![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Author | |
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
Ова е нешто неочекувано или се работело на оваа набавка?
Колкав дел од автобусниот парк ќе се обнови со овие две нарачки? Некаде читав дека првата набавка ќе биде доволна за промена на најамортизираниот слој од автобусите,со вторава пратка предпоставувам ќе се оди чекор подалеку. Да не припремаат пренасочување на некои од сегашните автобуси од Софија кон останатите градови,како што Скопје направи со Битола? Edited by kiriOK - 05-Nov-2013 at 20:09 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Софија објави тендер за 170 нископодни единечни автобуси за 50 милиони евра
Ова е вториот тендер за автобуси и така покрај 126-те нови МАНа во градот ќе пристигнат уште 170 нови возила. Тендерските услови се многу високи со што се спречува учеството на слаби компании од источна и јужна Европа. Сите возила треба да пристигнат во рамките на една година од потпишување на договорот, значи реално е тие да ги видиме на улица во текот на 2015 година. http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/11/05/2175717_stolichna_obshtina_tursi_finansirane_za_170_avtobusa/?ref=rss Edited by Andrej_LJ - 05-Nov-2013 at 18:58 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Всушност предниците и задниците ги изработува бугарската фирма за автобуси Кента од град Омуртаг (област Трговиште). Можеби тие пак своите модели ги имаат базирано на МБ, ништо чудно. Но, во тролејбусното депо Левски тролеите целосно се расклопуваат и потоа одново се склопуваат. И мене ми изгледа репарацијава солидна, се разбира се работи за неколкугодишно продолжување на рокот на експлоатација на возилава.
Истото го прават и со многу трамваи кои минуваат генерални ремонти за да им се продолжи рокот на експолатација и се подобри квалитетот на услугата. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Јас лично не мислам дека Софија сега има неодложна потреба да го обнови целосно возниот парк. Причините за тоа се неколку:
- Градот нема доволно пари да ги обновува сите форми на јавен транспорт едновремено - Мнозинството возила се IK-280T произведени во 1987-1988 и дел се во многу добра форма. Унгарски Икарус произведуваше најдобри автобуси во Источниот блок (веројатно заедно со Шкода 14Тр) и само главните градови имаа привилегија да ги имаат, додека другите се задоволуваа со ЗиУ. - Рокот на експолатација на возила од електричен транспорт е подолг од оние на автобусите. Немам информација зошто тоа е така, но доказ е дека нпр. и во Будимпешта сеуште се возат околу 100 автобуси од истата серија на Софија (1987-1988). - Дел од оие Икаруси се модернизирани и во фаза на модернизација. 14 возила веќе се преправени, додека за уште 8 е потпишан договор. - Трамкарите и Грефовите имаат уште долго време период на експлоатација Модернизираните Ikarus-Ganz 280.92F: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 23-Oct-2013 at 11:40 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
Направив една скромна претрага за јавниот превоз во Софија.
Пронајдов основни податоци за тролеите,па би сакал да прашам нешто елементарно... Към месец юни 2013 в София се движат общо 142 тролейбуси, от които: 101 бр. Икарус 280.92Т (151 броя внесени нови от 1985 до 1988 г.) 3 бр. Трамкар/Cobra GD-272 8 бр. Gräf & Stift GE152 M18 (внесени втора употреба от град Инсбрук през 2006 г.) 30 бр. Skoda Solaris 26Tr (внесени през 2010 г.) Ако новата набавка е 50 броја,сериозно ќе се модернизира паркот. Но ако не се лажам пратката е по европска програма,нели би било паметно самиот град да докупи со сопствени средства па така да се промени целосно тролејбунсиот парк или нема потреба? Edited by kiriOK - 23-Oct-2013 at 02:21 |
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
За мојата посета на Софија ќе се изразам тука,знам дека нишкава не е баш најпригодна но се надевам дека ќе ми се прогледа низ прсти.
![]() Пред се сакам да истакнам дека Софија ја имам посетувано неколку пати но на подолги интервали,па баш сум можел да ја воочам разликата и промените.Можеби ќе звучам како некој што прв пат ја посетил но сепак како некој кој нема постојан престој во Софија,тоа е и за очекување. Веднаш ќе кажам дека Софија е огромен град,метропола,се гледа и чувствува на секој чекор,нема споредба со Скопје,едноставно друга категорија. Изненаден сум од тоа колку космополитски е градот,мислам дека после Атина е најкосмополитски град на Балканот. Арапи,црнци,западњаци,кинези,авганистанци...многу често се гледаат по улиците. Посебно ме изненади тоа дека во секоја втора продавница за брза храна работат арапи,сиријците ги има највеќе. Прв пат влегов во Софија од страната на Лјулин,знам дека таа населба важи како еден вид комунистичко гето но ме изненади дека се беше подредено,осветлено,огромни мебелни,стоковни куќи,трговски центри...новите објекти сосема го минимизираат рефлектот на панелките,повеќето од кои и не изгледаа лошо. Многу ми се допаѓаат централните улици/булевари,тоа дека се широки,дел се во нагорници,има многу локали по нив,секое пространство е пополнето со бутици,донери,оние продавници кои се наоѓаат доле па треба да клекнеш за да купиш нешто...разни мириси,гужви,на моменти се чуствува медитерански амбиент. Новата Витошка...пратам еден друг форум за архитектура и знам дека многу пљукаат по неа,но мене искрено ми се допадна. Витошка не е улица со некоја особена традиционална архитектура па мислам дека овој концепт е пригоден. Мислам дека тоа со Витошка се придодава на еден медитерански сегмент кој се чувствува во градот,заедно со источно,централно,западно европскиот и ориенталскиот вкус. Градскиот превоз е крш,тука таму се гледа по некој тролеј соларис,за трамваите веќе кажав,автобуси не видов,најверојанто не сум ги забележал па неможам да дадам забешелка.Сега со модернизирањево кое ќе се случи ќе биде вистински погодок,ќе му даде баш нове димензија на градот,едвај чекам да дојдам и да видам. ![]() Водните канали се многу занемарени,особено тој по Сливница,ако ги средат може многу пријатно да изгледа. И тука да се надоврзам дека Центарот на Софија за мене е најубав на овие балкански простори,мене лично многу ми се допаѓа,највеќе како концепција,а што е и добро но и лошо во случајов е што има огромен неискористен потенцијал! Највеќе не ми се допадна кога видов дека и таму кичерајот е присутен,секако не како во Скопје,каде градиме цели кичерајски згради,во Софија тоа го видов во поплочувањето,на пример пред ЦУМ има лила плочки,а веднаш до нив,на истиот тротоар/плато по страничните делови линеарно е поплочено со жолти. Слично на тоа,подземниот премин кај Железничката кој води до метро станицата е во црвена гитер цигла,додека веднаш потоа влезот на станицата и самата станица се сини. Археологијата на античкиот град Сердика го гледав само преку снимки,на живо изгледа доста поголемо и ми делува како работите да се во застој,дури и папрати почнале да растат по локалитетот. Колку побрзо го завршат проектот толку подобро,веќе и вака изгледа интересно а не па завршен. Ми пречи што Софија со толку голем туристички,културен потенцијал,компактен,зелен,концепцијски дотеран центар и поширок центар не вложува доволно во него.Пак ќе кажам,потенцијалот е огромен. Знам дека фураат со економскиот развиток и големите инфраструктурни проекти но сепак. Има чат пат уште,но ајде да не претерувам со детали. ![]() Edited by kiriOK - 20-Oct-2013 at 15:17 |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Кога стана и прашане за китаjски автобуси, беше известено дека китаjска фирма( Chariot Motors ) за електроавтобуси,што сака да инвестира во Бугариja, ке даде за тестиране за една година по една линиja един електрички автобус,коj да биде тестиран во различни климатични условиja.
Така, скоро во Софиja ке се види и електички автобус. ![]() |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве както веке обештав ви направив неколко слики от денес сабаjле по моjaта маршрута.
8:20 сабале на станица Мусагеница -дел от M1 ![]() После 10 минути слизам на Сердика I ![]() Одам да сменал линиите и еве Сердика II. Тоа е некаде 8:35 часот ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Абсолутно не е замисливо да се прекине функционирането на линиja 1 или линиja 2 зарад понатамошната изградба. Преди около неколко недели имаше проблем со смазката,коja се трупа по шините(от изградбата па до денес) и сабале около 8 саати запре дел от линиja 1, за около 30 минути само. Немаш си представа што се деси...jaс требаше да одам со друг транспорт до работа, голем дел от лугето каснеха за работа,другиот транспорт се преполни.. беше кошмар. Метрото е реално 'рбетот на градскиот транспорт во моментот во Софиja. Во наредните денови ке ви сликам каков е обичниот трафик во работен ден сабаjле на линиja 1 и линиja 2. Edited by ink - 17-Oct-2013 at 22:29 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Софија е вистински пример за тоа како во континуитет се развива јавниот превоз во еден главен град. Морам да им честитам за купувањето на нови превозни средства. За разлика од нив, кај нас се купува еднаш во неколку децении, од тоа се крева галама и бука како да сме направиле космодром и на крајот повторно имаме проблеми со нивната преоптовареност во однос на превозот на патници во најфреквентните периоди од денот.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Е со радост би ги чул! Лупаат оти се стари бугарски кочини произведени во периодот 1980-1988 (повеќето де) и фактот што шините се прават многу неквалитетно, дури и новите делници. Зборувам за шините кои одат по улиците, а не за оние кои одат на трева или во средината или страните на булеварите кои се значително подобри. На овие првиве им прават само некаква бетонска стабилизација, ги заваруваат шините и асвалтираат одозгора. Нема поставено правилни бетонски прагови и подлоги, нема гумени заглушители итн. - 20 трамваи ПЕСА, договор потпишан на 21 Јуни 2013, рок за доставка 7 месеци: Јануари/Фербуари 2014. - 50 тролејбуси Шкода, договор потпишан 24 Јуни 2013, рок за доставка 15 месеци, но ќе се доставуваат по етапи. Првите десетина треба да пристигнат исто во првиот квартал на 2014. - 10 метро воза МВМ веќе се доставуваат (мислам дека три се на пат за Софија). Комплетно договорот треба да се исполни до крајот на 2014 кога треба да се отворат новите отсечки на линиите, но веројатно ќе стигнат во првата половина на 2014. Дали ќе го згуснат интервалот пред да бидат отворени осумте нови станици не се знае сеуште. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
Мановиве се петка.
Андреј кои се роковите на доставка на автобусите,трамваите,тролеите,метро возовите? Вчера се вратив од Софија,после ќе пуштам мои импресии. Трамваите во центарот се многу бучни,лупаат до бесвест,посебно трамвајот до халите. Ќе треба да ја дотераат трамвајната инфраструктура во ред пред да ги пуштат,а предпоставувам дека ќе ги насочат за да го покријат комплетно центарот.Но колку што забележав реновирање на централните траси не е во план туку ќе одат со изградба на нови делници,а ќе се реновира само трамвајот долж булевар Бугарија? Edited by kiriOK - 16-Oct-2013 at 20:35 |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
На Скопјево му фалат најмалку едно 10 вакви за само 2 автобуски броја: 57 и 2.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Јутонг (кој ги достави автобусите во Скопје) учествуваше на конкурсот, но достави далеку послаба техничка понуда (која носеше 40% од поените), но исто така и послаба ценовна понуда (60% од поените на тендерот). Така МАН понуди цена од 66 милиони лева, а Јутонг 76 милиони лв. Инаку најверојатно јас не догледав и нема да бидат долгите 18,75 метри автобуси, туку малку пократките MAN Lions City G кој има 4 врати и е долг 18 метри. ![]() ![]() ![]() ![]() Инаку точно овој модел го има веќе две години во Љубљана. Моите впечатоци се дека се многу робустни и цврсти автобуси. Мерцедесите Цитаро возат погладко и се доста нежни, но овие некако ми се чинат поиздржливи и поздраво склопени. Edited by Andrej_LJ - 16-Oct-2013 at 19:04 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Е не, кинески срања ќе купуваат...
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Софија добива 126 нови MAN Lion's City GL двојни автобуси на природен гас!
Инвестицијата се изведува како дел од проектот за обнова на градскиот транспорт во Софија, во чиј склоп веќе беа нарачани 20 нови трамваи PESA, 50 нови тролејбуси Škoda и 10 нови метро возови од Метровагонмаш. Проектот за набавка на овие 126 автобуси е вреден 34 милиона евра или по околу 268 000 евра по возило. Секој автобус може да вози по 165 патници (од кои 55 седечки) и е најновиот и модерен градски модел на МАН со Евро 6 мотор. Првите 20 возила треба да пристигнат во рамките на 6 месеци (значи до почетокот на следното лето), а останатите 106 во рамките на една година (значи до крајот на 2014). Еве уште технички карактеристики: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 16-Oct-2013 at 18:02 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тоа со паркирањето во центар и мотивацијата за користење на автомобили за сметка на јавниот транспорт во Скопје не сакам ни да го коментирам. Толку длабоко сум разочаран од се. што сум дигнал раце дури и да коментирам и да споделувам примери од добри пракси, затоа што едноставно нема кој да ги чуе. Нашите градски власти немаат ни умствен ни идеен капацитет да осмислат одржлива стратегија за транспорт во Скопје, чиј стожер би бил јавниот транспорт.
Инаку сите 3 буферни паркинзи кои лани беа пуштени во употреба работат. Тоа на М1 е оној на станицата Цариградско шосе, а на М2 на север кај станицата Бели Дунав и на југ на Лозенец. Незнам со каков капацитет функционираат. Други паркинзи освен овие не биле во градба. Имаше план да се гради голем паркинг над станицата Сердика 2, но заради обемните археолошки откритија ова отпадна за да се запази археологијата. Инаку Софија нема други буферни паркинзи во склоп на метро станиците, има само релативно пали паркинзи кои не може да се наречат буферни бидејќи се поблиску до центарот. Такви има неколку, јас ги знам на станиците нац. стад. Васил Левски и Сердика. Edited by Andrej_LJ - 12-Oct-2013 at 23:03 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |