build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 20-Mar-2021 at 10:45
Proektov veke ne vredi da se komentira .... mislam deka na mnoguima veke im e odmileno da ocekuvaat da se vozat po nego.
Back to Top
Realistic88 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 24-Dec-2019
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Realistic88 Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 20-Mar-2021 at 02:35
Krajno neizvodliv proekt, no za zal lakomite politicari voopshto ne im e gajle se dodeka zemat dobar procent. Sramota
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 18-Mar-2021 at 12:44
Ајде је*би га, секој 3 месеци иста игра.. Кинезите градат автопат во кина за месеци а овде се турка со години.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 18-Mar-2021 at 12:33
Автопатот Кичево-Охрид по втор пат ќе го пробие рокот за изведба, се прават анализи за колкав период

Јавното претпријатие за државни патишта подготвува опсежни анализи за продолжување на рокот за изградба на автопатот Кичево-Охрид. Веќе е извесно дека по втор пат ќе биде пробиен крајниот датум во чии рамки кинеската компанија „Синохидро“ како изведувач на работите требаше да ја заврши изведбата на автопатот долг 57 километри и вреден речиси 600 милиони евра.

Првичниот рок за завршување на изградбата на овој автопат веќе беше продолжен за три и пол години, и тоа до 30 јуни 2021 година

Нов краен рок за завршување на изградбата на автопатот засега нема, но од Јавното претпријатие за државни патишта за „Мета.мк“ информираат дека нивните очекувања се до крајот на 2021 година да се пушти во употреба третата подделница со должина од 11,5 километри, на потегот од Пресека кај новиот тунел до Песочани.

„Анализите се врз основа на моменталната изграденост на самиот автопат, дополнителната техничка документација (зголемени количини) и ситуацијата со ковид-19“, објаснуваат од ЈП за државни патишта.

Во однос на тоа дали кинески „Синохидро“ ќе сноси санкции поради доцнењето на изведбата на автопатот, од ова јавно претпријатие велат дека во моментов не планираат санкции кон кинеската компанија, бидејќи рокот сè уште тече и е до 30 јуни 2021 година.

„По извршените анализи доколку се утврди вина на Изведувачот ќе постапиме согласно со Договорот“, велат од ЈП за државни патишта.

Од јавното претпријатие објаснуваат дека откако ќе биде изработена анализата за тоа во колкав период е неопходно да се продолжи изградбата на автопатот Кичево-Охрид, ќе се изготви нов Анекс на договорот за изведба на овој инфраструктурен проект.

„Во овој момент немаме сознанија за зголемување на крајната цена на чинење на изградбата на автопатот, и сметаме дека обезбедените средства со Анекс бр.3 се доволни за завршување на изградба на автопат А2, делница Кичево-Охрид“, велат од Јавното претпријатие за државни патишта во однос на прашањето дали ќе има натамошно зголемување на крајната цена за изградбата на овој автопат.

Автопатската делница од Кичево до Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, откако беше извршено позајмување на кредит од кинеската Ексим банка од тогашната влада на ВМРО-ДПМНЕ

Во пролетта 2018 година, владата предводена од СДСМ соопшти дека неопходно е продолжување на рокот за доизградба, поради неусогласеност на проектната документација со реалните услови на теренот, но и поради фактот што некои инфраструктурни објекти, како што се деветте клучки, не биле воопшто планирани со првичниот проект.

Кон крајот на пролетта 2019 година, ЈП за државни патишта го објави тендерот за докомплетирање на проектната документација за овој автопат. Собранието на РСМ на 21 ноември 2019 година го усвои новото задолжување на земјава кон кинеската Ексим банка во висина од дополнителни 180 милиони долари, со кои треба да се изведат сите оние сегменти од автопатот коишто беа препроектирани поради тоа што биле изоставени или неизводливи за градба во првичниот проект.

Инаку, Институтот за демократија „Социетас Цивилис“ лани го изработи истражувачки труд „Втурнати во ќорсокак: заблудената верба во кинескиот корозивен капитал за изградбата на автопатите во Северна Македонија“. Во овој труд тие посочија на недостигот на транспарентни и конкурентни набавки визави услови за заем поставени од Кинеската банка за извоз и увоз отелотворени во списокот на претпочитани компании, кои биле предложени од Кинеската влада, а одобрени од Кинеската амбасада во Скопје.

Воедно, втората клучна слабост што ја утврдиле истражувачите од „Социетас Цивилис“ е нетранспарентниот и неконкурентен процес на избор на компанијата Синохидро за главен изведувач за двата автопати. Истражувачите во трудот посочија и на проблемот со политичките и приватните поттици на водечки јавни функционери за изведба на овие автопати, и покрај мислењето на градежниот надзор за неизводливоста на проектот, а со што се предизвикала ефективна штета врз заедничкото добро и парите на даночните обврзници.

https://meta.mk/avtopatot-kichevo-ohrid-po-vtor-pat-kje-go-probie-rokot-za-izvedba-se-pravat-analizi-za-kolkav-period/
Back to Top
Tooold View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 84
  Quote Tooold Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 06-Mar-2021 at 10:20
Абер нема од патов.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 08-Dec-2020 at 17:51
од 03.12.2020

Се одолговлекува изградбата на автопатот Охрид – Кичево



https://alsat.mk/mk/izgradbata-na-avtopatot-ohrid-kichevo-se-odolgovlekuva/
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 04-Dec-2020 at 22:41
Требаше до крајот на оваа.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 03-Dec-2020 at 18:42
ДО КРАЈОТ НА СЛЕДНАТА ГОДИНА ЌЕ БИДАТ ГОТОВИ 20 КИЛОМЕТРИ ОД АВТОПАТОТ ОХРИД-КИЧЕВО, РЕЧЕ БОЧВАРСКИ

Доизградбата на автопатот Кичево-Охрид е приоритет на Министерството за транспотр и врски и на Општина Охрид. Се работи интензивно на трасата која ги проби сите најавени рокови, а беа одобрени и дополнителни средства за конечна изградба.

Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски денеска од Охрид најави готови 20 километри од автопатот до крајот на следната година, за остатокот ќе се чека на утврдување на динамичкиот план по што ќе се знае кога конечно ќе завршат градежните активности.

„На трасата моментално работат над 800 работници и над 450 градежни машини. Временските услови досега добро нè служеа, во зимскиот период можеби ќе се намали обемот на работа. Во овие 6 месеци од годината имаме за 6 пати поголем обем на работа на автопатот“, рече Бочварски.

Новите проекти, рече министерот, носат и нови постапки за регулирање на имотно-правните односи и експропријација. Со новото проектирање се зафатени ископи на земја од 12 милиони метри кубни, а тоа се градежни зафати кои бараат реално време.

Во овој момент, автопатот Охрид-Кичево чини 598 милиони евра. За 185 милиони евра беше склучен анекс од првичниот договор.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/do-krajot-na-slednata-godina-ke-bidat-gotovi-20-kilometri-od-avtopatot-ohrid-kichevo-reche-bochvarski/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 28-Nov-2020 at 04:20
Originally posted by none_ski

Проблемот е што не се работи. Да се работеше како што велиш ти 'на ниво', до сега ќе беа направени и ќе се возеше по овие мостови.
Скролни неколку страни поназад, имаше некој шернато слики, да го видиш напредокот од декември 2019 до сега.
Методологијата за градење ваков тип на мост дозволува бетонирање на два нови сегменти (паралелно лево и десно од столбот) во просек на секои 7 дена (нешто што им успеваше на Актор на Демир Капија-Смоквица. Дури при поволни временски услови успеваа да избетонираат нови сегменти и на 4 дена).
Споредувајќи ги овие слики со тие од пред една година, на столбот од кој е напреднат најмногу, не гледам повеќе од 30 сегменти (по 15 лево и десно). Најпросто кажано: 15*7=102 дена. Од претходните до овие слики се поминати близу 300 дена. Ете колку се спори. "Само" три пати поспори од некој што работеше до не така одамна на наше тло.
Да не бидам сфатен погрешно, мило ми е што домашна компанија работи ваков тип на објект. Се надевам дека тој тренд и ќе продолжи. Имаме уште многу проекти со захтевни објекти како овие, и потребно ни е кадар со искуство на вакви проекти.
Но, не се согласувам со нивните самопофалувачки текстови дека се "рамо до рамо" со светските фирми. Во модерното градежништво динамиката е таа која ги исфрла на површина најуспешните.
До тогаш, за жал, далеку се од 'рамото' на останатите светски компании.


Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 27-Nov-2020 at 16:49
Проблемот е што не се работи. Да се работеше како што велиш ти 'на ниво', до сега ќе беа направени и ќе се возеше по овие мостови.
Скролни неколку страни поназад, имаше некој шернато слики, да го видиш напредокот од декември 2019 до сега.
Методологијата за градење ваков тип на мост дозволува бетонирање на два нови сегменти (паралелно лево и десно од столбот) во просек на секои 7 дена (нешто што им успеваше на Актор на Демир Капија-Смоквица. Дури при поволни временски услови успеваа да избетонираат нови сегменти и на 4 дена).
Споредувајќи ги овие слики со тие од пред една година, на столбот од кој е напреднат најмногу, не гледам повеќе од 30 сегменти (по 15 лево и десно). Најпросто кажано: 15*7=102 дена. Од претходните до овие слики се поминати близу 300 дена. Ете колку се спори. "Само" три пати поспори од некој што работеше до не така одамна на наше тло.
Да не бидам сфатен погрешно, мило ми е што домашна компанија работи ваков тип на објект. Се надевам дека тој тренд и ќе продолжи. Имаме уште многу проекти со захтевни објекти како овие, и потребно ни е кадар со искуство на вакви проекти.
Но, не се согласувам со нивните самопофалувачки текстови дека се "рамо до рамо" со светските фирми. Во модерното градежништво динамиката е таа која ги исфрла на површина најуспешните.
До тогаш, за жал, далеку се од 'рамото' на останатите светски компании.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 27-Nov-2020 at 14:07
Originally posted by none_ski

Уште минимум година ипол само овој мост нема да е завршен.. Многу споро!


Што е споро е споро, ама ако се работи на ниво овој мост се завршува за 4 до 5 месеци.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 27-Nov-2020 at 11:06
Само пет милиони евра до летото за автопатот Кичево - Охрид

Само 290.134.901 денари се реализирале за автопатот Кичево - Охрид од почетокот на годината па до крајот на јуни, според полугодишниот извештај за 2020 што го објави Јавното претпријатие „Државни патишта“. Ова се средства потрошени од кредитот од кинеската Ексим Банка, додека од јавното претпријатие тврдат дека дополнително го поддржуваат проектот и со свои финансии.

Министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски минатата недела зборуваше и за автопатот Кичево – Охрид и истакна дека деновиве таму има ангажирани 860 работници со 470 машини и дека изградбата е во полн ек.

„Во врска со патот Кичево – Охрид јас сум во комуникација со сите кои работат. Спремни сме да влеземе и во законски измени заради експропријација во некои делови. Таму имаме такви случаи, но имаме и добри сигнали, се работи и оваа есен, има 470 машини, имаме 860 работници на овој проект, 58 отсто од работите се завршени, особено непредвидените клучки, имаме потрошено 350 милиони евра за реализација на овој проект. Не би проценувал рок на завршување, до моментот кога би видел дека целиот проект е завршен, тогаш ќе бидам сигурен. Добар сигнал е дека се одглавуваат проектите и дека се движат работите.“- изјави Бочварски.

Од министерството за транспорт и врски не сакаат да прогнозираат кога ќе заврши целосно автопатот Охрид – Кичево, но сметаат дека тој проект напредува. Процентот на реализација на автопатот, според министерот, по првиот проект изнесувал 85 проценти, но по препроектирањето и сите дополнителни работи што се правеа, како додавање клучки и нови косини, процентот на реализација е 55 проценти.

„Државни патишта“ за инвестиции од странски кредити, со чии пари главно се градат патиштата во земјата, во првата половина од годината реализирал 1,45 милијарди денари, што е повеќе од двојно помалку во однос на истиот период лани. Инаку во текот на целокупната 2020 предвидено е од странските кредитори да се реализираат 9,13 милијарди денари според програмата, но според полугодишното темпо, тешко дека тоа е изводливо.

Во моментов директор на ЈП „Државни патишта“ е Ејуп Рустеми, доскорешниот прв човек на „Македонска пошта“, кој доаѓа на местото на Зоран Китанов. По смената, Китанов е определен за нов член во одборот на директори на Македонски Телеком.

https://faktor.mk/samo-pet-milioni-evra-do-letoto-za-avtopatot-kichevo---ohrid-
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 27-Nov-2020 at 09:09
Уште минимум година ипол само овој мост нема да е завршен.. Многу споро!
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 27-Nov-2020 at 03:53
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 26-Nov-2020 at 16:51














https://www.facebook.com/GD-Granit-AD-Skopje-
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 26-Nov-2020 at 03:18
До толку еден привремен мост ги мрзи да направат...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 24-Nov-2020 at 12:49
ПРЕСЕЧЕН ВОДОТЕКОТ НА САТЕСКА ЗА ДА МИНУВА ТЕШКАТА МЕХАНИЗАЦИЈА ЗА АВТОПАТОТ ОХРИД-КИЧЕВО, ЖИТЕЛИТЕ СТРАВУВААТ ОД ПОПЛАВИ





Со огромни количини песок тампониран е дел од коритото на реката Сатеска кај атарот на Ново Село во Дебарца, за да може тешката механизација која работи на изградба на автопатот Охрид-Кичево да поминува преку реката. Поради нарушениот тек на речната вода, мештаните но и екологистите реагираат на ваквиот, според нив, нечовечен и неодговорен однос кон природата со кој се загрозува животинскиот и растителниот свет во реката. Велат дека секоја непромислена човечка интервенција ги нарушува природните живеалишта и предизвикува големи нарушувања на биодиверзитетот.

Направена е еко катастрофа со преградување на реката. Водотекот е прекинат. Доколку се поставеле цевки ќе немаше прекин на водата. Не знам дали е ова направено непромислено но во една ваква состојба загрозен е животинскиот и растителниот свет во реката“, вели Борис Џајкоски од Еколошкото друштво „Грашница“.

Месното население ги алармирало надлежните, но од таму уште нема став за можните штети од наносот песок кој го спречи водотекот на Сатеска. Инспекторите излегле на терен но не утврдиле никакви неправилности.

„Реагиравме веднаш до сите надлежни институции за да може навреме да се спречи нелегалното извршување на градежни работи врз коритото на реката Сатеска. Реката во овој момент е запрена, се направи една барикада, брана и нема никаков проток, со што може да биде загрозен растителниот и животинскиот свет во самото речно корито. Доколку тоа се направеше на начин како што треба, тогаш немаше да има никаков проблем“, вели Златко Цветаноски, жител од Дебарца.

Цветаноски стравува од можни поплави во наредниот период со врнежите од дожд и снег, бидејќи дел од коритото на реката е оштетено.

„Доколку се зголеми нивото на водата во наредниот период, а нема нормален тек на реката, може да има опасност од поплавување на околните ниви и имоти на жителите кои се во близина на реката“, вели Цветаноски.

Мештаните најавуваат протести, ако надлежните не се огласат и не се надмине проблемот.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/presechen-vodotekot-na-sateska-za-da-minuva-teshkata-mehanizatsija-za-avtopatot-ohrid-kichevo-zhitelite-stravuvaat-od-poplavi/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 23-Nov-2020 at 16:56
Од Албанија, па нормално чинат помалку, истото се прави и со мајсторите за куќи и дворови. Може ако се сака тоа е, можно е и дополнително да ангажираат работници. Државата е виновна секако, прави што сакаш до овај датум треба да завршиш не ми е гајле дали ќе ангажираш повеќе или помалку работници. Фирмата треба дури и пенали да си плати ама тоа е, немаме држава.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 23-Nov-2020 at 15:07
Се прават анализи колку ќе трае изградбата на автопатот Кичево-Охрид и по јуни 2021 година

Јавното претпријатие за државни патишта во моментов работи на анализа за тоа колкав период би се продолжил рокот за изградба на автопатот Кичево-Охрид на Коридорот 8. Сегашниот рок за негово завршување е 30 јуни 2021 година, но веќе е извесно дека по целата автопатска делница долга 57 километри нема да може да се вози на крајот од јуни наредната година.

Пробивањето на зададениот рок за завршување на изведбата се должи на ковид-19 пандемијата, која резултираше албанскиот подизведувач во текот на пролетта да не може да ги реализира своите работни обврски поради тоа што границите беа затворени и работниците од Албанија не можеа да влезат во земјава. Исто така, причина за одолговлекувањето е зголемениот обем на работи што треба да се завршат, како што се дополнителниот широк ископ на усеците, изградбата на патниот јазол Требеништа и паралелните пристапни патишта.

„Со оглед дека пред нас е зимската сезона која со себе може да донесе и неповолни услови за работа и доколку временските услови дозволуваат, изведувачот е подготвен за нормална работа на терен“, велат за „Мета.мк“ од Јавното претпријатие за државни патишта, додавајќи дека на терен се ангажирани над 650 работници и 220 градежни машини, опрема и возила.

Инаку, склучениот договор за докомплетирање на проектната документација за автопатот Кичево-Охрид, како и целокупната проектна документација е завршена и предадена на изведувачот, кој во моментов работи на нивна имплементација.

На автопатот Кичево-Охрид се градат 54 објекти, како што се вијадукти, надпатници и потпатници. Досега се завршени 142 пропусти, а на 5 пропусти во моментов се работи. Изведувачот гради 11 потпорни ѕидови, а 23 од нив веќе се комплетирани. 4 мостови и 28 вијадукти периодов се изведуваат, а во изградба се и 19 натпатника и потпатника. Градежни работи се одвиваат и на клучките Арбиново, Издеглавје, Ботун, Мешеишта и Подмоље. Поставени се два слоја асфалт на површина од 215.000 метри квадратни, а извршена е и рехабилитација на постојниот магистрален пат во должина од 25,15 километри со ширина од 10,25 метри и 4 километри со ширина од 7,75 метри. До овој момент, пробиени се околу 95 отсто од целата траса на овој автопат.

Автопатот Кичево-Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, со кредит подигнат од кинеската Ексим банка. За изведувач на овој проект беше избрана кинеската компанија „Синохидро“. Првичниот рок за изградба беше пробиен, по што владата склучи анекс на договорот за довршување на автопатот до 30 јуни 2021 година. Цената на автопатот требаше да изнесува 374 милиони евра, но со дополнителни анекси неговата вредност се искачи на 598 милиони евра.

https://meta.mk/se-pravat-analizi-kolku-kje-trae-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-ohrid-i-po-juni-2021-godina/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 22-Nov-2020 at 18:05
од твитер

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.