Електрични локомотиви |
Post Reply | Page 123 15> |
Author | |
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply
#1 Topic: Електрични локомотиви Posted: 08-Jun-2022 at 14:48 |
|
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #2 Posted: 08-Jun-2022 at 14:47 |
Железничка станица Велес завчера
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #3 Posted: 20-Mar-2020 at 19:44 |
Супер фотки.
Интересно да и покрај толку дронови сеуште немаме фотка на новиве локомотиви од птичја перспектива... |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #4 Posted: 20-Mar-2020 at 19:19 |
MŽT 443 003, Miladinovtsi, North Macedonia by toma.bacic, on Flickr
MŽT 443 003, Miladinovtsi, North Macedonia by toma.bacic, on Flickr MŽT 443 004, Negotino, North Macedonia by toma.bacic, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #5 Posted: 12-Jan-2020 at 12:09 |
Поради Договорот за добрососедство, отсега па натаму сѐ ќе мора да оди преку Бугарија
(мала шега) |
|
За сè има вторпат
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #6 Posted: 11-Jan-2020 at 22:24 |
Шо барале преку Бугарија? |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #7 Posted: 11-Jan-2020 at 21:46 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #8 Posted: 07-Jan-2020 at 17:51 |
Стигнати се:
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #9 Posted: 26-Dec-2019 at 16:38 |
Од фејсбук страницата на Клуб на љубители на железниците во Македонија
|
|
За сè има вторпат
|
|
FiLo
Senior Member Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 142 |
Quote Reply #10 Posted: 17-Nov-2019 at 06:26 |
^
Баш ме интересира дали има некој инфо колку чини да се изврши електрификација на пругата Велес - Битола ? Ја мислам дека возењето со електричен воз е каде каде поштедливо отколку со дизел, плус да додадеме дека електричните каде каде побрзо забрзуваат од дизелите, особено од Кенеди (иако ми е легендарна локомотива со невероватен звук кога забрзува) |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #11 Posted: 16-Nov-2019 at 21:24 |
Нема електрифицирана пруга кон Битола, може да сообраќаат само дизел. |
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #12 Posted: 16-Nov-2019 at 17:34 |
Дали испорачувањето на сите овие локомотиви ќе значи на пример враќање на експресниот воз СК-БТ? Јас колку што разбрав укинат е веќе скоро две години поради недостиот на возни гарнитури...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 16-Nov-2019 at 14:10 |
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #14 Posted: 04-Sep-2019 at 11:46 |
Или доколку некој може да ја „начека„ локомотивата на поминување покрај некое повисоко место (мост, зграда)
па де направи фотографија од горе. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #15 Posted: 01-Sep-2019 at 16:18 |
Таква фотографија може да направи некој што работи во влеча зошто мислам дека локомотивата е паркирана внатре во некоја од гаражите.
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #16 Posted: 01-Sep-2019 at 06:19 |
Sase (или некој од останатите членови на форумов) дали од некаде може да се направи фотографија од височина на која би се гледале пантографите и останатата кровна опрема на локомотивава? . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #17 Posted: 23-Aug-2019 at 14:21 |
Владата се подготвува да ја тужи кинеската компанија за неиспорачаните локомотиви
Кинеската „ЦРРЦ Џуџоу“ која годинава требаше да ги испорача локомотивите за македонската железница најверојатно ќе заврши на меѓународен арбитражен суд бидејќи не го исполнила договорот за испорака на уште три локомотиви од договорените четири. Владата планира да ги заштити павата на земјава во договорот со кинеската фирма. Неодамна Владата ѝ даде рок од 15 дена на Железници транспорт да достави информација за тоа кој арбитражен суд е надлежен за овој договор и да достави информација за состојбата со локомотивите со правно и техничко образложение зошто е испорачана само една од договорените четири локомотиви, како и за моменталната состојба со патничките гарнитури, со причини зошто не е направен технички прием за истите. Од ова информација ќе зависи дали кинеската компнија ќе биде тужена за непочитување на договореното. Проектот за набавка на локомотиви како и Проектот за набавка на патнички гарнитури се финансирани од кредити од ЕБОР. Договорот за набавка на четири електрични ломотиви меѓу кинеската „ЦРРЦ Џуџоу“ (China National Railway Locomotive & Rolling Stock Industry Corporation) и МЖ „Транспорт“ беше потпишан во јануари 2017 година. Него од македонска страна го потпиша поранешниот директор на транспорт Никола Костов. Обврска на кинеската компанија беше да ги испорача локомотивите до април годинава, но пристигна само една од четирите планирани. Инвестицијата вредна осум милиони евра беше обезбедена преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а се реализира во рамки на Проектот за обнова на возниот парк. Од кинеската компанија претходно беа набавени и шест нови патнички гарнитури. Од Железници-транпорт велат дека е формирана комисија кој работи на задачата, но до каде е постапката и дали има улови за тужба, иако ветија не одговорија на прашањата на Плусинфо. https://plusinfo.mk/%d0%b2%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d1%81%d0%b5-%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%83%d0%b2%d0%b0-%d0%b4%d0%b0-%d1%98%d0%b0-%d1%82%d1%83%d0%b6%d0%b8-%d0%ba%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81/ |
|
За сè има вторпат
|
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #18 Posted: 03-Jul-2019 at 20:46 |
Скоро 2 месеци поминаа откога ја видов како ја возеа оваа локомотива и од тогаш ја немам видено незнам што се случи .
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15194 |
Quote Reply #19 Posted: 29-Jun-2019 at 15:56 |
Немам сретнато таква вест по медиумите.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #20 Posted: 28-Jun-2019 at 00:17 |
Дали некој налетал на информација за наводна некомпатибилност (што и да значи) на кинеските електрички?
|
|
Post Reply | Page 123 15> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |