![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 41> |
Author | |
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Во ред, еве ти го мислењето на еден не-експерт како мене, кој веќе имам спомнато на форумов дека никогаш не сум патувал со воз. Сум патувал со трамвај низ град во Германија и во Австрија, но тоа е градски превоз и не се рачуна како патување со воз. Еве ти ја мојата не-експертиза: Ако е ново, не значи дека е и` квалитетно. За ова ги имаш безброј примери и надвор од железничката пруга и надвор од железничката станица, нови судејќи според староста и изгледот од надвор, но од внатре квалитетот е тотално поинаква приказна. Толку од мојата не-експертиза, која еве, ќе ја повторам: Ако е ново, не значи дека е и` квалитетно. Edited by Dexter26 - 26-Mar-2016 at 20:42 |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Страници и страници непотребни дискусии зашто
без разлика дали сме ЗА или ПРОТИВ овие набавки, гарнитурите се тука и ќе не возат во следниве години. Доколку македонската економија остане со оваа јачина која ја има сега мислам дека и следната набавка на слични превозни средства ќе биде од Кина. ... се разбира, доколку тогаш во Македонија сеуште ќе постои железница... ![]() . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Vlaidim P, само без нервози: не е битно дали, како членови на форумов, сме експерти за возови (во кои не спаѓам...) или сме аматери, корисници и возољубители или „точакољубители„ (во кои спаѓам...), сепак имаме можност да ги изнесеме своите видувања на нештата кои се од заеднички и јавен интерес, како што е превозот со возови. Во краен случај, власта е таа која не‘ задолжува до гуша, а ни набавува беслосветски отпад, спакуван во ултра-мега-гига-тера амбалажа, и тоа прозведена не било каде, туку токму во Кина... На страна мојата негативна предрасуда ( и лошо исуство...) кон се‘ што е произведено во Кина, но доволно е да видиме како реагираа возољубителите и корисниците во Србија, каде се набавени тазе руски и швајцарски (!!!) возови, кои (возови) беа „растурени„ од критики, кои „држат вода„. Па сега, ако швајцарски производител прави „утка„ во склопувањето патничка гарнитура, што треба да кажеме за кинезите: дека се врв во модерното возоградителство? Се чини дека производството на возози има општ. белосветски пад на квалитетот, кој може да биде „оправдуван„ со (не)убедливи објаснувања. Edited by MIKI1 - 26-Mar-2016 at 15:20 |
|
![]() |
|
Macedunicus ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Nov-2014 Location: Неготино МАК Online Status: Offline Posts: 42 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
На „експертските“ коментари пред Владимир и Ван Хојте ќе ви подзавиди, па после државата нечинела, не - народот е расипан!
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Macedunicus ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Nov-2014 Location: Неготино МАК Online Status: Offline Posts: 42 |
![]() ![]() |
Од жалопојки, негативци и дежурни пљукачи т.е експертутки нема спас! -Ако остане се по старо и не инвестираат = ништо не работат, зошто не земат нови -ако земеш нови ама скапи = трошат пари безвезе ко да сме Германија -ако земат поевтини = мора да се со лош квалитет чим се евтини,еве ги земаа евтини за да си стават повеќе во џеб... ![]() Во секој случај работите тргнуваат после 30 години од мртва точка во позитивна насока, бенефит имамаат сите оние кои што патуваат со железницата во модерни и удобни возови...квалитетот по мое аматерско видување е на високо ниво и со добар квалитет и мислам дека од МЖ направија добар избор... Во секој случај продолжи со твоите известувања и новости во МЖ и не им обрнувај внимание на негативците и 'стручните' жалопојки! ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Во ред, гледам дека без моите информации и коментари многу полеснове течат ваште дискусии и експертизи.
Благодарам, ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Bube ![]() Newbie ![]() Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
Погледни си ги сопстврените слики од една страна понапред, и веднаш ќе го видиш кинескиот квалитет. Тапацирањето на седиштата го правела фирма што никогаш не работела тапацирање, тоа се гледа од авион. Тие нема да издржат долго. А уште колку други фушераи има, само господ знае. Кинезите знаат да испорачаат калитет, само ако нарачателот е писмен. Купувачите од западот сто пати им враќаат производи на поправки и доправки, и целиот процес на производство и развој е мониториран по етапи. Вакви башибозук испораки на производи прифаќаат купувачи чија што нарачка е, во најмала рака, сомнителна. |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Се разбирам бе Владимир, како што и многу пати сум кажал досега, сум дете на железничар, сум ги преживеал најдобрите и најлошите денови на железница од убави плати до мизерија и каснење на плати со месеци и сето тоа на своја кожа го имам искусено, АМА не може да ми кажуваш дека треба да бидеме задоволни со тоа што се нуди и дека дури и тоа што се сменило било супер и да се претставува како ултра модерно, како нешто невидено и да се оди со потценување дека ние не смееме да писнеме и да кажеме збор за нешто што е потреба во 21-от век, нешто што е вистинска потреба, нешто што е иднината, зарем ние треба да чекаме 2050 година да добиеме воз со простор за точаци, зарем ние треба тогаш да бидеме задоволни што Владата решила да купи такви возови, зарем треба да заборавиме дека Владата купува со наши пари, зарем треба да се понижуваме секогаш и за се. Извини, како што и кажав, знам дека најдобронамерно одговораш и сакаш да видиш и самиот напредок и го ценам тоа и не е ништо лично, ама зад кажаното стојам и сметам дека е огромна грешка, не само во овој дел. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија. А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china И само како информација за Вас: - Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви. И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото. П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед. П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Па дури и старите „шпанци„ имаат голем простор за багаж, кој лесно може да се користи за превоз и на точаци...
Не е битно, битно е дека „кинезот„ е ултра-хај-мега-гига-тера модерен и дека е произведен по европски (чии?...) стандарди, ама без простор за точаци. Некој од МЖ изгледа не се сетил да побара такво нешто во техничката документација за барањата кон новите возови... Edited by MIKI1 - 25-Mar-2016 at 10:23 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Зарем нема простор за велосипеди во новите возови? Навистина? А кој дозволил и по кои стандарди се правени возовите? Во Европа денес грото од возовите имаат простор за велосипеди, да не говориме за некои земји како Унгарија или Холандија. Е ова е дебилно.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
И јас сум разочаран од оваа нивна несфатлива одлука. Имено, знаејќи дека во државава се повеќе се организираат велосипедски настани и општо велосипедизмот зема замав низ земјава (нека си погледнат само увезени велосипеди по година), мислам дека железницата буквално самата себе си ги оттурнува потенцијалните патници и зашто побогу не нагласиле во нивните гарнитури уште при производство да имаше вакви функционалности, како посебни места за велосипеди, со што тогаш можеби и би биле „модерни“. |
|
![]() |
|
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
Мене ме интересираат некои работи што не се опишани во пропагандата по новини "ултра модерни возови"
Имено дали персоналот на овие возови има поминато обуки во Европа или можеби во Кина? Каква е безбедноста на овие возови со оглед на пругите кои датираат од пред 50тина години. Безбедноста на патниците али и на овие машини. Дали има соодветни услови и депоа за кварови и поправки. И конечно дали овие возови ќе останат во употреба со оглед на населението од селските средини кои ќе ги користи. |
|
Плав, не црвен.
Масон, не комунист. Критичар, не поттрчко. |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Кај патничките возови, цената е широко променлива работа, која зависи од повеќе нешта, како бројот од вагони во една гарнитура (2,3.4...), вкупниот број од нарачани гарнитури (повеќе нарачани-пониска цена...) како и од барањата од нарачателот на возовите кон самите возови. „Просечна„ цена за патничка гарнитура (дизел, електро..) е 3-5 мил. Евра. Лично, не ме чуди твоево незадоволство од возот: го делам твоево мислење, иако се‘ уште не сум го користел возот. Напросто, имам негативна предрасуда кон кинеските „технолошки„ производи, како и прилично лошото лично искуство (по џебот...) од брендирани производи, произведени во Кина. За проста споредба, ако ги земам во предвид кинеските градски автобуси (во Скопје), повеќе е од очигледно дека кинезите треба да изедат уште многу векни леб, за да бидат барем приближно блиску до реномираните европски производители на возови. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Уште па кога ќе се споредат со овие возови: http://www.irtsociety.com/trains.php Возот Тren Crucero Dining Coach 1 is furnished with tables and chairs for 30 people; it is decorated in the Baroque style. Coach 2 seats 24 and is in Neoclassical style. ![]() ![]() ![]() http://www.irtsociety.com/trainDetail.php?id=38 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Мене најмногу ме разочара, што не дозволуваат внесување велосипед во возот. Дел од станиците се одалечени од населени места и немаат организиран превоз, така што бар јас ете најдов начин точак да внесувам и така да се возам. Минатата недела не ми дозволија со оправдување дека нема каде да се стави и тоа е како да се возиш во автобус. Ако Македонски Железници сметаат дека така ќе ги сочуваат возовите се лажат. Сум гледал добиток, мотори, вреќи и ред други работи како се внесуваат и тоа можеби ја наруша перцепцијата за возот, ама не знам зашто не дозволуваат точак да внесеш. Еве тие велат не е ова автобус, па јас во Америка гледав како на автобусите напред имаше преграда за точаци да се стават, а за возови не ни правам муабет.
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
А колку би коштала една три-делна дизел моторна Siemens Desiro на ново?
![]() Без навреда, но воопошто не би се сложил дека се вакви седиштата низ гарнитурите од ваков тип низ Европа (вклучително и Desiro), како и дека крцањето е само на одредени делови и е нормална работа. Да не се лажеме, набавката на овие кинески возови е тотална утка. Edited by stratus - 24-Mar-2016 at 20:16 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Eве некој можен одговор на постовите за новите гарнитури
- Потполно заборавете на удобни седишта како во старите патнички вагони, сите во светот и споменатиот Siemens Desiro се со исти или слични седишта. Да не наметнувам некое мое мислење напишете - siemens desiro inside seats - images - и сами ќе погледате и заклучите. Сите овие возови се мегуградски IC тоа кажува се. - Се сложувам за осумте седишта каде масичките се неупотребливи поради висинската разлика. Очита грешка во проектирање. - Звуците кој се слушаат ако внимателно запазите се случуваат на кривините и споевите на разни типови на пруги. Нашите пруги се тотално неприлагодени за вака долги гарнитури. Затоа тоа нема до го воочите на делот кај Куманово - Табановце, Смоквица - Миравци, .... па се надевам кога ќе се заврши коплето реновирање на истите и тоа ќе го снема. Инче амортизацијате е Koni - Кинезите долго ќе бидат тука за да ги воочат недостатоците и воедно да ги обучат нашите за отклонување на проблемите. Немојте да мислите дека ова е сирова механика па со постојното знаење можат нашите да го отклонат. - Вратата од WC-то веќе трет пат ја вадат од запците и шините пробувајќи со сила да ја отворат (веќе е спомнато) - Цената сами можете да видите-проверите и е спомната во однос на другите производители за да не сугерирам дека е далеку поефтина. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не сакам да коментирам за новиот воз додека не се провозам барем еднаш. Ама од моето искуство со вакви гарнитури (Сименс, Штадлер, Бомбардиер) низ други европски земји, можам да кажам дека се значително понеудобни од нашите патнички вагони. Како во однос на простор за патникот, така и во однос на простор за багаж, удобност на седиштето итн. И тоа не е изненадувачки, сме го зборувале на форумов.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |