека без исклучок, може да се направи корелација помеѓу членството во ЕУ и бумот на аеродромите во источноевропските земји? Исто како што е битно да сме инфраструктурно спремни (што значи дека е одлично што конечно се гради аеродромот) битно е и да знаеме да се позиционираме и да го искористиме тоа. Не само што овие две работи не одат една без друга, туку втората е веројатно и побитна со оглед на тоа дека постојат аеродроми кои кубурат со капацитет а сепак сообраќајот расте. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Skopskata obiolnica e prazna zasto sednal nekoj na Google earth i rekol ke pravime krug okolu Skopje zashto taka dobro izgleda, lupnal po masa i ete obikolnica. Zaradi drugo e prazna. Ama da ne izgradela ke letale gragjanite od komshiski aerodromi. Da nemala tranzit nikogash nemalo da stane hub. Ima iljada aerodromi shto ne se clnki nikade i duri se od posiromashni drzavi pa imaat seriozen soobrakaj i ogromen tranzit sobrakaj. Iran e drzava pod sankcii, politichki podole nemoze da bide, pa Teheran e eden od najznachajnite tranzit tochki da toj del od Azija.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Не е се во реконструкцијата туку и во севкупните можности и способноста да се искористат. Одличен пример за тоа е скопската обиколница, која иако е одличен инфраструктурен проект 2 години потоа, сеуште ни од далеку не ги исполнува очекувањата поради Х други причини, а најмалку поради самата обиколница.
Слично е и со оваа тема. Рига можела да изгради што сака, но ако ги немало вистинските околности, ако ја немало политичката стабилност која им ги донесе членството во ЕУ и НАТО, а воедно економските поволности кои тоа си ги носи како и очигледната способност на Латвијците да ги искористат пружените можности. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
2001 имале реконструкција на аеродром и некои крила доградувано. Регионален хаб е за неколку авиокомпании. А авиокмпанија не помислува да смести некаде хаб на аеродром без транзит како скопскиов до сега. Затоа и неможеме да развиеме некоја појака авиокомпанија. Еве предлог до оние кои веќе влегле во овој бизнис некогаш и до иселениците. Сигурен сум дека може да оперира еден изнајмен авион Скопје Сиднеј или Скопје Њујорк одкога ќе се направи пистата и кога ќе има транзит може и некој од Европа да му се случи евтината карта да му биде преку Скопје па да има лет што знам еве на пример Љубљана Скопје и натаму према Сиднеј.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Природно е како што се движат кон „точката на заситеност“ процентуалниот раст да се намалува. Кога економијата во Германија расте 3% се смета за добра година, кога во Кина расте 8% се смета за лоша. Овдека е јасно како бел ден како пристапот кон ЕУ дал позитивен потстрек. Секако, не е тоа туку така едноставно, Рига (ако не се лажам) далеку отскокна пред другите балтички аеродроми и се наметна како своевиден регионален хаб. Очигледно добро ја искористиле приликата која им се пружила. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Edited by lslcrew - 19-Jan-2011 at 22:10 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Како заклучи дека ЕУ го пригушила растот кога тука не ни имаме бројки од пред донесувањето на одлуката за пристап кон ЕУ?
Ме интересира особено каде ја лоцира „затвореноста на претходниот систем“ во аеродромскиот сектор, и како ти извлече заклучок дека аеродромот во Рига бил особено погоден од политиките на злобниот комунистички режим во СССР. Edited by гитардемон - 19-Jan-2011 at 21:59 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Растот е прилично константен. Незнам јас какви биле активностите околу Рига аеродром но погрешно ги лоцираш и проблемите и решенијата. Може ти да си имаш почит кон еу но може и вака да ги свртиме бројките па да не изгледа така сликата.
Процентуална разлика во однос на предходна година 2010: 14,67% 2009: 10,19% 2008: 16,75% 2007: 26,69% 2006: 32,85% 2005: 77,10% 2004: 48,98% 2003: 13,38% 2002: ---- Освен некоја инекција што е внесена може да констатираме и дека еу го пригушила растот. Дури и кризата последна економска си оставила потпис на бројкиве. Повторно викам, не знаеме дали реновирале, граделе нов. Можно е да се должи на приближување на некои реални очекувани бројки кои предходно поради економски или политички логики биле придушени, затвореностна предходен систем и слични работи. Има многу фактори, не е тоа туку така линерна работа на црно и бело. Значи не ни сакам да се правам наудрен дека го нема тој првичен наивно наречен оптимистички ефект, го има, и се приметува и во два списока и бројчаниот и процентуалниот, но сепак растот неможе туку така да се препише на една инстанца. Edited by lslcrew - 19-Jan-2011 at 21:54 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
http://www.mfa.gov.lv/en/eu/history/4358/4391/ Ништо не е случајно ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Уште малку статистика, но овој пат не е од нашиов регион. Станува збор за Рижскиот Аеродром, видете за каков раст станува збор. Останува да се надеваме дека би можело ваква судбина да не сполети и нас:
Riga International Airport Passengers 2010: 4,663,647 2009: 4,066,854 2008: 3,690,549 2007: 3,160,945 2006: 2,495,020 2005: 1,878,035 2004: 1,060,426 2003: 711,753 2002: 633,322 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Еве ги податоците за трите најголеми аеродроми во Република Бугарија, за изминатата 2010 година:
СОФИЈА - 3. 300 000 патници (+5,2%) БУРГАС - 1. 900 000 патници (+11,8%) ВАРНА - 1, 230 000 патници (+0,8%) ПЛОВДИВ - сеуште непознато ВКУПНО во целата држава за 2010 година, околу 6,5 милиони патници. Со овој резултат Софија е на четврто место на Балканот, по аеродромите во Истанбул, Атина и Букурешт. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
АЕРОДРОМ СОФИЈА во првите 11 месеци на 2010 година има обслужено 3 240 000 патници, што е раст за 6% од претходната година. Имајќи во предвид дека декемеври е секогаш силен и раздвижен месец, ништо чудно бројката да натфрли 3 500 000 патници.
Доста нови линии се најавуваат за АЕРОДРОМОТ ВО ПЛОВДИВ. Рајан Ер од пролет ќе го зголеми бројот на летови кон Лондон, а денеска стана јасно дека ќе лета и за Шпанија (во конкуренција беа и Германија и Италија, но тие остануваат за понатаму). Стискам палци Пловдив да се претвори во база на Рајан Ер за регионов, како што е Венеција-Тревисо во регионот на Словенија. Edited by Andrej_LJ - 07-Dec-2010 at 21:40 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Во денешното издание на Капитал или Бизнис 24 (не сум сигурен) имаше опсежен чланак за авиосообраќајот. Меѓу друго имаше сообраќајна статистика цитирана од ТАВ. Скопскиот аеродром имал раст оваа година од 18% или во бројки од ~420.000 на ~490.000 во првите 9 месеци од годинава. Охридскиот аеродром пак имал раст од 40%. Главнината на растот се должи на зголемениот број чартери и се поврзува со визната либерализација. |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
За бројките се согласувам. Коментарот беше чисто цепидлачки, колку да те потсетам дека ниту ти не си ги проверил информациите, нешто за што ги обвини медиумите
![]() |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Која ти е целта на овој пост не разбрав. Знам дека не е вклучена, ниту истата ја сметам за некаков фактор. Заштитуваш нечие фрлање од ракав на бројки ли? Инаку ако имаш да кажеш нешто по темата слободно направи го. Прашањето беше колку е годишниот сообраќај на аеродромите во Македонија во последниве години. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Башка отсуството на информација не го менува показателот на 0%. 700к неможе да биде бројка. Тоа е проценка само некоја. Вистинска бројка тешко дека може да содржи пет цифри нули. Завод за Статистика не ли има нешто такво?
|
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
И Црна Гора ја нема во извештајот, не е Македонија единствената земја.
"Затоа информациите треба да се проверуваат пред да се презентираат, инаку се работи за обична заблуда." ![]() |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
http://www.anna.aero/european-airport-traffic-trends/
Тука има статистики за 2008/2009 и 2009/2010 до Август месец. Македонија е единствената земја во регионот и една од ретките во Европа која не е вклучена! Паѓа во очи дека аеродромот во Задар на база 08/09 има 36% раст, што е двојно повеќе од Скопје како што го прикажуваат за лидер во регионот. Затоа информациите треба да се проверуваат пред да се презентираат, инаку се работи за обична заблуда. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869 70> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |