Author |
Topic Search Topic Options
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#1341 Posted: 28-May-2010 at 19:05 |
zgresiv, mislev na vladata
Ne e proektot od vladata napravena tuku od opstinata(idejata) a kako i da e drzavno e ! 
ama vladata ne usvoila pari za ovaj proekt tuku opstinata ili ucilisteto.
|
 |
DJ
Newbiе
Joined: 23-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
|
Quote Reply
#1342 Posted: 28-May-2010 at 18:53 |
Originally posted by my Macedonia
i vo kicevo ima extra prevoznik za tie sto ziveaat poveke od 1 kilometar ili slicno od ucilistite.
Znaci se normalni avtobusi, a ima i kombe za tie sto doagaat od selo.Pocna pred 6-7 godini i seuste funksionira!! Ne mi se veruva deka ova go plakja drzavata! ucilisteto sama go plati dolgot (ne sum bas siguren) |
A ucilisteto ne e na drzavata?
Drzavata mu dava pari na ucilisteto i mu odreduva za sto da gi potrosi
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#1343 Posted: 28-May-2010 at 18:31 |
i vo kicevo ima extra prevoznik za tie sto ziveaat poveke od 1 kilometar ili slicno od ucilistite.
Znaci se normalni avtobusi, a ima i kombe za tie sto doagaat od selo.Pocna pred 6-7 godini i seuste funksionira!! Ne mi se veruva deka ova go plakja drzavata! ucilisteto sama go plati dolgot (ne sum bas siguren)
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#1344 Posted: 28-May-2010 at 18:07 |
Мислиш школски, како секое училиште да си има автобус за превезување на ученици (како во САД и многу други земји), или пак превоз за ученици? Прашувам, бидејќи сегашниот превоз за ученици се врши во секој град/село од една или неколку фирми избрани на тендер, каде што на редовната линија учениците имаат бесплатно возење. Ете пример во Скопје, секој ученик има ученичка пропусница и си се качува во било кој автобус и си оди на училиште. Нема посебни школски.
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#1345 Posted: 28-May-2010 at 17:49 |
Koga sme kaj avtobusite neli imase i proekt za skolski avtobusi? toa nekako se izgubi veke ne se ni spomnuva....
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#1346 Posted: 28-May-2010 at 00:00 |
Originally posted by Cloverstack

Тетовчани, за какви автобуси се работи? Добро би дошле и слики од автобусите, а не се на одмет и слики од постојките
|
Sory. Кловер не сум го порчитал постов. Значи се работи за приватно препријатие исто така и ги превезува учениците до школо односно учениците на кој им е платен патниот превоз од министерството за образование/владата. Исто така се и туристичка агенција мислим. Во моментов располагаат 15-20 автобуси.После ''распадот на ПОЛЕТ''ти сега врша го вршат јавниот градски превоз и вршат и по околните општини односно пооколните села. Ако го начекам автообусите ќе напраем неколку слике.
|
 |
SkyBoy
Senior Member
Suspended
Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
|
Quote Reply
#1347 Posted: 27-May-2010 at 23:56 |
Возачите на ЈСП со насмевка ќе ги пречекуваат патниците
Претпријатието подготвува кодекс на однесување, а возачите ќе одат и на специјална обука
Снежана Калабакова
Возачите од јавното сообраќајно претпријатие својот нељубезен однос кон патниците во иднина ќе мора да го заменат со насмевка и со поздрав. Нема да смеат да влегуваат во вербални конфликти со граѓаните, што беше чест случај досега. За нив патниците секогаш ќе треба да бидат во право и ќе мора да ги прифаќаат сите нивни забелешки. Не ќе смеат да пушат, долго да водат приватни телефонски разговори и нема да смеат да го напуштаат возилото за да завршат приватни обврски, а задолжително ќе биде и носењето униформа.
Што ќе биде дозволено, а што нема да смеат да прават возачите ќе биде утврдено со кодекс на однесување, кој е во подготовка и треба да биде усвоен од Управниот одбор на ЈСП. Правилата на однесување на возачите и на патниците ќе важат во старите и во новите автобуси на ЈСП што треба да пристигнат. Истовремено, вкупно 600 возачи, колку што се работно ангажирани во претпријатието, ќе треба да поминат специјална обука за убаво однесување, што ќе ја спроведе специјализирана агенција избрана на тендер. Од ЈСП велат дека по 62 години постоење ова е прв пат возачите да добијат кодекс на однесување и да поминат специјализирана обука. Однесувањето на возачите, но и на патниците ќе го контролира внатрешната контрола на претпријатието, која против прекршителите ќе презема дисциплински мерки.
„Често пати граѓаните се жалеа на односот на возачите, а имаше и вербални конфликти меѓу нив дури и поради забелешка дека автобусот доцни. Возачите нема потреба да се објаснуваат со патниците и за нив во иднина тие секогаш ќе бидат во право. Кодексот на однесување ќе мора да го почитуваат сите вработени, бидејќи тој не се однесува само на возачите. Ќе се знаат точно сите правила на однесување во претпријатието. Во автобусите, секако, соодветно ќе треба да се однесуваат и патниците“, вели Билјана Јанкуловска, портпарол на ЈСП „Скопје“ и додава дека граѓаните за поднесените жалби на односот на возачите ќе имаат право да добијат одговор во рок од 15 дена.
И додека кодексот на однесување за возачите е во подготовка, претпријатието на својот веб-сајт www.jsp. com.mk веќе ги постави правата на патниците и ги истакна нивните обврски. Родителите со детски колички ќе мора да водат сметка да не им пречат на другите патници и ќе треба да знаат дека прво се качуваат и се симнуваат децата. Ослободувањето место за седење на бремени жени и на повозрасни лица, на што речиси и не се внимава, ќе се врати како правило на однесување. Повеќе нема да се толерира насилно отворање на вратите од страна на патниците ниту, пак, ќе се дозволи разговор со возачот. Патниците, исто така, не ќе смеат да јадат и да фрлаат отпадоци во автобус, да пуштаат гласна музика или гласно да разговараат на мобилен телефон. За нив ќе биде забрането и носењето запаливи материи и оружје.
|
 |
SkyBoy
Senior Member
Suspended
Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
|
Quote Reply
#1348 Posted: 25-May-2010 at 23:34 |
Приватниците не ги признаваат слободните на учениците
Несовесните возачи земаат пари и од Владата и од учениците
Учебната година речиси привршува, а кај приватните превозници се' уште има возачи што одбиваат да ги возат средношколците со слободни билети, платени од Владата. И покрај тоа што редовно добиваат пари, овие возачи се обидуваат на учениците од прва и од втора година да им наплатат за превозот, манипулирајќи ги децата дека слободните билети кај нив не им важат или дека не важат во празнични денови. Покрај парите што ги добиваат од организираниот превоз на учениците, тие повторно наплатуваат и стават пари в џеб од две страни. Учениците не можат да им се спротивстават, па или се симнуваат од нивниот автобус или мораат да платат за да не доцнат на часови.
Не знаат каде и кому да се пожалат и да ги пријават овие возачи, а најчесто не го прават тоа ниту нивните родители. Никој од нив не ги пријавил ваквите примери во Градот во секторот за образование, а малкумина се јавиле во приватните претпријатија „Слобода превоз“ и „Макексрес“. До нив стигнале по две до три пријави.
За жал, овие возачи го нарушуваат угледот на претпријатието, бидејќи и покрај тоа што добиваат пари за организираниот превоз на учениците, тие се обидуваат да заработат на ситно. Во прашање е самоволие на поединци и таквите ги казнуваме со одземање на налогот за една или две седмици или во краен случај ќе ги исклучиме од Здружението, вели Милорад Димитриевски, еден од основачите на „Макекспрес“.
Од одделението за односи со јавноста во Градот велат дека на иницијатива по градоначалникот Коце Трајановски била нарачана студија со која егзактно, до најмал процент бил пресметан уделот, кој треба да им припадне на ЈСП и на приватните превозници од организираниот превоз на средношколци. Студијата не остава простор ниту еден од субјектите да биде финансиски оштетен од услугата што им ја обезбедуваат на средношколците.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#1349 Posted: 25-May-2010 at 13:41 |
Експерти од Машински ќе го контролираат
производството на автобусите за ЈСП

Експерти од
Машинскиот факултет во Скопје ќе вршат надзор на производството на
автобуси за Јавното сообраќајно претпријатие “Скопје“ во фабриките на
ЛАЗ во Украина и кинескиот Јутонг.
ЈСП и Машинскиот факултет потпишале меморнадум за соработка во
областа на моторните возила, соопштија од јавното претпијатие.
“Предмет на меморандумот е остварување на соработка помеѓу Јавното
Сообраќајно Претпријатие Скопје и Машински Факултет Скопје за потребите
на ЈСП при изведувањето на надзор на производството на автобуси од
производителот ЛАЗ и Јутонг, како и соработка во делот на давање на
консултантски услуги за потребите на ЈСП поврзани со технички прашања од
областа на конструкцијата и градбата на возилата“, соопштуваат од ЈСП
Скопје.
Фабриката на ЛАЗ треба да произведе 84 едноподни автобуси кои треба
да бидат готови до 2013 година, додека кинеската компанија на ЈСП треба
да му испорача 202 двокатни автобуси. http://netpress.com.mk/vest.asp?id=72444&kategorija=2 |
|
 |
ArchiTechTone
Senior Member
Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
|
Quote Reply
#1350 Posted: 15-May-2010 at 22:06 |
За десет дена ЈСП ќе избере фирма за „смарт“-тикетите
На 25 мај ќе заврши тендерот што јавното сообраќајно претпријатие
„Скопје“ го распиша за избор на „смарт“-картичките, кои ќе ги заменат
хартиените билети во автобусите на ЈСП
На тендерот досега се пријавени 20 заинтересирани фирми, меѓу кои има и
неколку странски од Хрватска, Турција и од Словачка. Мишо Николов,
директорот на ЈСП „Скопје“, вели дека со овој вид билети ќе се олесни
возењето со градските автобуси. Во автобусите нема да се чека за да се
наплати автобускиот билет, а со тоа ќе се намали нервозата и кај
патниците кај возачите.
- На овој тендер се пријавија дваесетина фирми, од кои неколку наши и
неколку странски. Се надевам дека овој пат тендерот ќе биде успешен и
дека конечно ќе можеме да ги воведеме овие „умни“ тикети и кај нас -
изјави Николов.
Директорот на ЈСП исто така информира и дека наскоро ќе се постават и 80
нови информативни табли, кои на станиците ќе го покажуваат точното
време на пристигнување на автобусите.
- Идната недела ќе се одржи презентација на веќе постојните табли.
На некои од поставените сé уште се случуваат грешки, па ќе ни треба една
недела за решавање на проблемите. Во план ни е вакви табли да поставиме
на сите автобуски станици во градот- најави Николов.
Од ЈСП информираат и дека е при крај и тендерот за уредување на 329
автобуски станици, на кој треба да се избере фирма што ќе ги прави
новите стојалишта. Фирмата избрана на тендерот за возврат ќе го добие
рекламниот простор на автобуските. На тендерот засега се пријавени 14
заинтересирани фирми, од кои две француски фирми, една шпанска и една од
Австралија.
Автор: А.М.Д. |
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=515101042116&id=14&setIzdanie=21984
|
 |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#1351 Posted: 11-May-2010 at 23:46 |
Електронско
информирање на постојките

Поставени
се вкупно десет дисплеи, од кои два веќе се во функција
ЈСП „Скопје“ ги постави планираните десет електронски табли на
автобуските постојки. Дисплеите во Ѓорче Петров, пред СП „Планет“ и на
Бит-пазар веќе се во функција, а наскоро сите ќе станат функционални. На
нив граѓаните можат да се информираат кој автобус за колку минути треба
да пристигне на постојката, а тече и информација за надворешната
температура и има и електронски календар.
Вакви панели се
поставени од двете страни на автобуските постојки на бивш „Рекорд“, пред
Народна банка, пред ТЦ „Бисер“ во правец кон центарот, на постојката
кај Соборен храм на „Партизански одреди“ и на постојката пред ТЦ
„Лептокарија“. Од ЈСП појаснуваат дека еден дисплеј чини 4.000 евра, а
десетте поставени панели се финансирани од Европската унија преку
проектот „Ренесанс“.
„Наскоро сите електронски табли ќе
профункционираат. На двете кај ’Рекорд‘ се чека ЕВН да ги поврзе
електронски, а на електронската табла кај ’Лептокарија‘ треба да се
постави заземјување. Доколку се обезбедат пари преку проекти, ќе
поставиме уште вакви дисплеи, во спротивно, тоа ќе го направиме со
концесионерите преку проектот за јавно-приватно партнерство за изградба
на 330 автобуски постојки во централното градско подрачје“, вели Билјана
Јанкуловска, портпаролка во ЈСП.
Во изминативе денови на
дисплеите што функционираат граѓаните постојано се информираат за
пристигнувањето на автобусите. Сите што чекаат на постојките во Ѓорче
Петров и на Бит-пазар веќе точно знаат колку ќе чекаат да им дојде
автобусот. (Сн.К.) http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F6CB1DB427F7BE498C26A909C19766B2
|
 |
SkyBoy
Senior Member
Suspended
Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
|
Quote Reply
#1352 Posted: 11-May-2010 at 22:26 |
Дали може конечно да заклучиме дека новите автобуси од Лаз ќе бидат црвени? 
Edited by SkyBoy - 11-May-2010 at 22:32
|
 |
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
|
Quote Reply
#1353 Posted: 11-May-2010 at 22:22 |
Денес ја отворив страната на ЈСП и приметив дека имаат сосема нов сајт, со редизајн и со дополнителни информации. Полека но сигурно ЈСП почнува да заликува на сериозно претпријатие. Мислам дека после набавката на автобусите би требало да следи и еден ремонт на возачите на автобусите, односно вработување на нови млади лица, зошто овие стварно ја претеруваат
Страната според мене е доста добра, има уште некои празни секции, но се надевам во свое време ќе се среди.
|
 |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#1354 Posted: 10-May-2010 at 12:36 |
НЕПРИЈАТНО ИСКУСТВО НА ПАТНИЦИ ВО ВОЗИЛО НА ЈСП „СКОПЈЕ“
Нервозен возач ги исфрли патниците од автобус
Елена Вељановска
Патниците
кои патуваа со автобусот 7Б на релација од Дом на печат до населбата
Вардарска, деновиве имаа непријатно искуство кога возачот на автобусот
застана на станицата кај „Југодрво“ и нервозно го испразни автобусот до
последниот патник. На ваквото однесување на возачот му претходеа
вербални расправии меѓу него и дел од патниците, кои го прекоруваа дека
доцни половина час, дека пребрзо вози и дека не треба постојано да се
трка со останатите возила, кои се вклучени во сообраќајот. Сепак, и
покрај ваквите опомени од патниците, кои во тој момент се превезуваа со
автобусот, возачот продолжи да вози со голема брзина во време кога на
метеж во сообраќајот, притоа претекнувајќи го секое возило. Кога
автобусот стигна на станицата кај „Југодрво“, наеднаш возачот го запре
возилото на средната лента, ги отвори трите врати, ги тргна таблите од
автобусот и така прикован за улицата, блокирајќи го сообраќајот, стоеше
околу десетина минути. - Не ни беше јасно што се случува. Наеднаш
автобусот застана на средна лента, ги отвори вратите и само стоеше, без
притоа возачот да ни објасни што се случува. Кога почнавме да
негодуваме, тој само дрско ни рече дека треба да се симнеме затоа што
тој немало да вози - раскажува патничка во автобусот. Таа вели дека
возачот не се ни обидел да им објасни што се случува, туку ги оставил
да чекаат уште половина час, додека да дојде следниот автобус со број
7б. - Н* избрка на средината на булеварот, како да сме животни. Имавме
платено карти, одевме кон Вардарска. Н* остави без да ни објасни што се
случува, но најверојатно затоа што негодувавме поради неговото доцнење.
Надлежните кои работат во претпријатието треба да ги санкционираат
ваквите возачи, за патниците да ја добиваат услугата за која си плаќаат
- раскажува патничката. Директорот на ЈСП „ Скопје“ Мишо Николов
изненаден поради ваквата несекојдневна ситуација, возач да ги остави
патниците на средина на линијата, најави санкции против несовесниот
возач. - Според известувањето, причината за тоа возачот да застане и да
ги симне патниците на „Југодрво“, а не да ги однесе до Вардарска не
било несогласувањето меѓу него и дел од патниците туку тоа што
приватниот автобус со број 23 му го скршил ретровизорот на автобусот-
вели Николов. Сепак, тој признава дека на ова му претходело
неколкуминутно тркање меѓу овие два автобуси. Според Николов, сепак,
нема оправдување за тоа што возачот ги оставил патниците. - Станува
збор за возач кој неодамна е примен на работа. Сепак, за да почне со
возење, тој морал да исполни низа критериуми, меѓу кои и да помине на
тестовите на нашата комисија, која ги тестира сите кандидати
заинтересирани да работат кај нас - објаснува Николов. Скопјани
честопати реагираат на несоодветното однесување и на ризичното
управување на некои од возачите во јавниот градски сообраќај. До сега,
и покрај санкциите, кои законски постојат и кои одговорните во јавното
претпријатие можат да ги изречат, граѓаните не забележуваат подобрување
на услугите во градските автобуси. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2017&ArticleID=140412
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1355 Posted: 04-May-2010 at 20:11 |
 Тетовчани, за какви автобуси се работи? Добро би дошле и слики од автобусите, а не се на одмет и слики од постојките
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
|
Quote Reply
#1356 Posted: 03-May-2010 at 01:05 |
ТЕТОВО / 5.02.10 / 18:09
Два автобуси за билет од 10 денари, почнаа да ги развезуваат тетовчани со што профункционира долго најавуваниот градски превоз.
Како
што јавија, локалните медиуми едниот од автобусите сообраќа од
Штуловиот универзитет до центарот на градот и обратно, а другиот од
центарот на градот, преку булеварите „Маршал Тито“ и „Благоја Тоска“ и
кружниот тек на улицата „Иво Лола Рибар“.
Двата автобуси со симболична цена на билетот ќе обраќаат само од понеделник до петок.
Од фирмата „Башкими турс“, која ги превезува тетовчани најавија дека ако има потреба бројот на автобуси ќе се зголеми.
Автобуски
постројки кои во Тетово беа поставени уште пред две години, иако
неискористени веќе се дотрајаа, поради што ќе бидат заменети со нови.
Тетово, со новата територијална поделба има околу 100 000 жители./крај/еР/ег/мс |
http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=4685
Edited by гитардемон - 03-May-2010 at 01:06
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
 |
SkyBoy
Senior Member
Suspended
Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
|
Quote Reply
#1357 Posted: 23-Apr-2010 at 22:57 |
ДЕЛ ОД ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ НЕ ЈА ПОЧИТУВААТ УТВРДЕНАТА ЦЕНАДо Арачиново со автобус за 20 денари
Даниела Трајковска
Во сите приватни автобуси од градскиот сообраќај не се наплатува иста цена, иако, како што е познато, во нив е утврдена цена од 25 денари за една насока. Граѓани реагираат дека тоа не важи во автобусот на „Слобода превоз“ со број 55, кој вози за Арачиново. На оваа линија еден од возачите наплатува по 20 денари од патник. Скопјани, кои ја користат оваа линија, се изненадени затоа што тоа не важи кога со автобусот управува друг возач и кога се наплатува по утврдената цена. Истото ова се случува повремено и во некои од автобусите со број 45. Од „Слобода превоз“ не се изненадени за ваквата појава. - Возачите меѓусебно си прават конкуренција и сами одлучуваат за цените, иако не е првпат шофер да не наплатува полна цена. Имавме вакви случаи и во автобус со број 45, во кој на некои лица им била наплатена повисока цена од стандардната, додека, пак, на други пониска. Во наша надлежност е да сугерираме и да упатуваме како да се решат проблемите од овој тип, но не и да санкционираме, за тоа се задолжени надлежни институции на Градот - вели Ленин Јовановски, претседател на „Слобода превоз“. Според надлежните во Град Скопје, нивните инспектори работат на терен, вршат контрола, но дејствуваат и по пријава, а како што велат, за конкретниов случај немаат добиено ниту една пријава. - Точно е дека постои одредена цена на автобускиот билет, и сите оние кои не ги почитуваат стандардите се санкционираат, но во конкретниов случај не би можел да ви кажам каков вид санкции би се преземале бидејќи не знаеме за кој превозник станува збор, објаснува Неделчо Крстевски, портпарол на Град Скопје. Од „Слобода превоз“ тврдат дека според поделбата на градот по општини, превозот до Арачиново треба да спаѓа во меѓуопштинските линии, но поради неимплементираност на законските регулативи, превозот до таму не е под надлежност на државниот сообраќаен инспекторат бидејќи истиот не е регулиран според тие поделби на градот, така што, надлежностите и одговорностите остануваат на Град Скопје. И додека надлежните си ја префрлаат вината едни на други и не преземаат ништо за регулирање на стандардите граѓаните и понатаму ќе мораат да се соочуваат со изненадувања од овој тип.
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#1358 Posted: 21-Apr-2010 at 22:04 |
Смешно! А Лиде да земе да чита книга во возилото за промена? Според начинот на изразување, не би и се одразило лошо...
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1359 Posted: 21-Apr-2010 at 22:00 |
Originally posted by axel
Јас неа секојдневно ја користам и на тој начин наместо да
губам време додека седам во возилото, се приклучувам на интертнет, на
„фејсбук“ или на „скајп“ и комуницирам со пријателите - вели
средношколката Лидија од Ново Лисиче. |
Со други зборови, сепак губи време
|
 |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
|
Quote Reply
#1360 Posted: 21-Apr-2010 at 12:21 |
ГРАЃАНИТЕ
ПОДЕЛЕНИ ОКОЛУ НОВИОТ ПРОЕКТ НА ЈСП „СКОПЈЕ“
Младите
„за“, постарите „против“ интернет во автобус
Елена М. Вељановска
Средношколците
и студентите, кои што се возат на релација од Ново Лисиче до населбата
Дексион и обратно, често ја користат интернет-конекцијата преку своите
мобилни телефони или на лаптоп, која е достапна само во автобусот со
број пет. Наспроти нив постарите патници се незадоволни и сметаат дека
ваквата услуга воопшто не е потребна и дека претставува само фрлање
пари, велат од ЈСП „Скопје“. Според надлежните од ова јавно сообраќајно
претпријатие, овој пилот-проект, кој функционира неколку недели, можат
да го користат сите оние, кои се превезуваат со возилото 694 на кое има
поставено налепници дека во возилото има рутер за ваерлес. Ваквата
бесплатна услуга во првите два месеци функционира како пилот-проект и е
достапна за сите оние кои со себе носат лаптоп, посовремен мобилен
телефон, „ајпод“, или, пак, МП3-плеер. Идејата е за поздравување и
навистина е штета што ваквата услуга е достапна само во еден автобус на
ЈСП „Скопје“. Јас неа секојдневно ја користам и на тој начин наместо да
губам време додека седам во возилото, се приклучувам на интертнет, на
„фејсбук“ или на „скајп“ и комуницирам со пријателите - вели
средношколката Лидија од Ново Лисиче. Повозрасните граѓани, пак, велат
дека ваквата услуга, која што од неодамна ја има воведено сообраќајното
претпријатие, создава дополнителен метеж во возилото, затоа што
интернетот е бесплатен и оние кои имаат можност гледаат максимално да го
искористат. Поради оваа услуга, младите брзаат да го зафатат секое
слободно седиште и притоа немаат никаква почит кон постарите, кои се
принудени да стојат. Никој веќе не станува на постар човек, а поради
овој проект има и голем метеж. Според мене, ова се само залудно
потрошени пари. На кого му треба интернет нека си стави дома, а не да
користи во автобус - вели пензионерката Ката. Таа смета дека наместо
да се даваат пари за воведување бесплатен интернет во старите автобуси,
повеќе средства би можело да се издвојат за поправка на автобусите, кои
многу често се расипуваат, на хигиената во нив како и за реконструкција
на станиците, кои во моментот се наоѓаат во очајна состојба. Директорот
на ЈСП „ Скопје“, пак, вели дека за поделеноста на мислењата во врска со
интернетот во „петка“, според возраста на патниците, веќе е информиран и
дека по два месеца откако ќе бидат сумирани резултатите од тоа колава
била заинтересираноста на патниците за оваа услуга, ќе одлучат дали
истата ќе биде воведена во сите автобуси и на сите линии на кои
сообраќаат возилата. - Наидовме на најразлични реакции. Во моментов се
уште тече пробниот период од два месеци и по неговото завршување од
резултатите ќе зависи дали рутери за ваерлес ќе добијат сите линии -
вели Николов.
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2001&ArticleID=138999
|
 |