![]() |
![]() |
![]() |
Вардарска Долина |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 14> |
Author | ||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
Кина кој друг, само ќе биде греота да се запусти Македонија, односно по Вардар да пловат баржи! иако економски е исплатливо вакво нешто, сепак еколошки би било катастрофа по нас, евентуално да се изведе во туристички цели што нема логика, лично не би се согласил со ваква идеја која само ќе ја нагрди земјата, не дека ние ко држава ќе имаме особен бенефит, дури ни макстил нема лимот да го транспортира со бродои, окта си има нафтовод, кој ѕинго може сунгер ќе извезува во кина
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
премногу романтика за еден проект,само незнам кој е тој што би дал пари за ова,ако се знае дека Дунав е веќе пловен
|
||
![]() |
||
makonix ![]() Senior Member ![]() Joined: 08-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 520 |
![]() ![]() |
|
Бачивиќ: Каналот Дунав-Морава-Вардар најголем стратешки проект
11.08.2012 - 14:29 | Бизнис Пловниот канал Дунав-Морава-Вардар е најголем стратешки проект на Србија, вреден 17 милијарди долари, изјави српскиот министер за природни ресурси, рударство и просторно планирање Милан Бачевиќ. Тој истакна дека станува збор за огромна работа за која се потребни сериозни подготовки и додаде оти за проектот владее голем интерес. Бачевиќ рече дека е реално првата етапа од работите да биде завршена во рок од пет, а комплетната работа за седум-осум години. - Од петни жили ќе го туркаме овој проект. Со прокопување на каналот Србија со еден удар ќе реши два проблеми, сушата и поплавите. Морава на тој начин од поплавување ќе штити од 70.000 до 80.000 хектари најквалитетно обработливо земјиште. И исто толку ќе ги наводнува во сушниот период попречните канали. Земјоделското производство ќе биде утростручено, вели Бачевиќ. Според него, ќе работат пет до седум хидроелектрани со инсталирана моќност од 200 и 400 мегавати електрична енергија, а ќе биде покус патот од Северна Европа до Егејот за 1.200 километри. Што се однесува до финансискиот удел на Србија во проектот, Бачевиќ рече дека тоа зависи од моделот за кои ќе се определи државата. - Ќе предложиме стратешко партнерство или концесија, кредити никако. Во оваа приказна нема да влегуваме додека не се обезбеди финансиска логистика, а политичка веќе имаме. Инаку, ова не е значаен проект само за Србија, туку и за сите подунавски земји, истакна министерот. http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/bachivik-kanalot-dunav-morava-vardar-najgolem-strateshki-proekt |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Ваљда е патна и железнича линија.?, испреќинатите делови ваљда се незавршени.
|
||
![]() |
||
SJCF ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Даниел од каде мапава?
Има ли легенда ме интересира што значат линииве црна, црвена, полна, испрекината. Исто и жолтите и зелените области ме интересира што значат. |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
![]() Edited by Danielbtmk - 02-Jun-2012 at 15:19 |
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Ќе се градат само четири од 12 хидроцентрали во „Вардарска Долина“?!Катерина Попоска![]() Последните неофицијални информации од Владата до кои дојде „Капитал“ кажуваат дека исплатливи за изградба се само две до четири мали и средни хидроцентрали, наместо сите 12 од проектот „Вардарска долина“. Сега Министерството за економија повторно бара фирма која ќе изработи студија за потенцијалите на Вардар, иако од 1998 до 2003 година Владата изработи четири физибилити-студии за уредување и развој на сливот на оваа река Од проектот „Вардарска Долина“ најверојатно ќе се градат само две до четири од вкупно 12 мали и средни хидроцентрали. Последните неофицијални информации од Владата до кои дојде “Капитал“ се дека досегашните анализи покажале исплатливост само на неколку хидроцентрали. „Врз основа на анализите што се направени во изминатиот период беше заклучено дека е потребно да се преиспита концептот на бројот на електрани што се предвидени со „Вардарска Долина“. Се работеше за 12 електрани, но некои анализи покажуваат дека во денешно време би бил пооптимален можеби нешто помал број со поинаква конфигурација. На тоа прашање сакаме да дадеме одговор пред да пристапиме кон реализирање на самиот проект“, изјави вицепремиерот Пешевски кон крајот на март, кога неговиот конески колега Хуеј Лиангју беше во неколкудневна посета на земјава. Знае ли Владата што сака од „Вардарска Долина“?!Иако ниту Пешевски, ниту министерот за економија, Ваљон Сараќини, откриваат детали за проектот „Вардарска Долина“, Министерството за економија на почетокот од месецов преку јавен повик бара компанија која ќе направи претфизибилити-студија за повеќенаменско искористување на реката Вардар. А во април минатата година токму претседателот на кинеската корпорација CWE (China International Water & Electric Corp.), Ванг Ју, вицепремиерот Пешевски и тогашниот министер за економија, Фатмир Бесими и претставникот на Кинеската развојна банка, Фан ли Xин, во Владата потпишаа меморандум за соработка. CWE вети дека за 18 месеци ќе изработи физибилити-студија за хидроенергетското ползување на Вардар, која треба да покаже колку од водата ќе биде за производство на електрична енергија, а колку за наводнување и за пиење. Целиот текст може да го прочитате во дневниот весник Капитал од 20.04.2012 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Ќе се прави предфизибилити студија за Вардарска долинаМинистерот за економија, Валон Сарачини, најави дека се интензивираат активностите за реализација на големиот енергетски проект по течението на Вардар, Вардарска долина. “Во Владата имавме состанок со хрватскиот експерт Горан Граниќ од институтот Хрвое Пожар за проектот Вардарска долина, кој порача да се подготви предфизибилити студија и прецизно да се утврдат сите карактеристики на проектот. Потоа треба да се изработи физибилити студија и на крај Владата треба да одлучи на кој начин ќе ја продолжи соработката со институтот Хрвоје Пожар, па потоа да ги дефинира конкретните чекори што би ги презеле со Кинезите со кои беше потпишан Меморандум за соработка за Вардарска долина“, изјави министерот Сарачини. Во април
годинава претстатвници на Владата, на кинеската компанија CWE и на
Кинеската развојна банка уверуваа дека деценискиот проект - 12 мали и
средни хидроцентрали, треба да се реализира во следните 10-15
години. Вардарска долина е проценет на околу 1,5 милијарди евра.
Владата најави дека како инвеститор во проектот ќе учествува со 15% од
вкупната сума, а за останатите 85% ќе се позајми кај Кинеската развојна
банка. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() ЕУ има фонд од еден трилион евра кој воглавно се состои од „креативни“ финансиски инструменти и финансиски хокус-покус. Кинезите имаат вистински кеш. Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 01:07 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Ова и се нарекува Европскиот Суец кој како единствен можен и наејвтин пат по вода да се поврзе и да има комплетна линија од север до југ низ Европа. Се споменува за прв пат уште од Французите во лигата на народи во првата половина на минатиот век, така да е сосема изводливо. Европа сега има фонд од еден трилион за спас на пропадната валута, ама нема 30 милијарди за вакви проекти кои директно ќе ја вратат во врвот на светските економски текови. Кој што дроби тоа и ќе срка, така си одбрале. Јас сум апсолутно оптимист и верувам во можна реализација.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Несомнено, српскиот политичар се занимава со беден предизборен маркетинг. Се обидува типот да ќари некој ефтин поен...
Но настрана Тома Николиќ, на каналот Дунав-Морава-Вардар-Егеј не треба да гледаме со потсмев. Се работи за сериозно поткована замисла која долго опстојува и еволуира, која е сосема во рамките на технички изводливото, и чија реализација би резултирала со огромни регионални економски бенефити, а ефекти би се осетиле и глобално. Проблемот лежи во огромната инвестиција (грубо се калкулира со 30 милјарди евра) и ризикот со периодот на поврат на средствата. А богами и регионот со своите геополитички специфики е прилично ризичен за инвестиција од толкав обем. Но битно каналот не е ниту неизводлив, ниту е по дифолт неисплатлив. Ако се поклопат некои околности, можеби ќе го дочекаме и тоа чудо, пловен пат Дунав-Морава-Вардар-Егеј. Можеме само да се молиме за таков исход, бидејќи не верувам дека некој се сомнева во огромните бенефити кои Македонија ќе ги има на многу полиња.
![]() Пред се во контраст со западните економии, Кинезите имаат голем вишок слободни пари кои брзаат да ги вложат ширум светот, концентрирајќи се токму во инфраструктурни проекти кои им овозможуваат ширење на економското и политичкото влијание. Купувањето на грчките пристаништаа, заинтересираноста за купување на грчките, македонските и српските железници, како и заинтересираноста за реализација на енергетскиот дел од Вардарска Долина, прилично јасно ги отцртува кинеските цели во регионот, особено желбата да ги искористат околностите за да создадат база за нивната економија во Грција и моќен и сигурен транспортен коридор од таму до срцето на Европа. Дали и за што ќе најдат Кинезите сметка, тоа е прашање. Исто така прашање е дали и колку ќе бидат на слична фреквенција и дали ќе договорат заеднички интерес (или да се наметнат) пред се со ЕУ па и со други големи сили, за да такво крупно геополитичко поместување стане можно. Равенката е со премногу непознати, но поволен резултат не е исклучен, дури ниту оној најповолниот - реализација на пловниот пат. Се разбира, цела среќа што оваа работа не зависи од Тома Николиќ ниту од останатите балкански племенски водачи. Да зависеше од нив, шансите ќе беа токму нула. ![]()
![]() Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 00:15 |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Ne mi se veruva deka se razvi i diskusija za ovoj "proekt"!!! Abe luge nema sansi ova da se izgradi!! Toa e obicen idiotizam i manipulacija na debilen srpski politicar. Ocekuvav nekoja reakcija vo nasite mediumi, no fala bogu sepak sme prizmeni.
Nikoj, ama bas nikoj nema interes od takov "kanal". Ne sakam ni da razmisluvam dali e tehnicki mozno. Iako, moze da se dade na studenti kako vezba da ja razvivaat strucnata imaginacija. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Може да не е од економски интерес на Италија, на Грција сигурно е, зашто самоможе да го зголеми протокот на стоки низ Грција, сеедно дали е на брод или е е преку канал на нејзина териотрија или е преку пат. Крајно, ако не е на Грција економски интерес, на Кина, а Кина истура пари во Веропската економија, така да тука прилично извессно стојат односите. Ајде навиваме, само да го биде.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Нешто што дефинитивно не е од економски интерес за грција бидејќи при функционалност на ваков канал грција нема да прави веќе промет од своите пристаништа, особено не од солунското. |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
пловност од Солун до Белград,па се до Виена би овозможил тој канал
|
||
![]() |
||
Sylvester ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 09-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
каков канал ?! За што ?
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Бре бреее, ама ако се заситуваме од предизборните ветувања кај нас, не мора и овие од Србија да ни ги спамираат нишките. Сагради че мо ридове, реке, планиње! Аеродром у Краљево, канал Белград до Солун. Изводливо е ако се сака, само сепак е предизборие и се повторуваат сите долгорочни проекти и замисли, веќе видено насекаде низ светов. И јас би сакал ова да е вистина како и сите ние тука, само знаеме што е.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Кина нема токлу пари да се изгради овој проект,а не Србија(има ама така се вели)
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
toa se obicni gluposti
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
pa ka kolku sto znam toa e planirano uste 80 ti godini i mislam deka e del od proektot vardarska dolina
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |