![]() |
![]() |
![]() |
Автобуски постојки и терминали |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 19> |
Author | ||
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() И Титаник бил непотоплив, ама видиш... ![]() Edited by Danndy - 14-May-2013 at 04:10 |
||
Traveling.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Се монтираат новите модерни автобуски постојки
ЈСП почна да го реализира проектот за модернизација на автобуските постојки. На подрачјето на Кисела Вода ја постави првата од планираните 226 што треба да се монтираат заклучно до крајот на годинава. Во оваа прва фаза, пак, планирано е да се постават 50 постојки заклучно до крајот на јуни годинава. Ќе има по пет за секоја општина. Од ЈСП објаснуваат дека има два типа постојки, тип А со димензии 4,2 метри должина и 1,4 метри ширина, такви ќе има 178, и тип А дупла со димензии 8,4 метри должина и 1,4 метри ширина, такви ќе се постават вкупно 48. Сите стојалишта имаат натстрешница, застаклени површини меѓу столбовите со сигурносно калено стакло, информативна табла со име на постојката, мапа на градот, како и возен ред на автобусите кои поминуваат на автобуската постојка, клупа за седење за три лица и канта за отпадоци. Автобуските постојки се изработени од галванизиран нерѓосувачки челик, покриени се со лексан, застаклени се со калено стакло со дебелина од 10 милиметри, а дизајнот на информативната табла беше избран на јавен конкурс. Надлежните уверуваат дека постојките се безбедни од кршење со камен, па дури и чекан. За новите стојалишта градските власти ќе потрошат околу 66 милиони денари, издвоени во три фискални години. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EB820FED8C7FAC43A2C28823E2D4A644 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
99,9% се идентични со рендерот (тој 0,1 посто оди на бојата што ја сменија, а ако гледаш чак и клупата не е иста као на рендерот, него излгеда као поефтина верзија). Таблата е иста, нормално у реалност со вметнати броеви на автобусите и тоа е тоа. Колку и да е лош рендерот, изработката е таа. Али fair enough викаат Енглезите, имаш право на демократска реплика, ама факт е дека ќе ти биде запаметен постот од пред некој месец и оној од пред некој ден. Јас барем немам осцилации во моите ставови. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
HugoGoulding ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
![]() ![]() |
|
Да, на вториот рендер изгледаат лошо, тоа е највеќе поради сивата и нереална боја на конструкцијата, лошата и не реалистична обработка на анимацијата, чудните димезии и изглед на корпата, недоволно обработената инфо табла, и нереалната претстава на стаклото.
И пишав солидно, значи не мислам дека се 5ка, ниту пак 1ца, туку 3ка. Едноставни и пристојни (занемарливи во просторот, не бодат очи), модерни (под модерни не мислам на футуристички, туки бидејќи се целосно застаклени од 4 страни согледувајќи ја само металната конструкција, тоа е доволно за нешто да се класифицира како модерно.) А и многу ми се допаѓа што постојките се ослободени од тие глупави рекламни паноа. Одлична транспарентност имаат со што перцепцијата на околината е 360 степени, а кога се празни не сметаат однадвор гледани во визурата. Сигурен сум дека стаклата се доволно дебели и имаат соодветна UV заштита во врска со сонцето ... Опасно ми го "спопика" нема што, тоа што на Andrej_Lj никако да му успее ... ![]() Edited by HugoGoulding - 12-May-2013 at 15:03 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Му го спопика невидено!
![]() Ја сега да видиме што имаш да кажеш? |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Двојни аршини или "под притисок" го промени мислењето? Е ова не разликува нас, "хејтерите на све што ново се прави кај нас" (не е ова мој став, напротив голем дел тоа упорно го повторуваат) и сите останати кои првично се осмелувате да критикувате, ама коа тоа истото ќе го види светлото на денот ондак е ок, сосема солидно, не е лошо, бла бла бла... Првата верзија е светлосни години подобра од реалнава. Или пак ќе ми реплицираш со no comment? Или пак ипак постојкава не е иста као на вториот рендер? |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
ОК, нашетани сте, по цел Нов Зеланд сте биле, ама кажете ми во која нормална земја на постојката не го пишува името на постојката, и колку постојки без билборд сте виделе во нормален европски град? Апсолутен дебилизам, освен секако ако мислат уште еден тендер за кој да ги земе билбордите на постојките.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
totobobo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Apr-2013 Online Status: Offline Posts: 247 |
![]() ![]() |
|
Целосно се согласувам со тебе, инаку можеме на секоја постројка во било која метропола во Европа да и најдеме мана, дека е прениска, странично немала стакло, има малку место за седење... |
||
Interceptor design
|
||
![]() |
||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|
Иако ја разбирам потребата секогаш да се има подобро и поинтересно, од друга страна, како прилично нашетан човек по светот, одговорно ви тврдам дека постојките изгледаат горе-долу како скопските (по начелен облик и функционалност), а сите овие примери што ги давате не се вообичаен стандард и се посебни иницијативи во поединечни случаи. Споредувајте ги нив кога некој ќе излезе со такво нешто кај нас. Обичните постојки се секаде обични и сеприсутни.
Edited by Граѓанин - 12-May-2013 at 02:13 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Јас друга разлика помеѓу овие и старите не гледам освен што се друга боја и имаат карта...
Edited by kiriOK - 12-May-2013 at 01:54 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Не знам само како може оваа од Келн да изгледа полошо од нашава. Има одличен билборд, матно стакло од позади, фина информативна табла и правоаголна форма на покривот = успешен рецепт за убава постојка. Баш поради тоа што вакви има низ поголем дел од Европа лично се надевав дека ќе ги стават и кај нас. Немора JCDecaux да влезе во Македонија за да имаме асални билборди, се виде дека новиве билборди се навистина одлични, ама ретро постојки кои и до сега ги имавме е најлошата комбинација која градот ја избра. Се согласувам дека онаа од Есен не е ништо нарочито, ама дефинитивно примерот од Келн би сакал да го видам на приградските постојки. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Требаше некои вакви... погодни за наши услови...
![]() ![]() Еве и од внатре... ![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Има илјадници урбанизирани градови на планетава па така технички што и да направите го има некаде. Поентата е да се ископира она кое е најдобро, најфункционално и сл. а не едноставно да се каже "вакви има на запад". Да има но има и поинакви.
Погоре постирав слика од старите и не забележувам разлика со новите сем бојата. Во секоја случај факт е дека е добро што се мењаат ама не е ништо посебно за да го величат до толку. Па на крај краева, постројки требало/треба да се поставуваат континуирано секоја година и да се обновуваат, 3.500 евра не треба да е проблем за градот годишно да издвојува средства за 10-15 постројки како доживотна ставка. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
|
Еве на пример една постојка од кај мене од Есен....нели од таа Европа со која нема шанси ни да се споредуваме...
![]() Мене од изгледот на овие постојќи ми се повраќа на пример...и башка што не заштитуваат ни од дожд ни од ветер... Еве уште една од Келн... ![]() Што е сега на оваа на пример толку прекрасно на изглед што кај нашите е катастрофално? А по влажното на земјата баш убаво се гледа до каде фаќа во внатрешноста кога врне дожд...или пак за капацитетот за седење... Ајде баш ме интересира. Edited by kire85 - 11-May-2013 at 15:59 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
„На прашањето како ќе ги заштитат стаклените делови од вандали, Трајановски изрази надеж дека граѓаните ќе ги чуваат и дека нема да ги кршат. Рече дека би било невкусно да набавеле метални и непроѕирни. Но, во секој случај, најави поголема контрола.“
Надежта последна умира ![]() http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8D9ED6136B5C2A4694D99854C114E562 Edited by Џоле - 11-May-2013 at 12:46 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
За нешто што било најавувано сензационално со години нормално е да се имаат големи очекувања.
Ова што го видов не заслужува такво медиумско внимание и сечење ленти ТУКУ истите треба да се постават преку ноќ и ќутенката исто како што се поставуваат споменици! Најобична метална застаклена конструкција со хартиена мапа и клупа за двајца. Толку! Што се разликува од старите сем што има помалку место за седење? ![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Се убив од пресметки и пишување за на крај да не ми ја прати пораката. Како и да е еве кратка форма од мојот пост. Значи во глобала мислам дека е некоректно да се коментира кога никој од нас не ги знае спецификите на стаклото кое е користено за покривот и страничните прегради. Од она што излезе во дневник за кровот е користен Polycarbonat Lexan кој е добар УВ изолатор а и отпорен на екстремни температурни разлики со што мислам дека се работи за сосема добар избор. Страничните прегради се од материјал отпорен на удари и со 10 мм дебелина. Според мене и овде се работи за polycarbonat но во случајот без УВ фолии. На крај многу е важно кога нешто се коментира како репер да се зема и цената на чинење во нашиот случај се работи за 50двојни и 176 единечни кабини или попросто земено 276 единечни кабини со должина од 4,2 м и ширина од 1,4 м. Вкупната цена на чинење е 66 милиони денари или 239.130 денари (3.900 евра) по кабина. Од онаа што го пресметав. 8 милиметарски лексан чини 90 евра по метар квадратен.Ако се земе дека една кабина има покривка од околу 6,5 метри квадратни доаѓаме до околу 600 евра за материјалот за покривот. Страничните прегради се со површина од околу 11 метра квадратни а цената на чинење на материјалот е околу 100 евра по квадрат или вкупно за кабината 1.100 евра. Со ова доаѓаме до 1.700 евра само за стаклените површини. Ако на ова се додадат и профилите, лакирањето, беторињането, корпите за отпадоци, информативните табли, клупите , како и работната рака многу лесно се доаѓа до заклучок дека се работи за исклучително поволна „зделка„. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да си ми жив и здрав! Точно вакво нешто очекував, барем за неколкуте централни постојки! Да заличиме на нешто нормално, не само ефтиност и невкус да дува од сите страни! Но, ќе се сложиш од функционален аспект оваа постојка е далеку подобра од нашата: - место за реклама. Зошто ЈСП би се откажал од место за реклама и со тоа огромни дополнителни приходи, кога таа е најприродно да биде поставена на страната на заминување на автобусите? Цел град се бомбардира и гуши со рекламни табла, само на најприродното место ги нема. И сега ќе стане уште еден ѕид за лепење на огласи! -солидна метална конструкција, наместо нашава која делува (може конструктивно да си е здрава), но делува како да ќе ја дувне ветер. -стаклата се обележани или гравирани! Секаде се така бидејќи не е толку тешко човек да не ги види и да се лупне во нив. Да не зборуваме што даваат одлична шанса за гравирање на грбот на даден град или логото на фирмата па со тоа значително допринесуваат за естетскиот впечаток! -си има долга клупа или уште подобро за потесните тротоари да нема места за стоење туку само за наслонување. Знаете онакви парапети во форма на даски каде можете да си ги потпрете задниците. Модификација за потесни тротоари бидејќи не зафаќаат толку место. -многу, многу важно! Името на постојката и линиите кои сообраќаат на неа мора да се напишани и правоаголно од улицата (демек во насока на движење на пешаците)! Човек не мора да влезе на станицата, за да види дали му одговара или не. Исклучително потребно и ја прави станицата далеку повидлива и впечатлива. И на сево ова ако го додадам фактот дека целата станица е стаклена, вкл. и кровот (а слободно можел да биде непрозирен и метален како на сликава) и ќе ја пече сонце преку целиот ден и ако кажам дека овие станици ги чекавме со децении, како можам да бидам задоволен? ЕДИТ: да, сонцето и неговата сенка не се статична работа, но исто така и луѓето не се и можат да стојат онаму каде што во моментот нема сонце. Нашите станици не нудат таква можност, оти од сите страни се без заштита. Се разбира неможеме станиците да ги направиме непробоен бункер, но нашево е варијанта нула, не варијанта минимум. ЕДИТ 2: И бидејќи станицата промотор беше баш Дом за слепи ќе прашам има ли легенда за слепите лица во форма на таблица со браиловото писмо или нашата заложба за овие луѓе е чисто декларативна. Многу се сомневам да има! Edited by Andrej_LJ - 11-May-2013 at 11:04 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Tony Martin ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Aug-2012 Location: EU Online Status: Offline Posts: 124 |
![]() ![]() |
|
Не би имал ништо против кога некои постојки на одредени локации би се разликувале од стандардните, но само доколку ги исполнуваат прописите и се донации од уметници или фирми, а со тоа не го празнат непотребно буџетот на градот... Па дури ни ако една или две се во тој барок стил што беше овде спомнат...
Еве неколку необични постојки во светот: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Како и една футуристичка: http://www.designbuzz.com/eyestop-futuristic-bus-stop-gives-an-access-to-your-mailbox/ ![]() Edited by Tony Martin - 11-May-2013 at 08:36 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 19> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |