build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 14-Jan-2011 at 14:59
Премногу бројки ги полагаш на менталитет на воља на народ и на слични фактори кои едноставно врска немаат. Погрешно лоцирање на проблемите води до вакви заклучоци. Сите знаеме дека таксито и мегуградскиот превоз се за купување социјална стабилност. Воља некоја почетна има да се смени тоа, еве со некои почетни тенденции, ама сеуште слабо идат. Цената не мора вештачки да се качува, има дестинации каде што автобус нема на големи интервали, навечер воопшто, воопшто неповрзани дестинации. Така да не мора со сила да се прави скапо, зашто од градовите каде гледаме дека е скапо дошло по природен пат до тие цени, не на сила. Карбон футпринт нема никој да оди сметка ако нема економска логика д ја води.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 13-Jan-2011 at 19:30
Па сме разговарале многу пати дека таксито треба да престане да биде лесно вработување за финансиски загрозената категорија на граѓани, и треба да почне да биде скапа алтернатива на автобускиот транспорт. И јас сум за покачување на цените, и тоа не минимално, туку значително, но има такви кои тврдат дека со сила не се прави ништо, и дека тоа се насилни методи, и бла бла бла...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 13-Jan-2011 at 19:18
Originally posted by гитардемон

Можам да кажам дел од вината што има толку диви таксисти е и кај граѓаните, не само кај властите, бидејќи многу логично, ако немаше побарувачка, немаше да има толку таксисти.

Во државите каде што се занимаваат со многу понапредни работи од кај нас (една од тие понапредни работи е зачувување и унапредување на животната средина) многу луѓе внимаваат на нивниот carbon footprint, но со ниски финансиски можности како кај нас разбирливо е тоа да не ни е врвен приоритет (плус автобусите испуштаат повеќе CO2 по патник отколку новите такси возила).

Мислам дека кога (односно ако) се среди јавниот автобуски превоз дека ќе има напредок на полето на користење на такси наместо автобус.


Ekoloshkata svest na nasheto naselenie se granichi so nula, taka da zoshto da ne go naterash narodot preku povisoki taksi ceni da se koristi povekje avtobusi i so nadezh drugi sredstva za pomasoven javen transport. Prvo ima ekoloshki i ekonomski efekt preku toa shto pomalku zagaduvash i po glava na zhitel transportoto kje e poevtin, a od sruga strana kje go zgolemish brojot na patnici vo toj javen transport so shto kje go napavish porentabilen od prethodno a so toa i se otvara mozhnost istiot kontinuirano da se razviva namesto kampanjarski kako shto imame sega sluchaj kade posle mnogu godini se kupuvaat eden kup novi avtobusi.

Jas mislam deka psiholoshkiot pritisok dava podobri rezultati otkolku da gi ostavish procesite na dobrata volja na narodot.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 13-Jan-2011 at 17:27
Можам да кажам дел од вината што има толку диви таксисти е и кај граѓаните, не само кај властите, бидејќи многу логично, ако немаше побарувачка, немаше да има толку таксисти.

Во државите каде што се занимаваат со многу понапредни работи од кај нас (една од тие понапредни работи е зачувување и унапредување на животната средина) многу луѓе внимаваат на нивниот carbon footprint, но со ниски финансиски можности како кај нас разбирливо е тоа да не ни е врвен приоритет (плус автобусите испуштаат повеќе CO2 по патник отколку новите такси возила).

Мислам дека кога (односно ако) се среди јавниот автобуски превоз дека ќе има напредок на полето на користење на такси наместо автобус.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 13-Jan-2011 at 17:23
Датум: 13.01.2011, 09:21
Извозен Правилникот за такси-превоз



Иако поминаа речиси три месеци од усвојувањето на новите одредби, на терен с` уште владее истиот неред меѓу легалните и дивите таксисти, малкумина возат по новата цена, а во голем број возила нема фискални апарати

И два месеца по донесувањето на Правилникот за такси-превоз, на терен с` уште владее истиот неред меѓу легалните и дивите таксисти, малкумина возат по новата, поскапа цена, (20 денари за старт и 25 за секој нареден километар), а во голем број возила нема фискални апарати. Напишаното на хартија и она што се случува во реалноста не соодветствуваат со ветувањата за решавање на хаосот и за поквалитетен такси-превоз.

Таблите и налепниците со ознака „тахи“, кои ги доделува Градот и треба да служат за идентификација на лиценцираните возачи, с` уште не може да се видат на покривот и од страничните делови на такси-возилата. Уште помалку дека некому му е важно да изгледа уредно, да биде облечен соодветно и да има примерна фризура, како што пропиша градската власт.

Надлежните од Градот на прашањето зошто никој не се придржува кон одредбите и кој треба да казнува поради тоа, објаснија дека сега бил период на транзиција во кој превозниците треба да ги исполнат обврските предвидени во овој акт. Правилникот беше усвоен на почетокот на октомври минатата година и во него беше предвиден рок од два месеца за да стапи во сила, односно во јануари. Од Градот сега тврдат дека тој рок бил замислен до март 2011 година.

- Во тек е двомесечниот транзициски период за усогласување на сите технички детали кои треба да се реализираат за истата да биде функционална. Доколку има потреба да се интервенира во Одлуката, по иницијатива на такси-превозниците, истото ќе биде направено во транзицискиот период, со тоа нема да се пролонгира рокот за започнување на примената на Одлуката - изјавија од одделението за односи со јавност.

Од Градот појаснија дека таблите и налепниците ќе почнат да ги доделуваат до крај на февруари годинава. Во тек е тендерската постапка за нивна набавка, изјавија надлежните.

Марија Д. вели дека доколку сите здруженија ја прифатат новата цена, тогаш ќе размисли дали во иднина ќе ја користи оваа услуга. Вели дека с` уште претпочита да се јавува во компании кај кои важи старата цена - 50 денари старт, со 2 километра гратис и 20 денари за километар.

- Неколку такси-компании возат по нова цена, но избегнувам да се возам со нив затоа што мојот џеб не е толку длабок. Доколку остане во сила оваа цена, тогаш веројатно ќе морам да се возам со автобус - е нејзиниот став.

Бројката на нелегални таксисти во Скопје, за која од Градот најавија дека новиот Правилник значително ќе ја намали, точно никој не ја знае, но се претпоставува дека е околу 5.000, односно дупло од легалните.

Освен нова цена, лиценца, табла, задолжително издавање фискална сметка, новите одредби подразбираат и бојосување на возилата со иста боја, како во светските метрополи. И тоа бели возила, со задна и предна хауба во жолта боја. Но предвидено е таа одредба да се применува од јануари 2012 година. За непочитување на правилата, надлежна е администрацијата на Градот, во чиј делокруг се работите од областа на автотакси-превозот на патници. Инспекциски надзор ќе вршат овластени инспектори за патен сообраќај.

Јорданка Ивановска


Таксистите ќе бараат втора корекција на цената

Од двете такси-групации, иако многу малку компании ја применуваат, ќе бараат корекција на сегашната цена на такси-превоз - 20 денари за старт и 25 денари за секој нареден километар, најавуваат од овие здруженија. Групациите, иако учествуваа во изготвувањето на Правилникот, уште пред да биде усвоен, веќе еднаш најавија барање за измени, и тоа се случи пред два месеца. Првиот предлог на градоначалникот Коце Трајановски беше старт 40 денари на 20 денари за секој километар, но по барање на СДСМ, на седница на Совет, таа се симна на 20 денари за старт и 25 денари за секој изминат километар. Но, сега, после два месеца од усвојувањето стасал абер до градската власт дека и оваа цена не им одговара, па ќе поднеле ново барање за измена.


http://dnevnik.mk/?ItemID=676A95296849D74DAEF36AA3DF13A264
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 19-Nov-2010 at 17:02


Советот на Град Скопје на својата триесетта седница ја донесе Одлуката за авто-такси превоз на патници во Скопје со што конечно почнува воспоставувањето ред во оваа дејност. Со оваа одлука детално се утврдуваат сите аспекти на такси превозот во Скопје, како локацијата и капацитетите на такси-станиците, обележувањето, опремувањето и начинот на нивно користење, бојата на такси-возилата, тарифата за такси
превоз, максималниот број такси-возила во Скопје, како и други аспекти од оваа проблематика. Со одлуката се предвидува да се обележат и опремат 152 такси-стојалишта(станици) коишто ќе бидат достапни за користење за сите лиценцирани такси-возила. Станиците ќе бидат опремени со корпи за отпадоци и со друга опрема, а за нивното обележување, премување и одржување ќе биде задолжен Градот Скопје. Во одлуката е прецизиран и начинот на којшто такси–возилата ќе ги користат такси-станиците, како и максимално утврдениот број возила за секое стојалиште одделно. Со оваа одлука се утврдува максималниот број такси-возила во Скопје, којшто се ограничува на 3.000 возила, со можност овој број да се зголеми со до-
полнителни 300 возила, доколку истите се еколошки такси-возила со ниска емисија на штетни издувни гасови. Со одлуката се регулира и унифицира изгледот на такси-возилата, при што сите ќе бидат со иста боја, а таблите ќе бидат со унифициран изглед и димензии.


Информативно гласило на Град Скопје, стр. 17

Edited by гитардемон - 19-Nov-2010 at 19:11
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 18-Nov-2010 at 20:27
Па потоа можат да се здружат или пак сами, за да се развие една ривалска, натпреварувачка трка со иновации во услугите..... на пример такси-компании да вршат дури и туристичка дејност, информативна. Да бидат репер за градот и еден вид водичи. А не дошле странци и ги украле за по 20-30 евра... за вртење кругчиња околу градов.... ако треба ќе наплатиш за услугата за информација, ама да биде фер, да биде навистина вредна. Може да се даваат и визит-карти како маркетинг... за на пример додека некој е во Скопје, да го користи тоа такси, зашто ќе знае дека нема да биде измамен и дека ќе стигне каде што ќе посака за исплатлива цена.... па може и приватен превоз.... закажување... мислам дека и сега има закажувања... но ете да ги кажам.... има многу фер, легални начини со кои може да се дојде до голем профит.... патник по патник се прават пари.... ама треба тоа да се имплементира серизно и во поголем дел.... треба некој навистина да размисли.... и колку е исплатлив бизнисот... и колку е репрезентативен за градот....
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 18-Nov-2010 at 20:03
Да, да. Секако дека е подобро доколку би настапиле сериозни и поголеми компании кои и самите би си поставиле стандарди, без да се труди градот. Но ситуацијата е таква каква што е, а и неверувам дека ригорозни стандарди би им сметале на сериозните компании.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 18-Nov-2010 at 19:50
Добро ај да сумираме и да завршиме со ова.

Да, реално не претставува некаков проблем. Но поради принцип и сериозност на една такси-компанија која дава услуги за која наплаќа... не би требало да се ставаат украси во возилото.... не зборувам за горенаведените обележја, туку за секаков вид додатен материјал... незнам... привезоци со марихуана, со бранко, со грујо... и немојте сега и за нив да се фатите... немав поасални примери.... ова не е сопствено возило на таксистот туку припаѓа на компанијата.... сте виделе некад од наше такси, ројал или сити и уште некои не ги памтам да возат низ градов а да не се такси, односно да возат без таблата горе.... не.... значи... не се работи за изразување на определувањата на таксистот, туку за сериозноста и професионалноста на такси-компанијата..... неможе некој таксист да си постави било што во возило кое не е негово и кое е презентативно за такси-компанијата....

Воедно кога сум тука.... мислам дека не треба да има индивидуални таксисти со свои возила здрузени во компанија кои ќе вршат услуги.... мислам дека треб да постојат такси-компании со свои возила, и вработени кои ќе зимаат плата за работата што ја извршуваат..... исто како и секоја друга компанија, институција... итн...итн...

Така да ова прашање околу привезоците и слично е ирационално.... се работи за многу мала работа, која сама по себе би исчезнала со средување на такси-превозот како што треба во Скопје....

Е, уште за навигациониве системи.... мислам дека не се толку скапи.... и лесно би се имплементирал од сериозни такси-компании... кои го пресметуваат секој денар во нивните приходи и расходи.... и мислам дека ова дејност може да биде многу исплатлива.... зашто еднаш инвестиција во 5-6 години... а потоа непрекината работа... плус маркетинг... плус слични ситници, кои многу значат....


Edited by FoSsiL - 18-Nov-2010 at 19:52
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 18-Nov-2010 at 18:59
Еве други примери: градските автобуси (дали има некоја разлика помеѓу автобус и такси од оваа гледна точка?), шалтерите на јавна администрација (дали мислиш дека секој треба да си го украси шалтерот по своја желба со орел или крст?)
Треба да разграничиме граѓанска слобода и бизнис. Можеби според нечии верувања треба во канцеларија да се оди бос, но неверувам дека тоа ќе го дозволи компанијата. Така и таксистите имаат избор. Ако толку сакаат да ги истакнуваат тие симболи слободно може да ги истакнуваат вршејќи некоја друга дејност.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 18-Nov-2010 at 18:46
Те молам некој главен град на една држава да ми споредува со сендвичара е нон-сенс. Мекдоналдс е приватна фирма шо сака може да прави. Кој сака тоа ќе го купува кој нејќе не. еве зми кај нас 90 посто од кфанаите си имаат некоја таква "програмска шема" и ентерири со "антиквизирани" па си имаат редовни гости и никој никого не тера никаде да иде и никокв инспекторат не му досаѓа на глава да ги тргне симболите.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 18-Nov-2010 at 18:41
Originally posted by lslcrew

Добро бе луѓе сваќате ли што е лична слобода. Право на избор се додека не ја загрозува туѓата слобода. Од прееска се обидувам да го формулирам тоа поедноставно. Пушење загрозува туѓо здравје и на крај памет не ми паѓа да се залагам за пушење секаде зашто знам што е туѓа слобода. Истакнување симбол на лично убедување не загрозува ничива слобода, тука е разликата. Луѓето нема многу пати да се согласуват околу многу работи, ама затоа имаат јазик да се разберат како луѓе, а не со методи од пред два века да ги "решаваат" проблемите. Глупо ми е што неколку пати по ред го пишувам истово и што се задржавме предолго на едно прашање, ама мора малку да се има обзир.


Да за носење на верски обележија на самиот човек, но апсолутно не за симболи на колата. Такси возилото треба да се разбере како возило на градот. Еве еден пример, дали во Мекдоналдс во Саудиска Арабија има закачени мислимански симболи? Секако дека не, но вработените слободно можат да носат бурки или фереџиња (како и да се викаат). Така и такси возилата се еден вид на "франшиза" која градот им ја дава на таксистите.

@ Clover
Мислам дека таков систем има во Софија. Незнам дали прогнозира цена, но функционира без радиостаници и таксистите добиваат наредба каде да одат преку уредот. Такво нешто пробаа да спроведат и Наше такси ама незнам до каде се
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 18-Nov-2010 at 18:38
Националното знаме плус грбот на општината/градот секако за распознавање. Е сега нели возилата имаат и налепница МК така да означуваат веќе, а и новите најавени таблици имаат знаме.

Системов со навигација популарно наречен гармин (по еден од производителите) може да се имплементира, ама колу што знам има и едни уреди специјализирани за такси компании со вградени навигациони уреди, таксиметар, примање повици и слични потреби за електронки апарати интегрирани во еден, така да сериозни компании што сакаат да влеза на пазарот може и ќе се одлучи некоја да набави нешто вакво.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 18-Nov-2010 at 18:33
Добро бе луѓе сваќате ли што е лична слобода. Право на избор се додека не ја загрозува туѓата слобода. Од прееска се обидувам да го формулирам тоа поедноставно. Пушење загрозува туѓо здравје и на крај памет не ми паѓа да се залагам за пушење секаде зашто знам што е туѓа слобода. Истакнување симбол на лично убедување не загрозува ничива слобода, тука е разликата. Луѓето нема многу пати да се согласуват околу многу работи, ама затоа имаат јазик да се разберат како луѓе, а не со методи од пред два века да ги "решаваат" проблемите. Глупо ми е што неколку пати по ред го пишувам истово и што се задржавме предолго на едно прашање, ама мора малку да се има обзир.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 18-Nov-2010 at 18:32
Originally posted by FoSsiL

Па... како прво како ви се допаѓа тој системот кој го спомнав горе.... за навигација... во основа...


Тоа ми промакнало... Идејата е навистина одлична. Зарем не се применува некаде на друго место?
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 18-Nov-2010 at 18:31
Originally posted by FoSsiL


Па... како прво како ви се допаѓа тој системот кој го спомнав горе.... за навигација... во основа...


Преголем залак и прескапа играчка. Не е тоа приоритетно. Мислам дека доволно е обичен навигациски уред со што би се обележал најблискиот пат. А уред кој ќе ја прогнозира цента, па уште и кустомизиран специјално за Скопје, па и на кирилица е прескапа инвестиција.

Edited by nylon - 18-Nov-2010 at 18:31
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 18-Nov-2010 at 18:27
@ nylon

Потпис. За секој збор, освен можеби последната реченица

И да се дообјаснам, во жарот на дебатата со lslcrew и јас ги испомешав термините национално и етничко. Немам ништо против апликација на национални симболи на/во возилата (се разбира доколку сето тоа е стандардизирано, а не секој да прави по своја воља и вкус). Сосема се согласувам со ова:
Originally posted by nylon

Значи треба да разграничиме национални од етнички и верски симболи. Верските и етничките симболи апсолутно треба да се забранат, но негледам проблем во користењето на националните симболи, секако во пропишана форма и големина. На пример во Лондон речиси на секое такси го има британското знаме.




Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 18:27
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 18-Nov-2010 at 18:21
Ах... и мене ми се пуши во затворено, ама не може и морам да го почитувам тоа и да мрзнам или да се гушам во смогов во Скопје. Ама тоа е закон, правило, принцип кој е прифатен и се применува.... па кој сум јас да запалам цигара во такси, во кафич или било што....

лсл... ако збориме за меѓусебно почитување и толеранција во ова денешно време, не само кај нас туку и насекаде по светов, зборуваме за утопија..... луѓето никогаш нема да се согласуваат по многу прашања, но затоа постојат решенија со кои луѓето се обврзуваат да ги почитуваат и колку и да имаат емоции, да си ги задржат во себе, инаку ќе сносат одговорност.....

Незнам, стварно, и мене ми е глупо да дискутирам за ова, поготово кога го гледам горе насловот на темата..... но се согласувам со Кловер поготово со постот #123.... па на крај на краиштата секој има свое мислење и никој не може да го оспорува.... останува да видиме што ќе скрпат градските власти околу прашањето за такси превозот во Скопје.....

Па... како прво како ви се допаѓа тој системот кој го спомнав горе.... за навигација... во основа...


Edited by FoSsiL - 18-Nov-2010 at 18:22
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 18-Nov-2010 at 18:09
Незнам од каде некои веруваат дека не треба да им се наметнуваат правила за стандардизација на изгледот. Според мене тоа е првото нешто што треба да се направи. Незнам некој друг развиен град во светот каде ште не е стандардизирана бојата на такси возилата освен Виена. Но во виена се возат Мерцедеси Е-класа и Хамери па и не е проблем бојата.
Значи треба да разграничиме национални од етнички и верски симболи. Верските и етничките симболи апсолутно треба да се забранат, но негледам проблем во користењето на националните симболи, секако во пропишана форма и големина. На пример во Лондон речиси на секое такси го има британското знаме.
За идеите дека треба да се остави пазарот да одлучи (самите таксисти) какви ќе бидат колите и како ќе изгледаат е чиста утопија. Верувам дека и во ЊуЈорк ако нема стандарди ќе се најде некој кој што со "трабант" ќе вози. Видете кога се јавуваш на такси не прашуваш каква кола ќе дојде. Токму затоа треба да се стандардизираат.
И уште еднаш ќе кажам. Треба да се напуште веќе тоа мислење дека таксистите се социјална категорија и да им се попушта. Треба да се третираат како и сите други бизниси па и уште построго од страната на градот бидејќи тој им ја дава можноста за вршење на таа дејност. Едноставно речено се залагам за најстроги правила во јавниот превоз, вклучувајќи ги и приватните автобуси. Па кој неможе да ги издржи тие правила нека излезе од бизнисот. Не е тоа некоја осетлива и финдаментална гранка во стопанството па да се потресеме којзнае како. Едноставно нека победат најдобрите.

А за средувањето најмал проблем е бројот на компаниите. Во Лондон јавниот автобуски превоз е поделен на 3-4 приватни компании и мислам дека една е државна (не сум сигурен). Но ако не го видите логото на компанијата на носот од автобусот не верувам дека ќе почувствувате некоја разлика. Има еден принцип (не ми текнува на името во оментот), воведуваш престроги правила, правиш контроли, ги санкционираш оние кои ги немаат спроведено, а потоа ги оставаш на мира барем 5-6 години. Барем 90% од правилата ќе се спроведуваат во иднина, а со тоа го добиваш посакуваниот резултат, бидејќи тие 10% и не биле толку битни.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 18-Nov-2010 at 18:09
Каде е принципот? Единствен „принцип“ кој го наметнуваш во дискусијава е мешање на индивидуалното во сфери каде не припаѓа. Уште еднаш ти потенцирам дека се работи за јавен превоз. Понатака навистина немам намера да учествувам во оваа бизарна дискусија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.453 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.