build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 13>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 12-Aug-2012 at 20:34


И мене многу ме интересира кои се тие „помодерни и попрактични решенија“ што ги имал во ракав Марјан Ѓорчев.   Toilet
Ајде нека повели нека ги претстави. Ако не, би било редно веќе да престане да се занимава со поткопување на проектот Јужен Булевар.

И патем, господинот очигледно лаже-суши и без осет го пумпа бројот на објекти кои се засегнати од јужниот булевар, што не му е прв пат:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=123854#123854
Во денешно време такви лаги и глупости какви што сервира Ѓорчев може да се побијат за една минута со краток поглед на Google Earth!

Особено е фасцинантно како градоначалникот ја врти наопаку работата во врска со дивоградбите. Демек не е проблемот во дивоградбите кои пречат за реализација на јужниот булевар, туку јужниот булевар бил проблемот затоа што им пречел на дивоградбите. Ваков став би бил разбирлив од сопственик на дивоградба, ама од градоначалник?!? Според функцијата, тој треба да е во прва линија на одбрана на урбанистичкиот ред, а не помеѓу саботерите на тој ред!



Originally posted by deko

Ne sum od SK ,i neznam tocno za shto se raboti,ama i vie shto komentirate deka treba itno da se iselat nekoi delovi od gradot,ako vi se sluceshe istoto ,sigurno nemashe da go prifatite taka lesno.Zmislete sega nekoj da ve iseli vshiot dom sega kaj shto ziveete.
Ова беше во врска со дискусијата за булевар Крушевска Република во Маџир Маало...

Деко, во врска со Маџир Маало, таму е прашање на соодветно обештетување на оние чиви имоти треба да бидат експроприрани. И ништо повеќе од тоа. Не може да биде прашање на нечив сентимент за домот, ниту може да станува збор личен суверенитет врз некое парче земја. Како што кажав претходно, експропријација на имот за потребите на битни јавни проекти не е измислување на топла вода. Механизмот експропријација постои и функционира многу долго во секоја нормална и напредна земја. И тоа е механизам кој обезбедува прогрес и општо добро. Замисли какви би биле градовите, ако ја послушаме логиката на дедото од Маџир Маало кој беше цитиран во текстот...

Маџир Маалци треба да престанат да се држат до идејата дека за нив треба да важат некакви специјални правила. За нивните имоти треба да бидат фер обештетени и тука приказната завршува. Ниту имаат некакво божјо дадено право дека на таа земја треба да живеат за вјек и вјеков, ниту е нивно поради лични интереси да цртаат и да бришат булевари и да ја прецртуваат сообраќајната мрежа на градот.


Edited by Cloverstack - 12-Aug-2012 at 21:15
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 11-Aug-2012 at 08:13
Originally posted by Нова Македонија


Судбината на 400 куќи и две згради виси на конец

Од градот велат дека во тек е собирањето на забелешките по стручната расправа за нацртот на генералниот урбанистички план, по што ќе се дефинира и конечната верзија


Сѐ уште е неизвесна судбината на петстотини објекти што се наоѓаат во општината Кисела Вода, на трасата по која треба да се направи долго планираниот Јужен булевар, кој треба да поминува низ сите општини, од Сарај до Драчево. Најзасегната од изградбата на оваа сообраќајница, која треба да е подземна, е општината Кисела Вода, која е и единствената општина што категорично е против изградбата на овој булевар, затоа што освен што сметаат дека решението за изградбата на Јужниот булевар е застарено, ќе треба да се урнат и околу 400 куќи во населбата Градинар и две згради во населбата 11 Октомври.

Марјан Ѓорчев, градоначалникот на општината, вели дека на сите состаноци и координации со градските власти кажал дека изградбата на овој булевар со години го кочи развивањето на нивната општина. Според него, булеварот, кој се протегнува во плановите од 1966 година, е застарено решение што воопшто не му е потребно на градот.
- Ние имаме помодерни и попрактични решенија за тоа како да го решиме проблемот со сообраќајот во нашата општина, а притоа да не го оштетиме или, пак, да го забавиме развојот во Кисела Вода. Трасата на Јужниот булевар поминува низ средината, низ центарот на нашата општина и тука ќе треба да минуваат камиони, автобуси и возила, па според нас, тоа не е соодветно решение. Не смееме ниту да го заборавиме фактот дека Јужниот булевар бил планиран во време кога во нашата општина немало околу 13 илјади дивоградби. А сега, иако граѓаните имаат поднесено документи за легализација, ние не можеме да ги легализираме зашто не знаеме што ќе се случи со Јужниот булевар и дали неговата траса ќе поминува токму кај тие објекти - објаснува градоначалникот Ѓорчев.

Тој вели дека од градот го одбиле нивното барање и дека засега трасата на Јужниот булевар останува иста.
Од градот велат дека во тек е собирањето на забелешките по стручната расправа за нацртот на генералниот урбанистички план. Откога ќе завршела оваа фаза, ќе се дефинирала конечната верзија на генералниот урбанистички план.
Новиот булевар ќе се гради на шест метри длабочина и со шест ленти во двата правца, а треба да го гради турската компанија „Лимак“, која го купи земјиштето со површина од 32.000 квадратни метри на лицитација за 3,27 милиони евра. Над подземниот булевар компанијата треба да изгради станбен, трговски и хотелски комплекс. Според предвиденото, сообраќајницата ќе се пушти во употреба за шест години.

Автор: Александра Денковска

Фотографија: Игор Бансколиев

Извор: http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=81012943213&id=14&prilog=0&setIzdanie=22652


„Ние имаме помодерни и попрактични решенија за тоа како да го решиме проблемот со сообраќајот во нашата општина, а притоа да не го оштетиме или, пак, да го забавиме развојот во Кисела Вода.“ Wallbash

Ќе го замолам господинот Марјан да не просветли кои се тие решенија.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 27-Jun-2012 at 17:41
Еве го објектот и бараките на МЖ кај Водњанска кои долги години се претставуваат како непремостива пречка за спојување на ул. Народен Фронт со ул. Железничка и со тоа оформување на колекторскиот сообраќаен систем на Јужен Булевар, кој колекторски систем покрај тоа што би бил значаен чекор во реализација на мега-проектот, туку би овозможил битно подобрување на сообраќајот во Скопје и сам по себе. А овде се работи за должина од само околу 150 метри.

Локацијата е оваа:
41°59'32.87"N  21°25'23.28"E

Разноразни бараки шупи и лимени гаражи ќе треба да се урнат, а за објектот (десно) не сум сигурен дека и воопшто треба да се урива за да се пробие улицата и да се направи оваа круцијална сообраќајна спојка (а не дека е некој објект за кој што би требало да има преголеми дилеми и доколку треба да се руши).


Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 20-Mar-2012 at 03:39
Автопатот според мене не би пречел за изградба на железница. Едноставно можат да идат еден над друг. Сега колку финансиски би можеле тоа да го изведат е друга работа. Еве слика како би можело тоа да изгледа.

И ако автопатот е вкопан, железницата може да биде на "ground level".
Секако ке треба дасе води сметка и за околината да не се наруши амбиентот на населбите кај што ке поминува.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 20-Mar-2012 at 01:34
Originally posted by BOJAN

Најновата пречка е самиот објект што ќе го гради „Лимак“, но не само тој објект, со сите тие планирани зданија позади Рамстор ќе се затвори подземниот или надземниот коридор што би можел Ѓорче Петров да го поврзе со Кисела Вода во функција на заокружување на железничкиот прстен. Така што, оваа подземна сообраќајница од 800 метри ќе значи крај за ваквиот проект.
Мислам дека поврзувањето на Ѓорче Петров и попатните реони многу поадекватно ќе биде со ЛРТ линија (или линии) низ самиот град и со приградска железница која ќе ја користи постојната пруга преку Скопје Север и Бардовци. Според мене тоа е подобро решение отколку градска железница на овој сегмент од јужниот булевар. Шински коридор за ЛРТ долж јужен булевар е секако планиран и се надевам дека барем во овој случај нема повторно да бидеме крајно непријатно изненадени со некаква лудост.

Оформување на железнички прстен (за тешка железница) внатре во самиот град, не знам дали и колку би било потребно или целисходно, особено во контекст на планираниот ЛРТ шински коридор.



Originally posted by BOJAN

Второ, сегментот од Јужен булевар во Кисела Вода ќе поминува веднаш до постоечката пруга, со што повторно би се нарушило функционирањето на градската железница. Ако евентуално некогаш би се градела, тогаш би морало да се направи барем едно стојалиште во близина на населбата Кисела Вода или 11 октомври. Но и тоа не ми е поентата, ќе треба да се прави втор колосек или барем неколку раскрсници со кои би можело да се разминуваат возовите. Ако би се спровела градска железница во Скопје, тогаш токму на овој сегмент би имало најмногу возови, меѓуградски и градски. За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел.

Мислам дека непотребно стравуваш. 6 сообраќајни ленти со широчина од 3,75 метри (според најдарежливи стандарди) се вкупно 22,5 метри. Тоа остава доволно дополнителен простор и за повеќеколосечна пруга и за станици.

Единствен голем проблем на трасата во Кисела Вода е оваа зграда:

41°58'55.42"N  21°26'40.59"E

Таа зграда секако би се рушела за изградба на јужен булевар, така да не ја тангира нашава дискусија...  После нејзе најблизок голем објект до трасата е оваа зграда:

41°58'52.34"N  21°26'45.60"E

Но растојанието од нејзе до сегашната магистрална пруга изнесува цели 50 метри, а растојанието до првиот колосек од железничкото депо Лисиче изнесува цели 66 метри. Во овие 66 метри без проблем би можел да се смести и јужен булевар и 4 колосеци пруга, па и станица ако се процени дека токму на таа локација би била најцелисходна (а се сомневам дека тоа е оптималната локација за станица за градска железница).

Јас мислам дека реализацијата на јужниот булевар не е пречка, туку напротив, од повеќе аспекти би делувала стимулативно за развој на софистициран шински сообраќај долж неговата траса.


Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 17-Mar-2012 at 12:24
  Ние сме особено познати по динамиката на градење автопати и пруги.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 16-Mar-2012 at 12:09
Originally posted by mladen_s



Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок..

Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail..


Времето ќе покаже со каква динмика е се остварува целото сообраќајно решение од дадениот  моментален дуп.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 15-Mar-2012 at 17:25


Јасно ми е како е тоа во планот - зборувам за привремено решение. „Лимак“ го има наједноставниот дел - сложените активности остануваат на јавен трошок..

Ако Градот во одреден момент не почне со таа огромна трансформација на цела околина на подвозникот па потоа и Стара Рампа, по 6 години ќе имаме ситуација каде тунелот ќе завршува слепо.. Освен ако не променат уште нешто и го поврзат на кружните текови горе = fail..

Edited by mladen_s - 15-Mar-2012 at 17:26
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 15-Mar-2012 at 10:26
Originally posted by mladen_s


Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав.

Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата..



Погледни во Планот за Јужен булевар во овој дел од градот и ќе видиш дека тоа е и планот, како што спомнав и претходно јужшен булевар ќе биде подземја и технички во овој дел подвозник а сегашната врска која е во вид на подвозник нема да понира како што е сега. Што во основа е и подобро решение од сегашното каде врската со црниче релативно стрмно понира па се искачува стрмно само за да се пројде под јужен од црниче накај Мито Хаџивасилев Јасмин.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 14-Mar-2012 at 16:44
Originally posted by BOJAN

За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел.


Малку е надвор од темава прашањево: зошто не би можело тоа се изведе кон самото депо? Според мене доволни се три колосека - надворешните два за приградска железница - ЛРТ, а средниот за долги возови кои би се разминувале како и сега. Можеби не е идеално решение, но сосем доволно за наши услови, бидејќи дозволува и до 6 композиции на час (но не знам колку им треба за да се разминат во случајов).

Originally posted by FCB

Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.


Доколку тоа е „конечното решение“ тогаш да се надеваме дека не си во право. Но како привремено решение би било донекаде и прифатливо. Спорно е тоа што се продаде толку долга парцела чија источна граница е преблиску до подвозникот за Црниче. Имено, доколку се оставеше простор во јавна сопственост, постојниот булевар Македонија би можел да се спушти во „Лимак-тунелот“. Вака, за да може истиот да се користи, ќе мора темелно да се разруши подвозникот и да се промени цела околина, што ќе чини многу и ќе биде целосно на јавен трошок (бидејќи делот под парцелата е всушност наједноставниот). Би сакал да верувам дека во тие 6 години Градот ќе го направи сето тоа, па можеби и целиот Јужен булевар, ама некако сум сомничав.

Доколку парцелата што се продаде на Лимак беше малку пократка од двете страни, мислам дека ќе се оставеше многу повеќе простор за различни решенија. Секако, проблем е и катната гаража спроти Макпетрол, но да не навлегувам во историјатот на локацијата..



Edited by mladen_s - 14-Mar-2012 at 16:44
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 14-Mar-2012 at 16:24
Не сум многу оптимист дека Јужен булевар ке го прават во скоро време. Причина за тоа е дека го направија кружниот тек на Гологанов, кој според мене ке треба да се предизајнира ако се гради Јужен булевар. Исто така ја проширија улицата, а сега исто ке направат и со Првомајска. Можеби планот им е да ги поврзат овие два булевара со тунелот како замена за Јужен. Да се надеваме дека не сум во право.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 14-Mar-2012 at 10:45
Најновата пречка е самиот објект што ќе го гради „Лимак“, но не само тој објект, со сите тие планирани зданија позади Рамстор ќе се затвори подземниот или надземниот коридор што би можел Ѓорче Петров да го поврзе со Кисела Вода во функција на заокружување на железничкиот прстен. Така што, оваа подземна сообраќајница од 800 метри ќе значи крај за ваквиот проект.


Второ, сегментот од Јужен булевар во Кисела Вода ќе поминува веднаш до постоечката пруга, со што повторно би се нарушило функционирањето на градската железница. Ако евентуално некогаш би се градела, тогаш би морало да се направи барем едно стојалиште во близина на населбата Кисела Вода или 11 октомври. Но и тоа не ми е поентата, ќе треба да се прави втор колосек или барем неколку раскрсници со кои би можело да се разминуваат возовите. Ако би се спровела градска железница во Скопје, тогаш токму на овој сегмент би имало најмногу возови, меѓуградски и градски. За вакво нешто треба простор, а мислам дека Јужен булевар со неговата изградба би го одзел.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 14-Mar-2012 at 01:13
Originally posted by BOJAN

Јужен булевар е гробарот на плановите за изградба на градска железница во Скопје, јас само тоа можам да го кажам. Би се вложиле огромни пари во неефикасниов проект кој засекогаш ќе ги уништи шансите за Скопје да добие градска железница, идентично како што и ја уништи некогашната пруга кон Ѓорче. Јас не гледам никакви придобивки од неговото градење, особено не на делот во општина Кисела Вода.

Како поточно Јужен булевар би пречел во развојот на градска железница?
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 14-Mar-2012 at 00:24


И сето тоа би било можно, но доколку во следниве години „Лимак“ побара од Градот стандарди, регулативи или можеби готов проект за каков било јавен превоз (трамвај, ЛРТ, метро, железница), а со цел да го изведат нивниот дел - што тогаш?

Како што сега стојат работите, „Лимак“ ќе испроектира нешто, а според тоа ќе се гради се' друго. И не можам да кажам дека се виновни за тоа.. Ме интересира што стои во договорот што го потпишаа со Градот?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 13-Mar-2012 at 23:54
Со таа разлика што Јужен бул. не ја исклучува градската железница, односно шински коридор кој би можел да се користи за неколку намени. Ова особено важи за делот студентски домови Гоце Делчев - Стара железничка ст. - Нова железничка ст. Погледни го линков:

http://www.google.com/search?q=attiki+odos&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=h9BfT9_rGdD2sgaTh827CQ&biw=1280&bih=586&sei=idBfT53NPIv5sgaO34C8CQ
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 13-Mar-2012 at 23:49
Јужен булевар е гробарот на плановите за изградба на градска железница во Скопје, јас само тоа можам да го кажам. Би се вложиле огромни пари во неефикасниов проект кој засекогаш ќе ги уништи шансите за Скопје да добие градска железница, идентично како што и ја уништи некогашната пруга кон Ѓорче. Јас не гледам никакви придобивки од неговото градење, особено не на делот во општина Кисела Вода.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 13-Mar-2012 at 22:54
Originally posted by Cloverstack

Се надевам дека она што го прочитан nylon е вистина (за за ширината на шинскиот коридор и за подземната станица). Тоа би било една многу светла точка (иако изолирана) во инфраструктурниот мрак во кој се наоѓаме. И за нив важи истото - сами по себе не би имале никакво значење, но мислам дека би имале одредена индукциона моќ за попаметно делување во иднина.

Еве го линкот од Капитал: http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 13-Mar-2012 at 17:49
Па тоа е воглавно како повеќето урбани автопати изгледаат. во основа треба и да бидат вкопани ради намалување на буката од возилата. Ради тоа и деловите од градскиот автопат во берлин поминува во делови каде што е преблиску до станбените објекти е вкопан со странични улици кои имаат колекторска функција од страните.
http://static.panoramio.com/photos/original/7822267.jpg


Edited by mirakuliks - 13-Mar-2012 at 17:50
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 13-Mar-2012 at 16:35
Еве јас како го замислувам Јужен булевар. Ова се слики од Филаделдија. Низ самиот центар поминува автопат, US 676. Има по три ленти во двете насоки. Укопан е и скоро да не се приметува од горе. Не се нарушува амбиентот, а си ја врши функцијата.



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 13-Mar-2012 at 15:40
Последната дискусија ја префрлив овде од нишката за комплексот на Лимак, сепак тоа е нишка за зградата, а договорот потпишан вчера се однесува конкретно на Јужниот булевар.



Originally posted by Andrej_LJ

Јас би го повикал Кловер да даде мислење околу оваа работа бидејќи е најзапознаен со ситуацијата. Мене ми изгледа дека треба да се молиме ова да не се изгради и да пропадне замислата. Според мене (не сум читал доста околу ова и не сум запознаен), само лудак (какви што несомнено се градските власти, тоа го имаат на n-големи и долгорочни проекти докажано) може да го гради Јужен бул. вака на кратки парчиња и не како поголема целина. Ова ќе даде еднакви резултати како да речеме да почне да се гради метро мрежа во даден град со две станици, меѓусебно оддалечени 800 метри. Што ќе решат овие 800 метри, кога главниот проблем е запушената раскрсница кај Нова Македонија и тоа само во правец од МХ Јасмин кон Теодосиј Гологанов?! Повторно целиот сообраќај се забива во кружен тек на истата раскрсница.
Втора нејасна работа ми се овие кружни текови, дали се според ГУПот или сега се лепнати со цел оефтинување и се разбира аматеризација на целиот проект.

Во право си дека сам по себе овој мал сегмент од јужниот булевар нема да има некакви битни позитивни ефекти од сообраќаен аспект, а може да зборуваме и за одредени компликации кои ќе ги предизвика (поврзувањето со остатокот од сообраќајната мрежа, кое во во вакви околности ќе биде некаква несмасна а веројатно скапа импровизација). Но сепак сум внимателен оптимист околу севкупните ефекти од овој развој на настаните и не гледам причина зошто би навивале проектов да пропадне. Би се сложил со mirakuliks дека во случајов можеме на овој краток сегмент да гледаме како на семе кое треба да ги пушти корењата. Едноставно, во време кога некои се залагаат за бришење на Јужниот булевар од урбанистичките планови, ова е силна порака во спротивен правец. Уште повеќе, ова ќе биде добар подстрек за изградба на нови делници, како и подстрек за изградба на шинскиот коридор долж трасата на булеварот.

Необјасниво е и голема штета е што во ист период, без никаква координација се турка проектот за проширување на Митрополит Теодосиј Гологанов. Наместо финансиите и енергијата да се насочат пред се кон улицата Народен Фронт за да можат да се воспостават колекторските улици на Јужниот булевар, кои во оваа фаза сосема адекватно би се справиле со моменталниот сообраќај на добар дел од зацртаната траса на „јужен“, крајно ступидно и избрзано се протурка проектот за Гологанов. Солидна количина пари, енергијата и време се потрошени на проширување на Гологанов, а сега ќе треба да се прави и некаква тешка импровизација за негово поврзување со Јужниот булевар. Доколку „јужен“ се поврзуваше со еднонасочен Гологанов и со еднонасочен Народен Фронт, тоа ќе можеше да биде елегантно решено, а и идентично според долгорочната визија, за да не мора после да рушиме и повторно да градиме. А вака јасно е дека ќе мора да биде некоја привремена неефикасна крпеница.

Нема дилема дека властите немаат ниту визија ниту одговорност и дека се изгубени во просторот ко муви без глави. Сепак барем овој пат за среќа не ми изгледа дека ќе направат трајна штета со овој изолиран сегмент на Јужниот булевар. Факт е дека не требаше вака да се турка проектот, дека требаше да биде многу подобро осмислено и координирано. Но сепак велам, барем е чекор во позитивен правец и барем нема да биде направена непоправлива штета поради направените пропусти, како што премногу често е случај.

Се надевам дека она што го прочитан nylon е вистина (за за ширината на шинскиот коридор и за подземната станица). Тоа би било една многу светла точка (иако изолирана) во инфраструктурниот мрак во кој се наоѓаме. И за нив важи истото - сами по себе не би имале никакво значење, но мислам дека би имале одредена индукциона моќ за попаметно делување во иднина.

За крај, мора повторно да се нагласи дека Јужен булевар без Крушевска република би изгубил најголем дел од смислата, па се надевам дека властите ќе си стават прст на глава и околу Крушевска република и дека еднаш засекогаш ќе им биде цврсто застанато на пат на игрите за нејзино бришење.




Originally posted by alexgizh

Со кое право користат мој рендер, кој не само што не е официјален, туку и не ни соодветствува на локацијата?
Пишале „јужен булевар“ на гугл пребарување и присобрале неколку сликички што им се појавиле, без воопшто да знаат што е претставено на нив. Издвоиле пола минута за „истражувањето“, но ставиле наслов за да човек си помисли дека ако кликне, којзнае што ќе види и научи. Површност и мизерија на највисоко ниво!

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.