![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 23> |
Author | |||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||
А според мои информации и искуство, вчера, возот во 14:30 од Скопје за Битола издржа само до Чашка, потоа патниците го чекаа оној од 16:55 (експресниот), зa да се прекачат.
|
|||
![]() |
|||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Според мои информации кои ги слушнав вчерашниот воз од Скопје за Битола кој според возен ред трга 20 00 од Скопје во Велес стигна на време а од Велес за Битола тргна околу 00 30 ...
|
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Засега единствено словенците својата СЖ 661-032 ја зачуваа и класираа како музејски експонат - покрај тоа што по потреба ја вклучуваат во редовен сообраќај. Се надевам дека и нашите надлежни навреме ќе ја сфатат вредноста на овие машини па по примерот на словенците ќе направат напори за зачувување на една МЖ 661. |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
Ova e makina
|
|||
![]() |
|||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
МЖ 661-236...29-12-2014...
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
МЖ 661-146...28-12-2014...
![]() Edited by zookisk - 29-Dec-2014 at 10:52 |
|||
![]() |
|||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Чудо е да од 12-те локомотиви 661-4-- кои се набавени најкасно останат само две. Наскоро ќе останеме и без тие 8 661. Од времето кога се набавени(1960) мислам дека е до 1989 значи сме изгубиле само 1 од 30. После од 29 доаѓаме на само 8. Трагично. Башка тоа што железницата во тоа време многу повеќе се користеше одколку декеска. Овие локомотиви беа и се симбол на железницата во сите екс-Ју држави долго време. Барем да се зачува некоја а не да се сечат само...
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
da
|
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
Бројот од тековно употребливи „кенединки„ само ја покажува (не)грижата од стопанот (власта) кон заедничките потреби. Но што е тоа битно, битно е дека бројот од бронзени ќутуци (читај: споменици) низ Скопје, инфлаторно се наголемува... |
|||
![]() |
|||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
||
Дали „кенединките„ од погорните фотографии ќе бидат репарирани и оспособени за користење или ќе одат на „сечење„?
![]() |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Само за споредба: според инвентарскиот список на влечни возила, ЈЖ ЖТО Скопје во својот возен парк во 1989 година имала 29 локомотиви од серијата 661. . . |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
малку.индустријата го зема повеќето од нив
|
|||
![]() |
|||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
661-146 661-220 661-223 661-234 (има парен генератор) 661-235 661-236 (има парен генератор) 661-408 661-410 Edited by zookisk - 28-Dec-2014 at 12:37 |
|||
![]() |
|||
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Јас бев на вчерашниот воз Скопје-Битола од 20 00. Влечеше електрична локомотива до Велес а после се чека Кенеди од Битола. Ајде немаше парно , ама зарем нема доволно Кенеди локомитиви за и онака малкуте линии во Македонија. Во Југославија се набавени 220 од кои Македоснки биле минимум 30. Ме интересира колку точно 661 се во возна состјба во моментов. Претпоствувам 3-4 макс.
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Се слушаат најави дека ќе има штрајк во Македонски железници, а едно од барањата е токму повторно активирање на парното по возовите, барем така пишуваше по медиумите. На пример, само си замислувам како им е на луѓето кои денеска тргнале со ноќниот патнички воз од Битола за Скопје ![]() |
|||
![]() |
|||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||
Зашто да не е дозволено. На Балканот се е дозволено, па така пред две години на 2 јануари враќајќи се од Белград до Скопје, така убаво си смрзнував цела ноќ, бидејќи возот (дури и меѓународен, ако значи нешто тоа) немаше никакво парно, ни за време во Србија ни кога влезе кај нас, не дека нешто ќе сменеше ако пуштеа од Табановце, кога јас веќе си смрзнав за сите пари. Инаку, на возовите во зима често знае да нема никакво парно, па така веќе не се ни изненадувам.
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Добро што се случува со парните генератори на дизел локомотивите? На возовите за Битола оди електрична локомотива, заедно со дизел локомотива. Разбрав дека оделе две локомотиви до Велес за да се загрее возот, па од таму кон Битола сообраќа дизелката без парно. Дали е вистина ова? Што се случува со возовите кон Кичево, Кочани и Приштина? И што правиме со утринските возови од Битола?
Како е воопшто дозволено да сообраќаат возови без парно? |
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
661-410 на железничката станица Градско
![]() ![]() 661-404 во Скопје ![]() |
|||
![]() |
|||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||
Во моментот на фотографирањето локомотивата најверојатно врши маневри.
![]() |
|||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |