![]() |
![]() |
![]() |
Автобуски постојки и терминали |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 19> |
Author | |
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Изгледа немаат некоја логична шема т.е.редослед на поставување на новите постројки.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Утрово поставуваа нова постојка во Чаир. На сликата (од мобилен) се гледа и старата постојка поставена од општина Чаир.
Edited by Џоле - 17-Jul-2013 at 13:55 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Поентата ми беше дека можеби најпрвин требаше да се постават во центарот на градот, да се сменат сите постоечки, а потоа да се оди по населбите. Фрекфенцијата на луѓе сепак е најголема на овие станици. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Има поставено пред УЈП на бул. 11 октомври , ја видов вчера.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Веројатно дека се едни од ретките фирми во таа ‘област‘ или можда единствени ![]() А дека каснат со податоци е стара болка... |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Јас видов денес во Ченто. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Мислам дека поставувањето на автобуските постојки оди преспоро, а нивната изведба е преедноставна. Не знам во што е проблемот и особено не знам од каде почнаа со поставувањето. Освен кај влада, во центарот на Скопје не можам да пронајдам од овие чудесија.
|
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Тримакс мапи...
![]() Зошто власта jа форсира таа фирма коjа е заглавена во времето со српско-хрватска транслитерациjа на улиците... |
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Сега видов има и кај Рамстор.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Инаку има нова автобуска постојка поставено и кај влада ,не ми текнало да пишам до сега а поставена е веќе некое време.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Поставени нови автобуски постојки на повеќе локации во Гази Баба
![]() Градоначалникот на Гази Баба, Тони Трајковски и директорот на ЈСП Скопје, Мишо Николов ги промовираа новите настрешници на автобуските постојки на територијата на општина Гази Баба. Во првата фаза ќе бидат поставени 12 настрешници, а до крајот на годината настрешници ќе се постават на сите автобуски постојки во урбаниот дел. Секоја настрешница има клупа, канта за отпадоци, опколена е со стакло за атмосферска заштита и има плакат на кој е вознит ред за сообраќање на автобусите, изјави директорот Мишо Николов. Градоначалникот Тони Трајковски истакна дека овој проект со ЈСП ќе се продолжи и во руралниот дел, односно оние настрешници кои се од урбаниот дел, а се функционални ќе се преместат во руралниот дел. Исто така во следниот период ќе се направат нови 10 настрешници, кои општина Гази Баба ќе ги постави во руралните населби. http://lokalno.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=25413%3A2013-06-14-18-51-49&catid=208%3A2012-11-19-15-02-08&Itemid=138&lang=mk Edited by Џоле - 15-Jun-2013 at 16:10 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Во недостиг на вистински и големи градски проекти во меѓувреме, ова е вистинскиот PR пристап... А знаеме колку нашиве локални и државни власти го сакаат PR-от. ![]() Edited by Џоле - 04-Jun-2013 at 18:50 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Одличен проект, сега ќе можат една по една да ги пуштаат, на секое пуштање сликање, изјави за новинари, честитки. Генијална идеја, нема што
![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ѓорче Петров доби нова автобуска постојка
Во Ѓорче Петров вчера беше промовирана првата автобуска постојка која е дел од новите 268 што ќе бидат поставени на територијата на цел град. Како што соопшти Општината, постојката е изградена на булеварот „Партизански одреди“, во близина на црквата „Св. Петар и Павле“. Постојката е од метална конструкција со ПВЦ покривни и странични елементи, а има и клупи и корпи за отпадоци. На неа е поставена и информативна мапа на која се прикажани сите автобуски постојки во Скопје. Во иднина ќе бидат поставени и дисплеи преку кои граѓаните ќе се информираат за термините на тргнување и пристигнување на автобусите. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A38F2B6E6BF4194CB9912DC89B7894DD |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
Одличен концепт!! Браво! Само тоа е, јас сум сигурен дека сите освен оние кои се одговорни за таблите ќе го изведат подобро. ![]() |
|
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
браво интересен концепт и воедно многу по корисен од информативните табли што ги внесува моментално јсп ,само една работа повеќе ми се допаѓа кај таблата на јсп ,тоа е што таблата има мапа, е сега моја лична забелешка на таблата на јсп и на самото јсп што не воведува еден унифициран возен ред кој ќе биде за целата година или пак на станичните места возниот ред да биде физички одвоен и да пишува од кој до кој датум важи а кога ќе заврши тој период само таблата да се смени (онаа за возен ред), ова второво ми беше многу корисно во Словачка каде што се практикува (за Братислава не сум сигурен бидејќи јавен транспорт само два пати имам искористено но во останатите градови е многу добра работа)
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Само преводот на Албански е катастрофален =)
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Апсолутно! Со Гитар почнавме да правиме еден концепт, но кога ги ставија сите додатни услови во тендерот (како тоа да има место на таблата за 40 различни линии, се да е 3 јазично, информацијата за општината која е тотално непотребна и завзема премногу драгоцен простор) се откажавме. За после да испадне дека всушност решението кое е избрано НЕ ГИ ИСПОЛНУВА КРИТЕРИУМИТЕ НА ТЕНДЕРОТ! Пишав на ЈСП да ги претстават сите понудени решенија и се разбира нема одговор. Со други зборови нашиот концепт ги содржи сите информации како во Берлин (ова всушност е меѓународна практика бидејќи е одлично и комплетно решение), но смеам да тврдам дека нашето е подобро пред се заради информацијата која се нуди на кои станици може да се направи трансфер со другите линии и затоа што ние користиме неколку нијанси на една боја, што го прави лоцирањето и разликувањето на информациите многу полесно. Еве еден ран концепт на кој работевме со Гитар, за инфо на секоја линија. Како што може да се види содржи мнооогу повеќе и покорисна информација, која згора на се сметам дека е претставена на многу лесен и разбирлив начин. Значи целата информација не е точна, но разбирате што сакам да покажам: ![]() Објаснување од лево кон десно: * Првата колона претставува схематичен приказ на потекот на дадена линија.Со сиво се станиците веќе превозени од линијата, белата точка ја претставува станицата каде сега се наоѓаме (во овој случај Градска б-ца), а црвената преостанатиот дел на линијата. Ќе видите дека во делот кој на линијата и претстои се напишани и минутите за кои се оценува дека се потребни да се стигне до секоја станица посебно. Забаележете дека се употребуваат и симболи, кои се многу важни! Наместо да се бараат информации во текст, тие веднаш отскокнуваат и лесно се воочуваат. * Втората колона се трансферите кон другите линии (баш во контекст на твојата теза да не се бараат информации на голема мапа) и од кои станици може да се оствари. * Затоа што нема информации за секоја станица посебно кога пристигнуваат возилата, се решив за двоен пристап: 1) информација во колку часот автобусите поаѓаат од првата станица и 2) интервал на движење во дадени часовни зони, Така секој патник, насекаде може лесно да пресмета кога би му дошол автобусот и дали му се исплати да го чека. Многу поинформативно решение отколку само возен ред од последните станици, кои на средните станици од линијата апсолутно ништо не значат на патниците! * Забележете дека саатите не се повторуваат имбецилно како на избраното решение. Таму ем се дадени часовните интервали (нпр. 5.00-6.00) ем во нивно продолжение повторно е испишана цифрата на часот (нпр. 5.15, 5.30, 5.45...). Ова е повторно непотребно и затоа ги пишував само чсовните интервали и минутите кои спаѓаат кон нив. ... и ова е само раната фаза на планирањето! А мајмуните го сменија тендерот за учество на сред постапка, кое не демотивираше и откажа, за потоа да се покаже дека немаат никаква намера да се држат до условите на тендерот. Како тогаш победил труд кој не ги исполнува условите на тендерот и зошто ЈСП не сака да ги објави и другите трудови е повеќе од симптоматично! Затоа и имаме накараден информативен систем! Мизерија бе да не се знае еден возен ред да се направи! МИЗЕРИЈА! ВАЖНО! Да не замеруваат албанците на форумов, ова беше само почетна фаза на разработка и не се занимававме многу со преводот (кој е произволен и веројатно тотално несмислен), туку се посветивме на проучување како да вметнеме повеќе информација и како таа меѓусебно да комуницира со нејзино правилно распределување. Edited by Andrej_LJ - 31-May-2013 at 14:20 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 19> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |