![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 45> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Градежен институт доби 8,2 милиони евра за надзор на автопатот Кичево – Охрид
Јавното претпријатие за државни патишта скучило договор со Градежен Институт Македонија вреден над 8,2 милиони евра за надзор за докомплетирањето на градежните работи на автопатот Кичево – Охрид на Коридорот 8, пренесува „Фактор“. Договорот следува по одлуката за пролонгирање на рокот за изградба на оваа автопатска делница, а за што се прави и анекс на договорот со кинеската компанија Синохидро која е изведувач на работите. На 30 јуни годинава заврши вториот рок за завршување на изградбата на автопатот Кичево-Охрид. Анексот на договорот за продолжување на рокот, иако беше најавено за до крајот на јуни, и уште не е испратен во Собрание. Договорот кој е со рок на траење од 5 години и пет месеци, 41 месец се за иградба на делницата, а другите за надзор во фаза по изградбата. Министерот Благој Бочварски, и директорот на ЈПДП Ејуп Рустеми еднаш веќе најавија дека рокот за изградба ќе биде пролонгиран до крајот на 2023 година односно до 31 декември. Ова ќе биде второ продолжување на рокот за изградба на оваа автопатска делница. Првично беше најавено да е готова во 2018 година, но со анекс на договорот се продолжи рокот до 30 јуни годинава, а сега има ново пролонгирање. https://mk.tv21.tv/gradezhen-institut-dobi-8-2-milioni-evra-za-nadzor-na-avtopatot-kichevo-ohrid/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
И АНЕКСОТ НЕИЗВЕСЕН: Синохидро сака Кичево - Охрид да се пушти наеднаш, Владата барала делница по делница
Се комплицираат ли работите за изградбата на автопатот Кичево-Охрид? Откако објавивме вчера дека парите кои се предвидени за надзорот на довршувањето на делниците долж Коридорот 8 на овој потег, се нова ставка односно поскапување на изградбата, дознаваме дека со кинеската компанија Синохидро се уште не е постигнат конечен договор и за пролонгирањето на крајниот рок. Според нашите информации, Владата еднаш веќе им испратила предлог анекс на договорот, но Кинезите го одбиле. Проблемот всушност пак се врзува на некаков начин со роковите на довршување. Владата бара Синохидро да довршува делница по делница и да ја пушта во употреба, а кинеската компанија на тоа не се согласува. Имено ако целиот автопат од Кичево до Охрид е во пет делници, Синохидро инсистирале во употреба да се пуштат сите заедно или пак барем евентуално прво две па останатите до крајниот рок. Сите овие несогласувања резултираат со тоа анексот да не е готов, иако беше најавено да биде пуштен на усвојување во Собранието до крајот на минатиот месец. Дали ќе се успее во следниот период да има договор ќе зависи и од тоа како Синхидро ќе ги реши отворените прашања со некои од подизведувачите. Некои размислувања се дека ако вака се одвиваат работите можно е да дојде и потреба за барање на нов изведувач. Првичната најава е дека автопатот Кичево – Охрид со новиот анекс треба да се гради до 31 декември 2023 година и вкупната сума треба да остане 598 милиони евра. Сепак Фактор вчера објави дека Договорот вреден над 8,2 милиони евра кој Јавното претпријатие за државни патишта го склучило со Градежен институт Македонија за надзор на докомплетирањето на градежните работи на автопатот всушност е нов трошок. Станува збор за условен договор кој се реалзиира кога ќе продолжи и изградбата, но тие пари секако се дополнителна сума која ќе ја покрива државата. Милионскиот договор веќе е објавен, а за надзорот Градежниот институт Македонија се здружува со скопската компанија Евро консалтинг. На 30 јуни годинава заврши вториот рок за завршување на изградбата на автопатот Кичево-Охрид кој се гради од 2014 година. Во новиот договор со ГИМ, пак кој е со рок на траење од 65 месеци или 5 години и пет месеци, 41 месец се за изградба на автопатот, а другите се за надзор во фазата по изградбата. Во делот кога ќе се гради, Јавното претпријатие всушност остава простор од 11 месеци од сега планираните ако евентуално има некои пролонгирања. Откако ќе се пролонгира, ова ќе биде второ продолжување на рокот за изградба на оваа автопатска делница. Првично беше најавено да е готова во 2018 година, но со анекс на договорот се продолжи рокот до 30 јуни годинава. Тогаш, се зголеми и цената на чинење на автопатот на вкупно 598 милиони евра. https://faktor.mk/i-aneksot-neizvesen-sinohidro-saka-kichevo---ohrid-da-se-pushti-naednash-vladata-barala-delnica-po-delnica-?fbclid=IwAR2_ZXQBRWOrkX7Tb64XgAtEV2cpOuqrqwEeAqLOgVCN7YyF-DCQb_OXG6k |
|
![]() |
|
Glava ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Sep-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
![]() ![]() |
Еве, ако го донесат новиот закон и ангажираат Америчката компанија за изградба на Коридор 8 (особено делот Гостивар-Кичево), тек тогаш ќе видиме што значи рекорд во постигната цена по километар. Но затоа пак, поучени од застојов на патот Кичево - Охрид, нашите сакаат да се тргнат од проектирањето кое ќе си го прави самиот изведувач. Да им дадоа право на Кинезиве самии да си го испроектираат патот, досега 2 пати автопатот ќе беше завршен.
Незнам и неразбирам зошто никој од вас што коментирате не кажувате јасно што е проблемот - а тоа е државната бирократија, неспособна да комплетира проект и да им го даде на Кинезите да го изведат. Сега прават препроектирање, и тоа им оди мноооогу бавно. |
|
![]() |
|
bakigvg ![]() Newbiе ![]() Joined: 03-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
![]() ![]() |
И најтрагично е што никој не одговара за оваа неспособност.
|
|
![]() |
|
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
Со уште едно анексче ќе се реши и тој проблем. Аман па вие ама сте ситничари.
Edited by AmyntA - 26-May-2021 at 08:07 |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Рокот е убиство, 10 + години градња една делница и плус делницата Гостивар - Кичево којзнае колку тешки години ќе се гради, ќе дојдеме до 20 години поминати за градба на 80 и кусур км...машала машала ќе имаме рекорди за у гинис да се фалиме
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Нов рок за автопатот Кичево – Охрид, ќе биде готов во 2023-та или почетокот на 2024-та
https://mk.tv21.tv/nov-rok-za-avtopatot-kichevo-ohrid-ke-bide-gotov-vo-2023-ta-ili-pochetokot-na-2024-ta/ |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Na avtopatov se gleda deka ima uste mnogu rabota , a krajot e daleku so godini , za cenata i ne komentirame , realen rok za zavrsuvanje ne znae nikoj i toa e fakt.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Рустеми: „Не е важно колку брзо ќе патувате, туку колку безбедно ќе патувате! Автопатот Кичево-Охрид ќе биде најбезбедниот пат во државата“
Извршен е увид со министерот Бочварски, директорот Рустеми, заменик министерот Реџепи и заменик директорот Трпевски во изградбата на Автопатот А2, делница Кичево-Охрид во должина од 57 км. Директорот на ЈПДП г. Рустеми ја информира јавноста за динамиката на изградба на овој автопат. “Имено, градежните работи на автопатската делница се во тек. Се работи на земјени работи, поголем број на вијадукти, клучки, пристапни патишта, потпорни ѕидови, надпатници и подпатници и се друго што е предвидено согласно со проектот на изградба. Како најинпресивен е конзолниот вијадукт што се гради кај село Добреноец, кој е и најголем со вкупна должина од 520,7м. и висина на столбовите од 70м. Изведени се градежни работи во тунелот со две тунелски цевки во двата правци во вкупна должина од 4 км, кои ќе бидат опремени по најсовремени европски стандарди. Исто така се работи на клучките Арбиново, Издеглавје, Ботун, Мешеишта и Подмоље. На дел од автопатската делница извршено е асфалтирање на прв и втор слој. Исто така е рехабилитиран и дел од постоечкиот магистрален пат. На иградбата на автопатот изработени се нови проекти: и тоа на клучки, паралелни пристапни патишта со приклучок на постоечки објекти, девијации за локални патишта, стабилизација на косини и санација на свлечишта, нов контролен центар и комплетна опрема за сообраќајна сигнализација долж трасата. Вкупната реализација до сега изнесува 322,4 милјони евра. Реализацијата за првиот квартал во 2021 година, изнесува 5.14 милјони евра. Hо, истовремено напоменам дека градбата на цела патна инфраструктура ќе продолжи и во наредниот период” – изјави Рустеми. ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Не се знае до кога ќе се гради автопатот Кичево – Охрид, подготвен нов анекс за продолжување на рокот
Во Собранието следниот месец ќе биде доставен Предлог закон за анекс на Договорот за изградба на автопатот Кичево – Охрид, со којшто ќе се продолжи рокот за изградба, најави денеска министерот за транспорт и врски Благој Бочварски. Сѐ уште се преговара за колку време ќе биде продолжен рокот за автопатот што со сегашниот анекс на Договорот со изведувачот кинески „Синохидро“ истекува следниот месец. Со новиот анексот не се предвидени дополнителни средства за реализацијата на проектот од сегашните проектирани 598 милиони евра. – Во овој момент Јавното претпријатие за државни патишта преговара заедно со Министерството за транспорт со изведувачите и кредиторите до кога ќе биде реалниот рок за да се изгради овој автопат и за да го продолжиме рокот. Но важно е дека дополнителни средства во овој момент не се предвидуваат – изјави Бочварски по вакцинирањето во Штип. Прогресот на работите на автопатот изнесува 62 проценти, а Министерството за транспорт во изминатите месец и половина одобрило 20 од предвидени 70 инфраструктурни проекти за измени на трасата. – Работите на автопатот се со прогрес од 62 проценти, тоа значи дека од целата сума на чинење од 598 милиони евра на овој најголем инфраструктурен објект на државата се реализирани 62 проценти. Министерството за транспорт и врски во изминатите месец и половина одобри 20 инфраструктурни проекти, со што на 20 позиции даваме шанса за уште побрз развој на настаните и изградба на овој автопат. Тоа за мене е многу значајно бидејќи од 70 инфраструктурни прокети што ни стигнаа за 70 измени на овој пат веќе имаме одобрено 20 – рече Бочварски. Автопатот од Кичево кон Охрид со должина од 57 километри почна да се гради во 2014 година и според првичниот договор требаше да биде готов во 2018 година. Поради проблеми на трасата, рокот за изградба беше пролонгиран за јуни годинава. https://plusinfo.mk/ne-se-znae-do-koga-e-se-gradi-avtopatot-kichevo-ohrid-podgotven-nov-aneks-za-prodolzhuva-e-na-rokot/? |
|
![]() |
|
Dzeksi ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
![]() ![]() |
Kakov Kriminal ispadna Avtopatov cccc
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Нови проблеми на автопатот Кичево-Охрид, Бочварски: Потребни се нови средства
https://mk.tv21.tv/novi-problemi-na-avtopatot-kichevo-ohrid-bochvarski-potrebni-se-novi-sredstva/ Кога граѓаните ќе може да возат по автопатот Скопје – Охрид? https://mk.tv21.tv/koga-graganite-ke-mozhe-da-vozat-po-avtopatot-skopje-ohrid/ |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
1 milijarda ke dostigne patov , ko mislis Ohrid so Viena se probiva pat
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Уште ќе поскапува автопатот Кичево-Охрид, се подготвува втор анекс на договорот
Конечната одлука за третиот рок за довршување на автопатот Кичево – Охрид треба да се знае наскоро. Во тек се подготовки и разговори од кои треба да произлезат решенијата за анекс број 2 како дел од договорот за изградба на оваа патна делница, потврдија денеска министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на ЈП „Државни патишта“, Ејуп Рустеми по увидот на работите на патот Маврово – Дебар. Продолжувањето на рокот е неопходно, бидејќи, како што рече Рустеми, последниот рок истекува на крајот од јуни оваа година. – Нема шанси да се заврши патот во овој рок. Од тие причини водиме преговори со изведувачот, компанијата „Синохидро“ за продолжување на рокот. Деновиве сме во интензивна комуникација и очекувам до средината на мај дојдеме до заедничко решение – рече Рустеми. Со овие преговори треба да се прецизира и крајниот рок, што ќе биде дел од Законот за дополнување на Законот за реализација на инфраструктурни проекти за изградба, заради склучување на Анекс бр. 2 кон договорот за изградба на патна делница Кичево – Охрид, по скратена постапка. Министерот Бочварски на новинарското прашање за изнаоѓање решение, одговори дека Владата е силно посветена на овој проблем. – Изминатиов период работевме на репроектирање на трасата и досега се завршени 25 проценти. Само последниве недели одобрени проектите за 16 позиции, од вкупно седумдесет. Со тоа се овозможува подобра динамика на градежните работи и конечно да се добие една современа автопатска делница – рече Бочварски. Тој посочи дека во овој период интензивно се работи и на експропријација на земјиштето и на решавање на проблемите кои ја забавија реализацијата на овој патен правец и конечно ставање во функција. Изградбата на автопатот од Кичево кон Охрид со должина од 57 километри почна во 2014 година. Според најавите требаше да биде готов во 2018-та. По проблемите кои настанаа на трасата, рокот беше поместен за јуни 2021. Засега не е утврден третиот и краен рок за завршување на инвестицијата вредна 598.000.000 евра. https://plusinfo.mk/ushte-e-poskapuva-avtopatot-kichevo-ohrid-se-podgotvuva-vtor-aneks-na-dogovorot/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
До крајот на мај ќе се преговара со „Синохидро“ за крајниот рок за довршување на автопатот Кичево-Охрид
Јавното претпријатие за државни патишта преговара со кинеската компанија „Синохидро“ околу новиот анекс со којшто ќе се продолжи рокот за изведба на автопатот Кичево-Охрид. Директорот на ЈП за државни патишта, Ејуп Рустеми денеска информираше дека очекува кон средината на мај да биде договорен анексот, којшто потоа треба да биде усвоен од Владата и од Собранието. Освен што напомена дека нема шанса да се заврши изведбата на автопатот Кичево-Охрид до 30 јуни 2021 година, Рустеми денеска немаше конкретен одговор кој ќе биде новиот датум што ќе му се даде на кинескиот изведувач за да ја заврши изградбата на делницата долга 57 километри. Тој посочи дека откога ќе се завршат преговорите, ќе се знае точно кога ќе се завршат сите работи на овој автопат од Коридор-8. На истото новинарско прашање, министерот за транспорт и врски Благој Бочварски денеска појасни дека од аспект на институционално решавање на прашањата со цел забрзување на постапката за изградба, институциите прават целосен притисок за автопатот да биде час поскоро завршен. Како обврска на институциите, досега е извршено целосно репроектирање на неопходните 25 проценти од автопатската траса, со сите ревизии и потребни документи, а во моментов се работи на инфраструктурните проекти. За само неколку недели, Министерството за транспорт и врски до денеска има одобрено 16 од вкупно 70 инфраструктурни проекти, со што се создадени условите да се засилат градежните активности на овие делови од автопатот каде беше неопходно репроектирање. Бочварски додаде дека за дел од репроектираната траса, ќе биде неопходна дополнителна експропријација на земјиште. Вториот аспект, изјави Бочварски, се засилените градежни активности на терен од страна на изведувачот. Тој рече дека и во моментов се работи на изведба на одредени сегменти од автопатот. Министерот Бочварски очекува до средината или при крајот на мај да се завршат преговорите со „Синохидро“ околу новиот краен рок за изведба на автопатот Кичево-Охрид, по што анексот на договорот треба да биде доставен во Собранието на РСМ. Со донесувањето на анексот и отклонувањето на сите пречки што ја забавуваат работата на терен, ќе дојде до забрзување на изградбата на овој автопат. Автопатската делница од Кичево до Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, откако беше извршено позајмување на кредит од кинеската Ексим банка од тогашната влада на ВМРО-ДПМНЕ. Првичниот рок за завршување на изградбата на овој автопат веќе беше продолжен за три и пол години, и тоа до 30 јуни 2021 година. https://meta.mk/do-krajot-na-maj-ke-se-pregovara-so-sinohidro-za-krajniot-rok-za-dovrshuvane-na-avtopatot-kichevo-ohrid/ |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Osven na tunelot napredok , ostanatiot del od avtopatot e seuste daleku do negoviot kraj , ako teraat vaka so ova tempo , patov ke se gradi uste mnogu godini a ne 2 kako sto vetuvaat , mostovite ne se gotovi , del od trasata voopsto ne e ni oformena ... Ako ovoj period i letoto ne pojacat so gradba togas definitivno avtopatov ke stane istorija.
|
|
![]() |
|
Realistic88 ![]() Newbie ![]() Joined: 24-Dec-2019 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 28 |
![]() ![]() |
Dobro e objasnato vo KOD. Za zal onoj ministerot izgleda mnogu smesnen. Se gleda deka nema voopshto nikakva idea kako e realno na lice mesto.
57km pat ke se gradi 10 godini i ke cini mn povejke. Najnerealno e ova |
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Се припоти овој објаснувајќи дека откако е министер нема стапнато на местото на градба да провери до кај стигнала работата, но многу корисен ќе бил од канцеларија
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
од 18;33 се зборува за патов,возено е и по трасата
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |