build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 70>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1321 Posted: 20-Jan-2011 at 17:13
Не, туку ти не сакаш да прифатиш општоприфатени и докажани работи. Ај нека не е како што викаме. Ќе покаже времето.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1322 Posted: 20-Jan-2011 at 17:00
Корелацијата е далеку од 99%. Има некој ефект ама минимален. Поентата е дека треба да си го гледаме аеродромот и државата да обезбеди услови што повеќе компании домашни да може да се основаат макар и биле со еден изнајмен авион со еден лет неделно, нормално и странски што ќе имаат интерес да врзат лет повеќе тука. Пак викам еднаш погоре пишав, почетниот наивне оптимитчки како ид а се вика ефект го има и се бележи во една до две години, ама никаков влез во еу неможе да донесе утре илјада авиони, пак растот мора да се обезбеди преку постојана работа. Најбитно е да почекаме да се догради терминалот и да Скопскиов аеродром од крајно-почетна дестинација да конечно стане и некој јазел колку толку. Воопшто да влезе како меѓустаница во компјутерите на оние што издаваат билети. Тогаш ќе споредуваме бројки и со Рига, со Солун, Софија, Белград и со секој Аеродром што сакаме. Ќе видиме колку еу има удел и колку политиката остава потпис. Зашто ќе имаме реални параметри да споредуваме.  Сега сме земале некое селско аеродромче да го споредуваме со хаб европски и заклучоците се еу и само еу е тој што обезбедува расти развој на авионски сообраќај. Вака од страна да се чита наивно изгледа споредбава.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1323 Posted: 20-Jan-2011 at 15:02
Originally posted by lslcrew

Skopskata obiolnica e prazna zasto sednal nekoj na Google earth i rekol ke pravime krug okolu Skopje zashto taka dobro izgleda, lupnal po masa i ete obikolnica. Zaradi drugo e prazna. Ama da ne izgradela ke letale gragjanite od komshiski aerodromi. Da nemala tranzit nikogash nemalo da stane hub. Ima iljada aerodromi shto ne se clnki nikade i duri se od posiromashni drzavi pa imaat seriozen soobrakaj i ogromen tranzit sobrakaj. Iran e drzava pod sankcii, politichki podole nemoze da bide, pa Teheran e eden od najznachajnite tranzit tochki da toj del od Azija.


Што треба да биде поентата на ова? Да замижиме пред фактите дека без исклучок, може да се направи корелација помеѓу членството во ЕУ и бумот на аеродромите во источноевропските земји?

Исто како што е битно да сме инфраструктурно спремни (што значи дека е одлично што конечно се гради аеродромот) битно е и да знаеме да се позиционираме и да го искористиме тоа. Не само што овие две работи не одат една без друга, туку втората е веројатно и побитна со оглед на тоа дека постојат аеродроми кои кубурат со капацитет а сепак сообраќајот расте.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1324 Posted: 20-Jan-2011 at 14:47
Skopskata obiolnica e prazna zasto sednal nekoj na Google earth i rekol ke pravime krug okolu Skopje zashto taka dobro izgleda, lupnal po masa i ete obikolnica. Zaradi drugo e prazna. Ama da ne izgradela ke letale gragjanite od komshiski aerodromi. Da nemala tranzit nikogash nemalo da stane hub. Ima iljada aerodromi shto ne se clnki nikade i duri se od posiromashni drzavi pa imaat seriozen soobrakaj i ogromen tranzit sobrakaj. Iran e drzava pod sankcii, politichki podole nemoze da bide, pa Teheran e eden od najznachajnite tranzit tochki da toj del od Azija.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1325 Posted: 20-Jan-2011 at 14:40
Не е се во реконструкцијата туку и во севкупните можности и способноста да се искористат. Одличен пример за тоа е скопската обиколница, која иако е одличен инфраструктурен проект 2 години потоа, сеуште ни од далеку не ги исполнува очекувањата поради Х други причини, а најмалку поради самата обиколница.

Слично е и со оваа тема. Рига можела да изгради што сака, но ако ги немало вистинските околности, ако ја немало политичката стабилност која им ги донесе членството во ЕУ и НАТО, а воедно економските поволности кои тоа си ги носи како и очигледната способност на Латвијците да ги искористат пружените можности.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1326 Posted: 20-Jan-2011 at 14:29
2001 имале реконструкција на аеродром и некои крила доградувано. Регионален хаб е за неколку авиокомпании. А авиокмпанија не помислува да смести некаде хаб на аеродром без транзит како скопскиов до сега. Затоа и неможеме да развиеме некоја појака авиокомпанија. Еве предлог до оние кои веќе влегле во овој бизнис некогаш и до иселениците. Сигурен сум дека може да оперира еден изнајмен авион Скопје Сиднеј или Скопје Њујорк одкога ќе се направи пистата и кога ќе има транзит може и некој од Европа да му се случи евтината карта да му биде преку Скопје па да има лет што знам еве на пример Љубљана Скопје и натаму према Сиднеј.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1327 Posted: 20-Jan-2011 at 12:17
Originally posted by lslcrew

Преку намалување на процентуалниот раст.


Природно е како што се движат кон „точката на заситеност“ процентуалниот раст да се намалува.

Кога економијата во Германија расте 3% се смета за добра година, кога во Кина расте 8% се смета за лоша.

Овдека е јасно како бел ден како пристапот кон ЕУ дал позитивен потстрек.

Секако, не е тоа туку така едноставно, Рига (ако не се лажам) далеку отскокна пред другите балтички аеродроми и се наметна како своевиден регионален хаб. Очигледно добро ја искористиле приликата која им се пружила.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1328 Posted: 19-Jan-2011 at 22:09
Originally posted by гитардемон

Како заклучи дека ЕУ го пригушила растот кога тука не ни имаме бројки од пред донесувањето на одлуката за пристап кон ЕУ?
Преку намалување на процентуалниот раст.
Ме интересира особено каде ја лоцира „затвореноста на претходниот систем“ во аеродромскиот сектор, и како ти извлече заклучок дека аеродромот во Рига бил особено погоден од политиките на злобниот комунистички режим во СССР.
Па сигурно патувањата меѓу тогашниот исток и тогашниот запад не биле честа појава како што е денеска. И стварно веќе изморени сме од овие муабети нити ти реков некаде злобен ниту ссср не спомнав. Не го врти одма во погрешна насока муабетов.


Edited by lslcrew - 19-Jan-2011 at 22:10
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1329 Posted: 19-Jan-2011 at 21:57
Како заклучи дека ЕУ го пригушила растот кога тука не ни имаме бројки од пред донесувањето на одлуката за пристап кон ЕУ?

Ме интересира особено каде ја лоцира „затвореноста на претходниот систем“ во аеродромскиот сектор, и како ти извлече заклучок дека аеродромот во Рига бил особено погоден од политиките на злобниот комунистички режим во СССР.

Edited by гитардемон - 19-Jan-2011 at 21:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1330 Posted: 19-Jan-2011 at 21:44
Растот е прилично константен. Незнам јас какви биле активностите околу Рига аеродром но погрешно ги лоцираш и проблемите и решенијата. Може ти да си имаш  почит кон еу но може и вака да ги свртиме бројките па да не изгледа така сликата.

Процентуална разлика во однос на предходна година

2010:  14,67%
2009:  10,19%
2008:  16,75%
2007:  26,69%
2006:  32,85%
2005:  77,10%
2004:  48,98%
2003:  13,38%
2002: ----

Освен некоја инекција што е внесена може да констатираме и дека еу го пригушила растот. Дури и кризата последна економска си оставила потпис на бројкиве. Повторно викам, не знаеме дали реновирале, граделе нов. Можно е да се должи на приближување на некои реални очекувани бројки кои предходно поради економски или политички логики биле придушени, затвореностна предходен систем и слични работи. Има многу фактори, не е тоа туку така линерна работа на црно и бело. Значи не ни сакам да се правам наудрен дека го нема тој првичен наивно наречен оптимистички ефект, го има, и се приметува и во два списока и бројчаниот и процентуалниот, но сепак растот неможе туку така да се препише на една инстанца.


Edited by lslcrew - 19-Jan-2011 at 21:54
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1331 Posted: 19-Jan-2011 at 21:18

On 13 December 2002 Latvia officially concluded accession negotiations with the European Union at the European Council in Copenhagen, together with nine other EU candidate countries.

Latvia's Accession Treaty was signed in Athens on 16 April 2003.

It is expected that the ten candidate countries will accede to full EU membership on 1 May 2004.


http://www.mfa.gov.lv/en/eu/history/4358/4391/

Ништо не е случајно Од 2004 па натаму сè е полесно, како што кажуваат бројките.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1332 Posted: 19-Jan-2011 at 20:48
Уште малку статистика, но овој пат не е од нашиов регион. Станува збор за Рижскиот Аеродром, видете за каков раст станува збор. Останува да се надеваме дека би можело ваква судбина да не сполети и нас:


Riga International Airport

Passengers
2010: 4,663,647
2009: 4,066,854
2008: 3,690,549
2007: 3,160,945
2006: 2,495,020
2005: 1,878,035
2004: 1,060,426
2003: 711,753
2002: 633,322
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1333 Posted: 18-Jan-2011 at 19:20
Еве ги податоците за трите најголеми аеродроми во Република Бугарија, за изминатата 2010 година:

СОФИЈА - 3. 300 000 патници (+5,2%)
БУРГАС - 1. 900 000 патници (+11,8%)
ВАРНА - 1, 230 000 патници (+0,8%)
ПЛОВДИВ - сеуште непознато

ВКУПНО во целата држава за 2010 година, околу 6,5 милиони патници.
Со овој резултат Софија е на четврто место на Балканот, по аеродромите во Истанбул, Атина и Букурешт.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1334 Posted: 07-Dec-2010 at 21:38
АЕРОДРОМ СОФИЈА во првите 11 месеци на 2010 година има обслужено 3 240 000 патници, што е раст за 6% од претходната година. Имајќи во предвид дека декемеври е секогаш силен и раздвижен месец, ништо чудно бројката да натфрли 3 500 000 патници.

Доста нови линии се најавуваат за АЕРОДРОМОТ ВО ПЛОВДИВ. Рајан Ер од пролет ќе го зголеми бројот на летови кон Лондон, а денеска стана јасно дека ќе лета и за Шпанија (во конкуренција беа и Германија и Италија, но тие остануваат за понатаму). Стискам палци Пловдив да се претвори во база на Рајан Ер за регионов, како што е Венеција-Тревисо во регионот на Словенија.

Edited by Andrej_LJ - 07-Dec-2010 at 21:40
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1335 Posted: 13-Oct-2010 at 20:37
Originally posted by Andrej_LJ

http://www.anna.aero/european-airport-traffic-trends/

Тука има статистики за 2008/2009 и 2009/2010 до Август месец. Македонија е единствената земја во регионот и една од ретките во Европа која не е вклучена! Паѓа во очи дека аеродромот во Задар на база 08/09 има 36% раст, што е двојно повеќе од Скопје како што го прикажуваат за лидер во регионот. Затоа информациите треба да се проверуваат пред да се презентираат, инаку се работи за обична заблуда.


Во денешното издание на Капитал или Бизнис 24 (не сум сигурен) имаше опсежен чланак за авиосообраќајот.

Меѓу друго имаше сообраќајна статистика цитирана од ТАВ. Скопскиот аеродром имал раст оваа година од 18% или во бројки од ~420.000 на ~490.000 во првите 9 месеци од годинава.

Охридскиот аеродром пак имал раст од 40%.

Главнината на растот се должи на зголемениот број чартери  и се поврзува со визната либерализација.


Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1336 Posted: 09-Oct-2010 at 02:14
За бројките се согласувам. Коментарот беше чисто цепидлачки, колку да те потсетам дека ниту ти не си ги проверил информациите, нешто за што ги обвини медиумите Ништо лично.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1337 Posted: 08-Oct-2010 at 19:35
Originally posted by alexgizh

И Црна Гора ја нема во извештајот, не е Македонија единствената земја."Затоа информациите треба да се проверуваат пред да се презентираат, инаку се работи за обична заблуда."


Која ти е целта на овој пост не разбрав. Знам дека не е вклучена, ниту истата ја сметам за некаков фактор. Заштитуваш нечие фрлање од ракав на бројки ли? Инаку ако имаш да кажеш нешто по темата слободно направи го. Прашањето беше колку е годишниот сообраќај на аеродромите во Македонија во последниве години.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1338 Posted: 08-Oct-2010 at 19:02
Башка отсуството на информација не го менува показателот на 0%. 700к неможе да биде бројка. Тоа е проценка само некоја. Вистинска бројка тешко дека може да содржи пет цифри нули. Завод за Статистика не ли има нешто такво?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1339 Posted: 08-Oct-2010 at 18:53
И Црна Гора ја нема во извештајот, не е Македонија единствената земја.

"Затоа информациите треба да се проверуваат пред да се презентираат, инаку се работи за обична заблуда."


The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1340 Posted: 08-Oct-2010 at 18:02
http://www.anna.aero/european-airport-traffic-trends/

Тука има статистики за 2008/2009 и 2009/2010 до Август месец. Македонија е единствената земја во регионот и една од ретките во Европа која не е вклучена! Паѓа во очи дека аеродромот во Задар на база 08/09 има 36% раст, што е двојно повеќе од Скопје како што го прикажуваат за лидер во регионот. Затоа информациите треба да се проверуваат пред да се презентираат, инаку се работи за обична заблуда.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 70>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.334 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.