build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вардарска Долина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 14>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 11-Aug-2012 at 20:00
Кина кој друг, само ќе биде греота да се запусти Македонија, односно по Вардар да пловат баржи! иако економски е исплатливо вакво нешто, сепак еколошки би било катастрофа по нас, евентуално да се изведе во туристички цели што нема логика, лично не би се согласил со ваква идеја која само ќе ја нагрди земјата, не дека ние ко држава ќе имаме особен бенефит, дури ни макстил нема лимот да го транспортира со бродои, окта си има нафтовод, кој ѕинго може сунгер ќе извезува во кина битно некој ќе се оБогати штом стаи параф на ваква ујдурма! е да гранит ќе кубури со поарен буџет, таман да го продадат полезет утре то директорите!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 11-Aug-2012 at 19:33
премногу романтика за еден проект,само незнам кој е тој што би дал пари за ова,ако се знае дека Дунав е веќе пловен
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 11-Aug-2012 at 15:55
Бачивиќ: Каналот Дунав-Морава-Вардар најголем стратешки проект
11.08.2012 - 14:29 |

    Бизнис

Пловниот канал Дунав-Морава-Вардар е најголем стратешки проект на Србија, вреден 17 милијарди долари, изјави српскиот министер за природни ресурси, рударство и просторно планирање Милан Бачевиќ.

Тој истакна дека станува збор за огромна работа за која се потребни сериозни подготовки и додаде оти за проектот владее голем интерес.

Бачевиќ рече дека е реално првата етапа од работите да биде завршена во рок од пет, а комплетната работа за седум-осум години.

- Од петни жили ќе го туркаме овој проект. Со прокопување на каналот Србија со еден удар ќе реши два проблеми, сушата и поплавите. Морава на тој начин од поплавување ќе штити од 70.000 до 80.000 хектари најквалитетно обработливо земјиште. И исто толку ќе ги наводнува во сушниот период попречните канали. Земјоделското производство ќе биде утростручено, вели Бачевиќ.

Според него, ќе работат пет до седум хидроелектрани со инсталирана моќност од 200 и 400 мегавати електрична енергија, а ќе биде покус патот од Северна Европа до Егејот за 1.200 километри.

Што се однесува до финансискиот удел на Србија во проектот, Бачевиќ рече дека тоа зависи од моделот за кои ќе се определи државата. - Ќе предложиме стратешко партнерство или концесија, кредити никако. Во оваа приказна нема да влегуваме додека не се обезбеди финансиска логистика, а политичка веќе имаме. Инаку, ова не е значаен проект само за Србија, туку и за сите подунавски земји, истакна министерот.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/bachivik-kanalot-dunav-morava-vardar-najgolem-strateshki-proekt
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 05-Jun-2012 at 11:48
Ваљда е патна и железнича линија.?, испреќинатите делови ваљда се незавршени.
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 05-Jun-2012 at 02:14
Даниел од каде мапава?
Има ли легенда ме интересира што значат линииве црна, црвена, полна, испрекината. Исто и жолтите и зелените области ме интересира што значат.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 02-Jun-2012 at 15:15



Edited by Danielbtmk - 02-Jun-2012 at 15:19
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 24-Apr-2012 at 00:55

Ќе се градат само четири од 12 хидроцентрали во „Вардарска Долина“?!

Катерина Попоска
Ќе%20се%20градат%20само%20четири%20од%2012%20хидроцентрали%20во%20„Вардарска%20Долина“?!

Последните неофицијални информации од Владата до кои дојде „Капитал“ кажуваат дека исплатливи за изградба се само две до четири мали и средни хидроцентрали, наместо сите 12 од проектот „Вардарска долина“. Сега Министерството за економија повторно бара фирма која ќе изработи студија за потенцијалите на Вардар, иако од 1998 до 2003 година Владата изработи четири физибилити-студии за уредување и развој на сливот на оваа река

Од проектот „Вардарска Долина“ најверојатно ќе се градат само две до четири од вкупно 12 мали и средни хидроцентрали. Последните неофицијални информации од Владата до кои дојде “Капитал“ се дека досегашните анализи покажале исплатливост само на неколку хидроцентрали.
Вицепремиерот за економски прашања, Владимир Пешевски, неодамна официјално потврди дека ја напуштаат идејата за изградба на сите 12 хидроцентрали по текот на Вардар, проект „тежок“ околу 1,5 милијарди евра. Тој за „Капитал“ вчера не кажа нови детали за реализацијата на проектот.
Токму „Вардарска Долина“ е еден од поголемите енергетски проекти кои им се нудат на сите инвеститори што доаѓаат во земјава, како и на оние кај кои Владата оди на „роуд шоу“, како на емирот од Катар, мексиканскиот милијардер Карлос Слим, на чешките и на кинеските инвеститори.

„Врз основа на анализите што се направени во изминатиот период беше заклучено дека е потребно да се преиспита концептот на бројот на електрани што се предвидени со „Вардарска Долина“. Се работеше за 12 електрани, но некои анализи покажуваат дека во денешно време би бил пооптимален можеби нешто помал број со поинаква конфигурација. На тоа прашање сакаме да дадеме одговор пред да пристапиме кон реализирање на самиот проект“, изјави вицепремиерот Пешевски кон крајот на март, кога неговиот конески колега Хуеј Лиангју беше во неколкудневна посета на земјава.

Знае ли Владата што сака од „Вардарска Долина“?!

Иако ниту Пешевски, ниту министерот за економија, Ваљон Сараќини, откриваат детали за проектот „Вардарска Долина“, Министерството за економија на почетокот од месецов преку јавен повик бара компанија која ќе направи претфизибилити-студија за повеќенаменско искористување на реката Вардар. А во април минатата година токму претседателот на кинеската корпорација CWE (China International Water & Electric Corp.), Ванг Ју, вицепремиерот Пешевски и тогашниот министер за економија, Фатмир Бесими и претставникот на Кинеската развојна банка, Фан ли Xин, во Владата потпишаа меморандум за соработка. CWE вети дека за 18 месеци ќе изработи физибилити-студија за хидроенергетското ползување на Вардар, која треба да покаже колку од водата ќе биде за производство на електрична енергија, а колку за наводнување и за пиење.
Сега Министерството за економија повторно бара фирма која ќе изработи студија и ќе и каже на Владата кои се потенцијалите за искористување на водата од Вардар, иако од 1998 до 2003 година Владата изработи четири физибилити-студии за уредување и за развој на сливот на реката Вардар.
Според објавата на огласот, изготвувачот на овој документ треба во 2009, 2010 и 2011 година да има остварено годишен приход од минимум 20 милиони денари, да достави листа со минимум три главни услуги во енергетиката кои ги извршил во последните пет години и со минимум пет до седумгодишно искуство на членовите на тимот кој ќе работи на студијата...

Целиот текст може да го прочитате во дневниот весник Капитал од 20.04.2012

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 03-Nov-2011 at 12:11

Ќе се прави предфизибилити студија за Вардарска долина

Министерот за економија, Валон Сарачини, најави дека се интензивираат активностите за реализација на големиот енергетски проект по течението на Вардар, Вардарска долина.

“Во Владата имавме состанок со хрватскиот експерт Горан Граниќ од институтот Хрвое Пожар за проектот Вардарска долина, кој порача да се подготви предфизибилити студија и прецизно да се утврдат сите карактеристики на проектот. Потоа треба да се изработи физибилити студија и на крај Владата треба да одлучи на кој начин ќе ја продолжи соработката со институтот Хрвоје Пожар, па потоа да ги дефинира конкретните чекори што би ги презеле со Кинезите со кои беше потпишан Меморандум за соработка за Вардарска долина“, изјави министерот Сарачини.

Во април годинава претстатвници на Владата, на кинеската компанија CWE и на Кинеската развојна банка уверуваа дека деценискиот проект - 12 мали и средни хидроцентрали, треба да се реализира во следните 10-15 години. Вардарска долина е проценет на околу 1,5 милијарди евра. Владата најави дека како инвеститор во проектот ќе учествува со 15% од вкупната сума, а за останатите 85% ќе се позајми кај Кинеската развојна банка.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/75594/kje_se_pravi_predfizibiliti_studija_za_vardarska_dolina.aspx?iId=2431
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 31-Oct-2011 at 01:06


ЕУ има фонд од еден трилион евра кој воглавно се состои од „креативни“ финансиски инструменти и финансиски хокус-покус. Кинезите имаат вистински кеш.

Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 01:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 31-Oct-2011 at 01:01
Ова и се нарекува Европскиот Суец кој како единствен можен и наејвтин пат по вода да се поврзе и да има комплетна линија од север до југ низ Европа. Се споменува за прв пат уште од Французите во лигата на народи во првата половина на минатиот век, така да е сосема изводливо. Европа сега има фонд од еден трилион за спас на пропадната валута, ама нема 30 милијарди за вакви проекти кои директно ќе ја вратат во врвот на светските економски текови. Кој што дроби тоа и ќе срка, така си одбрале. Јас сум апсолутно оптимист и верувам во можна реализација.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 31-Oct-2011 at 00:08
Несомнено, српскиот политичар се занимава со беден предизборен маркетинг. Се обидува типот да ќари некој ефтин поен...

Но настрана Тома Николиќ, на каналот Дунав-Морава-Вардар-Егеј не треба да гледаме со потсмев. Се работи за сериозно поткована замисла која долго опстојува и еволуира, која е сосема во рамките на технички изводливото, и чија реализација би резултирала со огромни регионални економски бенефити, а ефекти би се осетиле и глобално.

Проблемот лежи во огромната инвестиција (грубо се калкулира со 30 милјарди евра) и ризикот со периодот на поврат на средствата. А богами и регионот со своите геополитички специфики е прилично ризичен за инвестиција од толкав обем. Но битно каналот не е ниту неизводлив, ниту е по дифолт неисплатлив. Ако се поклопат некои околности, можеби ќе го дочекаме и тоа чудо, пловен пат Дунав-Морава-Вардар-Егеј. Можеме само да се молиме за таков исход, бидејќи не верувам дека некој се сомнева во огромните бенефити кои Македонија ќе ги има на многу полиња.



Originally posted by gjoko

Кина нема токлу пари да се изгради овој проект,а не Србија(има ама така се вели)
Иронијата е во тоа што ако во догледна иднина има било каква шанса за реализација на каналот, токму Кинезите ќе го прават  Smile
Пред се во контраст со западните економии, Кинезите имаат голем вишок слободни пари кои брзаат да ги вложат ширум светот, концентрирајќи се токму во инфраструктурни проекти кои им овозможуваат ширење на економското и политичкото влијание. Купувањето на грчките пристаништаа, заинтересираноста за купување на грчките, македонските и српските железници, како и заинтересираноста за реализација на енергетскиот дел од Вардарска Долина, прилично јасно ги отцртува кинеските цели во регионот, особено желбата да ги искористат околностите за да создадат база за нивната економија во Грција и моќен и сигурен транспортен коридор од таму до срцето на Европа.

Дали и за што ќе најдат Кинезите сметка, тоа е прашање. Исто така прашање е дали и колку ќе бидат на слична фреквенција и дали ќе договорат заеднички интерес (или да се наметнат) пред се со ЕУ па и со други големи сили, за да такво крупно геополитичко поместување стане можно. Равенката е со премногу непознати, но поволен резултат не е исклучен, дури ниту оној најповолниот - реализација на пловниот пат.

Се разбира, цела среќа што оваа работа не зависи од Тома Николиќ ниту од останатите балкански племенски водачи. Да зависеше од нив, шансите ќе беа токму нула. Big%20smile


Originally posted by Sylvester

каков канал ?! За што ?
Поназад во нишкава има доста информации за идејата за каналот. Ако темата ти буди интерес, дефинитивно пролистај, има работи кои вреди да се прочитаат. Cheers


Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 00:15
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 30-Oct-2011 at 20:28
Ne mi se veruva deka se razvi i diskusija za ovoj "proekt"!!! Abe luge nema sansi ova da se izgradi!! Toa e obicen idiotizam i manipulacija na debilen srpski politicar. Ocekuvav nekoja reakcija vo nasite mediumi, no fala bogu sepak sme prizmeni.

Nikoj, ama bas nikoj nema interes od takov "kanal". Ne sakam ni da razmisluvam dali e tehnicki mozno. Iako, moze da se dade na studenti kako vezba da ja razvivaat strucnata imaginacija.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 30-Oct-2011 at 18:58
Може да не е од економски интерес на Италија, на Грција сигурно е, зашто самоможе да го зголеми протокот на стоки низ Грција, сеедно дали е на брод или е е преку канал на нејзина териотрија или е преку пат. Крајно, ако не е на Грција економски интерес, на Кина, а Кина истура пари во Веропската економија, така да тука прилично извессно стојат односите. Ајде навиваме, само да го биде.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 30-Oct-2011 at 16:18
Originally posted by gjoko

пловност од Солун до Белград,па се до Виена би овозможил тој канал


Нешто што дефинитивно не е од економски интерес за грција бидејќи при функционалност на ваков канал грција нема да прави веќе промет од своите пристаништа, особено не од солунското.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 30-Oct-2011 at 11:15
пловност од Солун до Белград,па се до Виена би овозможил тој канал
Back to Top
Sylvester View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sylvester Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 30-Oct-2011 at 10:50
каков канал ?! За што ?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 29-Oct-2011 at 23:34
Бре бреее, ама ако се заситуваме од предизборните ветувања кај нас, не мора и овие од Србија да ни ги спамираат нишките. Сагради че мо ридове, реке, планиње! Аеродром у Краљево, канал Белград до Солун. Изводливо е ако се сака, само сепак е предизборие и се повторуваат сите долгорочни проекти и замисли, веќе видено насекаде низ светов. И јас би сакал ова да е вистина како и сите ние тука, само знаеме што е.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 29-Oct-2011 at 23:23
Кина нема токлу пари да се изгради овој проект,а не Србија(има ама така се вели)
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 29-Oct-2011 at 21:27
toa se obicni gluposti
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 29-Oct-2011 at 21:18
pa ka kolku sto znam toa e planirano uste 80 ti godini i mislam deka e del od proektot vardarska dolina
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.