build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1341 Posted: 08-Oct-2010 at 17:47
Originally posted by Andrej_LJ

Токму заради овие твои изнесени податоци и прашувам. Ајде дај ми некаков линк, каде и официално ја има оваа информација.


И јас ја приметив оваа информација на Џанки (ако не се лажам напиша 750к на ССЦ) и се заинтересирав колку е релевантна.

ТАВ во својот веќе надалеку прочуен транспарентен дух, ги има тргнато тие статистики од сајтот.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1342 Posted: 08-Oct-2010 at 17:43
Токму заради овие твои изнесени податоци и прашувам. Ајде дај ми некаков линк, каде и официално ја има оваа информација.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1343 Posted: 08-Oct-2010 at 17:36
Originally posted by Andrej_LJ

Некој го знае ли бројот на патници во 2009 година на аеродромите во Скопје и Охрид?


SKP 700.000 rast 18% najgolem rast vo region

за OHR не сум сигурен има бројка ама варира


Edited by Supervisor - 08-Oct-2010 at 17:36
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1344 Posted: 08-Oct-2010 at 16:49
Некој го знае ли бројот на патници во 2009 година на аеродромите во Скопје и Охрид?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1345 Posted: 10-Jun-2010 at 10:47
Бројот на превезени патници во воздухопловниот сообраќај е зголемен за 10,8% во првото тромесечје од 2010 година во однос на истиот период лани. Редовниот авио сообраќај бележи намалување од околу 15%, но затоа пак бројот на патници превезени со чартер-летови е повеќе од тројно зголемен во однос на минатата година. Вкупниот број на превезени патници изнесува 127.856 соопшти Државниот завод за статистика.
Истовремено, превезената стока во воздухопловниот сообраќај бележи значително намалување во однос на првото тромесечје од 2009 година за 22,8%. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1346 Posted: 21-Mar-2010 at 00:52
Наспроти тврдењата на Министерството за транспорт и врски за февруари 2010 година, Државниот завод за статистика констатира поголемо намалување на бројот на превезени патници и стока во последното тромесечје од 2009 година.

Имено, бројот на превезени патници е намален за 32,5% во однос на последното тромесечје од 2008 година, додека превозот на стока е намален за 3,8% во однос на 2008 година. Единствено позабележително зголемување е забележано кај чартер полетувањата и слетувањата.

Извор:http://www.stat.gov.mk/pdf/2010/8.1.10.04.pdf


Edited by BOJAN - 21-Mar-2010 at 00:53
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1347 Posted: 20-Mar-2010 at 14:23

Благ пораст на превезени патници на македонските аеродроми

20 март 2010, 12:58
Извор: Макфакс

Вкупно 36.153 патници биле превезени во февруари на аеродромите во Македонија, што претставува пораст од 3,3 отсто во однос на истиот период лани кога биле превезени 34.883 патници.

Ова денеска го соопшти министерството за транспорт и врски додавајќи дека само на аеродромот „Александар Велики“ во Скопје се регистрирани 34.481 патник што во однос на истиот месец претставува зголемување за 1,7 отсто

Зголемен е и бројот на реализирани чартер линии кои во февруари 2010 година изнесува 76 што претставува зголемување за 61,7 отсто во однос на 47 чартер линии реализирани во февруари 2009 година.

Истовремено на аеродромот „Св. Апостол Павле“ во Охрид, во февруари вкупниот број на патници изнесувал 1.672 патници, што е зголемување за 70,6 отсто во однос на истиот месец минатата година кога на овој аеродром биле регистрирани 980 патници.

На овој аеродром се бележи и зголемување на бројот на операции на воздухоплови за 14,3 отсто во февруари 2010 година, споредено со истиот месец минатата година.

http://makfax.com.mk/_tools/article/102378/view
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1348 Posted: 18-Mar-2010 at 18:58
Точна ли е оваа бројка? Кои коридори генерираат ваков проток? И ако е точна бројката, кај се одлеваат парите? (јес да се одлеваат многу пари и да не е точна бројката)






 

 
%20  
Системот на контрола на летање лани опслужил 113.138 прелети и 11.176 полетувања и слетувања на скопскиот и охридскиот аеродром. Заедно со операциите на државните воздухоплови и генералната авијација, бројот на операции во минатата година надминува 130.000, а македонскиот сервис на контрола на летање го користеле повеќе од 120 милиони патници.

Со овие податоци излегоа од М-НАВ, државна компанија за услуги во воздухопловната навигација, која од Агенцијата за цивилно воздухопловство ја доби лиценцата за работа, во согласност со европските стандарди и регулативи. За финансиските резултати на М-НАВ и за бројот на вишокот на вработени, од оваа компанија вчера не сакаа да зборуваат, поради „свечениот повод од добивањето на уверението за оспособеност“.
 
   
Автор: М.Р.Ј.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=318101025429&id=10&prilog=0&setIzdanie=21937

Странците не' прелетуваат

Контролата на летање во минатата година опслужила 10 пати повеќе прелети отколку полетувања и слетувања од аеродромите во Скопје и во Охрид

Странските патници многу почесто ја прелетуваат земјава отколку што ги користат скопскиот и охридскиот аеродром. Според последниот податоци, македонските контролори на летање во минатата година опслужиле 113.139 прелети и 11.176 полетувања и слетувања на аеродромите „Александар Велики“ и „Св. Апостол Павле“. Ова е уште една потврда дека авиокомпаниите и понатаму го користат македонското небо само за прелетување до аеродромите во другите земји од регионот.

И покрај слабиот интерес за користењето на двата аеродрома, како и тешкотиите за организирање прелети поради затвореното небо над Косово, раководството на операторот за воздухопловна навигација М-НАВ објаснува дека компанијата работи многу успешно. Деновиве Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) на М-НАВ му издаде уверение за оспособеност за давање навигациски услуги, што практично значи дека операторот ги применува највисоките европски стандарди во работењето.

Раководството на М-НАВ смета дека добиеното уверение позитивно ќе влијае врз довербата и интересот на странските компании да оперираат од аеродромите во земјава. Но, потребно е многу повеќе од тоа.

- Атрактивноста на аеродромите во Скопје и во Охрид, како за редовните превозници, големите компании, чартерите или нискотарифните компании, многу повеќе зависи од други фактори. Тоа се либерализација на користењето на воздушниот простор, финансискиот фактор, нивото на услуги на аеродромите, финансиската моќ на локалното население, како и интересот за патувањата - рече Николет Тагарински, извршен директор на М-НАВ.

Пред сезоната на годишните одмори, македонските патници се во исчекување да добијат редовен авиопревозник, откако пред повеќе од половина година компанијата МАТ ја изгуби дозволата за летање. Засега единствено чартер-компанијата „Скај вингс“ побарала дозвола од АЦВ за редовен авиопревозник, но нејзината апликација се' уште се разгледува.

- Очекуваме позитивен одговор од Агенцијата, особено сега кога набавивме уште еден авион. Договорот за него е потпишан и се очекува од 1 април да биде во земјава - вели Ајан Џафероски, претседател на бордот на директори на „Скај вингс“.

Прогнозите на „Евроконтрол“ за годинава предвидуваат дека бројот на операции на македонската Контрола на летање ќе се зголеми од четири до осум отсто, додека до 2012 година се очекува М-НАВ да опслужи повеќе од 150.000 полетувања, слетувања и прелети.

Од Белград до Лондон за 35 евра

Додека македонските патници се надеваат дека конечно некоја нискотарифна авиокомпанија ќе влезе на нашиот пазар и ќе понуди евтини летови, на белградскиот аеродром три вакви компании ќе им нудат евтини билети во текот на летната сезона. Освен „Ники флај“, која има летови до Виена, пред извесно време влез на српскиот пазар најавија и унгарската нискотарифна компанија „Виз ер“ и шпанската „Спан ер“.

Унгарската компанија од 12 јуни ќе лета од Белград до Дортмунд по цена од 25 евра во еден правец и за Лондон за 35 евра, додека Шпанците ќе летаат до Барселона по слични цени. Интерес за влез во Србија најавија и грчката „Олимпик ер“ и нискотарифната латвиска компанија „Ер Балтик“.

Даница Тунтевска

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=4A50BA470AC7F5438A0A3BDC3F142D70


Edited by Cloverstack - 18-Mar-2010 at 19:24
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1349 Posted: 16-Jan-2010 at 04:06
Незнам дали немаме посоодветна нишка за оваа информација. Аеродромот во Софија, за изминатата 2009 година одбележа минимално намалување на бројот на патници, заради кризата. Сепак целта од над 3 милиони опслужени патници беше постигната. Поточно бројката е над 3,1 милиона.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1350 Posted: 16-Nov-2009 at 17:09
Пбанкс мене ми е сосема јасно дека работите можат многу лесно да тргнат нагло во нагорна линија...АКО СЕ РАБОТИ ПАМЕТНО! Некакви знаци да си видел на ова поле? Затоа што јас не. Плус не е баш така малку ни треба да се стигне Литванија или Полска, затоа што тоа значи за нас двојно зголемување на патниците. Во држава со еден полу-функционурачки аеродром, и без нормална домашна компанија, тоа е малку тешко и бавно.


Edited by Andrej_LJ - 16-Nov-2009 at 17:15
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1351 Posted: 16-Nov-2009 at 16:58
 

не би ги земал толку при срце овие информации. Како прво нијансите кои се менуваат од Македонија па барем до Полска (ако не и до Бугарија) се минорни (би требало да имаме околу 1 милион патници за полскиот просек).

Второ, досега визниот режим беше реална пречка за Македонија и Албанија од оваа листа. Ефектите од либерализацијата очекувам да ги осетиме уште догодина.

Трето (иако поврзано со второто), главните дестинации на македонците генеррално се соседна Грција, па потоа Бугарија, Хрватска и Црна Гора и евентуално Турција, Србија и Албанија. Освен Турција сите до една дестинации логични за земски сообраќај исто како што за Словенците е пологично да одат во Австрија, Италија, Хрватска, Швајцарија (земји каде највеќе одат) со кола (затоа и нивната статистика не е импресивна).

Земјите кои имаат подобар просек поседуваат една или повеќе од следниве специфики

- земја со изразита економска активност (пр. Австија, Холандија...)
- земја со развиен туризам (пр. Грција, Шпанија...)
- земја со зафрлена географска локација (пр. Балтичките, Скандинавските земји...)

Да резимирам, поентата не ми е дека сме супер, и дека ни цвета авиосообраќајот туку дека многу малку е потребно работата драстично да се смени (ако се работи паметно). Погледи ги статистиките за балтичките аеродроми низ годините како пример за ова.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1352 Posted: 16-Nov-2009 at 16:43
Една многу поразителна статистика за небото над Македонија. Последни во анализата:
Авио-пасажер на глава на жител:



Од регионот најдобро котираат Хрватска, Турција и Бугарија, зачудувачки пред земји како Словенија, Полска или Словачка. Инаку како може да усвоиме за демек НАЦИОНАЛЕН превозник, компанија која: 1) Монтенегро е мала компанија. 2) ЈАТ со децении работи на изгуба и тоа голема, самата судбина на компанијата е неизвесна, поврзана со многу скандали и малверзации, рентаат авиони затоа што флотата им е неискористена и застарена...Ohno


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1353 Posted: 30-Oct-2009 at 18:38
Еве и мал апдејт за Тиранскиот аеродром за повторно да се осетиме како ѓубриња.

Albania 's Tirana airport posts 9% passenger rise in Jan-Sept

Tirana International Airport registered 1,063,393 passengers in January-September, up 9% on the year.

The airport recorded 15,260 air traffic movements, up 4.5%, and handled 1,217 tons of cargo, down 16%, manager TIA said in a statement.

Twelve operators use the facility (www.tirana-airport.com.al) with 30 direct connections to the Albanian capital.



Еве го постоечкиот нов терминал на Тирана кој е под концесија на Hochtief кој во 2000 година беше прилично сигурен играч за управување со Скопскиот аеродром, но како и обично дневната политика ја изјалови работата и тогаш. Терминалов што го гледате е предвиден за 1.5 милиони годишно.



Бидејќи бројката од 1.5 милиони е веќе реална за тиранскиот аеродром Hochtief веќе пристапи кон изведба на фаза 2 од проектот, во сличен дух со постоечкиот терминал.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1354 Posted: 25-May-2009 at 20:37
Значи се работи за трето место според порастот на бројот на прелети, не за трето место според бројот на прелети како што кажува во насловот. Крајно различни податоци... Очигледно не може ден да помине без некоја новинарска глупост.

Барем веста е добра   Cheers


Edited by Cloverstack - 25-May-2009 at 20:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1355 Posted: 25-May-2009 at 20:22
Македонија на трето место во Европа по бројот на прелети

Македонија се наоѓа на  трето место во Европа, по бројот на прелети, со зголемување од 11, 5 отсто за месец април 2009, во споредба со април минатата година, според официјално објавените податоци од ЕУРОКОНТРОЛ за остварени единци од прелети, информира  македонската Агенција за  цивилно воздухопловство.

По негативниот тренд, како и во останатите земји од континентот, а како последица на рецесијата, во првите три месеци од годинава, со отпочнувањето на летниот ред на летање од 29 март,  Македонија бележи значителен пораст на прелетите. Зголемувањето на прелетите низ македонскиот воздушен простор се должи на превземените мерки и остварената соработка со соседните земји и пошироко во регионот, преку имплементација на нови воздушни патишта и оптимизација на граничните коридори, се вели во соопштението од Агенцијата.

Понатаму во истото се наведува дека како резултат на менаџирањето со воздушниот простор во изминатиот период се очекува трендот на зголемување на прелетите во Македонија да продолжи и во текот на летната сезона и покрај рецесијата и предвиденото намалување на воздушниот сообраќај на европското и светско ниво.

Поголем процент на зголемување на прелети имаат остварено само   Босна  Херцеговина со 14, 2 отсто  и Молдавија со 11,6 отсто. Во истиот период просекот на европско ниво е со намалување од - 4,5 отсто.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=56390&kategorija=2
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1356 Posted: 09-Feb-2009 at 20:06

Бројот на патници на скопскиот аеродром зголемен за 4,1%

Скопје /09/02/ 13:49

Бројот на патници на скопскиот аеродром „Александар Велики“ лани се зголемил за 4,1 насто во однос на 2007 на вкупно 652.339.

Според соопштението на аеродромот лани биле реализирани 13303 операции на воздухоплови односно 1,7 насто повеќе од 2007.
 
Лани биле прифатени и отпремени 2777.06 тони карго пратки, што е растеж од 8,9 насто во споредба со претходната година.
 
Најфреквентен период бил јуни-септември, со туристичките чартери, на кои биле превезени околу 30 илјади патници, што е за 62 насто повеќе од 2007 година.
 
На Аеродромот Александар Велики, покрај домашната авиокомпанија МАТ оперирале уште 12 странски превозници на редовни линии, шест превозници оперирале на чартер летови, а карго операции биле ангажирани три превозници.
 
Новите превозници кои започнаа да оперираат во втората половина на 2007 -BH Airlines, German Wings и Bulgaria Air ги продолжија своите летови и во 2008 година за новите дестинации Сараево, Келн и Софија, а Bulgaria Air од февруари ја воведе и Тирана како нова дестинација.
 
Во ноември започна да оперира и новиот превозник Germania Fluggesselschaft со редовни летови од/за Дизелдорф еднаш неделно.
 
Околу 47.5% од вкупниот број на патници во полетување трансферирале до своите крајни дестинации. Најчести втори дестинации биле во Америка, Германија, Велика Британија и Франција, Холандија, Белгија, Скандинавските земји и Арапските Емирати./крај/со/мп


http://www.makfax.com.mk/look/novina/article.tpl?IdLanguage=10&IdPublication=2&NrArticle=140409&NrIssue=894&NrSection=10
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1357 Posted: 12-Jan-2009 at 23:44

види не е спорно дека ќе се зголеми прометот, но велам дека ќе биде ист обртот доколку се зголеми бројот на патниците а тоа зголемување се случува исклучиво доколку постојат атрактивни цени, плус сметај дека во еу не влегуваме брзо, а оној момент кога ќе влеземе истата многу веројатно е и дека нема да постои онаква како што сега ја познаваме, односно се повеќе верувам дека оваа досегашна благосостојба и безрезервно субвенционирање на се и сите нема да поминува, како до сега што беше тоа пракса. затоа се повеќе мислам дека како најдобра алтернативна варијанта за патниците во иднина евентуално ќе биде брза К10 пруга, со оглед дека и нафтата ќе расте а и моменталнава криза ќе наметне темпо на штедливи авио патувања, што значи дека дури и потенцијално и доколку влеземе во еу за брзо време тешко е да се предвиди колку и како ќе се развива авио бизнисот кај нас!

премногу непознати има за човек да може да прогнозира посмело, останува да се надеваме дека позитивно ќе влијаат паѓањето на визната бариера и интерконекцијата на турските компании  кои тераат кон еу и заедно со влезот на авио таксистите(и комерцијалните и приватните) и бројката и профитот да фатат нагорна линија!



Edited by beTon - 12-Jan-2009 at 23:48
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1358 Posted: 12-Jan-2009 at 22:49


Па добро овие три града ги одбрав освен по критериумите кои ги набројав и по тоа тоа дека си бивши кандидати и сегашни членки на ЕУ. Убаво може да видиме како влезот во унијата се одразил кај нив на авиосообраќајот. Доколку би ги имале бројки од 1991-2000 веројатно сликата би ни била комплетна. Како и да е НЗС е дека во 2000-2001 овие аеродроми имале малтене идентични бројки како скопскиот а и растот им се движел со темпо на желка како кај нас.

Значи независно од сето ова што го велиш ако претпоставиме дека во следниве 10на години теоретски можеби ќе влеземе во таа ЕУ (настрана политичките препреки кои нема да ги дискутираме тука) можеме да очекуваме барем бројки како во Талин ако не од друго од инерција. А ако се потрудиме можеби ќе биде и подобро.

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1359 Posted: 12-Jan-2009 at 22:22

pbanks прогнозиве ти се ептен сликовити, можно е секакво сценарио, но бројката на патници незначи и поголем профит, бидејќи ако влетаат кај нас авио такси компаниите, мислам дека само може да трпи последици само профитот на постојниве компании, иако во очите на патниците ова  би било  и повеќе од добредојдено, сепак мое мислење е дека зголемениот број патници заедно со  дампинг цените нема да донесе нешто многу повеќе профит во авио бизнисот. така да и во двата случаи овој сектор нема да покаже поголеми финансиски резултати од постојниве. ова зборувам исклучиво за патничкиот авиотранспорт, додека околу каргото за тоа не можат ништо да кажам со оглед дека истиот кај нас минимално се експлоатира, што значи сигурно ќе има поголем профит во иднина но колку и како не би нагаѓал! 

во секој случај подобро ефтини него изгор карти. но се плашам дека целта на овие авио такси компании не им е правење пари, туку рушење на конкуренција, бар од оние сознанија што ги имам сите говорат дека од милосрдие никој не пушта некаде авион со смешни цени како што кажа минатиот пат Кире со 1 евро карта...

незнам зошто но имам чувство дека доколку не влезе најавуваниот странски капитал во мат, или пак ако владата не им излезе во пресрет сигурно на културен начин ќе ја заглават работата! е дури тогаш ќе видиме дали и како ќе влетуваат компании кај нас доколку целосно се либерализира авиосообраќајот, што лично мене баш и не ми се верува, но Грујо и се е можно, иако по се изгледа дека ТАВ и компанија во таков случај ќе понудат флота која ќе биде македонски знаменосец!   

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1360 Posted: 12-Jan-2009 at 19:52


Тирана сама по себе може да предњачи, но Скопје ја има можноста да се истурка како регионален мини-хаб, така да ако правилно се работи среднорочно ситуацијата може да е сосема подруга. Во прилог на тоа одат и турските амбициозни планови.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.505 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.