build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 10

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 06-Aug-2011 at 16:25

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1040&PID=75244#75244

компанијата не е особена предност и од рентање ќе бидеме во ќар, освен ако не им го препуштиме тоа на кинезите... ако се модернизира  пругата а воедно се скастрат  и царинските постапки, и те како ќе имаме ќар од  каргото по К-10, тука фактор плус е и најавената приватизација на солунското пристаниште, што дополнително ќе влијае на онаа статистика за 700(к-10) vs 7000(к-4)

Now only 2% of freight between Turkey and western Europe is carried by rail. Some 22% goes by road and 75% by ship http://www.economist.com/node/17046693

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 05-Aug-2011 at 23:29
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 03-Aug-2011 at 18:31

http://edessa.topo.auth.gr/x/Rail_Maps_GIS.html

(истите) http://www.invest-in-serbia.com/databits/corridor_x/Corridor_X_maps_rail.htm

http://www.kx-plus.com/en/Downloads/index.jsp

http://edessa.topo.auth.gr/X/New/2010_Documents/2010_07_05_WCTR10.pdf

Rail Border Stations – Situation in 2007-08

Border Station

Main Problems

Planned Measures

Need for further improvement


 

 

Presevo (passengers)

and

Ristovac (freight)

Inspection services are at the road border station, Unsatisfactory passenger service level

Macedonian border railway line modernisation

Increase of the level of service offered, proportionally to passengers needs


Tabanovce

Lack of engines, Lack of railway tracks, Long lasting administrative procedures of customs and railways, Lack of expertise of staff, Absence of centralised computer system within Railways, Lack of lighting, Lack of walkways between railway tracks

No

Asphalt pavement of the access road, Construction of objects and facilities for all services, Improvement of all infrastructure, Staffing of veterinary control, Creation of conditions for introducing integrated control with border services from Serbia


Gevgelija

Lack of engines, Lack of railway tracks, Missing computer link among all customs outposts, Old computer and IT equipment, Insufficient number of staff, causing lack of quality of procedures

Yes, but due to railways privatization process are delayed

Establishment of IT communication links among all customs outposts, Improve IT and hardware equipment and existing software, Staffing of station to achieve full operational capacity

Medzitlija

Not in use

 

 

 


Idomeni

Cement of corridors between railway lines, Lighting of lines, Maintenance of buildings, Insufficient number of customs staff and Railways staff, Not sufficient external inspection of wagons, Incorrect loading documents

Yes. INTERREG III for maintenance and upgrade of buildings. Customs included in project for the upgrade of electronic services

Staff training on PC usage

Supply of cameras, tracing means CIM (COTIF) (1/7/2006) could be submitted and checked electronically

Mesonissio

Not in use

 

 



Edited by Max - 03-Aug-2011 at 19:46
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 29-Jul-2011 at 06:14
Тендер за поправка на Коридорот 10

Државната компанија „Македонски железници – Инфраструктура“ отвори тендер за обновување на пругите на секции што се дел од Коридорот 10, објави Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Железничката компанија ќе искористи дел од кредитот на ЕБОР за финансирање на овој проект, пишува банката во објавата на поканата за учество на тендерот, која е публикувана на нејзината веб-страница. Работите за обновување на пругите ќе се вршат на делници со вкупна должина од над 24 километри или поточно на делниците Табановце - Карпош (5,7 километри), Карпош - Куманово (5,9 километри) и Миравци - Смоквица (12,5 километри). Краен рок за поднесување понуди е 26 септември.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=66B55C114A97B74DA913951547FB924B
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 19-Jul-2011 at 19:46
Originally posted by BOJAN

Јас би рекол дека најпрвин треба да мислиме на возови кои ќе се движат до 120 км/ч. Брзите пруги во Македонија ќе почекаат, а единствена опиплива можност гледам во проектот Вардарска долина и поместувањето на пругата, но тој филм барем во нареднава деценија нема да го гледаме.


За кажаново  Cheers. Ако имаше економски интерес за тоа , досега некој ќе сакаше да изгради брза пруга низ Македонија имено на коридорот 10. Вака, ми се чини дека возовите како превозно средство ќе заминат во историјата пред да се создадат економски услови за градење такви брзи пруги во Македонија. Еве во Бугарија се гради пруга за максимални 160 км/ч од Пловдив до Свиленград. Помали делови од пругата Софија - Карлово - Бургас и Софија - Пловдив - Бургас се оспособени за брзини до 140 км/ч, доста пријатно возење, испробано од прва рака.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 11-Jul-2011 at 18:11
Царинските пречки го забавуваат транспортот на Коридор 10



Извор: Канал 5 ТВ http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=77580
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 07-Jul-2011 at 22:38
Се шо сакаш е можно.Само да се потрудиш.Така и нашава приказна со железниците.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 07-Jul-2011 at 20:15
а нашиве изгледа ко да чекаат прво да се изгуби профитабилноста на Македонските железнички правци, па после да ги реновираат и градат, брилијантно Applause
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 07-Jul-2011 at 18:51

Коридорот 10 пред четворката

Коридорот%2010%20пред%20четворката
Свето Николовски
Продолжува конкуренцијата меѓу трансевропските коридори 10  и 4. Се погласни се тврдењата дека се настојува да се заобиколат Македонија и Србија, особено на железничкиот дел од десетката. Коридорот 4 тргнува од Дрезден и преку Прага, Виена, Будимпешта, Софија ги поврзува со Солун, односно Истанбул.

Неговата должина од дури 4,340 километри во почеток е неконкурентна во однос на Коридорот 10, но посебен проблем за нас е конкурентноста на делницата од Будимпешта, преку Софија за Солун. Романија и Бугарија вложуваат огромни финансиски средства во електрификација на пругата, изградба на втор колосек, драстично зголемување на просечната брзина и завршување на новиот мост на Дунав.

Досега Коридорот 4 имаше предност кога се во прашање инвестициите, но последниве 2 години Србија и Македонија координирано ги зголемуваат вложувањата во модернизација на железничката линија, зголемувањето на максималните брзини и скратувањето на царинските формалности. Македонија лани доби кредит од ЕБОР во износ од 17,6 милиони евра за реконструкција на пругата од Табановце до Гевгелија. Од своја страна Италија е заинтересирана да учествува во изградбата на 10 ката и поврзувањето на Западниот Балкан со остатокот на Европа.

„Трениталиа е заинтересирана за учество во изградбата на железничкиот коридор 10 и за развој на железничката мрежа од Бар кон Белград, Темишвар и Киев од Коридорот 11“ –изјави генералниот директор на Италијанските државни железници Мауро Морети.

Според Морети се создава единствен пазар на транспортни услуги, а Италија од своја страна преку воведување нови возови на линијата Венеција – Белград сака да ја подобри поврзаноста на регионот со  Западна Европа. Експертите 1 тврдат дека за изградбата на К-10 се потребни 4,6 милијарди евра, изградбата би требало да заврши до 2020-та кога возовите на пругите ќе се движат по два колосека, развивајќи брзини од 160 километри на час. Најголема предност на десетката во однос на четворката и натаму останува помалото растојание меѓу Будимпешта и Солун и засега поголемите просечни врзини  на возовите.

Извор: МРТ
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 20-Feb-2011 at 21:20
Јас би рекол дека најпрвин треба да мислиме на возови кои ќе се движат до 120 км/ч. Брзите пруги во Македонија ќе почекаат, а единствена опиплива можност гледам во проектот Вардарска долина и поместувањето на пругата, но тој филм барем во нареднава деценија нема да го гледаме.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 20-Feb-2011 at 18:57

Уф, колку би сакал и јас,
но сепак сме мала економија која неможе да издржи големи проекти, него чекор по чекор да се усредсредиме на приоритетите кој можад да донесат повратно инвестирање, во случајов коридоридор по коридор.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 20-Feb-2011 at 18:18
Originally posted by Vladimir P


За брзини над 120 км/час најголем фактор е правецот т.е. благи кривини, или соодветен терен. А тоа во клисурата е нерентабилно или неизводливо земи го како сакаш.


Фала Владмир. Ме интересираше затоа што ако може за истите пари да се овозможи вожња со 140 км/ч би било многу и економски и од друг аспект поволно. Али и вака е добро. Уште кога би нашле пари за Бт-Ск, па да можеме во Бтитолаза 2 саати да сме, на кафенце на Широк Сокак пусти желби.....
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 20-Feb-2011 at 17:48
Владимир не си ме сфатил. Баш јас истото како тебе го мислам. За проектчиња мислам на плажи на Вардар и слични работи. Моја грешка, можеби требаше да кажам на што мислам.Thumbs%20Up
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 20-Feb-2011 at 15:05

За брзини над 120 км/час најголем фактор е правецот т.е. благи кривини, или соодветен терен. А тоа во клисурата е нерентабилно или неизводливо земи го како сакаш.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 20-Feb-2011 at 14:57
Ме интересира дали после изградбата на тие делови од пругата и хипотетички со купувањето на новите електромоторни гарнитури, би можеле на таа делница да возат и повеќе од 120 км/час или за поголема брзина се потребни посебен тип на прагови и шини?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 20-Feb-2011 at 14:35
Originally posted by StreetStruck

... си мачкаме очи со некои ситни проектчиња што немаат некое или подобро да кажам никакво макроекономско влијание. ...

Не би се сложел со тебе, а разлогот со пример:

Ако овие 30 години секоја година се правеше во случајов по 5 км пруга (микро проект) до сега ќе го имавме коридор X кој за жал сега треба темелно да се обновува одвајајќи огромни средства за да достигнеме некој нормален проток.

ЗАТОА СЕКОЈ ПРОЕКТ Е ДОБАР АКО СЕ ОСТВАРИ ПА МАКАР ТОЈ ВО МОМЕНТОВ ИЗГЛЕДА МИНИМАЛЕН
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 20-Feb-2011 at 14:19
За жал наместо најчесто на форумов да збориме за вакви работи, патишта, железници, ние се напињаме и си мачкаме очи со некои ситни проектчиња што немаат некое или подобро да кажам никакво макроекономско влијание. И најжалосно е што баш проектите за развој, обнова и изградба на патиштата и железничката инфраструктура тапкаат во место, односно со тоа и се уназадуваат бидејќи не се ни обновува инфраструктурата.
Ама како и секогаш, изгледа уште ќе си го користиме она чекаме подобри времиња, ќе биде.Smile
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 20-Feb-2011 at 13:20
Wow kako vo Svajcarija!!!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 20-Feb-2011 at 13:08
Еве зашто ни треба брз коридор X, товарен сообраќај кој носи најповеќе прихот.


15-02-2011 Велес

Една од најдолгите композиции кој сум ги видел, штета што неуспеав да направам видео смимка
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 20-Jan-2011 at 13:32

Возовите уште долго ќе не клацкаат со 50 километри на час

Ремонтот на пругите е одложен за септември, иако првично беше најавено дека ќе започне во април

Сања Наумовска

Се изјалови најавата дека патниците во македонските возовите ќе возат со стотка на саат. Причина е одлагањето на реконструкцијата на железничките пруги, која ќе започне дури во септември, а не како што беше првично планирано, во април. Деновиве се очекува да биде потпишан договорот со француската фирма „Систра“, која е избрана на повикот за консултант. Компанијата ќе треба да ја подготви документацијата за тендерот за избор на изведувач и да врши надзор над градежните работи. Изборот на консултант е услов за користење на кредитот од Европската банка за обнова и развој од 17,6 милиони евра, кој минатата година го доби Македонија за обнова на дел од железничката инфраструктура. Во Македонски железници информираат дека тендерот за избор на изведувач треба да се подготви до крајот на февруари, а меѓународниот повик ќе биде распишан во март.

Реконструкцијата на пругите ќе трае до крајот на 2013 година. Според проектот, ќе се обновуваат три делници од Коридорот 10, чија линија започнува од Салцбург, и преку Загреб, Белград, Скопје завршува во Солун. Во Македонија поминуваат 213 километри, од кои со финансиската поддршка од ЕБОР ќе бидат обновени 54 километри. Целосно ќе бидат заменети дрвените прагови, стари над 4 децении, со нови бетонски делови. Ќе се обновуваат и шините, особено најоштетените делови на свијоците. Во реконструкцијата на пругите ќе биде опфатен и толчникот, од кој ќе се отстранат нечистите делови и ќе се заменат со нови. Ремонтот на пругата ќе биде насочен првенствено кон елементите од горниот строј, но не се исклучени зафати на на долниот строј каде што се детектирани критични точки.

Во Министерството за транспорт и врски потврдуваат дека е во тек постапката за избор на консултант што ќе биде вклучен во реализацијата на проектот, што претставува еден од условите за ефективност на потребните средства. Финансиите за ангажираниот консултант се обезбедени од француската влада. Предвидено е јавната постапка за вршење ремонт на првиот пакет, односно делниците Табановце - Куманово и Миравци - Смоквица во вкупна должина од 26 км да се објави во првата половина од 2011 година, по што ќе се избере изведувач на работите согласно со правилата на ЕБОР. Јавната постапка за вториот пакет за ремонт на делниците Згрополци (Ногаевци) – Градско – Неготино во вкупна должина од 28 км е предвидено да започне во првата половина од 2012, по што ќе се избере изведувач на работите согласно со правилата на ЕБОР, информираат од транспорт и врски.

„По изборот на изведувачите, во септември градежните работи ќе започнат на делницата Миравци - Смоквица со должина од 13 километри. По завршувањето, во март 2012 година реконструкцијата ќе продолжи на потегот од Табановце до Куманово, а од септември идната година до крајот на 2013 година ќе се обновува најдолгата делница од 28 километри од Ногаевци до Неготино“, вели Владимир Пановски, заменик-директор во „Македонски железници - инфраструктура“.

Реконструкцијата на пругата ќе обезбеди побрзо движење на возовите по Коридорот 10, а со тоа и побрз проток на патници и стока во товарниот сообраќај. Пругата покрај Коридорот 10 има добри перформанси и со дополнителните вложувања ќе може да се постигне максималната брзина на движење на возовите од 120 километри на час. Моментално возовите по македонските пруги патуваат со максимална брзина од 50-60 километри, а само да одредени делници до 100 километри на час, информираат од МЖ инфраструктура.


извор: Утрински Весник

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.