build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 12-Oct-2013 at 22:54
Знаат во Софија што прават,јас искрено се восхитувам и дури ми е нетипично за овие простори што тие на власт гледаат толку далекусежно.
Градот ќе го разтоварат со метрово,центарот посебно.
А во Скопје цела администрација ја насочија во централното јадро,во радиус од 500 метри со СК2014,проблемот со сообраќајот го ''решија'' на фантастичен начин со градење катни гаражи и тоа-ПАК ВО ЦЕНТАРОТ!
Многу сме далеку ние од ова,пред се во мислењето.

Инаку Андреј функционираат ли сите буферни паркинзи што се отворија во Софија,јас колко од тебе тука што разбрав барем знам по сликите,отворија само два од повеќето што беа во изградба?

Edited by kiriOK - 12-Oct-2013 at 22:57
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 12-Oct-2013 at 18:59
Originally posted by Macedonicus

Ме интересира, додека се градат овие дополнителни линии на метрото, оние линии кои се веќе изградени во минатото дали се во функција или од безбедносни причини се затворени?


Се е отворено, не смее да се затвори никој дел, особено не централните станици на линиите. Мислам дека Софија тотално ќе колабира ако за подолго време се затвори метрото и 400 000 луѓе ќе треба да се извозат на друг начин. Така како што додека се градеше Сердика 2 на линијата М2 под станицата Сердика 1 на линијата М1, така ќе се градат и овие две станици на Орлов мост и НДК.


Edited by Andrej_LJ - 12-Oct-2013 at 19:00
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 12-Oct-2013 at 18:56
Ме интересира, додека се градат овие дополнителни линии на метрото, оние линии кои се веќе изградени во минатото дали се во функција или од безбедносни причини се затворени?
ಠ_ಠ
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 12-Oct-2013 at 18:52
Originally posted by kiriOK

Андреј може да ми кажеш дали третата линија ќе се гради или не?
На бугарски сајт за архитектура читав дека е под прашање?

И зошто цената на изградба на продолжетоците на 1М и 2М е волку ниска,8 км = 150 милиона???


Според вчерашните изјави на директорот на Метрополитен Стојан Братоев, идната година (кон крајот) треба да започне со изградбата на централниот дел на линијата М3. Тоа значи 9 станици и исто толку километри. Ќе се градат по подземен метод, т.е. со тунелно пробивна машина бидејќи се работи за минување во центарот на градот каде не смее да се затвораат булевари и бидејќи ќе треба да се изградат најдлабоките станици во Софија на околу 35 метри под земја. Ова ќе биде на трансферните станици со М1 кај Орлов мост/Софијски университет и со М2 кај НДК/бул. Витоша. И двете трансферни станици ќе треба да бидат изградени под постоечките и работечките метро станици на М1 и М2.

Колку што имам чуено под знак прашање е стартот на целата линија М3 следната година, а не изградбата ан централниот дел. Веројатно двата периферни и надземни делови ќе ги почнат малку подоцна. Ова е логично и од гледна точка што централниот подземен дел е предвидено да се гради 4 години, додека периферните само две.
Само да нагласам дека централниот дел е од станицата Градски театар Зад канала на северо-исток (пресечка на булеварите Христо и Евлоги Георгиеви и Генерал Данаил Николаев), се до станицата Красно село на југо-запад (пресечка на улиците Житница и бул. Цар Борис 3) ако сакаш да ги најдеш на Гуугл Мапи.

Релано парите за инфраструктура во следниот програмен период до 2020 се многу малку, т.е. само 2,5 милијарди евра заедно со националното финансирање. А има многу приоритети, од кои основен е Лот 3 на Струма кој се очекува да голтне 750 милиони евра. Инаку проектот за М3 е најспремниот од сите други во областа на инфраструктурата и би можел веднаш да добие финансирање, но за жал ќе треба да се одвои и за патишта и железници. Ќе видиме како ќе биде, но со сигурност пред да се отвори централниот дел ќе мора да се изгради барем источниот дел на линијата кој води до депото.

Што се однесува за проширувањата на М1 цената е ниска бидејќи Софија се научи да прави многу конкурентни тендери со што фирмите се навистина приморани да се натпреваруваат. Второ е што секаде се работи доста плитко и по отворен ископен метод. За крај веројатно затоа што околу 2 километра од овие 8 се надземни делови на ескади.

За продолжението на М2 за една станица кон Хладилника баш пред некој ден се објавија резултатите од тендерот. Победи фирмата која веќе работи на М1 кон Аеродромот со цена од 21 милиони евра за 1,3 километри и една подземна станица, но доста длабока и комплицирана (има 7-8 излези). Треба да почне да се гради до крајов на годинава и иако е мал сегмент сепак многу ќе помогне на тој дел на градот бидејќи ќе стигне до локалниот транспортен јазол (бул. Черни врх и идниот бул. Тодор Каблешков).


Edited by Andrej_LJ - 12-Oct-2013 at 18:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 12-Oct-2013 at 18:30
Андреј може да ми кажеш дали третата линија ќе се гради или не?
На бугарски сајт за архитектура читав дека е под прашање?

И зошто цената на изградба на продолжетоците на 1М и 2М е волку ниска,8 км = 150 милиона???

Edited by kiriOK - 12-Oct-2013 at 18:32
Back to Top
Sifon123 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 29-Jul-2013
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sifon123 Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 12-Oct-2013 at 15:24
Па ова да си градоначалник на град Скопје да ти е срам да отидеш во Софија и да им се пофалиш колку ленти булевар си проширил :/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 12-Oct-2013 at 14:16
Изградба на линијата М1-југ, отсек Младост I - Младост IV/Бизнес Парк Софија P+R






















Edited by Andrej_LJ - 12-Oct-2013 at 14:16
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 12-Oct-2013 at 14:15
Изградба на линијата М1-југ, отсек Младост I - Младост IV/Бизнес Парк Софија P+R





Како што веќе неколку пати е пишувано, овој отсек на кој има три подземни станици низ населбите Младост започна да се гради во април годинава, а веќе се извршени 27% од вкупните предвидени работи. Се гради по методите на отворен коп и Миланскиот метод. После завршувањето главниот булевар низ Младост бул. Александар Малинов ќе се реконструира и прошири од 2x2 на 2x3. Рокот за завршување на работите е 22 месеци, или во првиот квартал на 2015 година. Набавката на 10те нови воза за овие два отсека веќе се исполнува при што неколку воза се забележани низ руските пруги да патуваат кон Софија (ги товарат на  фериботот за возови Варна-Илчовск). 












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 12-Oct-2013 at 14:10
Празен пост (премногу слики).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 07-Oct-2013 at 13:57
Изградба на линијата М1-север, отсек Цариградско шосе - Летиште Софија


Изградбата на станицата МС 1-22 Искар која од сите 4 е во најназадна фаза на изградба:



Се гради и ескадата кон Терминал 2 на Аеродромот:



И приодот на ескадата кон станицата МС 1-23 Летиште Софија:





Самата станица МС 1-23 на која веќе се поставени основите и гредите:





И главниот столб на крајот на станицата кој е прилично масивен:






Edited by Andrej_LJ - 07-Oct-2013 at 14:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 07-Oct-2013 at 13:25
Изградба на линијата М1-север, отсек Цариградско шосе - Летиште Софија



Изградбата започна во декември 2012 година, а како што може да се види од сликите, напредокот е многу голем. Во рамките на нецела година се изградени голем дел од тунелите, а се работи и по сите 4 станици на овој одстк. Крајот на тунелот на постоечката линија и симнувањето од Цариградско шосе кон населбата Дружба:



Линијата во ров се спушта кон првата станица на овој отсек - Дружба:



И повторно од ров преминува во тунел:



МС 1-20 Дружба ( јасно се гледаат двете странични платформи на станицата):





Низ големите булевари на квартот Дружба веќе се изградени тунелите, улиците се трасирани и моментално се работи на поставување на асфалт, со што брзо би требало да бидат пуштени назад во сообраќај:



А на други делови сеуште се градат тунелите:



Местото помеѓу МС 21 Искарско шосе и МС 22 Искар каде тунелот преминува во ескада:




Edited by Andrej_LJ - 07-Oct-2013 at 13:37
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 29-Aug-2013 at 10:44
И околу Аеродромот на Софија Терминал 2 каде што се гради станица на ескада:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 29-Aug-2013 at 10:26
Originally posted by kiriOK

Во Дружба го промениле проектот?


Да бе мајмуни! Колку и да е Метрополитен одличен во брзината на изведбата на проектите, останува впечатокот дека сеуште не знаат да ги испипаат деталите. Заради краткиот рок на изведба на трасава кон Дружба и Летиштето кој е навистина беспрецедентно краток и е само 24 месеци, одлучија да направат поскромна станица тука, а дизајнот кој победи на конкурсот да се изведе на некоја друга станица во иднина. Ова е заради фактот што мора до 2015 година да завршат сите проекти од тековниот програмен период.

Прогресот на објектот до Аеродромот заклучно со месец јуни е 27%, сега веројатно доста повеќе заради летните месеци:



Низ Дружба:
















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 28-Aug-2013 at 23:44
Во Дружба го промениле проектот?
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 28-Aug-2013 at 05:05
Одлично!
Traveling.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 27-Aug-2013 at 09:36
Рендери за станиците во изградба од линијата М1:

I-16 Младост IV/Business Park Sofia:







I-20 Дружба:



I-21 Искарско шосе:



I-22 Искар:



I-23 Летиште Софија/Airport:



Edited by Andrej_LJ - 27-Aug-2013 at 09:38
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 08-Jul-2013 at 13:25


И сега конкретно за оваа вест која денеска сосема неочекувано експлодираше, бидејќи знаете дека се очекуваше изградбата на М3 да започне следната година. Сепак веројатно заради неможноста да се усвојат сите средства наменети за овој програмен период (до крајот на 2013) заради заглавените процедури на неколку патни проекти дел од парите се префрлени за изградба на третата линија на метрото во Софија.

Како што се знаеше одамна, изградбата на линијата ќе започне од источната страна заради фактот што точно таму се наоѓа и планираното депо. Првиот сегмент ќе биде најлесниот и најбрзиот за изградба затоа што вклучува 6 километри, од кои 5 се надземни. Иста е ситуацијата со станиците: 5 надземни и една подземна. Сегментот се протега од источниот влез на градот во насока кон Варна, Русе и Видин, каде веќе посто терминал за регионален автобуски сообраќај и трамвајската линија 22. Се планира и изградба на буферен П+Р терминал за неколку илјади возила. Последната станица ќе биде кај Театар Софија, каде што ќе има можност за трансфер на трамвајските линии 20, 22 и 23. За жал во 2015 година кога ќе се отвори оваа отсечка, метро линијата М3 нема да има трансфер на другите две метро линии. Имено централниот дел на линијата, составен од 8 подземни станици (вкл. и трансферните кај Софијски Универзитет и НДК) ќе се копа помеѓу 2014 и 2018 година со кртица (ТБМ - тунелно пробивна машина). Така 3 години овој отсек на линијата М3 нема да биде директно поврзан со остатокот од метро мрежата, со што ќе се намали нејзината ефикасност.






Станиците од насока исток кон запад се следниве:

III-1 Автостанција Изток (P+R, tram 22)
III-2 Поп Грујо (P+R)
III-3 Витинја
III-4 Васил Канчев
III-5 Панајот Хитов
III-6 Театар Софија/парк Заимов (tram 20, 22, 23)




Ориентациски дизајн решение за станица 3( Витинја) и станица 5 (Панајот Хитов):





Иако овој сегмент веројатно се до 2018 година нема да биде поврзан со останатиот дел на метрото, сепак има доста врски со сите видови на наземен транспорт (трамваи 20, 22 и 23, тролејбуси 1, 2 и 4 и бројни градски и приградски линии);



Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2013 at 13:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 08-Jul-2013 at 11:59

Одлична вест денеска сосема неочекувано доаѓа од Софија

Изградбата на дел од линијата М3 треба да почне до крајот на годинава и да заврши во рамките на 2015 година, кога освен сегашните 27 станици, би требало да се пуштат уште цели 14 нови! Со тоа Софијскиот Метрополитен ќе има 41 станица и сериозно ќе им дише во вратот на поголемите источно европски метро системи (пред се на Будимпешта и Прага). Изгледа тоа ќе биде следната преломна година за метрото, по мината 2012 кога се пуштија новите 13 станици.

Следуваат детали, само да ги присоберам и презентирам.






Прво би започнал со презентација на деталите на линијата М3, кои излегоа пред неколку дена. Комапнијата Metroprojekt од Прага беше задолжена за изработка на целосниот технички проект за основниот де на третата линија на метрото на Софија, но без двете разклонувања предвидени за изградба.

ОСНОВНИ ТЕХНИЧКИ ПАРАМЕТРИ:

Должина: 16 км (од коишто 7,4 надземни и 8,6 километри подземни)
Број на станици: 19
    - подземни станици 11, надземни станици 8
    - 18 станици со странични платформи и 1 станица со островен перон
    - должина на платформите 100 метри
просечно меѓустанично растојание - 840 метри
максимална брзина 80 км/час
минимален интервал помеѓу возилата 90 секунди
подвижен состав - 99 метрови возови со пантографи, составени од три секции 3*33 метри
превозна способност на линијата околу 30 000 патници/час
очекувана натовареност до 2020 година - околу 170 000+ патници на ден
минимален радиус на кривини 200 метри
длабочина на станиците до -40 метри (најдлабоките во Софија)
цена - 840 милиони евра (од кои 115 м. за возниот парк)





Схема на линијата М3 (зелена варијанта):




Распоред на станици на М3, распоред на платформи, должина на линијата и меѓустаничо растојание:



Основни информации:





Временска рамка за развој и изградба на М3:



Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2013 at 13:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 24-Jun-2013 at 14:03
Тројлејбусите се одлични ,ги имам видено во Чешка (мислам дека беше во Острва),а мислам дека и во Словачка некој град обслужуваа само не се сеќавам кој.

Одлична вест за Софија и нејзините граѓани.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 24-Jun-2013 at 13:55
Софија добива 50 нови двојни тролејбуси Škoda 27 Tr

Денеска беше потпишан договорот помеѓу Столична обштина и Шкода електррик од Чешка за доставка на 50 нови двојни тролејбуси за Софија во вредност од 27,5 милиони евра или по 550 000 евра за едно возило. 18 метарските возила ќе бидат доставени во следните 15 месеци, а меѓу карактеристиките се вбројуваат: климатизација, дизел мотори за непрекината работа при испади на ел. мрежа, низок под и достап за инвалиди и др. лица... Со овие тролејбуси Софија ќе има 85 нови возила од вкупно 115 колку што ја опслужуваат тролејбуската мрежа, додека останатите 30 ќе бидат модернизираните Икаруси IK280T.





Софија добива и 20 нови трамваи PESA во следните 7 месеци!

Пред неколку дена беше склучен договор и со полската PESA за доставка на нови трамваи во Софија кои ќе ги опслужуваат новите и реконструирани линии. Една од нив е 7 на која и претстои целосна реконструкција и модернизација на семафорите за давање предност на трамваите со што линијата ќе добие многу сличности на ЛРТ линија (врви по средината на булеварот, достапот до станиците е само преку подземни премини, дел од раскрсниците се бесконфликтни), а останатиот дел ќе одат по продолжената линија 2 која треба да се продолжи 5 километри кон кв. Дианабад и Студентски град.

Договорот е вреден 33,5 милиони евра, а освен доставката на возилата вклучува и обука на возачкиот и ремонтниот кадар, резервни делови и изградба на сервисна база во депо Красна Полјана каде ќе домуваат новите трамваи. Моделот ќе биде PESA Swing 120na, 100% нископодни и со капацитет од 160 патници од кои 40 седишта.

Дел од спецификацијата на трамваите:

Брой на секциите 5
Междурелсие 1009 мм
Обща дължина 30120 милиметра с прикачни устройства
Ширина 2300mm
Височина 3400 мм
Височина на пода на вратата зона на железопътна 330 мм
Брой места за сядане 41
Брой на местата за правостоящи пътници (5 бр/m2) 160
Максималната скорост на работа от 70 km / h
Bo'2'Bo система на задвижване
Мощност на двигателите (асинхронно) 4 х 105kW

Софијската ливреја на трамваите:








Паралелно пред завршница е тендерот за набавка на 126 нови двојни автобуси, каде фаворит е полски Соларис, кој достави автобуси и за Варна и Бургас. Исто така тече договорот со МетроВагонМаш за 10 нови воза за Софијското метро кои треба да влезат во сообраќај кон крајот на 2014 година кога се отвораат 7те нови станици на М1.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.