build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска автобуска станица - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Градска автобуска станица - Прилеп
    Posted: 09-Mar-2014 at 18:48
Тука веќе има напредок, не е како што беше на рендерите стаклениот дел е доста намален.



И една малку матна од далеку, десно се поставени и темелите на бензиската, колку што можев да залележам ја гради некоја струмичка фирма (Џет Оил или така нешто)


Edited by ovaj_stariov - 09-Mar-2014 at 18:49
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 23-Nov-2013 at 19:20
Среќа во несреќа, градежен работник паднал од овој објект во изградба, завршил со повреди, но барем извадил жива глава.
 
На Интернет страницата кон која води наредниот линк е објавен и видео клип поврзан со конкретната статија.
 
http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=32596
 

РАБОТНИК ОД СКОПЈЕ ТЕШКО ПОВРЕДЕН ПРИ ПАД ОД СКЕЛЕ ВО ПРИЛЕП

 
22.11.2013
 

 
Градежен работник од скопската фирма „Ама-стил“ изутрината околу 9 часот е повреден при пад од металната конструкција  при изградба на новата автобуска станица во Прилеп.Тони Петрески (41),паднал од 8 метри височина, при што се урнала и металната конструкција.Тој се здобил со тешки телесни повреди, па од градската болница во Прилеп, е префрлен на клиниката за трауматологија во Скопје.
 
„Човекот беше легнат на основата на градежниот објект, веднаш покрај него беше падната целата конструкција од скелето, се жалеше на големи болки. Се работи за повреди на карлицата, повреди на рбетниот столб, повреди на градниот кош и повреди на нозете“, изјави д-р Гоце Јонзоски, началник на службата за итна медицинска помош.
Вработените во Ама стил кои работат на објектот, велат дека Петрески е работник со искуство. Од фирма инвеститор- Пелагонија бус пак велат дека тој несоодветно се качувал по скалата.Но,истрагата ќе покаже кои се причинита за несреќата, невниманието на работникот или пак пропусти во работата на фирмата подизведувач.

 
„Не се качувал од внатре како што треба се качувал по скалата од надвор и таман дошол горе колку да се фати за кровот, малку се занишал и како паднал, го виделе другите работници кога бил долу паднат“, изјави Пецо Ефтимџиоски, вработен во Пелагонија бус-Скопје.
 
Инвестицијата за новата автобуска станица се проценува на околу милион евра. Овој проект беше дел од изборната програма на градоначалникот Марјан Ристески.
 
[ Моника Талеска ]

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 17-Sep-2013 at 00:03
Баш сношти поминав има некои ископување налик на темели и ништо друго, сакав да сликам но веќе беше затемнето, ама реално и нема што да се види.

Додека пожарната не се пресели во новиот објект не очекувам некоја градежна офанзива тука.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 15-Sep-2013 at 10:15
Има ли некој информации и фото-материјали до каде е изградбата на прилепската автобуска станица? Претпоставувам дека барем дел од објектот е подигнат. Со каква динамика се работи?
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 20-Jun-2013 at 22:50

Според новиот ГУП за Прилеп, треба да се спојат Војводинска и Трајко Николоски (улицата што води за стариот пат за Битола), баш како што има нацртано Тркало, патот треба или да оди со тунел или со мост над пругата. Додека улицата што е пишана 516 треба да се затвори т.е. да не постои сегашниот премин за возила преку пругата поради небезбедност. Исто така предвидено е кај што се спојува Булеварот со Војводинска и Егејска да има кружен тек. Булеварот, Улицата Трајко Николоски, улицата Леце Котески (патот за Крушево)според ГУП треба да бидат со 4 ленти и средишно зеленило.
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 20-Jun-2013 at 17:47
Originally posted by zabegan

новиов проект мене ми се чини како подобар од стариот, ако ги споредиме



Исто и мене.Дополнително, дури сега можам да се ориентирам точно како ќе е се поставено, покрај бензинската на Макпетрол...т.е. после добро загледување гледам дека е сосема нова бензинска

И дали според видеото, ќе се спојат Војводинска со улицата кон индустриската зона и стариот пат за Битола? Исто и 4 ленти за ул.516 и булеварот Гоце Делчев?


Edited by Тркало - 20-Jun-2013 at 18:04
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 20-Jun-2013 at 15:31
новиов проект мене ми се чини како подобар од стариот, ако ги споредиме
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 19-Jun-2013 at 13:01
Јас не го делам мислењето дека Прилеп се развива којзнае колку многу, поточниот збор би бил се средува.
Под развивање барем јас разбирам економско зајакнување, а од многу време во Прилеп нема ништо ново на тој план.

И за средувањето можам да најдам доста забелешки за тоа како неплански се прават многу работи, но општо земено во таа свера од сите гарнитури што го воделе градот оваа е дефинитивно најдобра досега.

Edited by ovaj_stariov - 19-Jun-2013 at 13:11
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 19-Jun-2013 at 12:50
Да браво и јас сум изненаден од Прилеп ,него не ми е јасно ,зашто нема наведено изведувач на информативната табла ?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 19-Jun-2013 at 12:36
Браво за Прилеп. Неверојатно колку брзо се развива овој град. 
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 19-Jun-2013 at 12:33
Веќе можи да ставите едно чеканче

Поставени камен темелите за новата автобуска станица





Во присуство на Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, сопствениците, градоначалникот Марјан Ристески и пред голем број на граѓани, денеска беа поставени камен темелите на нова автобуска станица.
“Станицата ќе биде на 500 до 700 метри квадратни со сите неопходни објекти и простор за автобуската станица. Сакаме да се категоризираме во прва категорија со работно време 24 часа. Ќе има билетарница, тобако, да се издава простор под наем за други придружни објекти. Веќе имаме искуство во ова дејност. Сопственици сме на автобуски во Берово, Штип, Велес ”, вели Горан Трпкоски претставник на Фирмата „Пелагонија бус“. Според градоначалникот Марјан Ристески изградбата на нова современа автобуска станица во Прилеп се заговараше со децении, зашто сегашната во центарот на градот не задоволува никакви услови. Новиот поширок простор околу новата автобуска станица ќе се доуредува. - Во близина е железничката станица. Преку Европската унија и Владата заедно со локалната самоуправа се обезбедени средства за уредување на целиот простор што ќе ја зафаќа железничката станица - тротоарите, зелените површини, осветлувањето, сообраќајно уредување со кружни текови, изјави градоначалникот Ристески. Досегашниот Противпожарен дом, на чие место ќе се гради станицата, ќе биде дислоциран во старите простории на СОУ ,,Ристе Ристески – Ричко”. Новата автобуска станица ќе биде менаџирана од компанијата Пелагонија бус.

http://prilep.gov.mk/news/mk/postaveni-kamen-temelite-za-novata-avtobuska-stanica/
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 18-Mar-2013 at 16:40
Една анимација,инаку засега на терен нема ништо
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 02-Dec-2012 at 01:15
Originally posted by Тркало


Веројатно оваа фирма Пелагонија Бус е сосем различна од превозникот Пелагонија Транс, газда на сегашната ‘станица‘.Само ме збуна ова дека се веќе газди на станиците во Берово, Штип и Велес.Мислам дека на првите две газда е Берово Транс , а третата порано беше Тедико...ај ќе го почекаме Sanos_A за посигурни информации од Истокот...

Една потврда - Пелагонија Бус не е во никаква врска со превозникот Пелагонија Транс и е заедничка ќерка фирма на Руле Турс и Берово Транс кои веќе спомнав дека се концесионери или сопственици на АС во Берово и Скопје (веројатно како посебни субјекти) + Велес и Штип каде е ‘газда‘ заедничкиот субјект.
Од неврзани муабети слушнав и за нивна наводна заинтересираност за АС Охрид.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 21-Nov-2012 at 18:55
Јас имам информација дека во целата работа се вклучени руле-турс но не можам да потврдам 100%

Originally posted by Тркало


Во ваква нова ситуација, можат да размислат да го обноват делот од исклучокот кај Лагово, покрај Марфил и Сигурносно Стакло до под Железничка, за да не кружат на влез во Прилеп.
Интересна идеја,но мислам дека проблематична ќе биди улицата од терминалот до железничката станица која е доста тесна и минува низ еден рурален дел на градот.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 21-Nov-2012 at 18:03
Никнува нова автобуска станица во Прилеп, ќе ја менаџира „Пелагонија бус“
21/11/2012 // Пред 6 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај

Општина Прилеп денеска на електронска аукција ја продаде парцелата од 5.300 метри квадратни површина кај железничката станица, на која ќе се гради транспортен центар со нова автобуска станица.

Како купувач се јави Сања Шестакова, која најави дека станицата ќе биде пуштене идната година, а ќе се гради на површина од 500 до 700 метри квадратни, каде што ќе се сместат сите неопходни објекти и простор за автобуската станица. Исто така таа најави дека планираат се категоризират во прва категорија со работно време 24 часа.


Автобуската станица ќе ја менаџира фирмата „Пелагонија бус“.

„ Имаме искуство кога е во прашање автобускиот сообраќај. Сопственици сме на автобуските во Берово, Штип и Велес. Ќе се гради според стандарди и да се задоволат сите услови пропишани со закон за патен сообраќај“, вели Шестакова.


Веројатно оваа фирма Пелагонија Бус е сосем различна од превозникот Пелагонија Транс, газда на сегашната ‘станица‘.Само ме збуна ова дека се веќе газди на станиците во Берово, Штип и Велес.Мислам дека на првите две газда е Берово Транс , а третата порано беше Тедико...ај ќе го почекаме Sanos_A за посигурни информации од Истокот...

Во ваква нова ситуација, можат да размислат да го обноват делот од исклучокот кај Лагово, покрај Марфил и Сигурносно Стакло до под Железничка, за да не кружат на влез во Прилеп.

Edited by Тркало - 21-Nov-2012 at 18:18
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 01-Nov-2012 at 22:54
па јас работам таму(преку МВР) а колега од Прилеп ми е Кочо што замина во пензија пред некое време .тоа што се нуди е убаво ама за богати држави и градови.брзината на пристигнување можи да се добие и со други методи,не само вака(тоа се тековни проблеми за друга тема)
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 01-Nov-2012 at 22:26
Originally posted by gjoko

ги матит умот со три посебни единици.треба да се формираат 4 смени со по најмалку двајца возачи и двајца пожарникари,тоа е најмалку 16,по три места 48 луѓе во кои не е вкалкулирано дека некој се разболел,некој има годишен одмор ,и доаѓаме до бројка каде треба најмалку двојно повеќе од сегашните луѓе во единицата.

тоа се прави во Скопје каде градот е стварно голем и каде има релна потреба од дисперзирани единици.за Прилеп тоа е луксуз

Баш за тоа сакав мислење од некој навлезен во работите.Зошто вака на прв поглед изгледа интересно,но треба да се пресметаат позитивните и негативните страни на таков проект.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 01-Nov-2012 at 21:27
ги матит умот со три посебни единици.треба да се формираат 4 смени со по најмалку двајца возачи и двајца пожарникари,тоа е најмалку 16,по три места 48 луѓе во кои не е вкалкулирано дека некој се разболел,некој има годишен одмор ,и доаѓаме до бројка каде треба најмалку двојно повеќе од сегашните луѓе во единицата.

тоа се прави во Скопје каде градот е стварно голем и каде има релна потреба од дисперзирани единици.за Прилеп тоа е луксуз
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 01-Nov-2012 at 13:01
Originally posted by Cloverstack

А каде ќе се префрли пожарната станица?


Последно што слушнав дека возилата на пожарната ќе бидат разделени на три места низ градот со цел побрзо стигнување на одредената цел.
Сепак како главна база ќе биде старото ЕМУЦ на патот за Крушево не далеку од сегашната,другата дисперзирана база ќе биде во јавното претријатие СТЕРНА и за третото сеуште се барало решение.

Сепак ова го изјави градоначаникот на една пресконференција,дали е официално и колку е изводливо не знам,може @gjoko како позапознат со овие работи да даде свое мислење.

Вака некако,со црно сегашната пожарна,со црвено новата главна база,со плаво првата дисперзирана база.



Edited by ovaj_stariov - 01-Nov-2012 at 13:05
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 01-Nov-2012 at 02:16
А каде ќе се префрли пожарната станица?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.