![]() |
![]() |
![]() |
Авиосообраќај (статистики) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6667686970> |
Author | |||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
И јас ја приметив оваа информација на Џанки (ако не се лажам напиша 750к на ССЦ) и се заинтересирав колку е релевантна. ТАВ во својот веќе надалеку прочуен транспарентен дух, ги има тргнато тие статистики од сајтот. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Токму заради овие твои изнесени податоци и прашувам. Ајде дај ми некаков линк, каде и официално ја има оваа информација.
|
|||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
SKP 700.000 rast 18% najgolem rast vo region за OHR не сум сигурен има бројка ама варира Edited by Supervisor - 08-Oct-2010 at 17:36 |
|||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Некој го знае ли бројот на патници во 2009 година на аеродромите во Скопје и Охрид?
|
|||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Бројот на превезени патници во воздухопловниот сообраќај е зголемен за 10,8% во првото тромесечје од 2010 година во однос на истиот период лани. Редовниот авио сообраќај бележи намалување од околу 15%, но затоа пак бројот на патници превезени со чартер-летови е повеќе од тројно зголемен во однос на минатата година. Вкупниот број на превезени патници изнесува 127.856 соопшти Државниот завод за статистика.
Истовремено, превезената стока во воздухопловниот сообраќај бележи значително намалување во однос на првото тромесечје од 2009 година за 22,8%. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Наспроти тврдењата на Министерството за транспорт и врски за февруари 2010 година, Државниот завод за статистика констатира поголемо намалување на бројот на превезени патници и стока во последното тромесечје од 2009 година.
Имено, бројот на превезени патници е намален за 32,5% во однос на последното тромесечје од 2008 година, додека превозот на стока е намален за 3,8% во однос на 2008 година. Единствено позабележително зголемување е забележано кај чартер полетувањата и слетувањата. Извор:http://www.stat.gov.mk/pdf/2010/8.1.10.04.pdf Edited by BOJAN - 21-Mar-2010 at 00:53 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Точна ли е оваа бројка? Кои коридори генерираат ваков проток? И ако е точна бројката, кај се одлеваат парите? (јес да се одлеваат многу пари и да не е точна бројката)
Edited by Cloverstack - 18-Mar-2010 at 19:24 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Незнам дали немаме посоодветна нишка за оваа информација. Аеродромот во Софија, за изминатата 2009 година одбележа минимално намалување на бројот на патници, заради кризата. Сепак целта од над 3 милиони опслужени патници беше постигната. Поточно бројката е над 3,1 милиона.
![]() |
|||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Пбанкс мене ми е сосема јасно дека работите можат многу лесно да тргнат нагло во нагорна линија...АКО СЕ РАБОТИ ПАМЕТНО! Некакви знаци да си видел на ова поле? Затоа што јас не. Плус не е баш така малку ни треба да се стигне Литванија или Полска, затоа што тоа значи за нас двојно зголемување на патниците. Во држава со еден полу-функционурачки аеродром, и без нормална домашна компанија, тоа е малку тешко и бавно.
Edited by Andrej_LJ - 16-Nov-2009 at 17:15 |
|||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() не би ги земал толку при срце овие информации. Како прво нијансите кои се менуваат од Македонија па барем до Полска (ако не и до Бугарија) се минорни (би требало да имаме околу 1 милион патници за полскиот просек). Второ, досега визниот режим беше реална пречка за Македонија и Албанија од оваа листа. Ефектите од либерализацијата очекувам да ги осетиме уште догодина. Трето (иако поврзано со второто), главните дестинации на македонците генеррално се соседна Грција, па потоа Бугарија, Хрватска и Црна Гора и евентуално Турција, Србија и Албанија. Освен Турција сите до една дестинации логични за земски сообраќај исто како што за Словенците е пологично да одат во Австрија, Италија, Хрватска, Швајцарија (земји каде највеќе одат) со кола (затоа и нивната статистика не е импресивна). Земјите кои имаат подобар просек поседуваат една или повеќе од следниве специфики - земја со изразита економска активност (пр. Австија, Холандија...) - земја со развиен туризам (пр. Грција, Шпанија...) - земја со зафрлена географска локација (пр. Балтичките, Скандинавските земји...) Да резимирам, поентата не ми е дека сме супер, и дека ни цвета авиосообраќајот туку дека многу малку е потребно работата драстично да се смени (ако се работи паметно). Погледи ги статистиките за балтичките аеродроми низ годините како пример за ова. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Една многу поразителна статистика за небото над Македонија. Последни во анализата:
Авио-пасажер на глава на жител: ![]() Од регионот најдобро котираат Хрватска, Турција и Бугарија, зачудувачки пред земји како Словенија, Полска или Словачка. Инаку како може да усвоиме за демек НАЦИОНАЛЕН превозник, компанија која: 1) Монтенегро е мала компанија. 2) ЈАТ со децении работи на изгуба и тоа голема, самата судбина на компанијата е неизвесна, поврзана со многу скандали и малверзации, рентаат авиони затоа што флотата им е неискористена и застарена... ![]() |
|||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Еве и мал апдејт за Тиранскиот аеродром за повторно да се осетиме како ѓубриња.
Еве го постоечкиот нов терминал на Тирана кој е под концесија на Hochtief кој во 2000 година беше прилично сигурен играч за управување со Скопскиот аеродром, но како и обично дневната политика ја изјалови работата и тогаш. Терминалов што го гледате е предвиден за 1.5 милиони годишно. ![]() Бидејќи бројката од 1.5 милиони е веќе реална за тиранскиот аеродром Hochtief веќе пристапи кон изведба на фаза 2 од проектот, во сличен дух со постоечкиот терминал. ![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
Значи се работи за трето место според порастот на бројот на прелети, не за трето место според бројот на прелети како што кажува во насловот. Крајно различни податоци... Очигледно не може ден да помине без некоја новинарска глупост.
Барем веста е добра ![]() Edited by Cloverstack - 25-May-2009 at 20:38 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
http://www.makfax.com.mk/look/novina/article.tpl?IdLanguage=10&IdPublication=2&NrArticle=140409&NrIssue=894&NrSection=10 |
|||||||||||||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
види не е спорно дека ќе се зголеми прометот, но велам дека ќе биде ист обртот доколку се зголеми бројот на патниците а тоа зголемување се случува исклучиво доколку постојат атрактивни цени, плус сметај дека во еу не влегуваме брзо, а оној момент кога ќе влеземе истата многу веројатно е и дека нема да постои онаква како што сега ја познаваме, односно се повеќе верувам дека оваа досегашна благосостојба и безрезервно субвенционирање на се и сите нема да поминува, како до сега што беше тоа пракса. затоа се повеќе мислам дека како најдобра алтернативна варијанта за патниците во иднина евентуално ќе биде брза К10 пруга, со оглед дека и нафтата ќе расте а и моменталнава криза ќе наметне темпо на штедливи авио патувања, што значи дека дури и потенцијално и доколку влеземе во еу за брзо време тешко е да се предвиди колку и како ќе се развива авио бизнисот кај нас! премногу непознати има за човек да може да прогнозира посмело, останува да се надеваме дека позитивно ќе влијаат паѓањето на визната бариера и интерконекцијата на турските компании кои тераат кон еу и заедно со влезот на авио таксистите(и комерцијалните и приватните) и бројката и профитот да фатат нагорна линија! Edited by beTon - 12-Jan-2009 at 23:48 |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() Па добро овие три града ги одбрав освен по критериумите кои ги набројав и по тоа тоа дека си бивши кандидати и сегашни членки на ЕУ. Убаво може да видиме како влезот во унијата се одразил кај нив на авиосообраќајот. Доколку би ги имале бројки од 1991-2000 веројатно сликата би ни била комплетна. Како и да е НЗС е дека во 2000-2001 овие аеродроми имале малтене идентични бројки како скопскиот а и растот им се движел со темпо на желка како кај нас. Значи независно од сето ова што го велиш ако претпоставиме дека во следниве 10на години теоретски можеби ќе влеземе во таа ЕУ (настрана политичките препреки кои нема да ги дискутираме тука) можеме да очекуваме барем бројки како во Талин ако не од друго од инерција. А ако се потрудиме можеби ќе биде и подобро. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
pbanks прогнозиве ти се ептен сликовити, можно е секакво сценарио, но бројката на патници незначи и поголем профит, бидејќи ако влетаат кај нас авио такси компаниите, мислам дека само може да трпи последици само профитот на постојниве компании, иако во очите на патниците ова би било и повеќе од добредојдено, сепак мое мислење е дека зголемениот број патници заедно со дампинг цените нема да донесе нешто многу повеќе профит во авио бизнисот. така да и во двата случаи овој сектор нема да покаже поголеми финансиски резултати од постојниве. ова зборувам исклучиво за патничкиот авиотранспорт, додека околу каргото за тоа не можат ништо да кажам со оглед дека истиот кај нас минимално се експлоатира, што значи сигурно ќе има поголем профит во иднина но колку и како не би нагаѓал! во секој случај подобро ефтини него изгор карти. но се плашам дека целта на овие авио такси компании не им е правење пари, туку рушење на конкуренција, бар од оние сознанија што ги имам сите говорат дека од милосрдие никој не пушта некаде авион со смешни цени како што кажа минатиот пат Кире со 1 евро карта... незнам зошто но имам чувство дека доколку не влезе најавуваниот странски капитал во мат, или пак ако владата не им излезе во пресрет сигурно на културен начин ќе ја заглават работата! е дури тогаш ќе видиме дали и како ќе влетуваат компании кај нас доколку целосно се либерализира авиосообраќајот, што лично мене баш и не ми се верува, но Грујо и се е можно, иако по се изгледа дека ТАВ и компанија во таков случај ќе понудат флота која ќе биде македонски знаменосец! |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() Тирана сама по себе може да предњачи, но Скопје ја има можноста да се истурка како регионален мини-хаб, така да ако правилно се работи среднорочно ситуацијата може да е сосема подруга. Во прилог на тоа одат и турските амбициозни планови. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6667686970> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |