build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #1221 Posted: 25-May-2011 at 17:41
Забеган само да знаешдека МРИА може да слета на 10-тина аеродроми низ светот.(не заради должината туку заради ширината на пистата.
Back to Top
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #1222 Posted: 25-May-2011 at 17:45
А незнам колку од вас знаат дека продолжетокот на пистата ќе се користи само за полетување,а слетувањето ќе си биде како и до сега.Бидејки навигациските средства ќе останат каде што се,а од нив највеќе зависи каде ќе слета авионот(поготово во магла).
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #1223 Posted: 25-May-2011 at 18:40
Originally posted by Bobi

А незнам колку од вас знаат дека продолжетокот на пистата ќе се користи само за полетување,а слетувањето ќе си биде како и до сега.Бидејки навигациските средства ќе останат каде што се,а од нив највеќе зависи каде ќе слета авионот(поготово во магла).


Ова од сигурни извори ти е или твоја претпоставка?
Затоа што јас мислам дека системот за навигација многу лесно може да се приспособи на потребите на новата писта односно без воопшто физички да се преместува може само да се нацентрира (така лаички да се изразам)
Back to Top
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #1224 Posted: 25-May-2011 at 18:58
Дефинитивно!!!
Бидејќи конфигурацијата на теренот не го дозволува "центрирањето"!!!
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #1225 Posted: 25-May-2011 at 19:21
Originally posted by Bobi

Дефинитивно!!!
Бидејќи конфигурацијата на теренот не го дозволува "центрирањето"!!!


Не би се сложил,
Во погорниот пост пишав дека без физичко поместување би се нацентрирал, не гледам како конфигурацијата на теренот не би го дозволила тоа...
Инаку како што некаде поназад на форумов е објаснето од постручни лица се работи за ILS(Instrumental landing system) којшто според она што го гледам низ нетов се поставува непосредно пред пистата, ако идеш на гоогле еартх и го погледнеш нашиот аеродром ке видиш дека токму од каде што завршува новиот дел на пистата почнува илс-от, и од тука не гледам причина зошто не би можел да се користи...
http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
Back to Top
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #1226 Posted: 25-May-2011 at 19:38
Незнам со што се занимаваш но ти кажувам дека не е така како што мислиш.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1227 Posted: 25-May-2011 at 19:46
Нели има врска со тоа од каде почнува приодот при слетувањето? Колку што сфаќам јас не може премести опремата поназад (за да може да се слетува на почетокот на пистата), бидејќи ILS-от е поставен за да овозможи слетување според определена траекторија, па доколку се помести 500-800 метри поназад, може ќе треба да се искалкулира нова траекторија, а теренот околу аеродромот не го дозволува тоа. Така некако, или врска немам што зборувам?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #1228 Posted: 25-May-2011 at 19:49
Тотален лаик сум во оваа област,но според она што го имам прочитано тука на форумов и низ интернетов мислам дека не си во право...  доколку те интересира оди на темава http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1105&PN=1 има доста интересни информации околу ова... 

Back to Top
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #1229 Posted: 25-May-2011 at 20:21
Гитардемон е во право тоа е тоа што јас го зборував.Од таа причина ќе остане таму каде што е.
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #1230 Posted: 26-May-2011 at 02:18
Никој од нас не е во право затоашто ILS-то сепак се поставува на крајот на пистата...
Back to Top
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #1231 Posted: 27-May-2011 at 09:13
тукму така НО ако Glideslope-от се помести поназад да авионите допират порано на писта тогаш ќе бидат блиску да планините кога ќе бидат сеуште во воздух а тоа не е дозволено.
Back to Top
markoboj View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 20-Mar-2011
Location: Praha
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote markoboj Quote  Post ReplyReply #1232 Posted: 27-May-2011 at 21:33
Здраво,
Фотографии од 04.05.2011.


Инаку летав и на 25.05.2011, без можност да сликам , ама ова се активностите: - кај терминалната зграда веќе се гледаат скелетите на рампите за патници,
- цел објект од надвор е финиширан, и на кровот ставиле име Александар Велики ко на стариот.
- Започнати се земјените работи и тампонирањето на паркингот и пристапниот пат.

До Октомври, а богами и Септември сигурно ќе биде готов. Многу се брзи, баш се радувам што ќе слетам наскоро на него.

Еве и две од птичја перспектива, од целиот аеродром (04.05.2011)






Edited by markoboj - 27-May-2011 at 21:49
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1233 Posted: 27-May-2011 at 21:38
PreviousSuper!!!!!Applause
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1234 Posted: 27-May-2011 at 22:13
Ednas prasav ama aj pak
MNOGU ME INTERESIRA STO LI E OVAA GOLEMA POVRSINA NA KRAJOT OD AERODROMOV (PRETPOSTAVUVAM DEKA E PARKING ZA VOENITE LETALA BIDEJKI DIREKNO E POVRZAN SO PISTATA)



Edited by vladegf - 27-May-2011 at 22:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1235 Posted: 28-May-2011 at 00:10
@ markoboj  Applause

@ vladegf
И јас исто мислам, не гледам што друго би можело да биде...
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1236 Posted: 28-May-2011 at 11:13
Originally posted by vladegf


Ednas prasav ama aj pak MNOGU ME INTERESIRA STO LI E OVAA GOLEMA POVRSINA NA KRAJOT OD AERODROMOV (PRETPOSTAVUVAM DEKA E PARKING ZA VOENITE LETALA BIDEJKI DIREKNO E POVRZAN SO PISTATA)


Тој паркинг со другиот каде што се гледаат хеликоптерите и зградата која очигледно е нова се на АРМ. Него дали добро гледам дека продолшението на пистата е веќе асфалтирано?
Дополнително од оваа перспектива се гледа колку новиот терминал со паркингот е поголем од стариот, кој имено на сликава се губи во споредба со новиот.....
Аха и да јас летам на 21и накај Скопје, така да ќе се потрудам да мавнам некој кадар.

Update:
Од сликата се гледа дека тоа проширувањето на продолжениот крај на пистата е пресликан од другиот крај. За поточната функциона на тие „терминални“ проширувања, мислам дека најдобро може некој да ни објасни што има пилотска дозвола.


Edited by mirakuliks - 28-May-2011 at 11:31
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1237 Posted: 28-May-2011 at 11:25
Da asvaltirano e
Koga doagjas?21 Juni? Jas ako imam srekja kje letam nakaj skopje inace ohrid, jas letam vo 9.Juli sto znaci se pocesto kje ima taze sliki od ,,strancive,,Big%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1238 Posted: 28-May-2011 at 13:26
Originally posted by <Fresno>

Какви 23000 не зафркавај . Инаку најавите за хаб доаѓаа токму од ТАВ. Под тоа се мисли СКП да биде нешто како Виена или Франкфурт за блискоисточните и западноевропските дестинации. Ако не стане хаб нашиов аеродром барем до некоја мера, тогаш бројката на патници е ограничена само на нашите државјани + странски туристи. А ако ТАВ го земе Загреб, јасно е каде е проблемот.

Инаку Хрвати и Словенци нормално дека нема да доаѓаат во Скопје за да летаат некаде. Но може некој што оди од Абу Даби до Лондон на пример, да смени авион во Скопје.

Таман работа некој од Абу Даби кон Лондон да менува авион во Скопје, па макар Скопје да беше и трансфер аеродром од светска класа

Скопје може да биде трансфер аеродром помеѓу европски и блискоисточни дестинации, само доколку има врски со релативно помали аеродроми, пожелно на двете страни, кои се разбира немаат директна врска, а Скопје би одговарало од географски аспект. На пример ако некој сака да лета од Киев до Александрија, или од Аман до Венеција, или од Кувајт Сити до Стокхолм... Но за таква работа неопходно е на нашиот аеродром да има голем број добро избрани дестинации и добро темпирани термини. Исто така не може да се занемари регионалната конкуренција - Истанбул, Софија, Белград, Загреб... практично за секој пар градови кои може да ги опслужува Скопје, има барем еден друг регионален конкурент кој може да парира од географска гледна точка.



Originally posted by mirakuliks


Update:
Од сликата се гледа дека тоа проширувањето на продолжениот крај на пистата е пресликан од другиот крај. За поточната функциона на тие „терминални“ проширувања, мислам дека најдобро може некој да ни објасни што има пилотска дозвола.
Немам пилотска дозвола, но чисто да си го кажам мислењето
Мислам дека овие проширувања се за вртење на поголеми воздухоплови за 180 степени, односно дека веројатно главниот "taxiway" нема да се продолжува за разлика од пистата.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1239 Posted: 28-May-2011 at 15:46
Originally posted by Cloverstack

Мислам дека овие проширувања се за вртење на поголеми воздухоплови за 180 степени, односно дека веројатно главниот "taxiway" нема да се продолжува за разлика од пистата.


Па ако идеме по логика на пресликување ќе има само дополнителна асфалтирана врска со тој крај доволна само за возила а не за летала.
Back to Top
kitkiritki1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-May-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kitkiritki1 Quote  Post ReplyReply #1240 Posted: 28-May-2011 at 22:55



Edited by kitkiritki1 - 28-May-2011 at 23:03
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.438 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.