![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Македонија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 13> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() И мене многу ме интересира кои се тие „помодерни и попрактични решенија“ што ги имал во ракав Марјан Ѓорчев. ![]() Ајде нека повели нека ги претстави. Ако не, би било редно веќе да престане да се занимава со поткопување на проектот Јужен Булевар. И патем, господинот очигледно лаже-суши и без осет го пумпа бројот на објекти кои се засегнати од јужниот булевар, што не му е прв пат: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=123854#123854 Во денешно време такви лаги и глупости какви што сервира Ѓорчев може да се побијат за една минута со краток поглед на Google Earth! Особено е фасцинантно како градоначалникот ја врти наопаку работата во врска со дивоградбите. Демек не е проблемот во дивоградбите кои пречат за реализација на јужниот булевар, туку јужниот булевар бил проблемот затоа што им пречел на дивоградбите. Ваков став би бил разбирлив од сопственик на дивоградба, ама од градоначалник?!? Според функцијата, тој треба да е во прва линија на одбрана на урбанистичкиот ред, а не помеѓу саботерите на тој ред!
Деко, во врска со Маџир Маало, таму е прашање на соодветно обештетување на оние чиви имоти треба да бидат експроприрани. И ништо повеќе од тоа. Не може да биде прашање на нечив сентимент за домот, ниту може да станува збор личен суверенитет врз некое парче земја. Како што кажав претходно, експропријација на имот за потребите на битни јавни проекти не е измислување на топла вода. Механизмот експропријација постои и функционира многу долго во секоја нормална и напредна земја. И тоа е механизам кој обезбедува прогрес и општо добро. Замисли какви би биле градовите, ако ја послушаме логиката на дедото од Маџир Маало кој беше цитиран во текстот... Маџир Маалци треба да престанат да се држат до идејата дека за нив треба да важат некакви специјални правила. За нивните имоти треба да бидат фер обештетени и тука приказната завршува. Ниту имаат некакво божјо дадено право дека на таа земја треба да живеат за вјек и вјеков, ниту е нивно поради лични интереси да цртаат и да бришат булевари и да ја прецртуваат сообраќајната мрежа на градот. Edited by Cloverstack - 12-Aug-2012 at 21:15 |
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
„Ние имаме помодерни и попрактични решенија за тоа како да го решиме
проблемот со сообраќајот во нашата општина, а притоа да не го оштетиме
или, пак, да го забавиме развојот во Кисела Вода.“ Ќе го замолам господинот Марјан да не просветли кои се тие решенија. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еве го објектот и бараките на МЖ кај Водњанска кои долги години се претставуваат како непремостива пречка за спојување на ул. Народен Фронт со ул. Железничка и со тоа оформување на колекторскиот сообраќаен систем на Јужен Булевар, кој колекторски систем покрај тоа што би бил значаен чекор во реализација на мега-проектот, туку би овозможил битно подобрување на сообраќајот во Скопје и сам по себе. А овде се работи за должина од само околу 150 метри.
Локацијата е оваа: 41°59'32.87"N 21°25'23.28"E Разноразни бараки шупи и лимени гаражи ќе треба да се урнат, а за објектот (десно) не сум сигурен дека и воопшто треба да се урива за да се пробие улицата и да се направи оваа круцијална сообраќајна спојка (а не дека е некој објект за кој што би требало да има преголеми дилеми и доколку треба да се руши). ![]() |
||
![]() |
||
FCB ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
|
Автопатот според мене не би пречел за изградба на железница. Едноставно можат да идат еден над друг. Сега колку финансиски би можеле тоа да го изведат е друга работа. Еве слика како би можело тоа да изгледа.
![]() И ако автопатот е вкопан, железницата може да биде на "ground level". Секако ке треба дасе води сметка и за околината да не се наруши амбиентот на населбите кај што ке поминува. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Оформување на железнички прстен (за тешка железница) внатре во самиот град, не знам дали и колку би било потребно или целисходно, особено во контекст на планираниот ЛРТ шински коридор.
Мислам дека непотребно стравуваш. 6 сообраќајни ленти со широчина од 3,75 метри (според најдарежливи стандарди) се вкупно 22,5 метри. Тоа остава доволно дополнителен простор и за повеќеколосечна пруга и за станици. Единствен голем проблем на трасата во Кисела Вода е оваа зграда: 41°58'55.42"N 21°26'40.59"E Таа зграда секако би се рушела за изградба на јужен булевар, така да не ја тангира нашава дискусија... После нејзе најблизок голем објект до трасата е оваа зграда: 41°58'52.34"N 21°26'45.60"E Но растојанието од нејзе до сегашната магистрална пруга изнесува цели 50 метри, а растојанието до првиот колосек од железничкото депо Лисиче изнесува цели 66 метри. Во овие 66 метри без проблем би можел да се смести и јужен булевар и 4 колосеци пруга, па и станица ако се процени дека токму на таа локација би била најцелисходна (а се сомневам дека тоа е оптималната локација за станица за градска железница). Јас мислам дека реализацијата на јужниот булевар не е пречка, туку напротив, од повеќе аспекти би делувала стимулативно за развој на софистициран шински сообраќај долж неговата траса. ![]() |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Ние сме особено познати по динамиката на градење автопати и пруги.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Времето ќе покаже со каква динмика е се остварува целото сообраќајно решение од дадениот моментален дуп. |
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
![]() Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок.. Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail.. Edited by mladen_s - 15-Mar-2012 at 17:26 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Погледни во Планот за Јужен булевар во овој дел од градот и ќе видиш дека тоа е и планот, како што спомнав и претходно јужшен булевар ќе биде подземја и технички во овој дел подвозник а сегашната врска која е во вид на подвозник нема да понира како што е сега. Што во основа е и подобро решение од сегашното каде врската со црниче релативно стрмно понира па се искачува стрмно само за да се пројде под јужен од црниче накај Мито Хаџивасилев Јасмин. |
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
Малку е надвор од темава прашањево: зошто не би можело тоа се изведе кон самото депо? Според мене доволни се три колосека - надворешните два за приградска железница - ЛРТ, а средниот за долги возови кои би се разминувале како и сега. Можеби не е идеално решение, но сосем доволно за наши услови, бидејќи дозволува и до 6 композиции на час (но не знам колку им треба за да се разминат во случајов).
Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав. ![]() Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата.. Edited by mladen_s - 14-Mar-2012 at 16:44 |
||
![]() |
||
FCB ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
|
Не сум многу оптимист дека Јужен булевар ке го прават во скоро време. Причина за тоа е дека го направија кружниот тек на Гологанов, кој според мене ке треба да се предизајнира ако се гради Јужен булевар. Исто така ја проширија улицата, а сега исто ке направат и со Првомајска. Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Најновата пречка е самиот објект што ќе го гради „Лимак“, но не само тој објект, со сите тие планирани зданија позади Рамстор ќе се затвори подземниот или надземниот коридор што би можел Ѓорче Петров да го поврзе со Кисела Вода во функција на заокружување на железничкиот прстен. Така што, оваа подземна сообраќајница од 800 метри ќе значи крај за ваквиот проект.
Второ, сегментот од Јужен булевар во Кисела Вода ќе поминува веднаш до постоечката пруга, со што повторно би се нарушило функционирањето на градската железница. Ако евентуално некогаш би се градела, тогаш би морало да се направи барем едно стојалиште во близина на населбата Кисела Вода или 11 октомври. Но и тоа не ми е поентата, ќе треба да се прави втор колосек или барем неколку раскрсници со кои би можело да се разминуваат возовите. Ако би се спровела градска железница во Скопје, тогаш токму на овој сегмент би имало најмногу возови, меѓуградски и градски. За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Како поточно Јужен булевар би пречел во развојот на градска железница? |
||
![]() |
||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|
![]() И сето тоа би било можно, но доколку во следниве години „Лимак“ побара од Градот стандарди, регулативи или можеби готов проект за каков било јавен превоз (трамвај, ЛРТ, метро, железница), а со цел да го изведат нивниот дел - што тогаш? Како што сега стојат работите, „Лимак“ ќе испроектира нешто, а според тоа ќе се гради се' друго. И не можам да кажам дека се виновни за тоа.. Ме интересира што стои во договорот што го потпишаа со Градот? |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Со таа разлика што Јужен бул. не ја исклучува градската железница, односно шински коридор кој би можел да се користи за неколку намени. Ова особено важи за делот студентски домови Гоце Делчев - Стара железничка ст. - Нова железничка ст. Погледни го линков:
http://www.google.com/search?q=attiki+odos&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=h9BfT9_rGdD2sgaTh827CQ&biw=1280&bih=586&sei=idBfT53NPIv5sgaO34C8CQ |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јужен булевар е гробарот на плановите за изградба на градска железница во Скопје, јас само тоа можам да го кажам. Би се вложиле огромни пари во неефикасниов проект кој засекогаш ќе ги уништи шансите за Скопје да добие градска железница, идентично како што и ја уништи некогашната пруга кон Ѓорче. Јас не гледам никакви придобивки од неговото градење, особено не на делот во општина Кисела Вода.
|
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Еве го линкот од Капитал: http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Па тоа е воглавно како повеќето урбани автопати изгледаат. во основа треба и да бидат вкопани ради намалување на буката од возилата. Ради тоа и деловите од градскиот автопат во берлин поминува во делови каде што е преблиску до станбените објекти е вкопан со странични улици кои имаат колекторска функција од страните.
http://static.panoramio.com/photos/original/7822267.jpg Edited by mirakuliks - 13-Mar-2012 at 17:50 |
||
![]() |
||
FCB ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 26-Jul-2011 Location: USA Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Последната дискусија ја префрлив овде од нишката за комплексот на Лимак, сепак тоа е нишка за зградата, а договорот потпишан вчера се однесува конкретно на Јужниот булевар.
Во право си дека сам по себе овој мал сегмент од јужниот булевар нема да има некакви битни позитивни ефекти од сообраќаен аспект, а може да зборуваме и за одредени компликации кои ќе ги предизвика (поврзувањето со остатокот од сообраќајната мрежа, кое во во вакви околности ќе биде некаква несмасна а веројатно скапа импровизација). Но сепак сум внимателен оптимист околу севкупните ефекти од овој развој на настаните и не гледам причина зошто би навивале проектов да пропадне. Би се сложил со mirakuliks дека во случајов можеме на овој краток сегмент да гледаме како на семе кое треба да ги пушти корењата. Едноставно, во време кога некои се залагаат за бришење на Јужниот булевар од урбанистичките планови, ова е силна порака во спротивен правец. Уште повеќе, ова ќе биде добар подстрек за изградба на нови делници, како и подстрек за изградба на шинскиот коридор долж трасата на булеварот. Необјасниво е и голема штета е што во ист период, без никаква координација се турка проектот за проширување на Митрополит Теодосиј Гологанов. Наместо финансиите и енергијата да се насочат пред се кон улицата Народен Фронт за да можат да се воспостават колекторските улици на Јужниот булевар, кои во оваа фаза сосема адекватно би се справиле со моменталниот сообраќај на добар дел од зацртаната траса на „јужен“, крајно ступидно и избрзано се протурка проектот за Гологанов. Солидна количина пари, енергијата и време се потрошени на проширување на Гологанов, а сега ќе треба да се прави и некаква тешка импровизација за негово поврзување со Јужниот булевар. Доколку „јужен“ се поврзуваше со еднонасочен Гологанов и со еднонасочен Народен Фронт, тоа ќе можеше да биде елегантно решено, а и идентично според долгорочната визија, за да не мора после да рушиме и повторно да градиме. А вака јасно е дека ќе мора да биде некоја привремена неефикасна крпеница. Нема дилема дека властите немаат ниту визија ниту одговорност и дека се изгубени во просторот ко муви без глави. Сепак барем овој пат за среќа не ми изгледа дека ќе направат трајна штета со овој изолиран сегмент на Јужниот булевар. Факт е дека не требаше вака да се турка проектот, дека требаше да биде многу подобро осмислено и координирано. Но сепак велам, барем е чекор во позитивен правец и барем нема да биде направена непоправлива штета поради направените пропусти, како што премногу често е случај. Се надевам дека она што го прочитан nylon е вистина (за за ширината на шинскиот коридор и за подземната станица). Тоа би било една многу светла точка (иако изолирана) во инфраструктурниот мрак во кој се наоѓаме. И за нив важи истото - сами по себе не би имале никакво значење, но мислам дека би имале одредена индукциона моќ за попаметно делување во иднина. За крај, мора повторно да се нагласи дека Јужен булевар без Крушевска република би изгубил најголем дел од смислата, па се надевам дека властите ќе си стават прст на глава и околу Крушевска република и дека еднаш засекогаш ќе им биде цврсто застанато на пат на игрите за нејзино бришење.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |