Од соседството |
Post Reply | Page 123 44> |
Author | |
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply
#1 Topic: Од соседството Posted: Yesterday at 18:54 |
Нели знаеш дека секогаш има луѓе кои се „за“ и други кои се ,,против,,.Но, генерално, повеќето се задоволни.БДЖ е во таква жална состојба што што и да дојде ќе биде многукратно подобро.На оние кои размислуваат трезвено и објективно им е јасно дека со овие вагони моментално се консолидира состојбата на одреден период, уште повеќе што веќе 5 години пропаѓаат тендерите за набавка на нови двокатни возови, електрични гарнитури и push pull возови.Германските вагони се во многу добра состојба и со исклучително поволна цена, климатизирани и се многу подобри од тоа што беше моментално. |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2020 |
Quote Reply #2 Posted: 20-Jun-2024 at 16:49 |
@Галилео, каков е ставот мнението на јавноста во Бугарија за тоа што се купуваат репарирани вагони? Дали имаше негодувања дека треба да се купуваат исклучиво нови? Или имаше и такви кои го одобруваат тоа што се оди на поефтината варијанта?
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply #3 Posted: 18-Jun-2024 at 18:22 |
Во мај БДЖ купи 76 вагони втора употреба од Deutsche Bahn. Од нив 66 се вагони од втора класа со места за багаж и велосипеди, а 6 се опремени за превоз на лица со намалена подвижност. Останатите 10 вагони се од типот ,,бистро,,.Произведени се во периодот 1989-1995 година, во 1917 година са поминали комплетен ремонт , поправка и замена на опремата.Вагоните се од 3 различни производствени серии, затоа има разлика во интериора и локацијата на седиштата.Цената на един вагон е около 200 000 лева или вкупно 30 милиони лева за сите.
В Бг. веке се испорачани 36 вагони, кои поминаа тестови и се во процес на ребрендирање и промена на ливерата во сина боја. Првиот воз со овие вагони ќе биде пуштен оваа сабота на линијата Софија-Бургас. |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply #4 Posted: 22-Nov-2023 at 20:09 |
Реновираната станица Стара Загора пуштена во употреба.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply #5 Posted: 18-Nov-2023 at 11:10 |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #6 Posted: 24-Oct-2023 at 08:31 |
Официјално отворена железничката станица Прокоп во Белград. Им требаа само 46 години да ја довршат
Edited by Џоле - 24-Oct-2023 at 08:32 |
|
За сè има вторпат
|
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 875 |
Quote Reply #7 Posted: 22-Oct-2023 at 22:05 |
Edited by hcitrS - 22-Oct-2023 at 22:06 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #8 Posted: 21-Oct-2023 at 11:34 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #9 Posted: 21-Jul-2023 at 16:17 |
https://www.youtube.com/watch?v=UjNTt1lVuBo
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #10 Posted: 04-May-2023 at 21:44 |
Видео репортажа за брзиот воз меѓу Нови Сад и Белград:
|
|
За сè има вторпат
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply #11 Posted: 19-Mar-2023 at 14:39 |
Рециклирани вагони за БДЖ во фабриката за вагони во град Дрјаново.
Проект Сокол. |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply #12 Posted: 12-Jan-2023 at 17:32 |
[QUOTE=Џоле] Некој странец патувал низ Балканот во 2022 и фоткал работи поврзани со железницата (делот за Македонија е ставен во нишката за Мак. железници низ слика и видео)
Ова е Бугарија Много интересен извештај за балканските станици.Би сакал да го продолжам со уште две интересни станици.. Мојта наjомилена бугарска станица - Русе. Единствената станица во Бг. во неокласичен стил.Прекрасна е... Железничката станица во Бургас е исто така многу импресивна и елегантна. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #13 Posted: 11-Jan-2023 at 20:47 |
Грција
Солун Thessaloniki Train Station by Rail Explorer, on Flickr Thessaloniki Train Station by Rail Explorer, on Flickr Thessaloniki Train Station by Rail Explorer, on Flickr Thessaloniki Train Station by Rail Explorer, on Flickr Лариса Larissa Train Station by Rail Explorer, on Flickr Калабака Larissa 15:35 to Kalabaka 17:03 by Rail Explorer, on Flickr Kalabaka Train Station by Rail Explorer, on Flickr Плати Platy 13:34 to Florina 15:53 by Rail Explorer, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #14 Posted: 11-Jan-2023 at 20:43 |
Албанија и Косово ги ставам во иста објава поради малиот број на железнички станици
Албанија Елбасан Durres to Elbasan by Rail Explorer, on Flickr Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr Драч Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr Elbasan to Durres by Rail Explorer, on Flickr Косово Приштина Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr Пеќ (импресивна станица, ми се чини малку запуштена) Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr Pristina to Peja by Rail Explorer, on Flickr Косово Поле Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Kosovo Polje Train Station by Rail Explorer, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #15 Posted: 11-Jan-2023 at 20:37 |
Некој странец патувал низ Балканот во 2022 и фоткал работи поврзани со железницата (делот за Македонија е ставен во нишката за Мак. железници низ слика и видео)
Ова е Бугарија Варна (мошне импресивна станица) Varna Railway Station by Rail Explorer, on Flickr Varna Railway Station by Rail Explorer, on Flickr Софија (уште повпечатлива) Sofia Railway Station by Rail Explorer, on Flickr Sofia Railway Station by Rail Explorer, on Flickr Sofia Railway Station by Rail Explorer, on Flickr Ловеч Lovech station by Rail Explorer, on Flickr Lovech station by Rail Explorer, on Flickr Тројан Umarevtsi 15:55 to Troyan 17:08 by Rail Explorer, on Flickr Troyan Railway Station by Rail Explorer, on Flickr Банско Septemvri 12:40 to Dobrinishte 17:40 by Rail Explorer, on Flickr Bansko by Rail Explorer, on Flickr Добриниште Dobrinishte 18:05 to Bansko 18:18 by Rail Explorer, on Flickr Симитли Simitli by Rail Explorer, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1395 |
Quote Reply #16 Posted: 25-Jul-2022 at 18:40 |
Три нови локомотива Siemens Smartron за ЖП Товарни превози.
От Чехия пристигнаха още 2 ремонтирани локомотива. Общият брой реновирани машини става 7 , остават още 13. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #17 Posted: 15-Jun-2022 at 21:11 |
Обнова на пругите низ Косово
Пред две недели бев со точак накај Качаник и забележав дека од граница, пругата е целосно извадена сосе прагови и камен и се заинтересирав дали се работи за само делницата до Качаник, но еве на видеово се кажува дека се работи за целата пруга Север-Југ. Додека ние не можеме 2 километри автопат да направиме, Косово и пругата ќе ја обнови покрај автопатот. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
Quote Reply #18 Posted: 19-Mar-2022 at 16:15 |
Вучиќ и Орбан ја отворија за сообраќај брзата пруга Белград-Нови Сад
Пругата Белград-Нови Сад, во рамки на меѓународната пруга Белград-Будимпешта, денес беше пуштена за сообраќај, а во првиот брз воз „Сокол” на таа релација кој пристигна во Нови Сад за 33 минути, се наоѓаа српскиот претседател Александар Вучиќ и унгарскиот премиер Виктор Орбан, јави дописникот на МИА од Белград. Возот на оваа делница ќе сообраќа со максимална брзина од 200 километри на час, според возниот ред треба да сообраќа пет пати дневно, а цената на билетот во промотивниот период ќе биде 300 динари (2,5 евра) во еден правец. Делницата меѓу Белград и Нови Сад од околу 75 километри е дел од идната брза пруга до Будимпешта, и таа е дел од кинеската глобална иницијатива „Појас и пат” за инфраструктурни врски меѓу Европа и Азија. Кога ќе се заврши изградбата на оваа делница, до Будимпешта со воз ќе се патува за помалку од три часа. Проектот за модернизација на железницата се проценува на околу две милијарди, а започнат е во 2016 година на самитот на 16 земји од Централна и Источна Европа и Кина. Во првиот брз воз беа и премиерката Ана Брнабиќ и владините министри, како и изведувачите – кинеските компании „China Railway International Company” и „China Communications Construction Company”, како и руската железничка компанија „RZD International” и српски фирми. Вучиќ истакна дека отворањето на делот од брзата пруга е голема работа за двете земји. – Секогаш можеме да сметаме на пријателството на Унгарија. Ова е одлична работа, за еден час и осум минути ќе бидеме во Суботица. Во Будимпешта ќе стигнеме за помалку од три часа. Тоа е голема работа за нашата економија. Многумина ќе дојдат од Будимпешта да го посетат Белград. Забележуваме раст на трговската размена, нагласи Вучиќ. Премиерот на Унгарија, Виктор Орбан изјави дека сега може да се види, со оглед на моменталната ситуација во Украина, дека изградбата на оваа траса е правилен потег на унгарските и српските власти. – Во нашите срца е војната што може да се види во историјата на унгарските граници, а тоа е најлошото сценарио и најдобрата војна е онаа што може да се избегне. Сега кога светот стана неизвесен, мораме повторно добро да размислиме за многу работи, Србите и Унгарците мора да ревидираат многу работи, изјави Орбан. Договорениот рок за завршување на преостанатиот дел од работите на делницата Нови Сад – граница со Унгарија е до крајот на 2024 година, додека Унгарците треба да го завршат својот дел од брзата пруга од границата со Србија до Будимпешта кон средината на 2025 година. https://www.slobodenpecat.mk/vuchikj-i-orban-ja-otvorija-za-soobrakjaj-brzata-pruga-belgrad-novi-sad/ |
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20006 |
Quote Reply #19 Posted: 12-Sep-2021 at 14:33 |
Експресните возови меѓу главните градови во регионот и ЕУ се враќаат до крајот на 2025 година
Ова, како и договори за One Stop Go меѓу сите регионални партнери и соседните земји на ЕУ, за сите железнички гранични премини до четвртиот квартал на 2023 година е дел од Декларацијата што во рамки на железничкиот самит утре во Белград од македонска страна ќе ја потпише министерот Бочварски. ЕБОР, како еден од организаторите на самитот најави амбициозни планови во регионот за подобрување на квалитетот и брзината на услугите низ железничката мрежа преку проширување на Трансевропската транспортна мрежа во согласност со стандардите на ЕУ До крајот на 2025 година повторно да се воспостават директни експресни железнички врски помеѓу главните градови на Западен Балкан и Европска Унија е дел од содржината на декларацијата „Посветеност кон железниците“ што ќе се потпише на Железничкиот самит за Западен Балкан, утре, во Белград. Со ова би се возобновиле железничките врски со меѓународни експресни возови, кои веќе неколку години наназад постепено се укинуваа во регионот. Декларацијата, која со овластување од Владата од македонска страна ќе ја потпише министерот за транспорт и врски Благој Бочварски се повикува на подобра поврзаност на деловните субјекти и луѓето, дигитализација на железничките системи за меѓусебно поврзување и овозможување размена на податоци за прекуграничен превоз на патници и товарен транспорт. Освен ова, предвидено е во рамки на самитот сите регионални партнери и соседните земји на ЕУ да склучат договори за воспоставување One Stop Go на сите железнички гранични премини до четвртиот квартал на 2023 година. Со тоа треба да се олеснат процедурите за граничен премин на патници и товар. Во пресрет на утрешниот Железнички самит на Западен Балкан 2021 година, Европската банка за обнова и развој која е еден од неговите организатори заедно со Постојаниот секретаријат на Транспортната заедница и Европската инвестициска банка, најави амбициозни планови во регионот за подобрување на квалитетот и брзината на услугите низ железничката мрежа преку проширување на Трансевропската транспортна мрежа во согласност со стандардите на Европската Унија. Дополнително, ќе се зајакнува капацитетот за подготовка и имплементација на проекти и ќе се работи на подобрување на управувањето, како и безбедноста и одржувањето. -Железниците на Западен Балкан се на добар пат да се приспособат на железничката мрежа на ЕУ и паневропските коридори, а приоритет за регионот останува отворањето на пазарот, управувањето и интероперабилноста, изјави потпретседателот а ЕБОР Јурген Ригтеринк. Во интервју за „Еурактив“ и агенцијата Бета тој рече дека ЕБОР ќе продолжи да работи со државните железници, приватните инвеститори и клиентите и владите во регионот за да се остварат тие приоритети. За плановите на ЕБОР за железницата во Србија и регионот, посочи дека еден од најважните проекти што ќе го поддржат е реконструкцијата на делницата Белград-Ниш. -Во тесна соработка со ЕИБ и ЕУ, преку Инвестицискиот фонд за Западен Балкан, работиме на обнова и надградба на оваа клучна железничка делница на Пан-европскиот коридор 10 со цел зголемување на брзината на возовите до 200 километри на час, со подобрување на квалитетот на патничките и товарните железнички услуги, рече Ригтеринк и додаде дека Коридорот 10 ќе ги поврзе западна Австрија и северна Грција, значително зајакнувајќи ја европската интеграција по целата рута. На самитот ќе учествуваат министри за сообраќај од регионот и од земјите членки на ЕУ што се граничат со Западен Балкан, претставници на Европската комисија и професионалци од железничкиот сектор. Целта на собирот е унапредување на регионалната и европската сообраќајна политика, како и придонес за побезбеден, подобро поврзан и одржлив железнички транспорт. Одржувањето на Самитот се совпаѓа со пристигнувањето на возот Connecting Europe Express во регионот, со чие петнеделно патување по континентот се одбележува Европската година на железниците. Министерството за транспорт и врски информира дека овој воз на железничката станица во Скопје ќе пристигнеутре во 22 часот. Со него се претставува железницата како еден од најодржливите, најбезбедните и иновативните начини на транспорт. https://www.vecer.press/експресни-возови-меѓу-главните-град/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #20 Posted: 27-Aug-2021 at 13:46 |
Prvi korak ka gradnji brze pruge od Beograda do Makedonske granice Raspisan tender za projektovanje i izgradnju tunela 4 na deonici Stalać-Đunis vredan 40 mil EUR |
|
Post Reply | Page 123 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |