build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #1221 Posted: 25-May-2011 at 14:53
Originally posted by my Macedonia

<table id="Table3" cellpadding="0" cellspacing="0"><t><tr valign="top"><td width="100%"><span id="TitleField" ="ItemTitle" maxlength="100" columns="30" style="width: 390px;">ИНТЕНЗИВНИ ГРАДЕЖНИ АКТИВНОСТИ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ГРАДСКИТЕ СООБРАЌАЈНИЦИ</span>
                                        <hr width="100%" noshade="noshade" size="1">
                                    </td>
                                    <td ="" align="left" width=
                                    </td>
                                </tr>
                                <tr valign="top">
                                    <td id="Holder" ="Normal">
                                    <p align="justify"><span><font face="Verdana">Денеска
/21.05.2011 година, сабота/ во централното градско подачје се одвиваат
интензивни градежни акитвности за реконструкција на улиците во
централното градско подрачје.</span>


<p align="justify"><span><font face="Verdana">Во рамките на овие
градежни активности се асфалтираат булеварот „Партизански одреди“,
булеварот Крсте Петков Мисирков и мостот кај хотелот „Холидеј ИН“, а се
врши подготвоката за асфалтирање на булеварот Кузман Јосифовски Питу и
улиците Васил Аџиларски и Стив Наумов.</span>


<p align="justify"><span><font face="Verdana">Градоначалникот
на Град Скопје, Коце Трајановски, денеска беше во обиколка на градските
сообраќајници што се реконструираат и истакна дека доколку не се влошат
временските услови, асфалтирањето на булеварите и улиците ќе биде
завршено заклучно со вторник /24.05.2011 година/.</span>


<p align="justify"><span><font face="Verdana">„Сакам да им се извинам
на граѓаните за отежнатото движење низ градските сообраќајници во текот
на изминатиот месец, но кога ќе заврши реконструкцијата граѓаните ќе се
движат по квалитетни сообраќајници и во оптимални
услови. Градот Скопје вложува максимални напори, но градежните
активности во голема мера зависат и од временските услови, кои беа
неповолни во текот на изминатиот месец“, изјави градоначалникот
Трајановски.</span>


<p align="justify"><span><font face="Verdana">Интензивните градежни активности се очекува да продолжат и во текот на утрешниот ден. </span>

</td></tr></t></table>http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4247&mid=482&tabId=1&tabindex=0


Кој е изведувач на оваа улица што се асфалтира на сликиве ?
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1222 Posted: 25-May-2011 at 22:52
Пред некој ден возев од Мал одмор до Соборна и не сум баш задоволен од асфалто. Многу нерамнини, а таму кај што отприлика почнува кракот за вртење лево кон Влада имаше и една дупка, која што нормално не ја очекував и фино ја закачив.

Edited by fichot - 25-May-2011 at 22:53
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1223 Posted: 25-May-2011 at 22:59

Не верувам во твоите коментари искрено
Ќе поминам па ќе дадам оценка.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1224 Posted: 26-May-2011 at 12:27
Originally posted by ko4ani

Кој е изведувач на оваа улица што се асфалтира на сликиве ?


Тоа е булевар Партизански одреди. Официјално изведувач е Пелагонија Гостивар, но механизацијата на терен била на некоја косовска фирма. Некој го имаше пишано и името на косовската фирма, во моментов не ми текнува.
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #1225 Posted: 26-May-2011 at 12:36
абе за ќотек сме и 3 точки...
Кракот кај Веро, а донекаде важи и за МХ Јасмин, релативно добар и рамен, спојот со „старите улици“ е стандард болка како и кај нивелирање шахти, а гледам на места не се менувани старите рабници кои иако се сеуште здрави, нема уште многу да траат.
Не велам дека требало се` да се смени, ама на некои места е смешно што по ваква интервенција на улиците тие останале старите и истите. Повторно филингот е како да е приправано. Исклучок на сите овие зафати е новиот булевар Илинденска, кај кој ако не цепидлачиме, ги помина пионерските болки што ги влечеме уште од комунизмот.
Булевар Србија можам да кажам дека генерално е прилично лошо изведен.
Ке почне ли надзор да работи и да се прави селекација за недоквакани фирми или....
.....   .......
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1226 Posted: 26-May-2011 at 19:10
Верувам дека кој често поминува по булевар Јане Сандански во близина на Тобако 2, сигурно го забележал проблемов.

41°59'17.79"N  21°27'12.51"E

Се работи за комбинација на неколку фактори кои на оваа локација создаваат тесно грло, а неретко и опасни ситуации. Факторите се следниве:
- Недооформена примарна сообраќајна мрежа во Скопје која ги изобличува сообраќајните текови на таков начин што она кое е веќе изградено е несоодветно за моменталната состојба.
- Непостоење на жолта лента на оваа локација, иако се работи за булевар со шест ленти (а и да постоше, гледаме колку се почитува на други локации... )
- Безобразно паркирање на коловоз, кое веќе долго време останува несанкционирано.

И што се случува... над 95% од сообраќајот се движи кон центар, а не кон стар аеродром, мада за двата правци на крстосницата се оставени ист број ленти, по две. Ова значи дека огромен број возила во последен момент се престројуваат од третата на втората лента. Уште полошо, токму на истиот дел на булеварот, на првата лента речиси секогаш има паркирани по еден-двајца-тројца идиоти. Така да дополнителен број возила е приморан да се престрои на втората лента, а автобусите на градскиот превоз неретко заглавуваат подолго време додека во гужва успеат да ги заобиколат паркираните каубојци. И со тоа втората лента на овој сегмент го презема целиот сообраќај од аеродром кон центар, а повеќето од нас знаеме колку е интензивен тој сообраќај во најголем дел од денот. Па не само што се прави гужва, туку во тоа надмудрување и брзање кој кога да се вклучи и кој кого да блокира се создава солиден потенцијал за незгоди.

Проблемот со паркираните битанги (воошто не се двоумам да ги наречам така, бидејќи пречесто ги гледам дури и како мртви ладни седат во возилата чекајќи некого, додека околу нив и заради нив се создава хаос) особено ескалираше откако беа поставени столпчињата на тротоарот, кој порано апсорбираше добар дел од оние што сакаат да се паркираат кај ќе им прдне. Па се прашувам, која е поентата да се постават столпчиња за да се спречи паркирање на тротоар, ама да се толерира паркирање на коловоз?!? А доколку барем овој фактор биде отстранет (кој воедно е и најлесен за решавање), ситуацијата драстично ќе се подобри.

Ама никогаш не сум видел да интервенира сообраќајна полиција, а камо ли пајак. Напротив, повеќе пати сум видел токму полицајци во полициско возило да бидат на местото на овие генерички бараби и говеда обележани на мапава. А еднаш имам видено и како си го оставија крајслерот токму пред постојката, и си седнаа во еден од тамошните локали, што не знам баш колку им е дозволено, ама секако дава добра слика за тоа каков ред владее во државава.


Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1227 Posted: 26-May-2011 at 19:30
Хахахахаха Кловер ме изнасмеа, ама ептен си во право. Еден период страшно се дигаа коли од тротоарот, после тоа им ставија ступчиња, па се паркираа на улица, па пак им ги дигаа колите и опет ништо од тоа. Проблем се кладиониците. Најчести паркирачи тука се тие што уплаќаат тикет и наместо да кружат од позади си се паркираат тука. Многу често се дешава некој да одвај избегне лупање со колите тука. И мене ми се има дешено али и пцуење не помага. Плус проблем се автобусите, кои ако има кола пред нив мора да се префрлат во втора лента што автоматски го кочи моментално цел сообраќај за колите накај Центар. Факт е дека и покрај сите лекови, нашиве возачи се ептен имуни станати. И полиција порано проаѓаше, свиреше, се дереа, ама ништо фајде од тоа. Не знам со ќотек не пробале уште, ама тешко и тоа да ја отргне оваа навика.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1228 Posted: 26-May-2011 at 19:34
Абе навистина „ќотек“ треба, ама со удирање таму кај што најмногу боли, по паричникот. Ама константно, додека не научат говедата дека овде (и на слични места) не смеат ни да помислат да паркираат.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1229 Posted: 26-May-2011 at 19:38
Ако почне ваквиот ќотек да се мава не треба да се застане во Аеродром туку треба да се „тепа„ по цело Скопје. И ај да е само проблемот со застој и гужва кај возилата уште полошо е со Велосипедистите и Пешаците кој како еколошки представници на сообраќајот по секоја логика би требало да бидат заштитени како бели мечки. Кај нас секако како и многу други работи вредностите се извртени. И оние што треба најмногу права да имат ги имат најмалку и буквално се борат за живот по скопските улици.
Незнам ама вака како што стојат работите мислам дека е скоро невозможно во догледно време да се дисциплинираме.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #1230 Posted: 26-May-2011 at 19:49
@Clover извини брат, ама грешка си.

Тоа не е бараба тоа е ШИЗИК што пие кафе у HAPPY. За таквите Лада Нива или нешто на Т55-ка
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1231 Posted: 26-May-2011 at 20:45
a i ovaa stoka ne se nauci da se priklucuva porano a ne pred krivina bukvalno vo sostojba e da te izbutka od lenta.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1232 Posted: 26-May-2011 at 21:03
Таа раскрсница е причично широка има четири ленти каде две продолжуваат за према Трета Македонска бригада проблемот е што натака булеварот не е пробиен и истата не е семафоризирана па по автоматизам се продолжува према центар нешто слично како приклучувањето према Илинденска кај мостот гоце делчев во центар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1233 Posted: 26-May-2011 at 21:15
Ама пак од друга страна пак незнам колку е обележан разделот на Булеварот, некако и според снимките се гледа дека премногу блиску до разделувањето е поставена сигнализација, барем хоризонталната... мислам дека би требало најмалку 50 метри поназад да има сигнализација, или би му дошло најмалку, веднаш после автобуската станица...

Edited by FoSsiL - 26-May-2011 at 21:16
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1234 Posted: 26-May-2011 at 22:23
KRUZEN TOK GJORCE PETROV




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1235 Posted: 27-May-2011 at 02:10
Кловер една од зафрканциите е веројатно еднонасочниот режим на Комаров што и тие што сакаат да идат да се паркираат на паркинзите позади зградата не би имале можност, друга работа е што кај железничка се создава некој добар почек па и поболеми гужви можат до тука до оваа раскрсница. А и преструктурирање на раскрсницат ане би дошло лошо, зашто сум приуметил на ваквите трискрсници како и онаа пред влада лентите не се по денешните стандарди па некаде од една се две нацртани, некаде обратно.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1236 Posted: 27-May-2011 at 14:14
Ubavo kje bese namesto beton i spomenik da stavea zelenilo kombinirani so golemi kameni, sepak ubavo e napraveno
КРУЖНИОТ ТЕК ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ И ОФИЦИЈАЛНО ОТВОРЕН ЗА СООБРАЌАЈ

Кружната крстосница – кружен тек меѓу улиците Ѓорче Петров, Воин Драшкоци и Радушка во општината Ѓорче Петров од денеска /27.05.2011 година/ и официјално е отворена за сообраќај. Вкрстувањето на овие три улици е решено со кружен тек со две коловозни ленти широки 7 метри и со нови пешачки и велосипедски патеки.

На официјалното отворање за сообраќај на кружниот тек во Ѓорче Петров присуствуваа градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, претседателот на Собранието на Република Македонија, Трајко Велјановски, министерот за внатрешни работи, Гордана Јанкуловска и градоначалникот на општината Ѓорче Петров, Сокол Митровски.

- Изградбата на кружниот тек меѓу улиците Ѓорче Петров, Воин Драшкоци и Радушка во голема мера ќе го намали сообраќајниот метеж што се создава во овој дел од градот. Големите редици возила кон излезот на Скопје, во правец кон Тетово што беа секојдневие на оваа крстосница ќе станат минато. Новиот кружен тек ќе овозможи поголема проточност на возила, без задржување на семафор. Со тоа ќе се зголеми и безбедноста во сообраќајот. Би сакал да им се заблагодарам на граѓаните за покажаното разбирање и трпение додека се изведуваа градежните работи на кружниот тек. Ова е прв кружен тек на толку прометна улица во градот, а Градот Скопје ќе продолжи да гради кружни крстосници на повеќе локации за да се намали сообраќајниот метеж – рече денеска градоначалникот Трајановски.

Кружниот тек во Ѓорче Петров е формиран на ниво на постојниот коловоз. За потребите на новото решение постојниот асфалт на вкрстувањето беше раскопан, сообраќајните знаци и осветлувањето беа дислоцирани, беше направен ископ на земја и формиран кружен тек. По должината на новоформираниот коловоз се поставени рабници, површината е тампонирана и покриена со нов асфалтен слој (БНС – 19 сантиметри и АБ – 6 сантиметри). Влезот во улицата Радушка е проширен и уреден.

Тротоарите и велосипедските патеки на кружната крстосница се покриени со бекатон-плочки. Велосипедските патеки се означени со црвена боја. Поставени се и заштитни столбчиња. Уличното осветлување на крстосницата е обновено.

Атмосферската канализација на кружниот тек е реконструирана и е во функција, со дополнителен број шахти. Одведувањето на атмосферските води е овозможено со изведба на вертикални сливници. На кружниот тек се поставени нови сообраќајни знаци, без семафори. Сообраќајот се одвива по принципот вртење во лево. 

На терен работеа екипите на градежната компанија „Пелагонија – Гостивар“.

Градоначалникот Трајановски рече и дека реконструкцијата на петте големи сообраќајници во централното градско подрачје е завршена и дека се очекува почетокот на градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Свети Климент Охридски.

- Булеварот Свети Климент Охридски треба да добие по три ленти во секоја насока, средишно зеленило и нови тротоари – рече градоначалникот Трајановски.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4257&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1237 Posted: 27-May-2011 at 14:46
Originally posted by my Macedonia

Ubavo kje bese namesto beton i spomenik da stavea zelenilo kombinirani so golemi kameni, sepak ubavo e napraveno

Овој кружен тек е измислен само ради правење на локација за споменик. Од сообраќаен аспект, кружен тек на оваа локација не прави никаква логика. Така да ако беше за зеленило и камења, веројатно немаше да има ниту кружен тек.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1238 Posted: 27-May-2011 at 15:16

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1239 Posted: 27-May-2011 at 16:38
Не можеа ли барем да го измијат пред отварање
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #1240 Posted: 27-May-2011 at 19:15
Е денес извозев кај НБМ, по новиот по втор пат нов асфалт (тој што го гребеа пак :-) ) и можам да кажам дека е на високо ниво - исто како Партизанска. Одлично.
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.