build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
shkupjan166 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 25-Dec-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote shkupjan166 Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 14-Jan-2023 at 11:57
Originally posted by fichot

Originally posted by shkupjan166

Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.


мал хинт: автобусите не се тие кои прават гужва по улиците.


Во право си, поентата ми беше да поминат автобуси и низ Борис Сафаров а не само низ Ѓорче Петров.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 14-Jan-2023 at 00:11
Originally posted by shkupjan166

Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.


мал хинт: автобусите не се тие кои прават гужва по улиците.
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 13-Jan-2023 at 06:00
Кога се реконструираше улицата Ѓорче Петров автобусите се движеа по Сарафов, од тогаш се останати.

Дури и на велосипетските патеки има прекин во столпчињата на местата каде што се постојките, а ако памтам добро патеката е направена кога веќе немаше автобуси по Сарафов.


Edited by Phiko - 13-Jan-2023 at 06:00
Back to Top
shkupjan166 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 25-Dec-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote shkupjan166 Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 12-Jan-2023 at 22:47
Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.

Edited by shkupjan166 - 13-Jan-2023 at 14:46
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 11-Jan-2023 at 13:59
0 луѓе застанале да го поместат, вклучително и „репортерот“. Граѓанска одговорност, грижа кон сограѓаните — 0! Затоа државата е гадна.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 10-Jan-2023 at 18:04
КОНТЕЈНЕР СО ЃУБРЕ СТОИ НА КОЛОВОЗОТ СРЕДE ПАРТИЗАНСКА ВО СКОПСКИ КАРПОШ



Контејнер со ѓубре од попладнево стои средe булеварот Партизански одреди во Карпош 3 во Скопје. Контејнерот стои во насоката кон Карпош во крајната, трета лента, на која и најбрзо се вози.

Контејнерот ја загрозува безбедноста во сообраќајот. Колите кочат пред самиот контејнер, а поради врнежливото време коловозот е лизгав.

Спроти местото каде се наоѓа контејнерот има поставени контејнери. Еден од нив сега нема, но не се знае како дошол на коловозот.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/kontejner-so-gubre-stoi-na-kolovozot-srede-partizanska-vo-skopski-karposh/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 10-Jan-2023 at 18:02
Километарски колони на стратешки точки во Скопје



Булеварот Киро Глогоров Е стратешка артерија која поврзува густо населени населби, и води кон излезот од Скопје. Раскопана улица, километраски колони на возила.

Оваа слика се провлекува со месеци. Улица долга колометар и пол се реконстриира, поправа, раскопува па санира долг период. Ова е сликата од попладнвните часови на оваа улица. Багерите се на терен. Педесеттина метри длабоко раскопан асфалт втор ден прави вистински хаос.

Маратонската санација на булварот Киро Глигоров кој ги повразува скопски Аеродом и Ново Лисиче со Гази баба е вистински проблем за собраќајниот проток. Најпрво се санираше еден дел од улицата. Зафати имаше и во давата правци од и кон Аеродором, но се месеци друг дел од истиот булевар зјаеше раскопан, тешко прооден и небезбеден за возилата.

Имаше и градежни ситуации во кој по снацијата повторно се раскопуваше. Од министерството за транспорт и врски велат дека овој пат е во надлежност на град Скопје. Од град Скопје до моментот на објавување на прилогот не дадоа информација зошто булевраска артерија долга само еден и пол километар не може да биде завршена повеќе од една година, кој е изведувачот на градежните работи, дали се зема предвид хаост, но и последниците за граѓаните губење време но и пари за гориво, стоејќи во место долго време. Кој ќе понесе одговорност доколку имало грешки саниран па повторно распокапан дел од улицата.

Ланската слика на раскопан и незавршен булевар ги дочека граѓаните и во оваа година.

https://24.mk/details/kilometarski-koloni-na-strateshki-tochki-vo-skopje
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 05-Jan-2023 at 14:43
(Фото) Жителите на Кисела Вода имаат новогодишна желба градоначалникот да им ја асфалтира улицата која ја изринка пред повеќе од два месеци !

Жителите на скопска Кисела Вода имаат новогодишна желба градоначалникот Орце Ѓорѓиевски да им ги асфалтира краците од улиците „Димо Хаџи Димов“ и „Марко Орешковиќ“ кои ги изринка пред повеќе од два месеци и ги остави со „кратери“ и „ридчиња“ !
Ѓраѓаните кои гравитираат кон овој дел од населбата Кисела Вода, катадневно мака мачат како да стигнат до своите домови со автомобилите, пешки, велосипедите, тротинетите… Алармираат како што велат до општинарите во Кисела Вода, но од таму ни трага ни глас да се реши проблемот кои им го наметнаа надлежните под превезот ќе го обновиме асфалтот. Ни асфалт обновија, ни пак се вратија два месец да ги затворат „кратери“. Мештаните ги кршат автомобилите, ги кинат гумите им нервите, а сето тоа на крајот ги чини пари и здравје.










https://24info.mk/фото-жителите-на-кисела-вода-имаат-нов/
Carpe diem
Back to Top
kicevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jan-2021
Online Status: Offline
Posts: 17
  Quote kicevo Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 24-Dec-2022 at 14:31
Seriozno ovie barakcinja dolikuva vo strogiot centar na Skopje?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 23-Dec-2022 at 08:53
„Адвокатска улица“









https://www.facebook.com/OpstinaCentar
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 19-Dec-2022 at 14:18
Големите проблеми не бараат делумни, туку сеопфатни решенија



КАЈ НОВИОТ ТРГОВСКИ ЦЕНТАР „ИСТ ГЕЈТ“ СЕРИОЗЕН СООБРАЌАЕН ПРЕДИЗВИК ЗА СИТЕ НАДЛЕЖНИ СЛУЖБИ

Изградбата на големи трговски центри во Скопје главно е позитивно дочекувана од страна на граѓаните. На тој начин граѓаните се привлечени од нови ексклузивни продавници за стока за широка потрошувачка, доаѓаат светски модни брендови и нема потреба да се патува во странство да се купи нешто што веќе станало достапно и тука. Но неоспорен факт е дека токму изградбата на тие големи трговски центри, во рамките на поширокиот центар на градот, наместо во неговата околина, е причина за дополнителен сообраќаен хаос. Надлежните, брзајќи да им издадат градежна дозвола на инвеститорите, како да не водат доволно грижа за исклучително важните работи што се во нивна надлежност, не само за комуналните предизвици. Тука треба да се мисли и на низа други околности, како на пример на инфраструктурните, односно сообраќајните решенија за големата сообраќајна фреквенција што го придружува секој голем јавен објект.
Наместо да се изгради сообраќајница што ќе овозможи непречено движење околу трговскиот центар, или барем да се приспособат постојните, на овие улици се создава сообраќаен хаос и застој, од кој сите добиваат главоболки. Огромните колони возила беа редовна слика кај „Сити мол“ (општина Карпош), а сега исто така е и кај „Ист гејт“. Овие сцени речиси секогаш се проследени со забавен сообраќај, кој кај возачите предизвикува нервоза, од која подоцна избиваат кавги и пцости, кои на моменти резултираат и со сообраќајни инциденти, во обид да се докаже кој има првенство на минување.

БЕСКРУПУЛОЗНО УЗУРПИРАЊЕ НА УЛИЦИТЕ


Просторот околу новоизградениот трговски центар „Ист гејт“, во скопската населба Крњево, е „окупиран“ од возила. Откако беше изграден центарот, граѓаните масовно се обидуваа да паркираат што е можно поблиску до влезните врати, а оние што сакаа да паркираат во подрумските простории на објектот, без нималку грижа на совеста своите возила ги вртеа на самата улица полукружно.
Бидејќи со тоа причинуваа невиден хаос, а и претставуваа голема закана за другите возила, особено за пешаците што преминуваат улица на две-три локации пред објектот, градските власти прво донесоа одлука со 50 рефлектирачки столпчиња да му стават крај на сообраќајното самоволие на возачите. Откако увидоа дека тие не помагаат многу, односно дека возачите пред нив и по нив повторно вртат полукружно, одлучија комплетно да ги одвојат двете сообраќајни ленти со столпчиња, за да го спречат ваквото однесување на возачите на улицата Беласица.
Кога беа поставени првите 50 рефлектирачки столпчиња на оваа локација, од јавното претпријатие „Улици и патишта“ истакнаа дека ги поставуваат за одвојување на двете коловозни ленти.
– Рефлектирачките столпчиња се поставени пред сѐ поради спречување на непрописното движење на граѓаните кон паркингот на овој трговски – информираа тогаш од јавното претпријатие „Улици и патишта“.
Оттаму објаснија дека налогот за работа е даден од Секторот за сообраќај во Град Скопје, а тие како претпријатие се изведувачи на работите и наедно надлежни за редовно одржување на сообраќајната сигнализација и опрема на градските улици и булевари.
Но набргу се согледа дека овој потег не е доволен, па се поставија столпчиња по целата должина на коловозот. Откако градот се одлучи на овој потег, целосно да ги одвои коловозните ленти, нема повеќе закочување на сообраќајот поради непрописното вртење на возилата. Сега возачите немаат можност да ги вртат своите возила полукружно на самата улица, со што се принудени конечно да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи.

МВР КАЗНУВА НА ТЕРЕН

И од Министерството за внатрешни работи информираат дека на оваа локација веќе на големо сообраќајната полиција работи и ги санкционира прекршителите на сообраќајните правила и прописи.
– Од страна на полициските службеници од Одделението за безбедност на патниот сообраќај при СВР-Скопје, во периодот од 1.9.2022 година до 30.11.2022 година, на улицата Беласица, пред трговскиот центар се санкционирани 68 лица во согласност со членот 30 став 5 од Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата и 174 лица во согласност со членот 63/6, 66/3, 66/4, 66/5 и 187/6 од истиот закон – велат од МВР.

СЕГА ВЕЌЕ Е ДОЦНА?!

Експертите од областа на сообраќајот, професори што се занимаваат со изработка на сообраќајни решенија при подготвување проекти пред почеток на градбите, велат дека сега веќе е доцна да се подготви соодветно решение што ќе ги задоволи потребите. Сега може само да се интервенира, како во случајов со столпчињата, за да се намалат колку-толку пропустите.
– Кога излезе во јавност информацијата дека на оваа локација ќе се гради толку голем трговски, првото нешто што ние го сугериравме беше дека нема рационален простор што би одговорил на сообраќајните проблеми на овој потег. Еве, паркинг-просторот спроти трговскиот целосно е блокиран од паркирани возила, а е во приватна сопственост. Еден ден сопственикот ќе рече стоп, нема повеќе паркирање тука, и што ќе се случува со тие возила?
Втор проблем е што никој не мислеше на сообраќајни решенија што ги предложивме ние како експерти. Тогаш никој не сакаше да нѐ сослуша, сега веќе е доцна што и да се каже. Улицата пред самиот трговски е премала, не може да одговори на толку голем наплив на посетители. Дополнително, нема никакво сообраќајно решение за проблемот што токму вие го посочувате, а е жива рана на овој дел. Залудни се сега и заштитните столпчиња, бидејќи во практика се гледа дека воопшто не вршат работа – вели експерт од областа на сообраќајот, кој сакаше да остане анонимен.

ИСТИ ПРОБЛЕМИ, РАЗЛИЧНИ ЛОКАЦИИ

Се чини на граѓаните од Крњево, сепак, им е најтешко. Жителите на оваа скопска населба велат дека некои од посетителите сепак ги почитуваат сообраќајните правила и прописи и внимаваат каде и како паркираат. Но многу повеќе се оние другите, недисциплинираните, кои оставајќи ги своите возила каде што ќе стигнат, им создаваат дополнителни проблеми на локалните жители. Тие додаваат дека она што сега се случува тука, личи на она што се случуваше пред „Сити мол“ на почетокот кога беше изграден.
– Тогаш само кај „Сити мол“ мораше речиси секојдневно да има полиција за да може да се воведе ред во сообраќајот. Бидејќи моите родители живеат таму, знам точно што се случуваше и тогаш ви бев соговорник токму на истава тема. Денес повторно се јавувам како соговорник, но овој пат за улицата Беласица. Она што го прават возачите е невидено. Мрзеливи се и не сакаат да повозат уште педесетина метри и законски исправно да го свртат возилото, па правеа хаос вртејќи полукружно, пресекувајќи две полни линии на коловозот, само за да влезат во подземниот паркинг-простор. Она што е најсмешно е фактот што трговскиот има и други влезови за паркинг, не е само тој пред него – вели Бубе Трајковска, која секојдневно е сведок за случувањата на оваа локација.
Таа потенцира дека сега, откако се поставени столпчињата, конечно е воведен ред.
– Сега, кога ја затворија целата улица со столпчиња, конечно нема самоволно вртење кој каде ќе стигне. Првично со првопоставените немаше никаков ефект, бидејќи ги одминуваа столпчињата и пак вртеа полукружно. Сега веќе е друга приказна – револтирано вели таа.
Според неа, дополнително е хаос со паркинг-просторот, со кој никогаш порано немале проблем.
– Ние сме мала населба и имавме простор и за прошетка и за сѐ. Сега од паркирани возила не можеме од дома да излеземе. Ова е невидена некултура, ни паркираат пред врати, ги узурпираат целосно тротоарите… оваа состојба навистина бара комплетно решавање – вели таа.

https://novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/golemite-problemi-ne-baraat-delumni-tuku-seopfatni-reshenija/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 16-Dec-2022 at 16:42
ул.Улоф Палме позади Флетајронот,целиот овој потег е преполн со кал,вирови тотално неуреден простор со децении(од фб)



Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 07-Dec-2022 at 19:03
ДВЕ НЕДЕЛИ ПО АСФАЛТИРАЊЕТО, СЕ КОРНЕ АСФАЛТОТ НА УЛИЦАТА КОЗАРА ВО СКОПСКИ КАПИШТЕЦ



Две недели по асфалтирањето на улицата Козара во скопски Капиштец, се корне асфалтот. Со багери се отстранува вториот и финален слој, па улицата повторно е раскопана и со издигнати шахти.

Откако пред неколку месеци фирмата изведувач при поставување на првиот слој ги асфалтираше и шахтите, сега има грешки во изведбата на вториот слој. По реакцијата на граѓаните, работниците тогаш го откорнаа асфалтот, но го фрлија во шахтите со што ги затрупаа. Мораше да интервенира Општината за да се реши проблемот.

Од Општина Центар сега велат дека биле утврдени грешки и затоа му е наложено на изведувачот да ја асфалтира одново.

„По утврдување на грешки направени од страна на изведувачот во изведбата на улицата Козара од страна на надзорот и Општина Центар, истиот започна со активности за отстранување на грешките и оспособување на улицата. Овие градежни работи се на трошок на изведувачот“, велат од Општина Центар.

Улицата Козара почна да се реконструира летово. На оваа улица изникнаа еден куп згради и заради изведба на приклучоците беше цела раскопана. Поради тоа Општината почна со реконструкција, но таа никако да заврши. Жителите велат дека улица од стотина метри се прави пола година, постојано дишат прашина, а од дупките и издигнатите шахти на улиците ги искршиле колите.

Тогаш градоначалникот Горан Герасимовски рече дека во иднина Општината ќе ги казнува изведувачите поради несоодветно завршување на градежните работи. Од Општината не кажуваат дали изведувачот е казнет.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/dve-nedeli-po-asfaltiraneto-se-korne-asfaltot-na-ulitsata-kozara-vo-skopski-kapishtets/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 06-Dec-2022 at 18:14
ХАОС Е НАШЕТО ОПШТО ИМЕ – еве до кое „дереџе“ сме: Скопје е парализирано/ФОТОГАЛЕРИЈА











https://www.vecer.press/хаос-е-нашето-општо-име-еве-до-кое-дер/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 06-Dec-2022 at 18:02
Жителите бараат да се забрза реконструкцијата на улицата Димо Хаџи Димов: Се изнаголтавме прав и се изнагазивме кал!



Повеќе од два месеца откако е започната реконструкцијата на улицата Димо Хаџи Димов во Кисела Вода, граѓаните едвај стигнуваат до своите домови по раскопаната сообраќајница. Последниов период, дождовите ја претворија улицата во каллива патека, со делови останати од стариот асфалт и прекопи по средината и по крајот на улицата каде, се претпоставува, дека се изведувала атмосферска канализација и се обновувала водоводната инсталација.

Такви активности беа најавени од Град Скопје, кога ја започнаа реконструкцијата на една од најфреквентните улици во општина Кисела Вода, но сега оттаму не одговараат до каде е реконструкцијата, што е досега направено и дали ќе заврши наскоро.

Жителите се жалат дека на овие неколку стотини метри што се обновуваат си ги „кршат“ автомобилите, а дека автобусот на линија 24 не поминува откако започнале градежните работи на улицата.

Значи навистина долго трае реконструкцијата, предолго на сообраќајно фреквентна улица како оваа. Прво голтавме прашина, сега газиме во кал за да дојдеме до дома. Многу бавно се работи, многу. Ни автобус веќе немаме тука, со кола мора да лазиш преку прекопите за да стигнеш дома. Катастрофа е градов, навистина. Само нервози по улициве – реагира жител на улицата.

Кога на крајот на септември започна реконструкцијата, градоначалничката Данела Арсовска соопшти дека се реконструира вкупна површина од 6520 м2 во должина од 800 метри, а дека обновата се прави на барање на жителите кои редовно транзитираат во овој дел на градот, при што со проектот треба дополнително да се зголеми безбедноста на учесниците во сообраќајот.

Се заменуваат оштетените рабници, се нивелираат шахти и сливници, планирано е и соодветно хортикултурно уредување. Истовремено Град Скопје инвестира и во нова атмосферска канализација во должина од 900 метри, а се врши и целосна реконструкција на водоводната мрежа – изјави тогаш Арсовска.

Рокот на изведба на улицата Димо Хаџи Димов е три месеци, а Градот Скопје оваа реконструкција ќе го чини 41 милион денари. Третиот месец веќе тече.

https://www.slobodenpecat.mk/zhitelite-baraat-da-se-zabrza-rekonstrukcijata-na-ulicata-dimo-hadzhi-dimov-se-iznagoltavme-prav-i-se-iznagazivme-kal/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 06-Dec-2022 at 18:01
Граѓаните револтирани: На улицата Козара се вади „тазе“ поставениот асфалт, имало грешки при изведбата



Повеќе од четири месеци трае реконструкцијата на улицата Козара во Капиштец и работите се повторно на почетокот. Откако улицата се изгреба, се асфалтираше и притоа се затрупаа со асфалт и шахтите и сливниците по улицата. Граѓаните реагираа за грешката, па изведувачот ги „откопа“ отворите за да не се поплавува улицата при секој обилен дожд.

Потоа се чекаше да се изведат приклучоци за подземна инсталација за зградите кои во моментов се градат долж улицата. Конечно се стави и вториот слој на асфалт и се дотераа и тротоарите. Но, и лаиците можеа да видат, а особено тамошните жители дека шахтите не се нивелирани и се пониско поставени од асфалтот. Дали тоа е причината или не, но деновиве од улицата се отстранува новиот асфалт, набрзо откако се постави.

Жителите се нервозни, реагираат и прашуваат како е можно ова да се случува и после неколку месеци реконструкција, сега работите повторно да се изведуваат од почеток. Тоа за нив значи механизација на улицата, тешко одвивање на сообраќајот, бука, прашина и смрдеа, на кои се изложени долго време, уште пред да започне реконструкцијата од постојаната изградба на згради кои никнуваат на местото на некогашните двокатни куќи на Козара.

Јас не ги разбирам што прават сега. Со месеци чекавме да заврши реконструкцијата, таман го ставија вториот слој асфалт и сега одново го вадат – коментира еден од жителите.

Од Општина Центар велат дека се утврдени грешки при изведбата. Какви, не прецизираат.

Надзорот и Општина Центар утврдија дека станува збор за грешки при изведбата, направени од страна на изведувачот. Зафатот за отстранување на грешките ќе биде готов до крајот на неделата, на трошок на инвеститорот, односно од општинскиот буџет за оваа намена нема да се користат никакви средства – тврдат од Центар.

Реконструкцијата на улицата започна на крајот од јули и ја изведува компанијата „Гама градба“. Според најавеното, обновата на оваа улица ќе чини нешто повеќе од 8 милиони денари со вклучен ДДВ, односно околу 130 000 евра.

https://www.slobodenpecat.mk/gragjanite-revoltirani-na-ulicata-kozara-se-vadi-taze-postaveniot-asfalt-imalo-greshki-pri-izvedbata/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 05-Dec-2022 at 13:36
бул.К.Ј.Питу асфалтирано во правец кон Центар но фали уште еден слој а и споевите со останатите булевари и улици сеуште не се направени








Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 01-Dec-2022 at 12:15
бул.К.Ј.Питу кракот кон Народна Банка/Маџир Маало,очигледно прво работат на тротоарите се забележува нов асфалт(од твитер)



Carpe diem
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 29-Nov-2022 at 11:52

Ulica so vakvo ime i ne zasluzuva podobar izgled!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 29-Nov-2022 at 08:26
Верувале или не, вака изгледаат улиците во центарот на Скопје!





Верувале или не, вака изгледаат две паралелни улици во центарот на Скопје. Едната Елисие Поповски-Марко која “плаче“ за нов асфалт, а другата улица Козара која штотуку доби нов асфалт.

Доколку тргнете и по двете улици, шансите, реално се дека ќе ги искршите колите, а доколку бидете малку поневнимателни, може да скршите и врат. Елисие Поповски-Марко е дупка до дупка, додека новоасфалтираната Козара е толку “стручно“ направена што ефектот на кршење на колите останува ист.

https://www.vecer.press/верувале-или-не-вака-изгледаат-улиц1/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.554 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.