![]() |
![]() |
![]() |
ГУП - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011> |
Author | |||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
Па не и фали ништо на таа комуникација ама за повисока цел би ја жртвувал. |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
@Clover
муабетот ми беше дека комуникацијата ВМРО-Партизанска може комплетно да се збрише за да се оспособи со полн потенцијал главната транзитна подземна артерија. Голем дел од таа гужва која моментално удира слепо во Тифани и трга по контурите на Мал Ринг воопшто не иде кон центар туку транзитира. Значи притисокот кон центар би бил многу помал и разгранувањето на сообраќајот може да се изведе уште на раскрсницата ПАртизанска-Климент Охридски (кон центар и кон Илинденска/Гоце Делчев). Значи воопшто не би размислувал на варијанти каде би се создал bottleneck. Би идел или со онаа варијанта јавниот превоз да понира порано низ засебен тунел или со ова што јас го зборувам. |
|||||
![]() |
|||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||
Skicata od tunelot sto si ja pravel malku ponapred da ja namestis ,mislam poblizu do raskrsnicata, i tuka da se napravi nesto ovie drugite koli sto idat za bul. partizanski da pominat poslobodno ,znaci sepak partizanski da bide takva kakva sto e, a ulickava sto ide od bul goce delcev da ima i nekoj nadvoznajk imam videno na internet ima popametni idei , samo sto ti vikam deka problemot e vo budzetot na gradot.
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Што да се помести понапред? |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Средишното зеленило го врачунав, погледни ја убаво скицата. Е сега како точно би имало простор за 10 ленти. Прво да се редуцира ширината на лентите на 3,25м што мислам дека е краен минимум за ваква сообраќајница. Плус да се се изведат тротоари по 2,5 метри што би било исто минимум со оглед на тоа дека се работи за центар. Плус велосипедски патеки од 1,5м и простор за неопходни странични и средишна бетонска бариера (и столбови во средина) во функција на тунелот околу 3 метри вкупно. Странично зеленило па и дрворед, во варијанта со 10 ленти најпаметно одма да отпишеш. 10х3,25+2х2,5+2х1,5+3=43,5m Значи со вакво форсирање на сметка на све друго, можда и ќе пројде... Ама одма нов проблем - кривината за избегнување на Тифани треба да биде пооштра, затоа што во Мал Ринг е правена математика за не толку широк коридор (нели се бунеше градот што општина центар ја редуцирала ширината на подземниот коридор). Исто така ме чуди почетокот на оваа кривина - испаѓа дека треба порано да почнува и со тоа да узурпира простор на површина, додека тунелот уште понира, па горе сече сообраќајни ленти... Стварно не ми е јасно како ќе се реши ова... Сигурно на лош начин ![]() Ама така е кога урбаната мафија може да се заебава со стратешките планови на градот... ![]() Инаку се си мислам дека во некој напис беше спомната „новата“ широчина на подземниот коридор како што го турка општина центар, но се утепав барајќи и пак не успеав да го најдам тој податок. А тој податок е една од најважните „непознати“ во целиов муабет што го правиме ![]()
Епа не е така, ни таму не е планирана четворокрака крстосница, туку клучка (а и со право, затоа што тука вкрстувањето не е со малиот прстен, туку со Бул. Кочо Рацин кој има уште поголема сообраќајна „тежина“, а плус и клучката со Крушевска е во непосредна близина, па е потребно да се осигура континуирана пропустливост на Бул. К.Ј.Питу. Ама за тука тоа не е клучно прашање, затоа што просторот е поширок, па може да дојдат во предвид и „подарежливи“ решенија. Главниот проблем останува на Партизанска. Во секој случај лсл, ја не би се истрчувал толку, прашање е дали и кога ќе добиеме 2х2, а засебен простор за ЛРТ да не ни спомнувам... Ама колку повеќе размислувам, вакво решение се повеќе и повеќе ми се допаѓа:
![]() |
|||||
![]() |
|||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||
Супер е скицата што ја направи Clover@ но би можело да се помести малку понапред ,а и има и други варијанти во врска со тунелот само што се потребни многу пари и не верувам дека некогаш тоа ке се изреализира ,градот ептен е сиромаф ,понекогаш има право тривка што се жали дека буџетот на Скопје е мал. Во право е.
Edited by mitatos - 20-Sep-2008 at 21:32 |
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Има простор да се изведе тунел со 6, а да останат 4 ленти за партизанска. Процепот е широк одприлика 40 метри. Башка да не го заборивиме средишното зеленило кое може да компензира една лента. И уште една ќе оди на сметка на тротоар, велосипедска патека, странично зеленило.
А за другиот крај од тунелот има слобода да излезе кај дрво декор и после кај народна банка може класична 4-крака раскрсница. |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Тука мислам дека ти е главниот превид во анализата - грубо ја поценуваш важноста на комуникацијата помеѓу крстосницата кај соборна и крстосницата кај тифани. Имај на ум дека сообраќајниот прстен околу Мал Ринг треба да добие комплетно булеварско решение и неговата важност во иднина ќе биде и поголема поради значително поголем капацитет. Луѓето ќе го користат како класичен прстен, за разлика од сега кога има тесни грла и еднонасочни делови. Споредните улучки од кај Кинг Бургер и од кај соборна мање више, ама во услови на веќе закрчена врска, тие исто така ќе прераснат во голем проблем.
Еве едно сликовито сценарио затоа што овие работи стварно тешко се објаснуваат само со текст. Со зелено ги имам одбележано возилата кои би транзитирале низ тунелот, а со сино возилата кои се упатени во други правци. Тие засебни единечни ленти во голем дел од денот не би биле во состојба да се носат со потребите, а особено на нивниот влез има потенцијал да се створи "bottlenck", кој ќе го блокира не само пролазот по тие ленти, туку ќе опструира се наоколу и ќе стимулира општ хаос. Ова сценарио и оптимистички зема во предвид дека трамвајски шини тука нема да прават дополнителни компликации, туку дека ЛРТ трасата ќе понира уште пред ул. Ленинова (убеден сум дека тоа е клучен предуслов за добро решавање на влезот во булеварскиот тунел во било која варијанта). Доколку тука се вкрстат и ЛРТ шини, хаосот ќе биде уште поголем... Инаку јасно се гледа дека од лошото решение не би бил загрозен само тунелот, туку и крстосниците лесно би се блокирале, особено таа кај соборната црква. ![]() Има и други проблеми со 2х3 тунел, но не сакам да влегувам во комплицирани објаснувања за работа што е всушност равенка со премногу непознати... Единствена варијанта што ми текнува, што можеби донекаде ќе те задоволи и тебе и лсл, а што е функционална и изводлива е во контекст на тоа што спомнав ЛРТ трасата да понира уште пред ул. Ленинова - тоа да се изведе така да биде по една заедничка лента во секој правец што ќе ја користат и автобуси и трамваи (тунелски влез и излез резервиран исклучиво за масовниот јавен превоз), кои веднаш после понирањето на булеварскиот тунел ќе му се приклучат и така барем во заедничкиот подземен дел ќе се добие некој модифициран 2х3. Не дека тоа е скроз иделано решение, ама вака од прва, компаративно ми изгледа како поповолна од другите варијанти. Нормално, тоа бара и поголема инвестиција, ама ја по дифолт сум за поскапи решенија доколку долгорочно се очигледно подобри и поисплатливи. Edited by Cloverstack - 20-Sep-2008 at 20:34 |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
![]() Таман помислив дека лсл ме разбра што зборам, сега и со тебе недоразбирање за што всушност се работи ![]() ![]() Ќе мора да нацртам, вака не бива... |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
Не сакам да влегувам во дискусија со Кловер на овие теми бидејќи обично е добро поткован и знае што збори. Веројатно и сега е така.
Но генерално сум на линија со ЛСЛ. Булеварот треба да има 2х3 заради континуитет. Последните ленти би се користеле за јавниот превоз а другите две би биле транзит за возила. Незнам зошто не би имало место за такво нешто и незнам каква врска има градиентот со тоа дали се две или три ленти. Единствена компликација ја гледам во тоа дека нема да има простор за дополнителни ленти во потегот Соборна Црква-Тифани кои ќе водат до улицата позади Кинг Бургер/Соборна црква и до улицата која е крајна граница на Мал Ринг (незнам дали и овој дел кај Т-Мобиле, МТ Алмако итн се вика Даме Груев). За да се добие добар подземен транзит јас пре би импровизирал тука во комуникациите со овие улички отколку со подземниот коридор. |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Рекорд и да биде пешачка зона, улицата би можела да си поминува доле, ова го имаме дискутирано. Ама тоа е чисто моја преференца, проширувања за постојки си остануваат како една од работите што би требало да се планираат во тунелот. На крајот на краиштата 2 х 3 за тунелот останува невозможно, така да ќе мора да се гледа 2 х 2 да се изведе најдобро што може. |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
За раскрницата кај соборна имаш право. Проверив сега у ГУП!
А за автобусиве незнам како тоа не би ги пуштил. Па нели рекорд треба да биде пешачка зона доколку овие тунели постојат. Автобусите мора да се доле. Можеби со прошируваше и тоа може да се реши. Инаку доколку Скопје добие вакви тунели некој ден, многу интересно ќе изгледа спојот на паркингот под ГТЦ со тунелот. Сега тука има еден премногу остар наклон воопшто непогоден за чекање семафор. |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
![]() Слободно скицирај, ама ептен си ги помешал работите... Прво не знам од каде таа сигурност дека Тифани ќе се сруши и ќе ни остане „само во спомените“. Јас мислам дека тој филм тешко дека ќе го гледаш... Но тоа и онака е сосема ирелевантно. Имено тоа за што се прозиваше Тифани дека смета, не е дека тунелот требало да почнува од таму, туку дека таа со својата „длабочина“ би му сметала и на тунел што би почнувал после соборна. Тоа наводно го „решиле“ избегнувајќи ја Тифани со дупла кривина на самото понирање на тунелот, што нашиве таленти најверојатно ќе го искомбинираат со некој гаден нагиб и ќе завршиме со мизерни карактеристики, а се работи за исклучително важна алка во нашата сообраќајна мрежа. Туку да се вратам на ова ти што си го замислил. Не знам од каде искочи тоа, ама планот воопшто не бил таков ни пред ни после изградбата на Тифани. Планот си беше и останува да биде понирањето да е помеѓу раскрсниците кај соборна и Тифани. За да се изведе како што кажуваш ти, не би требало да се сруши само Тифани, туку све помеѓу Тифани и новиот објект на телеком, вклучувајќи го и него. Затоа што понирање на тунел не се прави во два метри, туку за да обезбедиш пристоен нагиб ти требаат над 80 метри кои би требало да се надоврзат на пожелни 50-60 метри „луфта“ после раскрсницата (за да не се чека на семафор на значителна угорница), испаѓа дека порталот на тунелот ќе биде кај Магос. Е сега прашање е колку под земја е Магос и дали и тука нема да треба да направат некоја дупла кривина за да се избегне. ![]() Така да мислам дека треба да ја баталиш теоријава... П.С. Ја доле автобуси не би пуштал, но без разлика, не е проблем да се направат постојки со проширување. |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Партизанска ќе си понира од кај тифани, кога тифани ќе ја чуваме само во спомените, а не во сред центар. Значи тунелот место да понира од сред раскрсница може да си пројде раскрсница и да си влезе под земја, исто така обратно и на излез. Ај ќе скицирам. Инаку пропусната моќ ќе треба да биде јако појака од рекорд. Пази, и доле треба да стојат автобуси.
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Без разлика каде ќе биде тоа понирање... Мора да се остави простор за сообраќајот што нема да транзитира низ тунелот, за ЛРТ, за тротоари и велосипедски патеки. Со толку голема ширина на оската на Партизанска не располагаме. Мислам дека ќе биде тешко добро да се изведе и 2 х 2, а камо ли 2 х 3
А дефинитивно не би бил ни прв ни последен градски тунел со 2 х 2 и не знам дека негде од тоа се изродиле толкави проблеми. |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Абе што корист од два со два, само ќе го преместиме РЕКОРД под земја. 3со 3 е подобро, за да се задржи континуитетот од партизанска, и после кога ќе излезе непосредно пред комплекс банки пак да си продолжи со три. И не само поради тоа. Што да речеме ако се деси сообраќајка доле. Пристап нема никаков и автоматски закрчен сообраќај. Ако веќе отвараме градилиште да го направиме асално. Финансиските издатоци не се многу поголеми за 6 ленти одколку за 4. Поскапо е накнадно да се проширува. Веќе е време да се планира ова!
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Генерално во ред е ова (иако имам резерви во однос со касарната Илинден), но само ако се редизајнира целата инфраструктура пошироко, за овие населби добро да се вклопат и добро да функционираат. Ме плашат забелешките на некои од стручњаците дека тоа не е случај...
2 х 2 е сосема доволно (ако е изградена и останатата мрежа), плус ЛРТ да проаѓа на посебен простор, а не да зафаќа 2 од тие зацртани 4 ленти. Ова во нормални услови не би било под знак прашање, но видовме дека новите верзии на Мал Ринг предвидуваат 2 х 2 без дополнителен простор за шини. ![]() А како тргнале работиве, можда ни тие 2х2 на крај нема да ги добиеме ![]() ![]()
![]() Каков ли страотен коктел од корупција, неспособност и неодговорност е потребен, за некој воопшто да помисли да спомнува таква работа, во името на којзнае какви интереси. ![]() ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 20-Sep-2008 at 22:18 |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |