Репортажа од железница - Битола |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Falcon
Newbiе Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1 Topic: Репортажа од железница - Битола Posted: 17-Jun-2012 at 03:55 |
Прекината е некаде крајот на осумдесетите или почетокот на деведесетите. Реконструкцијата е најавена следната пролет со финансирање во поголем дел од ИПА фондовите на Европската унија.
|
|
maestro
Senior Member Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply #2 Posted: 17-Jun-2012 at 03:32 |
Ме интересира зошто и од кога е прекината линијата Битола-Лерин? И какви се најавите за рестартирање?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3 Posted: 04-Feb-2011 at 23:25 |
Во интервју за неделникот Публика министерот Јанакиевски информира дека делницата Битола-Кременица ќе биде готова до 2014 година.
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #4 Posted: 03-Feb-2011 at 22:32 |
Blagodarime na iscrpniot odgovor Tomo441-506...
Edited by zookisk - 03-Feb-2011 at 22:33 |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #5 Posted: 03-Feb-2011 at 15:47 |
Mi bese smesno dodeka gi citav odgovorite na toa sto moze da e ova...
katanci, trakatancii... Stanuva zbor za t.n. iskliznica ili lizgalka. Nejzina funkcija e da gi spreci vagonite koi eventualno bi se samorazdvizile i bi pretstavuvale opasnost so nivnoto izlaganje na otvorena pruga ili vlezot vo stanicno podracje. So naiduvanje na venecot na trkaloto od vagonot na ovaa lizgalka, isiot se kacuva na nea i se isfrla od kolosekot so sto "patuvanjeto" na vagonot/te tuka zavrsuva i ne pretstavuva opasnost za ostanatiot soobrakaj na prugata. Postavuvanjeto na lizgalkite se vrsi na dva nacina: -dalecinski -racno Kaj dalecinskoto postavuvanje, lizgalkata (crveniot del nad sinata) se otvara so samoto postavuvanje na svrtnicata za vozenje po toj kolosek ili pak so dopolnitelen taster za simnuvanje na lizgalka. Racno se postavuva ili otvora so pomos na lost i gjule identicen kako onoj na svrtnicite. Inaku, ovie lizgalki voobicaeno se postavuvaat vo stanicite na onie koloseci na koi se ostavaat vagoni za utovar ili istovar. Postoi i signalen znak (plava kvadratna ploca so bel rab) koj koga e svrten so celoto nakaj masinovozacot togas "manevriranjeto e zabraneto" (lizgalkata e na sina), odnosno koga e svrten stranicno "manevriranjeto e dozvoleno" (lizgalkata e simnata od sina). Pozdrav, Tomo441 Edited by tomo441 - 03-Feb-2011 at 15:51 |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #6 Posted: 28-Dec-2010 at 17:15 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #7 Posted: 08-Feb-2010 at 00:58 |
Имeто на станицата некогаш било испишано на свое место
Нешто што на многу битолски железничари не им беше познато дека од оваја станица тргнувал пампурот, па морав да им ја покажам оградата која е изградена од 600 мм шини Запуштени и заборавени остатоци од историјата на станицата Битола Некогашното депо за парни локомотиви Запоседната од некоја автомеханичарска работилница Водо торањ за парни локомотиви Водо појник за истите |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #8 Posted: 08-Feb-2010 at 00:58 |
Тоа му доаѓа ко катанец, може да се провали, но е забрането
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #9 Posted: 08-Feb-2010 at 00:43 |
Edited by Danielbtmk - 04-Apr-2021 at 15:52 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #10 Posted: 08-Feb-2010 at 00:34 |
Не му ја сфаќам намената?
Кога е црвено светло тоа е спуштено, и? Веројатно ако машиновозачот не видел дека е црвено (дали е можно да не знае дека е затворена пругата?) ова нема да го запре возот, може само беља да предизвика. Туку да не тропам глупости, ќе ми објасните |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #11 Posted: 07-Feb-2010 at 23:24 |
Edited by Danielbtmk - 04-Apr-2021 at 15:51 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #12 Posted: 07-Feb-2010 at 17:31 |
Даљинска контрола на затворена пруга |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 07-Feb-2010 at 17:26 |
Што е ова
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #14 Posted: 07-Feb-2010 at 16:58 |
Еве нешто поубаво од БТ железница... (од страна кон СК) ...............................................
...............................................
......................................
.....................................
............................................
.......................................
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #15 Posted: 07-Feb-2010 at 10:56 |
зејтин и наливно вино тераат со цистерниве кај нас, за време ембаргото на србија, под изговор дека се носи масло се пуштаа цели композии нафта... |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #16 Posted: 07-Feb-2010 at 03:06 |
ПОПИС мора да се направи |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #17 Posted: 07-Feb-2010 at 02:49 |
Владо не оставаш ни еден праг да ти промакне!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #18 Posted: 07-Feb-2010 at 02:40 |
Нека пукне пролет, евеме мене кај вас
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #19 Posted: 07-Feb-2010 at 02:32 |
До меџитлија пеш (зависи брзината) 2 до 2 и пол часа. Имам одено неколку пати. А последната слика е од мостот пред кравари на враќање од патот го сликав... |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #20 Posted: 07-Feb-2010 at 00:56 |
Danielbtmk, Прекрасна репортажа но за жал тажна.
Прашање - последната слика од мостот е во Кравари или пред тоа? - дали можеш да претпоставиш колку има отприлике пеш до Меџитлија а ме интересира и делот Кременица-Живојно со некој рудник за лигнитен јаглен ??? lslcrew, такви прагови одавна се употребувале, само незнам како стигнале таму сега! |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |