build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 30-Dec-2014 at 20:55
Точна информација. И после тоа експресниот заради тоа се обраќаше како обичен
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 30-Dec-2014 at 20:23
А според мои информации и искуство, вчера, возот во 14:30 од Скопје за Битола издржа само до Чашка, потоа патниците го чекаа оној од 16:55 (експресниот), зa да се прекачат.
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 30-Dec-2014 at 15:56
Според мои информации кои ги слушнав вчерашниот воз од Скопје за Битола кој според возен ред трга 20 00 од Скопје во Велес стигна на време а од Велес за Битола тргна околу 00 30 ...
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 29-Dec-2014 at 16:31
Originally posted by Daniel1122

...Барем да се зачува некоја а не да се сечат само...

Засега единствено словенците својата СЖ 661-032 ја зачуваа и класираа како музејски експонат - покрај тоа што по потреба ја вклучуваат во редовен сообраќај.
Се надевам дека и нашите надлежни навреме ќе ја сфатат вредноста на овие машини па по примерот на словенците ќе направат напори за зачувување на една МЖ 661.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 29-Dec-2014 at 15:59
Ova e makina
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 29-Dec-2014 at 10:53
МЖ 661-236...29-12-2014...


Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 29-Dec-2014 at 10:51
МЖ 661-146...28-12-2014...



Edited by zookisk - 29-Dec-2014 at 10:52
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 29-Dec-2014 at 00:57
Чудо е да од 12-те локомотиви 661-4-- кои се набавени најкасно останат само две. Наскоро ќе останеме и без тие 8 661. Од времето кога се набавени(1960) мислам дека е до 1989 значи сме изгубиле само 1 од 30. После од 29 доаѓаме на само 8. Трагично. Башка тоа што железницата во тоа време многу повеќе се користеше одколку декеска. Овие локомотиви беа и се симбол на железницата во сите екс-Ју држави долго време. Барем да се зачува некоја а не да се сечат само...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 28-Dec-2014 at 14:28
da
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 28-Dec-2014 at 14:21
Originally posted by mon

Originally posted by zookisk

Originally posted by Daniel1122

Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.


661-146
661-220
661-223
661-234 (има парен генератор)
661-235
661-236 (има парен генератор)
661-408
661-410

Само за споредба: според инвентарскиот список на влечни возила, ЈЖ ЖТО Скопје во својот возен парк во 1989 година имала 29 локомотиви од серијата 661.
.
.


Бројот од тековно употребливи „кенединки„ само ја покажува (не)грижата од стопанот (власта) кон заедничките потреби. Но што е тоа битно, битно е дека бројот од бронзени ќутуци (читај: споменици) низ Скопје, инфлаторно се наголемува...
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 28-Dec-2014 at 14:19
Дали „кенединките„ од погорните фотографии ќе бидат репарирани и оспособени за користење или ќе одат на „сечење„? Unhappy
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 28-Dec-2014 at 12:59
Originally posted by zookisk

Originally posted by Daniel1122

Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.


661-146
661-220
661-223
661-234 (има парен генератор)
661-235
661-236 (има парен генератор)
661-408
661-410

Само за споредба: според инвентарскиот список на влечни возила, ЈЖ ЖТО Скопје во својот возен парк во 1989 година имала 29 локомотиви од серијата 661.
.
.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 28-Dec-2014 at 12:44
малку.индустријата го зема повеќето од нив
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 28-Dec-2014 at 12:35
Originally posted by Daniel1122

Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.


661-146
661-220
661-223
661-234 (има парен генератор)
661-235
661-236 (има парен генератор)
661-408
661-410


Edited by zookisk - 28-Dec-2014 at 12:37
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 26-Dec-2014 at 17:56
Јас бев на вчерашниот воз Скопје-Битола од 20 00. Влечеше електрична локомотива до Велес а после се чека Кенеди од Битола. Ајде немаше парно , ама зарем нема доволно Кенеди локомитиви за и онака малкуте линии во Македонија. Во Југославија се набавени 220 од кои Македоснки биле минимум 30. Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 25-Dec-2014 at 09:49
Originally posted by ehrlich

Зашто да не е дозволено. На Балканот се е дозволено, па така пред две години на 2 јануари враќајќи се од Белград до Скопје, така убаво си смрзнував цела ноќ, бидејќи возот (дури и меѓународен, ако значи нешто тоа) немаше никакво парно, ни за време во Србија ни кога влезе кај нас, не дека нешто ќе сменеше ако пуштеа од Табановце, кога јас веќе си смрзнав за сите пари. Инаку, на возовите во зима често знае да нема никакво парно, па така веќе не се ни изненадувам.


Се слушаат најави дека ќе има штрајк во Македонски железници, а едно од барањата е токму повторно активирање на парното по возовите, барем така пишуваше по медиумите. На пример, само си замислувам како им е на луѓето кои денеска тргнале со ноќниот патнички воз од Битола за Скопје
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 24-Dec-2014 at 18:32
Зашто да не е дозволено. На Балканот се е дозволено, па така пред две години на 2 јануари враќајќи се од Белград до Скопје, така убаво си смрзнував цела ноќ, бидејќи возот (дури и меѓународен, ако значи нешто тоа) немаше никакво парно, ни за време во Србија ни кога влезе кај нас, не дека нешто ќе сменеше ако пуштеа од Табановце, кога јас веќе си смрзнав за сите пари. Инаку, на возовите во зима често знае да нема никакво парно, па така веќе не се ни изненадувам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 24-Dec-2014 at 10:01
Добро што се случува со парните генератори на дизел локомотивите? На возовите за Битола оди електрична локомотива, заедно со дизел локомотива. Разбрав дека оделе две локомотиви до Велес за да се загрее возот, па од таму кон Битола сообраќа дизелката без парно. Дали е вистина ова? Што се случува со возовите кон Кичево, Кочани и Приштина? И што правиме со утринските возови од Битола?

Како е воопшто дозволено да сообраќаат возови без парно?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 23-Dec-2014 at 13:42
661-410 на железничката станица Градско





661-404 во Скопје

Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 12-Nov-2014 at 21:11
Во моментот на фотографирањето локомотивата најверојатно врши маневри.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.