build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 26-Mar-2016 at 19:33
Originally posted by Vladimir P

Во ред, гледам дека без моите информации и коментари многу полеснове течат ваште дискусии и експертизи.

Благодарам,  

 
Во ред, еве ти го мислењето на еден не-експерт како мене, кој веќе имам спомнато на форумов дека никогаш не сум патувал со воз.
 
Сум патувал со трамвај низ град во Германија и во Австрија, но тоа е градски превоз и не се рачуна како патување со воз.
 
Еве ти ја мојата не-експертиза:
 
Ако е ново, не значи дека е и` квалитетно.
 
За ова ги имаш безброј примери и надвор од железничката пруга и надвор од железничката станица, нови судејќи според староста и изгледот од надвор, но од внатре квалитетот е тотално поинаква приказна.
 
Толку од мојата не-експертиза, која еве, ќе ја повторам:
 
Ако е ново, не значи дека е и` квалитетно.


Edited by Dexter26 - 26-Mar-2016 at 20:42
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 26-Mar-2016 at 16:21
Страници и страници непотребни дискусии зашто
без разлика дали сме ЗА или ПРОТИВ овие набавки, гарнитурите се тука и ќе не возат во следниве години.

Доколку македонската економија остане со оваа јачина која ја има сега
мислам дека и следната набавка на слични превозни средства ќе биде од Кина.
... се разбира, доколку тогаш во Македонија сеуште ќе постои железница...

.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 26-Mar-2016 at 15:10
Originally posted by Vladimir P

Во ред, гледам дека без моите информации и коментари многу полеснове течат ваште дискусии и експертизи.

Благодарам,


Vlaidim P,

само без нервози: не е битно дали, како членови на форумов, сме експерти за возови (во кои не спаѓам...) или сме аматери, корисници и возољубители или „точакољубители„ (во кои спаѓам...), сепак имаме можност да ги изнесеме своите видувања на нештата кои се од заеднички и јавен интерес, како што е превозот со возови. Во краен случај, власта е таа која не‘ задолжува до гуша, а ни набавува беслосветски отпад, спакуван во ултра-мега-гига-тера амбалажа, и тоа прозведена не било каде, туку токму во Кина...Crazy

На страна мојата негативна предрасуда ( и лошо исуство...) кон се‘ што е произведено во Кина, но доволно е да видиме како реагираа возољубителите и корисниците во Србија, каде се набавени тазе руски и швајцарски (!!!) возови, кои (возови) беа „растурени„ од критики, кои „држат вода„.

Па сега, ако швајцарски производител прави „утка„ во склопувањето патничка гарнитура, што треба да кажеме за кинезите: дека се врв во модерното возоградителство?


Се чини дека производството на возози има општ. белосветски пад на квалитетот, кој може да биде „оправдуван„ со (не)убедливи објаснувања.



Edited by MIKI1 - 26-Mar-2016 at 15:20
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 26-Mar-2016 at 14:03
Originally posted by Obedineta Makedonija

На „експертските“ коментари пред Владимир и Ван Хојте ќе ви подзавиди, па после државата нечинела, не - народот е расипан!


Agree...Tocno taka...Tolku negativci i zalopojki na metar kvadraten nema nikade na svet!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 26-Mar-2016 at 13:07
На „експертските“ коментари пред Владимир и Ван Хојте ќе ви подзавиди, па после државата нечинела, не - народот е расипан!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 26-Mar-2016 at 12:15
Originally posted by Vladimir P

Во ред, гледам дека без моите информации и коментари многу полеснове течат ваште дискусии и експертизи.

Благодарам,


Од жалопојки, негативци и дежурни пљукачи т.е експертутки нема спас!
-Ако остане се по старо и не инвестираат = ништо не работат, зошто не земат нови
-ако земеш нови ама скапи = трошат пари безвезе ко да сме Германија
-ако земат поевтини = мора да се со лош квалитет чим се евтини,еве ги земаа евтини за да си стават повеќе во џеб...

Во секој случај работите тргнуваат после 30 години од мртва точка во позитивна насока, бенефит имамаат сите оние кои што патуваат со железницата во модерни и удобни возови...квалитетот по мое аматерско видување е на високо ниво и со добар квалитет и мислам дека од МЖ направија добар избор... Во секој случај продолжи со твоите известувања и новости во МЖ и не им обрнувај внимание на негативците и 'стручните' жалопојки! позз
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 26-Mar-2016 at 11:38
Во ред, гледам дека без моите информации и коментари многу полеснове течат ваште дискусии и експертизи.

Благодарам,
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 26-Mar-2016 at 09:00
Originally posted by Vladimir P

Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија.

А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china

И само како информација за Вас:
- Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви.

И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото.

П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед.
П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате.


Погледни си ги сопстврените слики од една страна понапред, и веднаш ќе го видиш кинескиот квалитет. Тапацирањето на седиштата го правела фирма што никогаш не работела тапацирање, тоа се гледа од авион. Тие нема да издржат долго. А уште колку други фушераи има, само господ знае.

Кинезите знаат да испорачаат калитет, само ако нарачателот е писмен.
Купувачите од западот сто пати им враќаат производи на поправки и доправки, и целиот процес на производство и развој е мониториран по етапи.

Вакви башибозук испораки на производи прифаќаат купувачи чија што нарачка е, во најмала рака, сомнителна.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 26-Mar-2016 at 00:18


Се разбирам бе Владимир, како што и многу пати сум кажал досега, сум дете на железничар, сум ги преживеал најдобрите и најлошите денови на железница од убави плати до мизерија и каснење на плати со месеци и сето тоа на своја кожа го имам искусено, АМА не може да ми кажуваш дека треба да бидеме задоволни со тоа што се нуди и дека дури и тоа што се сменило било супер и да се претставува како ултра модерно, како нешто невидено и да се оди со потценување дека ние не смееме да писнеме и да кажеме збор за нешто што е потреба во 21-от век, нешто што е вистинска потреба, нешто што е иднината, зарем ние треба да чекаме 2050 година да добиеме воз со простор за точаци, зарем ние треба тогаш да бидеме задоволни што Владата решила да купи такви возови, зарем треба да заборавиме дека Владата купува со наши пари, зарем треба да се понижуваме секогаш и за се.

Извини, како што и кажав, знам дека најдобронамерно одговораш и сакаш да видиш и самиот напредок и го ценам тоа и не е ништо лично, ама зад кажаното стојам и сметам дека е огромна грешка, не само во овој дел.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 25-Mar-2016 at 22:07
Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија.

А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china

И само како информација за Вас:
- Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви.

И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото.

П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед.
П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 25-Mar-2016 at 10:20
Па дури и старите „шпанци„ имаат голем простор за багаж, кој лесно може да се користи за превоз и на точаци...

Не е битно, битно е дека „кинезот„ е ултра-хај-мега-гига-тера модерен и дека е произведен по европски (чии?...) стандарди, ама без простор за точаци.

Некој од МЖ изгледа не се сетил да побара такво нешто во техничката документација за барањата кон новите возови...


Edited by MIKI1 - 25-Mar-2016 at 10:23
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 25-Mar-2016 at 10:16
Зарем нема простор за велосипеди во новите возови? Навистина? А кој дозволил и по кои стандарди се правени возовите? Во Европа денес грото од возовите имаат простор за велосипеди, да не говориме за некои земји како Унгарија или Холандија. Е ова е дебилно.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 25-Mar-2016 at 01:06
Originally posted by Staki

Мене најмногу ме разочара, што не дозволуваат внесување велосипед во возот. Дел од станиците се одалечени од населени места и немаат организиран превоз, така што бар јас ете најдов начин точак да внесувам и така да се возам. Минатата недела не ми дозволија со оправдување дека нема каде да се стави и тоа е како да се возиш во автобус. Ако Македонски Железници сметаат дека така ќе ги сочуваат возовите се лажат. Сум гледал добиток, мотори, вреќи и ред други работи како се внесуваат и тоа можеби ја наруша перцепцијата за возот, ама не знам зашто не дозволуваат точак да внесеш. Еве тие велат не е ова автобус, па јас во Америка гледав како на автобусите напред имаше преграда за точаци да се стават, а за возови не ни правам муабет.


И јас сум разочаран од оваа нивна несфатлива одлука. Имено, знаејќи дека во државава се повеќе се организираат велосипедски настани и општо велосипедизмот зема замав низ земјава (нека си погледнат само увезени велосипеди по година), мислам дека железницата буквално самата себе си ги оттурнува потенцијалните патници и зашто побогу не нагласиле во нивните гарнитури уште при производство да имаше вакви функционалности, како посебни места за велосипеди, со што тогаш можеби и би биле „модерни“.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 25-Mar-2016 at 00:18
Мене ме интересираат некои работи што не се опишани во пропагандата по новини "ултра модерни возови"

Имено дали персоналот на овие возови има поминато обуки во Европа или можеби во Кина?
Каква е безбедноста на овие возови со оглед на пругите кои датираат од пред 50тина години. Безбедноста на патниците али и на овие машини.
Дали има соодветни услови и депоа за кварови и поправки.
И конечно дали овие возови ќе останат во употреба со оглед на населението од селските средини кои ќе ги користи.
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 24-Mar-2016 at 23:52
Originally posted by stratus

А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?

Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка.


Кај патничките возови, цената е широко променлива работа, која зависи од повеќе нешта, како бројот од вагони во една гарнитура (2,3.4...), вкупниот број од нарачани гарнитури (повеќе нарачани-пониска цена...) како и од барањата од нарачателот на возовите кон самите возови. „Просечна„ цена за патничка гарнитура (дизел, електро..) е 3-5 мил. Евра.


Лично, не ме чуди твоево незадоволство од возот: го делам твоево мислење, иако се‘ уште не сум го користел возот. Напросто, имам негативна предрасуда кон кинеските „технолошки„ производи, како и прилично лошото лично искуство (по џебот...) од брендирани производи, произведени во Кина.


За проста споредба, ако ги земам во предвид кинеските градски автобуси (во Скопје), повеќе е од очигледно дека кинезите треба да изедат уште многу векни леб, за да бидат барем приближно блиску до реномираните европски производители на возови.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 24-Mar-2016 at 20:54
Originally posted by stratus

А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?

Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка.


Уште па кога ќе се споредат со овие возови:

http://www.irtsociety.com/trains.php

Возот Тren Crucero

Dining

Coach 1 is furnished with tables and chairs for 30 people; it is decorated in the Baroque style. Coach 2 seats 24 and is in Neoclassical style.







http://www.irtsociety.com/trainDetail.php?id=38
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 24-Mar-2016 at 20:51
Мене најмногу ме разочара, што не дозволуваат внесување велосипед во возот. Дел од станиците се одалечени од населени места и немаат организиран превоз, така што бар јас ете најдов начин точак да внесувам и така да се возам. Минатата недела не ми дозволија со оправдување дека нема каде да се стави и тоа е како да се возиш во автобус. Ако Македонски Железници сметаат дека така ќе ги сочуваат возовите се лажат. Сум гледал добиток, мотори, вреќи и ред други работи како се внесуваат и тоа можеби ја наруша перцепцијата за возот, ама не знам зашто не дозволуваат точак да внесеш. Еве тие велат не е ова автобус, па јас во Америка гледав како на автобусите напред имаше преграда за точаци да се стават, а за возови не ни правам муабет.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 24-Mar-2016 at 20:12
А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?

Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка.


Edited by stratus - 24-Mar-2016 at 20:16
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 24-Mar-2016 at 14:52
Eве некој можен одговор на постовите за новите гарнитури

- Потполно заборавете на удобни седишта како во старите патнички вагони, сите во светот и споменатиот Siemens Desiro се со исти или слични седишта. Да не наметнувам некое мое мислење напишете - siemens desiro inside seats - images - и сами ќе погледате и заклучите.
Сите овие возови се мегуградски IC тоа кажува се.

- Се сложувам за осумте седишта каде масичките се неупотребливи поради висинската разлика. Очита грешка во проектирање.

- Звуците кој се слушаат ако внимателно запазите се случуваат на кривините и споевите на разни типови на пруги. Нашите пруги се тотално неприлагодени за вака долги гарнитури. Затоа тоа нема до го воочите на делот кај Куманово - Табановце, Смоквица - Миравци, .... па се надевам кога ќе се заврши коплето реновирање на истите и тоа ќе го снема. Инче амортизацијате е Koni

- Кинезите долго ќе бидат тука за да ги воочат недостатоците и воедно да ги обучат нашите за отклонување на проблемите. Немојте да мислите дека ова е сирова механика па со постојното знаење можат нашите да го отклонат.

- Вратата од WC-то веќе трет пат ја вадат од запците и шините пробувајќи со сила да ја отворат (веќе е спомнато)

- Цената сами можете да видите-проверите и е спомната во однос на другите производители за да не сугерирам дека е далеку поефтина.







Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 24-Mar-2016 at 09:17
Не сакам да коментирам за новиот воз додека не се провозам барем еднаш. Ама од моето искуство со вакви гарнитури (Сименс, Штадлер, Бомбардиер) низ други европски земји, можам да кажам дека се значително понеудобни од нашите патнички вагони. Како во однос на простор за патникот, така и во однос на простор за багаж, удобност на седиштето итн. И тоа не е изненадувачки, сме го зборувале на форумов.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.