![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 26> |
Author | ||
Дифиан ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Фоторепортаж за напредъка по метрото от станция Цариградско шосе към Летището!
А всички снимки са налични ТУК! ![]() Edited by Дифиан - 25-Jan-2014 at 21:46 |
||
![]() |
||
bagercho ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
|
На 13.01 новите трамваи бяха пуснати по линия 1.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by bagercho - 24-Jan-2014 at 21:47 |
||
![]() |
||
bagercho ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
|
Песите тръгнаха по софийските улици, засега само пробно. Ето снимки от днес благодарение на @gradinka и @NiGhtPiSH от skyscrapercity.com:
![]() ![]() Edited by bagercho - 04-Jan-2014 at 16:08 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Не, нема вакво правило. Поради фактот,дека тоа е прв програмен период за Бугариja,па преди тоа на азминистрациjaта требаше време докато започне да изготвува квалитетни проекти според европските стандарти,па затоа и сега се изполнуват повекето. Многу битен фактор во целиот този процес е квалитетот на администрациjaта и спремноста на таа да создадат квалитетни проекти,кои да почнат да се изполнуват. Тоа се вика административен капацитет. Изградуването му не беше многу добро застапен во предпристапните периоди и от тоа си пативме во почетокот на програмниот период,кога не постоеха толкова многу и добри проекти,кои да апмлицират за финансиране. Другата многу битна тема е финансирането на самите проекти,за кои Брисел чека прво да бидат финансирани на некаков етап от државата членка, а после кога провери Брисел изполнуването на проектот да даде дел от веке потрошените пари. Сека држава сама решава како да финансира проектите. Повекето теглат заеми за тоа. Бугариja позаема пари от фискалниот резерв (тоа е нешто специфично-пари на владата,кои се држат во народната банка,за да можат да гарантират можноста на владата да плакja се и сешто во секи един момент. Тоа е различно от девизните резерви на народната банка,кои са си пари на банката.Фискалниот резерв са пари на разполагане на владата,кои немат право да одат под 2 милиарда евра) Edited by ink - 20-Dec-2013 at 21:27 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Пратам и други нешта кои се прават во Бугарија и гледам последниве 2 години се случуваат најголемите придобивки од европските фондови,тоа е некое правило да стигнуваат нарачките при крајот на програмниот период?
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Се планираат уште многу разграноци на линиите, кога секоја сегашна линија ќе се раздели на две и во централните делени делови ќе има дупли интервали на движење.
На сегашната линија М1 се планираат уште најмалку 4 станици (Царица Јоана во Лјулин 2/3, станицата призрак Модерното предградие, како и уште две станици јужно од Младост 4 кон ИКЕА). На сегашната линија М2 се планираат уште најмалку 8 станици (3 на север кон Илијанци, 3 на исток кон Студентски град и 2 на југ кон Околоврстниот пат). На сегашната линија М3 (ако прифатиме дека базичниот дел ќе има 19 станици), се планираат и две расклонувања, секое со по 4 станици. Така што има уште ептен многу за градење. Оваа мапа што ја гледаш горе е Основната схема за развој на метрото, а постои и проширена, делови од која сега се проектираат, а за останатите делови има само идејни проекти. Еве една моја мапа како би требало да изгледаат линиите во подалечна перспектива. ![]() Иначе вече пристигна и ги поминаа прегледите сите 10 нови воза на МВМ нарачани за раширувањето на линиите во 2015 со уште 8 нови станици. Веројатно до тогаш постепено ќе се намалуваат интервалите при што во шпицот треба да паднат од сегашните 3.15 мин на 2.30 мин. Со овие пополнувања бројот на возовите во Софијскиото метро достигна 52. Исто така денеска веќе пристигна првиот од 50те дупли тролејбуси Шкода 27тр, кои ќе бидат распоредени на пола во депоата Надежда и Искар. А првите 4 трамваи ПЕСА исто така пристигнаа, на пат се уште 2 кои по Нова година ќе тргнат по линијата 1, а за сега им прават тестови по скоро сите траси низ целиот град. Edited by Andrej_LJ - 18-Dec-2013 at 21:58 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
После оваа трета линија да разберам дека понатамошно ширење на метрото не се планира?
Краците кон север и југ остануваат кога ќе нема поприоритетни нешта за решавање можеби. Два програмни периоди значи се истрошија на метрово,сепак е голем зафат преку кој со еден удар се решаваат неколку проблеми,вреди. Edited by kiriOK - 18-Dec-2013 at 21:22 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да, сите работи кои се прават моментално или се нарачани се во склоп на сегашниот програмски период кој завршува на крајот на оваа година, но заради правилото н+2 изведбата на проектите и нивното плаќање од ЕК може да се врши до крајот на 2015 година. За приоритетите на следниот програмски период во Софија е многу тешко да се зборува на оваа етапа зарди опсежната реформа на Кохезијската политика на ЕУ. Така многу помалку пари ќе се дава за ОП Транспорт, а градовите може да се надеваат на пари од ОП Регионално развитие и ОП Околна средина (во сегменот на електричниот јавен транспорт). Најверојатно ќе се бараат пари за нови трамваи и развој и реконструкција на трамвајската мрежа. Инаку денеска излезе информација дека во почетокот на следната година (јануари или февруари) треба да биде објавен тендерот за изградбата на централниот дел на метро линијата М3. Спремањето на тендерот е во завршна фаза. Ќе се бара изведувач на 8,5 километри туенли, кои ќе се копаат со тунелно пробивна машина и 9 станици во централното градско подрачје. Се работи за сегментот од метро станицата парк Заимов на североисток до станицата Цар Борис III, преку две трансферни станици (Орлов мост за врска со М1 и НДК за врска со М2). Сегментот е обележан со темно зелена боја на мапата. Цената од 320 милиона евра вклучува и изградба на депо во населбата Землјане кај станицата Цар Борис III, но не вклучува и набавка на новите возови кои ќе се купуваат додатно на покасна етапа. Според најавите изградбата на централниот дел треба да трае нешто помалку од 4 години и да биде пуштен во работа во 2018 година. Изградбата на двата периферни крака би требало да започне кон 2016 и да трае 2 години со што кон 2019 кога Софија треба да биде Европска престолнина на културата метро мрежата треба да има солидна должина од околу 55 километри и 55 станици. * Оваа мапа всушност не е актуална во смисла на распоредот на станиците, но дава точна представа каде се наоѓа централниот подземен дел на линијата М3: ![]() Еве ја актуанлата мапа на линијата М3 во смисла на местоположба на трасата и станиците. Значи прво ќе се гради централниот дел на линијата помеѓу станиците III-6 парк Заимов и III-14 Цар Борис Трети. ![]() Интересно е што по завршувањето на централниот дел на линијата, остануваат за изградба само две подземни станици во населбата Овча Купел на западниот крај на линијата (станиците 18та и 19та), додека сите други ќе бидат надземни. Исто така за прв пат во Софија линијата М3 ќе има и нетрансферна станица во центарот на градот. Помеѓу трансферните станици Орлов мост и НДК се планира и станица Патриарх Евтимиј, што не е случај и со првите две линии, кои помеѓу двете трансферни станици немаат друга станица. Edited by Andrej_LJ - 16-Dec-2013 at 15:10 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Бојата ми се допаѓа.
![]() Сето ова Андреј е од овој ЕУ програмен период,нели? Што е во план да се набави за 2014-2020 односно дали ќе има други нарачки за градскиот транспорт? Edited by kiriOK - 07-Dec-2013 at 23:16 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Првиот од 50те нови тролејбуси Škoda 27tr за Софија, кои треба да ги заменат сегашните Икаруси 280Т доставувани помеѓу 1986 и 1989:
![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 05-Dec-2013 at 01:56 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
bagercho ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
|
Появиха се най-накрая и първи снимки на Skoda 27tr. До дни трябва и те да започнат да пристигат:
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Прво ќе возат по линија 1: ж.к. Иван Вазов- бул. „Витоша“ - Национален дворец на културата, Метростанция НДК - "Петте Кьошета"(бул.Прага) - бул.Хр. Ботев - ул. Струга, Централна Автогара, Метростанция "Централна жп гара" (само в посока "Надлез Надежда") - Централна гара - Метростанция "Кн. Мария Луиза" - Надлез Надежда
По реконструкцијата на линијата 7 (веројатно значи кон третиот квартал на 2014): Метростанция Хан Кубрат - кв. Триъгълника - Пета градска болница - Метростанция "Княгиня Мария Луиза - Централна гара - бул. „Христо Ботев“ - „Петте кьошета“ (бул. Прага) - Национален дворец на културата, Метростанция НДК - бул. „Витоша“ - бул. „България“ - ж.к. „Борово“ Исто тогаш треба да заврши продолжувањето на трамвајската линија кон метро станица Г.М. Димитров и кв. Дрвеница и да се воспостави нова линија 2: кв. Орландовци - ул. Граф Игнатиев - кв. Дрвеница ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 01-Dec-2013 at 13:12 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
По кои линии ќе ги пуштаат?
Разбирам дека треба да бидат реконструктуирани,тече некаква реконструкција моментално? |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Източник (от сайта на новината) На грбот на страничните табели кои ја покажуваат линијата од надвор, има вакви информативни екрани, кои ќе го прикажуваат протекот на линијата за патниците во салонот: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 29-Nov-2013 at 15:57 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Вече в Софиjа
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Дифиан ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
От вчера първият трамвай трябва да пътува за България и ще бъде доставен и разтоварен през нощта на 25-ти срещи 26-ти ноември. Появи се най-после и първа снимка:
![]() Източник |
||
![]() |
||
Дифиан ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Ето снимки на новите автобуси за Варна, на тестове в Полша още през септември. Прави впечатление по-бедното оборудване спрямо бургаските - липсата на фарове за мъгла, челното стъкло от две части... Вероятно такава ще е ливреята и на новите тролейбуси Шкода в последствие:
![]() Източник ![]() Източник Edited by Дифиан - 17-Nov-2013 at 22:06 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Абе я си... ![]() Значи има възможност и в текущия програмен период да влезнат тези автобуси или само от следващия? Защото времето е много ограничено за подписване на споразумения по настоящия ПП. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
JloKyM ![]() Newbiе ![]() Joined: 21-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Автобусите ще са съчленени, не единични. Иначе осигурено финансиране засега няма. Целта е да се проведе търга, да се извере изпълнител и в момента, в който се намерят пари изпълнението да започне, вместо да се пуска тепърва търг. Хубавото е, че шансът да се намерят пари е голям, тъй като има забавяния по оперативна програма Околна среда и вероятно ще пренасочат пари от там. ПП: Някой май не чете статиите докрай ![]() |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Се работело штом има објавен тендер. Поентата е дека Столична општина распишува тендер за следниот програмен период, за кога ќе се одобри финансирањето одма да се потпише договор со производителот и да не се чека на нов тендер и резултатите од него. Некако овој празен период помеѓу двата програмски периода на ЕУ се искористува за да заврши тендерот. Околу 560 автобуси има Столичен автотранспорт Софија, од кои малку над 400 секојдневно излегуваат на линија, а другите се чуваат во спремна резерва. Дружеството трябва да осигури ежедневно 406 автобуса, от които 219 съчленени и 187 единични. Списъчният състав на автобусния парк за МГТ е 558 автобуса от които 295 съчленени и 263 единични. Коефициентът на използване на автобусния парк е 73 %, като за съчленените автобуси е 74 %, а за единичните – 72 %. Поддържането на резерв от 27 % (общоприетият резерв е около 20 %) се дължи на високата средна възраст на парка и породената от това нужда от голям брой ремонти в ремонтните заводи, както и за осигуряване на автобуси за покриване на линии на "Столичен електротранспорт" ЕАД при ремонти, аварии, за подсигуряване на обществени мероприятия и др. От 2005 год. Дружеството експлоатира модерни нископодови автобуси с накланящ се под и с рампа за достъп на хора в неравностойно положение. Към момента такъв тип нови автобуси са 104 броя. През 2002 год. 36 бр. от марката "Мерцедес" и МАN, а през 2003 и 2005 са доставени автобуси с показатели по ЕВРО 3 - общо 101 автобуса от марката "Мерцедес" и "ВМС 220". През 2008 год. са доставени 35 автобуса "Мерцедес С 628.310" - Евро 4 и 9 бр. "TEDOM C12G" - ЕВРО -5, работещи само с природен газ. Значи со овие скоро 300 автобуси ќе се замени скоро целиот возен парк на Столичен автотранспорт. Сепак тие имаат и понови Мерцедеси, Тедоми итн. А дали ќе се даваат на други градови, мене тоа не ми се верува затоа што сите помали градови имаат помодерен возен парк од старите Мерцедеси и Икаруси на Софија. Веројатно ќе се даваат или продаваат тролејбусите и тоа во Враца и Перник. Но, тука се и трите приватни превозници со околу 200 автобуси, кои се генерално нови. Сите се обединети во еден систем, кој е под капа на градот, односно Центарот за градска мобилност кој ги диктира сите правила на игра (дефакто функционираат како еден превозник). Edited by Andrej_LJ - 05-Nov-2013 at 20:49 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |