build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автобуски постојки и терминали

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 19>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 17-Jul-2013 at 16:31
Изгледа немаат некоја логична шема т.е.редослед на поставување на новите постројки.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 17-Jul-2013 at 13:55
Утрово поставуваа нова постојка во Чаир. На сликата (од мобилен) се гледа и старата постојка поставена од општина Чаир.



Edited by Џоле - 17-Jul-2013 at 13:55
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 23-Jun-2013 at 09:37
Originally posted by daci92

Има поставено пред УЈП на бул. 11 октомври , ја видов вчера.



Поентата ми беше дека можеби најпрвин требаше да се постават во центарот на градот, да се сменат сите постоечки, а потоа да се оди по населбите. Фрекфенцијата на луѓе сепак е најголема на овие станици.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 22-Jun-2013 at 15:58
Има поставено пред УЈП на бул. 11 октомври , ја видов вчера.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 22-Jun-2013 at 14:09
Originally posted by Macedonicus

Тримакс мапи...
Зошто власта jа форсира таа фирма коjа е заглавена во времето со српско-хрватска транслитерациjа на улиците...


Веројатно дека се едни од ретките фирми во таа ‘област‘ или можда единствени
А дека каснат со податоци е стара болка...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 22-Jun-2013 at 13:01
Originally posted by BOJAN

Мислам дека поставувањето на автобуските постојки оди преспоро, а нивната изведба е преедноставна. Не знам во што е проблемот и особено не знам од каде почнаа со поставувањето. Освен кај влада, во центарот на Скопје не можам да пронајдам од овие чудесија.


Јас видов денес во Ченто.
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 22-Jun-2013 at 09:46
Мислам дека поставувањето на автобуските постојки оди преспоро, а нивната изведба е преедноставна. Не знам во што е проблемот и особено не знам од каде почнаа со поставувањето. Освен кај влада, во центарот на Скопје не можам да пронајдам од овие чудесија.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 17-Jun-2013 at 20:54
Тримакс мапи...
Зошто власта jа форсира таа фирма коjа е заглавена во времето со српско-хрватска транслитерациjа на улиците...
ಠ_ಠ
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 16-Jun-2013 at 14:42
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 16-Jun-2013 at 09:02
Сега видов има и кај Рамстор.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 15-Jun-2013 at 18:11
Инаку има нова автобуска постојка поставено и кај влада ,не ми текнало да пишам до сега а поставена е веќе некое време.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 15-Jun-2013 at 16:10
Поставени нови автобуски постојки на повеќе локации во Гази Баба



Градоначалникот на Гази Баба, Тони Трајковски и директорот на ЈСП Скопје, Мишо Николов ги промовираа новите настрешници на автобуските постојки на територијата на општина Гази Баба.

Во првата фаза ќе бидат поставени 12 настрешници, а до крајот на годината настрешници ќе се постават на сите автобуски постојки во урбаниот дел.

Секоја настрешница има клупа, канта за отпадоци, опколена е со стакло за атмосферска заштита и има плакат на кој е вознит ред за сообраќање на автобусите, изјави директорот Мишо Николов.

Градоначалникот Тони Трајковски истакна дека овој проект со ЈСП ќе се продолжи и во руралниот дел, односно оние настрешници кои се од урбаниот дел, а се функционални ќе се преместат во руралниот дел. Исто така во следниот период ќе се направат нови 10 настрешници, кои општина Гази Баба ќе ги постави во руралните населби.

http://lokalno.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=25413%3A2013-06-14-18-51-49&catid=208%3A2012-11-19-15-02-08&Itemid=138&lang=mk

Edited by Џоле - 15-Jun-2013 at 16:10
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 04-Jun-2013 at 18:50
Originally posted by alexsend

И сега вака ќе пишуваат за секоја од преостанатите 266


Во недостиг на вистински и големи градски проекти во меѓувреме, ова е вистинскиот PR пристап... А знаеме колку нашиве локални и државни власти го сакаат PR-от.

Edited by Џоле - 04-Jun-2013 at 18:50
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 04-Jun-2013 at 11:23
Одличен проект, сега ќе можат една по една да ги пуштаат, на секое пуштање сликање, изјави за новинари, честитки. Генијална идеја, нема што
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 04-Jun-2013 at 09:44
И сега вака ќе пишуваат за секоја од преостанатите 266
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 04-Jun-2013 at 08:43
Ѓорче Петров доби нова автобуска постојка

Во Ѓорче Петров вчера беше промовирана првата автобуска постојка која е дел од новите 268 што ќе бидат поставени на територијата на цел град. Како што соопшти Општината, постојката е изградена на булеварот „Партизански одреди“, во близина на црквата „Св. Петар и Павле“.

Постојката е од метална конструкција со ПВЦ покривни и странични елементи, а има и клупи и корпи за отпадоци. На неа е поставена и информативна мапа на која се прикажани сите автобуски постојки во Скопје. Во иднина ќе бидат поставени и дисплеи преку кои граѓаните ќе се информираат за термините на тргнување и пристигнување на автобусите.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A38F2B6E6BF4194CB9912DC89B7894DD
За сè има вторпат
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 03-Jun-2013 at 10:42
Originally posted by Andrej_LJ

Originally posted by kire85

1. Стварно не знам зошто морало да се прави дистинкција помеѓу летен и зимски распоред и каква е логиката во тоа. Тоа додатно само може да ги буни патниците, според мене сосема излишно. И од каде јас треба да знам од кога до кога точно е летен а од кога до кога зимски? Или треба таа информација да ја барам првин на таблата за да знам во која графа треба да гледам?

2. Потоа нема детална листа на сите постојки во графата за автобуските линии што е страшен пропуст. Вака како што е сега за да се најде за до која постојка со кој автобус се оди, треба едно саат време да зјапам во картана која и онака е доста непрегледна и пак ќе треба да имам претстава барем отприлика каде се наоѓа постојката. Пример...стојам на постојката кај поранешна Градска Болница во Центар и сакам да одам до да речеме салата Борис Трајковски. Како ќе знам кој автобус треба да го фатам? Ќе треба да гледам значи на картата....и сега погледнете ја картата во Центар како изгледа, со отприлика 100 кругчиња на сантиметар квадратен, замислете си дека не сте од Скопје и пробајте да одгатнете кој број на автобус ви треба. Еве ви занимација за цел ден.
Еве на вакво нешто мислев:

Многу едноставно и прегледно, името на постојката, бројот на превозното средство, детален план на постојките на кој застанува (па дури и со време означено во минути измеѓу истите за да знаете отприлика за колку време се стигнува) и потоа нели времињата на доаѓање на превозните средства. Но на нашиве им било побитно да има општи информации за Кисела Вода од ова другово.


3. Друга мала забелешка е што би требало да пишува „Недела и Празници“ а не само „Недела“, за да се знае дека возниот ред за време на празниците е како во недела, зошто не се подразбира сите да го знаат тоа.

А за латиницата да не ни почнувам....Zhelezara...


Апсолутно! Со Гитар почнавме да правиме еден концепт, но кога ги ставија сите додатни услови во тендерот (како тоа да има место на таблата за 40 различни линии, се да е 3 јазично, информацијата за општината која е тотално непотребна и завзема премногу драгоцен простор) се откажавме. За после да испадне дека всушност решението кое е избрано НЕ ГИ ИСПОЛНУВА КРИТЕРИУМИТЕ НА ТЕНДЕРОТ! Пишав на ЈСП да ги претстават сите понудени решенија и се разбира нема одговор.

Со други зборови нашиот концепт ги содржи сите информации како во Берлин (ова всушност е меѓународна практика бидејќи е одлично и комплетно решение), но смеам да тврдам дека нашето е подобро пред се заради информацијата која се нуди на кои станици може да се направи трансфер со другите линии и затоа што ние користиме неколку нијанси на една боја, што го прави лоцирањето и разликувањето на информациите многу полесно.

Еве еден ран концепт на кој работевме со Гитар, за инфо на секоја линија. Како што може да се види содржи мнооогу повеќе и покорисна информација, која згора на се сметам дека е претставена на многу лесен и разбирлив начин. Значи целата информација не е точна, но разбирате што сакам да покажам:



Објаснување од лево кон десно:

* Првата колона претставува схематичен приказ на потекот на дадена линија.Со сиво се станиците веќе превозени од линијата, белата точка ја претставува станицата каде сега се наоѓаме (во овој случај Градска б-ца), а црвената преостанатиот дел на линијата. Ќе видите дека во делот кој на линијата и претстои се напишани и минутите за кои се оценува дека се потребни да се стигне до секоја станица посебно. Забаележете дека се употребуваат и симболи, кои се многу важни! Наместо да се бараат информации во текст, тие веднаш отскокнуваат и лесно се воочуваат.

* Втората колона се трансферите кон другите линии (баш во контекст на твојата теза да не се бараат информации на голема мапа) и од кои станици може да се оствари.

* Затоа што нема информации за секоја станица посебно кога пристигнуваат возилата, се решив за двоен пристап: 1) информација во колку часот автобусите поаѓаат од првата станица и 2) интервал на движење во дадени часовни зони, Така секој патник, насекаде може лесно да пресмета кога би му дошол автобусот и дали му се исплати да го чека. Многу поинформативно решение отколку само возен ред од последните станици, кои на средните станици од линијата апсолутно ништо не значат на патниците!

* Забележете дека саатите не се повторуваат имбецилно како на избраното решение. Таму ем се дадени часовните интервали (нпр. 5.00-6.00) ем во нивно продолжение повторно е испишана цифрата на часот (нпр. 5.15, 5.30, 5.45...). Ова е повторно непотребно и затоа ги пишував само чсовните интервали и минутите кои спаѓаат кон нив.

... и ова е само раната фаза на планирањето! А мајмуните го сменија тендерот за учество на сред постапка, кое не демотивираше и откажа, за потоа да се покаже дека немаат никаква намера да се држат до условите на тендерот. Како тогаш победил труд кој не ги исполнува условите на тендерот и зошто ЈСП не сака да ги објави и другите трудови е повеќе од симптоматично! Затоа и имаме накараден информативен систем! Мизерија бе да не се знае еден возен ред да се направи! МИЗЕРИЈА!


ВАЖНО! Да не замеруваат албанците на форумов, ова беше само почетна фаза на разработка и не се занимававме многу со преводот (кој е произволен и веројатно тотално несмислен), туку се посветивме на проучување како да вметнеме повеќе информација и како таа меѓусебно да комуницира со нејзино правилно распределување.


Одличен концепт!! Браво! Само тоа е, јас сум сигурен дека сите освен оние кои се одговорни за таблите ќе го изведат подобро.
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 31-May-2013 at 17:00
браво интересен концепт и воедно многу по корисен од информативните табли што ги внесува моментално јсп ,само една работа повеќе ми се допаѓа кај таблата на јсп ,тоа е што таблата има мапа, е сега моја лична забелешка на таблата на јсп и на самото јсп што не воведува еден унифициран возен ред кој ќе биде за целата година или пак на станичните места возниот ред да биде физички одвоен и да пишува од кој до кој датум важи а кога ќе заврши тој период само таблата да се смени (онаа за возен ред), ова второво ми беше многу корисно во Словачка каде што се практикува (за Братислава не сум сигурен бидејќи јавен транспорт само два пати имам искористено но во останатите градови е многу добра работа)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 31-May-2013 at 16:50
Само преводот на Албански е катастрофален =)
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 31-May-2013 at 14:10
Originally posted by kire85

1. Стварно не знам зошто морало да се прави дистинкција помеѓу летен и зимски распоред и каква е логиката во тоа. Тоа додатно само може да ги буни патниците, според мене сосема излишно. И од каде јас треба да знам од кога до кога точно е летен а од кога до кога зимски? Или треба таа информација да ја барам првин на таблата за да знам во која графа треба да гледам?

2. Потоа нема детална листа на сите постојки во графата за автобуските линии што е страшен пропуст. Вака како што е сега за да се најде за до која постојка со кој автобус се оди, треба едно саат време да зјапам во картана која и онака е доста непрегледна и пак ќе треба да имам претстава барем отприлика каде се наоѓа постојката. Пример...стојам на постојката кај поранешна Градска Болница во Центар и сакам да одам до да речеме салата Борис Трајковски. Како ќе знам кој автобус треба да го фатам? Ќе треба да гледам значи на картата....и сега погледнете ја картата во Центар како изгледа, со отприлика 100 кругчиња на сантиметар квадратен, замислете си дека не сте од Скопје и пробајте да одгатнете кој број на автобус ви треба. Еве ви занимација за цел ден.
Еве на вакво нешто мислев:

Многу едноставно и прегледно, името на постојката, бројот на превозното средство, детален план на постојките на кој застанува (па дури и со време означено во минути измеѓу истите за да знаете отприлика за колку време се стигнува) и потоа нели времињата на доаѓање на превозните средства. Но на нашиве им било побитно да има општи информации за Кисела Вода од ова другово.


3. Друга мала забелешка е што би требало да пишува „Недела и Празници“ а не само „Недела“, за да се знае дека возниот ред за време на празниците е како во недела, зошто не се подразбира сите да го знаат тоа.

А за латиницата да не ни почнувам....Zhelezara...


Апсолутно! Со Гитар почнавме да правиме еден концепт, но кога ги ставија сите додатни услови во тендерот (како тоа да има место на таблата за 40 различни линии, се да е 3 јазично, информацијата за општината која е тотално непотребна и завзема премногу драгоцен простор) се откажавме. За после да испадне дека всушност решението кое е избрано НЕ ГИ ИСПОЛНУВА КРИТЕРИУМИТЕ НА ТЕНДЕРОТ! Пишав на ЈСП да ги претстават сите понудени решенија и се разбира нема одговор.

Со други зборови нашиот концепт ги содржи сите информации како во Берлин (ова всушност е меѓународна практика бидејќи е одлично и комплетно решение), но смеам да тврдам дека нашето е подобро пред се заради информацијата која се нуди на кои станици може да се направи трансфер со другите линии и затоа што ние користиме неколку нијанси на една боја, што го прави лоцирањето и разликувањето на информациите многу полесно.

Еве еден ран концепт на кој работевме со Гитар, за инфо на секоја линија. Како што може да се види содржи мнооогу повеќе и покорисна информација, која згора на се сметам дека е претставена на многу лесен и разбирлив начин. Значи целата информација не е точна, но разбирате што сакам да покажам:



Објаснување од лево кон десно:

* Првата колона претставува схематичен приказ на потекот на дадена линија.Со сиво се станиците веќе превозени од линијата, белата точка ја претставува станицата каде сега се наоѓаме (во овој случај Градска б-ца), а црвената преостанатиот дел на линијата. Ќе видите дека во делот кој на линијата и претстои се напишани и минутите за кои се оценува дека се потребни да се стигне до секоја станица посебно. Забаележете дека се употребуваат и симболи, кои се многу важни! Наместо да се бараат информации во текст, тие веднаш отскокнуваат и лесно се воочуваат.

* Втората колона се трансферите кон другите линии (баш во контекст на твојата теза да не се бараат информации на голема мапа) и од кои станици може да се оствари.

* Затоа што нема информации за секоја станица посебно кога пристигнуваат возилата, се решив за двоен пристап: 1) информација во колку часот автобусите поаѓаат од првата станица и 2) интервал на движење во дадени часовни зони, Така секој патник, насекаде може лесно да пресмета кога би му дошол автобусот и дали му се исплати да го чека. Многу поинформативно решение отколку само возен ред од последните станици, кои на средните станици од линијата апсолутно ништо не значат на патниците!

* Забележете дека саатите не се повторуваат имбецилно како на избраното решение. Таму ем се дадени часовните интервали (нпр. 5.00-6.00) ем во нивно продолжение повторно е испишана цифрата на часот (нпр. 5.15, 5.30, 5.45...). Ова е повторно непотребно и затоа ги пишував само чсовните интервали и минутите кои спаѓаат кон нив.

... и ова е само раната фаза на планирањето! А мајмуните го сменија тендерот за учество на сред постапка, кое не демотивираше и откажа, за потоа да се покаже дека немаат никаква намера да се држат до условите на тендерот. Како тогаш победил труд кој не ги исполнува условите на тендерот и зошто ЈСП не сака да ги објави и другите трудови е повеќе од симптоматично! Затоа и имаме накараден информативен систем! Мизерија бе да не се знае еден возен ред да се направи! МИЗЕРИЈА!


ВАЖНО! Да не замеруваат албанците на форумов, ова беше само почетна фаза на разработка и не се занимававме многу со преводот (кој е произволен и веројатно тотално несмислен), туку се посветивме на проучување како да вметнеме повеќе информација и како таа меѓусебно да комуницира со нејзино правилно распределување.

Edited by Andrej_LJ - 31-May-2013 at 14:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.197 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.